Diagnosta zaślepił wężyk idący do zaworu egr ale błąd nadal wyskakiwał. Żałosny ten diagnosta. Nawet biedak nie ma pojęcia, że układ EGR jest sterowny podciśnieniem i nie ma nic wspólnego z układem sterowania ciśnieniem doładowania. Jeśli zostały sprawdzone trzy wężyki wychodzące z elektrozaworu N75 na ich drożność (ten wychodzący do rury dolotu powietrza...
Jaki silniczek?
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
Ten z jednym pinem jest na zegar, Ciebie interesuje ten drugi, na 2 przewody. MAP to właśnie czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Powodzenia.
Dotyczy to ciśnienia w kolektorze ssącym. Mierzy je map sensor ale błąd nie musi oznaczać że on jest uszkodzony. Posprawdzaj wężyki podcisnien, węże od powietrza generalnie wszystko gdzie może być ubytek (lewe powietrze).
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
Teraz kręci 3 i nawet 3,2 bar czyli ok. Nie ok bo powinien trzymać równe 3 bary w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym, ale powiedzmy że to błąd pomiaru. Sprawdziłeś jak z utrzymywaniem ciśnienia po zgaszeniu?
To jest ciśnienie w kolektorze ssącym.
Map sensor mierzy ciśnienie różnicowe : jedno to różnica ciśnienia gazu i ciśnienia w kolektorze ssącym, drugie to podciśnienie w kolektorze względem atmosferycznego, Jeśli masz brak wskazań ciśnienia to instalacja nie będzie prawidłowo działać z powodu braku korekt od ciśnienia - i nic tu nie da ustawianie na manometr . Napraw lub wymień map. Najlepiej...
dzięki za info, posprawdzam napięcia jeszcze dziś i wymienię uszczelki pod przepustnicą i kolektorem ssącym Dodano po 1 też tak myślałem, żeby zrobić, dam dziś jeszcze znać
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Sprawdź czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym numer seryjny chyba 39200-2F000 koszt 130 zł - u mnie pomogło
P2023 dotyczy sondy lambda (jej grzałki) - do sprawdzenia połączenia i sonda. P0108 dotyczy ciśnienia w kolektorze ssącym. Nie wiem, czy masz przepływomierz, czy tylko map sensor, ale jedno z tych dwóch może być przyczyną, jak również nieszczelność kolektora ssącego, albo jak gdzieś mi mignęło na jakimś forum zagranicznym nieszczelność lub niedrożność...
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
Z16XEP nie ma przepływomierza.Te dwa przewody to czujnik temperatury zasysanego powietrza.Do obliczenia dawki korzysta z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym i jeszcze paru parametrów.Pozdrawiam.
Niebieski pytajnik - czujnik temperatury powietrza w dolocie. Czerwone to MAP sensor - a nie czujnik położenia przepustnicy. MAPsensor czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik położenia przepustnicy (TPS) po prawej stronie - ten pierwszy od dołu. Wtyczka po prawej wyżej to do silnika krokowego. Żółta wtyczka - na podstawie zdjęcia nie powiem.
Ale tylko to jest stałe: 17812 - Układ recyrkulacji spalin P1404 - 35-00 - niewykonane nastawy podstawowe 17847 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (G212) P1439 - 35-00 - błąd nastaw podstawowych 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) P1156 - 35-00 - przerwa / zwarcie z masą 16497 - Czujnik 1 temperatury zasysanego powietrza (G42)...
Kolejna kwestia to jak bardzo ta Scania kopci bo ogólnie to Scania lubi se zakopcić np przy zmianie biegów. Turbosprężarka zregenerowana?? Pierwsze pytanie: dlaczego była regenerowana a drugie pytanie to czy jest zregenerowana poprawnie?? Pasowałby po pierwsze sprawdzić szczelność dolotu i intercoolera (baaaaaaaaardzo częsta usterka w Scanii) i podmienić...
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Witam potrzebuje sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i jakie ma mieć wartości mam bmw 530d e-39 2002r 193km w automacie
Witam koledzy. Temat zamykam, pacjent uzdrowiony. Skończyło się na wymianie sterownika, wentylator przestał działać , choć parametry ciśnienia w kolektorze ssącym pozostały takie jak w poprzednim sterowniku.
Czujnik map jest uszczelniony za pomocą o-ringa, otwór o średnicy bodajże 8mm, jaka tam musiała by być dziura, żeby było czuć opary paliwa ? Ja bym szukał przyczyny gdzie indziej: węże odmy, miejsca jej łączenia z kolektorem http://obrazki.elektroda.pl/8869093700_1...
Ile masz tam pinów
Pomiar ciśnienia sprężania odbywa się przez zmierzenie ciśnienia sprężania w cylindrach, a nie kolektorze ssącym. Świece jako że to część eksploatacyjna, to najłatwiej powiedzieć że wszystko wina świec, niestety w tym przypadku nie mają nic wspólnego z twoim problemem.
Dzień dobry. Mam Scenica 1 9dCI 130 koni, niedawno kupionego. Tuż po zakupie sterownik silnika wskazal błąd P012B przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Wymieniony został filtr powietrza, bo był zawalony na czarno, oprócz tego był wymieniony rozrząd i filtr paliwa. Dziś w trasie sytuacja się powtórzyła, wystąpił ten sam błąd przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Odczytywałem...
Weź kolego pod uwagę że każdy cylinder zasysa swoją dawkę powietrza która jest potrzebna i jedyne co jest minusem to brak ciśnienia w kolektorze ssącym w momencie kiedy turbina pracuje. sporo powietrza ucieka w momencie gdy turbina zaczyna pracować na WYŻSZYCH obrotach.
Komputer pokazał błąd ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik wymieniony na nowy Ile Ci map pokazuje ? dubel ;)
Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku sekundach. Aktualnie po wymianie filtra paliwa i podmianie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym auto odpala i chodzi na wolnych obrotach, ale jak doda się gazu, to gaśnie, i jeszcze jakby coś strzelało w kolektorze. Dodano po 50 Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku...
Ale zaraz... Silnik 90 KM wyposażono w soft-turbo bez sterowania elektronicznego. Tam nie ma elektrozaworu sterującego turbo i czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym. Były one stosowane w mocniejszych silnikach.
Jak w temacie proszę o ocenę logów Grupa 000 (Log statyczny): http://vaglog.pl/log-000_OU88OY.html Grupa 003 (Log dynamiczny): http://vaglog.pl/log-003_q3O2Q.html Grupa 011 (Log dynamiczny) http://vaglog.pl/log-011_gj2Dz4.html Ostatnio pojawił się błąd 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji.
P0070 — czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale on jest w przepływomierzu P1105 — tu nie jestem pewien, bo to czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym, lub czujnik ciśnienia atmosferycznego który w niektórych wczesnych wersjach był montowany oddzielnie (wg. schematu wraz z przewodem od przepływomierza). Trzeba sprawdzić jaki wartości...
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym posiada. Chyba to jest to ?
Elektrozawór podłączony, wtyczka do ECU przerobiona, nie mogę tylko znaleźć podłączenia pod czujnik ciśnienia-kolektor ssący. Czy powinno to być połączone przez trójnik? Druga sprawa pod lewą lampą przednią znalazłem takie oto kostki, czy orientujecie się do czego to?
Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
Zobacz czy ci się nie wypięła wtyczka z MAP-sensora (ciśnienia w kolektorze ssącym).
Wyczyść z oleju czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ten na dozowniku powietrza . Zachodzi olejem i pokazuje przeładowanie co jakiś czas.
Czujnik jest i ma dwa kable, opisywany to czujnik ciśnienia oleju, stukowy jest z tyłu silnika zasłonięty kolektorem ssącym
Ten zaznaczony w niebieskim kołki na rysunku poniżej, wymieniałem i jest sprawny. Tego w czerwonym kółku nie wymieniałem. Czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym wymieniałem, sprawny. Turbina regenerowana sprawna. https://obrazki.elektroda.pl/7894793400_...
Moc odcinało, magicy już doszli dlaczego. Mam nadzieję, że to jest to i nie będzie już niespodzianek. Zepsuty był Czujnik doładowania ciśnienia i Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym . Na razie temat do zamknięcia. Dziękuję wszystkim za chęć pomocy
Typowo uszkadzał się kawałek rurki gumowej do czujnik ciśnienia wewnątrz sterownika silnika. Niestety aby tam się dostać trzeba wyjąć licznik bo pod nim jest sterownik.
Peugeot 307 2.0 16V 140KM 2006r. Auto sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny, błędy: P0105 - nastawnik klap przepustnicy do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym; P0121 - siłownik przepustnicy; P1133 - potencjometr przepustnicy 1; Ok 7 lat temu wymieniana była przepustnica na nową VDO oraz wymieniana przeze mnie wiązka z wtyczką od przepustnicy do ECU....
o ile dobrze pamiętam to uszkodzony był czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym
Sorry, że tak długo wymieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i na razie jest cisza.
Sprawdź lambdę, wężyk do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik temp.
34 - Obwód czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym
Jak nie było nic grzebane w sterowniku to sprawdź wartości rzeczywiste - jaki to silnik DTI, DTL, sprawdź podciśnienia, sprawdź EGR, przepływomierz ze sprawnego auta /nie podróbka/, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, turbinę.
Witam! Passat B5 1.9 TDI awx 130. Brak mocy w układzie doładowania , dodam że w wężyku przed gruszką brak jakiegokolwiek ciśnienia! Wymieniony n 75 , przepływomierz , EGR czyszczony, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym , turbo 3 lata temu. Od miesiąca nie mogę rozwiązać problemu !!! Po pomoc !!! AI: Sprawdzałeś szczelność przewodów podciśnieniowych...
Zmierz ciśnienie na listwie w trakcie pracy, a nie ile pompa da radę. Domyślam się że powinno być 3,5 bara względem ciśnienia w kolektorze ssącym, na pewno nie więcej, nie mam gdzie w tej chwili sprawdzić dokładnej wartości. Nie kombinuj z zaślepianiem powrotu bo 6 barów to tam stare spróchniałe węże porozrywa.
BMW E61 N47 - wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, kolektor ssący. Samochód jedzie dobrze, przy nagłym wciśnięciu gazu do oporu, wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu, wszystko wraca do normy i ponownie po wciśnięciu gazu do oporu, to samo. Dzieje się to powyżej 3500 obrotów.
Zaintrygowało mnie co Gimak napisał o zmianach ciśnienia w kolektorze ssącym, tym razem nie miałem dostępnego manometru, więc sprawdziłem tylko na komputerze i oczywiście komputer auta pokazuje zmiany ciśnienia w kolektorze ssącym w momencie podniesienia obrotów, natomiast komputer gazu pokazuje stałe ciśnienie gazu w systemie (może drobne wahania ok...
Faktycznie ciśnienie ma się zmieniać w zależności od ciśnienia w kolektorze ssącym. Ale w programie masz pokazane ciśnienie różnicowe. Im bardziej stałe tym lepiej.
Witam.Potrzebna pomoc Freelander 1.8 gdzie znajduje się czujnik ciśnienia bezwzglednego na kolektorze ssącym go nie ma, czy możliwe że jest w sterowniku?
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Chyba trafiłem, po przeczytaniu wielu stron o podobnych problemach, zacząłem szperać we wszystkich czujnikach które są na wierzchu, wszystko wskazuje na czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym, rano po długim postoju okaże się, teraz po odpięciu go mimo komunikatu "sprawdź wtryski" auto pali idealnie i przyspiesza dobrze, ale będzie śmiechu...
Jest od instalacji LPG, jeden wężyk jest do pomiaru ciśnienia gazu, drugi podciśnienia w kolektorze ssącym i takie efekty mogły być. "Wcisnąłeś", to i skręć opaskami. Przewód paliwa ma numer katalogowy 1,5 8V > 96352102 1,5 16V > 96350574 Nie dziaduj, w tym wężyku jest kilka bar ciśnienia, wymień przynajmniej na używany, bo to obecne równie łatwo może...
Ciśnienie kolektora ssącego na biegu jałowym Wyreguluj zawory. , to też może być przyczyną, ale nie pojawia się w jednym momencie tylko stopniowo. pozdrawiam
Za katem nic nie ma do mieszanki. Przed katem to tak. Oj jaka diagnoza taka naprawa Jeszcze się kiedyś zdziwisz :| Do 32115 - odczyt temperatury silnika po zagrzaniu , odczyt pracy sondy przed i za katalizatorem , odczyt ciśnienia w kolektorze ssącym , pomiar ciśnienia paliwa na rampie wtrysku itd, itd ..... :D
Koledzy moze ktoś pomoże VOLVO FH 460 strasznie duzo pali wymieniłem pompowtryski i czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym.
W tym modelu były trzy rodzaje silników silników 3,0Hpi ten który jest tutaj nie posiada EGR ani też katalizatora a turbina sterowana jest podciśnieniem bez elektrozaworów sterujących ,myślałem szczerze o tym czujniku ciśnienia w kolektorze ssącym i jutro porównam te ciśnienia Dziękuję za podpowiedzi i sugestie oraz oczekuję na kolejne podpowiedzi....
Przyczyną braku pełnej mocy może być również za niskie ciśnienie doładowania spowodowane niesprawną turbosrężarką lub nieszczelnym dolotem, sprawdź czy do pompy wtryskowej dociera informacja o wzroście ciśnienia w kolektorze ssącym.
Taką sytuację może stworzyć brak masy pomiędzy czujnikami a ECU. Masa czujników jest zawsze prowadzona osobno do ECU i dopiero w ECU łączy się z całą masą (sterownika, silnika, pojazdu). Napięcie 0.7 V by oznaczało że gdzieś jeszcze ta masa się zamyka poprzez inny czujnik, albo np. diodę zabezpieczającą przez odwrotnym podłączeniem do zasilania +5V...
Ciśnienie paliwa jest ok 1 bara na wejściu do wtrysku? Jakie wskazania w programie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym (MAP) przed odpaleniem i po? Tak samo strzela na gazie jak i na benzynie?
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik iglicy na wtrysku.
Opis tego błędu znajdziesz w diagnostyce silnika. Najczęstszy błąd ESP, to czujnik G71 - czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym
Witam szukam czujnika, który będzie posiadał wyjście cyfrowe bądź analogowe i umożliwi mi dokonania akwizycji ciśnienia w kolektorze ssącym w zakresie -1 ... +1,5bar (względem atmosfery). Zrobiłem rozeznanie w produktach motoroli serii MPX i nie jestem pewien jaki typ układu pozwoli mi dokonać pomiaru tj. differential, absolute czy gauge. Wydaje mi...
(Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym) (montowane opcjonalnie). Podzespół <Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym> znajduje się przy kadłubie silnika, od strony zasysania. Według bosch esitronic.
Witam. Mam takowe dane co do tego sensora: SENSOR CIŚNIENIA POWIETRZA W KOLEKTORZE SSĄCYM T47 1,0 BAR 0,9 - 1,2 V 1,5 BAR 1,5 - 1,8 V 2,0 BAR 2,0 - 2,4 V 2,5 BAR 2,5 - 3,1 V 3,0 BAR 3,0 - 3,7 V 3,5 BAR 3,5 - 4,3 V 4,0 BAR 4,0 - 5,0 V SENSOR TEMPERATURY POWIETRZA W KOLEKTORZE SSĄCYM T33 TEMPERATURE VOLTAGE RESISTANCE -20 4,7 - 4,8 V 11,8 - 14,9 KOHM...
Był nieszczelny (pęknieta była harmonijka gumowa między przeplywką a rurą dolotową) ale już wymieniłem. A może walniety jest czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. To jest silnik po lifcie, który ma już czujnik.
Witam wszystkich a może jest uszkodzony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym????? o tym nikt nie pomyślał , immo może być też przyczyną ale nie na 99 procent właśnie taki sam objaw daje uwalony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ,mówię o tym bo nie dawno sam miałem taki problem w t4 ale benzyna .Moim zdaniem to może być też to .Rada:proszę sczytać...
Kod 33 - nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym MAP. Sygnał czujnika ciśnienia odpowiada wartościom przekraczającym 84kPa. Przyczyna: uszkodzony czujnik, wadliwe jego podłączenie elektryczne lub niesprawny przewód podcisnieniowy łączący czujnik z kolektorem (zatkany lub nieszczelny)
Ogólnie te turbiny są ciężkie do 100% diagnozy.Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym nie przekłamuje?ew. wymień koszt 200zł.Masz może wydruki z testów?
A w sterowniku nie zapisuje się błąd? Może odłącz przepływkę i/lub czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Może widzi za dużo powietrza? Jeszcze spójrz na temperatury. A sterownik czytany i zapisywany przez OBD?
Nie trzeba robić adaptacji przepustnicy. Jak masz zaślepiony EGR to może być błąd - nieprawidłowy sygnał ciśnienia w kolektorze ssącym. P017-ciśnienie w kolektorze-zwarcie - to cały opis tego błędu? Zwarcie do czego, do plusa? Czy EGR jest dalej zaślepiony i czy P0106 występuje razem z P017?
Przyjrzałbym się czujnikowi ciśnienia w kolektorze ssącym. Dwa razy mi się zdarzyło, że niby był OK, a po wymianie wszystko wróciło do normy.
Myślę że do podciśnienia z kolektora ssącego silnika. Mam inną instalację ale też sekwencję (w takim samym silniku) i parownik posiada również króciec podciśnienia. Jednak jest podpięty poprzez czujnik ciśnienia z kolektorem ssącym silnika
Ciśnienie w kolektorze ssącym 986 hPa. Nie zmienia się.
tak w sequencie są wyszczególnione ciśnienia i nie jest tam jedno. jest ciśnienie parownika i ciśnienie (które jest różnica ciśnienia parownika i ciśnienia panującego w kolektorze ssącym) delta P . Więc doszedłem że wartośc 1200 ma być ustawiona w delta P.
mam pytanie czy czujnik map to to samo co czujnik doładowania? Zadałeś kolego świetne pytanie Bo MAP Sensor to czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym. Jego zadaniem jest dostarczanie informacji na temat pracy jednostki napędowej. A konkretniej: pewnego wąskiego zakresu informacji dla ECU A Czujnik ciśnienia doładowania mierzy ciśnienie...
Przyczyn może być wiele: padła sonda lambda przed katalizatorem, brudna przepustnica, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym itp. Miałem z tym kłopoty, dlatego wymieniłem te elementy. Tylko VAG odpowie w miarę poprawnie.
witam,jak sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym(G71)???po odłączeniu go,na vagu w grupie 10 wartość się nie zmienia a powinna chyba maleć???Autu brakuje mocy,na vagu błedów niema.
Uturbiałem swojego mtz-ta i wygląda to mniej więcej tak. Zakładając samą turbinę możesz zwiększyć dawkę paliwa tylko trochę. Pompa wtryskowa przy każdym dodania gazu daje maks dawkę zanim silnik osiągnie większe obroty a powietrza mało bo turbina nie pompuje i jeśli przesadzisz z dawką będzie sadził czarnym dymem. Dopiero dołożenie korektora ciśnieniowego...
ciśnienie paliwa zmierzone i wynosi ponad 3 bary W jaki sposób to sprawdzane? Powinno być dokładnie 3 bary względem ciśnienia w kolektorze ssącym.
Ja mam 1.6 bara ciśnienia w kolektorze ssącym ale ponad atmosferyczne! Z atmosferycznym jest 2.6 bara i auto zwija asfalt ale przy tym pali niemiłosiernie dużo. Auto jest po tuningu, więc "sznurow" masz chyba w normie. Kolego "robi1214" napisz proszę o jakim ciśnieniu piszesz? Ciśnieniu bezwzględnym, mierzonym względem próżni czy ciśnieniu względnym...
Witam, mam problem z błędem P2263 ( wartość ciśnienia doładowania różni się od wartości zadanej) w sprinterze 2.2 bi turbo 163 km, 2012 rok, po przejechaniu ok 40 km zapala się ten błąd, po wyłączeniu zapłonu kasuje się ale po kolejnych km znowu powraca. Wymieniłem węże podciśnienia , kolektor ssący, czujnik ciśnienia spalin, czujnik różnicy ciśnień,...
Witam. Mam problem z wyżej wymienionym autem otóż po przygazowaniu powyżej 3000 obr zapala się kontrolka epc i kontrola trakcji, po diagnozie vagiem pojawia się błąd 17961-p1553 czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym odczyt poza zakresem napiszę co wymieniłem będzie łatwiej -zawór egr na nowy bo stary był zablokowany -wyczyściłem przepustnice -czujnik...
Nie jestem mechanikiem, ale co ma pompa paliwa do zbyt dużego ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym ?[/u]
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Przecierz już raz pisałem ,że jest to VANOS bez ciśnienia w kolektorze ssącym i obojetnie na jakiej instalacji to auto nie pojedzie gdzie jest czujnik cisnienia kolektora ssącego. Montażysta dał kichę po prostu. Tylko pojedzie na holenderskim PRINSIE i SEC-u.
Witam.Audi A4 110 km . Problem polega na tym że cały czas jest załączony zawór n75 od turbiny. Zacznę od początku. uszkodziła się turbina , po wymianie na nową samochód nie wchodzi na obroty. Na warsztacie podmienili na nowe : elektrozawór od turbiny , od EGR-u , przepławkę posprawdzali wszystkie węże ciśnieniowe i podciśnieniowe ,efekt turbina dalej...
Zbyt bogata mieszanka oraz nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia. Błędy mieszanki mogą być spowodowane złym odczytem z czujnika ciśnienia. Szukaj w kolektorze ssącym. Może ciągnąć lewe powietrze przez co oszukuje czujnik i wzbogaca mieszankę.
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Problem polega na tym że od pół roku próbuję pozbyć się błędu który wraca jak bumerang, a dokładniej błąd P2195 sondy sprawdzone działają prawidłowo po zamianie miejscami nic się nie zmienia, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym podmieniony dalej to samo, pompa paliwa podmieniona i to samo, po odpięciu Evap pojawia się błąd od niego ale błąd ubogiej...
Moje pytanie dotyczyło diagnostyki silnika a konkretnie ciśnienia w kolektorze ssącym. Jeśli miałbyś uwalony czujnik ciśnienia to silnik pracowałby w trybie awaryjnym ( zapalona kontrolka awarii silnika i ograniczone dość znacznie osiągi silnika ) no i oczywiście "błąd" czujnika lub za wysokiego ciśnienia. Ja osobiście zacząłbym od diagnostyki i zczytania...
Zawór zwrotny się "skleja". Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie Objawem nieszczelności są podniesione wolne obroty,jak ich nie ma to nieszczelności też nie ma. Jeśli wolne obroty są w normie to pomiary ciśnienia w kolektorze ssącym niczego nie dadzą,bo to oznacza że ciśnienie jest w normie. Drbne nieszczelności nie wpływają na...
3 bary względem ciśnienia w kolektorze ssącym mniej więcej stara się utrzymać mechaniczny regulator ciśnienia w starszych systemach (z powrotem paliwa z listwy). Czyli jest mniej więcej stała różnica ciśnienia przed i za wtryskiwaczem. W nowszych (bez powrotu) już nie jest tak fajnie, ciśnienie jest stałe (4 bar) względem atmosferycznego. Dlatego jak...
Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duzy opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje maly opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku. Przy 40°C napięcie skacze z niskiego na wysokie.napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 500 - 3 500 omów / 20 °C opór: 300 - 350 omów...
To że pompa paliwa coś podaje to nie znaczy, że działa prawidłowo. Ciśnienie na listwie paliwowej winno wynosić w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym około 3 bary. Podłącz manometr i sprawdź działanie zaworu regulacji ciśnienia paliwa (korektor sterowany podciśnieniem z kolektora). Jeżeli na pracującym silniku wtryśniesz odrobinę paliwa do kolektora...
czujnik ciśnienia kolektorze ssącym podciśnienie kolektorze ssącym grzałka kolektorze ssącym
wtórnik katodowy ecc83 zatkany wydech iveco zacisk
instrukcja obsługi toyota yaris akceptor monet
Schemat świateł Peugeot 1007 - źródła i porady Wyłączenie banku energii fotowoltaicznej Sofar: przyczyny i rozwiązania