Na początek sprawcy świece żarowe manualnie jeżeli grzeją zostają wtryski Jak je sprawdzić Wykrecasz je kable rozruchowe i do obudowy świecy podpinasz - masę do części z małym gwintem podpinasz + w ciągu ok 3s powinna się rozpalić Jeżeli nic się nie dzieje świece uszkodzone
Po takim sprawdzeniu nie mamy żadnej pewności co do szczelności układu. Daj jakieś parametry pracy silnika, zloguj statycznie grupę 001, 004 013 023 i wstaw na forum.
Możliwe, że rozrusznik ciągnie tyle prądu, że układ zapłonowy nie jest w stanie wytworzyć iskry. Wiadomo, oryginalnie nie powinno tak być. Może uszkodzony jest regulator napięcia. Do samego odpalenia luz zaworów nie jest taki istotny, ważne by zawory domykały się do końca.
Witam wszystkich. Postanowiłem opisać swój problem, z którym borykam się już ze dwa lata. Nie znalazłem na forum rozwiązania podobnego problemu. Do forda założyłem instalację stag 4. Przez pierwszy rok nie było problemów. Lecz pewnego dnia zaczął trudno zapalać. Trzeba go długo kręcić. Te problemy związane są z instalacją, ponieważ jeżeli z instalacji...
Mam passata b5 z 96r 1.9 tdi bardzo ciężko zapala czy ciepły czy zimny był podpięty pod komputer ale nie pokazuje żadnych błędów jak mu odpiąć czujnik temp. to pali z pierwszego wymieniłem czujnik i nic nie pomogło dalej to samo mechanik mówił ze musze mu wgrać nowe mapy bo to wina komputera a może ktoś miał do czynienia z takim czymś bo jak zapali...
Witam samochód jak w opisie ciężko zapala zimny błąd sporadyczny p 0404 działanie egr. Moc samochodu w normie poza tym że trzeba długo kręcić nim zapali i to kilka razy.
Prysnij Plakiem do korektora ssacego, tam gdzie filtr powietrza jak zatrybi od Plaka to patrzył bym coś z paliwem, jeśli na plaku nie zatrybi to świeca iskra przewody
Rozjechane mapy, puszcza gaz parownik, luz zaworowe, świece zapłonowe.
Witam, Mam problem z zanikiem ciśnienia sprężania w corsie 1.3 cdti. Motor po przeskoczeniu łańcucha, głowica zrobiona. Przed odpaleniem zmierzone sprężanie w normie, silnik zapala dobrze. Po zagrzaniu dochodzi do podpierania zaworów gdyż znacząco spada sprężanie i motor ciężko zapala zimny. Ciepły jeszcze jakoś pali. Wszystko posprawdzane, ciśnienie...
http://obrazki.elektroda.pl/2206698800_1... Witam. Od pewnego czasu mój kadecik 1.4i ciężko zapala na zimnym silniku tz. długo kręci rozrusznikiem(5/6 razy). Silnik chodzi jak zegareczek równiutko, nie szarpie. Na ciepłym silniku zapala "Od strzała". Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu przez ok. 2 sekundy. Zdjąłem wężyk nr.1...
Witam mam problem z autkiem jak z tematu. Samochód bardzo ciężko zapala jak jest zimny, szczególnie teraz jak temp. spadła poniżej 0. Kiedy już uda się zapalić silnik na jałowym chodzi jakby na 3 cylindry. Po ok. 5min. pracy silnik możemy zgasić i odpala już wtedy dobrze. Praca na biegu jałowym bez zmian. Silnik ma jedną cewkę i rozdzielacz zapłonu....
Witam Trafic II 1.9dci 2004 auto od paru miesięcy ma problem z zapalaniem większość mechaników stwierdziła że silnik ma słaba kompresję i zapala ciężko gdy zimny i przestaję zapalać gdy ciepły bo olej jest rzadszy ponadto problem z mocą przy starcie postanowiłem zainwestować i kupiłem regenerowany słupek po zamontowaniu problem nadal występuje proszę...
VW Golf 4 2.0 115 KM 2000r. Z rana gdy próbuje odpalić samochód, potrafi nawet zgasnąć 4 razy. Jak już odpali to nie może wejść na obroty... Jak już odpali to po dodaniu gazu obroty spadają zamiast iść w górę... Jak już odpali i obroty dobrze chodzą to po ruszeniu i dodaniu gazu jest brak reakcji, po ponownym zgaszeniu i odpaleniu jest już wszystko...
witam mam problem z oplem corsa .Jak jest gorący to ciężko zapala jak zimny to pali od razu
Na moje oko powinieneś mieć pompkę w zbiorniku. Trzeba sprawdzić pokolei układ paliwowy, ciśnienie ze zbiornika, no i ten interfejs niezbędny..
Ja na swoim mam 310 tys i pali o strzala, sprawdz rozrusznik ,akumulator,podlacz vaga i sprawdz rozruchowa dawke paliwa ,oraz zaplon. Czy kontrolka od swieczek zapala sie na chwile przy cieplym silniku?
Witam co może być przyczyną, że auto ciężko zapala jak silnik jest zimny.
Sprawdziłem swiece i grzeją wszystkie i gdzie tu dalej szukać
Jako podpowiedź dodam jeszcze, że samochód miał instalację gazową II gen, ale została ona całkowicie zdemontowana, a wiązka elektryczna silnika przywrócona do układu pierwotnego. Zastanawiam się tylko czy ewentualne zużycie głowicy -wypalenie zaworów/gniazd zaworowych- może powodować takie zachowanie na zimnym silniku? Choć była mierzona kompresja silnika...
Witam. Ja miałem taki sam objaw, okazało się że regulacja zaworów pomogła. To się dzieje tak dlatego, że jak silnik jest zimny to metal jest w normalnym rozmiarze, a jak się podgrzeje to się rozszerza nieznacznie, ale zawory się nie domykają i przez to nie zapala. Jak ostygnie, to znowu metal wraca do normalnych rozmiarów i zawory się domykają -> zapala....
Witam. Jest to mój pierwszy post na tym forum. Problem dotyczy Gazeli z silnikiem Steyr. Mianowicie silnik ciężko zapala jak jest zimny i ciepły. Zauważyłem też brak mocy podczas jazdy. Czy posiada ktoś dane do tego silnika (Steyr)? Chciałbym również zapytać, jak sprawdzić i wyregulować pompo-wtryski? Z góry dziękuję za pomoc.
Samochód czasami ciężko zapala tak jak w załączniku mechanik mówi że to silnik do wymiany ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, macie może jakieś pomysły? Na jakiej podstawie tak twierdzi , pomierzył kompresję na zimnym i ciepłym - jakie parametry ???
Witam mam problem z moim fordem focusem 1.8 tddi ,auto ciężko zapala na zimnym silniku i gdy jest zimny nie wchodzi na obroty wogole ,dopiero po 5 minutach jest wszystko w porządku jak się zagrzeje.jaka może być tego przyczyna?czy może być zapchany zawór egr czy może filtr paliwa?prosze o pomoc i pozdrawiam
Witam, mam problem z golfem 5 1.9 TDI Kod silnika BKC Auto ciężko zapala na zimnym, a jak dojrzeje do temperatury roboczej i zgaszę, to już nie chce zapalić. Rozrząd ustawiony na blokady, wiązka do komputera położona nowa na ,,krótko", na kostce od czujnika po odpaleniu na zimnym silniku 5V, patrzone między pinowo, a na wyłączonym zapłonie 12V, ale...
Czujnik położenia wału albo padnie całkiem (nie można uruchomić silnika), albo tak, że jeśli się silnik nagrzeje to auto zgaśnie i nie da się uruchomić silnika. Dopiero kiedy ostygnie, znów można uruchomić silnik, jak gdyby nigdy nic. Co do ciężkiego palenia na zimnym, to szukaj gdzie indziej, np. czujnik temperatury silnika.
opel agila ciężko zapala rano na zimnym silniku co może być przyczyną Silnik benzynowy
Mam taki problem. Samochód jak jest zimny ciężko zapala tak jak by nie pracował jeden z cylindrów. Po zapaleniu zakopci a po przejechaniu około 1,5km praca i zapalanie jest ok. Byłem u mechanika, sprawdzał świece, podłączał komputer, nic nie wykazało. Proszę o podpowiedź, dziękuję. Jędrek.
plis dopiero co kupiłem CC 700 i mam japońca gażnik potrzebuje pomocy rano mam problemy z zapalaniem jak zapali to chodzi ciężko i dopiero po chwili wchodzi na obroty na ssaniu jak jest już ciepły to na wolnych obrotach chodzi nierównomiernie jakby miał zaraz zgasnąć ale nie gaśnie tylko to zapalanie troche frustrujące bo czy ciepły czy zimny ciężko...
Witam To chyba nie koniec kłopotów z tym ciągnikiem. Teraz okazuje się, że bardzo ciężko zapala na zimnym jak i na ciepłym silniku, wcześniej ten problem nie występował.
Witam silnik Deutz bf4l1011f problem, oddalaniem nie ważne czy ciepły czy zimny ciężko go odpalić kręci ale nie zapala, dopiero jak się psykniesz samo startu to zaskakuje. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny?
Nie do końca tak, jak się nie zdąży nagrzać to na gazie czy benzynie łechta chwile, ale jak jest nagrzany i zgasze na gazie i odpalam na gazie to tak samo ciężko zapala ale łechta krócej niż gdy jest zimny.
witam, mam kombajn class mercator z silnikiem perkinsa 6cylindrowy 6.354 i potrzebuje instrukcji obslugi silnika m.in ciśnienie na pompie oleju, ciśnienie na końcówkach wtrysków (czy wtryski lukasa można zamienić innymi jeżeli tak to jakimi) jakim olejem zalac silnik który jest po kapitalnym remoncie. pytam bo mam problem zimny ciężko zapala i szarpie...
Mam taki, problem Passat jak w tytule jeździ jak strzała, ale dość ciężko pali trzeba go pokręcić, bez znaczenia czy jest zimny czy ciepły. Nie dymi, żadnych błędów, świece sprawdzone, itd. Poprostu, pewnego dnia zaczął ciężko zapalać. Po uruchomieniu wszystko jest OK. Od czego proponujecie zacząć? Będę wdzięczny za wszystkie sugestie.
Faktycznie linka była poluzowana więc ją naciągnąłem na zimnym silniku.Nic to nie dało-nadal ciężko zapala.
Jak w temacie audi AFB 2,5TDI po wymianie popychaczy ciężko zapala na zimnym. Rozrząd ustawiony na blokady. kąt wtrysku na Late jaest2. Jak juz zapali chodzi cichutko równo, Nie ma błędów. Co można w nim jeszcze przeoczyć skoro wał na blokadzie przecięcia w wałkach pokrywają się z krawędziami głowicy. Nie ma pęcherzyków powietrza w wężach.
Witam. Mam kolejny problem ze swoim skuterem. Wczoraj założyłem mu nowy kranik podciśnieniowy nowy filtr paliwa oraz nowy gaźnik dostał. Problem polega na tym że gaźnik leje przelewem i jak stoi to benzyna skrapla się pod gaźnikiem. I skuter jak jest zimny to bardzo ale to bardzo ciężko zapala. I jak jest zimny to jest brak mocy póki się nie nagrzeje...
Iskra jest jak nie zapala.
Ja miałem już kilkakrotne przypadki popsutego czujnika temperatury silnika i komputer przełącza się w stan awaryjny i myśli że jest gorący silnik a jest zimny. Bardzo ciężko zapalał. Najprościej sprawdź czy na gorącym silniku wskazówka od czujnika temperatury wody wogóle się wychyla. Sprawdź ewentualnie rozrząd. :)
Kolego sprawdź jaki masz kąt wtrysku polski vag silnik bloki pomiarowe kanał 000 wartość 2 powinna wynosić od ok 48-51 jeśli jest mniej auto będzie ciężko zapalało na zimnym potem już od strzała. Wartości te sprawdzaj na rozgrzanym silniku ok 80 C
jak jest zimny to ciężko zapala i na dodatek dmuchawa chłodzenia sie załącza a po psiknięciu plakiem to odpala Nic Ci to nie mówi? Kolego ptaszek?
Luwcik pewnie miał na myśli poziom paliwa w komorze pływakowej.Jak jest za wysoki to zalewa świece i bardziej kopci,jak za niski to ciężko zapala na zimnym silniku,podejrzanie mało pali i łatwo zatrzeć dwusuwa.Jak już kopiemy przy gażniku to może przycina się zawór iglicowy paliwa?
ten elektrozawór co opisałeś to jest do zapalania i gaszenia silnika i imobilaizera ale jest jeszcze jeden do rozruch na zimno na dole pompy wtryskowej i to właśnie w tym niema zasilania i jak jest zimny to ciężko zapala zasada działania tego elektrozaworu podomna do twojego opisu wysówa sie bolec zatyka otwór w pompie wtryskowej pewnie zwiększa ciśnienie...
witam wszystkich i proszę o pomoc mam taki problem mój Golf gdy jest zimny ciężko zapala objaw taki jakby świece były uszkodzone ale świece sprawdzone i są ok natomiast gdy zdejmę wtyczkę z czujnika temperatury auto pali bez zastrzeżeń więc myślałem że to czujnik temper wymieniłem go i nic to nie dało dalej problem z odpalaniem dodam że VAG ni pokazał...
Pewnie ciężko zapala na rozgrzanym?Na zimnym od razu?
Witam jestem posiadaczem Opla Zafiry A 2.0Dti 101km 2004r trochę ciężko zapala na zimnym po odpaleniu pracuje równo na wolnych obrotach ale po chwili zaczyna lekko falować i dymi jasno szaro po rozgrzaniu nie faluje ale też dymi jasno szaro ale mniej na rozgrzanym odpala normalnie błędów nie ma filtr powietrza wymieniłem czujnik temperatury na termostacie...
Witam! Mój poldżer bardzo ciężko zapala gdy jest zimny. Do tego stopnia że czasem akumulator nie wytrzymuje takiego długiego kręcenia. Mam instalacje gazową, jednak próbuje go odpalić na benzynie. Był już u kilku mechaników. Wymiemiałem już pompkę paliwa i dalej to samo. Słyszałem, iż gdzieś jest czujnik temperatury który dochodzi do komputera i odpowiada...
Witam. Jestem posiadaczem Opla Astry 1.6 8V. Problem mój polega na tym że jak silnik jest zimny to bardzo ciężko zapala (cztery, pięć obrotów silnikiem). Jak się zagrzeje to jest ok. Dodam że wymieniłem świece przewody, kopułkę, palec rozdzielacza, filtr paliwa, powietrza a nawet olej i nic nie pomogło. Przejrzałem cały układ pod względem podciśnień....
Niestety wymiana czujnika temp.nie pomogla.Wymieniono rowniez przeplywomierz,bez rezultatu.Dodatkowo auta na lpg trzyma obroty w granicach 1500,wymieniony silniczek krokowy i bez rezultatu.Na benzynie natomiast obroty strasznie faluja i po dodaniu gazu zapala sie check.
Witam! W moim modusie, na zimnym silniku ciężko zapala. Po użyciu gruszki problem znika. Co może być przyczyną? Jeżeli zawór zwrotny pompy to proszę dokładnie opisać, jak to się naprawia i gdzie on się znajduje.
tyle że nikt kompetentny nie wie co się dzieje. Wczoraj wruciłem od gazownika i przez 40 km było ok a później znowu jest tak sam. Wruciłem i "mechanik" założył przekaźnik odcinający zasilanie do komputera od benzyny. Problem z szarpaniem =na benzynie znikł ale silnik jak jest zimny ciężko zapala. Pewnie przez to że nie ma ustawionej mapy po resecie....
Czy po naprawie problemł znikł czy występuje nadal? Jeśli piszesz o tym czarnym z boku egr to jest siłownik klapy gaszącej, podczas pracy nie ma tam podciśnienia. Nie widziałem logów bo pisze z komórki ale jeśli w 003 masz około 450mg to silnik pracuje na czystym powietrzu więc albo zimny, albo egr zaślepiony, albo coś nie tak z egr (podaj rocznik auta)....
Co to może być że ciężko pali zimny czy ciepły i kopci na siwo i się znajduje ropa w misie olejowej jak się bagnet wyciagnie a były wtryski ustawiane bo jeden był zatarty
Te opisane objawy, wcześniejsze przegrzanie silnika (jazda ze świecącą kontrolką przegrzania) wskazują na uszkodzoną UPG (uszczelka pod głowicą). Też jeżdżę sejakiem 900, kilka lat temu też siadł termostat, ale tylko na chwilę zaświeciła się kontrolka. Po jakimś czasie zaczął "pokazywać" podobne objawy, oprócz pobierania oleju, tylko "powoli "niknął"...
Witam Jest mały problem z Oplem Vectrą 2.0 zagazowana. Rocznik 95r. A mianowicie podczas hamowania szaleją obroty silnika od wyższych do niższych. Ponadto na postoju jak się wciśnie hamulec to obroty też świrują. Aha i jeszcze ciężko zapala na zimnym silniku. Jaka może być tego przyczyna. Czy usterki szukać w elektryce czy w mechanice.? Pozdrawiam Bartek
Można ale na drugim komplecie świec,przy wykręconych świecach mieszanka wylatuje przez otwory po świecach i silnik staje w płomieniach. Dlatego świece muszą zostać na miejscu. Jeżeli na rozłączonym czujniku temp.też ciężko zapala,to może jednak pompa paliwa daje za małe ciśnienie,trzeba by sprawdzić.
Witam! Mam problem z "e-ską" z 2000 roku i silnikiem 3.2CDI . Jak postoi 2 dni, niezależnie od temperatury na zewnątrz, to rano muszę chechłać 5 min żeby zapaliła. Jak już odpali to po sekundzie mogę zgasić i odpadli bez problemu, tylko jak postoi ponad 10 godz. to ciężko odpadła. Dzięki za pomoc!
Witam . Około 6 miesięcy temu zrobiłem kapitalny remont silnika tłoki pierścienie panewki szlif wału kompletna naprawa i planowanie głowicy poma oleju wszystkie nowe uszczelki regeneracja pompy wtryskowej i wtryskiwaczy nowa pompka zasilająca filtry tłumik i wiele innych części jednym słowem kapitalny remont. Problem jest taki że koparka głośno pracuje...
A jakie to ciśnienie sprężania miałeś i czy ci mierzyli na zimnym silniku? I ile auto ma przebiegu?
Witajcie nie wiem czy odpowiedni dział ale jak nie to moderator przeniesie. Problem jak w temacie znany od dawna jednak wykonałem kilka czynności i dalej problem z zapalaniem gdy silnik jest zimny z rana lub gdy ostygnie pali normalnie, natomiast na ciepłym ciężko zapala trzeba kręcić po kilka razy czasem silnik zaszarpie ale ogólnie zapala. Zasięgnąłem...
Witam.Nie znalazłem podobnego postu z takim problemem co mój.Jak jest to z góry przepraszam,Więc mam taki problem z fordem escortem z 1990 roku z śilnikiem 1.4 na 1 punktowym wtrysku.Samochod ciężko zapala mi na benzynie jak jest zimny śilnik,musze kręcić rozrusznikiem nawet 5 minut.Potem łapie,ale nie zapala dzieje sie tak jak by śilnik nie dostawał...
dzięki za wszystkie podpowiedzi, podłączyłem dzisiaj plus pod wtryskiwacz jak zapalałem na zimnym i ciężko łapał nawet gdy wtryskiwacz był podłączony, może coś jeszcze jest popsute że nie chce odpalać na zimnym? jak chwilę się ogrzeje to odpala
Po przyspieszeniu zapłonu ciągnik troszkę lepiej zapala, ale i tak szału nie ma. Myślę, że możę nadałem temu problemowi za dużą dramaturgię, ponieważ ciągnik żeby odpalił bez grzania świec w temperaturze ok 5 stopni na plusie musi zakręcić tak 3, 4 razy i nie wkręca się na obroty jak odejmie mu się gazu, od razu jak zapali. Tylko zdziwił mnie fakt...
Witam Mam problem z samochodem VW Polo rok 1991 poj. 1,3. Rano przy zapalaniu ciężko ciężko się go zapala. Dopiero sa się go odpalić po kilku ciężkich próbach. Proszę o jakieś porady.
Ja miałem zasilanie na monowtrysku i tam czujnik jest podłączony bezpośrednio pod alternator,raz mi się wypiął i nie zauważyłem tego miałem podobną sytuacje z obrotami tylko u mnie jeszcze był problem że na zimnym silniku ciężko zapalał .Po wpięciu tego kabelka wszystko wróciło do normy.
Na zimnym silniku ciężko zapala . Diagnostyka wykazała "czujnik temperatury paliwa " .Gdzie znajduje się ten czujnik i czy ten objaw może być spowodowany uszkodzeniem czujnika ?
Witam Mam 1.5dci z 2002r. Ostatnio zapaliła mi się kontrolka świec i nie chce zgasnąć, objawem tego jest to, że ciężko zapala na zimnym silniku. Jak odpali to pracuje równiutko. Później odpala od kopa. Świece sprawdzałem miernikiem są ok. Macie jakieś rady jak sprawdzić ten przekaźnik. Na allegro poszukałem taki schemat: http://obrazki.elektroda.pl/4674734600_1...
Co do świec i zapalania na zimnym. Właśnie odkryłem że odłączenie czujnika temperatury pomaga z grzaniem na zimnym. Kontrolka świec zapala się i grzeją. Czy to oznacza, że czujnik jest uszkodzony?
Dziekuję za podpowiedzi, silnik w końcu odpalił przyczyną problemu było złe podłączenie masy (od zrywki). Po rozwarciu przewodów iskra się pokazała silnik odpalił na sucho i spalił się impeller od pompki wody. No ale to już inna sprawa wymieniłem na nowy i wszystko działa ok. Zastanawia mnie nieco, że silnik troszkę ciężko zapala jak jest zimny ale...
Zaślep egr, sprawdź świece czy dobre i przekaźnik czy daje prąd na świece. Problem ciśnienia już opisałem powyżej. Jak też już pisałem wcześniej robiłem 2.2puma już kilka sztuk tylko w innych markach i mam takiego peugeota, w którym jest wszystko ok ale jak tylko temp spadnie poniżej +3stopni trzeba kręcić kilka razy i zapala. Dzieje się tak tylko rano...
Witam, auto jak w temacie rocznik 2007 DTL 8 zaworów. Przebieg licznikowy 280tys. Auto ciężko zapala na zimnym( na ciepłym też ale lepiej). Błędów w ecu brak ( był jeden P0380-08 od swiec żarowych, sprawdziłem wymieniłem jedna była spalona ogólnie teraz dwie są wymienione 2 jeszcze chyba orginalne ale sprawdziłem je grzeją ) i teraz tak: -swiece teraz...
Witam, koledzy mam problem z polonezem GSI, bardzo ciężko zapala mi rano na benzynie, na gazie(tak jakby chciał zapalić a nie może łapie i gasnie itp.) pali bez problemu. Dodatkowo na rozgrzanym silniku zapala i na benzynie. Przejrzałem większość for ale każdy ma inne podejrzenia, swiece silnik krokowy itp. Ja wymieniłem: pompkę paliwa, czujnik położenia...
Kontynuuję temat. Skrzynia DP0 świrowała i wchodziła w tryb awaryjny z powodu bardzo niskiego stanu oleju. Po wymianie wszystko wróciło do normy, ale okazało się przy okazji że stan był bardzo niski dlatego, że ze skrzyni się lało. Po zdjęciu pokrywy dolnej, wszystko było ubrudzone olejem, skrzynia silnik itp. Uszczelnienie skrzyni wyszłoby bardzo drogo,...
Jeśli ciężko zapala po nagrzaniu to najpierw jaki to silnik?? Autor napisał, że po rozgrzaniu dobrze odpala.
Witam. Ciężko zapala bez względu ciepły czy zimny silnik, jednocześnie jest słabszy. Po połączeniu z komputerem wywala błąd 17570 (brak opisu), którego nie można skasować. Podejrzewam że to coś z powietrzem dolotowym ponieważ po odpięciu czujnika temperatury (na obudowie filtra powietrza) wywala błąd 17569 (też nieopisany). Pompiarz sprawdzał pompę...
W moim aucie po wymianie ecu zapala na sekunde i gasi. A jak wloze stare nie gasi
Zależy jak zapala. Po długim kręceniu złapie równo na wszystkie cylindry, czy zapala, ale łapie nierówno jak stary gruźlik.
Witam wszystkich mam problem z odpalaniem tego samochodu jak jest zimny ciężko pali ma założony gaz. Zapala od razu ale po dodaniu gazu zaczyna przerywać i gaśnie. Problem się kończy jak samochód się zagrzeje po ok. 10 minutach jaka może być tego przyczyna proszę o pomoc, za podpowiedzi z góry wszystkim dziękuje. Rozjaśnij tajemnice jaki silnik i na...
Mam to samo ale w golfie 3 1.9td. U mnie padła uszczelka lda w pompie paliwa i podejrzewam ze jeśli bez problemu u ciebie odpala na zimnym to tez masz nie szczelny układ paliwowy. Być może też pompa paliwowa zobacz czy nie masz wycieków.
Spróbuj tak. Po zakończeniu jazdy samochodem postaw go przodem do dołu im bardziej pochylony tym lepiej. Jak będzie poprawa w zapalaniu następnym razem to zapowietrzanie, jak nie to coś z pompą. Najlepiej zacząć od sterownika. Diagnoza nic nie kosztuje, można też sprawdzić czujnik obrotów.
a pytam sie tak z ciekawości bo w sumie mam problem - auto ciężko zapala jak jest zimne, trzeba popiłować ale jak sie rozgrzeje to chodzi równiutko - podejrzenia padły na 5 wtrysk - przy pomiarze wyszło że dostaje tylko jeden impuls, gdzie powinien chodzić ok 18 sekund. Sam wtrysk jest sprawny. Sterowanie odbywa sie przy pomocy czujnika temp. Po podłączeniu...
witam Lulu, sprawdzż mase silnika , to popierwsze , zbiornik wyczyść to podrugie, czasami tak podłączają gazowniki że po przełączeniu na gaz pompka se pracuje i jak masz malutko benzynki to sie grzeje ,morduje biedaczka bo benzynka jąchłodzi jednocześnie, możliwe że jakieś brudy w zbiorniku to resztki żywota twej pompki,hehe musi podać 2,5-3 bary ciśnienia,...
Witam. Na wstępie opisze objawy identyczne dla dwóch Fiatów Fiorino. Silnik 1,4 8V stan licznika około 12 440km Wyposażony od początku w instalacje Tartarini EVO 01 z reduktorem 1bar i wtryskiwaczami EVO 08. Auto ciężko zapalało, gasło przy dojeżdżaniu do skrzyżowań niezależnie od temperatury, wilgotności. Stwierdziłem ze problem może wynikać z winy...
Tylko że falowanie pojawiło się po regeneracji wtrysków I to ciężkie palenie na zimnym. Biorę pod uwagę też nastawnik ale czy nastawnik będzie miał wpływ na zapalanie
Jak przy zapalaniu bez dotykania gazu będzie robił cyrki, a przy zapalaniu z lekkim dodaniem gazu zapali normalnie to problem jest związany właśnie z silnikiem krokowym lub też jego sterowaniem. A tak właściwie najskuteczniejszą metodą sprawdzenia silnika krokowego w domowych warunkach jest jego podmiana na inny.
Iskra jest, zapala ciężko jakby paliwa brakło i nie pali na wszystkie gary. Po chwili wszystko ok. Jak zapalę zimnego ipochodzi że 2-3 min. to zjawisko to nie występuje.
polega na tym że ciągnik ciężko odpala i dymi na biało niebieski jak jest zimny Zawsze tak było? Kupiłeś go niedawno, czy robiłeś coś przy nim? Możesz pomóc sobie przy zapalaniu opalarką lub suszarką o mocy co najmiej 1.5 kW. Jeszcze ważne są obroty silnika przy zapalaniu, jak układ rozruchu będzie szwankować, to nowy silnik z fabryki nie zapali. Przykładem...
Masz naładowany akumulator? Świece wymieniasz systematycznie? I tak dalej można by się pytać. To odnośnie problemów z zapalaniem na benzynie. Jeżeli chodzi o gaz to te CC to i tak, że przy tak małym silniku chodzi na LPG.
Po dłuższym czasie ponownie witam i dziękuję za wszystkie cenne rady. Ale u mnie usterka była w rozruszniku. Wydawało się że kręci normalnie ,nawet nie brałem go pod uwagę,po wymianie szczotkotrzymacza ze szczotkami ,zapala od pierwszego szczała ,czy zimny czy ciepły ,zamykam temat i jeszcze raz dziękuję wszystkim.
witam wszystkich mam problem sprinter 212 2002r 2.2cdi ciezko zapala trzeba troszke popilowac zeby zapalil cieply czy zimny jest tak samo mial moze ktos taki problem ? prosze o pomoc i zgory dziekuje pozdrawiam
Witam wszystkich tak jak w temacie Toyota Avensis 2.0 td ciężko zapala na ciepłym silniku w lecie ,na zimnym silniku zapala normalnie ale puszcza niebieską chmurę,w temperaturze 0 do -10 pali normalnie,oleju nie bierze ale ubywa płyn chłodniczy około 1l na 1000km jak zlokalizować wyciek bo na oko nic nie widać ? A może to uszczelka pod głowicą ,lub...
Lub jak kolega wyżej pisał sprawdz ciśnienie na cylindrach może zaworki sie nie domykaja tłumaczyło by to złe zapalanie na zimnym (jest to sprawdzone w praktyce) na ciepłym juz było ok i ubytku mocy tez nie było widać. Regulacja pomogła w 100%
Ja zacząłbym od zakrecenia butli i wyrzucił te dodatki czyszczace bo zwykle nic nie dają. Tak jak doktory do oleju. Niemcy robią miliony km, potem my dziesiątki i dopiero w polsce wlewa się specyfiki. Po zakreceniu butli zrobić kilka km przepalic go po rozgrzaniu i rano następnego dnia odpalic. Dodano po 1 I nigdy nie zrozumie po co ludzie wymieniają...
słabsze niż orginalnie ale wątpie że to wina sprężania wtedy mógłby zapalać ciężko też jak jest rozgrzany;/ a mówisz, że wtedy jest ok.
Temat (prawie) zakończony. Winnym okazał się brak uszczelki pod wtryskiem, a że było naciapane sylikonu- uznałem, że jest szczelnie. Do wymiany został wkład pompy paliwa, bo jest niewydajna- tak wyszło po podpięciu do komputera, zbyt niskie ciśnienie paliwa. stąd ciężkie zapalanie na zimnym i przerywanie. Po rozgrzaniu jest świetnie, auto jak nowe....
Przeczytałem ostatni post i ciężko mi się w tym połapać, bo wg mnie napisane jest to trochę chaotycznie. Z tego -na gazie chodzi idealnie przyśpiesza trzyma obroty zapala na zimnym silniku , ma kopa wnoszę, że problem jest tylko z pracą silnika na benzynie. auto ma założoną instalacje gazową 1 generacji od nowości obecny parownik BRC na sterowniku Stag(zmieniany...
Witam, od około 3 miesięcy borykam się z problemem braku mocy w mojej Corsie C z 2004 roku. Zaczeło się to dziać po wymianie świec, auto po całonocnym pobycie w garażu lub 8 godzinnym w pracy po zapaleniu nie ma siły wejść na obroty, na postoju obroty dochodzą do 3 tysięcy i zaczynają falować. Dopiero po jakichś 2-3 minutach auto jakby coś wypluło z...
Zapalam zimne auto ok. zaczynam jazdę obroty 3tys auto gaśnie. Ciężko zapalić za 6-7 razem zaczyna łapać nie pracuję rowno. Po dłuższej chwili zaczyna pracować ok. No jaśniej chyba już się nie da.
Jeszcze przepływka była podmieniana bez rezultatu. Wtryski wyciągałem i na podłączonych kręciłem rozrusznikiem. Tak organoleptycznie wszystkie działały i dość sporo paliwa rozpylały i wszystkie podobnie. Poza tym chyba na rozgrzanym silniku wtryski dalej były by zapieczone, a w tym przypadku po rozgrzaniu jest prawie ok. czasem strzeli i może nie idealnie...
Może nie działać urządzenie wzbogacające dawkę paliwa w momencie zimnego rozruchu. Nie wiem jak w eskorcie, ale w mondeo z tym silnikiem był specjalny termostat woskowy który poprzez linkę zaciągał "ssanie". Proponuję wykonać także pomiar ciśnień sprężania - te silniki mają opinię ciężko palących i naprawdę wszystko musi być sprawne żeby zapalał. A...
Mam podobną kosiarkę (Combi 48S), również mam problemy z odpalaniem na ciepłym silniku. Zimny start (po podlaniu pompką) jest poprawny. Gdy zgaszę silnik w celu opróżnienia kosza, ciężko zapala (trzeba szarpnąć z 5 razy, albo trochę podlać). Kosiarka była w serwisie - wszystko OK. Regularnie zmieniam olej i świece - bez poprawy. Może zna ktoś rozwiązanie...
zapala zimny ciepły ciężko zapala passat ciężko zapala
twingo kontrolka silnik kolektor toyota corolla cewka pompa
traktorek kosiarka traktorek kosiarka
Heli CBD16J – błąd E4-29: sygnał manetki, czujnik Hall, potencjometr, objawy i naprawa Ford Mondeo błąd airbag B0001 po wymianie poduszki kierowcy – akcja Takata, clockspring, złącze