Drut oporowy i tak musisz znaleźć, więc znajdź. Potem do jednego końca przypnij przewód szeregowo podłączony do dmuchawy a drugim końcem jeździj po drucie aż do uzyskania pożądanych obrotów. Wynik doświadczenia zapisz w cm bierzących.
Do sprawdzenia rezystor dmuchawy.
Normalny przekaźnik z rezystorem do Japończyków.
Jakie napięcie mają te kondensatory? Ile wat ma rezystor?
Jak spróbowałem to zlutować to jest tam normalnie cyna i sie udało, działa w aucie, tylko zastanawiam sie jak długo to podziała i czy zamówić inny czy tu mozna wlutować coś innego?
https://obrazki.elektroda.pl/9141464200_... Siemanko na wstępie przeproszę za jakość zdjęcia ale nie dałem rady lepszego :( jest to wnętrze anteny honda civic mk9 na rezytorze jest widoczne J plama spalona i 36 poziomo proszę o pomoc
da się naprawić, wstawia się 3 równolegle połaczone oporniki 5W, te białe cegiełki. Ja tak robię. Pomogłem ci teraz dużo, ja nawet tyle nie wiedizałem jak robiłem pierwszy raz takie coś, nie pytaj o więcej.
Czy ktoś wie jakie są wartości rezystorów ograniczających prędkość wentylatora nawiewu w civicu? Skończyły się i nawet nie ma co zmierzyć, bo poodpadały całkowicie. Może da radę podmienić je na jakieś inne lub jakiś regulator PWM?
Muszą być świece z rezystorem.
Spokojnie możesz dać oporność taką jaką mają wtryskiwacze. Komputer się nie spali.
Nie wiem jak to jest zrealizowane w Astrze, ale w mojej civic są 3 rezystory połączone szeregowo. Poz.1 silnik zasilany przez 3 rezystor Poz.2 silnik zasilany przez 2 rezystor Poz.3 silnik zasilany przez 1 rezystor Poz.4 silnik zasilany bezpośrednio (dlatego działa ci tylko na 4). Nie baw się w jakieś regulatory, dobierz odpowiednie rezystory. W mojej...
Witam Może to Ci jakoś pomoże: http://www.forum.honda-civic.pl/viewtopi... pozdrawiam
Mi to wygląda na bezpiecznik 2A.
W rezystorze dmuchawy zazwyczaj jest zamontowane zabezpieczenie temperaturowe które jako pierwsze się uszkadza zabezpiczając instalacje auta. Prawdopodobnie wentylator stawia za duży opór co powoduje uszkodzenie rezystora.
U mnie Civic 96` nie działa 1 i 2 bieg dmuchawy. Czy to ta sama przyczyna. Gdzie te rezystory się znajdują???
A mozesz powiedziec jaki rezystor tam wsadziles?
Dwa przewody. Na czujniku bez ciśnienia oporność zerowa. Jakbym wiedział jaka oporność csujnika powinna być może bym wstawił taki rezystor
czyli moze byc regulacja na silniku czy na rezystorach?
Tam gdzie jest wpięta ta kostka są dwie srubki odkrec je i wyciag tą płytke na niej znajduje sie rezystor
witam Styki sprawdzalem są ok Dziekuje za podpowiedz jutro sprawdze. A moze wiecie jak sprawdzic rezystor
Montuj co tam chcesz. Czy zadziała to zależy tylko od Ciebie, czy dasz sobie to wmówić czy nie. Jakieś Chip Boxy za 100-200zł to zazwyczaj tylko rezystor warty kilka groszy, obudowa, przełącznik plus inne przypadkowe elementy dla ściemy. Jak to działa? Fałszuje wskazania temperatury powierza.
Zwykle jak był rezystor w zasilaniu cewki to był też przewód do rozrusznika, na którym napięcie było w czasie kręcenia i zasilało cewkę z pominięciem rezystora.
Na 99% naprawa jest możliwa. 1. aby mieć dostęp do dmuchawy odkręcasz dwa wkręty mocujące schowek i zdejmujesz go (po stronie pasażera) 2. w górnej części dmuchawy rezystor jest przukręcony dwoma wkrętami ,wykręcasz nie oraz wypinasz kostkę z kablami 3. wyciągasz rezystor 4. jeśli drut oporowy jest przypalony w pobliżu punktu lutowniczego wystarczy...
na 100% zjarany rezystor (plytka jest nad wentylatorem nawiewu)
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Sprawdź rezystor dmuchawy, który odpowiedzialny jest za odpowiednie obroty silnika dmuchawy.
Rwie sie dolne zawieszenie i pała sie rezystory w zwrotnicy.
podejdzie ale trzeba usunać info o kolizji a co do zmiany sofyu = jak wyżej trzeba wstawic mu rezystory zeby widział 4 napinacze
Cześć.Nie wiem czy dobrze liczysz z tymi proporcjami no ale jeśli Tobie tak wychodzi nie będę się spierał.Można zrobić żeby miernik w Twoim wypadku woltomierz pokazywał to co chcesz.Trzeba zrobić dzielnik tak żeby woltomierz pokazywał przy pomiarze 12V pokazywał 4.0V i będziesz miał 40L.Musisz dobrać dzielnik z dwóch rezystorów.
Od dołu są 2 wkręty na krzyżak. Tak jak napisał kolega, później zobaczysz nad silnikiem dmuchawy są rezystory zamocowane na 2 wkręty.
Mam prośbę o pomoc. Jestem użytkownikiem Hondy Civic rok 1998, hatchback 5-drzwiowy, wersja angielska. O jakiej wartości rezystor jest na pierwszym stopniu przełącznika dmuchawy? Zanim rozgrzebię konsolę, chciałbym go zakupić, żeby to od razu wymienić. Będę wdzięczny za podpowiedź.
Dołącz równolegle do styków przekaźnika wyłaczającego wtryski (do pracy na LPG) rezystor w granicach 22-33 ohm. Błąd wtrysku pojawia się, bo ECU autka wykrywa przerwę w jego obwodzie. Dołożony rezystor powoduje przepływ małego prądy, który jest wykrywany przez ECU ale wartość tego prądu jest na tule mała, że wtryski się nie otwierają na LPG. "Patent"...
W ogóle nie działa? Podejrzewam że przepaliły się rezystory, dosyć częsty problem widniejący w Hondach
Na płytce jest brakujące połączenie rezystorów R17 i R3 pokazane na fragmencie płytki poniżej. To ta cienka żółta linia. Poza tym płytka wygląda jakby była trasowana z użyciem autoroutera z domyślnymi ustawieniami. Stąd liczne wspomniane wyżej mankamenty płytki. Używanie autoroutera to może i nic złego, ale warto sprawdzić efekty jego pracy i skorygować...
hmm może padły rezystory dmuchawy ? miałem coś podobnego w civicu, dmuchawa działała tylko na 4 biegu i po wyjęciu oporników okazało się że 3 z nich się przepaliły. A działa na 4 biegu bo ten jest podpięty bezpośrednio do akumulatora więc spalone rezystory nie mają wpływu na jej działanie. tu masz pomocny materiał http://renault.auto.com.pl/forum/viewtop...
Nie wiem jak to civice wygląda ale ja bym poszukał blisko regulatora predkości. Ten rezystor pewnie to od 1 biegu, a masz je pewnie 3.
Może na te diody do lusterka wychodzi niższe napięcie niż 12v i tu cały powód.Warto sprawdzic i ewentualnie zmienic połączenie diod. no nie, dochodzi 12v bo żarówki sie świecą normalnie a na poprzednich diodach pomaranczowych ktorych byly 3sztuki szeregowe to działało a ja dałem 6szt i inny rezystor i nie działa
Zapewne te 10V to jest jakieś szczątkowe napięcie z tempomatu. Włacznik od hamulca ściągi Ci to napięcie do zera poprzez żarówki. Jeżeli teraz podłaczyłbyś żarówkę za diodą od włacznika sprzęgła wszystko będzie ok ale ona zaświeci się po wciśnięcii sprzęgła. Sądzę że wystarczy to napięcie ściągnąć jakimś rezystorem do masy.
rezystor dmuchawy odpada na 100% bo wtedy dmuchawa działała by na 4 biegu sprawdź czy do dmuchawy dochodzi napięcie, w kostce powinno być ok 12V
dałbyś rade coś z ameryki podesłac ? Po co ? Zweryfikuj ogniwa w swojej starej baterii i zakup odpowiednią ilość ,,pałek" na Ali Express albo na e-bayu. Ta wymiana to naprawdę prosta robota. Zastosowałem do ,,weryfikatora" woltomierz 0-10 VDC i rezystor 0.1 / 100W. Naładowałem cala baterie i sprawdzalem ogniwa pod obciążeniem ~70 A przez 10 sekund.
Witam Mam podobny problem, wymienilem nawet juz aparat zaplonowy na nowy i jakby jakis czas bylo ok a teraz znowu wrocilo skakanie wskazowki od obrotow. tylko u mnie to sie dzieje okresowo czesami przez kilka dni jest spoko a potem znowu dyskoteka. Moge liczyc na pomoc co i jak z tym "myk z rezystorem 820om? z gory dziekuje i pozdrawiam
ten rezystor totalna bzdura kolego. 25 KM na silniku wolnossacym jak podaja tam na aukcji - np. Honda Civic - to sie osiaga modyfikujac kompletnie uklad wydechowy, dolotowy, walki rozrzadu i strojenie komputera - wiem, bo krecilem integre r ze 190 na 240KM potwierzone wszystko na hamowni obciazeniowej. Te rezystorek nie da ci nic oprocz samopoczucia...
spalone rezystorki dmuchawy. Znajdują sie pod schowkiem w obudowie dmuchawy. Wtyczka z 4 kablami.
jutro to po mierze i poszukam czy jest taki przekaznik wogole bo czytam manuala i na necie to nie ma nigdzie przekaźnika który by mógł za to odpowiadać,moze szybciej by było gdybys kolego podpowiedział gdzie ten przekaźnik któy daje napiecie na grzałke? w etechu na schemacie silnika d15z3 do czujnika tlenu idzie 5 kabli ze sterownika bezposrednio......
W g mnie 2 czarne to właśnie wstępne podgrzewanie sondy. Jeśli samochód pracuje to włącz w zamiast sądy rezystor. Przypuszczam jednak że lampka swieci się nie od uszkodzonego podgrzewania sondy, ale od niewłaściwej proporcji mieszanki - na którą wskazuje uszkodzona (niepodgrzana) sonda.
Ale to takie nieeleganckie i gdzie miałbym ten wyłącznik zrobić? Pod kierownicą na kablach? Ehh po co o tym myśleć to bez sensu jak już mam tak wiele, dostęp do oryginalnego wyłącznika, pozostaje tylko zrobić zwykły wyłącznik monostabilny i już. Z tym że nie umiem wyliczyć tych rezystorów. Jak to obliczyć znając dane takie że na wyjściu ma być od 10...
witam czy ktos moze zlamal jak sterowana jest wersja angielska tego samochodu? z centralnego modulu wychodza 3 przewody ktore służą do sterowania zamkiem (zielony, czerwono/niebieski, blalo/czerwony) na zielonym pozoom okolo10V pozostale w zaleznosci od stanu wkladki 0 lub 0,8 podawanie naprzemiennie masy nic nie daje podawanie naprzemiennie 0,8 nic...
wtyczka jest dobrze wpięta. a jeśli chodzi o diody to wszystko kolega mi robił, lutował do nich rezystorki i montował, ale czy to mogłoby zakłócić działanie wskaźnika?? proszę o pomoc, bo chciałbym to jakoś naprawić :(
Z przkaźnika do pompy wychodzi na pinie 7 pojawia się 12V na 2 sek po przekręceniu kluczyka. Oczywiście przekaźnik nie znajdował się tak jak to jest napisane w dokumentacji do hond VI po stronie pasażera z prawego boku schowka, tylko po stronie kierowcy przy skrzynce bezpieczników. Ale jestem przyzwyczajony do takich przygód bo ta honda to anglik jakaś...
Skoro piszesz że czujnik najpierw idzie do zegarów później do ECU to wepnij się w przewody na wtyczce przy zegarach, masz opisaną na schemacie który wstawiłeś. Ale nie mam pojęcia jaki tam będzie przebieg. Co do tych pików to masz racje są to zapewne szpilki od wysterowania wtryskiwaczy, z podobną rzeczą spotkałem się niedawno przy podłączaniu komputerka...
Witam wszystkich. Mam problem z przekaźnikiem głównym hondy CRX 89 rok. Moje pytanie brzmi czy przekaźnik ten podejdzie z hondy civic 90' i najważniejsze pytanie gdzie on jest dokładnie bo szukałem na szybkiego na szrocie ale nie ma go w tym miejscu co w crx'ie , jeszcze jedno na tym samym szrocie stała preludka 96' i miała przekaźnik na wierchu, ta...
Generalnie to problemu nie ma, klima działa, ale w porównaniu do innych aut którymi jeżdżę dużo mniej wydajna. W octavi nagrzanej w słońcu po przejechaniu 5 km jest już przyjemna temperatura, a w civicu dopiero po 25km. Wiem że honda ustawiła na termostacie stosunkowo wysoka temp wyłączenia sprężarki. Przy 8-9 stopniach z nawiewu sprężarka się już wyłącza....
Ciężko przesądzać o fachowości, z poprzednim samochodem nie miałem żadnych problemów (Civic 1,5 VTEC + STAG-4), a na dodatek jest to najbardziej polecany zakład w okolicy. Nie chcę wparować z awanturą, dopóki nie będę przekonany, że coś źle zrobili. Z tego co udało mi się ustalić to należy zastosować rezystory 100 ohm 2 wat na każdy z benzynowych wtryskiwaczy
Witam, mam problem z z poprawnym działaniem dodatkowego wskaźnika obrotów w hondzie civic 1.6 VTI 92 rok. Zainstalowałem dodatkowy wskaźnik jak z poniższego linku: https://www.defi-shop.com/products/advan... Problem pojawia się z pikami, które na wskaźniku się pokazują. Film w załączniku. Podłączałem się do wskaźnika sygnałem z komputera...
Gogolisz, Ja miałem podobny problem z termistorem w moim CIVICu który objawiał się słabą wydolnością klimatyzacji. Po dokładnym zbadaniu problemu, okazało się, że termistor działa (reaguje na zmianę temperatury) tylko ma przesuniętą charakterystykę i za wcześnie wyłącza sprężarkę. Nowy termistor w ASO konszował kilkaset złotych wiec dołożyłem jeden...
Radio obsługuje sterowanie za pośrednictwem magistrali szeregowej, do czego wymagany jest konwerter magistrali CAN na RX, TX UART, jak i sterowanie rezystancyjne (key1, key2). W pierwszym przypadku, kierownica musi posiadać kontroler, albo inaczej moduł kierownicy, który przekazuje na linii CAN dane pochodzące z przycisków. Dane z magistrali CAN, po...
Gotowy konwerter poziomów logicznych znajdziesz pod hasłem "konwerter PLL-02523" wpisanym w wyszukiwarkę. Czy się nada do tego konkretnego zastosowania nie wiem. Można też taki konwerter wykonać samodzielnie na transoptorze. Dzięki za informację. Z tego co patrzyłem konwerter PLL-02523 nie będzie pasował. Prędzej opcja na transoptorze, ale tutaj wypadało...
Witam wszystkich! Honda Civic w VI (96-00) generacji, podobnie jak w generacji poprzedniej (92-95) posiada stały okres załączania wycieraczek na 1. biegu wynoszący ok. 5s. Jest to nieco niedogodne zwłaszcza wiosną i jesienią, gdy z wycieraczek często korzystamy. Dla jednych okres ten jest często za długi, dla innych za krótki. Prostym rozwiązaniem jest...
Na potwierdzenie powiem że dzisiaj producenci są świadomi tego problemu i już nie nazywają elementów taką metodą. Dzisiaj symbole są rozbudowane. Wiele literek na końcu. Nawet funkcjonalnie podobne produkty mają często inne literki (np. literki które mówią o pakowaniu a nie o elemencie samym w sobie). Nawet zwykłe rezystory przewlekane mają rozbudowane...
Witam. Zwrotnica może nie być przystosowana do tych tweeterów . Poziom odcięcia pasma może być za ostry (12dB/okt) lub też zbyt obcięto poziom mocy w torze wysokotonowca. Zobacz jaka jest pojemność kondensatora szeregowego i czy są dołączone rezystory szeregowe. Dobrze by było obejrzeć fotki ale duże. W Poznaniu masz firmę Democar powinni pomóc. Mogę...
Dobra odswieżam temat bo nie mogę sobie wymigać błędów silnika. Po prostu na lini diagnostycznej nie ma napięcia, po podciągnięciu rezystorem i domasowaniu też brak reakcji, podpiąłem sie też bezpośrednio przy EDC i też lipa. To jest silnik Rover ale nie jest to ten silnik z elektronicznym pedałem. Ponoć ma błyski. A dzieje się tak że zapala sie kontrolka...
Probuje zrobic komputer spalania do hondy civic vi 96r. silnik d14a4 OBD2. Od kostki komputera sa dwa wyjscia na wtryski (2 x PWM sterowany masa - wtryski sterowane parami). Podlaczylem to najpierw pod miernik uniwersalny, plus do wyjscia sygnalu PWM na wtryski a minus do masy. Po wlaczeniu silnika napiecie maleje wraz z dodawaniem gazu czyli wtryski...
W stanie "spoczynku" mie będie napięcia na żadnym przewodzie. W zależności czy drzwi mają być zamknięte, czy otwarte zmienia się biegunowość na tych kablach i tylko w momencie przełączania będzie się ona zmieniała. Podepnij przez rezystor dwie diody świecące połączone równolegle - anoda jednej do katody drugiej - i takim "próbnikiem" sprawdzisz czy...
Jest ktoś w stanie pomóc? Dodano po 12 Na samej wtyczce czujnika poziomu paliwa w baku, rezystancja wynosi 7ohm. Mam pełen zbiornik i nie wiem czy jest sens spuszczać paliwo aby ten czujnik wymontować. Czytałem że te czujniki są nie do zajechania i bardzo trudno je popsuć. Ze wskaźnikiem doszedłem do ładu. Nie wiem czy rezystor 100 Ohm który tam był,...
Blos to I generacja - układ gaźnikowy bez sterownika (tylko przełącznik benzyna/gaz). Podczas pracy na LPG sonda lambda powinna być odłączana od ECU benzyny, a w jej miejsce podawany sygnał z emulatora. Po odcięciu wtryskiwaczy powinien być w ich miejsce dołączany emulator (rezystory o odpowiednim oporze). Generalnie - jeśli się da (check gaśnie po...
Ja "na zapas" nie wymieniam. Podejrzewam, że jest w pełni sprawny, bo nie jest narażony na ciężkie warunki pracy. Dodatkowo kondensator ten jest raczej bipolarny, bo układ jest zasilany raz napięciem dodatnim, a raz ujemnym. Wstawienie zwykłego kondensatora (unipolarnego) może zakończyć się fajerwerkiem. Wg mnie układ działa w sposób następujący: https://obrazki.elektroda.pl/4991253200_...
12V a moc to taka jak ci dadza, nie kupuj zwyklych diud tylko przystosowane to samochodu, maja taki kolniez co go wkrecach w dziue na lampke, razem ze stykami i rezystorem w srodku, poprostu wyciagasz stare i zakladasz te, banal, sa drozsze ale pewne, latwe i wygodne, chyba 3,50 jedna taka dioda, cos kolo 10 ich jest, ale nie bierz tego pod uwage bo...
namber31 Mówimy tu o zabezpieczeniu układu który ma opór :!: A nie o zwarciu styków 20kV :!: A przypomne ci coś..... R=U/I R-opór U-napięcie I- prąd Wiec poprostu.... masz 20000V zasilanie podłączasz pod to 20000Ω rezystor to przepłynie ci 1A :!: Od prawa Ohma nie ma wyjątków. Czyli bezpiecznik np. 1,5A spokojnie to wytrzyma (przyjmując że zredukujemy...
Sklepy elektroniczne i allegro były bezradne z włącznikami/kontrolkami o tak małych rozmiarach więc postanowiłem sam coś wymyślić. Jako włącznika użyłem diody pomarańczowej 5mm, której łepek zeszlifowałem: http://img716.imageshack.us/img716/6900/... Użyłem też przycisku który zaadoptowałem włącznika światła przeciwmgłowego (rzecz jasna nie...
Założyłem do Civica 96' 2*40 om 10W ceramiki równolegle miedzy dwoma kawałkami blachy alu 2mm i dość ciepłe było, komp dał sie nabrać.
Często widzę auta 5-6 letnie z oryginalnym aku którego nikt w życiu palcem nie tknął. W sumie ja też, ale najcześciej jest tak tylko z pierwszym akumulatorem fabrycznie zamontowanym chociaz nie wiem dlaczego... Moze pozniej nie dba sie tak o auto, montuje dodatkowe urzadzenia, zurzywają alternator, rozrusznik nie wiem... Ale mase jest takich które...
Rozumiem że to są wskazania panelu dla podłączonych znanych rezystancji? Takie powinny być aby prawidłowo działało u mnie. Oryginalnie termistor 2k2. Mam podgląd na wartości czujników w klimatroniku. Nastawy jakie mam są od 16st do 28st. Lecz wg podglądu z czujników gdy ustawię na 16 dr to temperatura się zgadza. Lecz dalej jest problem. Podnosząc...
Wydajniejszy chyba nie, jak już to słabszy, reduktor robi tu za dławik. Przepływ płynu w przewodzie, z reduktorem w tym miejscu, będzie mniejszy niż bez niego. Ja to miałbym pytanie którym otworem obudowa termostatu dostaje płyn z pompy wody, żeby nie było takiej sytuacji, że ciecz na termostat /i czujnik temperatury ?? / przechodzi przez reduktor -...
:|:|:| Witam, mam Hondę Civic i chcę założyć do niej głośniki w tylną półkę. Z przodu mam dwudrożne JBL 125W (nie patrzyłem jeszcze jaki model zczytałem tylko moc, takie były jak kupiłem samochód). Radio http://allegro.pl/item91747803_extra_cza... 1. Głośniki które biorę pod uwagę to STX GDN 20-80-4 SC lub STX...
Witam mam problem z instalacją brc sequent 24 reduktor genius mb1200, czarne wtryski, butla stako w miejscu koła 33 litry tankowanie do pełna, czujnik temperatury w reduktorze, czujnik ciśnienia p1 na wężyku z listwy wtryskiwaczy, autko honda civic 1.4, auto jeździ normalnie na benzynie i gazie problem jaki mam od miesiąca to że przy połowie zbiornika...
Witajcie przepraszam za odkopywanie tematu ale chciałem dopisać kontynuację historii , zakupiłem 3 sztuki nowych układów STA413A na aliexpress niestety nie zdecydowałem się zamienić uszkodzonego z komputera na nowy, ponieważ sprawdzając miernikiem te chińskie scalaki zachowują się jak drabinka rezystorowa :) a nie jak tranzystory npn w strukturze. Wszystkie...
To czarne to dzielniki rezystancyjne. Zdaje się, że unicestwieniu uległ trójnóżkowy element o oznaczeniu Q31. I z tego, co mi wiadomo, to symbolem Q oznacza się tranzystory. Więc co do tego mają drabinki rezystorowe? Autor nawet o nie nie pyta.
Spaliły się małe układziki scalone, które są w nim. Te układziki to prawdopodobnie miniaturowe drabinki rezystorowe podobne do [url=http://www.tme.eu/pl/katalog/drabin... rezystorów.
Cześć, Zestaw występuje w dwóch wariantach (ISO oraz Speaker). Różnią się tylko "osprzętem" w pudełku - centralka jest taka sama. Można dokonać "konwersji" poprzez dokupienie odpowiednich kabli. (jeśli wpiszesz w Guglu symbol kabla to na początku powinien pojawić się odnośnik do sklepu, który sprzedaje osobno wszystkie elementy zestawu CK-200 - także...
Witam No niestety w hondzie uszkodzony był sam wskaźnik w desce rozdzielczej, przewód sygnałowy i sam czujnik z pływakiem jak najbardziej OK..... więc rozebrałem deskę i wyjąłem cały licznik a następnie rozkręciłem go i wyjąłem wskaźnik paliwa i zacząłem go sprawdzać a zbudowany on jest z dwóch rezystorków i dwóch cewek nawiniętych na korpus w którym...
Nie zapomnij o rezystorku........ zapomniał dodać kolega :) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic38...
Witam mam problem z samochodem Honda Civic 1.5 16V Sedan 92r. jest to "chyba" jedno punktowy wtrysk i po odpaleniu silnik ma ok 2000obr. do czasu az sie nagrzeje do pełna czyli do ok 80-90stopni(25minut sie nagrzewa az wyłaczy ssanie) wtedy obroty juz spadają , sprawdzalem kody błyskowe nie wykazują zadnego błedu , termostat sprawny , wynika z tego...
rezystor dmuchawa civic honda civic rezystor civic rezystor dmuchawa
przewodność mosiądzu schemat elektryczny układu zapłonu dobre przewód pomiarowy
amica piekarnik generator ozonu
Zawór regulacji turbosprężarki Volvo 760 2.4 TD Brak obrazu i dźwięku w telewizorze - diagnostyka i rozwiązania