Witam ponownie....przyznam, ze niestety czytaj mogę pokusić sie o stwierdzenie ze na autach sie nie znasz, w czym nie ma niczego złego, bo nie każdy sie musi na wszystkim znac:) Sprobuje jednak w punktach wymienic co mozesz zrobic (było by super, gdyby mógł Ci pomoc ktokolwiek kto moze wiec cos wiecej, moze sąsiad, kolega?): 1. proponuje auto odpalic...
Ciesz się że nie masz ssania :) heh mniej Ci pali. A próbowałeś zresetować komputer?
A ja widziałem przy takim silniku(choć możesz mieć rację bo samo 1,3-16V niczego nie dowodzi) filtr paliwa przykręcony do ściany grodziowej w komorze silnika przy pomocy metalowego wspornika. Co do uczestnictwa w innych forach to mam zasadę pleść i słuchać bzdur tylko na jednym, akurat to pasuje mi idealnie
jak to sprawdzic ? bo dodam że po tych całych moich "remontach" ssanie teraz bardzo rzadko się włącza .
Witam! nie chce zakladac nowego tematu wiec chcialbym odkopac stary poniewaz mam ten sam problem. Przeczytalem kilkadziesiat postow i sprawdzilem juz chyba wszystko w mojej hondzie ale dalej nie chodzi jak powinna. Po odpaleniu obroty wzrastaja do ok 2 tys jakby ssanie po czasie spadaja do ok 1,5 tys jakby ssanie sie wylaczylo ale im silnik cieplejszy...
witam więc co to jest za końcówka którą znalazłem pod siedzeniem pasażera?dziś kupiłem świece NGK a filtr paliwa to na zamówienie byłem w sklepie to FILTRON takich nie robi tylko "MAN" chyba tak to się pisze no i trzeba zamawiać nie wiem jak u was z tym jest?jutro mam wolne to sprawdze tak raz jeszcze kompa w hani wszystkie wężyki po klei aha gdzie...
Witam, panowie mam problem z obrotami w hondzie civic 1,5ILS VTEC 1996r. Problem wygląda tak: motor zimny ssanie działa prawidłowo, silnik ciepły w trakcie jazdy wyrzucamy na luz i obroty spadają do 1000 następnie rosną do 1500 i spadają do 1100 a po zatrzymaniu pojazdu powracają do wartości prawidłowych. Dokonałem następujących zabiegów – wyczyściłem...
Słyszysz to cykanie tylko na zewnątrz czy też w środku auta? Czasami slychac tez w srodku, ale nie zawsze. Dodano po 9 dzis robilem test z odlaczaniem rurki ssacej powietrze: Uruchomilem silnik, poczekalem 3 minuty, odlaczylem pompke i ssania nie bylo (po przylozeniu palca) Czekalem w sumie 8 minut dopoki nie pojawilo sie stukanie. Po tym jak stukanie...
dolna klapka przepustnicy nie jest przymknieta calkowicie tak jakby sprezyna niedomykala jej(linka gazu na to nachodzi) jest to mozliwe ze na zimnym jest ssanie i mieszanka jest bogatsza jak sie rozgrzeje(ubozsza) i przy dodaniu gazu przepustnica juz jest troche otwarta i jak nacisne na gaz otworzy sie bardziej i dostaje za duzo powietrza na raz ???...
Witam wszystkich mam honde civic z 93 roku o silniku 1300cm3 problem polega mianowicie na tym iz honda na zimnym silniku , podczas ssania dostaje duzo obrotow ale to nie jest głownym problemem chodzi mi glownie o to ze podczas ssania jak wrzuce bieg samochod sam dodaje sobie gazu , sam przyspiesza a jak sie go zatrzyma jeszcze dodaje troche obrotow...
Witam jakiś czas po wymianie cewki zapłonowej i kopułki aparatu zapłonowego i palca (na nowe)zaczął wariować mi obrotomierz,a szczegółowo to jest tak ze jak odpalam zimne auto bez problemu to włącza się ssanie(wiem ze to normalne:) i zanim się to ssanie wyłączy to obrotomierz chodzi normalnie i auto nie szarpie a jak sie rozgrzeje i ssanie się wyłączy...
Mamy zimę, temu może się nie zagrzewać. Proponuję wlot powietrza na chłodnicę zakryć kartonikiem. Falujące obroty mogą być spowodowanie silnikiem krokowym, o ile istnieje. Ssanie się włącza i skacze. Czujnik temperatury bloku silnika. Termostat też może być walnięty bo jest ciągle otwarty. A dopiero po określonej temperaturze powinien się otworzyć....
Skoro auto jest na gaźniku, to ja sprawdziłbym wszystkie rurki podciśnieniowe - czy nie są gdzieś przetarte/nieszczelne. Gdyby auto odpalało i gasło po wyłączeniu ssanie to podejrzana byłaby dysza wolnych obrotów (zazwyczaj jest to w formie elektroraworu z dyszą, który łatwo wymontować i przejrzeć. Nie znam sie. Piszę to co wiem na podstawie przygód...
Witam serdecznie Mam problem z porannymi zachowaniami mojego samochodu, mianowicie odpalam rano na gazie jak zwykle silnik pyrka cicho pozniej zaś wskakuje na ssanie i automatycznie gdy zejdzie ze ssania chodzi jak to sie mowi jak by chciał a niemógł ledwo pyrka jak by mial zgasnąc za chwile, po chwili gasnie po długim piłowaniu odpalam i musze trzymac...
Witam Forumowiczów. Mam problem ze swoją Hanią. Mianowicie gaśnie mi na ssaniu po np. nocy bądź dłuższym przestoju. Problem polega na tym że odpalam hanie z rana, obroty po odpaleniu są na bardzo niskim poziomie ok 1100rpm. Bardzo bardzo powoli bo około minuty podnoszą się do poziomu 1500rpm czyli takiego na którym u mnie ssanie pracowało do tej pory....
Witam, mam nietypowy problem i już nie wiem gdzie szukać pomocy. Auto na trasie pali katalogowo - 6-7l/100 nawet przy dynamicznej jeździe. Niestety w przypadku jazdy jedynie po mieście [dziennie tak po 15-20km] spalanie notorycznie bez względu na styl jazdy wynosi od 14-15l/100. Testowana jazda ekonomiczna jak "sportowa". - identyczne spalanie jesienią,...
Ponownie założyłem temat ponieważ poprzedni trafił do kosza... Po krótce co się stało: Jadąc spokojnie samochód nagle stracił moc po czym zgasł..próby odpalenia nie dawały rezultatu..Po wciśnięciu gazu do podłogi silnik odpalał ale chodził tak, jakby tylko 2 gary pracowały, lekkie odpuszczenie gazu powodowało natychmiastowe zgaśnięcie silnika. Świece/przewody...
mam w Hondzie ssanie ręczne i teraz w zimne dni jest niezbędne jednak gdy silnik jest juz cieply nie wiem czemu ssanie albo sie nie wylacza gdy wciskam galke od ssania albo samo sie nagle zalacza powinna sie swiecic dioda przy wlaczonym a sie nie swieci... nie wiem jak jest zbudowany ten silnik i gdzie szukac przyczyny...a paliwo nie jest tanie i nie...
ssący 0,17 do 0,20 wydech 0,22 do 0,27 Pozdrawiam.
Szczelność układu ssącego sprawdzałeś? Kiedyś miałem podobny przypadek z falowaniem obrotów w hondzie, okazało się, że rozrząd był przestawiony.
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
http://obrazki.elektroda.net/73_12741789... http://obrazki.elektroda.net/70_12741789... http://obrazki.elektroda.net/83_12741789... Ssanie: 0,18−0,22 mm Wydech: 0,23−0,27 mm
To masz książkę do du....y bo zawsze wydechowe mają większy luz jak ssące
Jeżeli podłączasz pod kolektor to tylko w szereg,bez żadnych trójników.Pod nagrzewnice równolegle potrzebne dwa trójniki. Pamiętaj żeby reduktor nie był zamontowany wyżej od zbiorniczka wyrównawczego,lub płaszcza wodnego kolektora ssącego. Powodzenia mam nadzieje że pomogłem.
Witam. Nie działa ci automatyczne ssanie. Czujnik temperatury sprawny?
Luzy na zaworach standardowo: Ssący: 0,18-0,22 Wydechowy: 0,23-0,27 Moment dokręcenia kółka rozrządu do wałka 37Nm Moment dokręcenia głowicy 63Nm Moment dokręcenia klawiatury 22Nm
No w porządku ale w czym jest problem ?
Z tego co piszesz to wygląda tak jak byś miał uszkodzoną pompkę paliwa w zbiorniku i jak nie jest "nakryta" to ssie lewe powietrze.
a to ten czujnik co pokazuje temperaturę silnika?? czy jest jakiś jeszcze jeden?? od tego czujnika chyba tez zależą wolne obroty na zimnym silniku "ssanie" prawda czy się mylę.
Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
Być może za bogata, może za mało powietrza - do sprawdzenia filtr i układ dolotowy, może za dużo paliwa - do sprawdzenia sonda lambda Jak to fajnie jak lamer pomaga lamerowi. Wiódł ślepy kulawego. A co sądzisz o teorii, że jednak strzela w kolektor , i to ze względu na: -zbyt wczesny KWZ -złe fazy rozrządu zaworów dolotowych -częsiowo zatkany wydech...
Witam,mam problem z mocą w civicu 1,5 tz. jest tak , że podczas jazdy nie dodając gazu samochód zaczyna samoczynnie przyśpieszać,a po chwili znów traci moc, co to może być?
Witam posiadam Hondę Civic Vi z 1998r 1.4 75KM, mój problem polega na tym że wymieniałem kolektor ssący bo miejsce w którym był króciec wody zrobiła się dziura. Honda przed wymianą kolektora pracowała normalnie, po wymianie obroty falują od 1000 do 1800 obr, co może być przyczyną? Pozdrawiam
witam zainteresowanych Czy jest możliwość zainstalowania sekwencji w civic-u z gaźnikiem ?? chodzi o bezpośrednie podpięcie wtryskiwaczy pod kolektor ssący jak w przypadku pełnej sekwencji. Zastanawiam się właśnie nad instalacją a nie chcę żeby auto drastycznie straciło moc ... pozdr.
gdyby ktos szukał to dla SOHC - ssące 0,18 do 0,22 ; wydech 0,23 do 0,27 mm
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , https://obrazki.elektroda.pl/4837512800_...
Nowy reduktor to nowa i elastyczna membrana. Będzie stabilnie trzymał parametry. Po odpowiedniej regulacji będzie prawidłowo dawkował gaz do kolektora ssącego. Co za tym idzie lepsza dynamika i mniejsze spalanie.
Witam-- nie ma instalacji gazowej !-- proszę sprawdzić przewody podciśnieniowe czy nie pęknięty oraz koniecznie przewód od kolektora ssącego do serwa ,zwrócić uwagę na wskazania czujnika cieczy do ecu
Witam. Jestem nowym posiadaczem wyzej opisanej Hani. Otóż mam problem z temperatura. Gdy zagrzeje motor i włacze grzanie na max to temperatura silnika gwałtownie spada do takiej temp ze załącza sie ssanie, ktore jest moim drugim problemem. zaraz po uruchomieniu silnika 1800obr/min a po zagrzaniu 1000.
dzięki za odpowiedź i wskazówki, więc robię sam.... słyszałem że z tym ciśnieniem w kolektorze ssącym w Vtekach to częsty problem i wystarczy przeczyścić "coś" we własnym zakresie...
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
Witam kupiłem niedawno civica 1,3 16v na gaźniku mój problem polega na dziwnych obrotach silnika tj. odpalam silnik chwile pochodzi nagrzeje i gdy wyłącza się ssanie obroty spadają niemal że silnik przestaje pracować poczym wzrastają do normalnych wolnych obrotów i jest ok ale jak włączam jakieś obciążenie typu nawiew światła to obroty spadają do jeszcze...
Ma ale napewno nie ta. Ktos cos poradzi? Moze odłączyc mapa i sprawdzic? Albo jak zrobic samodiagnostyke, przeczytalem w serwisowce zeby zewrzec zwara SCS, można zwore scs zastapic kablem zwykłym i zewrzeć? Sprawdziłem wtryskiwacze, wszystkie wtryskiwacze maja dobra oporność i działają poprawnie, zdjąłem filtr powietrza i gaźnikiem regulowalem otwor...
BJKS , masz racje , to są pierdoły , tylko oświec nas w sprawie tego wężyka na przepustnicę , on idzie do niej w części wychylającej się do środka czy na zewnętrz , a może na jej środek. Jeszcze jedno , a gdzie jest ta przepustnica w tym motorku , na filtrze powietrza czy na kolektorze ssącym? Dla pytajacego: w/g objawów zachowania to rozrząd , chyba...
witam nie bardzo ma tutaj coś być nie tak jeżeli strzelił rozrząd w japońcu to koszta nigdy nie były tanie trzeba spodziewać się regeneracji głowicy szlif ewentualnie regeneracja gniazd zaworów będą jakieś zawory do wymiany ciężko powiedzieć ile zależ o jechanej prędkości autem no i standart uszczelniacze na zawory i uszczelka pod głowice kolektor ssący...
A co powoduje że sie nie domykają?? temperatura, na ciepłym ma podparte zawory trzeba wyregulować ssący 0,18-0,22 wydech 0,23-0,27 na zimnym ale to jest: usterka mechaniczna!
witam miałem dawniej ten sam problem ze swoim Po pierwsze jest tam gaźnik. sterowany podciśnieniami prawdopodobnie któryś wężyk strzelił od starości i chodzi na ssani cały czas.Najlepiej rozebrać i wymienić wężyki ale największą sztuka jest żeby się nie pomylić polecam pobrać serwisówke i kupić kilka metrów przewodu i wymieniać
Kabli nie mam, są cewki na każdy gar, świece dobre, myślałem nad czujnikiem ect, ale pokazuje normalnie, skanowałem go auto bosem i nic nie pokazał. A w aktywnym teście przepustka dobra, motor faluje, a przepustka ma 8,6 %, jest dobra. Wap sensor jak odłączam to ma 1100 obrotów, ale nie wkreca się więcej niż 3000 i odcina go. Po podłączeniu map faluje,...
Nie tak szybko. Już świece wkręciliśmy ale coś mnie wzięło, żeby oczyścić przepustnicę i włożyć szmatkę do kolektora - w celu sprawdzenia czy nie ma tam wody. Po odkręceniu przepustnicy okazało się, że w miejscu gdzie jest szczelina wolnych obrotów była woda i w środku kolektora również. Włożyłem szmatkę i za drugim razem była już tylko ubrudzona zgarami....
civic ssanie honda civic ssanie simson ssanie
ściemniacz pilot korektor audio wzmacniacz unlock alcatel
Akumulator do silnika 1.9 TDI: Wybór i parametry Fiat Ducato - przepalenie bezpiecznika po wymianie akumulatora