Przez przytkany katalizator będzie taki problem? Kiedyś słyszałem, że zatkanie katalizatora odczuwalne jest na wyższych obrotach...
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa.
Jak zapali to cisnienie w porządku. Tak egr jest elektryczny, zapomniałem dodać że czasem plunie z wydechu na wyższych obrotach
Czy jesteś pewien że wyłącza się również podczas hamowania czy skręcie? Dzieje się to na wyższych obrotach ?
Co to znaczy wysokie obroty ? Jak wysokie ?
może warto by sprawdzić wydech czy jest drożny na wysokich obrotach..
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Na benzynie i na LPG ma wysokie obroty jałowe? Dodano po 4 Na benzynie i na LPG ma wysokie obroty jałowe?
Witam mam problem z citroenem Xsara II 2001r. , a wiec przy odpalaniu gaśnie , a gdy dodam gazu to odpali ale muszę chwile trzymać na gazie bo jeżeli nie będę trzymał to znowu zgaśnie , a gdy już odpali to wchodzi na wysokie obroty .
Czy rozwiązał ktoś problem z podwyższonymi obrotami na biegu jałowym?
DW 8 -pojemność 1868ccm XUD 1905 ccm po tym poznasz który silnik ale kolektor metalowy to pewnie XUD. Co do zmniejszenia dawki to śruba nad zaworem stop -ta z blachą-wykręcając zmniejszasz dawkę (spadają wolne obroty)
Zazwyczaj silnik benzynowy powinien pracować w zakresie 2000-3000rpm. Dociskanie na obrotach 1000-1500 jest niezdrowe dla układu korbowego. Od czasu do czasu na pewno nie zaszkodzi pogonić na wyższych obrotach, pod warunkiem że silnik jest rozgrzany. Na zimnym silniku jeździ się delikatnie (zimny olej słabiej smaruje).
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
chłopaki udało się rozwikłać co się działo z tym turbo. mam ten sam problem czy coś się może zepsuć jak tak będę jeździł tą świecąca kontrolką przy wysokich obrotach
Witam. No wyczyściłem przepustnicę i silnik krokowy. No było syfu co nie miara ale jest problem bo w układzie dolotu jest masa oleju z silnika. A nie dawno wymieniałem odmę. Co może być przyczyną. No silnik odpaliłem ale dalej wchodził na wysokie obroty. Ale po paru próbach się uspokoił.
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
JA tesz stawiamna falszywe powtarzanie ale czemu tak jest. sciagnolem kleme i dlej tesame kody sa 21,33,13,14 jak to zresetowac???????? rozebralem caly uklad wtyskowy przeczyscilem i zobzcymy. aa- przetestowlem ten silniczek krokowy i chyba on niedziala. Niby ma na uzwojeniachodpowiednio rezystancje. ten tzrpien to on musi sie krecic w silniczku krokowym?...
Odłączyłem akumulator do ładowania po podłączeniu silnik pracuje na wysokich obrotach Natomiast podczas jazdy szarpie silnikiem. Czy odłączenie akumulatora ma na to wpływ bądź też duże mrozy?
gdy rano odpalam obroty 2000 po 5 km jest oki jak sie zagrzeje co padło czujnik jakis temperatury czy połozenia przepustnicy kurde wkurza mnie to bo wzrosło spalanie . w miescie jak stoje na swiatłach to obroty jak przygazuje za wolno schodzaa moze to lambda? czy musze podpiac w aso pod komputer zeby sprawdzili parametry komutera pokładowego.co wy na...
Witam, mam problem z samochodem. Nie można go odpalić, chodzi tylko na wysokich obrotach. Prawdopodobnie jest po zalaniu. Mechanicy próbowali już rzekomo wszystkiego. Wymieniali pompe wysokiego ciśnienia, czujnik paliwa. Nie wiemy gdzie szukać.
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Wysoko ustawiona dawka paliwa będzie powodować takie objawy.
Na małych obrotach ciśnienie doładowania podnosi się i opada do normalnego. Po lekkim wciśnięciu gazu potrafi szarpnąć( lekko) na wyższych obrotach jest dobrze . Co może być przyczyną?
Sterownik nie widzi położenia biegu jałowego przepustnicy, stąd problem
Sterownik gasi silnik bo ciśnienie jest zbyt wysokie jak na wolne obroty. Zacina się regulator ciśnienia albo czujnik źle pokazuje.
Fajnie to całkiem pocieszająca informacja,jeśli odpuszczę to przez zimę zarżnę prawdopodobnie silnik ale --,ale mam nadzieję że znalazłem mechanika który ogarnie ten temat.Sam doszedłem do tego że odłączając czujnik ssania mam objawy jak z przed czyszczenia przepustnicy .A propo gdyby kiedyś komuś przekręciła się wskazówka prędkościomierza pod ogranicznik...
A jaki motul ? 5w30 czy coś innego? Zastanawiam się nad 5w40 A3/B4 albo 10w40 albo i 50 jak mi M. radzil. Ten olej ma dużo do roboty przy wyższej temp w tym silniku.
Witam ! Opiszę Swój problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wyższe obroty a później zaczyna się pojawiać kłopot ponieważ po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty idą na 2 tyś.obr. utrzymują się chwilkę i bardzo powoli spadają ... i tak jest tylko przez te pierwszy kilometry zaś...
Wszystko wskazuje na uszkodzoną pompę wody, może być plastikowy wirnik który się obraca na osi pompy.
Niedawno kupiłem Xsarę z silnikiem DW8 na pompie Lucas. Powoli robę w niej różne sprawy które zaniedbał poprzedni właściciel, wymieniłem filtry, płyny itp. Zauważyłem dzisiaj że po rozgrzaniu do temperatury pracy, silnik ma zbyt wysokie obroty (brakuje ok. 0,5 milimetra do kreski 1000 na obrotomierzu). Termostatyczny regulator obrotów z linką działa...
Mam podobny problem, temp silnika 70-90 a z nawiewu letnie. Pomaga trzymanie na wysokich obrotach. U siebie mam wrażenie że to problem braku obiegu wody - ta magiczna pompa z dziwnym napinaczem jak by nie pracuje poprawnie?
piszesz o jeździe 60-70 na drugim i trzecim biegu czy na czwartym, diesel lubi przerywać przy jeździe na wysokim biegu przy małych obrotach
Od strony mechanicznej wszystko sprawdzone,rozrząd ustawiony na kołki blokujące. Jak pisałem auto na wyższych obrotach jedzie dobrze,nic niestuka
Po zmianie oleju obroty nie mogły sobie wzrosnąć... Chyba że automat ...
Witaj kolego zacznij od czujnika temperatury płynu, małe pieniądze, comp widzi wysoką temperaturę więc nie włącza świec, bo długość ich grzania zależy od temperatury silnika A jeszcze pytałeś o fap wystarczy pod niego wleżć i widać co ma.
Witam Citroen C8 1998cm³ benzyna rok 2003. Po wymianie kompletnego sprzęgła i łapy, sprzęgło ślizga się na wyższych obrotach. Bardzo proszę o jakąś radę
Czy poradził Pan sobie może z tym problemem? Umnie jest podobnie na lexi pokazuje błąd P0692 układ rozwarty. Brak drugiego biegu rezystor wymieniony i auto troszkę inne citroen c4 picasso 1,6 hdi 2008 rok wentylator chodzi tylko na klimie na wolnych obrotach. Podłączony na krótko śmiga na wysokich
Witam, mam problem z Citroenem C5 2005 rok, mianowicie wyskakuje mi kontrolka silnika i ostatnio auto się dusi, szarpie. Pedał gazu nic nie pomaga, w listach błędów pokazuje, że to jest błąd katalizatora i awaria silnika. Kiedy go zgaszę i uruchomię, auto nagle wystrzeliwuje obrotami wysokimi i jest wszystko w normie. Proszę o jakąkolwiek pomoc.
Citroen C8 po włączeniu klimatyzacji silnik staję gasnie w sekundę jak by go kompresor blokował .Nie ma znaczenia jaka jest ilość czynnika .Wymieniony kompresor osuszacz zawór rozprężny wszystko drożne a klima nie działa. Trzymając wyższe obroty klima chłodzi ale pali się pasek wielorowkowy .Ma ktoś jakiś pomysł co może być?.
Wygląda to na problem z zacinaniem się zaworka dawki na pompie wtryskowej. Najpierw należałoby podłączyć jakiś tester i zczytać błędy(proxia,laser,euroscan).
Witam Wyczytalem, ze czujnik powinien miec rezystancje przy 20C okolo 3750 ohm, przy 50C okolo 750 ohm, jednak w dalszym ciagu nie moge zlokalizowac tego czujnika nie wiem na jakich stykach mierzyc. Pozdrawiam
Za wysokie podciśnienia na zimnym koło 350 mbar. Może przedmuch z któregoś cylindra do ssącego może dawać taki efekt.
Ale to nie jest licytacja, co napisałeś wcześniej czytałem. To co napisałem ma być, jak nie ma to lipa po prostu.I stąd problemy z obrotami.
Wentylator jest dwubiegowy wolny na klimę i ten wysokich obrotów na chłodzenie co chodzi cały czas
Efekt taki jest tylko na gazie czy rowniez na benzynie.
Filtr paliwa wymieniany? Zabity filtr nie puści silnika na wyższe obroty, a przy okazji przelatujące bąble powietrza dostają się do zaworku stop i uniemożliwiają mu prawidłową pracę. Taka moja opinia - czy słuszna wyjdzie w praniu (w mojej Cytrynie Księżnej miałem taki właśnie przypadek). Najlepiej spójrz pod maskę i zobacz, czy przewodem paliwowym...
na zimnym silniku czy na cieplym czy jest instalacja lpg
Komputer nie wskazał sondy tylko podał że jest zła mieszanka. Napisz dokładnie jakie masz błędy a nie że jakieś. Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza.
Tak sobie przypomniałem wykład u siebie na uczelni i spojrzałem na oznaczenie oleju. Moim zdaniem, ten olej poprostu się nie nadaje na wysokie temperatury... zakres stosowania takiego oleju jest ok 20 st C temp. otoczenia. W naszej strefie klimatycznej powinny być stosowane oleje np 5w40. Podejrzewam, że problem się pojawił wraz ze wzrostem temperatury...
Silniczek krokowy na 99%
citroen wysoki obrót citroen wysoki obrót benzyna citroen xsara wysoki obrót
techbite sterowniki citroen pompa przyłącze bezpiecznik
viessmann płyta porsche panamera
Ekspres Philips: Kod 5 po odpowietrzeniu - co robić? Olej Sil-Oil do piły spalinowej NAC CTS 45-40-01