Zobaczy czy styki nie sa wypalone, w jakim stanie jest palec itd
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Wyczyść palec i styki przerywacza, sprawdź cewkę zapłonową. Pozdrawiam
sprawdź i wyczyść styki w kopułce i palec
Honda civic 1998r. 1.5LS , pojawiły mi się problemy z odpalaniem autka rano gdy było wilgotno . Odkręciłem kopułkę przeczyściłem papierem ściernym 400 te styki co są w środku , przeczyściłem palec i założyłem. Odpalam a silnik szatkuje nie chodzi na wszystkie tłoki i teraz dlaczego ? czy kopułka do wymiany nie da się jej uratować czy to może wina palca...
Witam Mam problem z Hondą Civic 1.4 1999r. Auto podczas jazdy szarpało, szczególnie jeśli chciałem przyśpieszyć czyli przy dodawaniu gazu. Podczas szarpania zaświeciła się żółta kontrolka silnika. Z samodiagnostyki wyszły mi dwa błędy - misfire cylinder 1 i misfire cylinder 2. Zmieniłem świece i problem ustąpił, ale pojawił się znowu po kilku tygodniach....
W wynalazkach Hondy często siada , nazwany na schemacie "Zapłonnik". Powód : kopułka , palec i złe szczeliny elektrod na świecy - zużyte! Natomiast czujniki elektro-magnetyczne elektrycznie trudne do uszkodzenie , chyba że mechanicznie!
Witam, chciałbym podzielić się problemem z moją hondą. W samochodzie zaczęły pojawiać się objawy jak w temacie, zarówno zimne jak i rozgrzane auto.na gazie i na benzynie, nie miało mocy, wolno wkręcało się w obroty, nie było mowy o dynamicznym ruszeniu. Zajrzałem pod maskę, na skrzyni biegów pod aparatem zapłonowym zauważyłem wycieki oleju, rozebrałem...
siemano ja mam civic 1.5 i tak samo miałem ten sam problem ,ale wczoraj go własnie rozwiązałem przecisciłem styki i palec i juz po problemie ...mam nadzieje ze to tez komus pomoze w kosiarce heh
Jakiś czas temu w mojej Hondzie Civic VI 1,4i d14a8 zapaliła się kontrolka silnika, rozrusznik kręcił ale auto nie odpalało, brak iskry na świecach. Komputer pokazał błąd aparatu zapłonowego. Kupiłem więc drugi używany (sprawny według sprzedawcy) aparat i wymieniłem tylko bebechy a dokładnie cewkę, moduł zapłonowy i palec rozdzielacza. Błąd silnika...
A więc tak, całkowicie problemu nie wyeliminowałem, jednak znacząco się zmniejszył. po 1 wymieniłem i wyregulowałem czujnik TPS po 2 wymieniłem kopułkę, palec i kable WN na nowe po 3 pojechałem na regulację gazu (nie zmieniło to nic w szarpaniu, jednak nie świeci mi się już więcej wymieniony wyżej błąd). dodatkowo wymieniłem przegub prawy zewnętrzny...
Honda znowu Hula. rozrząd w porządku Rozbiórka była nie potrzebna .okazało się ze palec rozdzielacza się rozwalił .Wymiana palca oraz kopułki pomogła natychmiast. Dzieki za pomoc
Palec i kopułka wymienione wieczorem dam znać czy pomogło. Co się może stać z moim kołem pasowym ?
Skoro tak to może być wszystko: 1.Cewka 2.Moduł 3.Impulsator 4.Palec 5.Kopułka Musiał byś wszystko po kolei sprawdzić.
zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka Dodano po 36 zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka
sprawdz czy palec w aparacie nie jest zasniedzialy, ja mialem tak u siebie. ciezko palila wyczyscilem i pali jak zloto.
Bardzo ładny opis mi dales który jasno to opisuje. Ale przewód 4 wychodzi z wiązki i idzie do 1' , a z 1 wraca do wiązki. I na przewodzie 4 i 1 jest napięcie po zapłonie. Dobrze rozumiem ze z kabelkka 3 idzie impuls do cewki z przerywacza i wtedy cewka zaczyna działać dając wysokie napięcie z powwrotemm do aparatu zapłonowego na palec rozdzielacza?
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
Hm. Myślałem o tym. Właściwie pasek wydaje mi się za luźny, bo moge poruszać dolnym kołem pasowym (wału) o kilka-kilkanaście stopni, a górne koło (rozrządu) się nie porusza. Widać to na filmikach z pierwszego posta. Ale na forum Civic Klub Polska jedna osoba napisała mi, że jak wymieniała rozrząd według instrukcji, to też wyszły jej takie luzy i tak...
Sprawdź palec i kopułkę. przy 2500 obrotów jest zmieniony kąt zapłony o jakieś 25 procent, może to jest problem
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
Witam szukam pomocy wymienilem kopulke i palec map senssor i nadal jest to samo kuleje na ssaniu co jeszcze moze byc a jak zimny to na gazie wogule nie odpali
Mam problem z moją Hondą Civic 1.6 1996r. Mianowicie przy zapalaniu nie chce złapać, muszę "wajchować" pedałem gazu, a gdy już "chyci" nie może wejść na obroty i faluje. Dopiero po chwili osiąga stałe obroty i wszystko jest ok. Problem występuje przy zimnym silniku zarówno na gazie jak i na benzynie. Kopułka wymieniona. Palec zapłonowy czyszczony. Silnik...
Po pierwsze podaj model silnika. Zacznij od wymiany przewodów zapłonowych, wymień palec rozdzielacza, i sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Chlapanie z wydechu może być efektem skraplania się pary wodnej w wydechu. Ubywa płyn chłodniczy?
Witam, posiadam od niedawna Hondę Civic rok pr. 1994, poj. 1,4. Była w naprawie gdzie mechanik wymienił kopułkę, palec rozdzielacza, przewody wysokiego napięcia i świece oraz uszczelki pod świecami i pod pokrywą zaworów. Po odebraniu Hondy od mechanika (który twierdzi że z tym nic nie robił), po przekręceniu stacyjki wskaźnik temperatury silnika pokazuje...
Panowie problem rozwiązany:D wymieniłem kopułkę i palec i jeździ bez problemu Zastanawiałem sie z mechanikiem czy nie wymienić całego aparatu zapłonowego ale stwierdziłem ze zobaczymy tańszym kosztem naprawę i poskutkowało Lecz nic dziwnego ze były takie problemy z silnikiem kopułka i palec z roku 94 sam bylem zdziwiony ze to jeszcze działa Wiec jak...
Witam Pytanie do kolegów którzy mają wymieniony w temacie silnik (D15Z3) - jakie oznaczenie ma aparat zapłonowy do naszego silnika? Przy okazji zapytam czy da się naprawić element aparatu zapłonowego, uszkodzony w skutek dostania się opiłków żelaza do niego i który to będzie element? Pytam na razie z wyprzedzeniem ponieważ dopiero juto będę miał czas...
Witam potrzebuję pomocy mianowicie mam honde civic v 1.5 coupe i wniej mam stag 300-4 gaz sprawowal sie super ladnie wszystko cykało ale wkrecal sie do 5tys(poprzedni wlasciciel chyba dbal o silnik) ja oddalem do gazownika zeby zrobil normalne odciecie gazu jak na benzynie i przerobił wlew gazu spod koła obok wlewu paliwa ale mniejsza z tym. dodam ze...
Witam. Gdy podjechałem pod dom i chciałem jeszcze troche cofnąć Honda zgasła i juz nie chciała sie odpalić. Sprawdziłem ze nie ma iskry na świecach i wymieniłem palec bo był w niezbyt stanie, jednak nadal nie chciała zapalić lecz po paru próbach sie udało odpalic raz ale potem znowu juz nie chciala odpalic. Po sprawdzeniu czy jest iskra bezpośrednio...
Witam. Mam taki problem z hondą , brak iskry , palec i kopułka czysta , cewka na pierowtnym ok 1 Ω na wtórnym 9kΩ ( katalog EPS podaje 18kΩ) napięcie wejsciowe się pojawia ( impulsy 12V) natomiast na wyjściu tylko ok 50V . I teraz mam pytanie czy poszła cewka czy moduł zapłonowy sterujący cewką który jest w aparacie ?
Witam, jest mały problem. Honda civic V HB z roku 93. Silnik to d15b7 czyli 1,5 na wielopukncie. Problem objawia się bardzo cięzkim zapalaniem zazwyczaj gdy autko dłużej postoi. Czyli np. rano lub pod wieczór. W momencie kręcenia załapie na chwilke i pusci. Następne kręcenie zapali chodzi chwileczke i zgaśnie. Kolejne również zapali ale dołożenie gazu...
Witam. Problemem jest Honda Civic V 1.5 16v v-tec, co mogłem już sprawdziłem ciśnienie : ok 11,6bar na każdym, Paliwo dochodzi, rozrząd w porządku, (świece, kable, moduł, kopułka, palec nowe) a autko nic nawet nie próbuje załapać próbowałem już nawet na placku i nic :( Auto chodziło bez żadnych problemów odpalało na dotyk i ni z tond ni z owond zgasło...
witam jestem nowym posiadaczem hondy civic i mam problem ... jestem lakiernikiem ale wiem co robie odnosnie silnika .;] tak wiec zrobiłem cały remont silnika ponieważ miał przedmuchy wymieniłem pierscienie nadwymiarowe uszczelniacze remont całej glowicy rozrząd świece przewody kopułka palec wkręce sie w obroty idealnie zrywa asfalt na 1 i tylko to co...
na przewodach nie widać przeskakujących iskierek więc chyba kable będą ok - chodź oczywiście mogę mieć przebicia w środku i nie będzie tego widać palec - wygląda dobrze jeszcze przeczysciłem go papierem ściernym kopułka - myślałem o uszczelce która tam jest wymieniłem ją a na dodatek tego dałem jescze silikonu dla pewności świece - są nowe cewka - miała...
Witam, Od dłuższego czasu mam problem z moją hondą D14Z3. Zimny silnik zazwyczaj startuje dopiero przy trzecim zakręceniu rozrusznikiem, przy zagrzanym silniku startuje za pierwszym razem. Oprócz tego w mojej hondzie silnik pracuje nierówno, obroty falują spadając do tak niskich, że silnik prawie gaśnie. Troszkę lepiej z obrotami jest na rozgrzanym...
Witam, posiadam Hondę Civic 1.5 16V rocznik 1993. Kupiłem ją nie dawno, była już przerobiona na gaz - zwykły nie sekwencja. Problem z nią jest taki, iż gdy silnik jest zimny jedzie całkiem dobrze (oczywiście cały czas mówię o jeździe na gazie) lecz gdy się nagrzeje zaczyna dziwnie szarpać i delikatnie przerywać. Dzieje się tak praktycznie na początku...
Witam Zamontowałem gaz w Hondzie civic 1,3 (gaźnik) rocznik 94, instalacja BRC, reduktor Tecno i pali mi to 12-13l/100km i to na trasie przy spokojnej jeździe, w mieście >15l. Przejechałem już około 3tys i nie mam już siły na gazownika. Nawet patrzec już na niego nie moge! Po kilku regulacjach wciąż jest to samo! (no może troche lepiej bo po założeniu...
Na benzynie przy jeździe do 100km palił mi do 5,5litra na trasie.Mam MB3 czyli europejczyk z 1998 roku,silnik 1,5l D15Z8 114KM czyli VTEC w wersji econo.Zero problemów,równa praca silnika,powymieniane świece,oleje,filtry,przewody sprawne,kopułka i palec też.Problem w tym,że uważam iż skoro na benzynie potrafi spalić 5 litrów to na sekwencji IV generacji...
Witam, posiadam od niedawna Honde civic 1,5 90 konną 16V. Rocznik 93. Przerobiona na gaz LPG (zwykły, nie sekwencyjny) Problemy są dwa podejrzewam, że mogą się łączyć. 1. Auto na zimnym silniku jedzie bez problemowo - tak jak ma być, lecz gdy silnik złapie już temperaturę, zaczyna szarpać całym samochodem przy dokładaniu gazy na każdym biegu. Po prostu...
witam tak sie sklada ze mamy ten sam problem. niedawno nabylem w trasie nawet fajnie mi spalila bo okolo 5-5,5 litra (przy spokojnej jezdzie) jezdzac na miejsu do pracy na miasto itd.zaczal mi duzo palic za 100zl przejezdzalem okolo 200km zauwazylem tez ze zaczal mi sie delikatnie dusic zwlaszcze jak jest nagrzany przy przyspieszaniu lub redukcji biegow....
Witam, posiadam Honde Civic 1,5i (90KM) z rocznika 1993 Oraz instalację gazową BrC zwykłą - nie sekwencję. Mój problem polega na tym iż: Odpalam samochód na zimnym silniku - na benzynie. Następnie autko pochodzi 2-3 minuty i zamierzam przełączyć na gaz. No i tu się zaczyna, po charakterystycznym pstryknięciu które zawsze oznaczało przełączenie na gaz...
Witam, posiadam samochód Honda Civic 1.4 '96, mam w niej założoną instalację gazową 2 gen. Gdy ją kupowałem wiedziałem że problemy są z odpaleniem(na nagrzanym silniku), gdy samochód zostanie zgaszony na gazie. Gdy ~1km wcześniej przełączę na benzynę i zgaszę na niej to pali od 1 strzała. Problem zaczął się gdy zatankowałem samochód w Polsce:) drobne...
Ja zmieniłem membrany profilaktycznie, przejechałem na starych ponad 60 tyś. km, chciałem przeczyścić parownik i przy okazji zmieniłem je. Zmiana jakaś jest, auto lepiej reaguje na reg. wolnych obrotów śrubą na parowniku, może trochę mniej pali. Ale jak Twój pali tyle ile pisałeś (to wynik w trasie ? ) i ładnie się zbiera to nie ma potrzeby wymieniać...
Mam problem z moją Hondą,a co gorsze nie mam zabardzo do kogo się zwrócić o rade :-/ Nie chce jechać od razu do mechanika, bo wiadome jak to mechanik zobaczy kobietke, która nie bardzo zna się na tych wszystkich przewodach, cewkach, świecach itd i nie wiadomo na jakiego się trafi :-/ Już pisze w czym problem. Mam Honde Civic z 94 w gazie od 3 miesięcy....
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
Witam! Mam już od roku problem ze swoją Hondą. Chcę już ten problem rozwiązać do końca. Po rozgrzaniu silnika na niskich obrotach zaczyna się dławić (przestaje przyśpieszać, ale nie przerywa tylko tak jakby się zapowietrzał). Problem ten zazwyczaj pojawia się po staniu w korku lub jeździe na niskich obrotach, ale ostatnio coraz częściej. W nocy jeździ...
Witam użytkowników [H] i nie tylko. Zwracam się z prośbą o radę, bo powoli zaczyna brakować mi już nerwów. Po raz drugi w życiu miałem poważniejszy problem z moją hanką (za pierwszym razem uszczelka, planowanie, zapieczone wtryski, problemy z tłokami itp, usterka została usunięta i bujała się ładnie). Ostatnio miałem mały wypad na weekend - zaczęła...
Witam , posiadam hondę civic 98r 1,6 auto gaśnie i nie odpala od razu dopiero za którymś razem odpali usterka występuje nawet podczas jazdy , nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły , gdy auto gaśnie gasną tez wszystkie kontrolki , rozrusznik kręci , przewody , świece , kopułka , palec rozdzielacza wymieniony , czujniki temperatury dobre ,...
Cewka WN jest jedna.To auto ma normalną kopułkę rozdzielacza+palec.Cewka jest dobra.
może być jeszcze przyczyna kopułki lub palca rozdzielacza jeśli taki jest w tym modelu. Ewidentnie jest gdzieś przebicie wysokiego napięcia. Sprawdź po ciemku co widać pod maską podczas odpalania.
palec kopułka honda civic polonez palec stuka palec
cewka klimatyzacja peugeot lodówki bosch opinie nixie lampach
zasilanie diody laserowej edifier s360db
Sony KD-55X8500C eMMC Failure: Boot Loop, 8-Blink Error, Replacement Options Lokalizacja sygnalizatora akustycznego w Toyocie Yaris