Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa.
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
JA tesz stawiamna falszywe powtarzanie ale czemu tak jest. sciagnolem kleme i dlej tesame kody sa 21,33,13,14 jak to zresetowac???????? rozebralem caly uklad wtyskowy przeczyscilem i zobzcymy. aa- przetestowlem ten silniczek krokowy i chyba on niedziala. Niby ma na uzwojeniachodpowiednio rezystancje. ten tzrpien to on musi sie krecic w silniczku krokowym?...
Odłączyłem akumulator do ładowania po podłączeniu silnik pracuje na wysokich obrotach Natomiast podczas jazdy szarpie silnikiem. Czy odłączenie akumulatora ma na to wpływ bądź też duże mrozy?
gdy rano odpalam obroty 2000 po 5 km jest oki jak sie zagrzeje co padło czujnik jakis temperatury czy połozenia przepustnicy kurde wkurza mnie to bo wzrosło spalanie . w miescie jak stoje na swiatłach to obroty jak przygazuje za wolno schodzaa moze to lambda? czy musze podpiac w aso pod komputer zeby sprawdzili parametry komutera pokładowego.co wy na...
Czy rozwiązał ktoś problem z podwyższonymi obrotami na biegu jałowym?
Witam ! Opiszę Swój problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wyższe obroty a później zaczyna się pojawiać kłopot ponieważ po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty idą na 2 tyś.obr. utrzymują się chwilkę i bardzo powoli spadają ... i tak jest tylko przez te pierwszy kilometry zaś...
DW 8 -pojemność 1868ccm XUD 1905 ccm po tym poznasz który silnik ale kolektor metalowy to pewnie XUD. Co do zmniejszenia dawki to śruba nad zaworem stop -ta z blachą-wykręcając zmniejszasz dawkę (spadają wolne obroty)
Zazwyczaj silnik benzynowy powinien pracować w zakresie 2000-3000rpm. Dociskanie na obrotach 1000-1500 jest niezdrowe dla układu korbowego. Od czasu do czasu na pewno nie zaszkodzi pogonić na wyższych obrotach, pod warunkiem że silnik jest rozgrzany. Na zimnym silniku jeździ się delikatnie (zimny olej słabiej smaruje).
Co to znaczy wysokie obroty ? Jak wysokie ?
Przez przytkany katalizator będzie taki problem? Kiedyś słyszałem, że zatkanie katalizatora odczuwalne jest na wyższych obrotach...
Na benzynie i na LPG ma wysokie obroty jałowe? Dodano po 4 Na benzynie i na LPG ma wysokie obroty jałowe?
Witam. No wyczyściłem przepustnicę i silnik krokowy. No było syfu co nie miara ale jest problem bo w układzie dolotu jest masa oleju z silnika. A nie dawno wymieniałem odmę. Co może być przyczyną. No silnik odpaliłem ale dalej wchodził na wysokie obroty. Ale po paru próbach się uspokoił.
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Niedawno kupiłem Xsarę z silnikiem DW8 na pompie Lucas. Powoli robę w niej różne sprawy które zaniedbał poprzedni właściciel, wymieniłem filtry, płyny itp. Zauważyłem dzisiaj że po rozgrzaniu do temperatury pracy, silnik ma zbyt wysokie obroty (brakuje ok. 0,5 milimetra do kreski 1000 na obrotomierzu). Termostatyczny regulator obrotów z linką działa...
Witam mam problem z citroenem Xsara II 2001r. , a wiec przy odpalaniu gaśnie , a gdy dodam gazu to odpali ale muszę chwile trzymać na gazie bo jeżeli nie będę trzymał to znowu zgaśnie , a gdy już odpali to wchodzi na wysokie obroty .
Wysoko ustawiona dawka paliwa będzie powodować takie objawy.
Fajnie to całkiem pocieszająca informacja,jeśli odpuszczę to przez zimę zarżnę prawdopodobnie silnik ale --,ale mam nadzieję że znalazłem mechanika który ogarnie ten temat.Sam doszedłem do tego że odłączając czujnik ssania mam objawy jak z przed czyszczenia przepustnicy .A propo gdyby kiedyś komuś przekręciła się wskazówka prędkościomierza pod ogranicznik...
Sterownik nie widzi położenia biegu jałowego przepustnicy, stąd problem
Witam, mam problem z samochodem. Nie można go odpalić, chodzi tylko na wysokich obrotach. Prawdopodobnie jest po zalaniu. Mechanicy próbowali już rzekomo wszystkiego. Wymieniali pompe wysokiego ciśnienia, czujnik paliwa. Nie wiemy gdzie szukać.
Wszystko wskazuje na uszkodzoną pompę wody, może być plastikowy wirnik który się obraca na osi pompy.
Witam Wyczytalem, ze czujnik powinien miec rezystancje przy 20C okolo 3750 ohm, przy 50C okolo 750 ohm, jednak w dalszym ciagu nie moge zlokalizowac tego czujnika nie wiem na jakich stykach mierzyc. Pozdrawiam
Jak zapali to cisnienie w porządku. Tak egr jest elektryczny, zapomniałem dodać że czasem plunie z wydechu na wyższych obrotach
Po zmianie oleju obroty nie mogły sobie wzrosnąć... Chyba że automat ...
Czy jesteś pewien że wyłącza się również podczas hamowania czy skręcie? Dzieje się to na wyższych obrotach ?
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Efekt taki jest tylko na gazie czy rowniez na benzynie.
Wygląda to na problem z zacinaniem się zaworka dawki na pompie wtryskowej. Najpierw należałoby podłączyć jakiś tester i zczytać błędy(proxia,laser,euroscan).
może warto by sprawdzić wydech czy jest drożny na wysokich obrotach..
A jaki motul ? 5w30 czy coś innego? Zastanawiam się nad 5w40 A3/B4 albo 10w40 albo i 50 jak mi M. radzil. Ten olej ma dużo do roboty przy wyższej temp w tym silniku.
na zimnym silniku czy na cieplym czy jest instalacja lpg
Na małych obrotach ciśnienie doładowania podnosi się i opada do normalnego. Po lekkim wciśnięciu gazu potrafi szarpnąć( lekko) na wyższych obrotach jest dobrze . Co może być przyczyną?
Sterownik gasi silnik bo ciśnienie jest zbyt wysokie jak na wolne obroty. Zacina się regulator ciśnienia albo czujnik źle pokazuje.
Mam podobny problem, temp silnika 70-90 a z nawiewu letnie. Pomaga trzymanie na wysokich obrotach. U siebie mam wrażenie że to problem braku obiegu wody - ta magiczna pompa z dziwnym napinaczem jak by nie pracuje poprawnie?
chłopaki udało się rozwikłać co się działo z tym turbo. mam ten sam problem czy coś się może zepsuć jak tak będę jeździł tą świecąca kontrolką przy wysokich obrotach
Witaj kolego zacznij od czujnika temperatury płynu, małe pieniądze, comp widzi wysoką temperaturę więc nie włącza świec, bo długość ich grzania zależy od temperatury silnika A jeszcze pytałeś o fap wystarczy pod niego wleżć i widać co ma.
Ale to nie jest licytacja, co napisałeś wcześniej czytałem. To co napisałem ma być, jak nie ma to lipa po prostu.I stąd problemy z obrotami.
Silniczek krokowy na 99%
Turbina puszcza olej. Silinik wsysa olej wraz z powietrzem i chodzi na oleju. Dobrze ze kierowca przytomny i zgasil przez zdlawienie, bo inaczej zwykle konczy sie "metalowym deszczem"
Komputer nie wskazał sondy tylko podał że jest zła mieszanka. Napisz dokładnie jakie masz błędy a nie że jakieś. Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza.
Za wysokie podciśnienia na zimnym koło 350 mbar. Może przedmuch z któregoś cylindra do ssącego może dawać taki efekt.
Czy poradził Pan sobie może z tym problemem? Umnie jest podobnie na lexi pokazuje błąd P0692 układ rozwarty. Brak drugiego biegu rezystor wymieniony i auto troszkę inne citroen c4 picasso 1,6 hdi 2008 rok wentylator chodzi tylko na klimie na wolnych obrotach. Podłączony na krótko śmiga na wysokich
Citroen C8 po włączeniu klimatyzacji silnik staję gasnie w sekundę jak by go kompresor blokował .Nie ma znaczenia jaka jest ilość czynnika .Wymieniony kompresor osuszacz zawór rozprężny wszystko drożne a klima nie działa. Trzymając wyższe obroty klima chłodzi ale pali się pasek wielorowkowy .Ma ktoś jakiś pomysł co może być?.
Witam, mam problem z Citroenem C5 2005 rok, mianowicie wyskakuje mi kontrolka silnika i ostatnio auto się dusi, szarpie. Pedał gazu nic nie pomaga, w listach błędów pokazuje, że to jest błąd katalizatora i awaria silnika. Kiedy go zgaszę i uruchomię, auto nagle wystrzeliwuje obrotami wysokimi i jest wszystko w normie. Proszę o jakąkolwiek pomoc.
Filtr paliwa wymieniany? Zabity filtr nie puści silnika na wyższe obroty, a przy okazji przelatujące bąble powietrza dostają się do zaworku stop i uniemożliwiają mu prawidłową pracę. Taka moja opinia - czy słuszna wyjdzie w praniu (w mojej Cytrynie Księżnej miałem taki właśnie przypadek). Najlepiej spójrz pod maskę i zobacz, czy przewodem paliwowym...
Mój CITROEN C3 1.1 spala około. 9 l/100 km. (na trasie niewiele mniej) Wykonałem takie czynności jak: - Wymiana kabli wysokiego napięcia - Wymiana sondy lambda - Czyszczenie całego układu paliwowego - Wolne obroty wskazują na tablicy około 1500 obr/min Nic nie pomogło Bardzo proszę o dodatkowe wskazówki.
Witam Citroen C8 1998cm³ benzyna rok 2003. Po wymianie kompletnego sprzęgła i łapy, sprzęgło ślizga się na wyższych obrotach. Bardzo proszę o jakąś radę
Tak sobie przypomniałem wykład u siebie na uczelni i spojrzałem na oznaczenie oleju. Moim zdaniem, ten olej poprostu się nie nadaje na wysokie temperatury... zakres stosowania takiego oleju jest ok 20 st C temp. otoczenia. W naszej strefie klimatycznej powinny być stosowane oleje np 5w40. Podejrzewam, że problem się pojawił wraz ze wzrostem temperatury...
Od strony mechanicznej wszystko sprawdzone,rozrząd ustawiony na kołki blokujące. Jak pisałem auto na wyższych obrotach jedzie dobrze,nic niestuka
wysoki obrót citroen citroen wysoki obrót benzyna citroen xsara wysoki obrót
serwis komputer pracy sprawdzenie głowicy canon radio krótkofalarski
pralka elektrolux ewt810 pralka elektrolux ewt10120w
Citroen C4 - Niedziałający tylny lewy kierunkowskaz Dioda prostownicza D61-200-08-0-0-Y Unitra Lamina 200A 800V – parametry, zamienniki, montaż