Inaczej podłączasz Vana a inaczej Multispace. https://obrazki.elektroda.pl/6746910200_... Schemat z Multispace
Sterowanie kierownicyy jest do ori radia ,a żeby działały też na Antku musi być Canbus odpowiedni do radia i odpowiednio wybrany w radiu. To on odpowiada za Sterowanie z kierownicy.
To co znalazłeś to raczej mogą byś przewody bezpośrednio od silnika siłownika a nie sterowanie.
Zacznij od kontroli wtyczek w Bsm pod maską. Pierwsza od prawej na górze steruje wycieraczek.
ten z konsoli kawowy najłatwiej podłapać wyjmując radio,a ten zielony jest w wiązce w boczku kierowcy.
Ludzie, czego wy kombinujecie. Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Najpierw sprawdź i odpisz co i jak.
Nie trzeba montować siłownika do drzwi kierowcy.Sterownik centralnego jest w tunelu środkowym w okolicy tylnej popielniczki.Sterowanie masą,jeśli dobrze pamiętam to szary otwieranie,żółty zamykanie.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
Sterowany minusem
a bardziej konkretnie ? Skoro pracuje w instalacji samochodowej to ma być na 12 V ? A coś w zamian , czy tylko taka dioda wchodzi w grę ?
Podłączyć pod komputer w parametrach zobaczyć czy manetka steruje.
Nie powinno,zresztą gdyby coś "zgłupiało" to byś zauważył raczej.
Jeśli mowa o cienkim kablu przy samym silniku to jest to sterowanie PWM do pracy silnika.
Działa sterowanie z kierownicy (Citroen), ale Peugeot to to samo. Po zainstalowaniu mikrofonu w lampce sufitowej (często już jest tylko nie aktywny), działa jak zestaw głośnomówiący (można odbierać połączenia i dzwonić z kontaktów w telefonie), odtwarza pliki po USB i wszystkie audio z telefonu po bluetooth.
Sprawa wyjasniona, koniec tematu.
Cięgła sterowania do wymiany.
krańcówkę i namierzyłem przewód czarno/fioletowy tylko nie wiem gdzie go wpiąć w centralce, aby reagowała alarmem na otwarcie drzwi Niebieski - sterowanie drzwiami minusem
W oryginalnym systemie masz radio łączone do wyświetlacza i sterowania pilotem za pomocą magistrali VAN. I to jej styki masz wyprowadzone w złączu. Radio, które zakładasz ma wejście sterowania analogowego. I teraz są dwa rozwiązania. 1. Konwerter VAN -> sygnały analogowe, tylko nie wiem czy znajdziesz coś takiego w ofercie. 2. Jeżeli sterowanie w kierownicy...
Zobacz czy to ten schemat.
Witam, Potrzebuje zamontować sterowanie centralnego zamka z pilota. Nie działa wkładka w drzwiach jest uszkodzona i trochę to utrudnia mi dojście jak to działa. Znalazłem przewód fioletowy ale tylko zamyka przy podaniu masy. Proszę o pomoc.
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Może pomoże.
Sprawdź bezpiecznik SH, powinien być w położeniu "Client" lub "User", gdy będzie w położeniu "Parking" to będzie taki efekt jak opisujesz.
To znaczy co? Jakie rady? Chciałes schemat?
Możesz wymienić.
z diagnozy na oko radio się wyłącza rozłącza telefon i nie da się nim sterować
Kup jeszcze z dziesięć cewek. Albo dwadzieścia. Nie łaska sprawdzić miernikiem co jest na kostce zespołu cewek? Powinno być zdaje się 12V, masa i dwa sterowania...
Wiem że może ale pytanie jest odnosnie podlaczenia do zamka centralnego w citroenie c2 konkretnie. A blokada zaplonu w tym alarmie ? Które kable nalezy podlaczyc?
Błędy w którym sterowniku? Panel ma swój sterownik i z nim można się komunikować. Podane błędy nie powinny mieć wpływ na pracę wentylatora nawiewu. Poza tym tam jest opcja Auto (sterowanie siłą nawiewu i klapami) lub ręcznie ustawienie siły nadmuchu.
W Citroenie C3 Picasso nie działa sterowanie szybą kierowcy, pozostałe klawisze działają prawidłowo. Po wyłączeniu kluczyka ze stacyjki cały czas podświetlane są klawisze w panelu sterowania szybami. Rozebrałem panel przeczyściłem styki , ale to nic nie dało. Zastanawiam się z zakupem nowego panelu sterowania szybami, ale po poczytaniu o tej usterce...
Czyli co, szybą od strony kierowcy też BSI steruje?
W serwisie samochodowym też nic nie poradzą...będzie bez sterowania.
może to pomoże ;) https://www.youtube.com/channel/UC8m32AC...
Centralka steruje zamkami, immobiliserem, kierunkowskazami, oświetleniem wnętrza... itd.
Mala poprawka, Kybernetes. To nie BSI lecz kalkulator skrzyni biegow nie steruje przekaznika zakazu rozruchu. Pozdrawiam, Georges
Sprawdź sterowanie. Jeżeli sterowanie jest sprawdź silniczek.
oraz nr 1 czyli „mute”. Do niczego, nie jest ci potrzebne, jak założysz zestaw głośnomówiący to się wtedy przyda. Podany przez ciebie opis nie ma żadnego związku ze sterowaniem z kierownicy.
Zobacz czy dochodzi zasilanie silniprądowe i czy po zwarciu DS tranzystora rusza, i czy jest sterowanie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
tyl otwierany jest osobnym klawiszem na pilocie
zdejmij ten czarny panel,.Ja w swoim nie miałem problemu.Żaróweczki lubią tam padać.Ciągnij je do siebie,nic nie obracaj TU masz manual http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top...
Powinno działać wszystko z wyjątkiem zapamiętywania ustawień- do tego potrzeba więcej niż fotele.
wyciołem wszystkie dołożone przewody
citroen xantia mk1 1996 blaupunkt sydney sd27
Przenoszę do Car Audio co kupić.
Dziękuję bardzo. Właśnie o to mi chodziło. Mam jeszcze jedno pytanie. Mógłbyś mi udostępnić schemat tej samej wtyczki tylko do Citroena C4 Picasso z 2011r? Tam występuje taka skrzynka https://obrazki.elektroda.pl/9543301600_... 2 - Zasilanie po włączeniu zapłonu 3 - LIN 4 - Masa 5 - wyjście bezpieczeństwa głównego przekaźnika 6 - sterowanie...
Ten pin 13 i 15 to bezpośrednio silnik a nie sterowanie.
Jak będzie działał bez włączonego zapłonu to masz z górki, w alarmie masz wyjścia przekaźnikowe więc można sterować dowolnym sygnałem na zamek.
Sterowanie elektroniczne, w silniku.
obejrzyj przekaźnik podwójny koło aku
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki Kostka stacyjki ma w tej cytrynie tyle do gadania co nic. Rozrusznikiem steruje bsm, prawdopodobnie utopiony
:arrow: mistrz2000 [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Wiesz, co to jest wyszukiwarka i jak z niej korzystać?
Oczywiście że te elektrozawory są sterowane,
Witam. A jakby podmienić główny panel sterujący? Czy potrzebna jest adaptacja?
Niema tam stałego napięcia,regulator jest sterowany wypełnieniem impulsu.Po zapłonie może być napięcie w granicach 3v.
Trzeba odpowietrzyć nagrzewnice. Pod maską, na ścianie grodziowej dwa przewody wędrują do środka. Na jednym masz odpowietrznik. Jest to zwykły kapturek z wentylatora. Odkręcasz, czekasz aż poleci płyn i zakręcasz spowrotem. No chyba, że po de/montażu kokpitu zostało uszkodzone coś w systemie sterowania klapami.
Cewka lub jej sterowanie
W wersji z klimą sterowanie jest tranzystorami. Moduł jest przy/w silniku dmuchawy.
Witam. Szukam opisu podpięcia sterowania centralnego zamka, Citroen C4 2004 rok. Dodatkowej centralki z pilotami (sterowanie i kierunkowskazy).
A jaki tam masz wentylator? Jak sterowany?
Czy da się jakąś podłączyć webasto do klimatronika ? Citroen C5 FL 3V6 Pb 2005 , są ślady że było bo jak podam w lexii OPR to wyszukuje ogrzewanie postojowe i w baku jest króciec z paliwa. W starszym Citroenie trzeba było robić sterowanie dmuchawą i odcinać can do klimatronika w X7 podobno podaje sie stan wysoki na jakiś pin
Witam,radziłbym podłączyć najpierw komputer diagiostyczny,możliwe że uszkodzony jest czujnik temperatury silnika.W niektórych przypadkach pomaga kasowanie błędów.W citroenie wentylatorami steruje modul BSI więc diagnostyka komputerowa powinna wyjaśnić twój problem.
Przyczyna prozaiczna, silnik musi chodzić :).
Zamyka tylko drzwi kierowcy.
kup byle jaki edc15c2 z psa przerzuć flash 29f400 i eprom pewnie coś koło 95080 i będzie działać. Jak chcesz bez otwierania to odczytaj flash jakimś programatorem np galletto, następnie usuń immo (jest we flashu) a następnie popraw konfigurację lexią.
Czujnik temperatury zewnętrznej nie ma nic wspólnego. A czujnik temperatury płynu to oddzielne sterowanie, odczytaj błędy silnika
Witaj wtyczka 1 masa sterownik A F1 wtyczka 2 sterowanie sterownik A G1 wtyczka 3 zasilanie sterownik A H1
Po prostu sterowanie przekaźnika weź po kluczyku. Po drugie zlokalizuj i napraw usterkę bo francja się mści na paprokach.
A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
Zdejmij osłonki po bokach radia - te z otworami na sterowanie szybami - pod nimi są sruby do radia.
Masz dwa wyjścia. 1. Zakup nowego lub używanego modułu, 2. Naprawa uszkodzonego. Problem z naprawą polega na usunięciu gumy którą zalane są elementy. Powiem szczerze ja tego nigdy nie robiłem ponieważ prowadząc warsztat nie mogę pozwolić sobie na takie "cuda". Ty jako właściciel samochodu możesz robić z nim co chcesz. Tam w BSM wypala się podobno któreś...
To nie bezpiecznik, przekaźnik też nie bo to ten sam co włącza awaryjne. Wszystkim steruje BSI.
Najdokładniejsze dane do guziczków,oczywiście podłączane pod 2 pin we wtyczce radia (tak jak na schemacie).
Czy ktoś z Państwa się orientuje, co steruje wtryskiwaczem adblue w citroen C5, gdzie szukać drugiego końca obwodu? Mam błąd P2047 przerwa w obwodzie. Wtryskiwacz sprawny na krótko, kostka od niego zmierzona ohmomierzem, wyszło coś około 20ohm.
Witam, w samochodzie ja w temacie muszę założyć sterownik centralnego zamka. Czy dysponuje ktoś rozpiska przewodów (zamek, kierunki)? Będę wdzięczny za pomoc. Na pytania związane z oryginalnym pilotem od razu odpowiadam. Klient chce mieć pilota.
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
Kod silnika.
No to masz pewnie spalony przekaznik, ktory tymi swiecami steruje.
No to wygląda na "rezystor" choć jeszcze sa punkty masy do modułu i silnika które trzeba posprawdzać. Moduł powinien sterować masą "puszczać " ją na silnik .
U mnie problemem był bezpiecznik. Podejrzewam, że w zimie lusterka przymarzały i spaliło go. Po wymianie wszystko działa. Dodano po 6 Jak wyżej.
Sterowanie PWM. Więc pomiar napięcie to.....
Wysterowanie na opornice jest? Czy napięcie jest na dmuchawie? Dmuchawa sterowana masą.
tak konkretnie tylko sterowaniem wtryskiwaczami
Odłącz przycisk sterowania i sprawdź czy będzie nadal się otwierać.
Cewka immo nie ma nic wspólnego z centralnym zamkiem a antena odbiorcza sterowania radiowego zamkiem znajduje się w BSI.
Najlepiej podepnij się w kable wychodzące z belki (z przelotki) drzwi kierowcy. A sterowanie centralki to zależy czym jest sterowany.
Co masz na myśli przez wyłączające? Pulpit od sterowania, wentylator?
Sprawdź czy to pasuje. Wyjście na cewkę powinno być z pinu 1 i 4 wtyczki E. Nie wiem która to wtyczka E ale to nie problem sprawdzić czy masz przejście ma pinach. Zawsze można sprawdzić wszystkie piny 1 i 4 we wszystkich wtyczkach lub dojść po kolorach kabli. Według schematu sprężarką steruje BSM.
3030 to raczej sterowania CD nie ma. Ale coś mi wygląda na to, że to raczej Clarion niż Blaupunkt. Zresztą to oznaczenie Citroena a lepiej przemawia oznaczenie w rodzaju PH1 z bocznej naklejki.
Sam sobie odpowiedziałeś "może nie podłączyłem jakiejś kostki".
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Tam nie ma oddzielnego przewodu, informacje z przełącznika zespolonego idą po sieci multiplexowej (WAN) do modułu bsi, który steruje m.in pompką spryskiwaczy
Ok, dzięki kolego jutro sprawdzę ale jeszcze pytanie co do przekaźnika sterowanego z A72 na BSMie ten to zasilanie a drugi styk to masa czy coś nim steruje.
Zawiła robota: sterowanie bezpośrednio siłownikami. Musisz odciąć przewody zasilające siłowniki przy sterowniku fabrycznym i w szereg wpiąć przekaźniki (chyba, że masz sterownik z wbudowanymi przekaźnikami)
i jeszcze mam pytanie czy po odłączeniu kabli z panelu i zapaleniu silnika wentylator nawiewu powinien pracowac bo jeśli nie to miałbym gotową odpowiedź co jest popsute
Sterowanie na cewkę jest?
Miałem podobny problem w citroenie XM sterowanie valeo to chyba masz podobne u mnie był walniety przekaznik jak sterowanie było odłączone to napiecie na silnik dochodziło 12V a jak podłączone to 5 V a w tunelu tolotowy sa chyba z dwa czujniki moze tez któtys wariuje
I w BX40 i motokey 500 jest podłączony do sterowania plusem tylko że w BX40 zwarte do plusa masz żółty i żółto-czarny a w motokey500 podłącz do plusa żółto-czarny i niebieski. Różnią się tylko kolorami. Reszta jak na schematach porównaj BX40 Z 500 sterowanie plusem i podłączaj.
Posiadam Citroen C4 z 2006 roku 1.6 benzyna. Posiadam kierownice multimedialna, z której można sterować między innymi tempomatem oraz menu komputera. Chciałabym natomiast zamienić to na moduł, który steruję radiem (zglasnianie itp.) zamiast komputera. Czy coś takiego jest w ogóle możliwe? Sama multifunkcje można znaleźć za grosze na allegro pytanie...
Który kabel jest od czego? https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Peuge...
sterować citroen citroen picasso sterować pilot sterować citroen
excel makro syntax error termostat danfoss parametry pendrive odzyskanie partycji
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Nivona 573: Komunikat "dolej wodę" przy pełnym zbiorniku Wymiana baterii w sterowniku Viessmann BSOP