Jeśli tylko odkręcisz przełącznik zespolony (Com) i nie będziesz do niego zaglądał to czujnik skrętu się nie rozkalibruje. Postaraj się też przed odkręceniem kierownicy ustawić koła na wprost i zaznacz np. pisakiem ślad żeby zamontować kierownicę w takim samym położeniu.
tak jak piszesz, com jest niezbedny do immo, centralnego
Jak masz COM2000 w aucie (przełącznik zespolony), to w niej jest antena.
Witam, w ww comie nie mam kierunków i szaleją światła postojowe i mijania - raz są raz nie ma. Nie jest to usterka mechaniczna. Potrzebuję fachowej pomocy. Szukam takiego samego coma ale nigdzie nie mogę znaleźć. Czy można zamiennie dać inny com? Może da się przełożyć procesor i jakieś układy z innych aby to działało?
Wiesz gdzie tam jest immo? COM2000, BSI, ECU.
W X2 występowały dwa rodzaje przełącznika zespolonego pod kierownicą. Zapewne masz na COM2000 i on szwankuje...
Czy właściwego COM2000 można poznać po tym że ma 2 piktogramy halogenów ?
Więc możesz mieć problem komunikacji BSI-BSM. Osobiście szukał bym w BSM, COM2000 widać zachowuje się poprawnie. Nie czytaj głupkowatych for fascynatów marki, tam zawsze piszą pierdoły.
Jako że samochód ma BSI to jest możliwość aktywacji żeby po kluczyku zapalały się światła mijania. Co do rozbierania "przełącznika" to wielu próbowało i poległo na tym zadaniu. Nie jest to zwykła manetka jak była w Xsarze 1, tylko jest zastosowany COM2000. Więc zanim rozbierzesz COM2000 zobacz jak w środku wygląda, w internecie jest pełno zdjęć.
Za czteroliterowy kod zapłaciłem 100 zł. i na podstawie tego kodu gość z dorabiania kluczy zaprogramował mi immobiliser ale pilota chyba nie umiał. w ASO za kluczyk chcą 560 zł plus 120 za kodowanie Dodano po 14 Aha i facet to programował na systemie COM2000
Cewka odbioru sygnału immo wpięta jest w com2000 kostką brązową, poduszki po bokach i kostka szara leci do bsi. Antena odbioru centralnego zamka również znajduje się w com2000 lub kożysta z zewnętrznej tej od immo. Jestem w kropce. Jeżeli chodzi o lexie to nie zabardzo wiem jak tym ugryść temat.
Witam, Zrozumialem na poczatku, ze nie mozesz wylaczyc przeciwmgielnych. To nie ten sam problem. Czy sprawdziles bezpiecznik F6 na PSF1? Czy awaria jest "naturalna", czy, jak wielu, kupiles takie auto? Trzebaby sprawdzic, czy COM2000 wysyla rzadanie wlaczenia swiatel (diagnoskop, parametry, test elementow wykonawczych). Pozdrawiam, Georges
hej panowie a gdzie szukac błędu poziomu 2 dotyczącego poduszki kierwocy w citroenia xsara II 2003, może ktos już się spotkal z takim blędem, dodam ze tym razem błędu nie można wykasować. Niczego nie szukaj pod fotelami. Jaki to blad? Jesli masz czym odczytac, to posluguj sie tym urzadzeniem do znalezienia awarii. W calym obwodzie tego zapalnika sa...
Niestety kolego ale to noe ta przyczyna. Sprawdzalem juz zwarcia tez niema. Auto jest wyposażone w modul BSI oraz przelacznik zespolony przy kierownicy com2000 obawiam sie ze to moze byc jedna z tych dwoch rzeczy w tygodniu rozbiore bsi i postaram sie zlokalizowac problem.
Pewnie w przełączniku zespolonym COM2000, raczej typowa usterka, do czyszczenia styki wewnątrz przełącznika i wewnątrz manetki od świateł.Jak mocno wytarte to nic nie pomoże. Na Ebayu widziałem nowe same manetki za około 200zł.
pilota sprawdzałem tylko lexia kalkulatorem com2000 i on go nie widzi widzi tylko rozpoznany kluczyk jak jest w stacyjce a jakiejkolwiek reakcji na naciskanie przycisków na pilocie nie ma. Czyli przyuczenie raczej w tej sytuacji nic nie da? A w chodzi w grę kupno pilota używki?? Bateria jest oczywiście ok
Witam. Szukam przyczyny awarii świateł w Citroenie Xsara. Mój model to Xsara II 2.0HDi z 2002 r. Objawy zaczęły się od migania kontrolki świateł mijania na desce rozdzielczej, a po zmianie świateł na drogowe, przełączały się z powrotem na mijania. Diagnoza: Wymiana com2000, ale ojciec uparł sie, że "poprzeczyszcza" styki w manetce, co się później okazało...
Samochód z 2001r 2.0Hdi i nie działa w nim centralny z kluczyka. Byłem w serwisie na kodowanie kluczyka i powiedzieli, że problem z BSI . Wymienić BSi mi mogą ale cena "trochę" zaporowa. Jak rozwiązać taki problem, aby nie pójść z torbami? Zawsze mogę dołożyć do samochodu sterownik do centralnego i podpiąć go pod przycisk, ale to już jak dla mnie rozwiązanie...
To są tzw. wiązki bocznikowe. Są one w zestawie z orginalnym diagnoskopem lexia lub proxia. Co do twojego problemu to może to być uszkodzenie modułu COM2000 czyli przełączników pod kierownicą.
Samochód to: Citroen Xsara II 2003r. 1.6 16v Za pomocą Lexia chciałem rozwiązać następujące problemy: 1. Poszukać rozwiązania problemu z otwieraniem bagażnika - zamek blokuje się i nie można go otworzyć ani z pilota ani ręcznie. Po awaryjnym otwarciu przez kilka "cykli" działa poprawnie i znowu się blokuje. 2. Zaprogramować drugi kluczyk. Skończyło...
com2000 citroen xsara com2000 citroen com2000
wyłączniki bezpieczeństwa podłączenie marshall footswitch bezpiecznik awaryjnych
citroen xsara immobilizer citroen xsara immobilizer
Volkswagen Golf 4 - Strzał przy skręcie w lewo Wskaźnik płynu chłodzącego w Peugeot Boxer 2.2 HDI - diagnostyka i naprawa