Odłącz czujnik temperatury płynu chłodzącego i sprawdź różnice. Często także rozrusznik nie daje rady - regeneracja lub wymiany na Bosch z 2.4jtd. Generalnie te silniki zawsze miały takie problemy. Winne będą raczej wtryskiwacze, ale można poradzić sobie na dwa sposoby z tym pierwszym najlepszym będzie modyfikacja software w ECU, czyli zwiększenie dawki...
Chyba cały czas w tym samym miejscu, czyli jedynie termostat. Przecież to on odpowiada za prawidłową temperaturę. A inna rzecz, że na postoju nowoczesny diesel ciężko ma dobić do tych 90 stopni - wysokosprawny silnik diesla wytwarza mniej ciepła.
Uszkodzenie regulatora ciśnienia to najczęściej jego zapchanie opiłkami z kończącej się pompy, wystarczy wtedy go przeczyścić i znów podziała jakiś czas. Ale zamiast bawić się w zgadywanie i podmiany zacznij od podglądu w parametrach ciśnienia paliwa podczas rozruchu.
Nie ma takiego silnika w kaczce. Dobry silnik 3.0 wystarczy. Za duży będzie za ciężki. :)
http://obrazki.elektroda.pl/5341239200_1... Tylko przed odkręcaniem umyj tę pompę. :)
Astra H to ciężka kolubryna, wsadzać tam 1.3 diesla to tragedia (w Corsie ledwie jedzie). Trzymaj go na 2500-3000 obr i będzie ok.
Cały czas mam "przed oczami" tłumik od samochodu, który występował jako jedyny element tłumiący nie licząc katalizatora . Nie wiem jaki to model VW T3, bardzo skuteczny ale raczej za duży i za ciężki.
Mam taki problem z Fordem że nie odpali po nocy dopiero za 10razem I tak ciężko.. żadne błędy nie wyskakują wszystko działa kręci normalnie tylko nie chce załapać. Wszystkie filtry wymieniane paliwa także. Może ma to z tym związek lub nie ale dodam że podczas przyspieszania słychać jeszcze głośne gwizdzenie.
zwróć uwagę czy nie ubywa płynu chłodniczego i czy nie ma ciśnienia zbyt dużego w zbiorniku płynu chłodniczego , może to świadczyć o uszkodzonej uszczelce pod głowicą
Witam. Mam problem z fordem Fusion. W lato, mocną zimę auto odpala bez problemów. Problem się pojawia przedziale temperatury 0'C do 5'C. Auto odpala za 4 razem. Świece nowe, paliwo bieżące, nie kopci. Co można zrobić aby to naprawić? Auto jest w Dąbrowie Górniczej.
Dobrze sprawdzić ciśnienie paliwa (zakładam, że filtr paliwa wymieniony i filtr powietrza też ok), ale już podstawą jest sprawdzenie ciśnienia w komorze spalania.
Czujnik wysokości nad poziomem morza, najczęsciej w samym ECU. Weź ty rozepnij wydech i go dobrze sprawdź, katalizator w 20 letnim dieslu ciężko aby miał pełny przelot.
Myślę że najlepszym rozwiązaniem będzie jak ktos fachowym okiem popatrzmy na to auto bo tu na forum będzie ciężko się dogadać... Pozdrawiam
Ja na twoim miejscu wymienił bym filtr powierza i odczekał aż temp. otoczenia wzrośnie bo diesel długo i ciężko się rozgrzewa a niedogrzany silnik spala więcej, a objawem tego są nadmierne spaliny
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy,temat do ogarnięcia w dwie godziny i autko pali jak zegarek czy stoi na prostym czy z górki lub pod górkę nockę czy dwie.jeżeli jest ktoś zainteresowany pomogę.Pozdrawiam
- Czy ten wentylator ma 2 stopnie prędkości obrotowej? Ma kilka prędkości, ciężko określić zakres 5-100%,2-14v itp - Czy prędkość jest zmienna - płynna i zależy od temperatury cieczy? Tak Z jakiego czujnika - który to i gdzie - brany jest sygnał do sterowania obrotami wentylatora? Sygnał PWM z ECU (sterownik silnika) na podstawie czujnika temp płynu,...
Problem rozwiązany. Ciężko było ale warto.
Witam od jakiegoś czasu mój fiat punto evo multijet 1.3 diesel rok 2010 zaczął tracić na mocy.Bardzo ciężko było go odpalić dopiero po kilku kręceniach odpalił. Po odpaleniu bardzo ciężko było nim ruszyć kiedy ruszył jechał ale bardzo mulił. Kiedy przygazowłem z rury leciał czarny dym aż na asfalcie zoztawała czarna plama i wchodził na 2,5 tysiąca obrotów...
Olej z odmy to nic innego jak przedmuch w silniku. Ciężko spotkać turbo diesla, który ma idealnie sucho w dolocie. Co do ciężkiego odpalania to nie koniecznie przy lekkim zużyciu pierścieni. Przyczyną może być źle dobrany olej lub złej jakości pomimo odpowiednich parametrów. Pomiar sprężania warto zrobić jak i również zweryfikować czy olej napewno leci...
To może obrotomierz uszkodzony - dorwać diesla, żeby sprawdzić będzie ciężko...
Klekot diesla ciężko jest wyciszyć. Robiłem Mitsu L200 na Dynamacie. Xtreme na wszystkie blachy w środku, na podłoge dynaliner, na maske hoodliner. W środku zrobiło się o wiele ciszej, co po pierwszym przejeździe można było obiektywnie ocenić. Natomiast poziom hałasu silnika wewnątrz pojazdu niewiele się zmniejszył. Ściana grodziowa wytłumiana była...
Jesli masz drugiego kompletnego dawce od którego weżmiesz to i owo to wykonalne pewnie jest. Tylko pytanie czy bedzie to opłacalne? Bo przełożyć i/lub przerobić trzeba chyba wszystko, oprucz fotela kierowcy :D (zwłaszcza że chcesz mieć ciężkiego diesla) Kiedys dawno temu w latach '90 porwałem się dwa razy na coś takiego - Trzeciego już chyba nie bedzie...
Na 80% pasuje regulator z silników diesel kipor, około 100PLN
na pewno nie działają świece żarowe Dlaczego nie naprawisz? Nie każdy diesel odpala nawet, gdy jest ciepło, bez świec żarowych.
Tak przez jedną świece będzie ciężko zapalać ale też może byc wina paliwa!!
Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
Słuchajcie coś mnie tknęło i wymienilem czujnik położenia wału korbowego, auto odpala lepiej Czyli to co proponowałem na początku. Te czujniki pracują w ciężkich warunkach i sądzę że uszkadza się cewka. Auto odpala całkiem znośnie - normalny diesel.
W dieslu ciężko żeby wentylatory się włączyły przy normalnej jeździe.
Witam . Kupiłem silnik spalinowy diesla jednocylindrowy od agregatu 186 f jak w tytule. Ciężko pali a jak już zapali to dymi i strzela w tłumik. Może ktoś miał podobny przypadek . Proszę o podpowiedż.
miałem w mazdzie podobnie z paliwem i głupiały obroty, ale dlacego nie czytacie co jest napisane "spostrzezenie odepne czujnik polozena ciezko zapala ale potem sa wolne obroty i wysokie auto jedzie bez wiekszych problemow w czym problem" to wyklucza paliwo
Winny może być czujnik temperatury ja sterownika widzi tam. powietrza 30 stopni a jest 0 to nie załącza świec i dawka rozruchwa paliwa też jest inna zobacz jaka tem. widzi w parametrach
Żuzyta pompka i wtryskiwacz. Brak kompresji. Ten dzwięk to wtryskiwacz.
Miałem dokładnie taki sam problem. Rozwiązanie było proste. Kup sobie na allegro takie małe urządzenie, koszt to tylko 100zł.( nazwa jest- ciężko odpalający diesel) Zmienia ono oprogramowanie na kilka sekund przy odpalaniu i podawana jest większa dawka paliwa. Potem ono się wyłącza. Problem tkwi w twojej pompie. U mnie to urządzenie działa rewelacyjnie....
Znajdzie się ktoś z praktyków, co podłączali turbine pod wolne wyjście MPPT? Raczej się nie znajdzie, bo to tak jakbyś szukał praktyków, którzy sypali węgiel do silnika diesla ;-). Chyba będzie ciężko...
na zimnym ciężko odpala, (...), na ciepłym silniku problemu nie ma Działa podgrzewanie świec ?
Kolega w Alfie 159 z identyczny problemem jak twój. Aby za nadto nie inwestować zamontowałem mu moduł "diesel ciężko pali ciepły" z czasem zastąpienia temperatury do -5 i czasem do 7sek. Trzeci rok jeździ i odpala od strzała. U niego akurat podejrzewam usterkę mechaniczna bo po dłuższym postoju słychać popychacze zaworowe i silnik dość głośno pracuje.
Bez blokad w tym modelu będzie ciężko, ale dobrą stroną jest to że nowy pasek będzie miał oznaczenia.
Wielokrotnie interweniowałam w tej sprawie. Każdy rozłożył ręce. Napisałam nawet skargę, ponieważ nie mogłam się doprosić o przetransportowanie auta do mechanika. Mechanik zdjął zaworek zapobiegający cofaniu się paliwa i co prawda nie zapowietrzało się na chwilkę, ale paliwo po zgaszeniu auta cofnęło się i amen w pacierzu.
No właśnie, niektórzy już myślą że jak diesel ciężko pali to zaraz świece
Na ten moment rezygnuje z opcji agregatu, ciężko znaleźć diesla o mniejszej wydajności niż 5kW, opcją konieczną jest tutaj elektryczny start. Inwestycja w więcej paneli solarnych i mocniejszy regulator. Do zimy będę szukać rozwiązania z alternatorem, jak kolega wyżej zaproponował. Podzielę się wnioskami jeśli coś się ruszy.
Myślałem, że nagle ginie duża ilość. Na Twoim miejscu nie szukałbym dziury w całym. To może być jakaś niezauważalna nieszczelność układu lub samego korka, może uciekać przez odpowietrznik. Ciężko coś takiego zlokalizować. Ogólnie benzyna czy diesel, nagrzewnica oddaje ciepło z płynu chłodniczego. Dlatego temperatura może spaść przy grzaniu wnętrza auta...
Twoja sprawa,czy wymienisz w ciemno ten czujnik.Jakby wina była świec to im zimniej tym ciężej by palił.Twój pow. 5*C ma problem.Sterownik nie jest na tyle inteligentny żeby diagnozował się lepiej niż mechanik.Trzeba zobaczyć jaką widzi temperaturę silnika.Może być,że gdy ma te 5*C twierdzi,że jest powiedzmy 17*C i będzie ciężko palił.Czujnik ok. 50pln.
Jestem ciekaw czy dało by się ustawić precyzyjnie poczatke wtrysku w c330 za pomocą lampy stroboskopowej do diesel ?
szukam już ponad tydzień diesla 90/110 koni i ciężko bardzo znaleźć coś godnego kupienia.
rozwiązanie dość skomplikowane i przede wszystkim bardzo ciężkie (jakieś300-400kg) wymagające dodatkowych zabezpieczeń mechanicznych. silnik diesla musiałby pracować na obrotach max mocy bliskich max dopuszczalnych (niewielki nadmiar mocy silnika nad alternatorem -ok 7KW silnik /5,5KW prądnica) wiele miejsc gdzie wystąpią straty(spadki napięć,tarcie...
W moim samochodzie z silnikiem Diesla, który ciężko odpalał mechanik chciał wymieniać pompę wtryskową. Uszkodzone okazały się świece żarowe.
Ja osobiście darowalbym sobie diesla ciężko trafić na samochód w dobrym stanie a koszty napraw większe niż w benzynowych ogólnie fiatowski 1,9 ma dobre opinie
ciężko będzie z tym dieslem :/, temat był już nieraz poruszany na tym forum i nikt nie miał :/
Tylko diesel ponieważ ładnie klekocze, mało pali i ropa tania a wady w zimie jak złe świece i slaby aku to ciężko go odpalic
Ani drugi pływak ani drugie liczniki, ciężko jest dostać, i pod diesla tym bardziej
Głupi nawyk z czasów gaźnikowych silników iskrowych stosowanych w ciężkim sprzęcie. W dieslach bez jakiegokolwiek logicznego uzasadnienia. Przenoszę do "samochody technika"
Z takimi momentami obrotowymi, jakie osiągają dziś silniki Diesla, nieraz ciężko jest zastosować koło sztywne. Kit 4P od VALEO to niezły pomysł, ale wtedy drgania i wibracje przenoszą się na układ napędowy, więc jeżeli chcesz tym autem pojeździć trochę, nie ma sensu narażać pozostałe peryferia skrzyni i półosi na takie obciążenia. Nie rozumiem tylko,...
Porządna przekładka Freelandera jest na tyle droga i pracochłonna, że nikt sprowadzający auta na handel nie robi jej porządnie. Freelandery są sprowadzane głównie z Holandii, Belgii i Anglii w opłakanym stanie. Po "odpicowaniu" i obniżeniu przebiegu sprzedawane u nas jako okazja :| Przy przekładkach duży problem sprawia układ kierowniczy i hamulcowy....
Główne panewki nie hałasują cały czas musisz się o to postarać ( w benzynie słyszałem częściej jednak hałas jest trochę inny ), nie chcę tworzyć tu teorii bo jak pisałem ciężko to usłyszeć u diesla , a prędzej czy później skończy się to ściągnięciem miski olejowej .
Do tego statki z dieslami opalanymi mazutem, ciężki transport kołowy i komunikacja zbiorowa. Samochody osobowe to głównie efekt skali... też są ważne ale myślę że wystarczyłoby zacząć od rzetelnych badań technicznych i wytępienia wszystkich diesli z wyciętymi katalizatorami, rozkalibrowanymi wtryskami i "chip-rezystorami" oraz zdezelowanych silników...
Zwróć uwagę na to że silnik diesla na o połowę mniejsze obroty ,bo ciężko z niego wicisnąć 2000 ,a benzynkę nawet chińczyka kupujesz za grosze i lekko pali no i obroty podobne
Wiem że passaty w kombi mają taki duży zbiornik ale ciężko znaleźć takiego w dieslu na mazurach, z 1.9 tdi, co jeszcze polecicie słyszałem żę Audi "Cygra" mają też duże zbiorniki prawda ?
Witam chciałbmym sie dowiedziec jakie jest cisnienie w cylindrach w toyocie corolli 1.8 diesel.poniewaz ciezko pali na cieplym. Z gory dziekuje
Jeśli teraz tak pali znaczy że są do wymiany panewki pewnie pełno rdzy i syfu w środku nienasmarowane to wszystko stare rozbierz zobaczysz. Miałem SC i nie było problemów, te z przekładnią to do diesli gdzie mają ciężki rozruch SC pali od strzała.
No ta, przyczepki za buggy. Silnik diesla jest ciężki i mułowaty. Skrzyń 4x4 też do tych silników nie było.
Diesla ciężko zagrzać żeby wentylator się włączył, nawet latem.. Jak na klimie chodzą oba to jest ok. Możesz ściągnąć wtyczkę z termowłacznika na chłodnicy i zewrzeć piny - w ten sposób wymusisz 1 lub 2 bieg wentylatorów.
Kolego z mojego doświadczenia z tym silnikiem wynika że za większość tych objawów czyli za : -ciężkie odpalanie -niskie ciśnienie na listwie -brak mocy odpowiadają wtryskiwacze! Z moją rav4 też tak było, wystarczy podpiąć kompa pod samochód i wszystko wyjdzie na korekcjach!
A na zgaszonym silniku jak wciśniesz sprzęgło lekko wchodzą biegi czy też ciężko??
Jak się zagrzeje to ciężko odpala. Poj. silnika: 1 247 cm³,paliwo: diesel, przebieg: 221 000 km ,moc silnika: 70 KM. Co może być przyczyną ?
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Najlepiej żeby był to diesel. Oryginał to jedno cylindrowy, dwusuwowy diesel chłodzony powietrzem, 14KM, 660ccm. Silnik ten jest dość specyficzny posiada ciężkie koło zamachowe, max 2200obr/min.
Siema. Jestem zielony w temacie mikrosamochodów. Problem dotyczy ciężkiego odpalania zimą zimnego samochodu, silnik diesel dwucylindrowy na pompowtryskach. Jakie tam powinno być ciśnienie paliwa? Bo coś dziwnego, wskazówka manometru nawet się nie podnosi, nawet już po odpaleniu na ciepło. Mimo to samochód jeździ i działa. Jak sprawdza się w praktyce...
Przepraszam za pomyłkę. Jest to silnik 1,9Diesel. A czym się różni silnik zwykły diesel od JTD? Chodzi mi o wygląd aby rozpoznac jaki to jest. Więc mówicie że nie warto brać tego diesla? Ciężkiej nogi nie mam, chodzi mi tylko o to abym mógł spokojnie dojeżdzać do pracy i do miasta. Pozdrawiam
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Sterowniki interfejsu zainstalowane? Druga kwestia to taka, że ten ELM ciężko się dogaduje z dieslami poniżej 2005r. W internecie są przeróbki tych tanich interfejsów dla forda, co by się komunikował zarówno po MS-CAN i HS-CAN. Ja osobiście zainwestowałem w interfejs Viaken na STN1170, bo dużo fordów w rodzinie.
Wlew od benzyny w dieslu to nie jest dobry pomysł. Benzyna ma mniejszą średnicę i tak samo pistolet na stacji. Dlatego najczęściej źle zatankowane samochody to diesle zalane benzyną. Bo w drugą stronę ciężko wsadzić większy pistolet od ON w mniejszej średnicy wlew w benzynie.
W tej kategorii i tej marce raczej wybór diesla, który tańszy w utrzymaniu mija się z celem.. Każda jednostka jest bardzo droga w utrzymaniu i niestety jak to współczesne diesle awaryjna.. Praktycznie każda drobnostka unieruchamia auto.. dodatkowo Diesel + manual ? Oj ciężko będzie.. Ciężko coś znaleść..
Tam jest procedura odnośnie dawki pilotażowej ale forscan nie wykonuje jej poprawnie więc trzeba ją wykonać serwisówką forda. Czyli pozostaje serwis tylko? Procedurą próbowałem, ale nie znikają te błędy z pilotażową dawką :/ A co z resztą błędów i ciężkim pierwszym odpaleniem po nocy?
Panowie bez agresji :) aku nie wiem jaki mam :-/ bo nie ma nalepki...w te mrozy ciężko kręci, zwłaszcza, że diesel....
W sklepach te dodatki do paliwa to myślisz na jakiej bazie są robione? To teraz sam sobie odpowiedz na pytanie - ile depresatora (który rzeczywiście zawiera benzynę ciężką)leje się na 100l diesla? I drugie pytanie - dlaczego Twoja "dobra rada" o dolaniu litra benzyny do około 5-7 litrów diesla jest szkodliwa?
Jeśli to wersja bez wspomagania, to manewrowanie na parkingu będzie wymagało pewnej krzepy, bo silnik jest dość ciężki.
Nissan navara 2.5 diesel 2007r Witam mam problem z navarą na zimnym silniku nie chce wchodzić na obroty z opóźnieniem reaguje na gaz ciężko ruszyć z miejsca
Kto jak kto, ale kolega chyba powinien wiedzieć co nieco o zasadach na forum. A jako właściciel serwisu o cenach i różnicach w nich. W nowoczesnych wysilonych dieslach, z ciężką nogą właściciela sprzęgła żyją krótko.
Witam ma kadetta 1.6 diesel . Ostatnio ciężko mi odpala więc mam zamiar ominąć przekaźnik i podłączyć świece na krótko ( na próbę) , mam pytanie jak długo je grzać ile sekund ?
żarł jak smok hehehe Właśnie dlatego że miał za ciężko, to nie stary diesel że im niższe obroty tym mniejsze spalanie.
Dzięki... dawanie jeszcze cieplejszej to pewnie proszenie się o kłopoty... zgadzam się że pewnie gaźnik jedzie na bogato... Swoją drogą sam pewnie będę zmuszony zainwestować w generator i się łamię czy benzyna (i później dołożenie LPG) czy raczej diesel... za benzyną przemawia możliwość zasilania multifuel, pewnie i alkohol by podszedł - diesla od...
Przeniesienie napędu do przeglądu, zwrócić uwagę na przeguby wewnętrzne Dodano po 2 ciężko to zdiagnozować, najlepiej rozłożyć przeguby i szukać nierówności, albo podmianka jak ma Pan takową możliwość
Dziewczyna ma trochę ciężko kręcić. Moim zdaniem jest ok to wspomaganie, ale ona chciałaby coś w stylu trybu city To trzeba było kupić auto z silnikiem diesla i funkcją CITY. Rovery to ciężkie tematy do modyfikacji... Ponadto, węższe opony (poza mniejszymi oporami przy skręcaniu) przyczynią się także do zmniejsza zużycia paliwa. Węższa opona to także...
zaczynajcie od najprostszych rzeczy: świece, przekaźnik, bezpiecznik itp. a nie odrazy kąt wtrysku, aku itp. te 3 rzeczy które napisałem zawodzą w dieslu najczęściej
Mam Mercedesa W211 z 3.0 V6 220 KM Diesel, w trasie ciężko zejść poniżej 9 l na 100 km, a w mieście na krótkich odcinkach, gdy jest ciągle niedogrzany, to i 20 potrafi wciągnąć. Też myślałem, że coś nie tak, dałem nawet wtryski do sprawdzenia, ale kogo się nie pytam, co mają auta z tym silnikiem, to u nich spalanie na podobnym poziomie. Wcześniej miałem...
Witam po wymianie poprawiło się lecz mimo tego po 8 godzinach nie zaskoczy od razu. Czas odpalania jest znacznie mniejszy (max 5s) i w dalszym ciągu po ciężkim rozruchu kłęby niedopalonego diesla
Poszukuję uszczelki, oring kapturka, osłony, czapki wtryskiwacza do Forda Transita rocznik 1990, 2.5 diesel. Ciężko dostępna, dostać kapturek jest ciężko a jeszcze ciężej uszczelkę, jaki to rodzaj, może są jakieś zamienniki? Uszczelka na zdjęciach jest, moja chciałem ją jakoś posklejać ale nie da rady, paliwo wycieka. Jakieś pomysły jak uszczelnić kapturek...
Zmienić samochód na diesla. A tak ciężko zajrzeć tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic61...
Laguna w tym budżecie to pewnie II więc pewnie każdy odradzi (poza tymi co mają lagunę). Seat to grupa VAG czyli z doświadczenia ciągle coś trzeba robić. Stare mazdy jak to japońce słynęły z bezawaryjności. 6 już trochę nowsza więc ciężko mi coś powiedzieć. Stare diesle byłby też nie do zajechania. Osobiście wybrałbym benzynę. Koszt podróży większy,...
Niestety, cały czas szukam, ciężka sprawa, bo nie wiadomo czego szukać,
Widzę, ale mogę się oczywiście mylić ludzie tu wypowiadający się słyszeli lub kolega opowiadał, a nawet ktoś stał nieopodal takiego auta i wyglądało nawet ładnie ale panie .... Auta z USA sprowadzała moja rodzina od lat dziewięćdziesiątych przez dwutysieczne. W ostatnich 3-4 latach zostały w mojej najbliższej rodzinie czytaj ojciec, szwagier, kuzyn...
Generlanie klasycznego diesla jest ciężko zabezpieczyć.Robiłem rozwiązanie z elektrozaworem,ale kierowcy zapominali je zdeaktywowac i zapowietrzali pompe. W końcu wziąłem się na sposób,i montowałem piszczek,który piszczał w chwili gdy blokada była aktywna.Przypominał o konieczności zdeaktywowania
120KM jest 8V, 150KM jest 16V. Alfa 159 to jednak wielkie i niestety ciężkie auto...
Zapomniałem napisać, że 10 miesięcy temu było wymieniane kompletnie sprzęgło, i auto ma przejechane 200000 km, 2006 r, 1.9 diesel.
Po co tyle mocy "Pocą to się nogi nogą" jak to mawiał mój gość przyjaciel. Przeróbek na gaz diesla to raczej ciężko, chyba że jest się starej daty przyjacielem, który tego nie potrzebuje. Mocy samochodu, tylko jechać jak starszy pan, tak z 30 na 80 i 80 na autostradzie. Kiedyś jechałem po drodze i w pobliżu Kielc spotkałem takiego i mówię do swojego...
Przy ruszaniu powoli wchodzi na obroty, ciężko ruszyć z miejsca po górkę. Proszę o podpowiedź, co sprawdzić.
miałem różne Esioki i mogę coś o nich powiedzieć: - skrzynia z żuka to męczarnia a do tego tylko 3 biegi, polecam skrzynię gaz/lublin 51 - most z żuka jest gówniany, choć do małego no to od bidy będzie, ale bez blokady to bez sensu, kup jakikolwiek most z blokadą - silnik rozumiem że kopia Hondy GX160? te kopie są w większości dobrej jakości, choć do...
Wymieniasz wszystko na około a nie sprawdzasz najważniejszego czyli kompresji na cylindrach co w dieslu ma kluczowe znaczenie
To są inne poduszki. Silnik diesla jest zawsze bardziej ciężki od silnika benzynowego o podobnej pojemności więc i poduszka z reguły jest inna.
Do 4000 zł w dieslu i jeszcze do w miarę ciężkiej przyczepy (jak na osobówkę) to nie będzie samochód tylko rzęch. Może będziesz miał farta i coś znajdziesz co się będzie w miarę sprawowało, martw się raczej o stan techniczny (naprawdę dokładne oględziny kogoś kto się zna na rzeczy a nie np. teść złota rączka) a nie o markę. PS. Do 4k zł to ciężko ogólnie...
ciężki rozruch silnika ciężki klient ciężki dostęp
adblock opera mondeo alternator visteon tablet wgrywać android
przetwornica 24vdc 12vdc karta graficzna
Suzuki Jimny DDiS – mrugająca kontrolka świec żarowych podczas jazdy, jazda awaryjna, usterki EGR/wtrysk iRobot Roomba 880: zwalnianie zacisków latarni 81002-Lighthouse – instrukcja demontażu