To co znalazłeś to raczej mogą byś przewody bezpośrednio od silnika siłownika a nie sterowanie.
Zacznij od kontroli wtyczek w Bsm pod maską. Pierwsza od prawej na górze steruje wycieraczek.
Sterowanie kierownicyy jest do ori radia ,a żeby działały też na Antku musi być Canbus odpowiedni do radia i odpowiednio wybrany w radiu. To on odpowiada za Sterowanie z kierownicy.
Podłączyć pod komputer w parametrach zobaczyć czy manetka steruje.
Sterowany minusem
Inaczej podłączasz Vana a inaczej Multispace. https://obrazki.elektroda.pl/6746910200_... Schemat z Multispace
citroen xantia mk1 1996 blaupunkt sydney sd27
Działa sterowanie z kierownicy (Citroen), ale Peugeot to to samo. Po zainstalowaniu mikrofonu w lampce sufitowej (często już jest tylko nie aktywny), działa jak zestaw głośnomówiący (można odbierać połączenia i dzwonić z kontaktów w telefonie), odtwarza pliki po USB i wszystkie audio z telefonu po bluetooth.
Kup jeszcze z dziesięć cewek. Albo dwadzieścia. Nie łaska sprawdzić miernikiem co jest na kostce zespołu cewek? Powinno być zdaje się 12V, masa i dwa sterowania...
z diagnozy na oko radio się wyłącza rozłącza telefon i nie da się nim sterować
W oryginalnym systemie masz radio łączone do wyświetlacza i sterowania pilotem za pomocą magistrali VAN. I to jej styki masz wyprowadzone w złączu. Radio, które zakładasz ma wejście sterowania analogowego. I teraz są dwa rozwiązania. 1. Konwerter VAN -> sygnały analogowe, tylko nie wiem czy znajdziesz coś takiego w ofercie. 2. Jeżeli sterowanie w kierownicy...
krańcówkę i namierzyłem przewód czarno/fioletowy tylko nie wiem gdzie go wpiąć w centralce, aby reagowała alarmem na otwarcie drzwi Niebieski - sterowanie drzwiami minusem
Czyli co, szybą od strony kierowcy też BSI steruje?
Jeśli mowa o cienkim kablu przy samym silniku to jest to sterowanie PWM do pracy silnika.
Cięgła sterowania do wymiany.
Zobacz czy dochodzi zasilanie silniprądowe i czy po zwarciu DS tranzystora rusza, i czy jest sterowanie.
Ten pin 13 i 15 to bezpośrednio silnik a nie sterowanie.
Cewka lub jej sterowanie
ten z konsoli kawowy najłatwiej podłapać wyjmując radio,a ten zielony jest w wiązce w boczku kierowcy.
A jaki tam masz wentylator? Jak sterowany?
Czy ktokolwiek myślał o wstawieniu TUP 1.6 16 V 109 KM? Te silniki latały jeszcze w 207, a później były dostępne w wersji Vti, więc wszystkie graty powinny być dostępne. Silnik kosztuje 700-1000 zł i nie sprawia żadnych kłopotów. Mam ponad 300 tys. km w 206 LPG nalatane i zero problemów. A utrata 10 KM to chyba żaden problem... Dodano po 8 Albo jeszcze...
Nie trzeba montować siłownika do drzwi kierowcy.Sterownik centralnego jest w tunelu środkowym w okolicy tylnej popielniczki.Sterowanie masą,jeśli dobrze pamiętam to szary otwieranie,żółty zamykanie.
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
No to masz pewnie spalony przekaznik, ktory tymi swiecami steruje.
Sprawdź sterowanie. Jeżeli sterowanie jest sprawdź silniczek.
Najlepiej podepnij się w kable wychodzące z belki (z przelotki) drzwi kierowcy. A sterowanie centralki to zależy czym jest sterowany.
Trzeba odpowietrzyć nagrzewnice. Pod maską, na ścianie grodziowej dwa przewody wędrują do środka. Na jednym masz odpowietrznik. Jest to zwykły kapturek z wentylatora. Odkręcasz, czekasz aż poleci płyn i zakręcasz spowrotem. No chyba, że po de/montażu kokpitu zostało uszkodzone coś w systemie sterowania klapami.
Ludzie, czego wy kombinujecie. Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Najpierw sprawdź i odpisz co i jak.
Ok, dzięki kolego jutro sprawdzę ale jeszcze pytanie co do przekaźnika sterowanego z A72 na BSMie ten to zasilanie a drugi styk to masa czy coś nim steruje.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
Sam nic nie zdziałasz, z przełacznika pod kierownicą sygnał idzie cyfrowo . W parametrach widać czy już z coma wychodzi podwójne sterowanie.
Mala poprawka, Kybernetes. To nie BSI lecz kalkulator skrzyni biegow nie steruje przekaznika zakazu rozruchu. Pozdrawiam, Georges
Nie powinno,zresztą gdyby coś "zgłupiało" to byś zauważył raczej.
oraz nr 1 czyli „mute”. Do niczego, nie jest ci potrzebne, jak założysz zestaw głośnomówiący to się wtedy przyda. Podany przez ciebie opis nie ma żadnego związku ze sterowaniem z kierownicy.
Centralka steruje zamkami, immobiliserem, kierunkowskazami, oświetleniem wnętrza... itd.
Dziękuję bardzo. Właśnie o to mi chodziło. Mam jeszcze jedno pytanie. Mógłbyś mi udostępnić schemat tej samej wtyczki tylko do Citroena C4 Picasso z 2011r? Tam występuje taka skrzynka https://obrazki.elektroda.pl/9543301600_... 2 - Zasilanie po włączeniu zapłonu 3 - LIN 4 - Masa 5 - wyjście bezpieczeństwa głównego przekaźnika 6 - sterowanie...
To nie bezpiecznik, przekaźnik też nie bo to ten sam co włącza awaryjne. Wszystkim steruje BSI.
Parametry przynajmniej z tego co wiem nie odbiegają od normy. Jeden tylko mnie nie pokoi to kąt wtrysku i zasadniczego zarówno podczas jazdy i postoju pokazuje 1 stopień. Wydaje mi się że to może mieć wpływ na pracę. Tylko pytanie co nim steruje ?
W serwisie samochodowym też nic nie poradzą...będzie bez sterowania.
Sterowanie elektroniczne, w silniku.
Zobacz czy to ten schemat.
Masz dwa wyjścia. 1. Zakup nowego lub używanego modułu, 2. Naprawa uszkodzonego. Problem z naprawą polega na usunięciu gumy którą zalane są elementy. Powiem szczerze ja tego nigdy nie robiłem ponieważ prowadząc warsztat nie mogę pozwolić sobie na takie "cuda". Ty jako właściciel samochodu możesz robić z nim co chcesz. Tam w BSM wypala się podobno któreś...
Sprawdź czy to pasuje. Wyjście na cewkę powinno być z pinu 1 i 4 wtyczki E. Nie wiem która to wtyczka E ale to nie problem sprawdzić czy masz przejście ma pinach. Zawsze można sprawdzić wszystkie piny 1 i 4 we wszystkich wtyczkach lub dojść po kolorach kabli. Według schematu sprężarką steruje BSM.
Błędy w którym sterowniku? Panel ma swój sterownik i z nim można się komunikować. Podane błędy nie powinny mieć wpływ na pracę wentylatora nawiewu. Poza tym tam jest opcja Auto (sterowanie siłą nawiewu i klapami) lub ręcznie ustawienie siły nadmuchu.
Sprawa wyjasniona, koniec tematu.
Witam. Zakupiłem Citroena C8 i zauważyłem że ktoś dołożył jakiś dziwny opornik drutowy w obwodzie roboczym przekażnika usytuowanego przy BSM w komorze silnika po lewej stronie . szukam informacji co to za obwód , czym steruje ten przekaźnik.
Oczywiście że te elektrozawory są sterowane,
Wysterowanie na opornice jest? Czy napięcie jest na dmuchawie? Dmuchawa sterowana masą.
Witam. Szukam opisu podpięcia sterowania centralnego zamka, Citroen C4 2004 rok. Dodatkowej centralki z pilotami (sterowanie i kierunkowskazy).
Wiem że temat stary, ale mam ten sam problem. Czy poradziłeś sobie z turbo i jego sterowaniem?
Mowa o wentylatorze chłodnicy. Przekaźniki są ok. nie są zablokowane. Może jakieś sterowanie padło?
Czujnik temperatury zewnętrznej nie ma nic wspólnego. A czujnik temperatury płynu to oddzielne sterowanie, odczytaj błędy silnika
Możesz wymienić.
tak konkretnie tylko sterowaniem wtryskiwaczami
Czy ktoś z Państwa się orientuje, co steruje wtryskiwaczem adblue w citroen C5, gdzie szukać drugiego końca obwodu? Mam błąd P2047 przerwa w obwodzie. Wtryskiwacz sprawny na krótko, kostka od niego zmierzona ohmomierzem, wyszło coś około 20ohm.
Co masz na myśli przez wyłączające? Pulpit od sterowania, wentylator?
Możesz wpiąć się w switch który zapewne jest już gdzieś w samochodzie, na podłokietniku kierowcy lub na konsoli centralnej. Ew można popróbować w sam zamek drzwi kierowcy, tam też są krańcówki które sterują centralem.
Oscyloskop równolegle z wtryskiem i patrzeć czy sterowany. Jak nie to po kablach szukać gdzie ono sterowanie ginie
Niema tam stałego napięcia,regulator jest sterowany wypełnieniem impulsu.Po zapłonie może być napięcie w granicach 3v.
Witam czy posiada ktoś schemat elektryczny wiązki do jumpera 2.2 hdi 120km. Sterowanie visteonem.
W wersji z klimą sterowanie jest tranzystorami. Moduł jest przy/w silniku dmuchawy.
Tylko że tam chyba nie ma żadnego komputera -XUD9 to zwykły, mechanicznie sterowany wtrysk.
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki Kostka stacyjki ma w tej cytrynie tyle do gadania co nic. Rozrusznikiem steruje bsm, prawdopodobnie utopiony
Jak będzie działał bez włączonego zapłonu to masz z górki, w alarmie masz wyjścia przekaźnikowe więc można sterować dowolnym sygnałem na zamek.
a bardziej konkretnie ? Skoro pracuje w instalacji samochodowej to ma być na 12 V ? A coś w zamian , czy tylko taka dioda wchodzi w grę ?
Ja tam w C5 widziałem tylko moduł z tranzystorami mocy zamontowanymi w silniku sterowany pwm
Ważne by sprawdzić jakie są ciśnienia jak Klima działa i jakie jak wyłącza. Bo co tam chcesz sprawdzać elektrycznie? Jedynie możesz wymienić czujnik ciśnienia w układzie bo to on odpowiada za sterowanie sprężarką.
To znaczy co? Jakie rady? Chciałes schemat?
Sprawdź bezpiecznik SH, powinien być w położeniu "Client" lub "User", gdy będzie w położeniu "Parking" to będzie taki efekt jak opisujesz.
A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
może to pomoże ;) https://www.youtube.com/channel/UC8m32AC...
Pompę paliwa załącza przekaźnik znajdujący się w BSM pod maską. A ten moduł jest sterowany przez BSI.
napięcia wg dokumentacji są prawidłowe. Jak usunąłem błędy wykonałem autoadaptację ponownie to silnik wydawał się pracować prawidłowo. Po wyłączeniu zapłonu znowu to samo - błędy przepustnicy. Jakby były gubione ustawienia przepustnicy. Pozostaje chyba tylko kalkulator silnika bo to on steruje przepustnicą
To co to jest to CPH w 306? :lol: Ale o czym my mówimy? To jest Xsara II, tam jest dioda świecąca jako kontrolka ładowania. Tą kontrolką steruje BSI.
Witam, Potrzebuje zamontować sterowanie centralnego zamka z pilota. Nie działa wkładka w drzwiach jest uszkodzona i trochę to utrudnia mi dojście jak to działa. Znalazłem przewód fioletowy ale tylko zamyka przy podaniu masy. Proszę o pomoc.
Może pomoże.
Sterowanie na cewkę jest?
Wyjście na pinie 94 steruje przekaźnikiem pompy paliwa zas wyjście na pinie 21 ecu steruje przekaźnikiem głównym.
Witaj wtyczka 1 masa sterownik A F1 wtyczka 2 sterowanie sterownik A G1 wtyczka 3 zasilanie sterownik A H1
Posiadam Citroen C4 z 2006 roku 1.6 benzyna. Posiadam kierownice multimedialna, z której można sterować między innymi tempomatem oraz menu komputera. Chciałabym natomiast zamienić to na moduł, który steruję radiem (zglasnianie itp.) zamiast komputera. Czy coś takiego jest w ogóle możliwe? Sama multifunkcje można znaleźć za grosze na allegro pytanie...
Sterowanie PWM. Więc pomiar napięcie to.....
No to wygląda na "rezystor" choć jeszcze sa punkty masy do modułu i silnika które trzeba posprawdzać. Moduł powinien sterować masą "puszczać " ją na silnik .
Na tych cienkich masz sterowanie z potencjometru.
I w BX40 i motokey 500 jest podłączony do sterowania plusem tylko że w BX40 zwarte do plusa masz żółty i żółto-czarny a w motokey500 podłącz do plusa żółto-czarny i niebieski. Różnią się tylko kolorami. Reszta jak na schematach porównaj BX40 Z 500 sterowanie plusem i podłączaj.
Zdejmij osłonki po bokach radia - te z otworami na sterowanie szybami - pod nimi są sruby do radia.
Witam Mam radio SONY z wyjściem na joy minijack. Można zastosować jakąś przejściówkę żeby można było sterować z kierownicy CITROENA? Z góry dziękuję za konkretne odpowiedzi.
Witam. A jakby podmienić główny panel sterujący? Czy potrzebna jest adaptacja?
Modele radia z wejściem na sterowanie z kierownicy (tzw.OEM) oraz adapter (o ile jest dostępny dla danej konfiguracji). N.
zdejmij ten czarny panel,.Ja w swoim nie miałem problemu.Żaróweczki lubią tam padać.Ciągnij je do siebie,nic nie obracaj TU masz manual http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top...
W cuda nie wierzę że ktoś ci kasę zwróci. Pompa na 100% delphi. Byłem sprawdzić czy zapali załapał ładnie i obrazu zgasł,później tylko próbował zapalic ale mam wrażenie takie jak by nie było paliwa.Pompowanie nic nie daje.I zauważyłem że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki cyka co jakis czs taki przekaźnik albo sterownik nie jestem pewien co to ale ma numer...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić parametry pracy EGR i przepływomierza. Wartości zadane i zmierzone. Szczególnie zwróć uwagę na przepływomierz bo to on steruje EGR.
Po prostu sterowanie przekaźnika weź po kluczyku. Po drugie zlokalizuj i napraw usterkę bo francja się mści na paprokach.
Siema mam też problem z wentylatorami tak samo jak u kolegi ale u mnie dodatkowo nie włącza się wentylator po zgaszeniu zapłonu a wcześniej zawsze się chłodził, co może być przyczyną , wymieniłem przekaźniki, dwa czujniki niebieski i brązowy jest jeszcze taki zielony ale nie wiem czym on steruje pozdrawiam.
Przekaźniki załączające pompkę spryskiwacza znajdują się w skrzynce bezpieczników pod maską (tam, gdzie jest bezpiecznik właśnie od pompki). Masz dwie opcje: uszkodzone przekaźniki, albo brak ich sterowania.
Odłącz przycisk sterowania i sprawdź czy będzie nadal się otwierać.
Witam. Posiadam uniwersalne zdalne sterowanie Noxon T3. Nie wiem gdzie się wpiąć w Citroenie Xsara z 2002r. Bardzo proszę o info czy do BSI czy też pod kierownicę i do których pinów.
Witam citroen c5 x7 Wymieniłem maglownica na taka z zaworem sterującym tzw. servotronic .wczesniej była normalna bez.Pytanie gdzie to podlaczyc zeby działało i co tym steruje bsi.bcm.abs? Narazie podłączyłem go do +15. Czyli wspomaganie na max.Chce zeby to działało jak orginał.
Cewka immo nie ma nic wspólnego z centralnym zamkiem a antena odbiorcza sterowania radiowego zamkiem znajduje się w BSI.
Wiązka i sterowanie cewką sprawdzone?
citroen sterować citroen picasso sterować pilot sterować citroen
hotpoint zmywarka grzałka tablica autobus zasilacz przegrzanie
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Lampa EM80 - przyczyny braku rozchylenia listków Schemat podłączenia radia S6 Toyota Auris 2015 – pinout, złącza, adaptery, CAN, FAKRA