Czasami taka sytuacja pojawia się gdy, nazwijmy to. Gdy przez przypadek za bardo przechylimy samą kosiarkę wraz z silnikiem do nie odpowiedniej pozycji. Tak, aby do cylindra mógł by się dostać olej. On to też będzie wtedy odpowiadał, za nadmierną kompresję. Drugą rzeczą odpowiedzialną za taki stan rzeczy. Będzie sam odprężnik. Co to jest, jak działa,...
...opalam ją narazie bez wiatraka... A ten "wiatrak" to pewnie działa jako koło zamachowe. Bez niego efekty są takie jak opisujesz.
W dmuchawie spalinowej Husqvarna lub Stihl szarpak do rozruchu silnika dwusuwowego działa ciężko – czy to zalanie, zatarcie, czy problem z linką lub sprężyną?
Spróbuję tak zrobić, ale serio na dotychczasowych to jak ciągnę, to mi rękę urywa, bo tak strasznie ciężko chodzi, a nieraz to serio ciężko jest to pociągnąć nawet do góry. Musisz wyczuć moment, kiedy nie należy pociągnąć, bo sznurek zerwiesz. Tak ciężko jest, żeby szarpnąć i ruszyć tłokiem, aby ten tłok przesunął się o pełen obrót.
Cześć, jakiś czas temu kupiłem taki agregat Graphite 58g909 z silnikiem a154f, stało to kilka lat, teraz chciałem odpalić i kicha (wcześniej też słabo odpalał, a w zimie w ogóle), rozkręciłem, skręciłem, wyczyściłem gaźnik, nowe paliwo, nowy olej, iskra taka sobie, znalazłem gdzieś w necie ustawienia zaworów na 0,15 wdech i 0,2 wydech, tak też ustawiłem....
Utarty odprężnik na wałku rozrządu.
To jeszcze pytanie. Do silnika jest przykręcona redukcja plastikowa - dobre ma uszczelki? Zobacz to też. Kompresja - najłatwiej zweryfikować ale czy poprawnie zapyta ktoś? Zatkać palcem ten otwór od gaźnika i szarpnąć szarpakiem. Powinno iść ciężko palec powinno zasysać ale powinno też dać się jednak szarpnąć .
Goście na stacji diagnostycznej to nie wyrocznia. A i na szarpakach ciężko coś wychwycić, syczy Toto, hałasuje. Wprawny mechanik "brechą" wszystkie problemy wynajdzie
Cz autor mógłby wszystko to jakoś uporządkować, chodzi mi dokładnie np o ten fragment, zresztą nie tylko o ten fragment wypowiedzi: Próbowałem odkręcić, ale nie mam pojęcia jak. Najpierw w środek wsadziłem klucz trzpieniowy H8 Bo na filmie widać co innego. Wszystko jest rozkręcone i "niby" działa, być może nie do końca. Bo troszeczkę nie rozumiem, czy...
Ciężko tez chodzi szarpak jak silnik jest ciepły Sądzę po tym opisie. musisz rozebrać silnik i obejrzeć co się dzieje.
Łapki mają sprężynki, tylko nie odbijają. Ciężko to zamontować. Próbowałem szarpak z wyciągniętą linka założyć. I opornie to idzie. Chyba oddam ją do serwisu.
Co to za silnik, jaka seria powinno być na boku, po szarpaku ciężko powiedzieć. Na pierwszy rzut oka wygląda na EX17 lub EX21, według serwisówki jak w tabeli: 1003194
Lałem bezpośrednio pod świece i nic. Nie wiem jak zmierzyć kompresje, ale biorąc pod uwagę fakt że odpalam bez szarpaka jest ciężko zakręcić. Paliwo prosto z dystrybutora. Nie bardzo wiem o co chodzi z tą elektrodą. Klin jest cały i nic nie jest uszkodzone.
(at)anchilos mieszkam na takim wygwizdowie we Wrocławiu że w okolicy ciężko taki znaleść ;-p
Hmm, ale silniczek ma kompresję chyba dobrą bo stosunkowo ciężko ciągnąć za szarpak. I właśnie ten fakt, że jak przymknę przepustnicę powietrza to na wysokie się ładnie wkręca i śmiga aż miło. Chyba, że jakoś źle myślę? Gdzie mógłbym dostać śrubokręty do tego gaźnika?
Wydaje mi się że kompresja jest bo przy wkręconej świecy dość ciężko się ciągnie za szarpak. Jest to do sprawdzenia. Cały tłok z cylndrem to wydatek około 50 zł więc jeszcze można zainwestować plus korbowód 30 zł.
Jedź na SKP, na szarpaki, z góry ciężko trafić co łomocze. Możesz mieć np naderwane poduszki silnika, wtedy odpalanie, czy zakręty i może się coś obijać. Wydech, urwany wieszak, będzie piskać&łomotać, a z wnętrza nic nie zobaczysz.
Ja mam problem z 4mixem że mam za duże sprężanie szarpak chodzi wręcz za ciężko że nie można pociągnąć za linkę gdy jest sów pracy zawory ustawione na 0,1 poniżej zera można dopiero ją próbować odpalić może kojarzy ktoś temat?
Nie wiadomo co to za silnik ale: kosiarka ma 15 lat. Odprężniki już działały, i były montowane w silnikach Briggsa. Aby sprawdzić taki odprężnik, czy działa poprawnie. Może być ciężko, i prawdopodobnie może być sprawny. Ja jednak proponuję rozpatrzenie sprawy od rzeczy najprostszej. Czyli od sprawdzenia czy aby luzy zaworowe nie są zbyt duże. Bo bądź...
Nóż niby daje się normalnie obracać, ale co jakiś czas się dwukrotnie "potyka", niezależnie od obecności świecy. Gorzej z szarpakiem, bo o ile sam w sobie jest sprawny, o tyle po zamontowaniu na kosiarce bardzo ciężko się ciągnie i mniej więcej przy co drugim szarpnięciu po prostu się blokuje. A co do świecy, to tak, jest iskra.
ciężko w sensie że jak ciągnę za szarpak to nie będę widział iskry:) generalnie jutro koło 15 zrobię test, zacznę kosić i jak zgaśnie kosiarka to zaraz wymienię swiecę
Nic mi nie wiadomo czy coś tam było majstrowane, wlewany jakiś olej itp. Ale tak jak mówisz ciężko pociągnąć nawet oburącz za szarpak. Po rozkręceniu od strony tłumika widać, że w środku jest tłuste, ale wiesz, żeby tam aż pływało oleju to nie. Jak się palcem przetrze to zostaje tłuste na palcu. W jaki sposób usunąć ten olej z wnętrza?
Dzięki radarator. Ale powiem Ci, że na razie to mam same problemy. Ciężko jest odpalić silnik cały czas pedałując. Tu lepiej sprawdził by się szarpak. Drugie przypatrzyłem się i nie wiem jakim cudem ale naciąga mi silnik na prawą stronę co powoduje przeskakiwanie łańcucha. Problem mam także z przerzutkami. Manetka gazu i manetka przerzutek nie idą w...
Łącznik stabilizatora, tuleja stabilizatora, tuleja wahacza, sworzeń wahacza, najlepiej udać się na okręgówkę i zbadać zawias na szarpakach, po ściągnięciu koła ciężko Ci to będzie zdiagnozować, bo wszystko będzie naprężone.
Teraz odkręciłem tłumik i pociągnąłem za szarpak to znowu było tak ciężko na suwie sprężania, ale pomogłem sobie kręcąc rękami za koło zamachowe i z tłumika jak z kranu wylał się olej i benzyna. Już nie wiem co o tym myśleć. Może to coś z odmą?
Sprawdzałem miernikiem działa. Sprawdzałem też prad idący do modółu i brak,tylko nie jestem pewien jaki tam idzie czy zmiany czy staly. Dużo mam nie wiadomych bo silnik na szarpaka bez baterii . Ciężko zmierzyc na mierniki czy probówki.chcialem podać prad na modół prosto z prostownik, ale nie mam wiedzy czy idzie tam 12, czy 6 V czy czasami 220 V zmienny....
Spróbuj za pomocą wyszukiwarki części która się znajduje na tej stronie https://www. czesci-ogrodnicze. pl/ dojść do schematu rozłożeniowego tego silnika, oni mają wbudowaną taką wyszukiwarkę w stronę tylko ona jest po angielsku i trochę ciężko się po niej poruszać
Witam ponownie, Koło magnesowe w jednej pozycji trze o moduł i ciężko (a czasami nawet w ogóle) pociągnąć za szarpak. Na starym module tak nie było. To tylko tak przez to że i koło i moduł jest nowy, czy coś jest z modułem?
Może być sprzęgło, mogą być poduszki, mogą być ogólne luzy w zawieszeniu napisz nam co sprawdziłeś i jakie masz możliwości ku temu (szarpaki, kanał, podnośnik?) bo jeśli tylko parking to będzie ciężko. pozdr.
Mam taką samą kose jak ty i ten sam problem i mnie wystarczyło zdjąć szarpak i przekręcić kilka razy wałem (ciężko się kręciło) żeby tłok się poruszył później coś przeskoczyło i już lekko wał szedł potem złożyłem wszystko i gra ;)
Mam takie same nożyce ,niestety u mnie też tak odpalają .Trzeba trochę poświechtać szarpakiem na zimnym.Mam chińczyka ten czy ciepły czy stał by pół roku to odpala jakby z innej półki pochodził.
U mnie są tarcze na 3 osiach (środkowa skretna) i były wymieniane opony i felgi na nowe lecz bez oczekiwanych rezultatów. Scania R450 jest z 2016 roku automat bez pedału sprzęgła z przebiegiem 550 tyś. Na szarpakach diagnosta nie stwierdził ZADNYCH LUZOW wręcz był zdziwiony że sobie może wymyślam awarie :/ Poduszki na silniku też były weryfikowane...
Silnik 430, 520? Jeżeli silnik był naprawiany przez serwis, to chociaż powinien być odpalony i sprawdzony czy np. nie łapie lewego powietrza, albo gaźnik nie jest ustawiony zbyt ubogo. Chyba, że silnik nie ma właściwego chłodzenia i zaciera się w wyniku temperatury. Chociaż... Kupiłem kiedyś kosę Texas CG260B ze złomu, bo mam taki sam model i potrzebowałem...
Z opisu wnioskował bym na sworzeń wahacza ciężko wykryć luz bo sprężyna mocno nań naciska. Miałem podobne objawy w w124 i na szarpakach nic nie pokazało a za 3 dni stałem na środku skrzyżowania z rozwaloną felga oponą i błotnikiem na szczęście jechałem 5km/h. dzień wcześniej 120 autostradą z całą rodziną na pokładzie :/ .
Witaj, Luz na górnych poduszkach amortyzatora możesz sprawdzić w taki sposób że: Podnosisz przód do góry jedno lub drugie koło z osobna lub obydwa razem, bierzesz koło od dołu i ciągniesz góra dół jeśli będzie dość wyczuwalny luz to masz poduszki do wymiany, możesz również przy tej okazji poszarpać za sprężynę czy tam nie będzie luzu co też oznacza...
Witam, Problem leży w silniku spalinowym czterosuwowym do kosiarki marki Briggs & Stratton 475. Silnik wrócił ostatnio od zaprzyjaźnionego mechanika. Jego zadaniem była zwykła zmiana oleju i ogólny przegląd. Jednak Pan Mechanik najwidoczniej rozebrał dla zabawy pół silnika, co poskutkowało złym założeniem wałka rozrządu i obcieraniem korbowodu o ten...
Musisz mieć koło z wieńcem zębatym dla rozrusznika, wszelkie wynalazki typu, wiertarki na sprzęgiełku szarpaka, są niebezpieczne. Jeżeli silnik ma chodzić bez noża, to musi mieć ciężkie (nie aluminiowe) koło zamachowe.
Wysokość zbierania chwytacza nici z igły to około 3mm podniesienie igielnika. Zawsze jak trzasła igła to najpierw sprawdzaliśmy czy chwytacz się nie przestawił. Ciężko będzie to teraz ustawić. W nowszych maszynach na napędzie chwytacza montowano sprzęgła rozłączające w razie blokady. Mówię tu o maszynach przemysłowych. Starsze np Juki tego nie miały...
Witam. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Opla Corsy C 1.2 z 2002 r. Z autem nie było większych problemów aż do teraz. Z dnia na dzień zauważyłem dziwny objaw. Wspomaganie elektryczne zaczęło działać wyjątkowo mocno, kierownicę da się obracać dosłownie jednym palcem. Byłem na stacji diagnostycznej. Panowie wykluczyli usterkę mechaniczną. Posprawdzali...
Witam. Posiadam kosiarkę MTD z silnikiem Briggs&Stratton 450E series. Problem polega na tym że po przed ostatnim koszeniu trawy był problem z odpaleniem, paliwo podpompowane 3x i zero odzewu. Wyczyściłem gaźnik, przedmuchałem dysze w gaźniku i odpaliła z bólami za którymś razem. Jak już odpaliła to silnik działał. Ale po zgaszeniu znów problem z odpaleniem....
Witam, mam dość ciężki problem w moim Lwie, otóż nie wiem co to może być na szarpakach niby wszystko okej byłem już na dwóch stacjach diagnostycznych. Auto jest po wymianie gum stabilizatora, łączników stabilizatora, końcówek i drążków kier oraz łożysk amortyzatora. Stuki dochodzą z prawej strony na nierownosciach a na bruku to strasznie puka, jakby...
Witam. Posiadam kosę spalinową stihl FS 80. Jest to dość stara kosa więc ciężko o nowe części. Pękło mi kółko (te aluminiowe) Które jest przy rozruszniku (szarpaku). Odłamki kółka uszkodziły styki (czy jak to się nazywa) i teraz kosa nie chce zapalić. Kosa była bardzo mało używana i jest w świetnym stanie. Pytanie brzmi: -Czy można gdzieś jeszcze dokupić...
Sprzęgło się nie ślizga. Auto normalnie przyśpiesza, ale tylko ten wsteczny mnie ciekawi bo w innych autach jeszcze tak nie widziałem a u siebie mam od zakupu. Właśnie o taki mocny basowy dzwięk mi chodzi. Czytałem po innych forach i prawdopodobnie wina plecionki, ale ciężko to zrobić... i po prostu dają kolejną plecionke troche wcześniej niż fabryczna...
Zastanawia mnie też cel stosowania ciężkiego rozrusznika w konstrukcji, w której lekkość jest najważniejsza. Nie znam zasad posługiwania się tym "sprzętem", ale osobiście szedłbym w rozrusznik ręczny (tzw. szarpak) i dekompresator. Ten ostatni jest trochę zapomniany, ale pozwalał silniejszemu dziecku zapalić nawet diesla (esioka).
Witam, może mały komunista tam siedzi z Chin ludowych i zdmuchuje iskrę 🤔. Świeca po szarpaniu szarpakiem mokra Może za mokra. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Czasem miałem takie świece zapłonowe, że na zewnątrz iskra ok, a w silniku brak iskry. PS. Orasz tym pole 🤔. Dział Maszyn rolnicze i sprzęt ciężki.
Witam serdecznie! Zwracam się znów do Was o pomoc. Posiadam Golfa III z 94 roku. Cały czas czuje na kolumnie kierowniczej luz i na lewej kolumnie od zawieszenia (od strony kierowcy). W aucie wymieniłem już kompletne zawieszenie łożyska McPersona i gumy, sprężyny, amory końcówki drążków kierowniczych sworznie, tuleje etc. Wymienione zostało łożysko ze...
Problem polega na tym, że podczas przyspieszania ostrego "wyrywa kierownicę" - ciężko go opanować. Podczas powolnego przyspieszania i hamowania jest oki. Przy wyższych prędkościach ( pow. 120 km/h ) też jest niestabilny. W aucie są założone nowe kompletne wahacze z przodu, łączniki stabilizatora. Reszta zawieszenia bez uszkodzeń, luzów itp.( sprawdzone...
byłem na szarpakach amorki po 65% wszystkie Takie badanie na stacji diagnostycznej nie jest miarodajne, bo bada sprawność całego zawieszenia - sprężyny, wahaczy, amortyzatorów... osłona przegubu wewnętrznego z lewej strony jest cała ale smar wypływa tak jakby z pod opaski ( czy to może być obiaw rozlatującego sie przegubu wewnętrznego ) Tak. Generalnie...
Najlepiej wahacze, mniej rzeźbienia. Do tego najlepiej w jakimś sklepie to unikniesz ryzyka zakupu podróbek na które można coraz częściej trafić. Pamiętaj o gumach stabilizatora i jak wszystko będzie zdjęte to dokładnie posprawdzać. Aha, z przekładnią z reguły jest tak, że luzy będą wyczuwalne pod większym obciążeniem - na szarpaku czy w miejscu będzie...
Jakiś czas temu kupiłem traktorek B&S 7hp i skrzynią 3 biegi w przód + wsteczny rocznik bodajże 1973 Poszukuje kompletnego szarpaka, noża i pasków napędowych oraz danych o regulacji gaźnika. Na silniku ciężko o jakieś oznaczenia chętnie dowiem się jaki to typ i rodzaj. http://obrazki.elektroda.pl/8571234000_1... http://obrazki.elektroda.pl/9702424400_1...
Nie mogę odpalić pilarki spalinowej Makita DCS520. Pilarka generalnie odpala i działa, ale trzeba mieć naprawdę dużo siły, żeby pociągnąć za szarpak. W związku z tym pracownik serwisu, do którego się udałam, nie miał problemu, żeby ją odpalić. Znajomi panowie, do których zwracałam się z problemem, również ją odpalają, chociaż przyznają, że idzie ciężko....
Nie ma fizycznej możliwości, by blokada kierownicy załączyła się, kiedy jest włożony i przekręcony kluczyk. Nawet jak włożysz, włączysz zapłon i wyłączysz, to do momentu wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki blokady też nie będzie. Po prostu zgasło ci auto, siadło wspomaganie i kierownica zaczęła chodzić ciężko. W pierwszej kolejności sprawdź bezpieczniki...
a koszę 6a minimum raz na 2 tygodnie. Daltego tyle ją masz.Nie koś co 2 tygodnie tylko tak jak ja 3 razy w roku zobaczymy ile wytrzyma.Chyba wiem jaką mam wtedy trawę.Bo ja nie kupiłem kosy spalinowej do trawnika tylko do chwastów. Druga sprawa to ergonomia. Bo tylko pisałem o wykonaniu tego szajsu. Trzeba być nie lada chłopem aby pod taką kosą wytrzymać...
Witam. Posiadam kosiarkę NAC, która ma rozruch mechaniczny (na linkę). Tą kosiarką kosi starsza osoba, która nie ma już siły aby odpalać w taki sposób. Myślałem na temat zakupu kosiarki z rozrusznikiem elektrycznym ale cena mnie przeraziła. Kosiarka elektryczna nie wchodzi w grę. Rozwiązaniem jest jedynie zamontowanie rozrusznika do tej kosiarki. wybór...
Na wałku rozrządu lub w silniku jest taki odprężnik mechaniczny. Działa tak do 1000 obrotów aby silniki ogólnie wszystkie mogły odpalić na małym akumulatorze takie jak kosiarki traktorki i inne typu honda gx coś tam. Przyczyna dużej kompresji są zazwyczaj źle wyregulowane zawory. Odrobinę za duży luz na wydechowym powoduje to że podczas rozruchu w początkowej...
Astra się zbuntowała i chyba nie chce zostać sprzedana... czasem można cały dzień jeździć i wszystko jest ok, można ruszyć z piskiem opon i nic się nie dzieje, a czasem, nawet przy delikatnym ruszaniu, jest głośne stuknięcie/chrupnięcie i wyraźnie odczuwalne szarpnięcie jeszcze zanim auto się zacznie toczyć (podczas puszczania sprzęgła). Nie potrafię...
Witam chciałem się dowiedzieć na forum może ktoś miał podobny problem . Dane Peugeot 106 Rok 1998 Silnik 1,5 D Przebieg 115 tyś oryginalny. Po zimie strasznie zaczęło coś mi stukać w przednim zawieszeniu , szczególnie słychać na dużych nierównościach na mniejszych jest ok . Jest to taki głuchy odgłos , amortyzatory na badaniu technicznym w październiku...
Jeżeli w tłumiku znajduje się katalizator, to będzie on bardziej obciążony i zacznie generować więcej ciepła W mojej pilarce jest zwykła puszka przelotowa z blachą przykręcaną z zewnątrz, która kieruje spaliny w stronę łańcucha. Swoją drogą zatkany nagarem tłumik był główną przyczyna dlaczego pilarka była tak słaba, że na nowym łańcuchu nie mogła nic...
W tamtym roku teściowa prosiła mnie o pomoc. Nie może odpalić kosiarki. Kosiarka całkiem nie stara, silnik b&s 35 chyba. Naprawiłem, działa. Ale ledwo ją odpala. Pociągnąć za szarpak trzeba żwawo. Kupiłem z ciekawości taką na baterie. Ale bez baterii. Nową, na allegro. Kosztowała chyba 90zł. Zgrzałem akumulator 10s 6p. Znamionowo 36v. Tyle ma oryginalny...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów! :-) Jestem nowy na forum ale mam nadzieję, że zagoszczę na dłużej. Jeżeli temat w złym dziale to bardzo proszę o przeniesienie. Staję przed trudnym wyborem, mianowicie zakupu auta. Wszyscy doradzają mi coś z grupy VW ale od zawsze mi się podobały Alfy i trafiła mi się jedna. Panowie i Panie i teraz mam dylemat......
Witam, Posiadam od nie całego roku agregat 2500W (patrz zdjęcie) http://obrazki.elektroda.pl/1629816000_1... Nie wiem co to za firma, gdyż kupiłem go z trzeciej ręki. Agregat przy zakupie obciążyłem pełnym czajnikiem 2300W i zagotował go bez problemu, jak i w ciągu mojego użytkowania także chodził rewelacyjnie i przy różnych obciążeniach,...
Witam, mam problem z kosą stiga sb420d. Od jakiegoś czasu bardzo ciężko chodzi szarpak, aż ręka boli żeby odpalić chodź nie zawsze. Dziś aż sznurek przeskoczył przez rączkę do odpalania. Jak pociągnie się i mocno idzie to potem jest tak jakby cykl łatwego pociągnięcia tj. nie ma oporu. Odkręciłem świece i bez niej pociąga się lekko więc nic nie obciera....
Szanowni Forumowicze, Witam, postaram się krótko, zwięźle i wyczerpująco opisać problem i jego historię. ( Model silnika: Mercury 40HP Thunderbolt (402) dwusuw Rok: Lata 70-80 (daty na silniku nie ma) Problem: Brak iskry. Wstępna diagnoza: Uszkodzony moduł zapłonowy lub impulsator. Opis zdarzenia Pod domem silnik odpalał i normalnie wkręcał się na obroty....
Kolego wyjmij pierscien zabezpieczający.Na frezach zacisnij mocno szczypce morsea i stukając w nie w kierunku przodu ciagnika wyjdzie Ci cały naped ze sprzęgłem. Oczywiscie najpierw spuść olej ze skrzyni.Obejżysz sobie kły sprzegła. Co do powodów ich zużywania sie to najpierw sprawdz s książce obsługi czy masz odpowiednie opony przednie do tylnych.W...
Witam. w warunkach domowych będzie ciężko sprawdziłbym pompę i szczelność układu paliwa , zapowietrzanie ukł. paliwa będzie skutkować problemem odpalenia i szarpania . pozdr
Na pile wpinasz świece do fajki. Nie wkręcasz jej. Można kabelkiem zrobić połączenie do obudowy metalowej świecy z silnikiem (tak jakby była wkręcona). Wtedy dajesz na zapłon i szarpiesz w lekkim półmroku łatwiej widać czy iskara przeskakuje na świecy. Ale wg mnie ciężki olej do smarowania prowadnicy zatkał filtry oraz maleńkie dysze w gaźniku. Dla...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Gość miał szarpanie i ujemne Bipy, miał zużyty wałek rozrządu, po wymianie przeszło.
Czy jest konieczna regeneracja wszystkich wtryskiwaczy? Ja zawsze regeneruje wszystkie, po regeneracji jednego, często występuje szarpanie przy przyspieszaniu.
Powodem mogą być wyrobione gniazda, w kolach zębatych lub wałku i szarpanie podczas ruszania. Jeżeli biegi włączały się ciężko, to powinieneś sprawdzić jaka jest przyczyna. Teraz znowu wydatek na nowe klucze? W krótkim czasie będzie znowu to samo.
To szarpanie wygląda mi na winę sprzęgła, są to dośc dziwne objawy. Jak M-ka to oczywiście do sprawdzenia dolny wałek. Ale gdyby on się poluzował to nie blokowałby tak skrzyni. Tak czy siak nie obejdzie się bez rozjechania ciągnika. Spróbuj jeszcze wyłączyc pompę podnośnika i spróbowac. Ale raczej to nie jej wina. Ciężko wyczyc nie widząc tego.
Więc ciężka sprawa z tym
Po 1. Mapek nie zbieraj strój on-line na OBD i najlepiej AFR. Po 2. To, że bujasz się ze strojeniem i ciężko to idzie wynika z odwiecznego błędu producenta instalacji LPG. Jak to poprawić nie powiem bo za dużo życia straciłem na to LPG ale możesz pomyśleć lub stroić wg instrukcji. W tym drugim przypadku żmudne strojenie powinno również się udać i dać...
Ciężko bo tarcza pierwszego stopnia jest najgłębiej schowana w kole zamachowym. Można by kombinować, dociągnąć łapy i wcisnąć sprzęgło tak by docisk otworzył się jak najmocniej, przelewać sprzęgło benzyną na początku potem rozpuszczalnikiem. Przedmuchać powietrzem. Ale to nie metoda.... jeśli się zaoleiło to musi być jakiś powód. Poza tym trudno powiedzieć...
Nie na saniach, tam jest ciężki dostęp. usztywniałem tą co trzyma skrzynie. Efekt taki że szarpanie było tylko trochę mniejsze ale drgania takie że tylne koło całe się trzęsło.ty w 1.4 tsi ( benzyna) również masz problem ?
Prawdopodobnie Paweł ma rację - użytkownik sam niszczy sprzegło, tłukąc pedałem. Silnik 2.8 ma dość duży moment obrotowy, do tego ciężka krypa - voila! Tym bardziej że jako holownik może usługowo rwać trupy na szarpanego z rowów itp. Tarcza tez wygląda na przebieg większy niż 7 tys. km.
Vectra mi też swego czasu szarpała i okazało się że wtyczki wtrysków sparszywiały, u mnie było bez błędu, ale jechać było ciężko.
z obrotami to zaczął bym od silniczka krokowego może się zacina a do ładowania sprawdzałeś na akumulatorze rozumiem jakie wartości miałeś przed zapaleniem i po? posprawdzaj połączenia z akumulatorem przewodów i alternatora. A zimny na pycha pali czy też ma ciężko? jeśli pali to posprawdzaj połączenia masy z silnikiem. co do chłodnic to możesz mieć albo...
Zaznaczenie nożykiem...jest bardzo nieprecyzyjne. Może pomóc w późniejszych regulacjach ale nie jest to odnośnik. NA VCDS-ie masz dokładny opis wielkości dawki, pamiętaj, że silnik musi być nagrzany ok 90 stopni żeby pomiar dawki był miarodajny. Potrzebujesz jeszcze klucz specjalny do nastawnika. Jeszcze jedno ŻADNYCH silikonów bo uszkodzisz nastawnik,wyłącznie...
Brak modelu i rocznika ... bez tego ciężko coś powiedzieć ale w samochodach jest raczej standardowo. Szukaj zaślepki lub śrubki (ek) na wysokości podłokietnika lub rączki którą zamykasz drzwi i pod tą co otwierasz . Szukaj śrubek na wysokości schowka ( często schowek jest przypięty tylko do tapicerki) . Użyj specjalnego narzędzia do oderwania tapicerki...
Dla mnie jest to takie ostrzeżenie z dzieje sie coś złego i warto miec pralkę na oku. Jeśli zacznie szarpać bębnem mocniej to myślę, że wtedy warto wezwać serwis. Amortyzatory nie padną raczej tak z dnia na dzień wiec tylko doglądac co jakiś czas pralkę. Warto też nie przesadzać z wkładem do pralki, bo ludzie łądują wsad do pełna myśląc, że zaoszczędzą...
A on ma automatyczną skrzynię biegów. To będzie wyjątkowo ciężko po śniegu jeździć, lepsza byłaby wg mnie manualna bo możesz jeździć na półsprzęgle w zakrętach (wtedy ważne jest by silnik nie szarpał łańcuchem). Do tego unikaj złożeń w zakrętach (pewna gleba), o przednim hamulcu zapomnij że go masz, tylnym trzeba hamować delikatnie a najlepiej silnikiem,...
twierdzi, że nawet chińskie narzędzia, jeżeli ktoś prawidłowo eksploatuje i ich nie przeciąża to trochę posłużą. O tym właśnie mówię. A że chinol będzie cięższy, gorzej wyważony, będzie więcej palił, to przez 5-10 godzin miesięcznie przez 4-5 miesięcy w roku jestem w stanie to zaakceptować, ponieważ w kieszeni zostanie 1000zł. Trzeba tylko spróbować...
Ciężko powiedzieć. Samego jednego trybu pewnie nie dostaniesz. Jak ktoś będzie sprzedawał silnik na części to pewnie wystawi całą skrzynię :/ ... Ale myślę że to się zamknie między 100-200zł... Czy możesz z tym jeździć? Cóż, nikt wróżką nie jest i nikt ci nie powie co tam dokładnie się sypie. Ale wg mnie to będzie strzelona jedna zębatka (wałki raczej...
Muszę się z wami tym podzielić, w końcu mój Golf z silnikiem 1,6 akl pracuje idealnie :D . Ciężko odpalał, szarpał i trzymał za wysokie obroty. Przy ruszaniu gasł na LPG. Ktoś tutaj zasugerował sprawdzenie czujnika temperatury. Nie wierząc, że to może mieć taki duży wpływ jednak go wymieniłem i potwierdzam czujnik temp. ten na 4 piny był przyczyną wielu...
Kupiłem nissana x trial z 2003 roku, ciężko pali trzeba długo kręcić, oraz nietrzyma obrotów jaka może być przyczyna
Nac to jest sprzęt marketowy i tylko ryzykanci lub ci co myślą że kupili taniej super sprzęt mogą się łudzić jego dobrą jakością To jest prawda i w pełni zgadzam się z tą opinią. Możemy się tylko łudzić dobrą jakością. Dopisałbym jeszcze takie marki handlowe jak Faworyt, Hecht, czy Sterwins. Jest ich oczywiście znacznie więcej, ale te akurat oferowane...
Też o tym pomyślałem. Sprawdzałem sygnał pedału gazu na wykresie. Na niższych biegach jest to niemożliwe, bo ciężko utrymać nogę w jednej pozycji, ale na wyższych biegach nie widać wahań sygnału w czasie szarpania.
Nigdy się nie przewróciła. Co więcej nie jest łatwo postawić ja na 2 kola żeby przewieźć za rączkę. Wbrew pozorom silnik nie jest ciężki a kawał żeliwa z którego jest kompresor jest na tyle masywny, ze wcale nie jest to tak lekko odchylić od pionu. Normalnie stoi w kacie, w razie czego można złapać i wyciągnąć. 2 kółka są z tylu, dwa kolejne pod kompresorem...
W tej bmw która ja robiłem, dodatkowo w tym tygodniu wymieniana była pompa paliwa i dwie cewki WN, auto szarpało i ciężko odpalało z rana.
I co dalej? Odczyt błędów potrafisz zrobić i na tym Twoja wiedza się kończy? Nie dziwie się że ciężko odpala, powiem więcej nawet błędy to wskazują. Zajmij się usterkami co sugerują błędy to może coś zdziałasz.
Powiem ci tak: Renault=DDT lub Clip albo nie do końca sprawne tego substytuty. Jak masz lapka, to DDT sobie ogarniesz za free, jak tylko tel/tablet to Pyren i Ecutweaker. Męczarnia, ale da się. Karty w twoim może da się, ale w moim polifcie już ciężko.
Co do bzyczenia - ciężko powiedzieć - jakby mechaniczne ale któryś przekaźnik też może bzyczeć (choć chyba nie tak głośno); na wszelki wypadek spróbuj otworzyć bramę odpinając silnik od centrali i podpinając bezpośrednio do sieci (opisane powyżej) - jeśli będzie dalej bzyczeć - wyeliminujesz usterkę elektryczną centrali. Usterka mechaniczna - cóż -...
Jeżeli występują tak duże opóźnienia zmiany biegów jak piszesz, to nie była to profesjonalna regeneracja, właściwie to nawet ciężko nazwać to regeneracją. To szarpanie po zatrzymaniu to bardzo zły efekt i jest to głównie efekt beznadziejnej regeneracji. Wróć z tematem do zakładu, który to sp...
Kosiarka Alko użyta kilka razy w zeszłym roku. Od początku było ciężko ją uruchomić. Szarpanie długotrwałe i mało efektywne. Była w programowym serwisie. W tym roku nie udało się jej uruchomić. Silnik nie zaskakuje. Czy kosiarkę na sznurek można w łatwy sposób przerobić na kosiarkę na guzik?
No powiem tak udało się ją uruchomić ale Po wlaniu na świece i do Komory trochę paliwa Działała równo ale po wyłączeniu już się nie udało powtórzyć bo ręce aż bolą od szarpania I tu tak nas zastanawia czy nie jest jakiś problem bo strasznie ciężko idzie to kręcenie tak jakby coś blokowało
Witam, czytając powyższe posty wiem już, że mam prawdopodobnie problem z elektrozaworami (wcześniej ciężki start na zimno, szarpanie, teraz tryb awaryjny). Mam pytanie - jak sprawdzić, jaki typ skrzyni mam w aucie? Czy po VIN, czy jest gdzieś na skrzyni? Auto to Scenic 97 2.0. Czy gdybym (zamiast naprawiać) chciał kupić skrzynię, to gdyby np. okazało...
(at)rtesadfg56 wiesz co były słyszalne stuki w okolicach dwumasy skrzyni i czasem przy zmianie biegu potrafiła zgrzytnac ale to zadko kiedy. Powiem ze mechanik miał ciężko zdiagnozować problem. Ale i tak do skrzyni wleci nowa dwumasa
Dojście do tego modułu to raczej ciężkie ? Trzeba szarpać deskę ?
Znaczy z tym szarpaniem przy puszczaniu sprzęgła to jest tak, że wystarczy że milimetr dodam gazu przy puszczaniu sprzęgła i nic nie szarpnie. Więc nie wiem czy to powiązane z tym ciężkim wchodzeniem biegów czy to coś innego. Autami umiem jeździć i dużo jeżdze więc umiem się posługiwać sprzęgłem
Uszkodzony wtryskiwacz , ale nie koniec problemów z tym autem wentylatory działają jak mu się podoba raz chodzi raz nie podejrzewam konsolę , problem z drzwiami podczas jazdy zapalają się otwarte drzwi podejrzany micro stycznik w zamku drzwi , i na koniec czujnik cofania prawy wewnętrzny zalany wodą jak to cholerstwo wyjąć bez zdejmowania zderzaka ,...
Przeguby elastyczne wału napędowego sprawdzone ?
elektryczny szarpak naprawa szarpak szarpak diagnostyczny
zwarcie klimatyzacji palenisko szamot akumulator deskorolka
politechnika poznańska odłączyć alarm toyota
Gdzie znaleźć schematy radiowe i telewizyjne online? Ekspres Krups EA 89** - Czujnik NTC i temperatura kawy