Więc sprawdź z regulatorem. Miodarka ma dość ciężki start, a silnik bez regulatora od razu dąży do pełnych obrotów.
Niestety po wymianie kondensatora na nowy nadal to samo bez zmian. Czyli podsumowując nowy zawór zwrotny, nowy kondensator i dalej ciężki start na zimnym silniku i napełnionej butli
Co w przypadku ciężkiego rozruchu silnika? W wypadku bardzo ciężkich rozruchów najlepiej zastosować soft-start. Jesteście pewni że wyłącznik silnikowy posiada zabezpieczenie zwarciowe? Jeżeli chodzi o Eatona, Siemensa czy Mitsubishi to tak.
Masz schemat. Przez cewkę tego przekaźnika płynie prąd uzwojenia głównego, większy w czasie startu niż normalnie. Gdy prąd uzw. głównego spadnie do wartości nominalnej, przekaźnik ten otwiera styki. Do uzwojenia pomocniczego dołączony jest kondensator pracy, a ten przekaźnik ma włączać tylko kondensator rozruchu. Generalnie, o ile ten silnik nie będzie...
Honda EA6000 - ciosana sinusoida nie polecam. Szukaj z czystym sinusem i odpowiednią mocą. Patrz na zapas mocy, bo niektóre urządzenia mają ciężki start. (n.p silniki). Pozdrawiam. "walizkowe" są raczej małej mocy.
Ciężki start wynikać może z niedbałego złożenia silnika -przesuniecie promieniowe na łożyskach. Takie silniki niekiedy wymagają ,,ostukania" drewnianym młotkiem po złożeniu. Komutator wyczyszczony ?? Pomiar prędkości obrotowej - Kolega opisał. zlikwidował by to falownik ) w silniku komutatorowym ?? Zastanów się, zanim coś napiszesz!. obracającego się...
witam, problem ciężkiego startu zimnego silnika w mojej astrze 2,0 DTL, można zniwelować poprzez oszukanie przekaźnika który steruje załanczaniem świec żarowych, tzn: jak świece będą się włanczać przy każdym przekręceniu kluczyka w stacyjce problem zniknie, proszę o wskazówki
C16 do silnika 7,5kW może wystarczy, oczywiście mówimy o rozruchu bez ciśnienia na przewodzie tłocznym + Y/D. O bezpośrednim starcie proponuję zapomnieć, tym bardziej, że nawet odprężone baniaki stawiają silnikowi ciężkie warunki startu. U nas w firmie chodzi taki wan na oryginalnym silniku 11kW i przy starcie po prostu czuć że silnik ma ciężko a co...
A jak stoisz z momentem rozruchowym, rzecz jasna maksymalnym tego silnika i obciążalnością udarową sterownika? Gdy obciążysz silnik bezszczotkowy np. śmigłem albo łopatkami pompy to w czasie startu ciężko nie ma ale jak podciągniesz obroty to zgodnie z krzywą np. kwadratową obciążenie rośnie. To samo dotyczy wydzielanego ciepła w silniku. Duże obciążenie...
Na tabliczce znamionowej silnika powinna być informacja o pojemności.
(at)pikjaroslaw Zobacz aktualny pobór prądu, prawdopodobnie nie startuje bo ma za ciężko.
Podejrzewam że nie uda ci się nic zrobić ponieważ zabezpieczenie 25A jest stanowczo za małe dla tego układu . Pisałeś o pompach a to są sprężarki i to co widzę o bardzo ciężkim starcie bo one nie mają rozprężania cylindrów w czasie startu. Silnik jest na tyle duży że prąd jego nominalny jest praktycznie jak zabezpieczenie .Softstart daje płynny rozruch...
Jakiej max mocy silnik w kw 3 fazy można podłączyć do off grid instalacji foto 30 kw mocy zainstalowanej Tak aby nie spalić bezpiecznika i instalacji. To zależy od tego, jak ciężki start będzie wykonywany przez ten silnik. Jaki silnik, jak podłączony, jakie sterowanie (falownik, softstart) i co ten silnik napędza. Wentylator, kompresor, pas transmisyjny?
Nic dziwnego że nie wystartował :-) dalej pod górkę . A teraz przejrzyj schemat podłączenia w D i połącz kropki ;-) (eee: hengst tak od razu?) https://obrazki.elektroda.pl/9888982700_... 7,5kW - może mieć ciężki start bezpośrednio w D więc licz się z zadziałaniem zabezpieczeń w rozdzielnicy.
U mnie był podobny problem, bo świece grzały dopiero poniżej 3st.cel. ale dołożyłem u elektryka płomieniówkę i pali bezproblemowo. Przecież autor pisze że silnik ZI a nie ZS. Lambda do palenia nic nie ma prawdopodobnie mieszanka nie jest wzbogacana do odpowiedniej wartości. Ile pokazuje czujnik temperatury? Jakie jest ciśnienie paliwa przed startem...
Wtrącę swoje trzy grosze. Najlepszy sterownik jest na 230V z miękkim startem i silnik trójfazowy z kondensatorem. Ma dużo mocy i trwałości. Takie sterowanie od lat stosowane jest w ciężkich bramach przesuwnych, gdzie prócz dwóch przekaźników załączających lewe i prawe obroty jest na triaku miękki start. Wiem, wiem 230v to ciężko backup zrobić, ale ja...
Kupiłem pompresor z silnikiem jednofazowym o mocy 2.2kw. 16A. Po włączeniu wybija mi esa B16A. Pytanie jaki bezpiecznik powinien być zastosowany ? Wyłącznik nadprądowy dobiera się pod parametry zabezpieczanego obwodu a nie podłączonego urządzenia. Bo wyłącznik nadprądowy/bezpiecznik przede wszystkim zabezpiecza instalację a nie urządzenie zasilane....
Załóż normalny silnik 7,5kW 1400obr. Te na 2800obr/min się nie nadają - nie lubią pulsującego obciążenia na wale i ciężkiego startu, z racji małej średnicy wirnika.
1. Opis nie zgadza się z fotografiami: jeżeli płytka to miękki start, to powinien być tranzystor, a nie przekaźnik; silnik 12 V, a na fotografii jest 24 V, a jaki prąd? - brak przełożenia; fotografia zasilacza bez parametrów; 2. Podnosić biurko? Jak ciężkie? Jak wysoko? System bloczków czy siłownik liniowy? Na razie jest to pytanie w rodzaju: mam samochód,...
Witam wszystkich, przechodząc od razu do sedna proszę was żebyście mi pomogli znaleźć urządzenie które będzie opóźniało start silnika o zadany czas od pojawienia się prądu na kablu. Coś jakby stycznik z minutnikiem. Czas o który mi chodzi to powiedzmy 30 minut i dobrze by było jak była by regulacja co jakieś 5-10 minut. Dobrze by było też gdyby to było...
Skoro do przesuwu bramy, to taki silnik jest obciążony od momentu startu. Ciężko liczyć, że soft start tu pomoże - ale jest jakaś szansa - zależy, na ile silnik jest faktycznie obciążony bramą. Raczej nie ma tu innej metody, niż sprawdzenie doświadczalne Co do scalaka mostka H, zobacz sobie informacje na temat "modBTS7960" - masz gotowy moduł za parę...
Witam silnik Deutz bf4l1011f problem, oddalaniem nie ważne czy ciepły czy zimny ciężko go odpalić kręci ale nie zapala, dopiero jak się psykniesz samo startu to zaskakuje. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny?
Zdaje się, że jednak masz świece do lepszego sprawdzenia, miernik sobie odpuść (korzystałeś zapewne z omomierza?), chyba, ze masz do dyspozycji amperomierz prądu stałego o zakresie 50A. Wszystkie cztery świece razem mają pobór prądu ok 48A. Najprostszą metodą jest wykręcenie świec i sprawdzenie "optyczne" po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora,...
Witam, Mam pytanko dotyczące wykresów prądowych przy sterowaniu falownikiem, wektorowo. Podłączyłem falownik Mitsubischi serii FR-F800 do pompy śrubowej, która ma dosyć ciężki start i pracę. Silnik pompy 2.2kW falownik również 2.2kW. W skalarnym nie dawało rady ale wektorowo już bez problemu Wszystko poustawiane, auto tuning pomyślnie, pompa ładnie...
Tak, prąd rozruchowy takiego silnika jest duży, szczególnie przy obciążeniu ciężką bramą. Zasilacz wyłączy się po włączeniu silnika. Trzeba dodać soft-start, jakieś ograniczenie prądu. Lub przerobić zasilacz by napięcie na nim rosło powoli po włączeniu.
Co za silnik napędza tą sprężarkę?
Spróbuj wyregulować gaźnik w następujący sposób: Znajdź śrubę regulacyjną dawki paliwa i wkręcć ja na maxa a następnie wykręć 2 obroty i odpal. Przejedź sie i zobacz co sie dzieje, jak bedzie buczeć lekko odkręcić śrubę regulacyjną i znowu odpal i się przejedź. I tak do skutku. Na początku mozesz spokojnie odkręcać po 1/2 obrotu śrubki ale im bliżej...
Najmniejszy silnik 6kV np. Sh355H4A prod. EMIT Żychlin to 160kW. To dwa razy tyle co moc wymagana. No ale trudno. Wydaje się, że dla tego silnika o momencie ponad 1000 Nm rozruch bezpośredni, bębna o podanym momencie bezwładności, nie będzie ciężki. Stopień ochrony IP55 to jest odporność na pył. Jeżeli musi być "pyłoszczelny" to jest wymagany stopień...
To nie przejdzie. Jedno i drugie to regulatory fazowe zbudowane w oparciu o triak. W tym regulatorze odkurzacza jest jeszcze najpewniej zasilacz beztransformatorowy, który nie zadziała poprawnie jak dostanie taką poszarpaną sieczkę z układu softstart. Mało, że nie zadziała to może się uszkodzić. Funkcję miękkiego startu można też zrealizować na termistorze...
A jakieś dane tego silnika z tabliczki znamionowej? Bez tego ciężko będzie cokolwiek doradzić.
Po co kapitalka jak może się okazać że po prostu rozrusznik kręci za wolno. Niestety BLS to seria Bxx a tam było ograniczenie że na rozgrzanym silniku wtryskiwacze (pompowtyskiwacze) aktywowane są dopiero jak obroty silnika przekroczą 400RPM. Ktoś mógł skorygować dawkę ale nie obroty startu. Dwa to BLS a więc wszelkie bolączki TDI PD.
Świeca żarowa grzeje przed startem?przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania.
to moze parametry silnika cisnienie paliwa itp
ehh, znajdź bardziej obszerny manual, albo wpisz w google hasło Retentive Memory z typem twojego sterownika... Wiele razy tak radziłem autorowi postu. Ciężko mu to idzie ;) Pozdrawiam,
Cytat z instrukcji obsługi Altistarta ATS48: Altistart 48 musi zostać dobrany w zależności od warunków pracy („normalne” lub „ciężkie”) oraz znamionowej mocy silnika. „Normalne” lub „ciężkie” warunki pracy określają graniczne wartości prądu i cykle pracy dla rodzajów pracy S1 i S4 silnika. Rodzaj pracy...
Ciężko z dostępem kodów błędów do tej pralki więc pozostaje sprawdzenie grzałki i silnika napędowego na początek. Potrafi Pani odłączyć przewody od grzałki?
nie mogą być pozostałości ponieważ zrobiłem parę km i się wypalilo (silnik chodził jak nowy) mija noc i znowu powrót do tematu... (ciężki start, dym, nierówna praca). w wezach chlodniczki/podgrzewacza susza, natomiast w zbiorniku wyrownawczym plamy ropy.
Mam podobną kosiarkę (Combi 48S), również mam problemy z odpalaniem na ciepłym silniku. Zimny start (po podlaniu pompką) jest poprawny. Gdy zgaszę silnik w celu opróżnienia kosza, ciężko zapala (trzeba szarpnąć z 5 razy, albo trochę podlać). Kosiarka była w serwisie - wszystko OK. Regularnie zmieniam olej i świece - bez poprawy. Może zna ktoś rozwiązanie...
Napisałem, że jest prosta w sensie doboru silnika, a potem dodałem, że nie wiem czy przy braku bufora będzie to mogło działać poprawnie. Wiem, że silnik w kompresorze ma ciężki rozruch, ale można użyć jakiegoś układu soft startu. Będzie to tańsze niż 2krotne przewymiarowanie ogniw.
Do tej pory już wicherek byłby złożony i mógłby latać bez sterowania. Widzę tu inny problem. Wydaje mi się, że autorowi tematu tak do końca to się nie chce robić modelu. Widać na coś czeka, ale nie wiadomo na co? W mniejszej cenie niż kit wyżej wymieniony, można nabyć rzutek "orzełek" i zaimplantować mu silnik, pakiet a nawet sterowanie (jak już autor...
Super! Powie mi kolega czy mógłbym zastosować to u siebie? Czy taki "miękki start" nie zaszkodzi na mój "ryżowy" silnik? Chodzi mi o to czy nie będzie mu na samym początku za ciężko ruszać? Prócz samego startu u kolegi są chyba jeszcze jakieś zawory które w jakiś sposób (nie wiem w jaki) pozwalają na lekką pace pompy. Dopiero potem pompa pompuje powietrze?
Niech kolega szuka przetwornicy opartej na transformatorze - tylko taka zapewnia odpowiednią wydajność prądową potrzebną do prawidłowego startu silnika (nie wszystkie elektronarzędzia mają softstart). A najprościej: musi być ciężka! :-)
Ze skosem złobków? możesz to troche wyjaśnić, bo nie bardzo kapuje. Ze skosem żłobków stojana to co prawda nie widziałem ( co nie znaczy że takich nie ma), ale za to często spotyka się silniki ze skośnymi prętami klatki wirnika, są to silniki przeznaczone do ciężkiego rozruchu, tzn. do startu pod obciążeniem - pręt idzie skośnie obejmując więcej niż...
Na biegu jałowym wygląda wszystko dobrze, zaś połączony z młynem prądy duże, nawet jeśli jeszcze nie jest zasypany materiałem do obróbki. Układ leciwy, ale po wymianie styczników wydaje mi się, że działa prawidłowo. Dziwne, że pobór prądu duży jest tylko na trójkącie skoro już na gwieździe powinny być problemy ze startem, bo po filmie widać, że jest...
Interesuje mnie czy da się go podłączyć do sieci 230V i czy będzie wtedy pracował z szybkoscią 1435 obrotów na minutę. Będzie pracował w sieci jednofazowej 230V przy połączeniu kondensatora i połączeniu silnika w trójkąt. Jednak straci on wtedy na mocy i może mieć utrudniony rozruch. Jednak jak ta polerka nie ma ciężkiego startu to powinna działać....
Tak to prawda panie Krzysztofie wiem o tym ale jak startuje z trójkąta i ma ciężki start to w chwili rozruchu ma bardzo duży prąd po prostu silnik nie ma siły się rozpędzić nasuwa się pytanie czy moc silnika została właściwie dobrana czy nie jest mechanicznie blokowany , dziwi mnie to dlaczego jest tam tak duże zabezpieczenie prądowe rzędu 30A
Problem rozwiązany. Wtryskiwacze są sprawne. Wymieniłem na nowe ori, obudowę filtra paliwa wraz z filtrem i problem z ciężkim odpalaniem oraz nierówną pracą silnika ustąpił. Być może poprzedni nowy filtr był jakiś trefny lub obudowa się rozszczelniła i układ zasysał powietrze. W każdym razie jest już tak jak było i pali od strzała!
Jak chcesz sprawdzić wyjście z falownika, podłącz tam tradycyjną żarówkę (oba przewody na wyjście falownika) Nie zobaczysz przesunięć, ale na niższych (niż 50Hz) częstotliwościach wyraźni widać miganie i ogólnie amplitudę. W falowniku nie bardzo jest zero. On prostuje sieć na 310VDC i dołącza mosfetami kolejne piny to do + to do - Natomiast to w jakiej...
Jak ustawić multimetr aby sprawdzić tę wartość obciążenia ? Przykłady: Prąd rozruchowy lodówki: https://www.youtube.com/watch?v=EZaAiQkx... To jest ta lodówka: http://jackiewiczowie.blogspot.com/2016/... Jest to model z kompresorem, który zużywa więcej energii, niż w Twojej lodówce, ale daje to jakiś pogląd...
Szukam urządzenia do rozruchu silnika indukcyjnego. Zadania to łagodny start, zatrzymanie i monitorowanie aktualnego stanu pracy. Chodzi mi o cos podobnego do rozrusznika LUCD z Schneider Electric, ale innego producenta. Znacie coś takiego? Bo szukam w necie, ale ciężko cokolwiek znaleźć
Ciężko co kolwiek o nim napisać... 12v 2 piny podobno 30wat
Przykładowy wciągnik jednofazowy z wózkiem, gdzie silnik ma dwa kondensatory, jeden z nich odłączany Tylko dlaczego oba silniki są opisane jako 3~ ??? Jednak w tym urządzeniu silniki były dobrane do ciężkiego rozruchu "podpieranego" dodatkowym kondensatorem. Podobne rozwiązanie zasilania silnika 1F stosowano czasami w klimatyzatorach większej mocy...
bo strasznie ciężko idzie to kręcenie tak jakby coś blokowało na pewno nic nie blokuje bo właśnie tam w środku silnika jest następny ,że tak powiem sprytny mechanizm wymyślony przez inżynierów brggsa mający na celu ułatwienie odpalenia chodzi dokładnie o to aby próbujący odpalić silnik nie czuł zbyt dużej kompresji (w skrócie aby nie kopało za bardzo...
Właśnie nie mam jeszcze kupione nie mogłem znaleźć z napięciem sterowniczym 230v. Dzięki za podpowiedź zmieniłem 0 na 2 i teraz znalazłem bez problemu taki oto softstart z napięciem sterowniczym 230v. Teraz na przykładzie tego jak to pospinać mądrze, czy dać jakieś dodatkowe zabezpieczenie albo coś? Z włącznika ciśnieniowego trafiają 3 fazy na zasilanie...
Ciężko się połapać z tych zdjęć. Po prostu, trzeba zewrzeć ze sobą te przewody, które dochodzą do regulatora (niebieski i czarny), innymi słowy połączyć zacisk pod który jest podłączony przewód niebieski (tam pod lewą szczotką), z zaciskiem do którego jest dołączony przewód czarny idący od regulatora, a w jaki sposób to zrobisz, to już Twoja sprawa....
Mógł byś mi krótko opisać jak ta dawka rozruchowa jest podawana w sensie jak to jest rozwiązane co za to jest odpowiedzialne ponieważ posiadam przycisk w kabinie który opisany jest zimny start a świecy żarowej nie posiadam w korektorze. A po kablach ciężko tam dojść.
Panowie pompki w przeciągu roku były wyciągane 3 razy, 1raz przez firmę która je regenerowała i 2 razy przez mojego mechanika, nie zmieniało to w żadnym wypadku pracy. Co do twardej pracy może się okazać, że to nie silnik winien lecz ta nieszczęsna poduszka, która w ostatnich dniach pokazała swoje oblicze. Choć też raczej stawiam na tą synchronizację,...
Jeśli przerwy w zapłonie są nagłe, to problemem może być instalacja elektryczna - przerwy w dopływie prądu. Jak wygląda świeca gdy silnik zgaśnie? Powietrze dociera do zbiornika paliwa? Przewód paliwowy drożny? Filtr powietrza drożny?
Kupiłem silnik 2,2 kW 2850 obr, chwilę chodził, ale niestety kondensator rozruchowy padł. Kupiłem nowy, też chwilę chodził bez problemu. Od jakiegoś czasu nie może wystartować podpięty do np. sprężarki (która lekko chodzi). Mogę go przy starcie dłonią zatrzymać, jeśli się rozbuja to wydaje mi się że chodzi poprawnie. Dałem go elektrykowi żeby to poprawił...
Rozumiem kolegów. Ale gdyby się ściśle trzymać przepisów to w OSP wymagany byłby pewnie jeszcze atest ( jak na wszystko w straży ). A gdyby takich rzeczy szukać, to sądzę że cena poszłaby w grube setki... Idąc dalej, każdą rzecz której atest się skończy należy usunąć lub przedłużyć atest. To teoria, a z praktyką bywa różnie - zależnie głównie od budżetu...
A spróbuj przekręcić kluczyk i chwilę poczekać przed odpaleniem.A nawet ze dwa razy tak i dopiero start. Może coś z pompą paliwa.
Dzięki za zainteresowanie i sugestie. No start nie jest ciężki przy krajzedze z tym silnikiem, jedyne co mi przeszkadza to to że jak rusza z buta to pas transmisyjny potrafi spaść, a tak jak z rozruchu to wiadomo że szajba z początku wolniej się kręci i pas nie powinien spaść, bynajmniej jak rozruch działał prawidłowo to nie spadał. Nie spada za każdym...
Najpierw ustal czy lodówka powoduje zadziałanie bezpiecznika nadmiarowo-prądowego czy różnicówki. Jeżeli wyłącza różnicowy, to oznaczało by jakiś upływ, może uszkodzenie uzwojenia kompresora albo przebicie kondensatora w filtrze przeciwzakłóceniowym - nie mówię już o uszkodzeniu elektroniki jeżeli to jakaś lodówka Side-By-Side (np przebicia w trafie...
95 rocznik, więc skrzynka jeszcze pewnie z Golfa, na 22 bezpieczniki. Wymień więc bezpiecznik 5 - odpowiada za ruch wycieraczek przednich, ale i za START tylnych, stąd kłopoty. A spalił się z przegrzania ciężką pracą silnika :sm31:
witam znajomy przywiózł maszynke z niemiec. silnik gwiazda/trójkąt 5 kW z silnika wychodzi 6 przewodów, więc wyglada ze to wszystkie z cewej, jednak jeden jest oznaczony jako masa. Widac że ktoś juz tu "grzebał" Silniczek był połączony jakby na gwiazde z ta różnicą że jeden koniec nie był zwarty z resztą lecz poaczony do masy, tak jak sa kable oznaczone....
Witam ! Silnik będzie miał za zadanie obracać wałek za pomocą przekładni cięgnowej lub zębatej ( jeszcze się zastanawiam) Chcę aby można było : Obracać silnik w lewo -zaprogramować czas obrotu np. 15s -zaprogramować zwolnienie obrotów silnika np. na 2s przed końcem obrotów -zaprogramować długość przerwy miedzy pierwszym a drugim i drugim a trzecim obróceniem...
Witam, Dzisiaj podczas wirowania silnik zaczął wydawac głośny warkot i zaczęło z niego śmierdzieć spalenizną(?). Nie da się obrócić bębna, rozkręciłem obudowe zdjąłem pasek i silnik jest bardzo ciężko obrócić. Wcisnąłem jednoczesnie Power, Start, Wstępne pranie i na ekranie wyskoczyły liczby 9 oraz po chwili 16. Jestem zielony w sprawach Agd więc proszę...
mam problem z doborem przewodu do silnika - moc silnika 250kW, start przez soft start "in line". Przy doborze ze względu na nagrzewanie prądem przeciążeniowym. Czy powinienem brać pod uwagę prąd znamionowy, czy jego 3.5 krotność (wynika z warunków rozruchu) rozruch wydaje mi się że ciężki (pompa wody).
Co do silnika nie jestem pewien bo zarejestrowany jest jako 1.9 sdi, a w ogłoszeniu kupna samochodu było 1.9 d. Jeśli ktoś wie co to za silnik to proszę o podpowiedz. Oba silniki są bardzo podobne. Czujnik temp z chłodnicy tak ? Nie ten co jest przy termostacie? Masz AEF czyli zwykły diesel z komorą wstępną, musi do każdego startu poniżej 60 stopni...
Silnik ma problemy z odpaleniem 1) albo ciężko odpala, 2) lub nie odpala wcale- wtedy trzeba go uruchamiac wtryskujac start, 3) albo pali od kopa na zimnym silniku, 4)na cieplym zawsze zapali ale tez dlugo kreci, 5)czasem tez na cieplym pali od kopa. Świece żarowe sprawne - grzeją, dostaja prad. Filtr paliwa nowy, zawor zwrotny paliwa zalozony, diagnostyka...
Gdyby się paliwo cofało to by ciężko palił, ja stawiam na nie domknięty zawór egr to że odpinasz wtyczkę to nie znaczy że jest szczelny.
Syn posiada autko na akumulator Jeep Rubicon 4x45W. Oryginalnie były silniki 12000rpm w jednym zmieliło przekładnie, więc wymieniłem silniki z przekładniami na 23000rpm. Od początku miałem wrażenie jakby sterownik obcinał moc na silnikach. bezpiecznik termiczny jest 18A i wygląda OK, bo po podmianie na 20A zwykły nie było poprawy. Temat AKU można pominąc,...
Kompresor ma pewnie odprężnik wiec start nie będzie ciężki i może nie trzeba go tak bardzo przewymiarować. Nie stratuje też co chwilę tylko pracuje bez przerwy całą zmianę, albo dwie, albo trzy. :) Jakiej mocy był stary i dlaczego go wymieniacie?
Cześć. Byłby ktoś w stanie mi wytłumaczyć po co tu jest taki duży kondensator? Co on ma za zadanie robić? To działa jakoś tak, że ten kondensator jest wpinany w szereg z aku podczas rozruchu silnika. Przez to zwiększa się napięcie gdzieś do 18V. Kurde ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje ma temat demontażu tego modułu. Może ktoś jest tu kto siedzi...
Cześć, Coś widzę ze wsparciem ciężko. Eh fora umierają wszyscy przenoszą się na "twarzową książkę" :(. Dużo eksperymentuje, bez szukania informacji po forach. Bo ostatnio się to nie sprawdza. Więc metodą prób i błędów zastosowałem u siebie w rolecie zewnętrznej sonoff dual r3. Zgodnie z opisem jest w nim moduł power-monitora i zabezpieczenie przeciążeniowe....
Witam, czytając powyższe posty wiem już, że mam prawdopodobnie problem z elektrozaworami (wcześniej ciężki start na zimno, szarpanie, teraz tryb awaryjny). Mam pytanie - jak sprawdzić, jaki typ skrzyni mam w aucie? Czy po VIN, czy jest gdzieś na skrzyni? Auto to Scenic 97 2.0. Czy gdybym (zamiast naprawiać) chciał kupić skrzynię, to gdyby np. okazało...
W końcówce poprzedniego postu zgubiłem częśc tekstu i jest trochę nielogocznie za co przepraszam, (at)Wojtall, dzięki za rady, kilka jak widzisz wdrożyłem w życie, a już zwłaszcza za nakrętki z oczkiem M12, już nie było ich na allegro ale zadzwoniłem do nich i znaleźli na magazynie kilka ostatnich sztuk, bez tego ciężko byłoby mi złożyc to wszystko...
Nie bardzo rozumiem o jaki softstart ci chodzi. Wybrany przez ciebie silnik to szczotkowy silniczek, z wirnikiem o obniżonej bezwładności, aby zapewnić możliwie szybki start, który podłącza sie do zasilania i startuje. Regulację tego zasilania ma, jak rozumiem, zasilacz który już posiadasz. Dodatkowy softstart (uklad płynnego startu) ma zapewnić płynny,...
Zakręciłem rozrusznikiem z 2 - 3 sekundy i od razu zabrałem się do wykręcenia świec. Albo paliwo zdążyło wyparować albo nie jest podawane. Świeca sucha. Iskra nie ginie. Nie wiem, czy nie zdjąć listwy wtryskowej i nie zobaczyć czy rozpyla mgłę od momentu startu rozrusznika czy trochę później.
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie Chyba z silnikami na zwykłej pomie wtryskowej a nie CR czy PD. Odepnij czujnik temperatury silnika - jak zadziała to możesz ten bajer montować. Ostatni mój taki przypadek - pozacierany silnik. Silikon w smoku, panewki i tłoki pozacierane.
Ok pasowało by dać cylinder do szlifu a co z wałem ? Jest to stary typ z zaworkami bezwładnościowymi Było coś wspominane odnośnie problemów z panewkami Czym różnią się od nowszych? Jak wał dobry to zostawiasz, jak porysowany albo nie trzyma wymiaru to do remontu ale starty typ mógł miec też panewki z "kołnierzami" które są niedostępne. No ktos mi tez...
wtam prosze o dwa pomiary 1 zasilane na aku w czase start 2 zasilane uwaga na samym rozruszniku na mase rozrusznika i na elektromagnese zas z aku na zimnym i goroncym silniku
Witam, ciężko coś stwierdzi po objawach. Płyta główna programatora wygląda ok, bez przegrzań elementów Nie musi być. Czy to już awaria płyty, czy raczej czas na zmianę pralki? Trzeba zrobić pomiary grzałki, silnika w tym upływność do masy. Jeśli silnik szczotkowy 🤔, to i szczotki do sprawdzenia i silnik przedmuchać. Może zimne luty na płycie programatora...
Osobiście nie miałem styczności z silnikiem wiertarki Vellemana, jednak po podanych objawach podejrzewam, że ma on ciężki start (duże opory mechaniczne) może to spowodować podobne zachowanie. Osobiście stosuję trochę zmieniony schemat (pojedyncza dioda z wyjścia 3 do potencjometru), jednak ten układ działa identycznie. Przy regulacji od zera silnik...
Dzień dobry Zrobiłem sobie bieżnie mechaniczna do biegania, chodzenia na zewnątrz w każdych warunkach pogodowych. Niestety pas tej bieżni jest dość ciężki bo jest on zrobiony ze sklejki 20mm i moja żona jak i córka mają problem z chodzeniem na niej przez dłuższy czas, w związku z tym pomysłami o zamontowaniu do bieżni silnika elektrycznego na baterie,...
Każda przemiana energetyczna w tym przypadku energii elektrycznej na mechaniczną wiąże się ze stratą, na ciepło, na falę dźwiękową. Cy to w przypadku silników elektrycznych czy spalinowych czy jakichkolwiek innych jest jeden optymalny punkt pracy ( prędkość obrotowa, obciążenie) gdzie przemiana zachodzi z minimalną stratą. Jeżeli zależy nam na idealnej...
Z tych silników, które podałeś oba będą miały identyczne obroty, a moc będzie niezauważalnie większa niż napisana na tabliczce. O moc silnika potrzebnego do napędu trzeba pytać producenta pompy i nie sugerować się tym , że silnik jest za ciężki do przemieszczania, bo co z tego, że będzie lekki, jak pompy nie uciągnie. Do doboru silnika trzeba też uwzględnić...
Witam ponownie No i niestety przećwiczyłem wszystkie kombinacje i nic zachowanie silnika identyczne - pół obrotu (w zależności od kolejności faz raz w lewo raz w prawo) i inverter sygnalizuje błąd ..... Dokształciłem się trochę ze sterowania silnikami BLDC i już wiem że w fazie startu pracuje on bez określania położenia wirnika potem odczytywany jest...
Na 99,99999999% 200 kVA to za mało. Uruchomiałem silnik 55 kW bez obciążenia /bieg jałowy/ na soft starcie z agregatu 100 kVA. Ruszał, można by tak powiedzieć. Dopiero po rozruchu sprzęgłem włączane było obciążenie. Przy rozruchu normalnym /nie ciężki/ za pomocą soft startu, agregat powinien być co najmniej trzy krotnie większy, dla falownika podają...
Gotuje w końcu ten płyn czy nie? Ta fontanna jest od momentu startu silnika czy tylko na rozgrzanym? Jeżeli jest już na początku a auto ma kłopot ze startem, ubywa płynu to po kilku godzinnym postoju zrób kilka obrotów wałem za pomocą rozrusznika (tak by auto nie odpaliło), wykręć świece i zobacz czy są mokre od płynu. Jeżeli będą mokre to wszystko...
Przewody ciężko pomylić - są zarobione fabrycznie we wtyczce i można ją co najwyżej obrócić dla zmiany kierunków ruchu skrzydła (wspólny - COM to pin środkowy) Napęd ma zwolnienia - na płytce widać dwa elementy mocy ( po lewej na dole) - to triaki i każdy obsługuje jeden kierunek i może któryś padł.... Obejrzyj jeszcze dokładnie przekaźnik - może styki...
Witam, Od jakiegoś czasu pojawił się problem ze startem po nocy - jak jest zimno to praktycznie trzeba pokręcić nawet 10x. Jak zaskoczy to chwilę pochodzi nierówno i gaśnie i dopiero jak już zaskoczy to później cały dzień pali na strzał. Przełączyłem już go na benzynę i rano sprawdzę czy czasami wtryski gazowe nie zalewają silnika - miałem kiedyś podobny...
Witam Również mam problem z wybijaniem bezpiecznika od hydroforu z tym że na 5 włączeń silnika czasami 2 razy wybije, a czasami ani razu. Sprawdziłem: - czy silnik(1F) nie ma za ciężko(ręką go obracałem, nie czułem oporu) - wyłącznik ciśnieniowy wymieniony na nowy - kondensator rozruchowy również nowy Ostatni pomysł jaki mi zostaje to soft-start. Widziałem...
Co bede uzasadniał,odłaczenie czuja powoduje wzbogacenie dawki i dlatego pali.Czujnik masz ok. Mozna ewentualnie poprawic ciepły start jak niehcesz kosztow ładowac w pompe. Uzasadnienie takie ze jak pompa sie rozgrzeje to niewytwarza cisnienia.
Z tym "klekotaniem" to tak nie za bardzo. Bo w tego rodzaju silnikach ciężko to usłyszeć, tak na ucho. A jeśli gaśnie, na przykład po dłuższym użytkowaniu, to usterki szukałbym raczej gdzie indziej. Na przykład: -może zaczynać brakować paliwa. -może źle działać sam system startu, mam na myśli tak zwane ssanie. Bo skoro się nagrzeje to ssanie na przykład...
A brak regulacji obrotów można rozwiązać zewnętrznym soft startem czy regulatorem obrotów. Swoją wiertarkę i stojak odziedziczyłem po ojcu, który do regulacji obrotów wykorzystywał autotransformator laboratoryjny TaR-1.6 lub TaR-2.5 (model ustalony po zdjęciach w sieci, nie wiem, czym one się różnią), który też posiadam. Wtedy, kiedy to dzieciakiem...
Trzeba bylo dać diodę zaporowo równolegle z siłownikiem. Kolego, była i dioda, i kondensatory filtrujące, a nawet był transil i co ??? I nadal była lipa.... Silnik siłownika kręci w dwie strony, do tego długi (kilku metrowy przewód zasilający). Start to zawsze ciężki rozruch. Po zmianie zasilacza na klasyczny problemy zniknęły... więc po co było dalej...
Do JanuszJ26. Jest to wykonalne , ale nieopłacalne. Po pierwsze prądnica jednofazowa pod obciążeniem staje się grzechotką . Po drugie moc jaką osiągniesz nie przekroczy 50 Wat. Po trzecie taka prądnica będzie miała ciężki start ze względu na " kleszczenie " magnetyczne Lepiej poszukać na złomie stary silnik z automatu ( są wersje z 36 złobkami i z 48...
Elim Widzę że przetwornicę masz z nieco wyższej półki niż się spodziewałem. Niestety nie znalazłem żadnej dokumentacji od tej przetwornicy (na razie), ale z tego co widziałem na zdjęciach z pewnego serwisu aukcyjnego all..... mogę powiedzieć że ciężko będzie tobie uruchomić 130W agregat lodówki za pomocą tego inwertera. Ponieważ jego moc to tylko 500W...
Zmieniłeś cały silnik, czy tylko zestaw powiększający pojemność poszedł? Co w takim razie z wałem korbowym? Jak wygląda wałek rozrządu? Nie starty? Nie ma innych problemów - ciężkie odpalanie, stuki, wypadanie zapłonu, strzelanie w tłumik lub dolot? Ile wynosi sprężanie?
ciężki start laptopa ciężki rozruch silnika ciężki diesel
travelmate ładować radio delphi skoda joystick gameport
Subaru Impreza – prawidłowy zakres napięcia sondy lambda, diagnostyka 0,8–1,8 V Jak wyjąć zablokowaną kapsułkę z ekspresu Delta