Po co ci w motocyklu bieg wsteczny? Tym bardziej w jakimś nie bardzo ciężkim?
W motocyklu chłodzonym powietrzem ciężko stwierdzić uszkodzenie głowicy bez demontażu. Przed założeniem trzeba było ją oddać do sprawdzenia. Zazwyczaj problemem w motocyklach są nadpalone gniazda i same zawory (zły serwis).
Elektrit bo do polskiego sprzętu przykłada się inną miarkę . Np. w środowisku motocyklistów Junak 350 jest uważany za ciężki motocykl ale już japoński motocykl o poj. 350 ccm to jest jakaś "pierdziawka" nie godna uwagi .
Podoba mi się. Jak kolega zbuduje trzeba suwnicy żeby to postawić. Proponuję zacząć od wagi skrzyni biegów- ciężkie? Koło ciężkie?
Ponieważ mam motocykl do którego ciężko jest dostać moduł i muszę jakiś inny wstawić
Dopóki jest gwarancja - wymieniaj. To głęboka china i jak już zaczniesz w języku modelarzy "waloryzować" czyli naprawiać i udoskonalać co chińczyk sknocił - wymienisz i dorobisz pół mechanizmu. Baw się w naprawianie kiedy już nie będzie wyjścia, a jak się już skończy cierpliwość - wstaw normalne. PS . Tak na oko z tłoka wyrwała się nakrętka pociągowa...
Powiem tak - są tacy, co "urodzili się na motocyklu" i być może dla nich może być nawet 600 na początek (nie wiem). Ale zdecydowana większość powinna zaczynać od motoroweru. Ja znam wielu takich co po ślizgu ciężkim motocykle zrezygnowali z jazdy. Ja nie jestem doświadczonym motocyklistą, ale znam takich co jeżdżą dłużej niż wielu z nas żyje - i większość...
Dzięki. właśnie tak podejrzewałem. GMP jest właśnie na tej kreseczce, widzę to gołym okiem bo mam zrzucony cylinder i dlatego też rozpinałem rozrząd. Czyli był ustawiony źle. Powiedz mi jeszcze kolego czy żle ustawiony rozrząd mógł być przyczyną ciężkiego odpalania motocykla,(tak za 6 razem na ssaniu) czy to tylko i wyłącznie wina małej kompresji (ok125psi)...
Winny okazał się akumulator
Rower ukradli z garażu podziemnego do którego można wejść tylko znając kod do drzwi z krat. Natomiast żeby wjechać tam samochodem trzeba mieć jakąś kartę z chipem. Rower był przypięty grubym, ciężkim łańcuchem od motocykla takim za ponad 400zł (co ciekawe łańcucha nie ukradli), przecięta została kłódka, niestety, była ona o kształcie standardowym, ale...
nie da się cezetką 160 ;D ja bym się bał... to jest takie "cholerstwo" za przeproszeniem ciężki i toporny ... ciężki w naprawie
Był tu kiedyś temat o samoróbce, teraz ktoś się bierze za swap silnika w motorowerze. A przecież można kupić sobie jakiegoś weterana i zabawić się w przywrócenie go do świetności. Mamy przecież całą rzeszę starych motocykli, do których części są w miarę łatwo dostępne: Jawy, Iże, WSK 9 te stare modele sa już cenione jako weterany pod warunkiem, ze w...
Sprawdź punkt zapłonu. Możesz nie mieć szczelności w komorze wału. Skąd wiesz że paliwo dostaje? Z tego co kojarzę sprężanie wstępne jest w komorze wału a później pod świecą. Sprawdź ciśnienie jak kolega radzi. Wykręć świecę i przyłóż palec do wylotu. Po kilku kopnięciach powinien być wilgotny od benzyny i powinieneś poczuć wydmuchiwane ciśnienie. Kobóz,...
Sam czasami jeżdżę ciężkim motocyklem BMW R1200 GS i nie zauważyłem, abym miał dłuższą drogę hamowania niźli gdy jadę samochodem. A ja mam lekki motocykl na cieniutkich oponach i zauważyłem, nawet aż za bardzo... Dla równowagi tu masz inne filmiki i skrajnie różny wynik: https://www.youtube.com/watch?time_conti... https://www.youtube.com/watch?v=nO2G5IBh...
Są akumulatory dla nurków, mają one np. 11,1V 20,8 Ah i mogą być rozładowywane prądem do 20A, waga akumulatora to 1,2kg. Trochę cena odstrasza - bo ponad 1100zł. Może kolega powinien zainteresować się akumulatorami od motocykli lub dużymi żelowymi - nie są bardzo ciężkie, a przynajmniej nie tak ciężkie, jak samochodowe (np. 12V 20Ah żelowy waży 5,5kg)...
Kranik z allegro jest przeznaczony do CBR600 i tym podobnych motocykli Hondy z owiewkami, potrzebowałbyś do niego plastikowe pokrętło które zazwyczaj ciężko dokupić osobno. Szukaj podobnego kranika z zaworem podciśnieniowym. Jeśli chciałbyś założyć kranik bez zaworu podciśnieniowego, czy też kranik od innego motocykla (np. Yamahy) to musiałbyś uwzględnić...
Szukam już konkretnie ogniw baterii trakcyjnej 2V. Kluczowe są dwa pierwsze parametry: a -grubość w granicach 75-82mm b - wysokość jak najbardziej zbliżona do 34cm. Dalszy parametr mniej ważny szerokość do 10-15cm i pojemność - taka jaka będzie przy podanych wymiarach. Jeśli ktoś ma link do nowych lub używanych to poproszę, można na PW. Jako ciekawostkę...
Jeżeli te oryginalne części to te same co w dniu zakupu to raczej nie za dobrze, chyba ze sprzedający wymieniał co jakiś czas cześć na nowe to inna sprawa. Ogólnie ciężko może być znaleźć motocykl sprzed 2000r w doskonałym stanie.
Sterownik ECU na podstawie odczytów z MAPa, TPS przyspiesza. Ciężko go będzie do motocykla zaadoptować. Coil to do cewki, bypas, est to do sterownika.
Gaźnik sprawdzony, problem 100% leży w sterowaniu cewki zapłonowej. Impulsy sterujące wygasają po dokładnie 6 sekundach od zapalenia. Po czym motocykl gaśnie. Myślę jeszcze nad sprawdzeniem regulatora, ale przy tak krótkim czasie pracy ciężko wykonać wiarygodny pomiar.
Biję się w pierś. Moja głupota. Po sprawdzeniu świec w samochodzie stwierdzam, że słabą, ale jakąś tam iskrę mają. W motocyklu wcale. Polegałem na słowach właściciela, który stale świece wymieniał. To nie moje moto, więc za wiele o jego historii nie wiem, poza tym, że przed wywrotką jeździł. Zapłon elektroniczny, więc z ustawieniem nie poszaleję. Pozostaje...
ma ktoś jakieś zdjecie tych podkłądek,w moich okolicach ciężko o kąpletną jawe 350
Jeżeli masz alternator trójfazowy z magnesem stałym, to podejdzie regulator od motocykla. Sprawdź to, wtedy ci powiej jak przerobić. Ceny z allegro zaczynają się od 100zł
Witam Mam problem z Honda CBR600F4I . Po rozgrzaniu motor się dusi brak mocy strzela z tłumika , spada napięcie do 11v wymieniłem regulator napiecia, świece, zmierzyłem napięcie alternatora przy 6000 tys ma ok 50v . Po rozgrzaniu obroty spadają do 800, jak zgaszę motocykl ciężko go odpalić, trzeba dodać gazu aby zaskoczył. Rozlanczalem pokoleji cewko...
Czy dioda zenera 1n4749a musi być akurat taka, czy może być inna? Jeśli tak, to jaka? Bo ciężko ją dostać.
Teoretycznie się nie da, tzn zgodnie z przepisami. Ale jak da się ugadać z osobą w rejestracji i na przeglądzie to wszystko jest możliwe. ALE PO CO????????? Jak cię jakiś smerf(policjant) złapie to sie nie wykręcisz i będzie ciężko. Znam przypadki że nawet głowicę musiał kierowca ściągnąć i mierzyć pojemność.HEhe
Jeśli chodzi o kierunki to zapewne nawalił Ci Przerywacz kierunkowskazów, tania sprawa do 30zł. Zobacz jeszcze jakie masz ładowanie na akumulatorze, przepatrz czy kable nie są zaśniedziałe. Co do ciężkiego odpalania na zimnym silniku, czy dzieje się tak jak odpalasz motocykl codziennie? Może gaźnik jest źle wyregulowany i podaje zbyt małą dawkę paliwa?...
Ja jak jezdzilem jeszcze to przepalałem. Aku ciężko wyjąć . Ubocznych efektow brak
Przy ruszaniu tak jakby z przodu silnika , ale tak do końca nie jestem pewien bo ten dźwięk jest na tyle krótki , że ciężko to powiedzieć czy to gdzieś przy rozrządzie czy przy skrzyni a siedzę na motocyklu więc ciężko mi tak zlokalizować . Wszędzie piszą o koszu sprzęgłowym , cholera sam nie wiem..., ale przy wyjechanym koszu ciągną by na piątym biegu...
Powiem Wam, że fajne macie pomysły i podoba mi się konstruowanie takich ciekawych pojazdów, ale niestety zauważyłem że większość z Was ma spor problem z estetyką i ogólną "zwięzłością" konstrukcji , wygląda większosć Waszych "wynalazków" jak takie jeżdżące potworki poskładane " ze wszystkiego" . Widziałem motocykle z silnikiem od kaszlaka , WV garbusa...
Można wymienić całą listę konstrukcji z takim kompletem filtrów. Głównie to jednak maszyny robocze, ciężarówki i motocykle pracujące ciężko. W silnikach aut osobowych są całkowicie zbędne o ile dbasz o olej i nie lejesz dziadostwa. Powód stosowania wirówek dzisiaj to niskie obroty, samochodów osobowych to nie dotyczy. Zawartość ołowiu w naszym paliwie...
Motocykle EV to ciężki temat, na razie, ze wzgl. na ich specyfikę, napęd elektryczny nie wchodzi tam w grę. I w dającej się przewidzieć przyszłości nie widzę tam dla niego miejsca.
Jeżeli miałeś kiedyś motorynkę lub coś podobnego to chyba wiesz jaka jest moja opinia :D A tak na serio to wybrałbym tego pierwszego. Jakoś tak najbardziej mi wygląda na lepszy motor. Jest raczej turystyczny. Szkoda że nie posiada szprychowanych kół, ale w tych czasach ciężko już spotkać nowe motocykle ze szprychowanymi kołami.
Cześć. Mam dość ciężki przypadek z motocyklem KTM SXF 250 2011 r. i prawdopodobnie jest to problem z elektryką. Motocykl z wtryskiem odpalany na kopniaka (bez rozrusznika), jest w nim kondensator, regulator napięcia, stojan z czujnikiem położenia wału, moduł, cewka, wtrysk, czujnik TPS throttle position sensor i pompa paliwa w baku. Opis sytuacji: Motocykl...
Raczej wyklucza bo jak by cos było nie tak to słabo (ciężko kręcił lub by nie miał kompresji)
Temat jest dosyć ciężki, bo trzeba rozebrać praktycznie cały motocykl, spuścić płyn chłodzący i olej i rozkręcić "silnik". Moduł bowiem jest w środku. Dlatego najpierw chcę się upewnić, czy ktoś by się podjął naprawy.
Ciężka sprawa. Do magnesowania magnesów trwałych były używane tzw. magneśnice. Próbowałeś szukać w necie? Dodano po 38 Jak by co,znalazłem w necie firmę która ponoć to robi>wamel.com.pl/uslugi/magnesowanie-ma...
To jednocylindrowy silnik z ciężkim wałem korbowym - chwila się schodzi, zanim wirująca masa wytraci prędkość,
Zaraz obejrzę. Mam problem z tym motocyklem a ciężko jest coś znaleść ponieważ są mało powszechne Dodano po 18 Dzięki wielkie na pewno mi się przyda. lecz chodzi mi bardziej dokładniejszy schemat silnika, ponieważ kupiłem już rozebrany i nie wiem gdzie co i jak (chodzi o podkładni itp). Ale wielkie dzięki z tego też skorzystam.
Witam Pacjent to motocykl Benelli Trek 1130 2007r Przyjechał z Niemiec miał wypalone 2 tłoki, technicznie został naprawiony, lecz podejrzewam uszkodzenie elektronicznie/programu. Motocykl odpalał bardzo ciężko, blokował silnik przy rozruchu nie trzymał wolnych obrotów, mocno się grzał wydech dymił na czarno(paliwo) W motocyklu było kilka dolutowanych...
Witam !!! Po ciężkiej pracy motocykl odpalił. Założyłem nowy gaźnik i nadal nic Przeanalizowałem ustawienie rozrządu i pomimo że był idealnie na znakach wałek zaworów ssących otwierał je za szybko Przestawiłem o jeden ząbek w lewo tak żeby otwierał później i motocykl pali Nawet na tyk jak się chwilę nagrzeje. W gaźniku te przepustnice od strony filtra...
spryskaj przewody,fajki,kopułkę sprayem wd40.Pomaga w sprawie wilgoci ,przetestowane co prawda w motocyklu ale w bardzo ciężkich warunkach-rajdy enduro.Woda i błoto cały czas .
Oj sorry Music...masz rację, poprostu zacytowałeś a już późna pora i jak pisałem posta to Ciebie wpisałem...szacuneczek...,dobrze że się nie gniewasz:) to dotyczyło marcinka...nie podoba mi się to jak pisze...może korzenie rosyjskie albo co...a do PZ IX: gdyby nas nie cenili to by tak do Polski nie znosili w zębach tych zakładów produkcyjnych...utrzymujemy...
no właśnie, tak coś czułem. Dzięki ;) A tak swoją drogą byłaby możliwość podpięcia smaych ringów pod inny przełącznik, poprzez wpięcie się gdzieś ? Rozbierał ktoś takie rzeczy, albo montował ? Myślę że to działa na tej samej zasadzie co "angel eye" w samochodach np bmw. Nigdy nie widziałem tego na żywo i ciężko mi to ocenic
Raczej rezystor, ale wartość rezystancji na podstawie zdjęcia będzie ciężka do ustalenia. Spróbuj rozszyfrować ten napis który tam widać.
Przeszkadza mi tylko ta scianka w karterze. Dekla nie zakładałem jeszcze. Probowalem sie przejechac bez dekla ale troche ciężka jazda gdy przy dodaniu gazu gaśnie..
Niestety nie można stosować regulatorów samochodowych. taki regulator nie miałby jak regulowac napięcia, bo wzbudzenie jest magnesem stałym. Te alternatory konstrukcją bardziej przypominają dynamio rowerowe. Regulatory do motocykli to dość ciężka sprawa. Najlepiej kupić sprawną używkę. Są ludzie, którzy dorabiają takie regulatory na zamówienie. Ponoć...
Cześć. Wpadłem na pomysł zastąpienia ciężkiego akumulatora kwasowego w motocyklu lekkimi i tanimi ogniwami liion 18650. Zbudowałem prototypowy układ, jednak mam problem z bms. Układ powinien wyglądać tak: https://obrazki.elektroda.pl/2118302700_... Rozdzielam zasilanie rozrusznika i reszty instalacji, żeby wystarczył BMS, który nie...
Przetwornica się niestety nie nadaje. Do żarówek ok ale klakson w momencie załączenia stanowi praktycznie zwarcie. Przetwornica się wyłączy. Teoretycznie można by zastosować klakson na 24V ale ciężko będzie znaleźć taki mały, motocyklowy. Cienko zresztą widzę oświetlenie motocykla tylko z akumulatora, bez ładowania.
Cieszę się że starsza wiara może podyskutować z rówieśnikami na temat motoryzacji.Były czasy że człowiek cieszył się tym co miał a i mało było w mieście samochodziarzy.W latach 60-tych miałem wprawdzie samochód,mój pierwszy na którego sam zarobiłem.Był to Renault-Dauphine nie wiem czy ktoś pamięta. A i motocykli parę było różnego kalibru od lekkich...
Takim sposobem to samochody powinny pracować na 500obr/min i termostat powinien gasić silnik jak temperatura nadmiernie wzrośnie . Wan to żadna sprężarka typowy grzmot którego nawet ciężko przestawić .Jakby obroty były powodem usterek to samochody nie mówiąc o motocyklach też tak by były wykonane a tak nie jest .W dwusuwach olej jest rozcieńczony w...
Ciężki ten zapłon w tym motocyklu. Za chiny ludowe nie mogę ustawić w nim wyprzedzenia, gdyż brakuje regulacji. Co najciekawsze, dlaczego krzywka, wykonuje ruchy góra-dół podczas pracy silnika ? http://obrazki.elektroda.pl/6877033300_1...
Masa akumulatra??Dodam że poprzedni właściciel skarżył się na ładowanie w 13,4 i równie ciężko było mu odpalić motocykl. Dodano po 2 dodam jeszcze ze akumulator był naładowany dzień wcześniej i dalej nic?. To na pewno nie cewka moduł czy impulsator? Bo najbardziej martwi mnie to ze obrotomierz tak skacze. Dodano po 6 Panowie Masa Cewki akumulator czy...
Mam problem z motocyklem rfz 125. Przed zimą stracił kompresję i po zimie gdy wziąłem się za naprawę cylinder był uszkodzony więc wymieniłem go razem z tłokiem jednak zawory przepuszczały więc wymieniłem głowice a motocykl nadal nie odpala dodatkowo gdy otwiera się zawór wydechowy dźwignia rozrusznika nożnego bardzo ciężko chodzi. Paliwo i iskra jest....
Kierownica może się powyginać na dziurach. Tym się da tylko jechać po asfalcie i to zapewne po prostej bo na zakrętach ciężko będzie. Z tą rejestracją nie był bym taki pewien że ona będzie ... ;]
Potwierdzam, moduł z kymco agility DC CDI działa w klr 650, xt600, majesty250 i wielu innych motocyklach których nie pamiętam... Moduły zakładałem, jak ciężko było znaleźć oryginał, lub był drogi.
Jednak jakakolwiek modyfikacja przebiegu wg polskiego prawa jest karalna Zmieniam zegary na nowe, nic nie zmieniam, chcę ustawić deko w deko ten sam przebieg co by obyło się bez zbędnej papierologii i ewentualnych pytań pt. "jak to ma 20k jak to 20 letni motocykl". Wbrew pozorom ludziom ciężko zajrzeć do historii pojazdu (QR w dowodzie). Zegar zmieniam,...
Witam . Mam problem z moją honda . Motocykl czasem ciężko odpala chociaż nie zawsze . Do tego mam problem z nierównymi obrotami które skaczą powoli ale w dość dużych zakresach . Zmieniałem filtr powietrza świece i pęknięta gumę gaźnika ale nie pomogło . Jeden z krućcow nie jest do niczego podłączony . Ale gdy go zaslepiam to obroty stoją jeszcze wyżej...
Witam, otóż mam problem ze swoją ukochaną Yamahą. Ostatnio podczas podróży motocyklem zaczął mi dziwnie, ciężko pracować. Po wciśnięciu sprzęgła, by zmienić bieg sam zgasł w drodze. Po zatrzymaniu nie chciał odpalić, prawdopodobnie nie miał siły na rozruch. Akumulator jest nowy. Po odholowaniu do domu przejrzałem świece i filtr powietrza, lecz filtr...
Oczywiście, że przekładnia zanurzona w oleju z zębami szlifowanymi MOŻE mieć większą sprawność, ale ja podałem wartości raczej pesymistyczne . Jeśli jest lepiej - to tylko TYM LEPIEJ! Wartościowa jest reguła, że pojedyńczy stopień przekładni o dużym przełożeniu jest mniej sprawny, niż 2 (i więcej) stopni w "kaskadzie". tomleszno , zwróć uwagę na wypowiedzi...
Deathknell pomyśl o tym ze microswitche maja "zakres pracy" ok 1mm a przecież dobrze wiesz, że zmieniając bieg w motocyklu czasem wystarczy tylko lekko musnąć nogą aby dźwignia przełączyła bieg a czasem mocno musisz nacisnąć. Na pewno ciężko było by dostroić mechanicznie taki switch aby za każdym razem poprawnie nacisnął się.
Pokaż jakieś zdjęcia tego co tam masz. Nie wiem kto i co tam wsadził, więc ciężko pomóc. W google znajdziesz gotowe rozwiązania dla eMki.
Może pakiety LiPo, leciutkie, pojemne, wydajne, bardzo drogie :P. Ew. inne modelarskie. Dodane na drugi dzień: Na Allegro są, poszukaj "li-po". Z tego co patrzę: 160zł, 11.1V, 2.2Ah, prąd 15C (ok 30A), waga 170g. O ogniwach dowiedziałem się niedawno z wątku o X-UFO: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic84... O szczegóły poytaj ludzi z tego...
Z tego co piszesz wygląda ze instalacja motocykla to 2 fazowa instalacja z modułem AC a silnik masz z pradnica 3 fazy i zapłonem który wymaga modułu DC ale bez zdjęc i dokładnego modelu ciężko ale pewnie czeka cię przeróbka
Słyszałem, że od stycznia wchodzi taki podział: AM - motory do 50cm3, od 14 lat, normalny kurs w ośrodku szkoleniowym zawierający kilka godzin jazdy po mieście. A - od 18 lat, motocykle do 1000cm3 (nie znam literki) - na tzw. motocykle ciężkie, pow. 1000cm3. Warunkiem są 24 lata i posiadanie A Od 18 roku życia - tak jak teraz, czyli motory do 50cm3...
Nie mogę znaleźć rozwiązania na sterowanie kamerą pod woda i na kasku. Pod wodą kamera na ręce czy z uchwytem to ciężko pływać. Na motorze to będzie na kasku. Jak tym sterować ? telefon odpada. Czy pilot jest wodoodporny? Jak go przymocować do motocykla? Jakaś opaska?
Bez ciężkiego koła zamachowego lepiej się wkręca na obroty - pewnie dużo większa energia iskry też ma znaczenie.
Witam. Problem jak w temacie. Gdy odpalam go zimnego, oczywiście na ssaniu, zapłon przeskakuje, tak jakby nie było iskry cały czas tylko "raz kiedyś". Motocykl nie chce się wkręcać, tj. nie żebym katował zimnego, ale jak chce mu dać powyżej 4000rpm, to już się nie da, manetka na max i nie wkręca się. Na wyłączonym ssaniu wkręca się Motocykl strasznie...
AVE... Właśnie samochód elektryczny to porażka w tym kontekście. Samochodem jeździ się na codzień załatwiając różne sprawy, etc. Ścigacz zaś służy tylko do dwóch rzeczy: ścigania się i leczenia kompleksów. W obu przypadkach elektryczny ścigacz się sprawdzi. Wciąż jednak spalinowe motocykle są lepsze pod względem stosunku masy do mocy, a ten czynnik...
Obecnie w moto mam fabryczne kierunki z żarówkami i 2-pinowy przerywacz. Zakupiłem kierunki LED i przerywacz z regulacją o taki: https://obrazki.elektroda.pl/9020981500_... No i mam pytanie - przerywacz ma 2 piny oznaczone B oraz L. Czy on jest podłączony w układzie szerogowo i nie ma znaczenia kolejność przewodów czy powinienem go...
Co najmniej w okolicach 100A.. Dokładnie, tym bardziej, że bateria baterii nie równa! Ten akumulator ze starego skutera może być "wynalazkiem" z prądem rozruchowym poniżej 70A, a dobra Varta dedykowana do motocykla da minimum 120-130A przy porównywalnej pojemności.
Dobrym rozwiązaniem jest pozbycie się ciężkiego magneta, pozostawienie samego garbika i podłączenie zapłonu na akumulator, daje to ciekawe efekty,
Zaekranować urządzenie, ekrany na kable, warystor na zasilanie, ew również w linie przyciskowe. Ciężka sprawa, kiepski motor potrafi zakłócić tv z 50 metrów. Może przeciwprzepięciówka w układ prądnicy?
Jak kupiłeś ten chiński wał który ma "pełne" tarcze bez blach to wazy on około 2kg więcej niż ten oryginalny.... Czego nie zrobisz z tłokiem to i tak będzie wibrować nadmiernie , rozwiązaniem jest zmierzenie % współczynnika wyważenia z oryginalnego wału i próba uzyskania go w tym nowym poprzez nawiercanie tarcz. Tyle że dziury też by trzeba było czymś...
Witam mam problem z moją Hania nsr125 jak jeżdżę co dzień to pali na dotyk jak tylko postów tydzień ciężko pali czyli muszę długo kręcić rozrusznik iem co może być przyczyną jak to naprawić proszę o pomoc z góry dziekuje
Witam. Problemem jest sprzęgło w motocyklu Cagiva Mito SP525 125ccm Mianowicie ciężko jest wbić luz na odpalonym silniku. Na zgaszonym silniku normalnie można przełączyć bieg z 1 czy 2 na luz i podczas jazdy np. gdy redukuje bieg tez wszystko jest w porządku, problem zaczyna się natomiast gdyż stoję w miejscu i próbuje wbić z 1 na luz. Czasami wejdzie...
Już to widzę jak dwoje starszych ludzi rozkłada hektar płacht pod drzewkami Gdzie Kolega wynalazł "starszych ludzi"? Rodzic to nie jest synonim starości. Nawet gdyby to byli "starsi ludzie" to naginanie z odkurzaczem by zebrać orzeszki z hektara to zadanie takie, że daj Boże zdrowie. W latach 80-tych widziałem w Paryżu jak radzono sobie ze zbieraniem...
Trwałość. Silnik w motocyklu ma być lekki, a zarazem ma mieć wygórowane parametry. Dlatego takie silniki mają ograniczony przebieg. Najlepsze są silniki od ciągników, ciężkie trwałe i nie do zajechania.
Zacznijmy od tego, że tam jest mikroskopijny akumulator i w dodatku światła świecą od razu po przekręceniu stacyjki - jeżeli akumulator jest padnięty to będzie taki objaw. Nawet jeśli autor twierdzi że go ładował, to nie wiemy w jakim jest on stanie. Więc na początek zalecam podpiąć akumulator samochodowy dobrymi kablami i wtedy próbować odpalić. Jak...
Czołem wpadł mi w łapki analizator spalin ak 8300. Chciałbym go wykorzystać do ustawiania gaźników w motocyklach - bo rozpoznanie po kolorze świec to mi ciężko idzie. Mniejsza z tym. Ale brakuje mi sondy i tej jakby chłodnicy? - jak na zdjęciu. Chciałbym w ogóle zapytać co to jest? czy zadaniem tego jest tylko schłodzenie spalin czy także wkroplenie...
Jeśli nakrętka będzie się opierać o płaską powierzchnię to nie ma szans na jakiekolwiek luzy. Tym bardziej to 50tka, a nie ścigacz. Nie te obciążenia. Tuleja odpada, bo jak chcesz to wcisnąć, to w końcu ci się to obróci i będzie masakra. Jak już to po prostu regeneracja gwintu albo "sprężynką" do renowacji gwintów (ale z racji iż to nietypowy gwint...
Nigdy nie mierzyłem czasu napełniania dwóch butli, ale nie jest źle. Jak dłużej chodzi to oczywiście, że się grzeje i wtedy robię dłuższą przerwę. W tamtym tygodniu wymieniałem w motocyklu kolegi łańcuch napędowy i jakby nie klucz udarowy to byłoby ciężko. Szczególnie z nakrętką zębatki zdawczej.
a widziałeś schemat tego regulatora? tam na każdej fazie są zenerki 6.8V myślałem, aby dać mniejsze, zobaczymy co będzie, a na radiatorze na pewno nie jest 7W, bo gdy motocykl się nie poruza, to na prawdę się grzje, czasem nawet ciężko dotknąć i trzeba się przejechać, aby schłodzić;)
Panowie, kluczowym parametrem określającym przydatność silnika do danego zastosowania (agregat, motocykl, samochód osobowy, ciężarówka, czołg etc.) jest jego moment obrotowy, moc to tylko pochodna momentu. Dlatego chore jest wsadzanie do ciężkiego suv-a silniczka R3 1,0l, co z tego, że ma turbo i 150 kM, jak momentu ma tyle co kot napłakał, ciężko ruszyć...
Witam. Dziś postawiłem motocykl na stojaki tak z ciekawości ruszyłem przednim kołem, ku mojemu zdziwieniu koło ciężko się obraca.Postanowiłem kupić środek czyszczący zaciski hamulcowe, który jest bezpieczny dla elementów gumowych. Chciałbym wyczyść zaciski oraz przesmarować tłoczki pastą, czy taki zabieg pomoże?
Kiedyś odsiarczałem mały aku z motocykla. Jeszcze z rok pochodził. Fakt, miał mniejszą pojemność, ale chodził. To czy odsiarczanie coś da, w szczególności zależy od samego aku, jeżeli jest lekko zasiarczone jeszcze da radę go ożywić (choć troszeczkę :D). Jeżeli mówimy to o prehistorycznym aku w którym płytki są bielutkie o zasiarczenia – no to...
Witam Mam pytanie, chodzi o motocykl, padł obrotomierz analogowy oraz układ scalony w nim się znajdujący CS-4121 ciężko dostępny w PL jak widzę, ale za to na znanym serwisie aukcyjnym mam CS8190. Datasheed podpowiada że wyjścia są TAKIE SAME. Schemat również taki sam. http://www.onsemi.com/pub_link/Collatera... strona 9 oraz http://www.onsemi.com/pub_link/Collatera...
Jawa 350 mało ekonomiczna, zbyt ciężka do terenu. Mz - ciężka, z przodu wahacz pchany więc z pewnością nie będzie łatwy do opanowania w takim terenie i przede wszystkim unikalny... Te motocykle co podałeś to zdecydowanie do jeżdżenia po drogach/szosach ale z pewnością nie po lesie. Jak koniecznie chcesz jeździć bezpiecznie i bezproplemowo to przeróbka...
Witam Posiadam łódź z której niestety ukradziono silnik zaburtowy. Jak to typowy Polak po Pozdrawiam poniżej wklejani ci link do alarmu, jest to alrm do motocykli na tarcze hamulcową ciężko go zniszczyć i który działa gdy ktoś podnosi przedmiot który jest do niego przypięty, jest o tyle sprytny,że nawet gdy ktoś będzie szedł z tym silnikiem alarm będzie...
Witam! Zacznę od tego że jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, ale do rzeczy- Mój motocykl ciężko odpalał miał słabą iskrę, więc postanowiłem prześwietlić całą instalacje. Po szybkiej diagnozie okazało się że alternator (stator) na moduł (CDI) daję niestety tylko 5V PP dlatego zacząłem szukać kogoś kto mi to ogarnie. Jeden fachowiec okoliczny podjął...
Kosz jak kosz. Rozbierałeś kiedyś jakiś motocykl. Wadziłeś jak wygląda sprzęgło. To tu są podobne kosze. Kurcze troszkę ciężko określić. Gdzie kolega chcę to zamontować. Mam rozumieć je nie ma żadnych koszy a są koła zębate. Skrzynia jest zsynchronizowana czy nie?
Rok 2013, nie wiem czy jest tryb diagnostyczny, właśnie też mam takie podejrzenia co do odczytywanej temperatury, bo np. o godz. 8 pali normalnie, a o godzinie 14 ma ciężko. Nie wiem jak z wtryskiem, bo nie sprawdzałem. Jak podam paliwo pompką, to znaczy przekręcę kluczykiem tak, żeby pompka podała paliwo, to jest lepiej, bo motocykl tak jakby już...
Dzień dobry, próbuje odtworzyć instalacje w mojej husqvarnie, która w obecnej chwili jest w szczątkach. Poprzedni właściciel odciął przewody od regulatora napięcia przy samej obudowie przez co nie jest możliwe ich przylutowanie, a nawet rozróżnienie kolorów (posiadał 4 przewody lecz nie wiem czy to był oryginał). Chciałbym zakupić jakiś regulator tylko...
Ostatecznie kupiłem ELEKTRONICZNY KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY 1/2 YATO 0762. Klucz jest bardzo poręczny i łatwy w obsłudze. Szeroki zakres ustawień doskonale sprawdza się przy naprawach motocykli - do których głównie będzie służył. Z początku ciężko było się przyzwyczaić do dokręcania ponieważ patrzyłem na wyświetlacz i cyferki. Korzystniej obserwować diody...
Witam, co się tyczy jeszcze ilości żeberek chłodzących - to napisze o dużym, przedwojennym cylindrze (600 cc - 1 cylinder), który w wersji cywilnej w 1937/38 r. miał 11 żeberek na cylindrze, przy obrotach silnika 4800 - 5000/min i mocy podawanej w instrukcji 24 PS. Natomiast ten sam silnik, ale już z roku 1939, przygotowany fabrycznie, jako wersja "WH"...
dokładnie tiz am 600. Porównywałem z tymi prądnicami - żadna nie ma wirnika umieszczonego centralnie. Prądnicami motocyklowymi zajmuję się na co dzień i jedyne jakie mi przychodzą na myśl to prądnica z magdyna firmy lucas - bo na tym magdynie wzorowane było magdyno do tiza ale to też temat ciężki do zdobycia a ja muszę zmajstrować 5 sztuk.
Czyli wymieniłeś obudowę i zmieniłeś kilka elementów w oparciu o notę producenta. Z opisu nie wywnioskowałem, że PCB wykonałeś sam (brak opisu wykonania) a PCB wyglądają na dobrze wykonane amatorsko lub oszczędna wersja profesjonalna ale bez widoku storny ścieżek ciężko to trafnie ocenić. Może to i na pracę dyplomową się nadaje (przy aktualnym poziomie...
Witam. Mam takie pytanie do kolegów znających mechanikę motocyklową. Motocykl jak w tytule Honda Shadow VT125 po upadku na bok, kierownica jest krzywa, ale przekrój rurek nie jest zmieniony, to samo powłoka chromowa bez pęknięć. Te motocykle są bardzo ciężkie jak na swoje możliwości, mimo iż to tylko 125-tka to jednak chopper i waży z kierowcą pona...
Masz uszkodzoną cewkę zasilającą CDI, czy szukasz kompletnego zapłonu? Z samą cewką ciężka sprawa, wątpię aby ktoś produkował zamienniki, więc pozostaje przezwojenie (kilka tysięcy zwojów cienkim drutem). Kompletne zestawy zapłonu są produkowane przez VAPE ale do modeli chłodzonych powietrzem, ale cena może przewyższać wartość motocykla. Jeżeli nie...
Witam, posiadam WSK 125 Gil, stoi już dobre 30 lat nieuruchamiana, kupiłem nowy gażnik, założyłem wszystko jak trzeba, zalałem mieszanką i prubowałem odpalić, po wielu próba, naprawdę wielu kopania w kopnik, w końcu zagadała, lecz probel jest taki, ze nie chce chodzić na wolnych obrotach, muszę jej ciagle manetką dodawać gazu, bo ianczej zgaśnie, nawet...
iveco ciężka ciężka pedał bęben ciężka
huwawei mobile serwis alhambra cewka zapłonowa komar
firmware android dobra lutownica
Cena piekarnika Samsung NV70M3541RB w 2019 roku Moment dokręcania głowic Ford Mustang 5.0 450 KM