Zawalona przepustnica, czujnik temp lub czujnik położenia wału. Te tematy masz do sprawdzenia.
Może niezbyt fortunnie napisałem z tym ustawieniem... zapomniałem że to 700, nie FIRE. Są tam jakieś znaki na kole zamachowym, żeby sprawdzić lampą stroboskopową moment zapłonu? Nic nie było dłubane przy czujniku wału? Jest oryginalny, nie zamiennik niewiadomego pochodzenia. Zęby na kole są całe, odstęp czujnika od koła jest właściwy? Skoro zimny palisz...
Bo bak się zasysa i panuje w nim vaku. Ten zaworek zwrotny musi być pewny że nie przepuszcza do tyłu. Bo trafiają się często lipne.
Wywal rozrusznik, wyczyść, wymień tulejki, poinformuj o efektach.
Zakręć gaz całkowicie na butli i zobacz wtedy czy nadal się będzie zastanawiać zanim zapali.
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
urządzenie na allegro 80zł
Wiadomo co było rozwiązaniem ???
Dobra ok zmienię uszczelniacze to nie wysoki koszt. Czy morzcie podrzucić odległości jak ustawić pompowtryskiwacze podczas montażu wiem że trzeba pilnować jakiś odległości oraz z jaką siłą dokręcić śruby.
Widzę że przepływ powietrza jest kosmiczny.
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
I nic z tym nie zrobisz. Po odpaleniu zimnego silnika dawka jest bardzo wysoka i jak go zgasisz po krótkim czasie to w cylindrach pozostaje niespalone paliwo. Dla potwierdzenie mojej opinii poczekaj 5-10 min na odparowanie ,odpali napewno.
Na zimnym pali od strzała ale jak już ma 70°C to szarpie silnikiem, a jak ma 90 to jest jeszcze gorzej, Książkowy opis uszkodzonego czujnika położenia wału korbowego. Trzeba go wyciągnąć, i sprawdzić jak zachowuje się jego rezystancja pod wpływem temperatury
czujnik temp wymien, ja to samo przerabiałem przym moim vw BKC
Do wymiany był reduktor instalacji gazowej.
Witam. Czy w każdym przypadku ciężkiego odpalania na ciepłym silniku wymiana akumulatora pomogła ? czy przyczyny były inne ?
Regereracja pompy paliwa
dzięki za pomoc Pozdrawiam
Witam wszystkich. Mam następujący problem dotyczący mojej Laguny z 2002 roku, mianowicie auto na zimnym silniku odpala na tzw. strzała, a po rozgrzaniu do optymalnej temperatury po zgaszeniu samochodu bardzo długo kręci, a czasami w ogóle nie odpala. Silnik 120 konny po czyszczeniu EGR wymianie świec żarowych. Podczas jazdy brak jakichkolwiek ubytków...
Jak dla mnie, czujnik położenia wału, na ciepłym się rozjeżdża i taki skutek, ale mogę się mylić.
Wcale nie musi to być pompa. Kiedy odpala najgorzej? Jak jest lekko ciepły czy jak jest całkiem gorący?
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale miałem na warsztacie trochę inny samochód i niestety przegrzany był silnik. Zimny palił na dotyk ale po dłuższej jeździe trzeba było czekać na spadek temperatury, by można było ponownie uruchomić samochód.
Tego nie sprawdzałem. Spróbuję jeszcze to sprawdzić. Dziwne jest to, że odpala całkiem różnie. Parę razy się zdążyło, że na zimnym odpalał za trzecim razem, świece żarowe nowe.
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
Jaki tam jest gaz? Po chwili pracy na samej benzynie też jest ten problem? Często przyczyną jest niedomknięty zaworek iglicowy w zużytym parowniku gazowym i ulatnianie się gazu z niego. Wtedy ma problem z odpaleniem,bo się zalewa,trzeba długo kręcić bądź trochę odczekać,aż się ulotni.Ale to nie dotyczy sekwencji.
ponawiam, prośbę o pomoc
Dzięki. Po regeneracji pompy, auto pali jak nowe.
Witam, mam Opla Vectrę B 1,7 TD i od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. rano wystarczy że podgrzeję świecę i pali od strzała ale jak np silnik osiągnie ok 80st C, zgaszę go i za ok 5 do 10 minut chcę go odpalić to brdzo ma ciężko a jak bym przejechał np kilka km i go zgasił i znów poczekał kilka minut i go odpalał to zdarza...
Uszkodzona pompa wtryskowa.
Podaj wartości kompresji ze wszystkich cylindrów
Witam ponownie co prawda auto odpala tylko pojawił się problem tzn ciężko odpala na ciepłym silniku na zimnym od strzała a na ciepłym kreci kręci i kręci moze ktos podpowie?
Gaźnik jeszcze nie przyszedł.Dzisiaj jechałem i jak wróciłem spojrzałem w filtr paliwa i było kompletnie zero.Czy to może także odpowiadać za tak ciężkie odpalanie ciepłego silnika??Jak zimny jest i postoi to paliwo dochodzi i jest.
Witam, Wiem że temat poruszany wiele razy ale każdy znaleziony topik do którego chciałem się podpiąć był już zablokowany. Mam passata b4 1.9tdi 110km i mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku, do tego dochodzi, podczas jazdy przy wyższych prędkościach obrotowych, wyłączanie się turbiny, po ponownym odpaleniu turbina działa. Teraz sedno sprawy: Czy...
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
Łatwo sprawdzic czy ciężkie odpalanie na ciepłym silniku to sprawa pompy wtryskowej -należy polać głowice tłoczącą pompy zimną wodą jak lepiej odpali to głowica zużyta (traci szczelnośc wewnętrzną rozszeżalność metalu)-brak dawki rozruchowej
Witam problem z odpalaniem rano ciężko odpalić akumulator nowy jak silnik ciepły odpala bez problemu
Głowy to ja za to nie dam, ale podobny objaw daje brudny lub nie sprawny czujnik położenia wału korbowego tzw. inpulsator.
na zimnym ciężko odpala, (...), na ciepłym silniku problemu nie ma Działa podgrzewanie świec ?
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
Możliwe, że ten czujnik jest powodem odcinania samochodu przy 5tyś obrotów i ciężkiego odpalania na ciepłym silniku ? Tak.
Witam! A jak jest sterowany zawór w elektroniku? Powinien być sterowany impulsami z cewki zapłonowej. Przy braku obrotów zawór powinien zamykać dopływ gazu do kolektora inaczej po przekręceniu kluczyka gaz napływa ciągle do kolektora i grozi to wybuchem! Ciężkie odpalanie ciepłego silnika to nic w porównaniu z tym co może się jeszcze stać. Pozdrawiam!
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Kolego, czy ten test przelewowy mam zrobić na ciepłym silniku, czy całkowicie zimnym? Auto na ciepłym silniku, a nawet nie na ciepłym, ale za drugim razem odpala normalnie, tylko po długim postoju ciężko uruchomić silnik.
Witam i od razu przechodzę do rzeczy. Potrzebuję dane do silnika B&S 130902-0355-02. Silnik bardzo ciężko odpala, szczególnie na ciepłym silniku. Gdy już pracuje to jest ok, ale po wyłączeniu nie chce odpalić. Dziekuję z góry za pomoc.
Odkręć skrzynkę na podszybiu i sprawdź czy nie pływa przekaźnik. Uważaj by jej nie rozwalić bo jedna śruba jest ciężko dostępna . Czasem trzeba zdjąć podszybie , także jak nie wiesz jak to możesz popsuć.
Wiem że kable mam do zmiany ale moje pytanie brzmi,czy ma to wpływ na odpalanie na ciepłym silniku
Albo zapowietrza się układ paliwowy albo świece żarowe się skończyły a może czujnik temperatury daje informację że silnik jest ciepły i świeczki nie grzeją .
Samochód czasami ciężko zapala tak jak w załączniku mechanik mówi że to silnik do wymiany ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, macie może jakieś pomysły? Na jakiej podstawie tak twierdzi , pomierzył kompresję na zimnym i ciepłym - jakie parametry ???
Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
Witam mam problem z moją Premium 420 dci w czasie jazdy zapala się STOP i postój awaryjny i obroty silnika są 1400 i nic więcej, po chwili stop gaśnie i można dalej normalnie jechać/bez resetu kluczyka/ i ciężko odpala na ciepłym silniku. Dodam, że wtryski sprawdzone na stole, pompa ręczna i wstępna zębata nowa oraz wymieniony zawór na listwie pomóżcie...
1.6 benzyna gaz b/g 2004 rok jak troszkę chlodniej to lepiej odpala
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Witam, Auto jak w temacie czasem ciężko odpala na ciepłym silniku z obserwacji na 6 odpalen 3 razy zapali od szczala, a 3 trzeba kręcić kilka sekund. Rozrusznik, akumulator, masy sprawdzone, parametry w sterowniku temperatury, pompowtryski w normie . Błędów brak, mapa w sterowniku z podniesieniem dawek zrobiona i nadal usterka występuje. Co jeszcze...
Witam problem jak w tytule. Auto 2000r . Rano na zimnym silniku odpala dobrze. Na ciepłym silniku pali dobrze. Jak postoi godzinę, dwie godziny odpala ciężko. Co robić
Możesz sprawdzić czy idzie prąd na świece żarowe i ewentualnie wydłużyć czas grzania. Login potem dopasowanie kanał 12 i zmieszać wartości do 32600 lub mniej. A co ma długość grzania świec latem przecież one się tylko teraz na chwilę załącza i wyłączają się bo temperatura jest jaka jest i po drugie on ciężko odpala jak jest ciepły silnik.
Witam mam corse 1.3 cdti z 2006 r. i ciężko odpala na ciepłym silniku. Autko jest po wymianie rozrządu, świec, wtrysków, turbiny itp. było u mechanika , elektryka i rozłożyli ręce. niech Ktoś coś poradzi. Komputer nic nie pokazuje. Ciśnienia na cylindrach sprawdzone. co może jeszcze być????
Witam posiadam Iveco Daily 35c11 silnik 2.8 diesel na commonrail, po wymianie sprzęgła auta bardzo ciężko pali niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, dodatkowo przestał działać obrotomierz po tym zabiegu. Przed wymianą sprzęgła ciężko palił tylko rano na ciepłym silniku nie miał problemów z odpalaniem. Pytanie czy czujnik obrotów wału może mieć...
Czy ciężko odpala przy ciepłym czy zimnym silniku ?
Witam, jeszcze raz proszę o podpowiedż gdzie moge szukać przyczyny ciężkiego odpalania na ciepłym silniku dafa xf 95 2005 r. oraz ewentualnej przyczyny brudzenia paliwa w zbiorniku, jak można sprawdzić to na piechote bez podłączania komputera ?
W błędach w ECU jest takie coś Cruise switch control (short wiring). Czy to chodzi o przełącznik tempomatu? Jeśli tak to gdzie on jest zamontowany i jaka jest jego rola? Problem z autkiem taki, że ciężko odpala na ciepłym silniku.
Program do diagnostyki samochodowej ale jaki programem to nie wiem.Problem z odpalaniem sie poglebil teraz ciężko odpala na ciepłym jak i zimnym silniku
Witam mam taki problem silnik briggs&stratton 17 5 hp intek ciężko odpala na zimnym silniku na ciepłym pali od razu został wymieniony akumulator świeca filtr powietrza cewka ustawiona co może być tego przyczyną ze ciężko pali.
Witam, "podepnę" się do tematu, przy czujniku czteropinowym sprawdza się rezystancję pomiędzy pierwszym a trzecim pinem a do czego służą piny 2 i 4 ?? i jaka powinna być rezystancja pomiędzy nimi ??, mam założony nowy czujnik z serwisu i ciężko odpala na ciepłym silniku (ANU) po odpięciu czujnika odpala dobrze, chciałbym sprawdzić piny 2 i 4 przed założeniem...
Mam problem z moim BMW ciężko odpala na ciepłym silniku czasem mu przejdzie i normalnie niedawno wymieniałem uszczelki na kolektorze ssącym i od tego momentu zaczęło się tak dziać po czym znów to rozebrałem i nic tam złego nie widziałem i samochód normalnie odpalał przez 3dni i teraz od nowa to samo w między czasie wyczyściłem pompkę w zbiorniku paliwa...
Witam od niedawna jestem posiadaczem VW polo 9N 04r 1.4 TDI od jakiegoś czasu autko ciężko odpala gdy silnik zimny,odpala za pierwszym razem ale tak ciężko(jak ciepły silnik wszystko w normie)wymieniłem świece żarowe,rozrusznik,akumulator,olej,wszyst... filtry wraz z filtrem paliwa,rozrząd,wtryski i pompa paliwa sprawdzona wszystko ok,do VAG był podłączony...
Przyjechał do nas bo ciężko odpalał na ciepłym silniku - pomagał tylko plak. Ustaliliśmy niskie ciśnienie, podczas rozruchu 50, a zadane 300. Wtryski sprawdzone na przelewach - są Ok. Wiec pompa poszła do regeneracji - okazała się rozsypana, do tego założyliśmy nowy regulator i czujnik na pompie. Teraz ciśnienie jest zbliżone do 300 podczas kręcenia,...
Witam Mam avensis d4d 2,0 l 2004 r. Zaczął ciężko odpalać na ciepłym silniku ale na zimnym wydawało się normalnie. Zaczęło się to po wymianie kompletnego sprzęgła i rozrządu.Już wyjeżdżając od mechanika to zauważyłem,więc atakowałem go ,że coś źle zrobił ale twierdził ,że jest wszystko zrobił dobrze. Szukałem więc przyczyny w paliwie ale to też nie...
Witam. Od jakiegoś czasu auto ciężko odpala na ciepłym silniku . Po podłączeniu do komputera widzi wszystko oprócz sterownika silnika.
Autko po postoju na zewnątrz w upalny dzień bardzo ciężko odpala. Nie chodzi tu o ciepły silnik tylko kiedy karoseria nagrzeje się od słońca - czyli długo stoi w nasłonecznionym miejscu (silnik ostygnie ) trzeba bardzo długo kręcić. Wymieniony czujnik na wale i na wałku i akumulator bo padł ze starości. Zero poprawy. Zero błędów VCDS.
Odpowiedź dla kolegi robi31102 : jeśli nie zapala się nawet na moment kontrolka świec żarowych to musisz wyjąć przekaźnik 109, przeczyścić dokładnie pilniczkiem nóżki oraz zdjąć jego plastkową obudowę i poprawić lutownicą luty na jego płytce drukowanej, wtedy będzie komunikacja ze sterownikiem silnika i silnik odpali, faktycznie w baku masz wstępną...
Przepływomierz powietrza jest uszkodzony czy może być powodem ciężkiego odpalania samochodu na ciepłym silniku? Nie na pewno nie. Zajmij się pompą wtryskową.
Jeśli w silniku jest wszystko OK, a on dalej na ciepłym ciężko odpala - pomogą tu: www.detech.pl Zmiana w komputerze i pali jak nowe... :)
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
na zimno bez czujnika temp powinien zapalić, na ciepło bez czujnika nie zapali albo bardzo ciężko
Normalna sprawa w astrze G komputer załącza swiece tylko ponizej pewnej temp ....okolo 10st powyzej ich nie załącza, dlatego w mrozy odpala, cieply odpala, ale letni silnik ma problem... rozwiązań jest kilka...wgranie nowego programu do komputera, zamontowanie ukladu oszukujacego temp przy zapaleniu, albo najprostsze wpiecie w uklad czujnika wylacznika...
Ok sprawdzę jutro. Myślę że to zawór zwrotny ponieważ traktor ciężko i długo odpala,na ciepłym silniku pali na dotyk i moc ma.
Witam. Otóż problem polega na tym gdy silnik jest rozgrzany to trzeba długo trzymać zapłon aby zapaliła, na zimnym tego nie ma . Niekiedy dzieje się tak że zachowuje się tak jakby miały paść baterie, wtedy trzeba puścić zapłon i znowu kręcić, wszystkie cuda są na ciepłym silniku
A czy jeśli byłby tam na tym kablu zanik prądu to na ciepłym też by ciężko palił? Bo na ciepłym silniku pali dobrze.
Vw caddy 3 1.9 tdi 105KM na zimnym pali na strzał Ale na ciepłym silniku troszkę musi podkręcić.
Witam. Ostatnio kupiłem Microcar Grecav Eke z silnikiem Lombardini FOCS LDW 502 z 2007 roku i mam pewien problem. Silnik kopci na czarno oraz pluje olejem jakby z tyłu silnika, a także wydaje metaliczne dźwięki podczas obrotów między 2000/3000 RPM. Wiecie o co może chodzić? Dodano po 34 I chciałbym dodać, że ciężko odpala na ciepłym silniku
Moje cisnienie to 24 wiec... do remontu silnik
Tutaj czasy sa dobre pozatym ze wtryskiwacze gazowe nie nadazaja za bezynowymi,sa za wolne do tego silnika .Niestety musisz zobaczyc jak jest na zimno jaki czas wtrysku benzyny.2,5ms to czas dobry ale na ciepłym silniku
Witam Wszystkich Mam problem z moją B4 `91r 2.0E z gazem, mianowicie, ciężko odpala jak jest ciepły silnik. Na mrozie pali na dotyk. Jeszcze jedna kwestia: jak go zgaszę( na ciepłym) i zapalam od razu (do 2min) to nie ma problemu. Jednak jak postoi chwilę dłużej to trzeba trochę pokręcić żeby zaskoczył. No i co to będzie? pozdro.
Witam serdecznie. Posiadam chryslera grand voyagera z 2001roku z silnikiem 2.5 crd. Ciężko odpala z rana ale na ciepłym silniku jest już ok. Podejrzewam, że to świece żarowe, tylko, że nie mam pojęcia gdzie się one dokładnie znajdują. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś posiadał schemat silnika do tego modelu lub jest w stanie opisać gdzie się one znajdują?...
uważaj tylko kto Ci będzie robił korektę mapy rozruchowej (bo nie chodzi o wielkość dawki), producent nie bez powodu postanowił że ciepły silnik odpali dopiero przy dużej prędkości RPM, korekta takich parametrów w warsztacie gdzie na codzień naprawia się RTV jest mocno nieopłacalna w przyszłości bo koła 2masowe tanie nie są. Pozdrawiam
Raczej do wyrzucenia, biorąc pod uwagę cenę tej usługi i cenę sprawnej używki. Możliwe że to jeszcze kwestia samej regulacji. Z wyciągniętym tzw. ssaniem na ciepłym silniku też trudno odpala?
Na ciepło odpala ciężko ,musze go 5 sek lub dłużej kręćić,jak silnik dobrze ostygnie to zapali bez problemu.
Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
Witam volvo 2.0 16V benzyna +gaz holenderski.Diagnostyka KTS650 błąd kontrolki usterki silnika zwarcie lub przerwa pewnie ktos wymontował żarówke poza tym błędów brak, cisnienie na cylindrach po około 11 wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach około +5st. po zakręceniu rozrusznikiem okolo 7-10 sek. (silnik nie odpala) swiece zalane ale po dłuższym...
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie Chyba z silnikami na zwykłej pomie wtryskowej a nie CR czy PD. Odepnij czujnik temperatury silnika - jak zadziała to możesz ten bajer montować. Ostatni mój taki przypadek - pozacierany silnik. Silikon w smoku, panewki i tłoki pozacierane.
Bzdury piszecie z tą pompą chłopaki :) Zlogujcie sobie na ciepło i na zimno odpalanie ( dawkę paliwa i obroty) takiego silnika a dowiecie się co się zmienia wraz z temperaturą silnika. Zmiana proporcji paliwa i progu podania paliwa zmienia się, bo tak skonstruowane są mapy paliwowe. Dla zimnego silnika potrzeba około 120-150 obr silnika natomiast powyżej...
Witam kolegów mam problem z hyundaiem getzem 2005 rok silnik 1.5 CRDi .Autko jak ciepły bardzo ciężko odpala.Na komputerze błędów brak.
-Elektrozawór. -Ciśnienie sprężania w cylindrach, na zimnym odstanym silniku i na ciepłym. Miałem przypadek ze się zapowietrzał chwilę przed końcem pompy wtryskowej, później z uszczelniacza od strony koła rozrządu lało się paliwo - wtedy odstany ciężko palił, a ciepły ok.
Tak ma lpg. Ale jeździłem za zakręconym zaworze butli i nic nie pomogło.Troszkę irytuje mnie już ciężkie odpalanie zimnego silnika jak i ciepłego
Witam wszystkich. Mam problem polegający na ciężkim odpalaniu auta na zimnym jak i na ciepłym silniku. Odpala ale za czwartym lub piątym razem (czasami za pierwszym). Wymieniłem już trochę części między innymi: czujnik położenia wału i wałka rozrządu i zregenerowany był "lejacy" wtrysk. Dodam, że po odpaleniu wszystko chodzi prawidłowo nie dusi ani...
Sprawdź czujnik temperatury czynnika chłodzącego jakie ma wartości na zimnym i na ciepłym silniku może jest uszkodzony i komputer widzi ze silnik ciągle jest ciepły wiec nie masz ssania i ciężko Ci odpala jak jest zimny.
Witam, mam mały problem. Kupiłem niedawno Opla Merivę A 1.6 105 KM. Auto sprawuje się wyśmienicie, ale zauważyłem ostatnio, że jak palę go na zimnym czy na ciepłym, to kręci 5 sekund i ma ciężko zapalić, a czasami muszę dodać gazu, aby normalnie chodził. Co może być problemem?
W grę wchodzi tylko CLIP czy po ELM też to sprawdzę? Poprzedni właściciel twierdził że byl problem z odpalaniem ciepłego silnika i zmienił czujnik położenia wału ale nic to nie zmieniło i dalej ciężko odpalał ciepły. Ja wyciągałem czujnik i faktycznie jest praktycznie nowy i czysty Delphi. Po zmontowaniu teraz samochód w ogóle nie odpala. Gdzies wyczytalem...
Witam, nie wiem co jeszcze w tym silniku można wymienić, auto na zimnym ciężko pali a na ciepłym czasami nawet nie odpala. Jest to silnik fiata, wywala błąd czujnika wałka rozrządu. Został w nim wymieniony rozrząd, czujnik wałka rozrządu i rozrusznik a problem nie znikł. Dalej nie chce odpalać :/ jak już odpali to jest wszystko ok, ako też juz testowane,...
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
ciężka odpalać ciepłym ciepłym silnik ciężka kręcić słaby odpalać ciepłym silnik
oznaczenia motronic podciśnienie samochód sprawdzić podsłuch
radio grunding przetwornica 24vdc 12vdc
Vakoss TC-B7678 – adapter Bluetooth 5.0 USB, sterowniki, kompatybilność Windows, Realtek, CSR Launch X431 Pro 3S - Jak uzyskać kod dostępu?