Przyczyna : usterka mechaniczna zaworów ssących. Dopiero po demontaży głowicy wyszła prawda.
W tym roku pojawił się problem z zapalaniem na zimnym silniku No właśnie po czterech latach, to i tak "kawał" czasu :D Ja jednak nie o tym chciałbym pisać. Bo: Gaźnik i świeca wyczyszczone Jak najbardziej ok. Która to dysza od ssania? Z tego co mi wiadomo to nie ma tam dyszy od ssania, ale jest prawdopodobnie przepustnica która to otwiera się i i zamyka,...
Do przeglądu. Nie czyta jonizacji.
Gaz zakręc na butli, potem odpal przełącz na gaz i niech zgaśnie/przełączy się sam na bezyne - wypali to w większości gaz w reduktorze. Potestuj na drugi dzień czy już odpali poprawnie przy tak zakręconym i wypalonym gazie. Gaz ile lat ma?
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
Sprawdz czujnik połozenia wału , moduł zapłonowy, i czujnkik temp . Dodano po 1 tylko przerywanie silnika zaczęły się na jesieni tego juz nie skomentuje
Podstawowe dane regulacyjne tego silnika to: - luz zaworu ssącego 0,13-0,18 mm; - luz zaworu wydechowego 0,23-0,28 mm; - odległość elektrod świecy 0,76 mm; - szczelina między cewką zapłonową a kołem magnesowym 0,25-0,36 mm. Luzy zaworowe regulowane przez szlifowanie. Przyczyny mogą być różne, ale powyższe dane warto sprawdzić. Warto też upewnić się...
Odłączyć połączenia ciepłej i zimnej wody , sprawdzić drożność , wyczyścić filtry.
Co było u mnie przyczyną. Oczywiście napięciowe klimaty. Pogrzebałem jeszcze w forum elektroda i znalazłem gdzieś posta z info o tym że to moduł padł, ale też może... i tu uwaga moduł może mieć złe umasowienie - więc postanowiłem to sprawdzić. I faktycznie zdjąłem moduł przeczyściłem wszystkie miejsca... założyłem - odpalił! To jest właśnie to o czym...
Podłącz do komputera,może być wiele przyczyn,np;czujnik wału korbowego lub czujnik położenia wałka rozrządu itd... :roll:
Przeczytaj radę kol. Rysio4001 z [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... postu. Pozdrawiam Adam
Purejety po 2005 roku nie mogą jeździć poniżej 7000 RPM, ponieważ wtedy dochodzi do przerywania i szarpania silnikiem. Jazda na lekkim gazie to jeden z eksploatacyjnych błędów. Co do problemów z uruchamianiem silnika to raczej nie szukaj tutaj odpowiedzi. Naprawa tych silników wymaga ogromnej wiedzy i narzędzi.
To nie krytyka tylko rada.
Nie ta Thalia może miec PH33 w kluczu (choć katalogowo nic na to nie wskazuje) w emulacji oczywiście :). Już pisałem podjechać do jakiegokolwiek punktu z dorabianiem kluczy wsadzić działajacy klucz skopiować tzw ID stały na T5 wyjsć i sprawdzić czy zapala. Zimne luty owszem ale to 20 procent usterek reszta to DRIVER sterujacy cewką w UM......... . Przynajmniej...
Na początek sprawcy świece żarowe manualnie jeżeli grzeją zostają wtryski Jak je sprawdzić Wykrecasz je kable rozruchowe i do obudowy świecy podpinasz - masę do części z małym gwintem podpinasz + w ciągu ok 3s powinna się rozpalić Jeżeli nic się nie dzieje świece uszkodzone
bylem na wakacjach 3 tygodnie przez wyjazdem wylaczylem wode i gaz . po powrocie i odkreceniu wszystkiego .plomien sie zapalil ale nie podgrzewa wody .cisnienie wynosi 3 Bary.odpowietrzylem grzejniki i nic nie spadlo. odkrecilem w domu wszystkie odpowietrzniki .o dziwo woda nie leciala ,bylo syczenie i ustalo. zero wody. gdy odkrecam ciepla wode jest...
Kolego z rozbrajającą szczerością powiem ze tego nikt nie potrafi, przynajmniej oficjalnie. Choć domyślam się ze to nie do końca jest przyczyna. Można próbować zmienić położenie lub tez cala elektrodę zapłonową. Trzeba też wyczyścić lamele palnika także od wewnątrz. Jest jeszcze kilka możliwości obejścia tego problemu ale obawiam się ze błąd jest na...
E tam łatwo znależć informacje że praca na LPG ma większe wymagania dotyczące wysokości napięcia, jak zwiększałeś przerwę na świecy aby mieć iskrę jak błyskawica chcąc zapalać zimny silnik na gazie sam mogłeś się przyczynić do przebicia .
Po takim sprawdzeniu nie mamy żadnej pewności co do szczelności układu. Daj jakieś parametry pracy silnika, zloguj statycznie grupę 001, 004 013 023 i wstaw na forum.
Sprawdź jeszcze na rozgrzanym, czy na wolnych obrotach nie będzie świecić. Jak na wolnych obrotach będzie ok to na początek najprościej i najtaniej wymienić sam czujnik.
Taka usterka moze świadczyć o kończącej się przepływce.Po odpaleniu ECU uchyla lekko EGRa co powinien wykryć przepływomierz w postaci mniejszego przepływu powietrza.Jak zmienia się charakterystyka przepływomierza(efekt stopniowego zużycia)sterownik nie widzi zmiany z przepływki i wywala błąd EGRa.Trzeba zapiąć TECHa i sprawdzić co mu nie leży.Jeżeli...
Męczyłem się podobnie tylko u mnie był problem z odpalaniem -nie miałem innych objawów stukania itp. Komputer nic nie wykazywał. Warto zapoznać się z ta lektura może coś ci się przyda ja mam to już za sobą. Miłego czytania temat trzeba czytać do końca żeby wyciągnąć właściwe wnioski. Dużo wspólnych objawów silnika. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
sprawdź czy świece żarowe dostają prąd... bez czerwonych świec auto nie będzie dobrze zapalać.
Zmierz sobie cisnienie na poszczegolnych cylindrach ona sporo ci powie. Z tego co piszesz to gdy zapalasz to silnik nie pracuje ci na wszystkich cylindrach, czyli oprocz zuzycia silnika moze ci kable WN nie domagaja, obejrzyj sobie swiece. Duzo rzeczy moze odpowiadac za taki stan rzeczy. Ja bym zaczal od kompresji bo m.in. tak wyglada zapalanie zimnego...
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Nieszczelna odma
Witam Mam problem z zapalaniem mojego samochodu golf II 1,8GT na wtrysku jednopunktowym z 91r. Zimny silnik słabo zapala szczególnie rano. jak jest rozgrzny to wszystko jest w porządku. Jak już zapali na zimnym silniku to obroty są niestabilne i często zaraz gaśnie. Po przejechaniu około 1 km wszystko jest w porządku. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.[/b]
Witam Mam identyczny problem. Bipper 1.4 na zimnym gaśnie przy próbie dodania gazu jak również pojawia się wcześniej wspomniany błąd P0106. Na ciepłym jest ok. Dodam że silnik wcześniej miał podparte zawory, po regulacji luzów zaworowych jednostka na wolnych obrotach po rozgrzaniu pracuje dobrze, jednak cały czas pozostaje problem dławienia na zimnym....
Bardzo łatwo: zapalasz zimne auto i patrzysz czy chłodnica sie rozgrzewa.ma być zimna.
Witam! Kocioł jak w temacie, 10-cio letni. Wymieniona została el. jonizacyjna, obydwa czujniki ciągu i NTC. Dokładnie czyszczony przez serwisanta. Komin również przeczyszczony i ciąg jest. Problem trwa od pół roku i polega na tym, że zimny (np. po 6-cio godz. przerwie w pracy) z wielkim trudem się zapala - kilkanaście resetów/prób. Przy próbie zapalenia...
to ten na wtrysku,często uszkadza się kabelek
Przewody WN mają już kilka wiosenek ale zastanawia mnie jedno dlaczego problem występuje tylko kiedy jade na bendzynie.Na gazie wszystko jest ok.Najbardziej strate mocy i szarpanie widać kiedy silnik pracuje na wyższych obrotach i w momencie kiedy puszcze gaz i ponownie dodam autko nie umie się zebrać. Dodano po 36 Zauważyłem jeszcze że jak mam 1/4...
Witam wszystkich mam pytanko, co może byc przyczynom, że czasami zimny lub letni silnik ma problem z zapaleniem trzeba go troszeczkę pokręcić i idzie mały dymek. Zdarza sie to coprawda czasami ale zaczyna narastać częstotliwość. Piszę bo wybieram się z autem na diagnostykę i wcześnie chciałbym sie czegoś dowiedzieć może byłbym w stanie sam coś naprawić...
Witam, Mój merc C240 z 98r Na razie nie mam czasu aby się bawić w naprawy i szukam gotowej recepty na jego dolegliwości. Jak nie znajdę to postaram się o oryginalny Boscha czujnik położenia wału. Teraz mam włożony Sacsa (na pewno zła pisownia) - taki jaki pasował do merc. Od tego momentu zaczęła się zabawa. Jak jest ciepły to nie zapala, ale jak zimny...
A może immo szwankuje,popatrz na kontrolkę... Immo odcina wtryski...
Sprawdź kąt wtrysku. Podłącz VAG silnik rozgrzany VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 zablokować nastawy Wartość 50-55 zależnie od silnika. Gryzący dym to niespalona ropa z uwagi iż zostaje wstrzyknięta do cylindra w złej chwili. Przerabiałem to w swoim. Objaw ciężki rozruch, przy pierwszym zimnym rozruchu. Mogę podesłać manual
Prawdopodobnie nieszczelność na przewodach zasilających w paliwo lub obudowie filtra paliwa. Jak zapala zimny?
Możliwe, że rozrusznik ciągnie tyle prądu, że układ zapłonowy nie jest w stanie wytworzyć iskry. Wiadomo, oryginalnie nie powinno tak być. Może uszkodzony jest regulator napięcia. Do samego odpalenia luz zaworów nie jest taki istotny, ważne by zawory domykały się do końca.
Ja mam fiestę na gazie.Zapalam ją na gazie nawet przy 20C mrozu po góra dwóch obr wału.Przestała zapalać po 100kkm na gazie.Wymieniłem membrany i jest OK.Czy on nigdy nie zapalał zimny na gazie i ile ma przejechane na gazie? Pozdrawiam.
Jaki układ zapłonowy? Czy jak zgaśnie jest prawidłowa iskra? Co to za gaźnik i jak jest wyregulowany? Czy zapalasz zimny silnik ze ssaniem?
LPG ma znaczenie bo wyłancza wtryski a wypadanie zapłonu może powodować zwarcie przerwa w obwodzie cewki
Sprawa dawno rozwiązana. Zapomniałem napisać że wymiana kolejnego sterownika rozwiązała problem. Oryginalny i dwie używki z takimi samymi objawami. Pech ???. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
witam mam podobny problem z zapalaniem zimnej 60tki tyle ze u mnie byl robiony remont silnika tuleje tłoki głowice i pompa z koncówkami i tez najpierw dymi jak zalapie to jakby nie na wszystkie cylindry i po chwili zaczyna normalnie pracowac juz sam nie wiem jaka moz byc przyczyna moz kąt wtrysku?
Moja Fabia miała uszkodzony czujnik temperatury. Raz wskazówka była "na 0" czasem na zimnym pokazywała, że jest przegrzana ale ogólnie nie miało to wpływu na zapalanie zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Dlatego zachęcam w pierwszej kolejności do diagnostyki. Pozdrawiam.
Miałem taki gaźnik z silnikiem 110 i używanie ssania było praktycznie niepotrzebne chyba że był problem z luzem na zaworach. Być może przydałoby się przy niskich temperaturach ale ja poniżej 10'C nie korzystam z motorka. Widocznie dysza od wolnych obrotów jest lekko przewymiarowana i to wystarczy aby ułatwiać zapalanie na zimnym.
Witam wszystkich. Postanowiłem opisać swój problem, z którym borykam się już ze dwa lata. Nie znalazłem na forum rozwiązania podobnego problemu. Do forda założyłem instalację stag 4. Przez pierwszy rok nie było problemów. Lecz pewnego dnia zaczął trudno zapalać. Trzeba go długo kręcić. Te problemy związane są z instalacją, ponieważ jeżeli z instalacji...
Sprawdź wtryskiwacz rozruchowy ewentualnie termiczxny przekaźnik czasowy sterujacy tym wtryskiwaczem
Kolego nowy gaźnik (czy używka) też wymaga regulacji (na zimnym silniku). Ssanie pewnie jest sprawne, bo twierdzisz, że na zimnym silnik zapala. "Zimne" silniki 2T potrzebują chwilę na rozgrzanie się, po czym pracują poprawnie chyba, że jest na wtrysku.
Przewod wymieniony autko zapalilo , ponowna proba po ok 3 godz i jest ok zobaczymy jutro rano no i jak wyjezdze troche paliwa bo mam ponad 40l teraz . Oczywiscie dam znac co i jak . Pytalem rowniez w serwisie Mercedesa o ten filterek w zbiorniku i gosc mowil ze nic takiego tam nie ma ....
Niestety to nie to.1 solenoid regulujący czas wtrysku 2. Potencjometr sygnału. Zawór znajduje się dokładnie w miejscu cyfry 2(grafika)
Witam. Posiadam CXP 2002 +gaz, dusił i dławił się przy zapalaniu, słabo sie rozpędzał jak był zimny, podczas zapalania "parskał" przy przygazowaniu często dławił się aż do gaśnięcia, obroty falowały. U mnie pomogła wymiana Aku. Podobno komputer jak nie ma 12V to "szaleje". warto sprawdzić swój akumulator i spróbować z innym Aku:) Pozdrawiam ps.temat...
Pierwszy z układów stabilizująco-zapłonowych zapala świetlówki bez podgrzania skrętek (zimny start). Drugi podgrzewa elektrody przy starcie, co znacznie przedłuża żywotność świetlówki. Połącz zgodnie ze schematem. Jeżeli jest to świetlówka zimnego zapłonu z trzonkiem G23 (dwa wyprowadzenia), to twój statecznik nie zadziała.
Pompa VP44, cała litania po internecie jest. Wnioskuję zimne luty w elektronice pompy paliwa - VP44 Bosch.
Sonda 87 roku? Golfa to już możesz zezłomować bo widzę że już co najmniej ponad rok tak jeździsz i możesz naprawić prostej usterki.
.Silnik zapala od kopnięcia czy to zimny czy ciepły.Z uruchomieniem nie ma najmniejszego problemu.Dopiero po dodaniu gazu na zimnym zaczyna się dławic i nie chce wchodzić na obroty.Po około minucie jest ok.Na zimnym nie da się włączyć świateł bo od razu gaśnie.Musi trochę popracować tak że 2 min i wtedy można włączyć światła. Tak właśnie ma to wyglądać....
Witam samochód jak w opisie ciężko zapala zimny błąd sporadyczny p 0404 działanie egr. Moc samochodu w normie poza tym że trzeba długo kręcić nim zapali i to kilka razy.
Włącznik świateł stop ma wpływ na włączenie przekaźników grzania- taką głupotę to chyba tylko tutaj można napisać. Kolego wls91 sprawdź moment wtrysku w swoim samochodzie i koło rozrządu na wale korbowym czy nie jest lużne. Nic nie piszesz jak pali ciepły. Dodano po 45 A może po postoju odpływa paliwo. mam podobny problem z miom AFN TDI ... jak spawdza...
Witam, Mam problem z zanikiem ciśnienia sprężania w corsie 1.3 cdti. Motor po przeskoczeniu łańcucha, głowica zrobiona. Przed odpaleniem zmierzone sprężanie w normie, silnik zapala dobrze. Po zagrzaniu dochodzi do podpierania zaworów gdyż znacząco spada sprężanie i motor ciężko zapala zimny. Ciepły jeszcze jakoś pali. Wszystko posprawdzane, ciśnienie...
Witam, mam podobny problem z Briggs 650, iskra jest cały czas, zimny zapala od pierwszego pociągnięcia, gdy się zagrzeje, nie chce zapalić. Czy udało się rozwiązać tamten problem??
Szybciej na pewno, taniej - części 80 zł, w tym dźwigienka niecałe 8 zł. To niewiele za możliwość poznania budowy i zasady działania części wodnej na żywym organizmie. -- Poskręcane, nie cieknie i dalej niechętnie zapala "zimny" :( -- Dla domowych rozkręcaczy G-19-02 - od spodu pomiędzy częścią wodną i gazową jest jedna śrubka, po odkręceniu której...
Czy po odpięciu czujnika lepiej zapala zimny? Jaki wtedy ma obroty? lecz obroty dalej rosną proporcjonalnie do temp. I na benzynie (na początku, po rozruchu) i na gazie jak się na niego przełączy - tak się zachowuje?
Witam Wszystkich, Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. Mam problemy z zapalaniem meganki 1,4 16v r.2002. Po pierwsze w ASO zasugerowano wymianę czujnika zapłonu (wymieniłem), sprawdziłem akumulator (jako, że było go tylko 50%-wymieniłem). Problem objawia sie na zimny silniku, ale nie za każdym razem (co 4-5 raz) przekręcam kluczyk, kręci ale nie zapala....
Mam passata b5 z 96r 1.9 tdi bardzo ciężko zapala czy ciepły czy zimny był podpięty pod komputer ale nie pokazuje żadnych błędów jak mu odpiąć czujnik temp. to pali z pierwszego wymieniłem czujnik i nic nie pomogło dalej to samo mechanik mówił ze musze mu wgrać nowe mapy bo to wina komputera a może ktoś miał do czynienia z takim czymś bo jak zapali...
krystianeq321. Opisz dokładniej problem. Napisz po kolei co się dzieje gdy zapalasz zimny silnik (po nocy). Sprawdź działanie kranika podciśnieniowego, odpowietrzenie baku oraz działanie ssania automatycznego.
Czujniki oryginał czy jakieś podróby?
Witam Fiat Stilo 1.4 16V mam mały problem który występuje w temperaturze mniejszej niż 5 stopni C i wygląda następująco: Podczas zapalania po nocy po przekręceniu kluczyka i próbie zapalenia samochód zapala od razu lecz jest na bardzo niskich obrotach dopiero po 2-3 sekundach wchodzi w wyższe obroty, potem jest wszystko ok. Ten problem występuje tylko...
Ja miałem przetartą izolacje w cewce automatu i był dokładnie taki sam objaw, zapalał na zimnym a potem na ciepłym cisza. Po wymianie samego automat problem znikł. Myślę że bez wyjęcia rozrusznika się nie obejdzie
FFFF (65535) to usterka sterownika, i tyle. Przyczyn może być dużo, nawet źle przeprowadzony chiptuning...
Zapalam zimne auto ok. zaczynam jazdę obroty 3tys auto gaśnie. Ciężko zapalić za 6-7 razem zaczyna łapać nie pracuję rowno. Po dłuższej chwili zaczyna pracować ok. No jaśniej chyba już się nie da.
Chyba jest zasilana ale pewien nie jestem nie mam miernika.
Witam mam problem z zapalaniem zimnego silnika Laguny,i czy to ma jakiś związek z tym że kiedy jade na benzynie to auto posiada czasem chwilowe zaniki mocy(naciskając pedał gazu silnik reaguje z opuznieniem a nawet szarpie).Podejżewam 2 rzeczy albo mam uszkodzoną pompe pal.albo WN.Prosze o pomoc
Prysnij Plakiem do korektora ssacego, tam gdzie filtr powietrza jak zatrybi od Plaka to patrzył bym coś z paliwem, jeśli na plaku nie zatrybi to świeca iskra przewody
Ja stawiam na układ paliwowy przyczyn może być wiele.Kolega trochę więcej napisze czy dobrze zapala zimny ciepły silnik? czy spalanie jest w normie? Więc szarpie jakby silnik przerywał czy drży? Jeśli nie dwumasa to może przeniesienie napędu wał ?
Rozjechane mapy, puszcza gaz parownik, luz zaworowe, świece zapłonowe.
Panowie dajcież spokój... Troche powagi :D Skoro silnik jeszcze nie odpalił to sonda nie działa. Silnik musi odpalić by zadziałało <- tak?? Czujnik temp cieczy sprawdż. Czy działa i jakie tam ma napięcie. Dodano po 1 Do autora tematu. Zakładam że zapalasz zimny silnik tylko na LPG i zapala od razu czy tak??
Witam , ja mam podobny problem z Nubirą . 1. Zapalam zimny silnik , od razu jadę , po chwili (ok. 2minuty) silnik jakby się dławił , brak wolnych obrotów . 2. Zapalam silnik pozostawiam na wolnych obrotach ok. 5 minut (wyczuwalny jest zapach benzyny), ruszam , silnik pracuje bez zarzutu . 3. ciepły silnik pracuje bez zarzutu . Może ktoś miał podobny...
Uzupełniając temat, ustawiłem napięcie RSW tak jak było przed rozebraniem nastawnika i błąd dalej wywala. Dziwna sprawa jest tak że jak rano zapalam zimne auto to kontrolka nie świeci. mogę jechać obojętnie ile km. Jak auto ciepłe zgaszę silnik to po odpaleniu już się zapala. Ale trzeba ruszyć z miejsca bo na wolnych obrotach nie za każdym razem. Kurde...
Witam W moim renault clio 1.4 B gaźnik mam problem z zapalaniem na benzynie na zimnym silniku podczas gdy na gazie zapala bez problemu.Kiledy silnik jest ciepły na benzyne zapala juz bez problemu. Sprawdzalem juz linke od ssania i niewiem co moze byc przyczyna.
możliwe że jest źle ustawiony rozrząd na pompie paliwowej.A jak zapala jak jest zimny silnik?a jak zapala jak jest ciepły
Zapalam zimny silnik i obrot skacza,pomiedzy 800 a 1000 . Po minucie schodza na 800 jak zawsze i jest ok .To dzieje sie tylko przy zimnym silniku. Czy moge tak jezdzic jeszcze przez jakis czas.??? (jestem w trasie). Dzieki i pozdrawiam.
Witam jedz do gaznikowca niech ci wyreguluje gaznik lub przeczysci
Boję się, że komputer nic nie wykaże. Mój brat ma Fiata Marea- silnik chodzi strasznie nierówno, a EXAMINER nie pokazuje żadnego błędu. Czy ta moja usterka może mieć coś wspólnego z instalacją gazową?? Pozdrawiam mistral
Witam. Dołączam do dyskusji z podobnym problemem. Mianowicie zaczęło się od nieprzyjemnych problemów przy zapalaniu tylko na zimnym silniku (z rana). Zapalał ale spadały obroty co czasem powodowało gaśnięcie auta, a po kilkunastu sekundach było już ok. I tak przez cały dzień bez problemów. Aż w końcu stracił zupełnie moc. Wyjazd pod małą górkę tylko...
http://obrazki.elektroda.pl/2206698800_1... Witam. Od pewnego czasu mój kadecik 1.4i ciężko zapala na zimnym silniku tz. długo kręci rozrusznikiem(5/6 razy). Silnik chodzi jak zegareczek równiutko, nie szarpie. Na ciepłym silniku zapala "Od strzała". Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu przez ok. 2 sekundy. Zdjąłem wężyk nr.1...
Mam taki problem w A2 2.0 TDI BKD 140 KM. Auto zapala zimne i jest ok jak się rozgrzeje nawet podczas jady potrafi zgasnąć. Sprawdzone/wymienione: filtr paliwa, instalacja do czujnika doładowania, instalacja paliwowa. Błąd: czujnik ciśnienia doładowania błędny - prawdopodobnie jest założony zły bo 0 281 002 399 a to jest nie do tego silnika i na jałowym...
Kolego sprawdz czujnik temp. płynu który daje sygnał na komp. Swoją drogą to skąd kolego masz taką pewność że ten Twój Golf jest na gażniku? Sprawdz to ,i napisz czy sprawdziłeś też ten czujnik. Ostatnie Golf-y na gażnikach to były 2. Pozdrawiam! Dodano po 2 ps. na podstawie sygnału z czujnika temp. płynu komputer ustala dawke paliwa. Czyli zimny silnik...
Witam mam problem z autkiem jak z tematu. Samochód bardzo ciężko zapala jak jest zimny, szczególnie teraz jak temp. spadła poniżej 0. Kiedy już uda się zapalić silnik na jałowym chodzi jakby na 3 cylindry. Po ok. 5min. pracy silnik możemy zgasić i odpala już wtedy dobrze. Praca na biegu jałowym bez zmian. Silnik ma jedną cewkę i rozdzielacz zapłonu....
W dieslach nie ma kąta ustawienia zapłonu. Można tylko ustawić wyprzedzenie wtrysku paliwa. Paliwo jest wtryskiwane w ostatnim momencie spreżania, to właśnie ten moment się ustawia na pompie wtryskowej. Jeśli kopci z rury przy zapalaniu, to może być to wina wtryskiwaczy. Nie rozpylają paliwa, tylko sączy sie do cylindra. Dlatego kopci. Jeśli pali z...
Nie ma takiej możliwości, żeby nic nie wykryli. Jeśli źle zapala to jest problem. Sprawdziłeś tego motylka na wlocie powietrza ? Zostaw w warsztacie na noc / niech sami rano zapalają zimny to ich przekona że jest problem. Na razie Cie olewają... a czujnik trzeba wymienić - czasem to nie czujnik ale połączenia - kiepski kontakt, nadłamany przewód, itp.
Zakręcasz butlę i wypalasz gaz podczas pracy silnika. Sprawdzałeś też czy awaryjnie na gazie zapala.
Ale tamten temat nie jest zamknięty. a ogrzewanie nie działa. A węże do nagrzewnicy są gorące? Czy stwierdzasz, że leci zimne powietrze? STOP się zapala bo przekracza temperaturę. Wentylator chłodnicy się uruchamia?
Czym sprawdzasz owe napięcie? I czy po odpięciu kostki zapala normalnie? Nie napisałeś czy silnik jest zupełnie zimny, czy ciepły?
Witam! Podejrzewam, że sprawność Twojej pompki ze względu na przebieg po prostu spadła. Jeżeli jeździsz na gazie musisz mieć co najmniej 1/3 zbiornika paliwa. To nie przesada. Paliwo w tym wypadku nie służy tylko do napędzania auta, ale do smarowania i chłodzenia elektrycznej pompy paliwa. Spróbuj opróżnić całkowicie zbiornik paliwa i pojeździj na gazie...
Wątek gdzie/u kogo naprawię to nie tu, pomyliłeś forum z bazarem, a komentarz poniżej: Tak: -objeździłeś połowę serwisów Krakowa jak nie małopolski zawsze mając swoją rację jak owo auto naprawić, to małe miasto toteż dużo wiem -pomontowałeś LPG którego gaziarze nie są w stanie ogarnąć po własnym montażu, -obsmarowałeś wszystkie serwisy w okolicy za...
Mam taką sprawę moja astra z rana jak zapalam to muszę trzymać rozrusznik i kręcić do oporu z 20 ,30 sek aż zapali . Ale w dniu jak już zapalałem czyli na ciepłym silniku pali na rys , więc co to może być może to zapłon aparat zapłonowy źle ustawiony ? i czy jest jakiś sposób by zapłon ustawić bez lampy stroboskopowej ?
JUż nie jedną taka impreze robiłem, tylko raczeń nie zapalaj zimnej żarówki odrazu na 100% w dużo przypadkach nic się nie dzieje no ale duża różnica temperatur robi swoje. Jeśli żarówki sa chińskie to nie gwarantuje że będzie dobrze, ale najwyżej będą wcześniejsze fajerwerki z reflektorów, a dokładnie z żarówek.
Sterownik lub elektroda jonizacyjna,ale lepiej wezwij serwis .
Jak jesteś umówiony na 14.00 przyjedź o 12.30 wtedy właściciel nie zdąży wcześniej przepalić diesla i zobaczysz jak zapala zimny. Oczywiście nie puszczaj radia jak robisz jazdę i weź diagnoste- 100zł to drobnostka, byle naprawa tyle kosztuje. Przynajmniej zczyta błedy. Może prawdziwy przebieg.
Czujnik położenia wału albo padnie całkiem (nie można uruchomić silnika), albo tak, że jeśli się silnik nagrzeje to auto zgaśnie i nie da się uruchomić silnika. Dopiero kiedy ostygnie, znów można uruchomić silnik, jak gdyby nigdy nic. Co do ciężkiego palenia na zimnym, to szukaj gdzie indziej, np. czujnik temperatury silnika.
Może jakiś zimny-lut, router z zasady się nie przegrzewa gdyż jest przewidziany do ciągłej pracy.
zimny zapala około ciężko zapala zimny zimny ciezko zapala
satelita astra hotbird parametry arduino kasowanie eeprom renault megane instrukcja obsługi
naprawa stacji zasilania stacja zasilania
Vileda JetClean – układ scalony sterownika: Sonix SN8F5702ASG, STM8S103F3, identyfikacja Ford C-Max brak reakcji rozrusznika, słychać tylko przekaźniki – diagnostyka Mk1/Mk2