W picasso częstą usterką jest uszkodzenie kostki stacyjki. Jeden ze styków za mocno obciążony wypala się i traci kontakt. Jeżeli to jest ta przyczyna to wymiana kostki i montaż przekaźnika odciązającego na przyszłość.
Najczęściej wytopione styki w regulatorze dmuchawy.
Auto oddałem do porządnego mechanika i okazało się że padła pompa paliwowa i jakiś regulator ciśnienia.
Miałem podobny przypadek w xsarze picasso, nowy regulator ciśnienia paliwa rozwiązał sprawę, podmień go.
Sądze, że się kończą szczotki. Spróbuj wymienić regulator napięcia (wraz ze szczotkotrzymaczem)
Zobacz stacyjke, szczotki , komutator i w końcu podłacz żarówke zamiast silnika co da ci pewność że regulator działą.
Ale naprawa... Równie dobrze na starym regulatorze mogłeś zerwać sitko i byś miał bez rozwalania elektryki (zmiana wtyczki) i bez dodatkowych kosztów szukania używanego regulatora ciśnienia.
Po wymianie regulatora ciśnienia aktywacja nie jest potrzebna.
To, że auto się psuje to nic dziwnego, taki świat tak sie kręci.... Regulator do wymiany i już
zawory całe na 100%, połamały się dźwigienki zaworowe, wymień wszystkie(8) blokada wału za rozrusznikiem kołek średnica 8mm,przy wymianie dźwigienek sprawdź czy hydro regulatory nie są zblokowane w głowicy jak coś to pisz, zrobiłem niezliczoną ilość HDI ,z przygodami rozrządowymi dźwigienki cena w ASO ok 80 PLN 1szt wymień pompę płynu chłodzącego
Witam. Mam problem z Citroenem Xsara Picasso 2.0 HDI, a mianowicie odpala i gaśnie. Wyczytałem, że może być to wina czujnika/regulatora ciśnienia paliwa. Gdzie takowy się znajduje w tym samochodzie ?
ponawiam temat, wyskakuje : P1138blad czujnik cisnienia paliwa wartosc nieprawdiłowa i P1112 blad regulatora cisnienia paliwa -regulator jest nowy wiec watpie zeby go szlak trafil w tydzien, cisnienie paliwa na wolnych jest kolo 300mbar a po dodaniu gazu od 700 w gore, jedyne co mi przychodzi do głowy to albo instalacja elektryczna albo moze przez czujnik...
Pompa nie ma czujnika pozycji..... Wiec nawet gdyby się przestawiła pozycja nie zmieni pracy silnika... Na pompie jest tylko zawór wydatku, i regulator ciśnienia paliwa...
nie wiem które bezpieczniki są od pompy i przekaźnik Nie wiesz bo nie ma czegoś takiego. Jak paliwo dochodzi do pompy wstępnej tej na CR to nie otwiera regulator . A dlaczego to nie wie nikt. Masz tester by to podłączyć? Nawet nie wiadomo czy tam cokolwiek ma zasilanie.
REGULATOR CIŚNIENIA http://allegro.pl/peugeot-2-0-hdi-regula... Miałem taki problem
W miejscu tego wycieku pewnie sie zapowietrza- dlatego nie może nabic cisnienia. To cos przed filtrem paliwa to nie czujnik tylko podgrzewacz. Czujnik jest na szynie cr. Raczej oddaj do mechanika bo do tego potrzeba trochę wiedzy i sprzetu. Zaleznie od systemu ( siemens, denso ,bosch) sa inne rodzaje pompy tak wiec podstawa to wiedziec jaki system,...
Jak nie ma regulatora na listwie to ewentualnie będzie w filtrze paliwa. Chyba, że w zbiorniku i jeden przewód to paliwowy a drugi opary.
Jeżeli jest ciśnienie przed pompą, przelewy na wtryskiwaczach są w porządku a regulator jest na 100% dobry to pozostaje jedynie pompa, nic innego.
Jeden z pinów na alternatorze (ten z kablem) jest wykorzystany do informowania komputera silnika o obciążeniu przez alternator np aby ten podniósł wolne obroty. Drugi jest typowym sterowaniem kontrolki, tzn. podaje masę w trakcie w stanie spoczynku a "plus" w czasie ładowania. Przez ten pin tak jak w klasycznym alternatorze samowzbudnym można wzbudzić...
zobacz czy się pojawia plus na silniku, regulator zapina masę, ale z doświadczenia wiem, że jak padnie regulator to fena smiag na całym cugu. Mam nadzieję, że podpiąłes silnik :)
Witam. Poniższy problem w moim aucie Citroen Xsara Picasso HDi 2.0 2003 r. tylko bezpośrednio po jego rozruchu, nigdy przy korzystaniu z akumulatora pojazdu. Nie jest on każdorazowy, ale sporadyczny w granicach 30% wszystkich uruchomień silnika. Na początku dodam, że tydzień temu oddałem auto do regeneracji alternatora gdyż zaczynały się już sporadyczne...
Regulatora nie będę zmieniał ani go ruszał Chyba żartujesz? Jeśli masz za wysokie napięcie w instalacji z powodu uszkodzonego regulatora, to pierwsze co trzeba zrobić to go wymienić, a nie bawić siew jakieś układy. Zbyt wysokie napięcie może Ci uszkodzić dużo więcej niż tylko żarówki.
Mam kliwę automatyczna a gdzie jest ten regulator obrotów Dodano po 11 Ktoś pomoże co dalej co szukać i gdzie proszę o podpowiedzi
też mam taki sam problem i nikt nie moze mi pomoc. Auto gaśnie losowo. zdarza się, że zgaśnie i trzeba odczekać żeby odpalić. czasami gaśnie raz/dwa razy dziennie. czasami raz na dwa tygodnie. Diagnoza pokazuje zawsze błąd czujnika wału lub czujnika wałka rozrządu. Obydwa wymieniałem kilka razy. Nic to nie dało. poza tym nic nie można zarzucić jeśli...
Wtryski do sprawdzenia na stole probierczym albo na aucie próbę przelewową zrobić. Regulator i pompy CP1 rzadziej padały ale też się zdarzało. Do hdi potrzeba wiedzy i fachowca, pan Kazimierz co wtyczki odpina się nie nada:)
Citroen 2.0 HDi z 2003 roku. Tryb awaryjny i błąd P0190. Wiązki sprawdzone. Czujnik na szynie wymieniony na nowy. Regulator na pompie czysty. Na czujniku mam napięcie między 1 i 3 pinem 5V, a na środkowym pinie 7.5V do masy. Na starym czujniku było 9V. Zarówno na podłączonym czujniku, jak i na odpiętym. Czy zostaje jedynie komputer i pompa? Gdyby winna...
Temat rozwiązany, choć zakręcony. Uszkodzony był regulator obrotów. Zakupiłem na allego używany cały wentylator. Z czystej ciekawości podstawiłem pod swój silnik i działa :). Dwa nowo zakupione chińskie regulatory były uszkodzone od nowości. NIE POLECAM kupowanie takich. Zakupiłem je specjalnie od dwóch różnych dostawców, ale jednak tandeta pozostanie...
Witam, Odkopuje stary temat, stałem się posiadaczem Xsara Picasso 1.8 z 2002r. Sprzedający poinformował mnie o nie działającym wentylatorze nawiewu, dodał dwa zakupione i powiedział ze trzeba przełożyć sobie po on nie zdąrzył ... Ostatecznie okazuje się że problemem nie jest sam wentylator ale po rozebraniu plastików widać że "ktoś próbował już tam...
Niestety mam dla Ciebie złą wiadomość. W tym regulatorze BEHR, padają przede wszystkim nie tranzystory mocy, lecz scalony układ sterujący nimi. Jest to jakiś układ na zamówienie, nie kupisz go w sklepie. Psuje się tak, że wcale nie ma obrotów, albo są maksymalne, albo przypadkowo się zmieniają. Do wyboru jest albo kupienie całego wentylatora, albo samego...
Hej, Mam problem z Citroenem Xsara Picasso z 2004 wersja 1.6HDI 110 KM. Od dłuższego czasu kierunkowskazy nie działają poprawnie - po załączeniu po chwili kierunek zanika. Podobnie zachowują się światła długie. Dodam ,że gdy wyłączę światła kierunkowskazy działają poprawnie ,a wyświetlacz główny robi się nieco jaśniejszy - i odwrotnie po ich włączeniu...
Witam forumowiczów ... Jestem posiadaczem CITROENA XSARY PICASSO 2.0 HDI 90KM 2001r Mam bardzo poważny problem, od pewnego czasu zauważyłem że w samochodzie jest coś nie tak z napięciem gdyż kiedy włączę radio, dmuchawę i/lub inne odbiorniki na chwilę przygasa wyświetlacz oraz światła zewnętrzne, jak dodam gazu tak samo jest błyśnięcie wyświetlaczem...
Temat stary, ale odświeżę bo w necie mało info na ten temat. W autach od 2003 roku (lift) można założyć tempomat. - Dołożenie manetki lub zmiana całego przełącznika. - zameldowanie w komputerze regulatora prędkości U mnie w roku 2003 (1.8 16V) działa bez zarzutu, choć nic nie wyświetla na wyświetlaczu reguluje prędkość. Konieczna obecność czujników...
Nie wiem jak to jest dokładnie w wersji anglika ale robiłem to niedawno z kierownicą po lewej stronie. Napisze co i jak trzeba zrobić. Należy od strony pasażera zdemontować schowek i będzie widać tunel dmuchawy. Jeśli jest to klimatronic to regulator jest bardziej widoczny.To jest okrągły element z widoczną kostką i jest jakby na skosie tunelu. Natomiast...
Mam problem z ustaleniem przyczyny braku mocy (Xsara Picasso 2.0 HDI 90 kM 2001r.) Na diagnostyce wychodził błąd wałka rozrządu, czujnik wymieniłem na nowy (Boch) sprawdziłem wiązkę (ok), ale nadal występuje błąd 0340 (Synchronizacja wałka rozrządu do wału korbowego - Uszkodzony czujnik Halla wałka rozrządu). Auto nie ma mocy puki nie wejdzie na obroty...
ja ogolnie sprawdzalem kody na auto data i infotech sa tam opisy ,zapomnialem nazwy kompa nie jest to doslownie do cytryny ale znakomicie sobie radzi w koncu komp za ponad 10 tys funtow moglby sie troche pomeczyc ;) a tak apropo co znajduuje sie na pokrywie filtra paliwa sa trzy rurki jedna byla przelaman i jest zklejona w srodku aluminiowa rurka jest...
citroen xsara picasso citroen picasso xsara xsara picasso citroen
układ bezciśnieniowy kaseta adapter transmiter koszt wymiany agregatu
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Citroën C5 II 2.0 HDi – lokalizacja przekaźnika głównego ECU w module BSM Volkswagen T5 ESP – błąd ESP, czujnik ABS, G85, G201, naprawa, diagnostyka