Ciesz się że nie masz ssania :) heh mniej Ci pali. A próbowałeś zresetować komputer?
A ja widziałem przy takim silniku(choć możesz mieć rację bo samo 1,3-16V niczego nie dowodzi) filtr paliwa przykręcony do ściany grodziowej w komorze silnika przy pomocy metalowego wspornika. Co do uczestnictwa w innych forach to mam zasadę pleść i słuchać bzdur tylko na jednym, akurat to pasuje mi idealnie
http://obrazki.elektroda.net/73_12741789... http://obrazki.elektroda.net/70_12741789... http://obrazki.elektroda.net/83_12741789... Ssanie: 0,18−0,22 mm Wydech: 0,23−0,27 mm
No w porządku ale w czym jest problem ?
Witam. Nie działa ci automatyczne ssanie. Czujnik temperatury sprawny?
A kable do świec zmieniałeś? Może też to byc prolblem z automatycznym ssaniem?
Silniczek krokowy.
witam bylem dzisiaj u mechanika i patrzylem jak robi i okazalo sie ze to ma cos wspolnego z ssaniem
Civic 1,3 i te tysiące wężyków to zajęcie dla wytrwnego hondziarza. Sprawdz poziom paliwa w komorze i bimetal ssania.
Witam Forumowiczów. Mam problem ze swoją Hanią. Mianowicie gaśnie mi na ssaniu po np. nocy bądź dłuższym przestoju. Problem polega na tym że odpalam hanie z rana, obroty po odpaleniu są na bardzo niskim poziomie ok 1100rpm. Bardzo bardzo powoli bo około minuty podnoszą się do poziomu 1500rpm czyli takiego na którym u mnie ssanie pracowało do tej pory....
a to ten czujnik co pokazuje temperaturę silnika?? czy jest jakiś jeszcze jeden?? od tego czujnika chyba tez zależą wolne obroty na zimnym silniku "ssanie" prawda czy się mylę.
Zobacz czy nie bierze Tobie fałszywego powietrza przez kolektor lub jakieś podciśnienie.
Na krótkich dystansach tak niestety będzie. Mam tak samo (D14A8). Więcej czasu potrzebuje, żeby uzyskał optymalną temperaturę do wyłączenia "ssania".
mam w Hondzie ssanie ręczne i teraz w zimne dni jest niezbędne jednak gdy silnik jest juz cieply nie wiem czemu ssanie albo sie nie wylacza gdy wciskam galke od ssania albo samo sie nagle zalacza powinna sie swiecic dioda przy wlaczonym a sie nie swieci... nie wiem jak jest zbudowany ten silnik i gdzie szukac przyczyny...a paliwo nie jest tanie i nie...
Podpytam ,bo z samochodami mam mało do czynienia (jestem elektronikiem) czy to iż samochód dobrze zachowuje się na gazie nie wyklucza uszkodzenia świec? Chciałem jeszcze dodać, że jak silnik jest na ssaniu to chodzi dobrze problem się pojawia po nagrzaniu silnika. Pozdrawiam Michał
jesli to sonda lambda to musi wiecej palić gdyż komputer nie ma prawidłowych informacji co do składu mieszanki, zrób diagnostyke, ponaprawiaj usterki i wtedy bedziesz wiedział co jest nie tak, wieksza chłodnica może powodować nieznaczny wzrost spalania zwłaszcza w zimę, przysłoń część chłodnicy będzie się szybciej nagrzewał bo teraz to jak byś na ssaniu...
Tylko ze na benzynie jest ten sam kłopot, a teraz powiem Ci ze jezdzi ok ale cały czas jakby na ssaniu i temperatura roznie na maxa
juz z płynem jest ok wymieniłem uszczelke pod korkiem na chłodnicy. Ale gaśnie sam po ssaniu nie trzyma obrotów i na gazie nie jeździ.
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
Witam. Jestem nowym posiadaczem wyzej opisanej Hani. Otóż mam problem z temperatura. Gdy zagrzeje motor i włacze grzanie na max to temperatura silnika gwałtownie spada do takiej temp ze załącza sie ssanie, ktore jest moim drugim problemem. zaraz po uruchomieniu silnika 1800obr/min a po zagrzaniu 1000.
Jak jest zimny obroty wchodzą na 4000 obr., po rozgrzaniu spadają na 1000 i samochód sprawuje się normalnie. Jak wyeliminować wysokie obroty na ssaniu.
Witam. Mam taki problem kupiłem honde civic VI 1.4i 75km autko zanim kupiłem stało dobre 3msc bez ruchu dziś zaczęły skakać obroty od 1000 do prawie 2000 tyś i to tylko na biegu jałowym. Podczas jazdy ma moc i nie ma żadnego problemu dopóki oczywiście nie wciśniemy sprzęgła. Dopóki się nie rozgrzeje i jest na ssaniu wszystko jest dobrze.. Dodam że przewody...
Kabli nie mam, są cewki na każdy gar, świece dobre, myślałem nad czujnikiem ect, ale pokazuje normalnie, skanowałem go auto bosem i nic nie pokazał. A w aktywnym teście przepustka dobra, motor faluje, a przepustka ma 8,6 %, jest dobra. Wap sensor jak odłączam to ma 1100 obrotów, ale nie wkreca się więcej niż 3000 i odcina go. Po podłączeniu map faluje,...
Witam. Więc jest tak jak auto się nagrzeje trzyma niskie obroty , podczas hamowania i zwalniania na luzie auto gaśnie albo trzyma około 100/200 obrotów. Wężyki podciśnień są OK. Przy odpalonym aucie jak pompuje hamulec silnik gaśnie lub trzyma naprawdę niskie obroty. Podejrzewam serwo lub silniczek niskich obrotów ale nie chciał bym za dużych kosztów...
Witam, panowie mam problem z obrotami w hondzie civic 1,5ILS VTEC 1996r. Problem wygląda tak: motor zimny ssanie działa prawidłowo, silnik ciepły w trakcie jazdy wyrzucamy na luz i obroty spadają do 1000 następnie rosną do 1500 i spadają do 1100 a po zatrzymaniu pojazdu powracają do wartości prawidłowych. Dokonałem następujących zabiegów – wyczyściłem...
witam ten wentylek to jest poprostu rurka puszczona z kolektora wydechowego i zakończona wentylkiem a jest to po to że np jak złapie nas policja to nie wpycha nam nic do tłumika tylko otwiera przednią klepę wezyk podpina własnie pod te wentylek i ma już nasze spaliny :) jest to poprostu do analizatora spalin pozdrawiam Dodano po 1 a jeszcze tak do tej...
Trochę poszukałem i przychodzi mi na myśl jeszcze jedna rzecz. Najlepiej aby wypowiedział sie ktoś kto ten silnik miał. Mówią o dodatkowym cięgle po prawej stronie gaźnika i o ssaniu automatycznym na bimetalu. Posprawdzałbym czy tam jest wszystko oki. Ewentualnie regulacja gaźnika.
To masz książkę do du....y bo zawsze wydechowe mają większy luz jak ssące
Mam ten sam problem, civic 93r, silnik D15b2 z instalacją gazową. Odpalam na benzynie i na ssaniu chodzi równo, jak się zagrzeje do temperatury przy której przełącza się na gaz, obroty falują aż silnik gaśnie. Tak się dzieje na benzynie bo na gazie chodzi równiutko. I identyczna sytuacja, po skasowaniu pamięci komputera problem ustępuje, po przejechaniu...
dolna klapka przepustnicy nie jest przymknieta calkowicie tak jakby sprezyna niedomykala jej(linka gazu na to nachodzi) jest to mozliwe ze na zimnym jest ssanie i mieszanka jest bogatsza jak sie rozgrzeje(ubozsza) i przy dodaniu gazu przepustnica juz jest troche otwarta i jak nacisne na gaz otworzy sie bardziej i dostaje za duzo powietrza na raz ???...
witam miałem dawniej ten sam problem ze swoim Po pierwsze jest tam gaźnik. sterowany podciśnieniami prawdopodobnie któryś wężyk strzelił od starości i chodzi na ssani cały czas.Najlepiej rozebrać i wymienić wężyki ale największą sztuka jest żeby się nie pomylić polecam pobrać serwisówke i kupić kilka metrów przewodu i wymieniać
sprobuje z tym resetem kompa. oleju nie bierze. poprostu jest tak jakby nie bylo ssania. dostaje paliwo ale nie moze go spalic i dlatego tak dziwnie chodzi. podejrzewam silnik krokowy sie zabrudzil. ale jeszcze sprobuje reset. dzieki
Słyszysz to cykanie tylko na zewnątrz czy też w środku auta? Czasami slychac tez w srodku, ale nie zawsze. Dodano po 9 dzis robilem test z odlaczaniem rurki ssacej powietrze: Uruchomilem silnik, poczekalem 3 minuty, odlaczylem pompke i ssania nie bylo (po przylozeniu palca) Czekalem w sumie 8 minut dopoki nie pojawilo sie stukanie. Po tym jak stukanie...
Mi też by nie przeszkadzało... ale założyłem sobie do mojego autka auto alarm porządny full opcja z funkcją zdalnego odpalania z pilota - dobra sprawa na zimę. Siedzę w domu odpalę sobie samochód na zazbrojonym alarmie...wsiadam już do rozgrzanego;-)super sprawa, tylko musi potrafić odpalać bez dotknięcia gazu...i odpala...ale gdy silnik jest wychłodzony...
Witam! nie chce zakladac nowego tematu wiec chcialbym odkopac stary poniewaz mam ten sam problem. Przeczytalem kilkadziesiat postow i sprawdzilem juz chyba wszystko w mojej hondzie ale dalej nie chodzi jak powinna. Po odpaleniu obroty wzrastaja do ok 2 tys jakby ssanie po czasie spadaja do ok 1,5 tys jakby ssanie sie wylaczylo ale im silnik cieplejszy...
Mamy zimę, temu może się nie zagrzewać. Proponuję wlot powietrza na chłodnicę zakryć kartonikiem. Falujące obroty mogą być spowodowanie silnikiem krokowym, o ile istnieje. Ssanie się włącza i skacze. Czujnik temperatury bloku silnika. Termostat też może być walnięty bo jest ciągle otwarty. A dopiero po określonej temperaturze powinien się otworzyć....
Witam jakiś czas po wymianie cewki zapłonowej i kopułki aparatu zapłonowego i palca (na nowe)zaczął wariować mi obrotomierz,a szczegółowo to jest tak ze jak odpalam zimne auto bez problemu to włącza się ssanie(wiem ze to normalne:) i zanim się to ssanie wyłączy to obrotomierz chodzi normalnie i auto nie szarpie a jak sie rozgrzeje i ssanie się wyłączy...
Skoro auto jest na gaźniku, to ja sprawdziłbym wszystkie rurki podciśnieniowe - czy nie są gdzieś przetarte/nieszczelne. Gdyby auto odpalało i gasło po wyłączeniu ssanie to podejrzana byłaby dysza wolnych obrotów (zazwyczaj jest to w formie elektroraworu z dyszą, który łatwo wymontować i przejrzeć. Nie znam sie. Piszę to co wiem na podstawie przygód...
Witam ponownie....przyznam, ze niestety czytaj mogę pokusić sie o stwierdzenie ze na autach sie nie znasz, w czym nie ma niczego złego, bo nie każdy sie musi na wszystkim znac:) Sprobuje jednak w punktach wymienic co mozesz zrobic (było by super, gdyby mógł Ci pomoc ktokolwiek kto moze wiec cos wiecej, moze sąsiad, kolega?): 1. proponuje auto odpalic...
Witam wszystkich! Mam pewien problem z moim civicem 1.4 (d14a8) generacja VI. Otóż po rozgrzaniu silnika, mysle ze od momentu wyłączenia sie ssania obroty spadają na biegu jałowym. Na przykład dojeżdżając do skrzyżowania wbijam na luz, samochód tocząc sie ma prawidłowe obroty, dopiero kiedy calkowicie sie zatrzyma obroty spadają z 1000 do 500 a czasami...
Czyszczenie sranie w banie co ma luz zaworowy do wolnych obrotów? Czy masz instalacje gazową w tym samochodzie ? i trzyma ponad 1000 obr,min tak jak by na ssaniu chodził? 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum. Ostrzeżenie.
Witam wszystkich mam pytanie wczoraj zaczeła mi swiecic kontrolka olejua dokladnie jechalem i zaczela migac jak dojechalem do domu poczekalem pare godz i dolalem oleju kolo 100 ml i jade dzis a tu znowu to samo wiedz kupilem jescze liter dolalem tak ze jest troche powyzej połowy ale nie max , dodam jeszcze ze nie odczuwam zadnych zmian w sile ani zachowaniu...
Ponownie założyłem temat ponieważ poprzedni trafił do kosza... Po krótce co się stało: Jadąc spokojnie samochód nagle stracił moc po czym zgasł..próby odpalenia nie dawały rezultatu..Po wciśnięciu gazu do podłogi silnik odpalał ale chodził tak, jakby tylko 2 gary pracowały, lekkie odpuszczenie gazu powodowało natychmiastowe zgaśnięcie silnika. Świece/przewody...
Z tego co piszesz to wygląda tak jak byś miał uszkodzoną pompkę paliwa w zbiorniku i jak nie jest "nakryta" to ssie lewe powietrze.
Witam! Jestem nowy na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z obrotami w mojej hondzinie. Po odpaleniu na zimnym silniku ma na ssaniu ok 2000 obrotów gdy się zagrzeje spadają do 1500 i tak zostają. Jaka może być przyczyna? Dodam że nie zdarza się to zawsze. czasami wszystko jest ok. Proszę o szybką odpowiedz. z góry dziękuje!!!
ssący 0,17 do 0,20 wydech 0,22 do 0,27 Pozdrawiam.
Te 0,19% zużycia paliwa zginie w czasie choćby stania w korku czy odpalania na ssaniu. Od tej strony nie ma sie więc co zbytnio martwić. Bardziej mnie ciekawi żywot żarówek. Gdieś kiedyś wpadło mi w ucho, że wprowadzenie całodobowego przymusu jazdy ze światłami mijania zwiększyło liczbę wypadków. Czy ktoś jest w stanie to obalić/potwierdzić?
Szczelność układu ssącego sprawdzałeś? Kiedyś miałem podobny przypadek z falowaniem obrotów w hondzie, okazało się, że rozrząd był przestawiony.
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Witam, mam nietypowy problem i już nie wiem gdzie szukać pomocy. Auto na trasie pali katalogowo - 6-7l/100 nawet przy dynamicznej jeździe. Niestety w przypadku jazdy jedynie po mieście [dziennie tak po 15-20km] spalanie notorycznie bez względu na styl jazdy wynosi od 14-15l/100. Testowana jazda ekonomiczna jak "sportowa". - identyczne spalanie jesienią,...
Być może za bogata, może za mało powietrza - do sprawdzenia filtr i układ dolotowy, może za dużo paliwa - do sprawdzenia sonda lambda Jak to fajnie jak lamer pomaga lamerowi. Wiódł ślepy kulawego. A co sądzisz o teorii, że jednak strzela w kolektor , i to ze względu na: -zbyt wczesny KWZ -złe fazy rozrządu zaworów dolotowych -częsiowo zatkany wydech...
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
Jeżeli podłączasz pod kolektor to tylko w szereg,bez żadnych trójników.Pod nagrzewnice równolegle potrzebne dwa trójniki. Pamiętaj żeby reduktor nie był zamontowany wyżej od zbiorniczka wyrównawczego,lub płaszcza wodnego kolektora ssącego. Powodzenia mam nadzieje że pomogłem.
Witam. Prawdopodobnie usunąłem usterke. Podczas ściągania gaźnika natknąłem się na delikatnie pęknięty wężyk. Pisałem ze gdy silnik zimny i na ssaniu pracował to nie gasł, jednak gdy temperatura silnika podnosiła się pęknięcie powiekszało się i obroty spadały. W tej chwili pojeździłem troche po mieście i autko ani raz nie zgasło. Jeśli nadal niskie...
Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
Witam,mam problem z mocą w civicu 1,5 tz. jest tak , że podczas jazdy nie dodając gazu samochód zaczyna samoczynnie przyśpieszać,a po chwili znów traci moc, co to może być?
Nom w cieniasa nie opłaca się inwestowac. 1 rok temu robiłem progi i cału spód bo ojciec się uparł. W zimie najlepsza frajda jest z latania na ręcznym na prawie każdym zakręcie. Myślałem na swapie silnika z uno ale zrezygnowałem szkoda kasy i czasu. Mało miejsca itd. Z niego nieawno wycisnąłem 135 km/h dodam że sam jechałem a bujał się nie wiem ile...
Ten silnik ma mechaniczna pompke paliwowa podlaczona do rozrzadu.Jak dodajesz gazu przed odpaleniem to wtedy sam pompujesz paliwo i dlatego odpala.Sciagnij pokrywe filtra powietrza i wtedy zobaczysz ze bedziesz pompowal paliwo jak wcisniesz pedal gazu.Obroty na ssaniu sa odpowiednie.Tak maja.Obroty biegu jalowego regulujesz na lince 3.1.13. (10.9, 15)...
witam zainteresowanych Czy jest możliwość zainstalowania sekwencji w civic-u z gaźnikiem ?? chodzi o bezpośrednie podpięcie wtryskiwaczy pod kolektor ssący jak w przypadku pełnej sekwencji. Zastanawiam się właśnie nad instalacją a nie chcę żeby auto drastycznie straciło moc ... pozdr.
Hm. Ale przecież mam obrotomierz :) Obroty regulowałem już na wiele sposobów. Jak na razie najmniej trzęsie się, gdy zakręcę śrubę całkiem i odkręcę ją o pół obrotu. Regulacja według manuala technicznego, tyle że na obrotomierz na desce rozdzielczej a nie poprzez komputer, nic nie daje - lepsze efekty daje to odkręcenie o pół obrotu. Działa to tak,...
Witam jak w temacie mam problem z falowaniem obrotów na benzynie... Gdy już zejdzie z ssania obroty skaczą z 1.200 na 1.800. Wyczytałem, że może to być spowodowane złą praca silniczka krokowego. Czy to może być to? Dodam, że auto ma instalacje gazowa i na gazie jest ok ładnie się zbiera i w ogóle ale... Jak jest przekaźnik pompy paliwa z lewej strony...
Luzy na zaworach standardowo: Ssący: 0,18-0,22 Wydechowy: 0,23-0,27 Moment dokręcenia kółka rozrządu do wałka 37Nm Moment dokręcenia głowicy 63Nm Moment dokręcenia klawiatury 22Nm
gdyby ktos szukał to dla SOHC - ssące 0,18 do 0,22 ; wydech 0,23 do 0,27 mm
Nowy reduktor to nowa i elastyczna membrana. Będzie stabilnie trzymał parametry. Po odpowiedniej regulacji będzie prawidłowo dawkował gaz do kolektora ssącego. Co za tym idzie lepsza dynamika i mniejsze spalanie.
Witam-- nie ma instalacji gazowej !-- proszę sprawdzić przewody podciśnieniowe czy nie pęknięty oraz koniecznie przewód od kolektora ssącego do serwa ,zwrócić uwagę na wskazania czujnika cieczy do ecu
Ma ale napewno nie ta. Ktos cos poradzi? Moze odłączyc mapa i sprawdzic? Albo jak zrobic samodiagnostyke, przeczytalem w serwisowce zeby zewrzec zwara SCS, można zwore scs zastapic kablem zwykłym i zewrzeć? Sprawdziłem wtryskiwacze, wszystkie wtryskiwacze maja dobra oporność i działają poprawnie, zdjąłem filtr powietrza i gaźnikiem regulowalem otwor...
dzięki za odpowiedź i wskazówki, więc robię sam.... słyszałem że z tym ciśnieniem w kolektorze ssącym w Vtekach to częsty problem i wystarczy przeczyścić "coś" we własnym zakresie...
Witam posiadam Hondę Civic Vi z 1998r 1.4 75KM, mój problem polega na tym że wymieniałem kolektor ssący bo miejsce w którym był króciec wody zrobiła się dziura. Honda przed wymianą kolektora pracowała normalnie, po wymianie obroty falują od 1000 do 1800 obr, co może być przyczyną? Pozdrawiam
Nie tak szybko. Już świece wkręciliśmy ale coś mnie wzięło, żeby oczyścić przepustnicę i włożyć szmatkę do kolektora - w celu sprawdzenia czy nie ma tam wody. Po odkręceniu przepustnicy okazało się, że w miejscu gdzie jest szczelina wolnych obrotów była woda i w środku kolektora również. Włożyłem szmatkę i za drugim razem była już tylko ubrudzona zgarami....
witam nie bardzo ma tutaj coś być nie tak jeżeli strzelił rozrząd w japońcu to koszta nigdy nie były tanie trzeba spodziewać się regeneracji głowicy szlif ewentualnie regeneracja gniazd zaworów będą jakieś zawory do wymiany ciężko powiedzieć ile zależ o jechanej prędkości autem no i standart uszczelniacze na zawory i uszczelka pod głowice kolektor ssący...
BJKS , masz racje , to są pierdoły , tylko oświec nas w sprawie tego wężyka na przepustnicę , on idzie do niej w części wychylającej się do środka czy na zewnętrz , a może na jej środek. Jeszcze jedno , a gdzie jest ta przepustnica w tym motorku , na filtrze powietrza czy na kolektorze ssącym? Dla pytajacego: w/g objawów zachowania to rozrząd , chyba...
Witam kupiłem niedawno civica 1,3 16v na gaźniku mój problem polega na dziwnych obrotach silnika tj. odpalam silnik chwile pochodzi nagrzeje i gdy wyłącza się ssanie obroty spadają niemal że silnik przestaje pracować poczym wzrastają do normalnych wolnych obrotów i jest ok ale jak włączam jakieś obciążenie typu nawiew światła to obroty spadają do jeszcze...
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , https://obrazki.elektroda.pl/4837512800_...
A co powoduje że sie nie domykają?? temperatura, na ciepłym ma podparte zawory trzeba wyregulować ssący 0,18-0,22 wydech 0,23-0,27 na zimnym ale to jest: usterka mechaniczna!
Uszkodzona membrana w parowniku, uszkodzony lub zabrudzony zawór regulacji gazu na wężu do miksera, pęknięty wąż miedzy mikserem a kolektorem ssącym. Pamieć przynosi mi na myśl, szczególnie w zimowych czasach, kiedy to w butlach, poza gazem nie rzadko znajduje do 2 litrów wody, trzeba by to sprawdzić.
witam od jakiegoś czasu na odpalonym silniku wydmuchuje mi olej spod korka byłem u mechanika i stwierdził że przyczyną jest zapchany taki gruby wężyk pod filtrem powietrza który dochodzi do kolektora ssącego,za co jest odpowiedzialny ten wężyk?i czy to może być przyczyna dodam że ten węzyk nachodzi na taką końcówke która jest wkręcana w kolektor
Witam. Co do chiptuningu nie mam nic ale, polega on na tym że jest oszukiwana sonda lambda i daje więcej mieszanki do silnika. Innymi słowy samochód działa cały czas na tzw. "ssaniu". A co do tego Civica to radzę Ci zrobić szlif głowicy (naprawdę czuć pod nogą) koszt 700-800 zł zależy u kogo to zrobisz. Pozdrawiam.
Cześć. jak lpg jest na gwarancji to niech magicy od gazu odkręcą śrubę wolnych obrotów ok 1/4 ( z kontrolą na analizatorze spalin ) omijającą zaworek sterowany membramą i podciśnieniem w redutorze nie mylić ze śrubą do napięcia membramy która przeważnie znajduje się bliżej osi reduktora . Wiem jak jest jak coś przykręcą to potem zapomną odkręcić bo...
Witam wszystkich jestem tu nowa mam problem ze swoją czerwoną perełką ale do rzeczy posiadam Honda Civic VII 1.6 V-Tec 2003 B+G i od pewnego czasu wyskoczył mi błąd check był to system recyrkulacji spalin P0401.Oddałam samochód do mechanika przeczyścił egr kolektor ssący ale po przejechaniu paru kilometrów błąd wyskoczył po podpięciu dalej ten sam problem...
Witam, mam takie pytanie, co to jest za blaszka w obudowie filtra powietrza, jest taka jak by miedziana i do niej dochodzi wężyk od spodu obudowy, zaznaczyłem na czerwono, pytam ponieważ wydaje mi się, ze przez to na ssaniu nie otwiera się klapka w dolocie powietrza, pozdrawiam?
Witam mam problem z samochodem Honda Civic 1.5 16V Sedan 92r. jest to "chyba" jedno punktowy wtrysk i po odpaleniu silnik ma ok 2000obr. do czasu az sie nagrzeje do pełna czyli do ok 80-90stopni(25minut sie nagrzewa az wyłaczy ssanie) wtedy obroty juz spadają , sprawdzalem kody błyskowe nie wykazują zadnego błedu , termostat sprawny , wynika z tego...
honda civic ssanie stihl ssanie simson ssanie
dekoder orange konfiguracja akumulator tesco podświetlanie klawiatura
zelmer 01z013 samsung ue55ks8000
Harmony Elite Hub - Komunikat o wyłączeniu urządzenia LG 39LN5400 - Brak napięcia w gnieździe USB