Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
Z jakiejś przyczyny to podciśnienie jest niewłaściwe , nieszczelność , rozregulowana (uchylona )przepustnica , czy też stan silnika = pomiar ciśnienia sprężania .
Nawet jeśli ktoś podejmie się naprawy/wymiany baterii (da się tylko trzeba zakupić bateryjkę CR2450), to i tak nie wiem, czy taniej weźmie. To bardzo skomplikowana operacja, ponieważ ona jest zalana w plastiku, po drugie, niemal zawsze urywa się jeden z pinów i naprawić go później, to męczarnia - ale się da. Co do przyuczania, to trzeba również mieć...
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Daj do zaspawania.
Np czujnik ciśnienia.
regulator ciśnienia paliwa- ?
No tak, wystarczy że jeden leje i pompa nigdy nie dobije ciśnienia.
sprężarka chodzi Skąd wiesz? jakie ciśnienia?
Jest i to spora. Śrubą jest do regulacji ciśnienia.
Witam Pozwolę podpiąć się pod temat. W szczególności moje pytania kieruję do kolegi "automix" gdyż jest biegły w temacie. Niestety mieszkam za daleko. Samochód Renault LagunaII, skrzynia DP0-055. Skrzynia na zimnym po przejechaniu kilku km wchodzi w tryb awaryjny. Po ponownym uruchomieniu silnika już jest ok. Clip wskazuje błąd DF049-Regulacja ciśnienia...
Poprawnie będzie to czujnik spadku ciśnienia. Czyli przełącznik bistabilny.
najprawdopodobniej masz za dużo gazu w instalacji, albo uwalony czujnik ciśnienia.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Witam.Czy testerem CDIF2 można wyłączyć monitorowanie ciśnienia w oponach megane 2 ? Czy ktoś może to robił?
Nie mierzyłem jeszcze przelewu, widzę, że wszystkie przelewy wtryskiwaczy łączą się z przelewem pompy, oraz z króćcem w listwie paliwowej. Co tam jest za przelew z tej listwy mnie zastanawia czy tamtędy nie "gubi" ciśnienia.
Chce wykrecić czujnik ciśnienia w obwodzie klimatyzacji w Megane r.2001. Czy nie wypuszczę gaz z układu? Jest pod czujnikiem zaworek odcinający wypływ??
Osuszacz wymieniłeś kompletny - wkład pochłaniający i filterek ? Wtedy gdy nie działa klimatyzacja to jakie są ciśnienia ?
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Na początek warto sprawdzić stan wtyczki i okablowania od czujnika ciśnienia rampy.
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Odepnij wtyczkę od zaworu regulacji ciśnienia na pompie, wepnij w nią żarówkę 5W i odpal silnik, powinieneś uzyskać maksymalne ciśnienie
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
Pod czujnikiem jest wentylek możesz śmiało odkręcać. sprawdź styki pewnie będzie tam pełno śniedzi.
Jeśli po stronie zapłonowej wszystko w porządku, zasugeruj mechanikowi pomiar ciśnienia sprężania.
Wiesz mnie się także to nasunęło więc wydłubałem zaślepki i wykręciłem koreczek - wszystko OK. Dlatego czepiam się tego ciśnienia :-)
może jest uszkodzony czujnik ciśnienia i masz je za wysokie i wtedy sprężarka nie wytrzymuje
Zmieniłbym od razu dyszę(jeśli jest). Jest dysza kalibrowana - ale nie wymienna . Zakuta na stałe w przewodzie tym co go widać na zdjęciu . Tym z czujnikiem ciśnienia
Panowie a jeśli pompa nie ciśnie.paliwa to nie powinien błąd wyskakiwac. Listwy wtryskowe o braku ciśnienia?
Wraz z wejściem do produkcji silników K4J(1,4 16v) i K4M(1.6 16v) pojawił się również sterownik Sirius S32 który miał już możliwość zarządzania klimatyzacją(odczyty ciśnienia w układzie), ale ta funkcja została dopiero wykorzystana bodajże w 2001 roku. W pierwszych Megane I Ph2 był jeszcze mechaniczny presostat. Wtedy układ był konfigurowany na "bez...
Mam podobny objaw z moim Meganem. Też myślałem, że będę musiał wymienić pompę, bo w Pandzie też miałem podobny objaw i tam nie da się wymienić tylko o-ringu. Dobre rozwiązanie z tym regulatorem ciśnienia w tej Megance.
Silnik banalnie prosty i rozrząd można sprawdzić w kwadrans, nie próbujcie tego robić w 16V bez przyrządów, bo można się zdziwić ;) http://obrazki.elektroda.net/90_12804383...
spr.czujnik ciśnienia atmosferycznego
1 sprawdź na odpiętym czujniku 2 wepnij się bezpośrednio przy ECU moja żona mówi że 30cm to całkiem sporo :D ... wszystko może się zdarzyć :D
Zbyt niska lepkość oleju (czytaj:-zły olej) Wytarte panewki (czytaj:-remont silnika)
Kontrola ciśnienia pompy paliwa .
Podejrzewam, że chodzi o zmierzenie ciśnienia sprężania ;).
Wykazało. Walnięty czujnik. Wymieniony, błędy skasowane i na razie wszystko gra.
Sprawdzenie luzu zaworowego i ciśnienia sprężania na początek.
do barubar ciśnienie jakie jest w butli LPG w temperaturze pokojowej ulega skropleniu przy ciśnieniu od 2.2 do 4 atm na pewno żaden korek od zbiorniczka nie utrzyma takiego ciśnienia
Masy H4, G4, H1. 244 czujnik temperatury wody 1474 czujnik ciśnienia doładowana z wbudowanym czujnikiem temperatury powietrza :D Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :wink:
Trzeba ten samochód rzetelnie zdiagnozować. Sam widzisz co wychodzi jak się nie ma stosownej wiedzy i sprzętu diagnostycznego, Autel pokazuje błąd wzmacniacza antenowego :), a DF007 tyczy się czujnika wysokiego ciśnienia na szynie common rail
A gdzie mogę je zdobyć?
Witam, czy może mi ktoś wytłumaczyć w jaki sposób zmierzyć oporność czujnika ciśnienia paliwa w Renault Megane Scenic II 1.9 dCi? :) Zauważyłem dwa czujniki: jeden na pompie i drugi na listwie. Jak je zmierzyć?
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego.
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
odkręciłem na górze skrzyni śrubę znajdującą się przed linką zmiany biegów - torx 40 lub 45 śruba zakończona trzpieniem To nie jest śruba zalewowa, olej zalewa się wewnętrznym korkiem znajdującym się na spodzie skrzyni w większej śrubie z rurką. Odkręciłeś trzpień stabilizujący dźwignię rozdzielacza ciśnienia w bloku zaworowym skrzyni Miska do zdjęcia...
A parametry ?Ciśnienia paliwa jak?
Df 012 napiecie zasilania czujnika nr 2: – czujnik temperatury powietrza, – potencjometr pedału ścieżka 2, – czujnik ciśnienia czynnika chłodniczego, – czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. To wiem.
Tu nawet nie trzeba komputerów podłączać, przyczyną jest brak cisnienia na CR ,wystarczy zdjąć przelewy jak nie pali i sprawdzić który wtryskiwacz nie utrzymuje ciśnienia i przepuszcza paliwo na przelew.
Witam i jak był ten regulator ciśnienia paliwa do wymiany? bo mam te same objawy.
W Clipie widać jakie są obroty i jakich obrotów chce sterownik silnika - przydało by się to sprawdzić. Kompresor ma tu chodzić cały czas, to wentylator jest sterowany w zależności od ciśnienia w układzie.
To jest reg, ciśnienia oleju. A oringów to mają w sklepie tysiące na sztuki.
Zastanawiałem się jak to możliwe by zajechać wał korbowy tak ,że mało co nie "wypadł " . Po naprawie silnika, za symulowałem brak ciśnienia oleju(zwarcie do masy) Zapłon, kontrolka ok./ zapala kontrolka gaśnie jadę 15min. i dopiero wykrywa brak ciśnienia STOP itd. tak jak powinno być od razu ze zmasowanym kabelkiem. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu...
Prawdopodobnie masz problem z układem wysokiego ciśnienia(np.lejący wtryskiwacz).
ja nie pisałem ze sa dwa czujniki tylko jest albo przetwornik albo zwykły czteropinowy To było do autora tematu, pytał, który czujnik ciśnienia wymienić
Witajcie :) . No i nabyłem clip-a :) . Wersja softu 127. I jako, że bez problemu odczytałem zapisane w UCH kody poszczególnych 8 czujników ciśnienia, to postanowiłem, że zrobię porządek tzn. odpowiedni kod przypiszę do odpowiedniego koła. Bo u mnie jest taka historia, że jedno koło jest zamienione z tylnym, a ponadto jedno koło pochodzi z zestawu zimowego...
Witam nikt tu nic nie napisał ale już doszedłem o co chodzi. Więc podpowiadam innym użytkownikom. W nowych samochodach a przynajmniej w megance kontrolka smarowania gaśnie razem z innymi kontrolkami po włączeniu zapłonu a nie dopiero po uruchomieniu silnika tzn w samochodzie jest wszystko ok. Więc temat zamykam :)
diagnoza komp spr ciśnienia na reilu i ciśnienie na cylindrach
. tzn. migaja diody Led + sygnal dzwiekowy ,a zbiornik prawie pelny .... takie zachowanie swiadczy o usterce w instalacji gazowej,najczęściej nieprawidłowe ciśnienie.
Powiedz jakie masz ciśnienia HP i LP ??
Jezeli jest problem z czujnikiem położenia pedału gazu to zapali, ale nie będzie reagował na gaz, przy problemach z EGR nie, bo problem w tym zaworze polega na tym, że dostaje on zwarcia w obrębie lini +5V i nie jest też zasilany wtedy czyjnik ciśnienia paliwa.
regulator ciśnienia się zacina , ciśnienie które pokazało było za duże, aa ostatecznie czujnik ciśnienia przekłamuje, ale to pierwsze. Pozdrawiam
Więc sprawdź napięcia na pedale gazu, na czujniku ciśnienia powietrza doładowującego. Wystarczy że te dwie gałęzie sprawdzisz w stanie normalnym i jak zaczyna się coś dziać. https://www.icarsoft-france.fr/code-defa...
Nie zastanawia cię temp. -40
Do zaworu jest wkręcony wąż na maglownicę. Ale jak zawór jest uszkodzony, to go nie ruszaj jak nie masz czym go sprawdzić, ponieważ ustawienie wyższego ciśnienia może spowodować rozerwanie pompy.
Witam. Uszczelka pod głowicą kanał olejowy do układu chłodzenia nie komora spalania do układu chłodzenia, dlatego nie ma ciśnienia. Jedź do mechanika warsztatu, bo tak na odległość to ciężko. Pozdrawiam.
Chodziło mi o połączenie zbiornika płynu hamulcowego z pompa hamulcową. Tak to zrozumiałem. Tam jest rurka gumowa, lub jakiś jej odpowiednik. I są to materiały z atestami samochodowymi z kluczowego systemu bezpieczeństwa. Porównałem to z marnej jakości materiałami z hipermarketu. Więc skro coś marnego wytrzymuje całkiem duże ciśnienia to tym bardziej...
Od astry bedzie pasowal.
Po drodze ściągamy wtyczkę z czujnika ciśnienia oleju !! To czujnik spalania stukowego, ciśnienia oleju jest w innym miejscu.
Test przelewów na wtryskach i wszystko będzie jasne. Wystarczy, że jeden padł i już nie będzie ciśnienia na listwie, silnik nie da się odpalić.
W sumie przed wymiana i teraz po czasami czuć takie szarpniecia w okolicy 2 tys rpm. Zawór , koło zmiennych faz i reszta rozrządu w jakim stanie? Ciśnienia sprężania sprawdzone?
Używaną to niema co zakładać bo nie masz gwarancji to raz a po drugie może nie dawać odpowiedniego ciśnienia. Pieniądze wyrzucone w błoto.
Kolego, Alaska nie da rady obskoczyć 136 KM (bardzo duże spadki ciśnienia). To tak na marginesie.
Jak zaprogramować czujnik ciśnienia powietrza.(został wymieniony na nowy) Regulamin pkt 11 Proszę poprawić. goldwinger
Możliwy brak ciśnienia paliwa jak widzisz powietrze ,sprawdź jakie ciśnienie na szynie podczas kręcenia.
Sprawa wyjasniona, Okazało się że wiązka kabli przy skrzyni biegów była zgnita i poprzecierana.
Witam ... może byś tak sprawdził ciągłość kabla do czujnika :P a jak bardzo rozwaloną miałeś tą miskę ... może przy okazji uszkodził Ci się przewód pobierający olej z dna miski (nie wiem jak to się fachowo nazywa) i nie masz odpowiedniego ciśnienia w układzie :)
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Witam.Niech mechanik sprawdzi pompę wspomagania,to ona najprawdopodobniej uległa uszkodzeniu i nie generuje odpowiedniego ciśnienia.
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
od czasu do czasu zapala się kontrolka check I co mówi?
Przestań pisać herezje. Podaje że na rampie ma 400 bar a Ty się pytasz o pompę w zbiorniku. W Megane F5r miałem tak, że na pompie wysokiego ciśnienia komputer wskazywał prawidłowe wartości. Połowa osprzętu wymieniona, albo poddana regeneracji i na końcu właśnie okazało się, że głupia pompa w zbiorniku nie domagała. Zawieszała się, nie podawała tyle...
Nieszczelny wydech Nawet jeśli pozornie wydaje mi się, że jest szczelny? tak jak napisałem, zatkanie ręką powoduje wzrost ciśnienia w szybkim tempie
Witam. Mam problem z klimatyzacją, jest załadowana freonem, po złączeniu przycisku A/C załącza się tylko wentylator skraplacza natomiast kompresor nie podejmuje pracy. Jeżeli ktoś ma możliwość przesłania schematu elektrycznego klimy do renault megane 3 to będę wdzięczny, ponieważ jestem po za granicami kraju ( kilkunastogodzinna) jazda w 40 C to już...
Dobra dzięki panowie temat opanowany miałem trochę bajzlu w kablach bo auto po jakiś przeszczepach, dlatego szukałem schematu. Przyczyna niepalenia brak ciśnienia na listwie. Dzięki.
Jeśli jest uszczelka walnięta pomiar ciśnienia, może nie dawać wiarodajnych wyników.
Jeśli błąd jest powtarzalny to szukałbym w instalacji paliwowej. Na pierwszy rzut pompa paliwowa. Może zużycie, może zatkanie filtra, może regulator ciśnienia? Mowa o silkimu k4?
przepustnica była czyszczona, czujnik położenia przepustnicy jest sprawny.
Klima jest ale bez znaczenia, wspomaganie hamulców działa bez zarzutu, czujnik ciśnienia jest zaraz przy pompie wspomagania układu kierowniczego.
Trzeba podpiąć pod CLIPA i sczytać błędy. Sprawdził bym czujnik ciśnienia dołądowania, a w szczególności wtyczkę do niego dochodzącą, czy jest połączenie.
podepnij manometry i zobacz jakie masz cisnienie? podepnij kompa i zobacz co widzi sterownik silnika, sprawdz i wykasuj błedy. renówki maja to do siebie ze klima ruszy jak niema błedów. Ciśnienie w układzie 5 bar (nabijana w zeszłym roku) i włąsnie nie wiem czy jechać na clipa czy na nowo nabić klimę (nie chcę płacić dwa razy). W zimę miałem takie...
dzieki chyba znalazłem czujnik ciśnienia nawala bo jak się nim ruszy to łapie
Jak powstaje celowa nieszczelność to ta wartość spada z tego względu, że silnik zwiększa obroty biegu jałowego (bo dostał powietrza), ale przepustnica jest zamknięta. Dlatego też nie ma szansy na to, że przy nieszczelności na drodze od przepustnicy do grzybków zaworów ssących silnik utrzymał prawidłowe niskie obroty biegu jałowego; no chyba, że ta powstanie...
To przynajmniej przed kompletnym założeniem sprawdził bym mu ciśnienia żeby na darmo go nie wkładać.
Witam mam problem z megane 98 rok silnik 1,4 . Błąd z clipa to błąd cewki zapłonowej 2.3 CC raz był CO . Cewka podmieniona i dalej to samo.Był też błąd czujnika ciśnienia ale wymieniony od vectry. Megane nie pali na 2 i 3 cylinder.
herculesy blue kupujesz z dyszami 1.5 i musisz je rozwiercić do mocy silnika w twoim przypadku jakieś 2.2mm następnie auto kalibracja i zbieranie map Dla jakiego ciśnienia dobiera się rozmiar dysz? Teraz mam ustawione ciśnienie 1,12.
megane ciśnienia czujnik ciśnienia megane czujnik ciśnienia oleju megane
junkers cerapur podłączyć sterownik zasilać lampa solarny robot kuchenny zelmera
polonez borewicz polonez borewicz
Lokalizacja bezpiecznika dmuchawy Fiat Ducato Wycieraczki zatrzymują się w losowych miejscach - przyczyny