Pierwszy raz się spotkałem z taka inwencja twórcza chińskich konstruktorów tak to jest śrubka regulacji składu mieszanki i trzeba mieć specjalny kluczyk do niej :) "ale polak potrafi" proponuje wywiercić w śrubie 6 otworek i zacisnąć jedna stronę i problem z regulacja gaźnika rozwiązany
pompowtryski sie skonczyla najprosciej zrobic dawke
Zawalona przepustnica, czujnik temp lub czujnik położenia wału. Te tematy masz do sprawdzenia.
Może niezbyt fortunnie napisałem z tym ustawieniem... zapomniałem że to 700, nie FIRE. Są tam jakieś znaki na kole zamachowym, żeby sprawdzić lampą stroboskopową moment zapłonu? Nic nie było dłubane przy czujniku wału? Jest oryginalny, nie zamiennik niewiadomego pochodzenia. Zęby na kole są całe, odstęp czujnika od koła jest właściwy? Skoro zimny palisz...
Bo bak się zasysa i panuje w nim vaku. Ten zaworek zwrotny musi być pewny że nie przepuszcza do tyłu. Bo trafiają się często lipne.
Wywal rozrusznik, wyczyść, wymień tulejki, poinformuj o efektach.
Akumulator może być nowy, ale jak jest mało jeżdżone i na krótkich trasach, w dodatku ciężkie (długie) rozruchy, to alternator może nie nadążać uzupełniać ubytków. A jakie napięcie utrzymuje alternator? Byłem na komputerze myśleli że cewka zapłonowa bo miała błędey wymieniłem cewke A nie były to wypadające zapłony? Zapłony, w właściwie cykle pracy wypadają...
Zakręć gaz całkowicie na butli i zobacz wtedy czy nadal się będzie zastanawiać zanim zapali.
No to sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli odchyłka przekracza 50 barów, PCM zablokuje rozruch. Może ciśnienie skacze na granicy. Wtedy podejrzenie pada na zawór regulacyjny pompy.
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
urządzenie na allegro 80zł
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
Wiadomo co było rozwiązaniem ???
Dobra ok zmienię uszczelniacze to nie wysoki koszt. Czy morzcie podrzucić odległości jak ustawić pompowtryskiwacze podczas montażu wiem że trzeba pilnować jakiś odległości oraz z jaką siłą dokręcić śruby.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Czym to czytałeś bo z tego Twojego pliku ciężko coś wymodzić. Programatorem MiniPro
Widzę że przepływ powietrza jest kosmiczny.
Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym- to problem startera lub -Hot start error, lub wtryski możesz wysłać mi dump z ECU -rozwiązam ten problem brak komunikacji z ECU -to problem z k-line (Radio, Abs, Klima) -napryamue może pomieścić przewod z diagnostyki do ECU
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
I nic z tym nie zrobisz. Po odpaleniu zimnego silnika dawka jest bardzo wysoka i jak go zgasisz po krótkim czasie to w cylindrach pozostaje niespalone paliwo. Dla potwierdzenie mojej opinii poczekaj 5-10 min na odparowanie ,odpali napewno.
Na zimnym pali od strzała ale jak już ma 70°C to szarpie silnikiem, a jak ma 90 to jest jeszcze gorzej, Książkowy opis uszkodzonego czujnika położenia wału korbowego. Trzeba go wyciągnąć, i sprawdzić jak zachowuje się jego rezystancja pod wpływem temperatury
czujnik temp wymien, ja to samo przerabiałem przym moim vw BKC
Do wymiany był reduktor instalacji gazowej.
Regereracja pompy paliwa
Witam. Czy w każdym przypadku ciężkiego odpalania na ciepłym silniku wymiana akumulatora pomogła ? czy przyczyny były inne ?
Dzięki za odpowiedzi ha ha ha,problem był taki że nawalił regulator ciśnienia paliwa i cały czas go zalewało pomóżcie lepiej innym tylko troche lepiej niż mnie pozdro
Przyczyn może być kilka, dlatego zacznij od sczytania błędów, parametrów itd.
dzięki za pomoc Pozdrawiam
Witam wszystkich. Mam następujący problem dotyczący mojej Laguny z 2002 roku, mianowicie auto na zimnym silniku odpala na tzw. strzała, a po rozgrzaniu do optymalnej temperatury po zgaszeniu samochodu bardzo długo kręci, a czasami w ogóle nie odpala. Silnik 120 konny po czyszczeniu EGR wymianie świec żarowych. Podczas jazdy brak jakichkolwiek ubytków...
Głowy to ja za to nie dam, ale podobny objaw daje brudny lub nie sprawny czujnik położenia wału korbowego tzw. inpulsator.
Zakładam, że cały układ zasilania sprawdziłeś na 100% a nie tylko korek. :) To zostaje Ci diagnostyka komputerowa na pracę MR. Wtryski i pompy do sprawdzenia. Bez komputera to możesz chłodzić pompy zimną wodą przed odpaleniem. :) FR - sprawdź czujnik pedału sprzęgła INS - chyba coś pomyliłeś ABS - przerwa na styku 2 zaworu ABS osi tylnej
Jak dla mnie, czujnik położenia wału, na ciepłym się rozjeżdża i taki skutek, ale mogę się mylić.
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale miałem na warsztacie trochę inny samochód i niestety przegrzany był silnik. Zimny palił na dotyk ale po dłuższej jeździe trzeba było czekać na spadek temperatury, by można było ponownie uruchomić samochód.
Wcale nie musi to być pompa. Kiedy odpala najgorzej? Jak jest lekko ciepły czy jak jest całkiem gorący?
Tego nie sprawdzałem. Spróbuję jeszcze to sprawdzić. Dziwne jest to, że odpala całkiem różnie. Parę razy się zdążyło, że na zimnym odpalał za trzecim razem, świece żarowe nowe.
Tylko jedno mnie w tym wszystkim zastanawia :) Samochód nie bierze praktycznie oleju - bo jak braniem nazwać 0,5 litra na 10.000km :) Zbiera się bardzo dobrze, przyspieszenie takie jak trzeba, nie kopci z tylca, oprócz normalnego bąka jak dostanie w palnik ... Pozdrawiam !!
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
Jaki tam jest gaz? Po chwili pracy na samej benzynie też jest ten problem? Często przyczyną jest niedomknięty zaworek iglicowy w zużytym parowniku gazowym i ulatnianie się gazu z niego. Wtedy ma problem z odpaleniem,bo się zalewa,trzeba długo kręcić bądź trochę odczekać,aż się ulotni.Ale to nie dotyczy sekwencji.
ponawiam, prośbę o pomoc
Sprobuj polac pompe zimna woda. Jak zapali bez problemu to pompa sie konczy.
Witam, mam Opla Vectrę B 1,7 TD i od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. rano wystarczy że podgrzeję świecę i pali od strzała ale jak np silnik osiągnie ok 80st C, zgaszę go i za ok 5 do 10 minut chcę go odpalić to brdzo ma ciężko a jak bym przejechał np kilka km i go zgasił i znów poczekał kilka minut i go odpalał to zdarza...
Wiem że kable mam do zmiany ale moje pytanie brzmi,czy ma to wpływ na odpalanie na ciepłym silniku
Odpalanie jak to nazwałeś za pomocą plaka , to brutalna metoda i jej nie polecam . Jeżeli jest taki problem to na początek należy na rozgrzanym silniku pomierzyć ciśnienie sprężania . Jak pomierzysz to daj znać jakie jest na poszczególnych cylindrach.
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Uszkodzona pompa wtryskowa.
dzisiaj odpiąłem czujnik temp. niestety nic to nie dało auto dalej ciężko odpala na ciepłym
Witam temat rozwiązany pod sterownikiem silnika był przekaźnik który odcinał między innymi pompę paliwa a sterowany był kablem z radia +12V z elektrycznej anteny i w momencie kręcenia zanikało 12v i rozłączało przekaźnik.
Przy 24 to by nie palił. Zmierz porządnym przyrządem.
Podaj wartości kompresji ze wszystkich cylindrów
ciężka odpalać ciepłym silnik szarpać odpalać ciepłym ciężka odpalać volvo
bezpiecznik deska skoda gramofon wyciszanie megane odpalić
Zasilacz do Ferguson D-880: parametry i wybór Instrukcja obsługi pralki Amica Ecotronic 600 - jak znaleźć?