1 jest od zawieszenia, utwardza je. 2 nie wiem, ale sprawdz w instrukcji [url=http://www.klub.citroen.triger.com....
Proszę tu jest pewny bin do tego modelu radia .
mam podobny problem ale w dieslu caly czas pokazuje ze jest 1/3baku wyłaczam zaplon i prawidłowo wskazowka opada
na kole rozrzadu masz 10 mm bolec pod rozrusznikiem masz dziurke 6 mm bylo juz pokazywane na tym portalu Dodano po 3 http://obrazki.elektroda.pl/5432857700_1...
70 A to może chwilowo dać ale nie do pracy ciągłej.Przede wszystkim trzeba wiedzieć jaki tam jest alternator.P
zależy od rocznika więc zamieszczę obydwa dla mk1 i mk2 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic86...
Lucas 128-132 bar, Bosch 130 bar.
Do ponownego sprawdzenia bezpieczniki F4,F9 i F19. Następnie sprawdzić żarówką , a nie miernikiem , napięcie na kostce lewej lampy.
Żarówka , wskaźnik ładowania , ma równolegle opornik. Zasilana jest po bezp nr. 30. Wypnij z alternatora przewód wzbudzania i dotknij nim masy / na włączonym zapłonie/ , kontrolka powinna zaświecić b.jasno. Jednak opisane przez Ciebie objawy / nic nie piszesz o napięciu ładowania na klemach akumulatora/ wskazują na regulator napięcia na alternatorze!
Znajdź warsztat co dorabia przewody ,niech ci wymienią które trzeba.Bo orginalne z aso to troche drogi gips.
Zacięty regulator z tyłu.Bez kanału ani rusz.
Witam. Tak powinien. Masz to napisane w instrukcji obsługi a nawet powinien być obrazek na korku. A układ jest ciśnieniowy.
Napisz do nich, może udostępnią schemat: http://www.emel-alarmy.pl/sterowniki.htm mam problem z podłączeniem sygnału otwierania/ zamykania i gdzie to wpiąć w samochód. Samochód ma centralny zamek?
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa.
Kolego przeczytaj jeszcze raz co ci napisałem i zrób tak jak piszę a nie odłączaj tylko wycieraczkę.Spróbuj,dasz radę:D
Witam, prawdopodobnie to bedzie wygladało tak jak na zdjęciu, jeżeli nie to po numerze vin dojdziemy co tam się kryje. Pozdrawiam
Prawdopodobnie sfery z tyłu do wymiany. Zapraszam do forum citroena ([url=http://www.klub.citroen.triger.com... ) tam ten temat był już wielokrotnie wałkowany
http://www.xantiaclub.cz/view.php?nazevc... http://citroen.kalisz.pl/forum/index.php...
Zaworek jednokierunkowy-wymienić
Odpalić auto trzeba.
Sprawdź czujnik na tyle głowicy za cewką (brązowy)
A ja proponuję sprawdzić włącznik na skrzyni biegów...
Witam. Proszę bardzo.
Czujnik jest termistancja! Nie szukaj na nim napiec! To sprawa wewnetrzna bitrona. Jesli sie boisz zwierac, to wstaw mala rezystancje (100 ohm np.). Bitron wyglada tak: http://obrazki.elektroda.net/21_12691787... Kolor pokrywki moze byc inny w zaleznosci od samochodu (rozne temperatury przelaczania). Postaraj sie zrozumiec, jak ten uklad dziala....
Ja bym sprawdził filtr pyłkowy.
Zrobiłeś jak Ci pisałem?.
Tu niezbędna będzie pewnie wymiana łączników korektorów i regulacja prześwitu zawieszenia. Chyba że masz luźne wnętrzności i na dołkach się przestawiają a może tylko Ci się zdaje. Ale skoro jesteś pewny że zawieszenie nie zawsze ustawia się w jednej pozycji to jedź do kogoś kto zna się na hydropneumatyce. **** Daj znać jak się uporasz z problemem.
Regulator jest czysto mechaniczno-hydrauliczny .
Jeśli w aucie jest klima, to najprawdopodobniej uwalony jest czujnik temperatury wnętrza(zamontowany jest obok zegarka nad radiem). Jednak najlepiej podaj dokładny model auta i wyposażenie.
Sprawdzić pod podstawką przekaźnika lub nakłóć kable.
Większość pod nazwą wentylator, rozumie, ze masz na myśli wiatrak na chłodnicy/skraplaczu. Jeśli chodzi o dmuchawę powietrza to sprawa jest oczywiście inna Dodano po 12 Jaka by nie była klima(auto/manual), na F20 ma być +15 czyli zapłon. Stacyjka ci się wysypała albo okablowanie padło
Czyli ty masz złącze diagnostyczne 30-pinowe. Linia K to w wtyczce diagnostycznej pin C1 Linia L to w wtyczce diagnostycznej pin C2 Mozesz to podłaczyć na piny tak jak Ci napisałm lub poszukac kogos kto ma stara wtyczke diagnostyczną.
Centralka steruje zamkami, immobiliserem, kierunkowskazami, oświetleniem wnętrza... itd.
Ja miałem w corsie takie stukanie ale tylko przy hamowaniu z prędkości 60 i większej się to robiło, wymieniłem końcówki drążków kierowniczych i przestało..
Musisz sprawdzić, czy nagrzewnica jest gorąca, ponieważ w tych autach czasami trudno było ją odpowietrzyć. Za silnikiem jest dojście do węży zasilania i powrotu z nagrzewnicy - jeżeli obydwa są gorące, to jest krążenie. Jeżeli jest krążenie, to problem zapewne tkwi w usterce mechanizmu przesłony, musisz sprawdzić jej zakres ruchów. Przenoszę temat do...
Witam Te 7V świadczy o zbyt słabo wzbudzonym alternatorze, czyli uszkodzony regler, albo uszkodzone diody. Nie te główne tylko pracujące w obwodzie zasilania reglera. Zwykle to to 2-3 ampperowe.
Możliwe że pompka paliwa siadła lub nie ma zasilania.
W tej pompie nie ma dzwigni gazu. To pompa LUCAS EPIC. Bez przyrządów i dużej wiedzy na temat tego typu pomp raczej nic nie ruszaj. Naprawiałem te pompy wielokrotnie. Koszt uszczelnienia na oryginalnym zestawie uszczelek ok.500zł.
Jak pamiętam w X2 do sterowania są 3 przewody (masa, podświetlenie przycisków i sygnał) jest to drabinka rezystancyjna.
Szczerze mówiąc to powinieneś sugerować się dawką paliwa, ja bym bez zwiększenia dawki paliwa nic tam nie ruszał.
Wymień sprężynę i przesmaruj pedał na sworzniu.
Witam Jak masz problem z klimą i szybami, to pewnie masz wypaloną kostkę w stacyjce-wymień ją to pomoże- 99%
Wlacz RADIO na 30 min i wtedy wpisuj kod jak kreseczki zaczną migac
Brak możliwości diagnostyki to pierwszy błąd, którym masz się zająć. Chyba, że sprzęt to fejsiak za 5 zł.
Kumasz dobrze , szukaj schematu elektryki tego francuskiego wynalazku. Ja nie podeślę , bo mam kartkowy , a nie mam skanera , aparat w telefonie też się zacina - wiekowy.
Pompa powietrza. Dmucha powietrze do wydechu dla zmniejszenia zanieczyszczenia planety. Jesli nie bedzie dzialac, pojawi sie blad w kalkulatorze. Georges
Witam ,a sprawdziłeś poduszkę silnika która jest na prawym nadkolu ? może jak zmieniali rozrząd podnieśli silnik w górę prawą stroną żeby dostać się do rozrządu i gdzieś przegięli itp wydech który teraz rezonuje /sprawdź wieszaki tłumika/ Dodano po 17 Wydaje mi się że nie jest w 100% dobrze ustawiony rozrząd bo otwór blokowania ma tworzyć kąt 70 stopni...
Wszyskie na jednakowej wysoskosci, w polowie skoku, 90° przed GMP 1 i 4 cylindra. Przestawiony jest tylko rozrzad. Zaplon i wtrysk sa synchronizowane z walem korbowym przez czujnik na kole zamachowym.
Dźwignia jest przykręcona do stabilizatora osi tylnej, na prawo od środka pojazdu. Jak obejma się poluzuje i przekręci, to hydraulika "myśli", ze samochód jest poziomo
Bezpieczniki sprawdzone?
citroen xantia citroen xantia problemy kontrolka citroen xantia
pomiar odległości ultradźwiękowy sterownika pompy centralnego testy akumulatorów
podłączenie kondensatorów miele dotyk
ESP8266 Server-Sent Events (SSE) – przykład kodu Arduino, ESPAsyncWebServer, JSON, HTML How to Configure OpenBeken on Tuya Dimmer BK7231: Flashing, UART, MQTT, Home Assistant