Można też zerknąc na podciśnienie w kolektorze ssącym.
małe podciśnienie w kolektorze ssącym max powinno być na jałowym 380mbar luz zaworowy trza sprawdzić
To chyba za niskie a nie za wysokie co? Zasada jest prosta ,im większa nieszczelność dolotu, to podciśnienie mniejsze. Do tego powinieneś sprawdzić co widzi ECM z MAP na zapłonie,ma być porównywalne z ciśnieniem atmosferycznym.
Drugi koniec plastikowego wężyka trafia do elektrozaworu EGR, stamtąd do okolic kolektora ssącego, tam też brak podciśnienia. Wężyk powinien być podłączony do króćca na kolektorze ssącym i na pracującym silniku powinno być w nim podciśnienie odpowiadające podciśnieniu w kolektorze ssącym. Tam się nie ma co zepsuć, pompy podciśnienia tam nie ma.
co do pyt. 5. Czujnik to tzw MAP-sensor. Rozpoznaje podciśnienie panujące w kolektorze ssącym i tym samym określa obciążenie silnika
Coś to napięcie na przepływce nie pasuje do kilogramów.W tym silniku napięcie na jałowym oscyluje około 2,2-2,3V.Tam jest przeplywka bosch z końcówką 010.
Uszczelniacze puszczają, gdy podciśnienie w kolektorze ssącym jest największe. Czyli na wolnych obrotach, przy hamowaniu silnikiem. W praktyce po postoju na czerwonym na skrzyżowaniu, po ruszeniu jest max emisja dymu. Podczas jazdy prawie zanika. Pierścienie puszczają pod obciążniem czyli przy butowaniu. Czasami odma nie wyrabia i wszystko pływa w oleju....
Na początku sprawdź króciec od vacuum czy nie jest wyrobiony i traci podciśnienie, kolektor ssący czysty?,dolot szczelny,egr czysty/szczelny, silnik trzyma temperaturę roboczą, katalizator drożny, odłącz ten patent i zrób logi. Statyczne; 001,003,004,007,008 010,011,013,018,023, bs;003,011, dynamiczne; 003,004,008,010,011 Można jeszcze sprawdzić temperatury...
Podciśnienie w kolektorze ssącym MAP masz wysokie wg mnie. Ciśnienie gazu może być chociaż lepsze jest w granicach 1 bara .
Takie proste czujniki były w np. ładach mierzyły one podcisnienie w kolektorze przy zbyt mocnym wcisnieciu gazu wytwarzało sie duże podcisninie i wskazówka wskaźnika wskakiwała na czerwone pole. Odwrotnie, przy zbyt mocnym wciśnięciu gazu podciśnienie w kolektorze ssącym spada i tedy wskazówka dawała po za żółte pole, oznaczające ekonomiczną jazdę,...
JAk by tak mi ktoś przybliżył jego zasadę działania oraz konsekwencje przy uszkodzeniu będę wdzięćzny Zawór DV ma za zadanie ograniczenie efektu hamowania wirnika turbiny przez powietrze odbijające się od zamkniętej przepustnicy (przy przyspieszaniu) W momencie naciśnięcia pedału gazu podciśnienie w kolektorze ssącym maleje, pojawia się nadciśnienie...
17961-Sygnał czujnika wysokości n.p.m. / podciśnienie w kolektorze ssącym, niedopuszczalna wartość sygnału.
Wlasnie tak to wyglada, ale jest sens w takim razie stosowania 4 wtryskiwaczy skoro i tak sa otwierane wszystkie naraz w jednym czasie?? Chyba tylko "prostota" sterowania - wiecej tutaj nic nie widzę. To rozwiazanie jest stosowany także przez innych producentów pojazdów. Jednak jakbyś chciał sterować każdy wtrysk oddzielnie to musiałbyś rozbudować...
Sprawdź na lewe powietrze, kolektor, połączenia gumowe, odma, EGR. Może podasz nam jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach.
W kolektorze ssącym masz ciśnienie, a nie podciśnienie. Ciśnienie dodaje paliwa w pompie wtryskowej.
Map sensor mierzy ciśnienie różnicowe : jedno to różnica ciśnienia gazu i ciśnienia w kolektorze ssącym, drugie to podciśnienie w kolektorze względem atmosferycznego, Jeśli masz brak wskazań ciśnienia to instalacja nie będzie prawidłowo działać z powodu braku korekt od ciśnienia - i nic tu nie da ustawianie na manometr . Napraw lub wymień map. Najlepiej...
Chodziło mi o podciśnienie w kolektorze ssącym na rozgrzanym silniku.
Sprawdź podciśnienie w kolektorze ssącym.
Jeżeli układ dolotowy do przepustnicy jest drożny to faktycznie wymień ten przewód o którym piszesz. W kolektorze ssącym wytwarza się duże podciśnienie więc ten przewód musi być sprawny.
Sprawdź korekty sondy lambda, porównaj sygnał przedniej i tylnej sondy. A najważniejsze, porównaj sygnał sondy lambda z dobrym analizatorem spalin, na rozgrzanym silniku. Sprawdź jakie widzi podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Jakie odcinki przejeżdżasz?
Przepustnica jakieś luzy , szczelność kolektora , jakie podciśnienie w kolektorze ssącym .Nastawnik otwiera przepustnicę bo tego żąda sterownik z jakiegoś powodu .
Sonda lambda wymieniona na nową i problem dalej występuje. Regulacja z sondy lambda wynosi ok -15. Podciśnienie w kolektorze ssącym 420 mBar. Kąt wyprzedzenia zapłonu waha się od -2 do +2. Czujnik temperatury płynu chłodzącego jest sprawny. Na co jeszcze zwrócić uwagę ?
Kolego jak nie podasz błędów czy choćby podstawowych parametrów to nikt ci tu nie pomoże . Jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym ? czy przepustnica widzi bieg jałowy ?
Podciśnienie w kolektorze ssącym ma być 650 mbar.
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym.
Jak podciśnienie w kolektorze ssącym widzi jak chodzi na wolnych? Cisnienie paliwa ok?
W ssącym to podciśnienie raczej Dobrze napisałem. Jak w dieslu z turbina wyobrażasz sobie podciśnienie w kolektorze ssącym? W przypadku zacięcia przepustnicy, sterownik silnika, przechodzi w tryb awaryjny, ogranicza moc, nic się nie stanie. Wcześniej pisałem jakie są założenia konstruktora.
Za dużo. podciśnienie w kolektorze ssącym ma wynosić między 320 a 370 milibarów licząc wartości bezwzględne. tyle ma być.
A sprawdzałeś czy czasami nie zasysa lewego powietrza? zmierz jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym.
Jak na wolnych spada podciśnienie w kolektorze ssącym, to albo jest to nieszczelność ("lewe powietrze") albo zawory niedomknięte / nieszczelne. Inaczej być nie chce ;)
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym. Zmierz ciśnienie oleju jeżeli są regulowane hydraulicznie zawory lub luzy zaworowe. Sprawdź drożność kolektora ssącego.
Sprawdź ciśnienie sprężania + podciśnienie w kolektorze ssącym być może masz wypalony zawór. Silnik 2.0?
Nie przepływomierz tylko podciśnienie w kolektorze ssącym. Jak wyjąłeś klapę to jeszcze bardziej zakłóciłeś pracę układu zapłonowego.
Przy zatkanym wydechu też MAP sensor pokazuje za małe podciśnienie w kolektorze ssącym.
Z pracy sondy lambda dużo wniosków,podciśnienie w kolektorze ssącym,między przepływomierzem a przepustnicą jest tłumik/wygładzenia pulsacji w kol. ssącym,może jest dziurawy/sprawdż
Jakie masz podciśnienie w kolektorze ssącym ? odkąd pamiętam powodem zamieszania w obrotach w tym silniku zawsze była nieszczelność na oringach przepustnicy .
Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Sprawdź wakuometrem podciśnienie w kolektorze ssącym. Po objawach wygląda mi to na podpalony zawór wydechowy.
A jakie ty masz podciśnienie w kolektorze ssącym? sprawdź wakuometrem i porównaj z parametrami w kompie.
Cisnienie paliwa, to raz, a dwa jakie podciśnienie panuje w kolektorze ssącym, odczyt z map-sensora lub z podpiętego wakuometru
co moze powodowac za małe podciśnienie w kolektorze ssącym map odczytuje 350-400mmHg
W zamierzchłych czasach jak miałem malucha to: - zaznaczony wężyk na drugim zdjęciu, to było odpowietrzenie miski olejowej (odma), - na pierwszym zdjęciu w tym miejscu nic nie było. Ja jak dałem się nabrać na tzw wskaźnik ekonomicznej jazdy, to w tym miejscu miałem podpięty wężyk do mierzenia podciśnienia w kolektorze ssącym. Natomiast u kolegi. który...
Hany i stag 300 poprawnie założone chodzą w tym aucie elegancko. Oczywiście przy poprawnie działającym silniku na benzynie. Twój nie działa poprawnie i problemem jest najprawdopodobniej nieszczelność w obrębie kolektora ssącego / podciśnień.
A jak sprawdzić czy zatkaniny jest jakiś sposób. Bo kicha jak kupie 2 i będzie nadal źle. Mierząc podciśnienie w kolektorze ssącym.
Czujnik podciśnienia załatwi sprawę. Podczas hamowania silnikiem podciśnienie w kolektorze ssącym gwałtownie rośnie. Ciekawe tylko czy elektrozawór wytrzyma kilkaset wyłączeń dziennie.
Tak ma być - jak jedziesz i puszczasz nogę z gazu, wtedy wzrasta podciśnienie w kolektorze ssącym i dopiero wtedy prawidłowo działa serwo.
A od kiedy przy 2,5 jest przepływomierz....? Jest czujnik mierzący podciśnienie w kolektorze ssącym wbudowany w komputer, wężyk sparawdzałem, jest drożny.
Poczytaj o module zapłonowym nanoplex montowany był w cc 700 i 126p el tam kąt przyspieszenia zależny jest od podciśnienia w kolektorze ssącym
Nie pytałem o kompresję tylko o podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Błąd sondy B1S2 nie wpływa na pracę silnika. (zmierzyć oporność grzałki, jeżeli niewłaściwa wymienić sondę).
Jeśli cewkę wymieniłeś na nową oryginalną (renomowanego producenta) nie chińską to to możesz wykluczyć.Ostatnio miałem problem z nowymi świecami Beru więc tego też nie możesz wykluczyć.Skoro problem jest na zimnym zobacz jaką temperaturę widzi sterownik.Być może jest przekłamanie i mieszanka jest uboga,później rusza lambda i sterownik wydłuża czas wtrysku...
MAP mierzy podciśnienie w kolektorze ssącym,przy sprawnym silniku i prawidłowo wysterowanym przez komputer powinno być 0,6 bar na biegu jałowym.
Chodzi o dysze przy wtryskach. Red ciśnienie na reduktorze Map podciśnienie w kolektorze ssącym ciebie raczej interesuje red ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić 1,2 bara przy zwiększaniu obrotów rośnie 1,8 do 2 bara. czasy wtrysków się zmienią nawet jak ustawiasz mnożnik. zasada ustawiania czasu wtrysków masz silnik włączony na benzynie wchodzisz...
Pewnie zapala i gaśnie a jak doda gazu to strzela:) Sprawdź czy przykręciłeś podciśnienie pod kolektorem ssącym, tak od spodu:) pozdr
ani wartość uchylenia przepustnicy w gaźniku ani (proszę wpisać cokolwiek komu przyjdzie do głowy). Dokładnie na NIC! Z tym bym się nie zgodził bo im większy kąt otwarcia przepustnicy tym mniejsze podciśnienie w kolektorze ssącym. Oczywiście podciśnienie to jest różne dla różnych obciążeń silnika, ale jest proporcjonalne do uchylenia przepustnicy.
Wiem ,że wina leży w PB.Tylko chodzi mi czy na podstawie tej mapy można przeprowadzić wnioskowanie w którym kierunku udać się w poszukiwaniu usterki PB. W/g producenta instalacji gazowej: Oś Y dla wykresu benzyny to podciśnienie w kolektorze ssącym. Oś X to czas wtrysku benzyny. Komputer gazowy zbiera informacje dla Y swoim Map sensorem a dla X z podpięcia...
Witam, Problem był błachy. Jak nie zapala to zbyt niskie podciśnienie w kolektorze ssącym. Wymieniłem MAP sensor i jest OK. W błąd wprowadził mnie mylny odczyt z Euroscana. Pozdrawiam.
Czyli jego działanie z moją instalacją LPG nie jest najlepsze ???? zmniejsza podciśnienie w kolektorze ssącym ??? ) Jeśli tak to założe mu jeszcze podkładke pod niego, bez przelotów żeby go całkiem zaślepić !!!!!:idea:
Bardzo ważne spięcie rozrządu sprawdzałeś?Ząbek w tą ząbek w tamtą stronę ale przy tym zmienia się podciśnienie w kolektorze ssącym i parametry na przepływomierzu prawda?Pozdrawiam.
Komputer nie widział podciśnienia w kolektorze ssącym, dlatego samochód gasł. Pozdrawiam.
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Wymieniłem węże podciśnienia , kolektor ssący, No rzeczywiście - napisałeś. Nie ma jakichś wahań podciśnienia? Siłownik EGR-u lubi przy niektórych ustawieniach „przeciekać”. Możesz wrzucić VIN auta? Chciałbym dokładnie wiedzieć jaki tam jest motorek.
Przecież, to oczywiste, że maleje podciśnienie w kolektorze ssącym i przestaje podnosić membranę regulatora. Ściągnij z niego wężyk i manometr będzie stał jak chłopu....
Czujnik ciśnienia bezwzględnego tzw. MAP Sensor jest czujnikiem który wykorzystuje podciśnienie w kolektorze ssącym podając sygnał o obciążeniu silnika. W przypadku uszkodzenia skutkuje to zwiększonym spalaniem (silnik pracuje w trybie awaryjnym, tzn. paliwo jest podawane na sztywno) Dodano po 3 Tu masz ładnie opisane:[url=https://teamtotal.pl/artyku...
Dzień Dobry. Podepnę się pod temat, bo widzę, że podobny mam problem. W moim przypadku chodzi o silnik 3.0 w IVECO 2008r. (z turbiną bez zmiennej geometrii). Po odpaleniu (na biegu jałowym) przepustnica się zamyka i powstaje podciśnienie w kolektorze ssącym. Po paru sekundach sterownik wykrywa to jako błąd (194 niskie ciśnienie doładowania), wskakuje...
sprawdź stycznik wolnych obrotów, podciśnienie w kolektorze ssącym. przepraszam, JUZ SPRAWDZONE. odnośnie sondy pierwaszej to jakie jest jej napięcie schodząc z obrotów? powinno być bliskie albo 0V
Podciśnienie w kolektorze ssącym na zimno 0,42 bar na ciepło 0,48 - 0,50bar . i ten parametr najbardziej nieciekawy MAP zależy od KWZ i rozrządu. Tak między innymi. Na początek odepnij całkowicie sondę, przejedź się i daj silnikowi ostygnąć - zobaczysz czy coś się zmieniło. Jak dla mnie, to nałapał głupich adaptacji przez LPG i tyle. Aczkolwiek nie...
Podaj wartość podciśnienia w kolektorze ssącym z MAP'a na biegu jałowym. Może być źle ustawiony rozrząd...
Jak dodawałem gazu, podciśnienie w kolektorze ssącym dodatkowo wyprzedzało zapłon. Opóźniało, im niższe ciśnienie w kolektorze tym bardziej wyprzedza. Oprócz AC EuropeGAS ma też uniwersalne wariatory, ale ceny podobne.
Spotkałem się z diagnostą, przy pomocy komputera odczytał że podciśnienie w kolektorze ssącym przekracza 3 krotnie ciśnienie które powinno w rzeczywistości tam panować. Teraz pytanie co to powoduje ? Będę szukał nieszczelności...
To klasyczny problem w 960. Dystrybucja powietrza w tym Volvo sterowana jest serwami podciśnieniowymi, a podciśnienie brane jest z kolektora ssącego. Podczas przyśpieszania podciśnienie w kolektorze ssącym jes małe (wzrasta ciśnienie bo otwieramy przepustnicę). Wystarczy niewielka nieszczelność w układzie podciśnieniowego sterowania i przy małym podciśnieniu...
Musisz zmierzyć podciśnienie w kolektorze ssącym, powinno być jakieś 0,5 - 0,7 bara. Sprawdź czujnik MAP, zajrzyj też do przepustnicy - zdaje się że jest tutaj w pełni elektryczna, jej zabrudzenie może powodować falowanie obrotów i gaśnięcie. Ale swego czasu borykałem się z podobnym problemem, wszystko było niby w porządku oprócz tragicznego ciśnienia...
Jakie powinny być ciśnienia przy min. i max. otwartej przepustnicy? Możesz jasniej? Bo nawet dzieci wiedzą, że na zgaszonym silniku podciśnienie w kolektorze ssącym bedzie wynosiło tyle, jakie jest aktualne ciśnienie atmosferyczne, zaś na pracujacym przy zamkniętej przepustnicy poniżej 40kPa.
Witam.Jak dla mnie czujnik MAP pokazuje za wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym,na wolnych obrotach ma być 0,30-0,35 bara.Przypominam ze jest to MULTEC i całe oblczanie dawki paliwa opiera sie głownie o ten czujnik.Ja bym zmierzył podcisnienie w kolektorze ssącym i porownał z TECHEM.Byc moze jakas nieszczelność zaworów ssących powoduje wzrost tego...
A nie był to czasem wakuometr, czyli ustrojstwo pokazując podciśnienie w kolektorze ssącym? Wartości te czyli podciśnienie w kolektorze jak i chwilowe zużycie paliwa są powiązane ze sobą (jeszcze w grę wchodzą obroty silnika). A czy przypadkiem w silniku benzynowym zużycie paliwa nie ma związku ze stopniem otwarcia przepustnicy? Bo mnie się zawsze wydawało,...
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
Co ma zrobić napisanie "up" na forum? Podbicie postu do góry? Ja ci chętnie pomogę, tylko daj sobie pomóc. Odpuść sobie ten EGR, gdyby zostawał otwarty to by było kilka innych objawów. Pomijam już to, że spaliny się wtedy nie "cofają", wręcz są wpychane do dolotu. To rozumie każdy mechanik, który rozróżnia podciśnienie w kolektorze ssącym od nadciśnienia...
tak na prawdę prawie każdy dostępny ze sterowników na rynku jak się go doregulowuje co jakiś czas będzie spełniał swoje zadanie, dobrze jak sterownik ma opcje samemu się uczenia i wraz z amortyzacją silnika, a co do samej mapy 3d to nic innego jak czasy otwarcia wtryskiwaczy i podciśnienie w kolektorze ssącym czyli mapa RPM
Śmierdzi paliwem z wydechu? Widywałem przypadki gdzie uszkodzone szklanki na wolnych podpierały zawory, na wyższych obrotach coś tam łapał, i w testach też nic nie wychodziło. Warto pomierzyć podciśnienie w kolektorze ssącym, jak ssącym dmucha to będzie miał 400-500 mb na wolnych.
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
Witam, w samochodzie podczas jazdy ze stałą prędkością powyżej 3500 obr/min oraz podczas trzymania gazu na postoju również powyżej 3500, następuje losowe wypadanie zapłonów. Podmieniono czujnik położenia wału i wałka rozrządu, Map sensor oraz czujnik spalania stukowego, świece zapłonowe oraz cewkę. Ciśnienie paliwa sprawdzone, łącznie z podmianą całego...
Nie jeżdżę cały czas na rezerwie. To podciśnienie tworzy kolektor ssący. Kumpel ma astre tylko motor 1.6 i nie ma żadnego wężyka od kolektora i serwa do zbiornika. Musiałem nawiercić korek wiertłem 4 mm z powodu jutrzejszego wyjazdu. Wystarczy minuta i zbiornik wciągnięty. Ewidentnie jest coś nie tak.
Kolego szanowny, nowy katalizator to wydatek kilku tysięcy złotych, więc po cóż chcesz w nim w ciemno grzebać? Mało istotne czy jest jeden czy dwa, dla oceny tego czy jest zapchany wystarczy zmierzyć podciśnienie w kolektorze ssącym i wykręcić sondę. Brniesz na slepo, bez jakiejkolwiek diagnostyki.
Jak zdejmujesz nogę z gazu i przepustnica zamyka się, w kolektorze ssącym robi się podciśnienie, które otwiera zawór i wypuszcza nadmiar powietrza. Przy normalnej jeździe zawór blow off ma być zamknięty, otwiera się praktycznie tylko przy hamowaniu silnikiem.
Może szwankować map sensor, jego połączenie elektryczne lub połączenie z kolektorem ssącym(jeśli to autko ma coś takiego). Jak podciśnienie(między kolektorem i map sensorem) gdzieś "ginie" to komp. może uruchamiać wtryski i dlatego szarpie przy schodzeniu z obrotów na zamkniętej przepustnicy i przy normalnej jeździe też może dawać więcej paliwka. Szarpanie...
[quote] Ad 2. Aż tak źle jest? Ciśnienie słyszałem zmniejszyć tak do 1-1.1 bara?[quote] Ciśnienie powinno być ustawione 1bar + podciśnienie w kolektorze ssącym na biegu jałowym co w zależności od samochodu i stanu silnika daje ok 1,3 -1,5 bara
Gdybyś wiedział z jakiego rocznika, to by sprawdził w serwisówkach. Pod ręką mam od roczników 94-97, ale jest inne wykonanie (doładowanie dynamiczne). Podejrzewam że A to ciśnienie atmosferyczne pod membranami (korekcja na stopień zapchania filtra powietrza), natomiast B to wyrównywanie podciśnienia na kolektorach ssących choć nie wiem po co dwa króćce...
na wolnych obr było coś w okolicy 3bar, jak gwałtownie dodawałem gazu spadało do 2 Czyli pompa (lub regulator)do wymiany. Ciśnienie paliwa po dodaniu gazu ma WZROSNĄĆ (mniejsze podciśnienie w kolektorze ssącym, które oddziały-wuje na membranę regulatora)
16555 System bogata dawka paliwa na LPG 16555 System uboga dawka paliwa I nic to mechanikom nie mówi?? Podaj wartości MAFa na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku bez obciążenia i dobrze byłoby zmierzyć w takich samych warunkach podciśnienie w kolektorze ssącym.
ze screenów wynika mi raczej, że w jakims kataklizmie skasowałeś całą konfigurację :D Cisnienia nie masz faktycznie i może to byc uszkodzony czujnik, wiązka lub sterownik. Czujnik ciśnienia to dwa czujniki w jednym opakowaniu : mierzy nadciśnienie gazu w stosunku do ciśnienia atmosferycznego oraz podciśnienie w kolektorze ssącym. Masz wskazania podciśnienia...
Sprawdź podciśnienie w kolektorze ssącym. Może masz problem ze szczelnością i silnik zasysa "fałszywe powietrze". MIałem takie objawy w mazdzie i okazało się, że uszkodzony był przewód do serva hamulców... Dodano po 38 Auto na zbyt ubogiej mieszance ma tendencje do strzelania w gaźnik !
Jak do tej pory nie napisano a niby oczywiste. Czy w kolektorze ssącym występuje podciśnienie (czy zasysa)? I kolejne pytanie czy były próby z samostartem? Bowiem jeśli cieknie paliwo z gaźnika a kolektor ssący suchy to coś z rozrządem lub nieszczelności na ssaniu.
A nie włożyli koledze pseudoserwisanci gąbki do kolektora dolotowego powietrza by zwiększyć podciśnienie po przeróbce regulacji gazu na "sztywno" by uzyskać większe podciśnienie w kolektorze ssącym? Podjedź do "normalnego' warsztatu z komputerem i będzie wiadomo o co chodzi, bo może auto jeździ w "trybie awaryjnym' z całą kolekcją błędów ewentualnie...
A wcześniej tak nie było? Bo jak silnik na wysokich obrotach ma zamkniętą przepustnice to ma wysokie podciśnienie zarówno w kolektorze ssącym jak i w cylindrze zaraz po otwarciu zaworów wydechowych.
Ku.... Cewkę ci mechanik wymienił bo tez była uwalona. Kto wymieniał rozrząd? Kto wymieniał krokowy? dlaczego był wymieniany krokowy? Podciśnienie w kolektorze ssącym jakie jest? Temperatura sie pokrywa? Ciśnienie w cylindrach jakie ? jaka jest mieszanka gdy samochód kuleje. Jak sprawdzisz to dopiero pisz. A jak nie jesteś w stanie sprawdzić takich...
W funkcji zmiany KWZ sterownik realizuję szybką korektę zmiany prędkosci obrotowej biegu jałowego spowodowaną np obciązeniem wału silnika sprężarką klimatyzacji, obciązeniem alternatora poprzez elektrohydrauliczne wspomaganie ( jakoś uszło kolegom się zapytać czy to nie czasem model Astra G) . Reszta parametrów mnie interesuje, szczególnie jakie jest...
Witam, Panowie borykam się od dłuższego czasu z błędem P0300 w owym peugeocie. Sprawdzone / podmienione zostało: cewka, świece, listwa z wtryskami, kompresja, luz zaworowy, ciśnienie paliwa, szczelność dolotu. Na zimnym silniku: podciśnienie w kolektorze ssącym wynosi 0,55 bara i wskazówka pulsuje dość rytmicznie; KWZ skacze od 0 do 12 stopni; czas...
Witam! Potrzebujesz wiedzy z zakresu pracy i sterowania silnika spalinowego. Antykwariat/alledrogo i tam raczej starsze książki, gdzie o tym pisano. W nowszych jakby mniej esencji. Zapłon zależy od obrotów i obciążenia silnika, temperatury silnika, powietrza i liczby oktanowej paliwa, stopnia sprężania, konstrukcji komory spalania itd. Obroty wiadomo,...
Można podmienić MAP sensor a jak to nic nie da to podłączyć do kolektora wakuometr i sprawdzić czy podciśnienie zmienia się zgodnie z prawidłowym. Robiłeś próbę z odkręconym wydechem ??
W 2 gen nie ma wtrysku. Widzę dwa wyjścia - albo przeliczanie czasu z wtryskiwacza benzynowego (sterownik nadal go generuje mimo pracy na gazie), albo pomiar podciśnienia w kolektorze ssącym. Obie metody są raczej szacunkowe.
A rzeczywiste ciśnienie oleju było w jakiś sposób sprawdzane ? Może po prostu pompa oleju się kończy ? Nie wiem jakie rozwiązanie jest w tym silniku, ale w 1.6 nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest za to DEPHIA. Generalnie sprowadza się to do wytwarzania odpowiednich impulsów przez cewkę zapłonową. Zresztą przedstawione objawy wskazywałyby...
grzałka kolektorze ssącym nagar kolektorze ssącym ciśnienie kolektorze ssącym
wymiana grzałki polar pioneer szumie zamyka drzwi kierunkowskaz
radmor 5102te instrukcja radmor 5102te
Laptop Lenovo włącza się, ale nie startuje - diagnostyka i rozwiązania Lodówka działa, zamrażarka nie mrozi - przyczyny i rozwiązania