większość forumowiczów twierdzi że to wina pompy https://obrazki.elektroda.pl/5544986200_... paliwa z wysokiego ciśnienia. Ciekawe czy wymiana tej części z pompy by pomogła?
Ciągła praca pompy paliwa może wskazywać na uszkodzenie samego sterownika.
Kontrolka pomarańczowa z kluczykiem i napisem CODE zapala się przy przekręceniu kluczyka? Jeśli tak to musisz mieć centralkę. I jej umiejscowienie uwarunkowane jest wiązką elektryczną która w seicento jest umiejscowiona za skrzynką z bezpiecznikami. Nie zmieniano położenia centralki code. Innym wyróżnikiem posiadania immo fiat code jest antena przy...
musiałbyś ją oddać do pompiarza Jestem. To nie gaz tylko przyspieszacz zapłonu. Bardzo dawno temu kierowca miał ciągadło w kabinie z symbolem ssania i robiło to samo. Tobie chodzi o pompę jak na zdjęciu nr 1. Są też takie pompy Jedyną opcją jest zwiększenie dawki na pompie ale musiałbyś ją oddać do pompiarza Dawkę możesz regulować na pompie w samochodzie...
Myśllałem prędzej o czymś w stylu prostego wyłącznika działającego jak przepalony bezpiecznik.Poprowadzic dwa kable od bezpiecznika pompy paliwa i przełącznik.Po zapaleniu na benzynie silnik i tak juz sam sobie ciągnie benzyne i potem jak sie zagrzeje przełączyc na gaz
Tak, ale mój uklad po podaniu masy na pin 31b i +12V na pin 15 nie rusza. Wtedy powinna być praca ciągła - ecu podaje masę na 31b. Czego szukać?
tak ma być,niech pracuje cały czas pamiętaj aby było dośc paliwa, podwyższona głośnośc pracy pompy świadczy iż dogorywa domniemam iż posiadasz układ wtrysku paliwa K-jetronic w tych układach pompy wytwarzaja większe ciśnienie niż w nowocześniejszych układach, są mocno obciążone i po większym przebiegu lubią buczeć.
Oprócz ciśnienia musisz jeszcze określić wydajność maksymalną, nie ma co przesadzać z mocą. Tanie są pompy paliwa na allegro, ale wydajność znacznie mniejsza.
Od kilku dni zauwazylem ze blok silnika pod pompa wtryskowa zaczyna sie robic mokry i z dnia na dzien coraz bardziej okazalo sie ze ropa zaczela wrecz wyciekac z dekielka na pompie wtryskowej od stronu bloku silnika. Fahowcy powiedzieli ze koszt naprawy to ok 180 zł bo trzeba podobno by wyciagac pompe a przy tym posypal by sei rozrząd wiec postanowiolem...
Właśnie otrzymałem potężny rachunek za prąd, po analizie co pracuję w domu na celowniku jest pompa głębinowa STU 2-13/75 (tak mam na rachunku z firmy która to montowała 4 lata temu). Pompa wg mnie pracuję 24h/dobę, rachunek za prąd i ilość zużytych kWh potwierdzają moją teorię (pompa 550W trójfazowa). Hydrofor wskazuję 2 bary, wg montera było ustawione...
Witam wszystkich Otóż problem jest taki, ze po włączeniu zapłonu pompa paliwa caly czas pompuje, tzn nie wylacza sie powiedzmy po 3 sek. i czeka na rozruch, tylko zalacza sie na stale. Dodam że stało się to po tym jak ustawiałem zawory i musiałem zdjąć filter powitrza i może przypadkiem cóś rozłączyłem czy przez przypadek uszkodziłem. Z góry dzięki...
Witam wszystkich, Mam pytanko czy ktos ma moze jakis pomysł na zrobienie pompki do spuszczania paliwa z baku auta do beczki. Czesto musze spuszczać paliwo i ciagnać caly czas wezyk to jest troche nie zdrowe, czy ktos ma moze jakis pomysl na spuszczanie paliwa moze być elektryczne np. na max 12V do polaczania pod zapalniczke czy o cos podobnego, chodzi...
Witam, Zwracam się z zapytaniem: Ile wynosi praca ciągła silnika pompy wodnej Jet 100A, czy po 10 min. może grzać się silnik? Jaka może być przyczyna ewentualnego grzania się silnika? Z góry dzięki za odpowiedź.
Dzień dobry. Kompletuje części do łuparki hydraulicznej. Mam do wykorzystania zawór eletrohydrauliczny (zdjęcie 2). Aby to wszystko działało podczas ciągłej pracy musi zostać zamontowany zawór przelewowy przed rozdzielaczem (schemat 1) i tu moje pytanie czy takie rozwiązanie nie spowoduje nadmiernego grzania oleju ponieważ pompa będzie pracować cały...
Witam Potrzebuję informacji lub schematu do pompy gazu ciekłego. Problem polega na tym że auto przerywa (pompa nie zwiększa obrotów). Nie wiem jaka jest zasada sterowania tej pompy żeby zwiększała obroty, nie jest sterowana napięciowo ani prądowo.Na przewodzie sterującym jak się uruchomi pojawia się prąd 3,15mA i tak stoi cały czas (sprawdzane na sprawnej...
Witam wszystkich Odpaliłem Władka do kliku latach postoju, odpalił ale regulator obrotów był zapieczony i chodził na pełnych obrotach. Rozebrałem i wyczyściłem pompę. Po złożeniu paliwo przepływa przez tłoczek sekcji ale nie podaje paliwa na przewody wysokiego ciśnienia wychodzące z sekcji. Co możne być przyczyną?
Witam wszystkich Od jakiegoś czasu pompa ciekła. W pewnym momncie ją zatarło. Rozebrałem wymieniłem simering nasmarowałem. Pompa chodzi jeżeli ma niski poziom wody albo po pustu. A jak jest pełna pralka nie może wyjść na obroty, "męczyła się". Rozebrałem ja ponownie wyczyściłem cały wirnik dokładnie, stojan z rdzy, nasmarowałem panewki. Już mi sie wydawało...
Nagrzewnica olejowa STAR55 (Tornado, Master itp.) Bardzo prosta nagrzewnica z praktycznie jednym wlacznikiem ON/OFF, RESET i żaróweczką kontrolną. Po wymianie kilku czesci (dysza, filtr pompy Danfoss oraz kabli wysokiego napięcia ) nagrzewnica dziwnie działa: podczas pracy ciągle grzeje a wczesniej co jakis czas palnik sie wyłączał po czym znow odpalał,...
Najczęstszym objawem usterki jest -ciągła praca pompy paliwa -ciągłe orwarcie wtryskiwaczy, co prowadzi do napłełnienia cylindrów paliwem.
Witam, wiem, że temat wielokrotnie wałkowany, ale wczoraj padł mi sterownik TAN (oczywiście problem z masą) - ciągła praca pompy paliwa. Wymieniłem tranzystory i diody, teraz nie steruje pompą wcale. Jak sprawdzić czy sterownik w ogóle działa? Czy ma ktoś dobry schemat instalacji tej wersji (88 r.), bo w tych które znalazłem, Haynes i jakiś niemiecki,...
W okolicach zbiornika jest jeszcze pompa dodatku do paliwa, być może to ona pracuje po wyłączeniu zapłonu (praca cicha). Nie ma błędu korka paliwa?
Kocioł kondensacyjny na pewno jest sprawniejszy przy niższych temperaturach, a co za tym idzie przy podłogówce na pewno nie będzie się co chwila włączał i wyłączał, a jeśli bedzie nastawiona niska temp. na kotle np 40-45 stC to i grzejniki nie będą w ciągu kilku minut osiągać temp zadanej ( na głowicy, czy regulatorze )tylko popracują dłużej. W wielu...
Koleżanki, Koledzy Naprawiam tacie myjkę wysokociśnieniową, gorącowodną (podgrzewanie przez spalanie oleju napędowego). Myjka jest bez nazwy, swoje lata miała nim trafiła do nas... W ostatnim czasie awarii uległo zasilanie (trafo) i sterowanie. Sterowanie generalnie nie sprawia wrażenia oryginalnego... Płytka jest obecnie analizowana (wejścia/wyjścia/funkcje)....
Po włączeniu zapłonu (bez uruchamiania silnika), pompa może/ nie musi odezwać się na chwilę i ma się wyłączyć. W czasie pracy silnika pompa ma pracować ciągle.
czyli tryb awaryjny urzadzenia sterujacego.Oznaka jest stala praca pompy paliwa po wlaczeniu zaplonu gdyz przy normalnej pracy urzadzenia sterujacego jest wylaczana po sekundzie.
Ciągła praca pompki paliwa oznacza usterkę w układzie wtrysku, coś zamiast zapalenia kontrolki MIL. W escorcie chyba można kontrolką sprawdzić kody błędów.
Powodem zamieszania był wężyk paliwa który spadł z króćca pompki paliwa w baku. Wężyk ten był już kilku krotnie wymieniany bo pękał podczas bezustannej pracy, przez brak odbioru benzyny na wtryski benzynowe. Wiadomo ciągła jazda na LPG To nie powinno być problemem , po prostu dziadowski wężyk . Możliwe że nawet bez pracy pompy będzie pękał .
GanzConrad. To są zabawki. Nie ma danych o dopuszczalnym ciśnieniu. Dławicom nie wróże długiego życia o ile są? Często takie pompy to tylko kawałek wężyka i tarcza z kulkami gniotącymi po kolei wężyk. Taka pompa była w 126 do spryskiwacza. Olbrzymie opory ruchu. Sprawność bliska zero. Praca tylko dorywcza a nie ciągła. Co będzie jak pęknie wężyk???...
Jak mocne drgania odczuwałem to już pisałem. Po wizycie u mistrza Automatów dowiedziałem się, iż w skrzyni brakowało 2 l oleju.... Moje pierwsze przypuszczenia się potwierdziły. Za drgania najprawdopodobniej odpowiadała skrzynia lub bardziej brak odpowiedniej ilości oleju(może komp szalał?) Oczywiście Pan skasował liczne błędy i o dziwo drgania ustały......
Pompa dodatku eolys ma działać tylko po zatankownaniu, oblicza ilość jaka trzeba dać do zbiornika z paliwem na podstawie ilości zatankowanej ropy. Ja bym jednak dokładnie zweryfikował błędy oraz czy aby napewno pompa jest sprawna.
Sprężarki łopatkowe stosowane są rowniez w nagrzewnicach na OO zamiast pomp paliwa. Nigdy nie widziałem aby taka sprężarka się popsula. Mam 15 letnia nagrzewnice i jest ciągle sprawna. A filtrowanie oleju do 5 mikron to dodatkowa praca którą trzeba wykonać, trzeba wymieniać filtry dość często. Kolejnym problemem mogą być zgorzeliny powstające już w...
Witam, mam problem z silnikiem 1,4 l HDi 54 KM w Citroen C1 z 2010 r. Problemem jest ciągle zapowietrzający się układ paliwowy, gdzie przewody paliwowe z pompką są nowe i oryginalne, wymienione też przewody przelewów, wtryski nowe, nie regenerowane — stare umarły przez to zapowietrzanie, filtr paliwa był wymieniany. Pompując pompką można odpowietrzyć...
Mechanik zakladal mi pompę i wtryski auto normalnie wróciło na kołach i na 2 dzień to samo może jakiś kabel uszkodzony ? I ciągle wywala błąd ciśnienia paliwa to może od tego a nie wiem gdzie szukać teko czujnika
Witam, przepraszam za ogrzewanie tak starego tematu. Mam problem z silnikiem 1,4 HDi: problemem jest ciągle zapowietrzający się układ paliwowy. Dodam, że przewody paliwowe z pompką są nowe i oryginalne, wymienione też przewody przelewów, wtryski nowe, nie regenerowane, stare umarły przez to. Pompując pompką można odpowietrzyć układ, natomiast po uruchomieniu...
Instalacja w aucie jest od 3 czy 2? Nie jest to gniazdo od grzałki. W 2 nie było grzałki przy silniku RP a 3 miała większą wtyczkę gdzie zasilanie grzałki i sygnał sondy były razem w jednym złączu. Po za tym gdyby to było od grzałki to miałbyś tam ciągle masę i plusa przez kilka sekund po włączeniu zapłonu i ciągle przy pracy silnika - grzałka jest...
Gdyby ten przekaźnik się załączał to jest ciągła [praca pompy - coś pomyliłeś. Na przewodzie od rozrusznika , to nic innego jak stały plus akumulatora. Dodatkowo zależny jest od włączenia pierwszego / pin 7 i 14 cewka/. Po wyłączeniu kluczyka sprawdź czy masz napięcie / +12V/ na pinie 14! Napięcie to podawane jest z kostki stacyjki. Dodatkowo drugi...
Witam wszystkich proszę o pomoc w temacie, poniżej opis: 1. kluczyk wyjęty ze stacyjki (stacyjka założona nowa) 2. akumulator podłączony 3. pompa ciągle pracuje i podaje paliwo 4. przez 2 środkowe wtryski paliwo ciągle jest tłoczone aż nalało cały silnik benzyny weszło na ful, spuściłem korkiem od spuszczania oleju weszło dokładnie 10 litrów. Po zalaniu...
Przekaźnik od pompy przekładany z innych przekaźników i ciągle to samo Zastanawiam się właśnie czy to nie sterownik gazu robi całe zamieszanie. Czy jeśli odepne od niego kostkę to pompa powinna działać ?
rozrusznik pracuję bardzo dobrze sprawdzaliśmy podobno jest coś z pompą paliwową bo na ciepłym pali a na zimnym nie bo cofa się paliwo i zasysa powietrze tak mówił mi pompiarz najpierw chcę zapalić sprawdzić prace pompy olejowej na jakim ciśnieniu pracuje silnik jak ciągle będzie tak samo wymontuję pompę paliwową zawiozę do sprawdzenia
Czy jest to jedyny objaw niesprawności? Chodzi o to, że sterownik/kalkulator steruje sygnałem włączania pompy i po włączeniu zapłonu wysterowuje ją na kilka sekund tylko. Później po uzyskaniu sygnału uruchomienia silnika włącza na stałe. Czyli możliwe, że twój sterownik jest w fazie pracy silnika. Popatrz na wskaźniki.
Nie ma takiej opcji. Może nie sprecyzowałem, ale kupiłem kompletną pompę, która nie buczała na początku po zamontowaniu, pięknie dawała ciśnienie. Działała ciągle przy chechłaniu przez długi czas ale uwaliła się po tym jak samochód zapalił, pochodził i został zgaszony. To jest najbardziej zastanawiające. Rozumiem że od kręcenia mogłoby coś tam paść,...
Witam serdecznie. Mam chyba nietypowy problem z moim ThermoTopC. http://obrazki.elektroda.pl/2700964700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2545910100_1... Jest to chyba sterowanie analogowe. Przeszukałem już chyba wszystko, problem polega na tym że powyższy sterownik odczytuje zaniżone napięcie (10.4V) pomimo iż faktyczne...
Pompa lukas na linkę tylko do potencjometra,dalej kable,podałem dzisiaj paliwo z banki,praca silnika bez zmian,a powietrza jeszcze więcej w przewodzie,ale w drugim ze zbiornika ani grama paliwa i nie wiem czy powinno być? Jakby pompa gdzieś ciągła lewe powietrze.Albo ten smok. Dodano po 4 Po kilku minutach od zgaszenia silnika,paliwo w przewodzie od...
posiadam opla astre 1.8 16v 1994roku silnik ecoteca oznaczenie silnika: C18XE mój problem polega na tym ze samochód nie dostaje paliwa... pompa paliwowa pompuje paliwo do wtryskiwaczy a samochód nie pali po wlaniu odrobiny paliwa w gaźnik samochód odpala usterka objawiła się tym ze ostatnio wieczorem przyjechałem do domu samochodem a na drugi dzień...
tomi300zx widzę, że VW/AUDI ciągle zagląda do Twego warsztatu, masz może jakiegoś VAG-COM-a bo błąd P0321 wyraźnie wskazuje na czujnik G28 obrotów wału korbowego a w temacie padały różne wersje tego błędu więc przypuszczam, że i z tym 2.0 TDI będzie problem bez Vaga, i zaś bydzie problym kaj je ta sztanga przi turbo i czamu ni chodzi cołkiym jak mo...
Cześć, Podejrzewam uszkodzony przekaźnik pompy paliwa(tej w baku). Auto sporadycznie po prostu nie odpala i dopiero za którymś razem po wyjęciu i włożeniu kluczyka odpali. Jak już odpali - to od strzała. Tak jak zazwyczaj. Wydaje mi się, że nie słyszę pompy paliwa podczas nieudanych prób odpalania, ale muszę to jeszcze zweryfikować. Gdyby usterka była...
Jak czytam ten wątek, to mam wrażenie, że pompa ciepła to "samo zło". Każdy ma lodówkę - tam też jest pompa ciepła. Czy pompa będzie długo działać, czy nie zależy od wykonania. Sama technologia umożliwia wieloletnią eksploatację. Klimatyzatory przecież pracują całymi godzinami i przez wiele lat i nie psują się na potęgę. Chciałbym jednak zwrócić uwagę...
Podstawowe tego rozdzielenia kożyści to grzanie tylko obiegu tego wymagającego a nie całości co w rezultacie daje spore oszczędności paliwa Ogrzewanie chwilowe wymaga podniesienia temperatury źródła ciepła. Podniesienie temperatury na pompie ciepła z 30*C na 40*C radykalnie obniża jej współczynnik sprawności. Taniej jest grzać przez cały czas niską...
Raczej wygląda mi to na problemy z wtryskiwaczem najlepiej sprawdzić czy przerwy w pracy występują ciągle na tym samym cylindrze czy ulega to zmianie co do pęcherzyków powietrza to silnik 1.5 dci posiada układ wtryskowy common rail i powinien posiadać pompkę paliwową w zbiorniku która dostarcza paliwo do pompy wysoko ciśnieniowej może to pompka zasilająca...
Mam problem z elegantem, ciągle zapowietrza mi się filtr paliwa, U ciebie wygląda to na niewydolność zasilania paliwem. Jakby pompa nie dawała rady. Może gaźnik blokuje dopływ? Miałem dwa maluchy i w filtrach bywały bąble powietrza. Nie powodowało to zakłóceń w pracy silnika.
Witam wszystkich serdecznie, Mam problem z samochodem (Skoda Fabia 1,4 16V AUA 2001r) który przerósł moje możliwości. Samochód rozładował akumulator. Przed dojechaniem na miejsce postoju nie było żadnych objawów nieprawidłowej pracy. Po naładowaniu i założeniu akumulatora okazało się, że pompa paliwa chodzi ciągle lub z przerwami. Zapłon nie jest włączony...
IAC działa próbuje ratować sytuację i ciągle pracuje. O dziwo po odpięciu map sensora chodzi równo. Po podłączeniu pod wacum pompę. Do ciśnienia 0,7 jest ok. Poniżej faluje. Podciśnienie dochodzi do 0,6.
Sterownik silnika włącza pompę na jakieś 2 sek. po przekręceniu kluczyka, dalsza praca możliwa dopiero gdy sterownik silnika dostanie sygnał z modułu zapłonowego. Nie ma żadnego czujnika od ciśnienia benzyny który wyłączałby pompę. Proponuję udać sie do mechanika i zażądać naprawy.
Silnik faktycznie jest wysokoprężny dwucylindrowy 1900cm³ 24kw . Ciągła praca ponieważ pompa sprężarkowa jest jako drugi odbiornik , pierwszy to pompa hydrauliczna która na tą chwile pobiera jakieś 7kW więc mocy starczy . Po osiągnięciu ciśnienia silnik nie będzie wyłączany, tylko zawór mechaniczny rozprężny (zbijak) będzie upuszczał nadmiar sprężonego...
Witam Trochę tego dużo , ale postaram się dać odpowiedzi na wszystko 1.Wg mnie,ten serwis coś tu kręci.Dlaczego wymienić filtr paliwa,skoro jest praktycznie nowy?Miałoby to sens,jakbyś tankował jakieś podejrzane paliwo,lub nie daj Boże lał olej opałowy.Coś mi się zdaje,że chcą cię naciągnąć na kasę.Co do opiłków - skąd niby w paliwie te opiłki?I z czego...
Witam. O pompce paliwa na tym forum spisano" wiele ekranów" :D i ciągle spotyka się wypowiedzi Pompa paliwowa powinna działać również na gazie, Krótko mówiąc wpakuj przekażnik np 561 który będzie odłączał pompkę przy pracy na LPG i masz problem z "czaszki" i troszkę kasy zaoszczędzonej :)
Nie słyszałem o fabrycznym alarmie z wkładką w drzwiach kierowcy i kluczykiem z otworkami 8-O Mnie to bardziej wygląda na nieprawidłową pracę pompy paliwa. W momencie włączenia rozrusznika pompa zasilana jest bezpośrednio (prawie) przez styk stacyjki, natomiast po puszczeniu kluczyka zasilana jest przez przekaźnik sterowany impulsami z układu zapłonowego....
W ogóle kolego (at)majsterek12345 nie rozumiesz słowa pisanego i samego tematu chyba też nie. Popatrz na wykres i wyciągnij wnioski. Drogi autorze, (at)robert123cr250 też popatrz na wykres i przeanalizuj jakie jest ciśnienie oczekiwane, a jakie rzeczywiste panujące w układzie i czy twoim zdaniem auto ma prawo działać poprawnie? Dodano po 6 Ta pompka...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
ciągła praca pompy praca ciągła pompy ciągła praca pompy obiegowej
zasilacz żarówki energooszczędnej multiswitch unicable elektroniczny sterować silnik
brotje energy 24cte brotje energy 24cte
Kontakt ze sznurem azbestowym bez rękawiczek - co robić? Pralka Indesit D 61052 W nie odwirowuje prania