1 jest od zawieszenia, utwardza je. 2 nie wiem, ale sprawdz w instrukcji [url=http://www.klub.citroen.triger.com....
mam podobny problem ale w dieslu caly czas pokazuje ze jest 1/3baku wyłaczam zaplon i prawidłowo wskazowka opada
70 A to może chwilowo dać ale nie do pracy ciągłej.Przede wszystkim trzeba wiedzieć jaki tam jest alternator.P
zależy od rocznika więc zamieszczę obydwa dla mk1 i mk2 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic86...
na kole rozrzadu masz 10 mm bolec pod rozrusznikiem masz dziurke 6 mm bylo juz pokazywane na tym portalu Dodano po 3 http://obrazki.elektroda.pl/5432857700_1...
Lucas 128-132 bar, Bosch 130 bar.
Do ponownego sprawdzenia bezpieczniki F4,F9 i F19. Następnie sprawdzić żarówką , a nie miernikiem , napięcie na kostce lewej lampy.
Żarówka , wskaźnik ładowania , ma równolegle opornik. Zasilana jest po bezp nr. 30. Wypnij z alternatora przewód wzbudzania i dotknij nim masy / na włączonym zapłonie/ , kontrolka powinna zaświecić b.jasno. Jednak opisane przez Ciebie objawy / nic nie piszesz o napięciu ładowania na klemach akumulatora/ wskazują na regulator napięcia na alternatorze!
Znajdź warsztat co dorabia przewody ,niech ci wymienią które trzeba.Bo orginalne z aso to troche drogi gips.
Witam. Tak powinien. Masz to napisane w instrukcji obsługi a nawet powinien być obrazek na korku. A układ jest ciśnieniowy.
Napisz do nich, może udostępnią schemat: http://www.emel-alarmy.pl/sterowniki.htm mam problem z podłączeniem sygnału otwierania/ zamykania i gdzie to wpiąć w samochód. Samochód ma centralny zamek?
Zacięty regulator z tyłu.Bez kanału ani rusz.
Kolego przeczytaj jeszcze raz co ci napisałem i zrób tak jak piszę a nie odłączaj tylko wycieraczkę.Spróbuj,dasz radę:D
Witam, prawdopodobnie to bedzie wygladało tak jak na zdjęciu, jeżeli nie to po numerze vin dojdziemy co tam się kryje. Pozdrawiam
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa.
Prawdopodobnie sfery z tyłu do wymiany. Zapraszam do forum citroena ([url=http://www.klub.citroen.triger.com... ) tam ten temat był już wielokrotnie wałkowany
Zaworek jednokierunkowy-wymienić
Sprawdź czujnik na tyle głowicy za cewką (brązowy)
A ja proponuję sprawdzić włącznik na skrzyni biegów...
Czujnik jest termistancja! Nie szukaj na nim napiec! To sprawa wewnetrzna bitrona. Jesli sie boisz zwierac, to wstaw mala rezystancje (100 ohm np.). Bitron wyglada tak: http://obrazki.elektroda.net/21_12691787... Kolor pokrywki moze byc inny w zaleznosci od samochodu (rozne temperatury przelaczania). Postaraj sie zrozumiec, jak ten uklad dziala....
Tu niezbędna będzie pewnie wymiana łączników korektorów i regulacja prześwitu zawieszenia. Chyba że masz luźne wnętrzności i na dołkach się przestawiają a może tylko Ci się zdaje. Ale skoro jesteś pewny że zawieszenie nie zawsze ustawia się w jednej pozycji to jedź do kogoś kto zna się na hydropneumatyce. **** Daj znać jak się uporasz z problemem.
http://www.xantiaclub.cz/view.php?nazevc... http://citroen.kalisz.pl/forum/index.php...
Jeśli w aucie jest klima, to najprawdopodobniej uwalony jest czujnik temperatury wnętrza(zamontowany jest obok zegarka nad radiem). Jednak najlepiej podaj dokładny model auta i wyposażenie.
Większość pod nazwą wentylator, rozumie, ze masz na myśli wiatrak na chłodnicy/skraplaczu. Jeśli chodzi o dmuchawę powietrza to sprawa jest oczywiście inna Dodano po 12 Jaka by nie była klima(auto/manual), na F20 ma być +15 czyli zapłon. Stacyjka ci się wysypała albo okablowanie padło
Ja miałem w corsie takie stukanie ale tylko przy hamowaniu z prędkości 60 i większej się to robiło, wymieniłem końcówki drążków kierowniczych i przestało..
Musisz sprawdzić, czy nagrzewnica jest gorąca, ponieważ w tych autach czasami trudno było ją odpowietrzyć. Za silnikiem jest dojście do węży zasilania i powrotu z nagrzewnicy - jeżeli obydwa są gorące, to jest krążenie. Jeżeli jest krążenie, to problem zapewne tkwi w usterce mechanizmu przesłony, musisz sprawdzić jej zakres ruchów. Przenoszę temat do...
Czyli ty masz złącze diagnostyczne 30-pinowe. Linia K to w wtyczce diagnostycznej pin C1 Linia L to w wtyczce diagnostycznej pin C2 Mozesz to podłaczyć na piny tak jak Ci napisałm lub poszukac kogos kto ma stara wtyczke diagnostyczną.
To nie jest przyczyna twojej usterki, prawdopodobnie jest coś z pompą paliwa lub jej zasilaniem.
Witam Te 7V świadczy o zbyt słabo wzbudzonym alternatorze, czyli uszkodzony regler, albo uszkodzone diody. Nie te główne tylko pracujące w obwodzie zasilania reglera. Zwykle to to 2-3 ampperowe.
Ja bym sprawdził filtr pyłkowy.
W tej pompie nie ma dzwigni gazu. To pompa LUCAS EPIC. Bez przyrządów i dużej wiedzy na temat tego typu pomp raczej nic nie ruszaj. Naprawiałem te pompy wielokrotnie. Koszt uszczelnienia na oryginalnym zestawie uszczelek ok.500zł.
CPH jest umieszona na obudowie nagrzewnicy bez zdjęcia dechy chyba się nie obędzie
Odpalić auto trzeba.
Zrobiłeś jak Ci pisałem?.
Podłącz w końcu pompę na krótko z akumulatora, dowiesz się wtedy czy sama pompa jest dobra, jeśli się okaże że jest to dopiero wtedy sprawdzaj dalej (przekaźnik przewody). Jak ci pompa nie ruszy na krótko to sprawdź połączenie pompa - przekaźnik(pin 13 we wtyczce przekaźnika), jak i to będzie dobre to zewrzyj we wtyczce przekaźnika piny 8 i13 lub 15...
Jak pamiętam w X2 do sterowania są 3 przewody (masa, podświetlenie przycisków i sygnał) jest to drabinka rezystancyjna.
Szczerze mówiąc to powinieneś sugerować się dawką paliwa, ja bym bez zwiększenia dawki paliwa nic tam nie ruszał.
Witam. Proszę bardzo.
Witam Jak masz problem z klimą i szybami, to pewnie masz wypaloną kostkę w stacyjce-wymień ją to pomoże- 99%
Możliwe że pompka paliwa siadła lub nie ma zasilania.
Wlacz RADIO na 30 min i wtedy wpisuj kod jak kreseczki zaczną migac
Kumasz dobrze , szukaj schematu elektryki tego francuskiego wynalazku. Ja nie podeślę , bo mam kartkowy , a nie mam skanera , aparat w telefonie też się zacina - wiekowy.
Pompa powietrza. Dmucha powietrze do wydechu dla zmniejszenia zanieczyszczenia planety. Jesli nie bedzie dzialac, pojawi sie blad w kalkulatorze. Georges
Brak możliwości diagnostyki to pierwszy błąd, którym masz się zająć. Chyba, że sprzęt to fejsiak za 5 zł.
Witam ,a sprawdziłeś poduszkę silnika która jest na prawym nadkolu ? może jak zmieniali rozrząd podnieśli silnik w górę prawą stroną żeby dostać się do rozrządu i gdzieś przegięli itp wydech który teraz rezonuje /sprawdź wieszaki tłumika/ Dodano po 17 Wydaje mi się że nie jest w 100% dobrze ustawiony rozrząd bo otwór blokowania ma tworzyć kąt 70 stopni...
Wszyskie na jednakowej wysoskosci, w polowie skoku, 90° przed GMP 1 i 4 cylindra. Przestawiony jest tylko rozrzad. Zaplon i wtrysk sa synchronizowane z walem korbowym przez czujnik na kole zamachowym.
Wymień sprężynę i przesmaruj pedał na sworzniu.
Dźwignia jest przykręcona do stabilizatora osi tylnej, na prawo od środka pojazdu. Jak obejma się poluzuje i przekręci, to hydraulika "myśli", ze samochód jest poziomo
Proszę tu jest pewny bin do tego modelu radia .
Bezpieczniki sprawdzone?
A jeśli otworzysz od strony pasarzera to się otwierają wszystkie?
Citroen Berlingo, Peugeot Partner, Renault Kangoo, wspomniany Fiat Multipla, Citroen Xantia II generacji (od 1998 roku), Subaru Libero (od 1993 roku).
witam mam citroena xantie jakis czas temu wymienialem tulejke na wachaczu z przodu iod tamtej pory mialem twardy przod , podniesiony do samej gory i nie chcial opasc a tyl byl ok czyli podnosil i opadal,ktos mi powiedzial ze jest zapowietrzony i odkrecilem rurke od gruchy z lewej strony iwyciekl plyn ale opad teraz ani nie podnosi ani niema chamulcow...
a wałek rozrządu to gdzie się blokuje
Skoro lubisz i nie boisz się majsterkować - Citroen Xantia Exclusive Activa 2.0 16V 136KM lub 3.0 V6 24V 190KM z 2000-2001 rocznika w tej cenie bezproblemowo w Niemczech zakupisz, zarejestrujesz i włożysz gaz. Raz się przejedziesz i nie będziesz chciał zmienić auta. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... [youtube]https://youtu.be/QMv3rvPtYCU[/y...
Radio stało 26 godzin pod prądem i nic się nie zmieniło. Dalej cztery kreski na ekranie. Przy próbie przytrzymania przez 5 sek. przycisku BND pojawiają się u samego dołu wyświetlacza dodatkowe cztery kreski.
witam. 60Nm;-180 stopni;20Nm;+300stopni; według workshop
Witam! Dziś odpaliłem Xantie 2,1TD 96 rok i brak wspomagania. Zawieszenie przód tył ok podniosło się po odpalenie hamulec też jest a wspomagania brak a wczoraj zrobiłem nią 300 km i wszystko było okey. Co może być przyczyna? Płyn LHM? Krzyżak przy kolumnie kierownicy? Jaki powinien być poziom płynu aby stwierdzić że jest okey?
Witam, mam pytanie do Konrada bo widzę, że to fachowiec :) posiadam Xantię 1.9TD z 1996 i mam podobny problem jak opisany tzn świeciła się kontrolka ABS, zmierzyłem oporności okazało się że czujnik tylny do wymiany , wymieniłem i kontrolka dalej świeci ale wygląda to tak: po wpięciu wtyczki komputera i po włączeniu zapłonu kontrolka zamiga ale potem...
Na bank listwa jest walnięta . Skontroluj jeszcze żarówką h7 masy i plusy dochodzące do ecu i cewki.
witam serdecznie chciałbym zapytac mam taki sam problem w citroenie XM 2.5td po wpisaniu kodu zapala sie zielona i czerwona kontrolka i autko nie odpala poradzcie jesli mozna prosic co zrobic lub gdzie wentualnie sie udac jestem z Łodzi. Bede wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam
Witam. Na tej stronie jest schemat instalacji elektrycznej Xsantii. http://citroeny.cz/servis/data/xantia/Xa... Tadzmierz
Dokładniej za schowkiem po lewej stronie, prawie na podszybiu.Przykręcone do obudowy nawiewów.
A powiedz kiedy ostatni raz nakręcałeś sprężynę w silnikach wiatraków? Że co, że nie wiesz gdzie się kluczyk wsadza?
naprawić się nie da tylko nowy ( kolego jak ty chcesz naprawić to auto jak nie wiesz gdzie masz zawór hamulcowy -- na ścianie grodziowej metalowy zawór ma 4 rurki + przelew )
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
W kole zamachowym jest kilka takich otworów ale tylko jeden z nich pasuje
Citroen Xantia D montaż D3W język niemiecki
Jak nie odpala dochodzi info o 15 do modułu silnika ? raczej nie ponieważ nie świeci check engine. więc jak nie świeci check : To zacznij od spr. stacyjki i maneli po drodze do modułu silnika odpowiadających za info 15.
2 na kazdy amortyzator i po jednej przy korektorze wysokosci
Sprawdzić co zpaprano :-(
Witam. Mam problem. Ostatnio właczyłem nawiew na przednią szybę i niestety nie mogę go wyłączyć. Działa na full obrotach i nie pomaga żadna regulacja tudzież wyłączenie dmuchawy. Oczywiście po wyłączeniu zapłonu dmuchawa przestaje działać ale podczas jazdy (postoju) kręci jak szalona. Co może być tego przyczyną. Czy gdzieś zrobiło się zwarcie. Co się...
Skoro to Xantia z 94r to prawdopodobnie jeszcze z pompą jedno sekcyjną. Sprawdź rozdzielacz ciśnienia i powroty czy nie ma dużych przecieków. Najlepiej wejdź na citroen.autko.pl, tam wszystkiego się dowiesz. Co i jak sprawdzić, bo to dużo pisania i temat rzeka.
Przyczynę nie działających kluczy może być unieruchomiony zamek (warunki atmosferyczne, sól itp.) lub wytarty klucz. Częstą przyczyną jest również wyłamanie lub wygniecenie w zamku miejca bazowania klucza. Przy wytartych częściach pracujących można dorobić klucz z zachowaniem odpowiednich tolerancji natomiast jeżeli jest uszkodzenie mechaniczne zamka...
w załączniku schematy :) znowu załącznik nie poszedł :cry:
Witam Jeżeli ktoś z szanownych grupowiczów chce schemat xantii to proszę dać znać. Mam skany z książki haynes-xantia. Pozdrowienia
K67,K68 poniżej schmat
tak
Pozycja ciegna czujnika wysokosci na stabilizatorze.
Proponuję poszukać u nich : *http://www.citroen.autko.pl Pozdrawiam .
Witam. Kupiłem niedawno citroena xantię kombi 96 rok.,trzy tygodnie jeździłem bez problemu, teraz gdy hydraulikę mam ustawioną na jazdę normalną (na środku) to podczas jazdy, tył mi opada. Kiedy podniosę i opuszczę na środek, to trzyma, jednak podczas jazdy znowu opada, proszę o radę, co wymienić i jak to zrobić. Dziękuję.
Witam Posiadam samochod Citroen Xantia z roku 1997 silnik 1900 diesel. Mam problem poniewaz gdy silnik jest rozgrzany nie da sie go odpalic.Jezeli silnik jest zimny np rano chce go odpalic nie ma problemu. Czy ktos mial podobna usterke moze wymienic sie sposrzezeniami???Auto bylo u kilku "specialistow"kazdy mowil co innego lecz kwote zawse astronomiczna.
Prawdopodobnie spadl ci plastikowy lacznik przy korektorze wysokosci . Ale jak spadl to bedzie nadal spadal.Trzeba go poprostu podwiazac ale nie tak sztywno.
Witam, mam pytanko do znawców Cytrynek i nie tylko. Otóż dzisiaj podczas spokojnej jazdy przestał mi działać prędkościomierz oraz kontrolka świateł krótkich. Co to może być? reszta kontrolek działa.
Dzięki :)
Jak załączam zasilanie na pon 7 to pompa działa lecz nie odpala. W momencie kiedy zalaczy się sama po przekreceniu kluczyka i odpaleniu samochód zaraz gaśnie mimo iż było podane zasilanie na pin 7
Witam. Na wstępie zaznaczę, że bardzo słabo znam się na francuzach. Mam xantię z 2000 r. jest to anglik z kiepsko zrobioną przekładką. Jeśli chodzi o elektronikę to ktoś to zrobił strasznie amatorsko:( Jeżdżę nią do pracy już od ponad roku i pomimo amatorki nie miałem żadnych większych problemów z elektroniką. Aż do przed wczoraj. Postawiłem autko pod...
Przeniosłem z "Inne". Proszę czytać opisy działów.
Witam. Nie tylko bezpiecznik może przerwać obwód - trzeba sprawdzić jak kontaktują złącza konektorowe - auto ma 15 lat - coś tam mogło skorodować , zaśniedzieć. A więc sprawdzić złącza przy skrzynce bezpieczników, przy przełączniku, itp.
Może ktos wie jak zlokalizowac usterke pilota centralnego zamka w xantii?Kupiłem autko z niedziałajacym pilotem.Sprzedawca twierdzil,ze trzeba wymienic baterie.Wymieniłem,a zamek dalej nie działa.Elektryk sprawdzał pilota i jest ok.Co mozna jeszcze sprawdzić?Ma ktoś jakieś pomysły???
witam wszystkich. mam problem z fabrycznym pilotem zespolonym z kluczykiem do citroena xantii II rok 2001. nagle przestał sterowac centralnym zamkiem.wymiana baterii i sprawdzenie pilota pod kątem zimnych lutów nie pomogły.pilot jest radiowy- nie na podczerwień.w tej chwili centralny działa tylko po przekręceniu kluczyka w zamku drzwi. proszę o pomoc
Sprawdz czy dioda na podczerwień i stycznik sie nie wyłamał z płytki. To najczęstrze przyczyny nie działania pilotów w Citroenach Xantia, Saxo, XM i Xsara. A sprawdzić czy pilot działa możesz za pomocą testera do pilotów TV.
Przepraszam mialem pewne problemy i nie moglem przez tak dlugi czas tu wejsc, nie nie stalem w korku, mieszkam w bardZo malym miasteczku i jezdze ok 50km/h czasem trasa 40 km i to wszystko, jeżdżę na 95 nopb. Odpalam zawsze z luzu. Hamulce i powietrze jest ok.
To co się tam wydarzyło? Krasnoludki wypięły wtyczkę?
Środki do uszczelniania uszczelniły nagrzewnicę na amen. Do wymiany. Zalanie klap i sterowania też swoje pewnie zrobiło. Tak czy inaczej, rozebrać i naprawić.
Witam, Niedawno w moim samochodzie Citroenie Xantii 1.8i z 1994r. padł alternator firmy Mitsubishi. Kupiłem więc na internecie używany alternator tej samej firmy, o tych samych parametrach. Zamontowałem i po przejechaniu ok. 1000-1500km powtórzył się problem. Mianowice: Podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka ładowania akumulatora. Alternator wydaje...
Witajcie Panowie mam takie mały problem mianowicie chcę pociągnąć instalacje zasilającą wzmacniacz w citroenie xantia i mam problem z przeprowadzeniem przewodu zasilającego od akumulatora do kabinyy. Robił juz to ktos z Was i moze mi powiedziec którędy są prowadzone przeowdy zasilające oryginalnie lub którędy mozna przeprowadzic ten kabel zasilający...
Moim zdaniem uszkodzony jest termostat i należy go wymienić. Do testów możesz go wyjąć i sprawdzić chłodzenie bez niego. Sprawdź też pompę wody, może w ogóle nie ma cyrkulacji płynu.
Owo spotkanie z rowem mogło spowodować urwanie przewodów masowych i teraz zasilanie instalacji odbywa się przez linki wskaźniki itp. Pociąga to dalsze skutki których jeszcze nie zauważyłeś.
Myślę, że na Twoje bolączki mogą Tobie pomóc jedynie osoby jeżdżące CITROENAMI, których na co dzień spotykają takie czy inne problemy z ukochanymi cytrynkami. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem było by zapisanie się do klubu CYTRYNKI (bezpłatnie!!!) i tam poszukanie rozwiązania. Gwarantuję Tobie, że klubowicze nie zostawią ciebie w potrzebie i będą...
xantia citroen citroen xantia problemy kontrolka citroen xantia
microsoft windows ultimate regulacja prądu spawania bocznikiem kontrolka citroen świec
użytkownik oldboy dewalt bateria
Optymalna temperatura lutowania: SnPb i SAC305 Lodówka – oblodzona tylna ścianka, +17°C, brak chłodzenia, parownik, ubytek czynnika