Witam.Po rozgrzaniu samochodu ogrzewanie bardzo słabe.Wymieniony termostat,węże do nagrzewnicy gorące, cięgna pracują normalnie.Zespół nagrzewnicy wymontowany i sprawdzony przez mechanika i niby ok.Proszę o poradę
WF0HXXWPBHCR32331 Marka:FORD Model:Focus C-Max CB7 2011-2015 Region:Europe Od Rok Modelu:2011 Do Rok Modelu:2015 Rok produkcji:2012 Data produkcji:15/02/2012 Nadwozie:5-drzwiowy MAV Emisja spalin:Emisja Etapu V Napęd:LHD FWD Skrzynia Biegów:6-bieg.przekl.mechan. - B6 Vehicle_line:C-Max 2010-2015 Version:Seria 45 Territory - kraj pochodzenia:(+)"NL"...
(at)ElektrodaBot AUDI A3 8P 2003R 1.9TDI Witam, mam problem z ogrzewaniem w moim Audi. Wymieniłem już płyn, termostat, dogrzewacz i dalej nic. Nie mam już pomysłu, co jeszcze można zrobić. W ogóle nie grzeje, po dłuższej jeździe leci lekko letnie powietrze i nic poza tym. Co może być przyczyną? Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęstszymi przyczynami...
Mam podobny problem termostat OK, nagrzewnica nie jest zamulona jak dotknę rurek nagrzewnicy pod kokpitem w samochodzie to wrzątek a powietrze leci zimne. W tym samochodzie nie ma żadnego zaworka na wlocie ciepłego płynu z silnika. Wszystkie cięgna na miejscu a ogrzewania nadal nie ma. Nikt się nie spotkał z podobnym problemem???
witam posiadam samochód VW polo hatchback z silnikiem 1,6 benzyna z 1997 , problem moim jest brak ogrzewania wnętrza samochodu zaznaczam że zostały wymienione : nagrzewnica , termostat , sprawdzone wszystkie cięgna , dmuchawa chodzi na wszystkich stopniach , przewody ( wchodzący jak i wychodzący są gorące ) już trzech mechaników sprawdzało i żadnemu...
Witam serdecznie, dostałem na warsztat w/w samochód z niedziałającym nawiewem. Klient był wcześniej robić gdzieś klimę, warsztat rozebrał mu pół deski ale okazało się że to jakiś brak masy. Uruchomiłem mu dmuchawę, problem jest jeszcze z nawiewem na szybę. Przy panelu nawiewu są 3 miejsca na cięgna ale wpięte tylko 2. 1 ciepłe-zimne, 2 niby nogi, szyba...
Potrzebuję informacji na temat wymiany nagrzewnicy w Audi 100 C4 bez klimatyzacji 1993 rok. Nagrzewnica jest w zespole z dmuchawą, pod maską silnika na podszybiu (zdjęcie). Odkręciłem co tylko można, odłączyłem węże i cięgna jednak przy użyciu niewielkiej siły nie mogę tego zespołu wyjąć. Czy jest jeszcze coś przymocowane od wnętrza samochodu, co trzeba...
przedewszystkim sprawdź cięgna od regulatora kierunku nawiewu do nagrzewnicy
Witam . Nic nie pisałeś o temp. silnika czy jest tak jak było czy jest zaniżona to jest bardzo ważne . Należałoby też sprawdzić cięgna od reg. temp. nagrzewnicy no i jest jeszcze zawór nagrzewnicy . to tyle Pozdrawiam
Witka, mam pytanko, rozebrałem deskę w celu wymiany cięgna od zaworu do nagrzewnicy (zawór jest w komorze silnika). W środku auta, do czerwonej dźwigienki przyczepione sa 2 linki. Nigdzie nie mogę znaleźć do czego jest ta druga linka??? Może ktoś wie :) i się podzieli. Dzieki pozdro.
Tunel zdemontowałem i odkręciłem wkręty które trzymają dolną obudowę nagrzewnicy ale za cholere nie mogę wyjąć tej obudowy bo coś jeszcze blokuje od strony pasażera przy ściance grodziowej ! jakby jakiś zatrzask czy co ? jak to odczepić ? Obudowa opadła trochę w dół i widać nagrzewnice. Zapaliłem auto (zimny silnik) i zaczeła się stopniowo nagrzewać...
witam kolego musisz odkręcić scowek pasazera 5 wkrętów i zobaczyc czy cięgna od powietrza ciepłego niezawiesiły się dotknij ręka jakie są przewody do nagrzewnicy jesli gorące to jest padnięta nagrzewnica i niepodaje ciepłego powietrza pozdrawiam
Jeszcze dodam film z potwierdzeniem działającego cięgna klapy Jeszcze zastanawiam się czy mogły się uszkodzić obie klapy naraz w środku bo rurki od nagrzewnicy aż parzą w ręce takie gorące [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Sprawdz oporność na silniku tak jak pisałem. Silniki od nawiewu są z tyłu nagrzewnicy w panelu przykręconym na dwa blachowkręty trzeba je wykręcić odpiąć dwa złącza niebieskie i czerwone pięciostykowe oraz wypiąć dwa cięgna
Witam, dzis pisze w sprawie Corsy D. Silnik 1.3 CDTI ( 90 pes ) 2007 Posiadam klime automatyczna. Wczoraj pojawil sie problem... niby male zebate plastikowe kolko, ale do sedna. Nie dziala regulacja temperatury ( caly czas wieje zimne powietrze ). Popatrzylem do silnika, rury cieple, silnik cieply, rury do nagrzewnicy cieple, wiec sprawdzamy dalej......
Zico63 napisał: duty89 napisał: w golfie z tego co wiem samo się odpowietrza ... pod warunkiem, że nawiew (gałka grzania) jest na maximum. Czyli wiatrak na dowolnie, czy na nogi czy na szybę też dowolnie ale temperatura na maxa! Wówczas zawór jest otwarty i układ odpowietrza się CAŁY. Nie ma to znaczenia, nie ma tam żadnego zaworu wodnego, cięgna tylko...
Witam pierwszy raz proszę o pomoc więc nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w dziedzinie forum dlatego proszę o wyrozumiałość. Od około 3 miesięcy jestem właścicielem Fiata Punto jak w tytule autko dość fajne i zrywne ale porównując do moich wcześniejszych aut ma wiele niedopracowanych szczegółów, ale to pomijam. Nękają mnie dwie sprawy: 1.Spalanie...
Nie wydaje mi się ogrzewanie (regulacja) w corolli było realizowane poprzez zawór nagrzewnicy, przynajmniej w mojej corolli z tego roku tak nie ma. Przez nagrzewnicę stale płynie płyn. Regulacja polega na odpowiednim ustawieniu klapek, mieszaniu zimnego i gorącego powietrza. Nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie tymi klapkami w automacie, przypuszczam,...
Przyczyn może być kilka , zapowietrzenie (nie zdarzyło mi się nigdy),zatkanie nagrzewnicy.Jeżeli wąż dopływowy jest prawie tak gorący jak odpływowy z nagrzewnicy,to wszystko z nagrzewnicą,termostatem jest w prządku a wina jest po stronie cięgien lub niedomykającej przesłonie zinnego powietrza(przy maksymalnym grzaniu całość powietrza powinna przepływać...
...auto ma bardzo słabe ogrzewanie, przewód od nagrzewnicy jest gorący natomiast powrotny chłodny. Opisane objawy wskazują jednak na nagrzewnicę. Skoro nagrzewnica była już wymontowana, proponuję rozważyć ponowne płukanie - tym razem chemiczne. Można użyć roztworu kwasku cytrynowego (usuwa kamień, jeśli w układzie były dolewki wody złej jakości). Można...
Witam, miałem ostatnio podobny problem w jednej z hond , w sterowaniu klapą która zasłania nagrzewnice ciegno chodziło ale plastik sie wyrobil i klapa sie nie przesuwała. Sprawdz dokladnie czy te zółte plastiki od spodu ruszają sie razem z mocowaniami.
Tam jest układ wysokotemperaturowy . Termostat powinien być z grzałką i widzę że pierwszy lepszy ma temp otwarcia 103 stopnie. NIe wiem jak ściskasz te węże ale jak sam napisałeś że grzeje A więc sam widzisz że nie może to być zapchana nagrzewnica albo cięgno ciepłe zimne.
Zerwana linka/uszkodzone ciegno do sterowania klapa w nagrzewnicy.
Proponuję jeszcze zdemontować środkową kratkę nawiewu i sprawdzić cięgna klap nad nagrzewnicą bo gdy się posypią/rozłączą to mogą dać podobny efekt.
Witam Ja juz problem z brakiem ogrzewania zlokalizowałem. Okazało się, że cięgno do zaworu nagrzewnicy zamyka tylko ten zawór (stąd brak ogrzewania) natomiast już go nie otwiera tzn. po przesterowaniu na pokrętle na gorące powietrze cięgno nie przesuwa się i nie otwiera zaworu nagrzewnicy. Zawór nagrzewnicy można tylko otworzyć ręcznie i wtedy jest...
Nagrzewnica,problemy w układzie chłodzenia,silniki i cięgna klap,sterownik klimy.Wybierz sobie.
Witam Sprawdź zawór sterujący doprowadzeniem płynu do nagrzewnicy. Cięgno może nie otwierać go do pełnego przepływu. Również zawór może być niedrożny.
witam Każda nagrzewnica ma klapę która rególuje ilość powietrza która idzie na chłodnicę nagrzewnicy, klapka ta jest sterowana silniczkiem elektrycznym w climatronik, a jeśli niema climy to cięgnach sprawdz dokąd idzie cięgno ciepło/zimno z panela od sterowania nadmuchem do nagrzewnicy i na końcu linki przy nagrzewnicy będzie dźwigienka, przekręć ją
Dobrze by było jak byś sprawdził czy węże od nagrzewnicy są gorące.Możliwe że nagrzewnica jest przytkana lub spadło cięgno od przesłony ciepłe zimne.Wymiana nagrzewnicy w tym golfie nie należy do prostych czynności dlatego upewnij się wcześniej.
Nie jest t o klimatronik a zwykłe Audi . Zaznaczam że odpowietrzony układ na końcach przewodów zasilających jest dobrze. może któreś cięgno spadło. Więc proszę o poradę jak dostać się do nagrzewnicy i sprawdzić cięgna. Było by fajnie gdyby ktoś podesłał mi fotki bo nie chcę pourywać zatrzasków.
A co sprawdziłaś , oprócz tego że pokrętła lekko chodzą i co jesteś jeszcze w stanie samodzielnie sprawdzić? Możliwe przyczyny - zbyt niski stan płynu chłodzącego, zaszlamiona / niedrożna nagrzewnica, zerwane cięgno klapki sterującej.
Witam, posiadam samochód Polonez Atu Plus, auto nie posiada ogrzewania. Problem nie leży w zatkanej nagrzewnicy, czy zapowietrzonym układzie a chodzi o sterowanie ogrzewaniem. Kupiłem Poloneza bez ogrzewania, po zdjęciu przedniego panela, czy tam ramki widać że pokrętło od ogrzewania nie jest z niczym połączone. Sterowanie, widzę odbywa się za pomocą...
nagrzewnica była sprawna , wina leżała po stronie cięgien pozdrawiam i zamykam
Sprawa jest prosta albo zanurkujesz i zastrujesz ręcznie cięgno . Albo po prostu nagrzewnica jest zakamieniona i nie oddaje ciepła, i tylko tracimy czas na pisanie bez sensu. Bo jeszcze nigdy z laguny nie udało mi się przywrócić do stanu pierwotnego, czyli sauny w samochodzie. Ale to jest wina jeżdżenia na wodzie.
Witam. Potrzebuje schemat elektryczny klimatyzacji. Czujnik w skraplaczu i kostka wraz z pinami nowa. Kabina najprawdopodobniej po przekładce (klima jest manual, regulacja temperatury nawiewu na cięgnie a przy zaworze nagrzewnicy jest kostka od zaworu "elektronicznego") włącznik AC podświetla się po włączeniu, ale dalej niestety nie wiem jak idzie instalacja.
Się mylisz. Obieg wewnętrzny pomaga ogrzać/schlodzić auto, bo zaciąga powietrze już raz podgrzane/schlodzone. Brak ogrzewania może być spowodowany wieloma rzeczami; linki, klapki, cięgna, silniczki, zarośnięta nagrzewnica, acięty zawór, czy w niektórych autach wręcz niski poziom płynu chłodniczego. Wybierz co pasuje do twojego auta. Zapomniałem o uszkodzonych...
W212 nie ma zaworu na podszybiu i żadnych czujników Jest kilka czujników ..... 1. Czujnik temperatury wnętrza pojazdu 2. Czujnik temperatury parownika 3. Czujnik temperatury lewy nawiew 4. Czujnik temperatury prawy nawiew 5. Czujnik temperatury przód lewy na nogi 6. Czujnik temperatury przód prawy na nogi W Twoim przypadku raczej spadło plastikowe...
Sprawdz pod maska, czy sa cieple weze do nagrzewnicy. Te na scianie grodziowej. Jezeli tak, to moze ktores ciegno od klap jest mechanicznie uszkodzone.
Co z tymi cięgnami? Rozbierz ten panel. Są opisy co rozkręcić. Co z tymi przewodami? Ciepłe na wlocie i wylocie od nagrzewnicy? Przegroda może nie działać, na ciepłe- zimne.
Witam, mam taki problem z autem, mianowicie, coś słabo grzeje, po rozgrzaniu silnika ciepłe <no może bardziej letnie niż ciepłe> powietrze leci z nawiewów pod przednią szybą, a równocześnie z nawiewów tych pod radiem i po bokach leci zimne <jak przesunę cięgno temperatury powietrza to leci zimniejsze jeszcze>, nagrzewnica była wymieniana...
Regulacja temperatury jest taka jak napisał milejow - cięgnem z linką sterujesz ilością powietrza przepływającą przez nagrzewnicę. Natomiast elektrozawór również jest (w wersjach z klimą) - na wejściu nagrzewnicy w kształcie litery H - przy pokrętle temperatury ustawionym na minimum i włączonej klimie, odcina nagrzewnicę.
Klapa ciepło - zimno działa, czy stoi w miejscu? Sprawdź cięgno przy pokrętle, może odpadło.
tam niema procesora do sterowania przełącznik rodzaju pracy musi być na pozycji niebieskiej \ We Fiestach od 89 r. nie ma przecież regulacji temperatury na cięgno i klasyczny zawór nagrzewnicy. Jest moduł sterujący, który pada, ale rzadko (koszt nowego 250PLN). Steruje on elektrozaworem, który to już pada bardzo często. Ford nic nie zmienił i nawet...
Nie wiem jak jest u ciebie, ale ja mam na zasilaniu mała nakrętkę plastykową,i to jest właśnie odpowietrzenie nagrzewnicy, dodatkowo musisz mieć gdzieś na wężu zasilającym nagrzewnice zawór odcinający i sterowany bądź cięgnem lub podciśnieniem, po to żeby latem nie dogrzewać kabiny i sterować otwarciem temperaturę.
Jedyne wytłumaczenie to brak połączenia klapy z jej osią(urwana,ukrecona) Klapy nie widać bo jest wewnątrz obudowy nagrzewnicy.Zdejmij cięgno z dźwigni klapy i poruszaj ręką,powinna w pewnym momencie opaść pod własnym ciężarem,w innym wypadku ukręcona/urwana oś Dodano po 1 Skoro przewody nagrzewają się to oznacza że nie działa siłownik elektryczny ,...
Jak tak to czujnik na 100% do wymiany. nie musisz spuszczać płynu tylko odkręć na chwilę korek od zbiorniczka wyrównawczego żeby zeszło ciśnienie i zakręć go zpowrotem. Jak przy wymianie czujnika będziesz sie sprężał to stracisz najwyrzej setkę albo dwie płynu. A z tym nawiewem na szybę to zupełnie inna historia.prawdopodobnie spadło cięgno co idzie...
Nie wiem jak jest w Astrze bo nigdy nie rozbierałem, ale żeby mieć zimny nadmuch trzeba zasłonić nagrzewnicę i do tego służy cięgno regulacji, które prawdopodobnie nie domyka do końca klapy zimnego nawiewu. Część powietrza idzie obok nagrzewnicy gdy nie domknięta jest klapa, lub nieszczelna i ogrzewanie jest słabe. Proponuję zakupić nową nagrzewnicę...
Witam -może masz pompę uszkodzoną , cięgno(ciepło zimno) nie wyregulowane ,przypchana pyłem-liśćmi nagrzewnice , jeśli chodzi o pompe to miałem to(turbinka sie nie obracała) wszystko było ok. ale jak wł. dmuchawę to nie było rewelacji a jeszcze jak był mrozik ojj bolało
U mnie wogole nie ma obiegu wewnetrznego wezyk zwisa luzno, ciegno itd jest ok , jak dostac sie do tych klap trzeba demontowac nagrzewnice? Tam sa jakies podobno lamelki jak je wyczyscic ewentualnie?
A poziom płynu chłodzącego jest ok ? Nie było żadnych napraw związanych z układem chłodzenia? Pytam ponieważ problem może być związany z zapowietrzonym ukladem W B3 o ile pamiętam płyn przepływa stale przez nagrzewnice i sterowanie zdrodłem powietrza jest za pomocą cięgna
cięgna gaźnika cięgna wycieraczek tecumseh cięgna
zdjąć obudowę pieca junkers głośniki telewizora samsung fabia napięcia
problemy diagbox centrala alarmowa pc1616
Bęben pralki Hoover HWP4 37AMBC/1-S: klejony czy skręcany? Radio Android nie odbiera sygnału FM - brak zasilania wzmacniacza antenowego