Raczej z prawej,w obudowie termostatu,zielona wtyczka,tak jak kolega wyżej napisał pod vacupompą
Wyłącznik świateł cofania jest wkręcony do skrzyni biegów! Z tego co pamiętam to w okolicach ramienia sprzęgła (powinna być biała 2 pinowa wtyczka).
Dobrze zrozumiałeś, moja rada sprzedaj te zegary bo z pleckami pasują też do e38. Unikniesz ibusu i can, wskażnik paliwa tam jest na dwóch pływakach razem z mapą pod zbiornik. Naprościej będzie kupić z e46 jak chcesz z bmw, jak cokolwiek innego to citroen xsara jest prosty, renault clio masz na pwm prędkość. Jak coś to mam , napisz pw
Dla silnika HDI z komputerem Bosch EDC15C2 wtyczka 88 pin (pojedyncza) jest to 63 pin komputera. Tak podaje np. firma Telwis do układu UKP. Dla EDC15C2 w wersji 3 wtyczkowej - już nie podają informacji.
Napisze jeszcze że jakiś czas temu miałem wymienianą chłodnicę ponieważ była nieszczelna i może tu jest też jakiś problem. No i właśnie. Wyjmując chłodnicę naruszyli połączenia. Tym bardziej trzeba zajrzeć w okolice, które opisałem powyżej. Może po prostu odpięła się któraś wtyczka.
Czy czujnik położenia wału może mieć wpływ na odpalenie silnika (wtyczka trochę popękana) Ma wpływ, jeśli rozrusznik kręci, a silnik nie odpala. Wtedy wyjmij i sprawdź czy nie ma na nim opiłków.
Dziękuję bardzo, chociaż trochę trudno mi się połapać w tym schemacie. Przydałoby się w formie tabeli i numer wtyczki oraz czego lub do czego. ;) Nie ma takiej tabeli- każdy element trzeba wyszukiwać w bazie osobno. Większość prawdopodobnie znajdziesz tutaj: https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewt... Wtyczki są określane kolorami i ilością...
jak o co chodzi ,problem we wtyczkach ,porozginane piny od wkładania różnych rzeczy.
Mam pytanie : Mam do wymiany świece żarowe w citroenie Xsara Picasso 1,6 hdi podobno jest gdzieś wtyczka od kabelków na każdą świecę to by mi ułatwiło na początek stwierdzić ile świeć jest do wymiany i nie działają we wtyczce można sprawdzić miernikiem czy jest przejście tylko nie wiem dokładnie gdzie jest ta wtyczka od świec proszę o pomoc i wskazanie...
Wtyczka ma 1 pin, ale dlaczego 2 są na alternatorze? Nie wiem czy cos nie było przerabiane i czy oba piny na altku potrzebują tego sygnału z wtyczki?
Była robiona skrzynia, a samego końca skrzyni (wyjścia na półosie) powinien być przetwornik obrotów który idzie do licznika. Silnik KFX czyli 1.4i nie ma już linki do licznika. Przy wymianie sprzęgła zostało zruszone i przestało działać całkowicie. Nie jestem w stanie określić gdzie konkretnie w KFX się to znajduje, ale w RHY znajduje się na wejściu...
myślę że to jakiś zespół powiązań przyczynowo skutkowych :-) może coś takiego jak multimetr pomoże ? chyba że od razu pod kompa go ( komp wszystko wam powie,nawet to gdzie jest przerawa w obwodzie,poda nawet kolor kabla i która to wtyczka:-))
Mała trzy pinowa wtyczka w puszce koło wentylator chłodnicy z przodu.
Witam Jak rozłączyć okrągłą wtyczkę z wiązką elektryczną drzwi? Wtyczka składa się z dwóch części, obracam i próbuje rozłączyć ale nie da się. Pozdrawiam
Wtyczka od halogenu lub pompy spryskiwaczy reflektorów. Zabezpiecz trytka i tyle
OK sprawdzę jutro - z tym, że jeśli wszystko działa poprawnie napięcie na gniazdach (zapalniczka i tylne 12V) ma być stale nawet przy wyłączonej stacyjce. Jeśli dobrze rozumie piszesz o wtyczkach wychodzących ze skrzynki bezpieczników?
A jak otwierają tylne drzwi ? Mają odpowiednie szablony i druty do tego celu, wzory są w internecie. Dzisiaj zrobię zdjęcia kostek i sprawdzimy czy się pokrywają Kostek i pinów to ja nie mam, tylko taki ogólny schemat z kolorami, także sugeruj się wtyczką do zamka. Wtyczka ma numeryczny opis [url=http://allegro.pl/citroen-xsara-pic...
Regulator ciśnienia sprawdź taki okrągły przykręcany z boku pompy, wtyczka na dwa piny, być może padł.
zdarzyłem sprawdzić i '30' jest i masy są prawidłowe. Napięcie "15" po stacyjce muszę sprawdzić w którym dokładnie pinie bo to na zapiętych wtyczkach trzeba sprawdzić. A schemat w którym spojrzałem chyba do starszej wersji podaje gdzie zasilanie ECU jest z podwonjego przekaznik. A u mnie jest bsm od zasilania.
Problem rozwiązany. Przyczyną był zawór pompy wysokiego ciśnienia (CR) znajdujący się przy pompie wysokiego ciśnienia. Wtyczka na 2 piny. Dziękuję panowie za odpowiedzi.
Jak suchy pracuje dobrze, to znaczy że coś dzieje się z instalacją elektryczną. Na 1 zdjęciu dobrze widoczna wtyczka do wtryskiwacza. Dobrze by było ją wyciągnąć bo jeszcze trochę to zaśniedzieje. Na masce masz wężyk, trójnik i dysze. Dysze trudno się wyciąga, ale daje się rade. Może gdzie wężyk jest sparciały nad wtryskiem i jak używasz spryskiwaczy...
Po dostaniu się do wentylatora chłodnicy okazało się, że wtyczka przy silniku była cała zaśniedziała. Po oczyszczeniu wentylator się załącza i klimatyzacja działa poprawnie. Dzięki za pomoc :) temat zamykam
Witam serdecznie Przełożyłem fotel w citroen Xsara Picasso i skucha. Podłączenie poduszki powietrznej. Na foto po prawo moja oryginalna wtyczka (2× pomarańczowy i 1 zielony) po lewo wtyczki z "nowego" fotela. Niby też dwa pomarańczowe i zielony w drugiej kostce. Mogę połączyć kolorami? Czy grozi wywalenie ładunku w poduszce? https://obrazki.elektroda.pl/9669550900_...
Witam po raz kolejny. Niestety mieliście racje nie da rady naprawić. szukam teraz żeby kupić ale mam problem wszystkie jakie znajdę maja inna wtyczkę za to znalazłem parę prawych z tymi samymi wtyczkami czy jest duża różnica miedzy prawy a lewym podnośnikiem ??
Może wypięła się lub urwała wtyczka przy lampie i dlatego nie działa. Można podłączyć lampę na krótko i sprawdzić czy działa. Przyczyn może być wiele. W jaki sposób był sprawdzany czujnik stopu ?
a jakiś opornik trzeba wstawić czy wystarczy mostek Dodano po 3 dzisiaj sprawdzałem jest tam wtyczka z 6 przewodami i nie wiem które trzeba zmostkować
Oj jak nie jesteś w temacie to się za to nie bierz sam,ty masz pewnie bsi z kolorowymi wtyczkami? Jak tak to uważaj,bo ogólnie Francuzy mają pochrzanioną elektronikę ,i jeszcze ta xsara.... Jak nie zrobiłeś jeszcze to daj znać.
A to nie jest taka sama wtyczka jak z tego https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... tematu? 10lat od zakończenia produkcji auta nie mineło więc część powinna być dostępna w ASO
Xsara II, 2004, 2.0HDI 90KM
Często bywa w renówkach że immo trzyma i inne urządzenia nie działają gdy skrzynke zaleje woda jednak w tym citroenie raczej zacząłbym od diagnostyki i sprawdzenia zasilań sterownika. Często też bywa że wtyczka przy antenie i centralce imma nie łączy, sprawdzić też trzeba oporność anteny. Czasem tak bywa że akumulator się odłączy a zbiegiem okoliczności...
Sprawdź kontrolnie ładowanie - między B+ alternatora a jego korpusem. Jeśli odczyt z voltomierza się nie zmieni to można obstawiać, że uszkodzony jest alternator pod warunkiem, że nie jest uszkodzona wiązka wzbudzania(mała wtyczka). Jeśli wyjęcie alternatora nie jest kłopotliwe - wyjąć i sprawdzić na stole probierczym.
Tak przewody gniją koło wtyczki z tyłu
Tak jest inny sterownik.Taki był montowany w 206 (peugotach) i Xsara picasso krótkiej serii 1999/2000 .I dlatego właśnie mam kłopot.Nie ma schematów właśnie do mojego (bynajmniej nie mogę znaleść), Sterownik BOSCH o numerze 04.JEDNA DUŻA WTYCZKA.
pierwsze zdjęcie-pomarańczowa wtyczka sekcja włączenia trzeciego tłoczka na pompie wtryskowej,potrzebne do wytworzenia wysokiego cisnienia przez pompe WC(pirwsza generacja HDI) poprzecierane przewody-zasilanie wtryskiwaczy,natychmiast dobrze zaizolować,siec can drugie zdjęcie wtyczka niebieska,czujnik temperatury,miedzy innymi według jego wskazań ecu...
Witam.Pytanie do fachowców od elektryki samochodowej. Zmuszony jestem do wymiany alternatora -na aucie mam Valeo CL 9 (dwa przewody + oraz kontrolka) i nowy został mi Valeo (nie czytelna naklejka) ale ma trzy przewody.Jeden kabel-oczko i kostka z dwoma przewodami. Proszę o pomoc jak podpiąć aby działał .Może ktoś ma schemat valeo ? Samochód to Xsara...
Sterownik na 3 wtyczki ?
Dopiszę się do tematu, posiadam Xsarę I z 1999 roku, standardowo nie miała halogenów przód ale poprzedni właściciel po kolizji zamontował zderzak z halogenami. W instalacji jest gniazdo do którego jest wpięta wtyczka halogenów. Dokupiłem z używanej Xsary lewą "manetkę" z pozycją halogenów przednich, dla pewności odciąłem wraz z wtyczkami. Dzis na próbę...
Razem z kolegą "Krzys55" podejżewamy że moja Xsara nie ma OBD... W takim razie do czego mogła służyć wtyczka wyglądająca jak typowy wtyk OBD? Można z niej cokolwiek wyczytać (choćby usterki czujników?) ? W załączniku PDF, z rozpiską dla Xsary, z której wynika, że normalnie można ją diagnozować. Nie rozumiem tej Francuskiej koncepcji :D
Oki kostka już wyciągnięta gładko poszło jest filmik na jednym forum jak to zrobić krok po kroku to jest Ala taki bębenek s kablami i dwoma wtyczkami plus jeszcze jeden osobny kabelek oki jadę teraz do motoryzacyjnego zamówić jutro pewnie będzie do odbioru jak zamontuje napiszę czy operacja powiodła się czy nie z góry dziękuje
Dmuchawa w końcu działa. Musiałem oddać samochód na regenerację pompy wtryskowej i jak postał w garażu a potem na słońcu dmuchawa przez dziń działała, po nocy znowu przestała. Wg. schematu do sterownika klimatyzacji dochodzi przewód sygnałowy ze sterownika wentylatorów i sprężarki klimatyzacji. Po odkręceniu i rozłączeniu okazało się ze styk był skorodowany....
Spróbuj odłączyć wtyczkę z alternatora
Witam.Może ktoś z kolegów może mi coś doradzić w kwestii wyświetlacza.Chodzi mianowicie o model xsary II z 2004 roku w wersji Windows CE.Teść sprowadził taki samochód i "wylał" się w nim wyświetlacz.Nie było by może problemu gdyby nie fakt że zastosowany w niej wyświetlacz jest całkowicie inny od tych stosowanych w "zwykłych" xsarach. Wtyczka jest całkiem...
Witam. Mam pytanie. Mam citroena xsare 2.0 hdi 99r. Auto nie pali, brak jakiegokolwiek ciśnienia na listwie wtryskowej. Jak odkręciłem rurkę od pompy to w ogóle nie wylatuje ropa. Pompa w zbiorniku chodzi. Po diagnozie mam tylko jeden błąd " brak ciśnienia paliwa (wyciek). Diagnoza była robiona na PP 2000. Dodam ze wymieniłem regulator na pompie i czujnik...
Czy w Xsarze 1.8 16V VTS rocznik 98 z klimatyzacją automatyczną i dwoma wentylatorami też powinny być dwa sterowniki? Pytam bo też mam auto "po przejściach" i problem z tym czujnikiem ale znalazłem tylko jeden, nie ma żadnej pustej wtyczki.
jak by padł z któryś z czujników to zapalił by się chcek w momencie tycz 30sek, ja bym podmienił czujnik położenia wału, lub sprawdź go, sprawdź wtyczkę
Jak masz listewki chromowe w tylnych lampach to masz już po 2 lifcie. To na 100% za zapalniczka ma być tam sterownik TEXTON. Sterownik ma wyglądać tak: http://www.autotav.com/bilder/produkte/g... Ja się ostatnio bawiłem z nim, i ten sterownik jest protoplastą BSI w Peugeotach....
Czujnik paliwa : kostka przy baku - zielono -żółty masa , zielony , póżniej przechodzący na pomarańczowy , sygnał na zegary. W zegarach - wtyczka niebieska , pin 18. Sprawdz to przejście ! Napięcie dla tego wskaznika - po 15,pin 11 /brązowy/ , po 30 , pin 25 /pomarańcz/. Po 15 - po kluczyku , 30 to stały , bez kluczyka - i zawsze 12V.
Witam , dziękuje bardzo za naprowadzenie na rozwiązanie problemu. Od tamtego czasu pojawiły się nowe watki, a mianowicie problem jest cały czas jednakże występuje on sporadycznie ( podczas jazdy pojawil sie tylko jeden raz). Rozwiązanie mam następujące , kiedy po przekręceniu kluczyka brak zasilania to wystarczy puknąć w BSI , a jak to nie pomaga wyciągnąć...
Wtyczka 5 pinowa, pin nr 2 i 4 powinny być od zasilania pompki paliwa. Piny 1 i 5 od pływaka. Sprawdzasz czy na pinie 2 masz 12V względem masy (tej na samochodzie np. gniazdo zapalniczki), jeżeli jest to sprawdzasz pin 4 czy jest tam masa względem +12V.
Zmierz napięcia we wtyczce na odpiętym przepływomierzu.
Witam.. Instalacja kończy sie na przejściu między słupkiem a tylnymi dzrzwiami. Sa tam takie okrągłe wtyczki... Pozdrawiam...
W pugach i citroenach padały ofiarą zgnicia wtyczki i gniazda czujników prędkości - sprawdz tam i może cię olśni :)
Najpierw odłączyłem ten bipek w kierownicy bo idzie oszaleć. Teraz to co ustaliłem siedząc i grzebiąc przy kierownicy,bez kluczyka w stacyjce słyszę jak raz na jakiś czas strzelają sobie przekaźniki w skrzynce i to nie zawsze,rzadko ale robią to,pod czas jazdy bez zmian cały czas ten błąd i strzelanie przekaźników. Szukałem w necie który bezpiecznik...
Witam a mógłby ktoś opisać jak przeprowadzić test z opornikiem. Z góry dzięki. a czy mogła się po prostu wypiąć jak regulowałem ustawienie kierownicy? a i jeszcze jedno ten magik co mi podłączał pod kompa autko mówił że jego zdaniem to jest jakaś wtyczka gdzieś pod maską wykluczył wnętrze samochodu jak wspominałem mu o taśmie i kostkach pod siedzeniami...
jestem z powrotem :) zrobiliśmy tak, że kupiliśmy używany regulator o oznaczeniu Bosch 0281002241 stosowany w Chryslerze PT Cruiser oraz Mercedes i Smart w silnikach od 0.8L do 2.7L CDI Główna zaleta tego regulatora to fabryczny brak sitka ( nr 7 na schemacie kolegi wyżej). Oczywiście jest tam inna wtyczka więc trzeba kupić regulator z wtyczką. Nas...
Możliwe przyczyny niedziałania wentylatora mogą być bardzo rożne. Przede wszystkim trzeba się upewnić czy wentylator rzeczywiście nie działa. Jeżeli tak jest, to sprawdzamy masę wentylatora (śruba masowa znajduje się pod reflektorem lewym). Następnie, jako że nic tam złego nie stwierdzamy to sprawdzamy czy jest wpięta kostka wiązki wentylatora w miejscu...
Jak w temacie, poszukuję schematu obwodu poduszek powietrznych do Xsary 1,9D rocznik `99. Albo porady kogoś zorientowanego w temacie. Opiszę problem: od momentu zakupu auta (3 lata) mruga kontrolka poduszek przednich oraz bocznych. Po podpięciu Lexii sterownik ma zapisane dużo różnych błędów których nie da się skasować. W końcu postanowiłem z tym zawalczyć,...
Znalezione, rozwiazane
Na moje oko to klient coś namieszał w bezpiecznikach a może i jakieś popalił albo wtyczki powypinał. Trzeba by posprawdzać wszystko, szczególnie zasilania. Do tego czytnik nie jest Ci potrzebny, wystarczą schematy.
Mało widać ale może coś ktoś zobaczy. Wszystko widać, alternator Mitsubishi. Łatwo to poznać, bo nie ma plastiku z tyłu. Dwa typy regulatorów, styki P i N albo L i S. Zupełnie inne działanie; ale wtyczka ta sama. Ale poczekam z odpowiedzią, niech wpierw wypowiedzą się się te ciapciaki piszące o jakimś CPE.
Całkiem możliwe że jest osobny przekaźnik do awaryjnych w BSI. Warto sprwadzić luty, wtyczki na BSI.
Z pierwszego postu wynika ze w ecu spalil sie uklad odpowiedzialny za prace swiec zarowych i o ten uklad wlasnie pytam. Moj problem polega na tym ze ecu nie zalacza mi swiec. Przekaznik swiec jest w porzadku. Zasilie swiec, swiece i okablowanie rowniez. Mimo to ecu wyrzuca blad zwarcia przekaznika swiec do plusa. W ECU laminat jest wielowarstwowy i...
http://obrazki.elektroda.pl/9512375200_1... Witam. Kupiliśmy pół roku temu Xsarę II 2002r. 1.4i w którym ktoś grzebał w BSI. Auto jako tako jeździ ale "pika, miga" czasami wszystkie kontrolki się zapalają w czasie jazdy lub zgaśnie silnik na chwile. Po wymontowaniu bsi widać próby naprawy a niektóre kable we wtyczkach są wycięte. Mam...
Punkt z masa masz koło wyłącznika ale bliżej chyba też jest nie widzę na zdjeciu. Komputer masz z ta duża wtyczką oslonieta czarną folią. Dołącz masę na punkty montażu komputera (jej obudowy).
Witam posiadam Citroena Xsare II 2003 r Z kierownica bez guzików do sterowania . Moja się uszkodziła i pytanie jakie Citroeny mają taką samą żeby wtyczki pasowały. Proszę o odpowiedzi osób które to przerabiały. dziękuję
To są zupełnie inne zmieniarki. Poczytaj sobie jakim radiem możesz sterować PU-2293B, a jakim PU-2590A - mimo że wtyczki pasują. Ta pierwsza (PU-2293B) jest z około 2000 roku i była montowana w 306, 406, Xsara, i może C5 MK1.
Mam problem z moja Cytrynką. Od kilku dni zauwazyłem , że samochód kiepsko odpala. Pierwsze co przyszło mi do głowy to sprawdzenie prądu ładowania. podczas pomiaru na włączonym silniku miernik pokazuje 11,8 - 12,2 V. Podejrzenie padło na niesprawny alternator. Tylko co mogło paść, regulator napiecia, diody... Kontrolka ładownia na desce działa prawidłowo,...
Witam tak elektryk w serwisie próbował usunąć tę usterkę lecz bez skutecznie zdemontował licznik wtyczki czyste zacisk na masie też sprawdzał.
Masz zamontowane webasto, ten przekaźnik jest od uruchamiania dmuchawy w środku przez webasto. Zmostkowanie przewodów uruchomi dmuchawę(jak problem w tym przekaźniku) Odcięcie najczęściej jest w okolicach wtyczki od dmuchawy w środku.
Nie zastanawiałbym się z podmianą jakby to było na 100% uszkodzone. Brak reakcji sterownika ABS na "sztuczny" czujnik - tak nie miałem w żadnym starszym Citroenie. W Xsarze Picasso logika jest taka: odpięcie wtyczki od czujnika - OK, poziom płynu poprawny. Zwarcie czujnika - za mały poziom płynu hamulcowego.
Xary co prawda nie mam ale wyglada to na jakies zwarcie lub brak kontaktu ktore sie robi od czasu do czasu w miejscu wspolnym dla tych wszystkich urzadzen. Moze to byc wewnatrz zespolu przelacznikow swiatel i kierunkowskazow przy kierownicy lub na zlaczce kabli do tego zespolu. Kable moga byc odizolowane lub przerwane i sie dotykac jak wpadaja w rezonans...
1. W tym citroenie nie ma kabli jest cewka nakładana na świece. 2. Wszystkie wtyczki wyczyszczone. Filtr wymieniony na nowy. Sprawdzałem bez filtra i taki sam efekt.
Wtryski do sprawdzenia na stole probierczym albo na aucie próbę przelewową zrobić. Regulator i pompy CP1 rzadziej padały ale też się zdarzało. Do hdi potrzeba wiedzy i fachowca, pan Kazimierz co wtyczki odpina się nie nada:)
To ok, ale znajdź zwarcie czy to cewka czy instalacja. Nie miałem możliwości demontażu kompresora, mistrz od klimy demontował kompresor i ma wymienić na dniach wadliwą cewkę. Odpięta sprężarka i pomiar rezystancji pomiędzy przewodami od strony auta również daje zwarcie... Więc pomimo sprzęgła muszę przewalić wiązkę od wtyczki kompresora do BSI.
Podmien cewke jak masz skad albo wykrec ta i moze zostaw na grzejniku.Podejrzewam ze przez tyle czasu jak samochod byl nieodpalany to niezla wilgoc sie tam nagromadzila i mogla pasc calkowicie.Popsikaj tez wtyczki jakims preparatem do stykow.Samochod ma jezdzic a nie stac,pdobno wlasnie wiecej problemow jest jak stoi niz bije kilometry.
Coś na tej zasadzie, właśnie pomieszało mi się to wszystko. To znaczy brak kontaktu? Czyli że co na wtyczce coś nie dochodzi? Jest zaśniedziałe?
i tu jest mały problem: moj znajomy ma xsara I i rzeczywiscie ma czujnik na panelu koło środkowego nawiewu (taka mała krateczka), rozebrałem znalazłęm czujnik z 10 cm kablami i wtyczką ale.... jeżeli chodzi o moja xsara II to nie mam czujnijka w tym miescu nie ma też wtyczki ani kabli, przypuszczam ze jest w innym miescu... dzieki za info
Też mi taka myśl przeszła o osobnym potencjometrze i sprawdzałem że to działa , ale zanim okaleczę samochód podjadę jeszcze do znajomego ma xsare picasso z automatyczną klimą i jak są takie same dmuchawy to podłączę swoją pod jego wtyczki żeby mieć pewność że to nie nowy moduł siedzi
Niekoniecznie musi być uszkodzony wskażnik ,a może coś w instalacji?Trzeba sprawdzić od wtyczki przy pływaku.
A czy wlozyles poprawnie baterie do pilota(plusem do gory)? Zauwaz, ze problem pojawil sie po odpieciu akumulatora wiec wadliwy pilot raczej nie jest jego przyczyna. Xsary niestety juz takie sa, maja czasem problemy z inicjalizacja pilotow. Mysle ze bledem byla wymiana baterii w pilocie co go zresetowalo i teraz nie moze zgrac kodu z BSI. Jesli masz...
Dzień dobry. Co było zepsute? Podłączyłem nowy wentylator do mojej XP 2002r 90km 2.0 HDI Climatronic i nic nie pomogło. Na wtyczce doprowadzającej napięcie do wiatraka jest napięcie bo podłączyłem próbnik i świeci.
witam bez problemu pzdr :shocked!: a to dobre i jeszcze powiesz że nic tylko wtyczki wsadzić
Możesz jeszcze przyjrzeć się wtyczce zaworu , ale generalne jak mówi przedmówca wymiana i adaptacja zaworu .
Witam, piszę tutaj z pomocą i jednocześnie z prośbą, ponieważ jest mi potrzebny schemat instalacji elektrycznej do Citroena Xsara Picasso 1.8 16V, rok 2003. Planuję wymontować z samochodu silnik i zrobić z niego agregat, a następnie pobawić się w produkcję prądu na własny użytek, takie awaryjne zasilanie. Potrzebny jest mi w szczególności opis wejść...
Sprawdzałem wcześniej ten włacznik siedzi w swoim gnieżdzie, ale tam są dwie kostki jedna przymocowana do pedała druga wisząca na przewodzie, która to jest dokładnie To że siedzi w gnieździe nie oznacza że jest dobry. Wyjmij wtyczkę z niego i zobacz wtedy czy świecą.
Takie same , inaczej rozmieszczone wtyczki. Opis pinów i nr wtyczek są takie same. Różnią się od wersji i modelu. Z auta Peugeot 307 także można dojść ze schematu do rozpiski pinów. Przecież to są zupełnie różne konstrukcje. Xsara/Xsara Picasso to VAN, 307 to CAN AEE2004, a DS3 to CAN AEE2004 lub AEE2010 (A55P). Inne sygnały, inne rozpiski, inne wtyczki.
Ok dziękuje za odpowiedź, to dziś sobie sprawdzę, ale zastanawia mnie typ zmieniarki bo upatrzyłem model PU-2293B, ale są z wtyczką 12 pin i 8 pin.
Jeśli nie działa dmuchawa należy sprawdzić czy dochodzi plus z stacyjki do BSI gruby czerwony przewód z czarną wtyczką wpięty w górny rząd bezpieczników (obok 40A i 15A).
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej wentylatorów a dokladnie podlączenia wtyczki znajdującej się w chlodnicy cieczy.
Tak, każdy przewód ma numer. Powtarzalność kolorów to loteria, choć Masa zawsze będzie żółto-zielona :) Jeżeli mamy samochód z tego samego okresu produkcji, to w tej samej wtyczce będzie w tym samym miejscu. Może być i w innym kolorze.
Witam miałem taką sytułacje właśnie w takim samochodzie.Odpiołem akumulator i przełozyłem kierownice z poduszką.Zapiołem wtyczki i jak już złożyłem to podpiołem akumulator.I nic żadnego błedu mi nie pokazało.Kontrolka zgasła jak wcześniej.
Citroen Xsara 1,9D, 99 rok. Fabrycznie nie miała halogenów z przodu, kiedyś kupiłem używany przedni zderzak z halogenami, zamontowałem go. Wtyczki z przodu były. Kupiłem też włącznik wielofunkcyjny od wersji z halogenami, zamontowałem, halogeny nie działały, jednak wystarczyło włożyć w puste miejsce przekaźnik i halogeny świecą jak powinny. Problem...
To pachnie pruciem wiązek i szukaniem uszkodzenia izolacji. A jak się nie znajdzie to zaglądaniem do wtyczek też. Ewentualnie możesz dokładać bezpieczniki do pojedynczych odbiorników, ale to rzeźba, psucie wiązek i zostawienie po sobie jeszcze gorszej izolacji :)
Poszukuje schematu kabli tych ci idą do drzwi kierowcy. Mi się przełamały i nie wiem gdzie jaki powinien być bo kolory się powtarzają. Znalazłem na podobny temat ale tam tylko są numery kabli w słupku a w nie ma gdzie się znajdują we wtyczce i numeru kabla w drzwiach
Witam panowie niestety tego problemu z włączającym się wentylatorem nie da się rozwizać tak po prostu te silniki mają dzwoniłem do serwisu poprosiłem ile by kosztowało wgranie nowego oprogramowanie i wiadomo zadałem pytanie czy po wgraniu problem wentylatora się rozwiąże : krótka pana z serwisu była odpowiedz NIE SĄDZĘ te silniki tak po prosu mają no...
bezpiecznik wyrwałem ;-) i zmostkowałem co zostało . Uruchomiłem dmuchawę a te spirale to się aż żółte zrobiły :!: zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz a mianowicie podczas "rozbiórki" auta znalazłem pod schowkiem dwie wtyczki zawinięte w gąbkę , były rozłączone , wiecie do czego one są ?
Ale jesteś uparty na to "Economy mode" Spróbuj ściągnąć wtyczkę z alternatora lub podać na kabel kontrolki ładowania plusa przez kontrolkę żeby zasymulować odpalenie auta.
Ściąg wtyczke z alternatora i zobacz czy będzie łądowanie, oraz jak zachowują się grzanie tylnej szyby i szyby w drzwiach , czy działają czy tez nie teraz na zapalonym na zgaszonym i na ściągniętej wtyczce. Może tez być wypalona kostka stacyjki lub na samym zasilaniu dmuchawy , podepnij na dmuchawę żarówkę i badaj sygnał sterujący. Ogólenie w godzine...
Wyciągnij wtyczkę od ECU. Po włączeniu akumulatora nie załącza się przekaźnik od razu?
Musisz sprawdzić czy na wtyczce od czujnika jest napięcie, to chyba potrafisz zrobić (at)e odepnij wtyczkę od czujnika, przyłóż sondę pomiarową do masy i do + (we wtyczce), załącz klimatyzacje i zobacz czy na mierniku pokaże się napięcie, jeśli nie to sprawdź wiązkę
citroen xsara citroen xsara zwarcie citroen xsara gaśnie
centralny zamek sygnalizacja volvo silnika schemat genway
verto akumulator ogłoszenia sprzedam
Czy maszyna do szycia Łucznik 414 jest dobra? Waga zestawu Schneider SPP 95 - 95 kg