Inaczej podłączasz Vana a inaczej Multispace. https://obrazki.elektroda.pl/6746910200_... Schemat z Multispace
Sterowanie kierownicyy jest do ori radia ,a żeby działały też na Antku musi być Canbus odpowiedni do radia i odpowiednio wybrany w radiu. To on odpowiada za Sterowanie z kierownicy.
To co znalazłeś to raczej mogą byś przewody bezpośrednio od silnika siłownika a nie sterowanie.
ten z konsoli kawowy najłatwiej podłapać wyjmując radio,a ten zielony jest w wiązce w boczku kierowcy.
Ludzie, czego wy kombinujecie. Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Najpierw sprawdź i odpisz co i jak.
Zacznij od kontroli wtyczek w Bsm pod maską. Pierwsza od prawej na górze steruje wycieraczek.
Nie trzeba montować siłownika do drzwi kierowcy.Sterownik centralnego jest w tunelu środkowym w okolicy tylnej popielniczki.Sterowanie masą,jeśli dobrze pamiętam to szary otwieranie,żółty zamykanie.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
a bardziej konkretnie ? Skoro pracuje w instalacji samochodowej to ma być na 12 V ? A coś w zamian , czy tylko taka dioda wchodzi w grę ?
Nie powinno,zresztą gdyby coś "zgłupiało" to byś zauważył raczej.
Jeśli mowa o cienkim kablu przy samym silniku to jest to sterowanie PWM do pracy silnika.
Sterowany minusem
Sprawa wyjasniona, koniec tematu.
Podłączyć pod komputer w parametrach zobaczyć czy manetka steruje.
Działa sterowanie z kierownicy (Citroen), ale Peugeot to to samo. Po zainstalowaniu mikrofonu w lampce sufitowej (często już jest tylko nie aktywny), działa jak zestaw głośnomówiący (można odbierać połączenia i dzwonić z kontaktów w telefonie), odtwarza pliki po USB i wszystkie audio z telefonu po bluetooth.
W oryginalnym systemie masz radio łączone do wyświetlacza i sterowania pilotem za pomocą magistrali VAN. I to jej styki masz wyprowadzone w złączu. Radio, które zakładasz ma wejście sterowania analogowego. I teraz są dwa rozwiązania. 1. Konwerter VAN -> sygnały analogowe, tylko nie wiem czy znajdziesz coś takiego w ofercie. 2. Jeżeli sterowanie w kierownicy...
krańcówkę i namierzyłem przewód czarno/fioletowy tylko nie wiem gdzie go wpiąć w centralce, aby reagowała alarmem na otwarcie drzwi Niebieski - sterowanie drzwiami minusem
oraz nr 1 czyli „mute”. Do niczego, nie jest ci potrzebne, jak założysz zestaw głośnomówiący to się wtedy przyda. Podany przez ciebie opis nie ma żadnego związku ze sterowaniem z kierownicy.
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Wiem że może ale pytanie jest odnosnie podlaczenia do zamka centralnego w citroenie c2 konkretnie. A blokada zaplonu w tym alarmie ? Które kable nalezy podlaczyc?
Witam, Potrzebuje zamontować sterowanie centralnego zamka z pilota. Nie działa wkładka w drzwiach jest uszkodzona i trochę to utrudnia mi dojście jak to działa. Znalazłem przewód fioletowy ale tylko zamyka przy podaniu masy. Proszę o pomoc.
To znaczy co? Jakie rady? Chciałes schemat?
Cięgła sterowania do wymiany.
Może pomoże.
Zdejmij osłonki po bokach radia - te z otworami na sterowanie szybami - pod nimi są sruby do radia.
Zobacz czy to ten schemat.
Błędy w którym sterowniku? Panel ma swój sterownik i z nim można się komunikować. Podane błędy nie powinny mieć wpływ na pracę wentylatora nawiewu. Poza tym tam jest opcja Auto (sterowanie siłą nawiewu i klapami) lub ręcznie ustawienie siły nadmuchu.
Akcja "cała Polska czyści silniki krokowe" już się skończyła. Też mi tu coś nie pasowało ale czekałem. Zamiast silniczka krokowego masz sterowanie przepustnicą. To ona dozuje odpowiednią dawkę powietrza. Możesz ją wyczyścić, na początek.
W Citroenie C3 Picasso nie działa sterowanie szybą kierowcy, pozostałe klawisze działają prawidłowo. Po wyłączeniu kluczyka ze stacyjki cały czas podświetlane są klawisze w panelu sterowania szybami. Rozebrałem panel przeczyściłem styki , ale to nic nie dało. Zastanawiam się z zakupem nowego panelu sterowania szybami, ale po poczytaniu o tej usterce...
Sprawdź bezpiecznik SH, powinien być w położeniu "Client" lub "User", gdy będzie w położeniu "Parking" to będzie taki efekt jak opisujesz.
Możesz wymienić.
W serwisie samochodowym też nic nie poradzą...będzie bez sterowania.
Powinno działać wszystko z wyjątkiem zapamiętywania ustawień- do tego potrzeba więcej niż fotele.
Sprawdź sterowanie. Jeżeli sterowanie jest sprawdź silniczek.
Kup jeszcze z dziesięć cewek. Albo dwadzieścia. Nie łaska sprawdzić miernikiem co jest na kostce zespołu cewek? Powinno być zdaje się 12V, masa i dwa sterowania...
Dziękuję bardzo. Właśnie o to mi chodziło. Mam jeszcze jedno pytanie. Mógłbyś mi udostępnić schemat tej samej wtyczki tylko do Citroena C4 Picasso z 2011r? Tam występuje taka skrzynka https://obrazki.elektroda.pl/9543301600_... 2 - Zasilanie po włączeniu zapłonu 3 - LIN 4 - Masa 5 - wyjście bezpieczeństwa głównego przekaźnika 6 - sterowanie...
tyl otwierany jest osobnym klawiszem na pilocie
Czyli co, szybą od strony kierowcy też BSI steruje?
Zobacz czy dochodzi zasilanie silniprądowe i czy po zwarciu DS tranzystora rusza, i czy jest sterowanie.
z diagnozy na oko radio się wyłącza rozłącza telefon i nie da się nim sterować
może to pomoże ;) https://www.youtube.com/channel/UC8m32AC...
Centralka steruje zamkami, immobiliserem, kierunkowskazami, oświetleniem wnętrza... itd.
citroen xantia mk1 1996 blaupunkt sydney sd27
Mala poprawka, Kybernetes. To nie BSI lecz kalkulator skrzyni biegow nie steruje przekaznika zakazu rozruchu. Pozdrawiam, Georges
W wersji z klimą sterowanie jest tranzystorami. Moduł jest przy/w silniku dmuchawy.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Ten pin 13 i 15 to bezpośrednio silnik a nie sterowanie.
:arrow: mistrz2000 [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Wiesz, co to jest wyszukiwarka i jak z niej korzystać?
Czy da się jakąś podłączyć webasto do klimatronika ? Citroen C5 FL 3V6 Pb 2005 , są ślady że było bo jak podam w lexii OPR to wyszukuje ogrzewanie postojowe i w baku jest króciec z paliwa. W starszym Citroenie trzeba było robić sterowanie dmuchawą i odcinać can do klimatronika w X7 podobno podaje sie stan wysoki na jakiś pin
Sterowanie elektroniczne, w silniku.
zdejmij ten czarny panel,.Ja w swoim nie miałem problemu.Żaróweczki lubią tam padać.Ciągnij je do siebie,nic nie obracaj TU masz manual http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top...
wyciołem wszystkie dołożone przewody
Po prostu sterowanie przekaźnika weź po kluczyku. Po drugie zlokalizuj i napraw usterkę bo francja się mści na paprokach.
Witaj wtyczka 1 masa sterownik A F1 wtyczka 2 sterowanie sterownik A G1 wtyczka 3 zasilanie sterownik A H1
Przenoszę do Car Audio co kupić.
Masz dwa wyjścia. 1. Zakup nowego lub używanego modułu, 2. Naprawa uszkodzonego. Problem z naprawą polega na usunięciu gumy którą zalane są elementy. Powiem szczerze ja tego nigdy nie robiłem ponieważ prowadząc warsztat nie mogę pozwolić sobie na takie "cuda". Ty jako właściciel samochodu możesz robić z nim co chcesz. Tam w BSM wypala się podobno któreś...
Cewka lub jej sterowanie
Zamyka tylko drzwi kierowcy.
Witam. Szukam opisu podpięcia sterowania centralnego zamka, Citroen C4 2004 rok. Dodatkowej centralki z pilotami (sterowanie i kierunkowskazy).
Czujnik temperatury zewnętrznej nie ma nic wspólnego. A czujnik temperatury płynu to oddzielne sterowanie, odczytaj błędy silnika
obejrzyj przekaźnik podwójny koło aku
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki Kostka stacyjki ma w tej cytrynie tyle do gadania co nic. Rozrusznikiem steruje bsm, prawdopodobnie utopiony
A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
Najdokładniejsze dane do guziczków,oczywiście podłączane pod 2 pin we wtyczce radia (tak jak na schemacie).
Witam. A jakby podmienić główny panel sterujący? Czy potrzebna jest adaptacja?
Oczywiście że te elektrozawory są sterowane,
Niema tam stałego napięcia,regulator jest sterowany wypełnieniem impulsu.Po zapłonie może być napięcie w granicach 3v.
Trzeba odpowietrzyć nagrzewnice. Pod maską, na ścianie grodziowej dwa przewody wędrują do środka. Na jednym masz odpowietrznik. Jest to zwykły kapturek z wentylatora. Odkręcasz, czekasz aż poleci płyn i zakręcasz spowrotem. No chyba, że po de/montażu kokpitu zostało uszkodzone coś w systemie sterowania klapami.
Kod silnika.
A jaki tam masz wentylator? Jak sterowany?
Witam,radziłbym podłączyć najpierw komputer diagiostyczny,możliwe że uszkodzony jest czujnik temperatury silnika.W niektórych przypadkach pomaga kasowanie błędów.W citroenie wentylatorami steruje modul BSI więc diagnostyka komputerowa powinna wyjaśnić twój problem.
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Sterowanie PWM. Więc pomiar napięcie to.....
tak konkretnie tylko sterowaniem wtryskiwaczami
Może przewód bezpośrednia z akumulatora, sterowany przez przekaźnik? Sterowanie przekaźnika nie bierze więcej jak 0,1A, a na przewodzie będziesz mógł i 20A wykorzystać.
Przyczyna prozaiczna, silnik musi chodzić :).
kup byle jaki edc15c2 z psa przerzuć flash 29f400 i eprom pewnie coś koło 95080 i będzie działać. Jak chcesz bez otwierania to odczytaj flash jakimś programatorem np galletto, następnie usuń immo (jest we flashu) a następnie popraw konfigurację lexią.
3030 to raczej sterowania CD nie ma. Ale coś mi wygląda na to, że to raczej Clarion niż Blaupunkt. Zresztą to oznaczenie Citroena a lepiej przemawia oznaczenie w rodzaju PH1 z bocznej naklejki.
I w BX40 i motokey 500 jest podłączony do sterowania plusem tylko że w BX40 zwarte do plusa masz żółty i żółto-czarny a w motokey500 podłącz do plusa żółto-czarny i niebieski. Różnią się tylko kolorami. Reszta jak na schematach porównaj BX40 Z 500 sterowanie plusem i podłączaj.
Najlepiej podepnij się w kable wychodzące z belki (z przelotki) drzwi kierowcy. A sterowanie centralki to zależy czym jest sterowany.
Jakiego Ty zwarcia szukasz bo jak narazie nie opisałeś usterki. Na tych elementach 12V jest cały czas a sterowanie odbywa się masą.
To nie bezpiecznik, przekaźnik też nie bo to ten sam co włącza awaryjne. Wszystkim steruje BSI.
Czy ktoś z Państwa się orientuje, co steruje wtryskiwaczem adblue w citroen C5, gdzie szukać drugiego końca obwodu? Mam błąd P2047 przerwa w obwodzie. Wtryskiwacz sprawny na krótko, kostka od niego zmierzona ohmomierzem, wyszło coś około 20ohm.
Witam, w samochodzie ja w temacie muszę założyć sterownik centralnego zamka. Czy dysponuje ktoś rozpiska przewodów (zamek, kierunki)? Będę wdzięczny za pomoc. Na pytania związane z oryginalnym pilotem od razu odpowiadam. Klient chce mieć pilota.
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
No cóż. W tym samochodzie jest tak, że funkcjonuje BSI, czyli taki sterownik pokładowy. A ten komunikuje się z urządzeniami za pomocą linii komunikacyjnej. Czyli każdy element sieci musi być zalogowany aby komunikował się. Ty wstawiłeś nowy element, którego sieć nie zna. W pewnych warunkach następuje konflikt komunikatów i skutki mogą być takie lub...
Na jednym przewodzie, sposób podłączenia opisywany na forum parokrotnie.
Dokładam lustra w prądzie, po stronie kierowcy jest pełna wiązka, a ze strony pasażera tylko dwa piny na kierunkowskaz. Chcę sprawdzić czy wpięcie pełnej wiązki pozwoli na sterowanie lustrami po prawej stronie.
Zawiła robota: sterowanie bezpośrednio siłownikami. Musisz odciąć przewody zasilające siłowniki przy sterowniku fabrycznym i w szereg wpiąć przekaźniki (chyba, że masz sterownik z wbudowanymi przekaźnikami)
Modele radia z wejściem na sterowanie z kierownicy (tzw.OEM) oraz adapter (o ile jest dostępny dla danej konfiguracji). N.
No to masz pewnie spalony przekaznik, ktory tymi swiecami steruje.
Witam. Posiadam uniwersalne zdalne sterowanie Noxon T3. Nie wiem gdzie się wpiąć w Citroenie Xsara z 2002r. Bardzo proszę o info czy do BSI czy też pod kierownicę i do których pinów.
Witam wszystkich, Poszukuję schematu układu wentylatora chłodnicy. Citroen Berlingo 1,9d rok 2004 Wentylator ma dwa biegi. Silnik jest sprawny, rezystor i przekaźniki również. Gdzie jest podłączone sterowanie przekaźników. Nie działa na żadnym biegu.
Zobaczę jak będę miał samochód co jest grane ,a jak rozebrać tapicerkę , jak jest mocowana ??
Nie szukaj schematów. Ja te typowe usterki naprawiam tak - przecinam ten gruby biały przewód który zasila dmuchawę. Stosuję odpowiednio duży przekaźnik oraz dodatkowe gniazdo bezpiecznikowe. Zasilanie biorę z pod śruby 8 a sterowanie przekaźnika z innego obwodu gdzie pojawia się 12 V po zapłonie. I tyle w tym temacie.
Czy ktokolwiek myślał o wstawieniu TUP 1.6 16 V 109 KM? Te silniki latały jeszcze w 207, a później były dostępne w wersji Vti, więc wszystkie graty powinny być dostępne. Silnik kosztuje 700-1000 zł i nie sprawia żadnych kłopotów. Mam ponad 300 tys. km w 206 LPG nalatane i zero problemów. A utrata 10 KM to chyba żaden problem... Dodano po 8 Albo jeszcze...
Jak będzie działał bez włączonego zapłonu to masz z górki, w alarmie masz wyjścia przekaźnikowe więc można sterować dowolnym sygnałem na zamek.
U mnie problemem był bezpiecznik. Podejrzewam, że w zimie lusterka przymarzały i spaliło go. Po wymianie wszystko działa. Dodano po 6 Jak wyżej.
Sterowanie na cewkę jest?
Miałem podobny problem w citroenie XM sterowanie valeo to chyba masz podobne u mnie był walniety przekaznik jak sterowanie było odłączone to napiecie na silnik dochodziło 12V a jak podłączone to 5 V a w tunelu tolotowy sa chyba z dwa czujniki moze tez któtys wariuje
sterowanie lusterek citroen sterowanie kierownicy citroen sterowanie świec citroen
ustawić rozrząd skoda octavia biquad wymiary transformator ferrytowy
automat smoke robot humanoidalny
Grundig V303 - informacje, instrukcja, problemy techniczne Obliczenie średnicy i długości siłownika hydraulicznego do podniesienia 2500 kg