Nawet jeśli ktoś podejmie się naprawy/wymiany baterii (da się tylko trzeba zakupić bateryjkę CR2450), to i tak nie wiem, czy taniej weźmie. To bardzo skomplikowana operacja, ponieważ ona jest zalana w plastiku, po drugie, niemal zawsze urywa się jeden z pinów i naprawić go później, to męczarnia - ale się da. Co do przyuczania, to trzeba również mieć...
Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
Z jakiejś przyczyny to podciśnienie jest niewłaściwe , nieszczelność , rozregulowana (uchylona )przepustnica , czy też stan silnika = pomiar ciśnienia sprężania .
Silnik banalnie prosty i rozrząd można sprawdzić w kwadrans, nie próbujcie tego robić w 16V bez przyrządów, bo można się zdziwić ;) http://obrazki.elektroda.net/90_12804383...
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Pod czujnikiem jest wentylek możesz śmiało odkręcać. sprawdź styki pewnie będzie tam pełno śniedzi.
Np czujnik ciśnienia.
regulator ciśnienia paliwa- ?
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
sprężarka chodzi Skąd wiesz? jakie ciśnienia?
No tak, wystarczy że jeden leje i pompa nigdy nie dobije ciśnienia.
Witam.Czy testerem CDIF2 można wyłączyć monitorowanie ciśnienia w oponach megane 2 ? Czy ktoś może to robił?
(at)sozej Skoro komputer pokazuje błąd czujnika to uszkodzenie jest w obwodzie czujnika ciśnienia a nie elektrozawory.
Na początek warto sprawdzić stan wtyczki i okablowania od czujnika ciśnienia rampy.
1 sprawdź na odpiętym czujniku 2 wepnij się bezpośrednio przy ECU moja żona mówi że 30cm to całkiem sporo :D ... wszystko może się zdarzyć :D
Wykazało. Walnięty czujnik. Wymieniony, błędy skasowane i na razie wszystko gra.
Poprawnie będzie to czujnik spadku ciśnienia. Czyli przełącznik bistabilny.
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
Daj do zaspawania.
Jest i to spora. Śrubą jest do regulacji ciśnienia.
może jest uszkodzony czujnik ciśnienia i masz je za wysokie i wtedy sprężarka nie wytrzymuje
Nie mierzyłem jeszcze przelewu, widzę, że wszystkie przelewy wtryskiwaczy łączą się z przelewem pompy, oraz z króćcem w listwie paliwowej. Co tam jest za przelew z tej listwy mnie zastanawia czy tamtędy nie "gubi" ciśnienia.
Chce wykrecić czujnik ciśnienia w obwodzie klimatyzacji w Megane r.2001. Czy nie wypuszczę gaz z układu? Jest pod czujnikiem zaworek odcinający wypływ??
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
Wraz z wejściem do produkcji silników K4J(1,4 16v) i K4M(1.6 16v) pojawił się również sterownik Sirius S32 który miał już możliwość zarządzania klimatyzacją(odczyty ciśnienia w układzie), ale ta funkcja została dopiero wykorzystana bodajże w 2001 roku. W pierwszych Megane I Ph2 był jeszcze mechaniczny presostat. Wtedy układ był konfigurowany na "bez...
Osuszacz wymieniłeś kompletny - wkład pochłaniający i filterek ? Wtedy gdy nie działa klimatyzacja to jakie są ciśnienia ?
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Witajcie :) . No i nabyłem clip-a :) . Wersja softu 127. I jako, że bez problemu odczytałem zapisane w UCH kody poszczególnych 8 czujników ciśnienia, to postanowiłem, że zrobię porządek tzn. odpowiedni kod przypiszę do odpowiedniego koła. Bo u mnie jest taka historia, że jedno koło jest zamienione z tylnym, a ponadto jedno koło pochodzi z zestawu zimowego...
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
Zastanawiałem się jak to możliwe by zajechać wał korbowy tak ,że mało co nie "wypadł " . Po naprawie silnika, za symulowałem brak ciśnienia oleju(zwarcie do masy) Zapłon, kontrolka ok./ zapala kontrolka gaśnie jadę 15min. i dopiero wykrywa brak ciśnienia STOP itd. tak jak powinno być od razu ze zmasowanym kabelkiem. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu...
Witam nikt tu nic nie napisał ale już doszedłem o co chodzi. Więc podpowiadam innym użytkownikom. W nowych samochodach a przynajmniej w megance kontrolka smarowania gaśnie razem z innymi kontrolkami po włączeniu zapłonu a nie dopiero po uruchomieniu silnika tzn w samochodzie jest wszystko ok. Więc temat zamykam :)
najprawdopodobniej masz za dużo gazu w instalacji, albo uwalony czujnik ciśnienia.
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Odepnij wtyczkę od zaworu regulacji ciśnienia na pompie, wepnij w nią żarówkę 5W i odpal silnik, powinieneś uzyskać maksymalne ciśnienie
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Masy H4, G4, H1. 244 czujnik temperatury wody 1474 czujnik ciśnienia doładowana z wbudowanym czujnikiem temperatury powietrza :D Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :wink:
Mam podobny objaw z moim Meganem. Też myślałem, że będę musiał wymienić pompę, bo w Pandzie też miałem podobny objaw i tam nie da się wymienić tylko o-ringu. Dobre rozwiązanie z tym regulatorem ciśnienia w tej Megance.
Jeśli po stronie zapłonowej wszystko w porządku, zasugeruj mechanikowi pomiar ciśnienia sprężania.
odkręciłem na górze skrzyni śrubę znajdującą się przed linką zmiany biegów - torx 40 lub 45 śruba zakończona trzpieniem To nie jest śruba zalewowa, olej zalewa się wewnętrznym korkiem znajdującym się na spodzie skrzyni w większej śrubie z rurką. Odkręciłeś trzpień stabilizujący dźwignię rozdzielacza ciśnienia w bloku zaworowym skrzyni Miska do zdjęcia...
Wiesz mnie się także to nasunęło więc wydłubałem zaślepki i wykręciłem koreczek - wszystko OK. Dlatego czepiam się tego ciśnienia :-)
Nie zastanawia cię temp. -40
Zbyt niska lepkość oleju (czytaj:-zły olej) Wytarte panewki (czytaj:-remont silnika)
A gdzie mogę je zdobyć?
Trzeba ten samochód rzetelnie zdiagnozować. Sam widzisz co wychodzi jak się nie ma stosownej wiedzy i sprzętu diagnostycznego, Autel pokazuje błąd wzmacniacza antenowego :), a DF007 tyczy się czujnika wysokiego ciśnienia na szynie common rail
spr.czujnik ciśnienia atmosferycznego
Zmieniłbym od razu dyszę(jeśli jest). Jest dysza kalibrowana - ale nie wymienna . Zakuta na stałe w przewodzie tym co go widać na zdjęciu . Tym z czujnikiem ciśnienia
Sprawdzenie luzu zaworowego i ciśnienia sprężania na początek.
Panowie a jeśli pompa nie ciśnie.paliwa to nie powinien błąd wyskakiwac. Listwy wtryskowe o braku ciśnienia?
Df 012 napiecie zasilania czujnika nr 2: – czujnik temperatury powietrza, – potencjometr pedału ścieżka 2, – czujnik ciśnienia czynnika chłodniczego, – czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. To wiem.
Kontrola ciśnienia pompy paliwa .
Tak samo jest w lagunie i masz to opisane tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic84...
Witam i jak był ten regulator ciśnienia paliwa do wymiany? bo mam te same objawy.
To jest reg, ciśnienia oleju. A oringów to mają w sklepie tysiące na sztuki.
Podejrzewam, że chodzi o zmierzenie ciśnienia sprężania ;).
Tu nawet nie trzeba komputerów podłączać, przyczyną jest brak cisnienia na CR ,wystarczy zdjąć przelewy jak nie pali i sprawdzić który wtryskiwacz nie utrzymuje ciśnienia i przepuszcza paliwo na przelew.
Sprawa wyjasniona, Okazało się że wiązka kabli przy skrzyni biegów była zgnita i poprzecierana.
Więc sprawdź napięcia na pedale gazu, na czujniku ciśnienia powietrza doładowującego. Wystarczy że te dwie gałęzie sprawdzisz w stanie normalnym i jak zaczyna się coś dziać. https://www.icarsoft-france.fr/code-defa...
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
Powiedz jakie masz ciśnienia HP i LP ??
od czasu do czasu zapala się kontrolka check I co mówi?
A parametry ?Ciśnienia paliwa jak?
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego.
podepnij manometry i zobacz jakie masz cisnienie? podepnij kompa i zobacz co widzi sterownik silnika, sprawdz i wykasuj błedy. renówki maja to do siebie ze klima ruszy jak niema błedów. Ciśnienie w układzie 5 bar (nabijana w zeszłym roku) i włąsnie nie wiem czy jechać na clipa czy na nowo nabić klimę (nie chcę płacić dwa razy). W zimę miałem takie...
Przestań pisać herezje. Podaje że na rampie ma 400 bar a Ty się pytasz o pompę w zbiorniku. W Megane F5r miałem tak, że na pompie wysokiego ciśnienia komputer wskazywał prawidłowe wartości. Połowa osprzętu wymieniona, albo poddana regeneracji i na końcu właśnie okazało się, że głupia pompa w zbiorniku nie domagała. Zawieszała się, nie podawała tyle...
regulator ciśnienia się zacina , ciśnienie które pokazało było za duże, aa ostatecznie czujnik ciśnienia przekłamuje, ale to pierwsze. Pozdrawiam
do barubar ciśnienie jakie jest w butli LPG w temperaturze pokojowej ulega skropleniu przy ciśnieniu od 2.2 do 4 atm na pewno żaden korek od zbiorniczka nie utrzyma takiego ciśnienia
Witam. Uszczelka pod głowicą kanał olejowy do układu chłodzenia nie komora spalania do układu chłodzenia, dlatego nie ma ciśnienia. Jedź do mechanika warsztatu, bo tak na odległość to ciężko. Pozdrawiam.
przepustnica była czyszczona, czujnik położenia przepustnicy jest sprawny.
Prawdopodobnie masz problem z układem wysokiego ciśnienia(np.lejący wtryskiwacz).
diagnoza komp spr ciśnienia na reilu i ciśnienie na cylindrach
Podobny przypadek miałem w meganie. Czujni ciśnienia doładowania robił zwarcie. Spróbuj odpalić z odłączonym czujnikiem doładowania.
Do zaworu jest wkręcony wąż na maglownicę. Ale jak zawór jest uszkodzony, to go nie ruszaj jak nie masz czym go sprawdzić, ponieważ ustawienie wyższego ciśnienia może spowodować rozerwanie pompy.
W Clipie widać jakie są obroty i jakich obrotów chce sterownik silnika - przydało by się to sprawdzić. Kompresor ma tu chodzić cały czas, to wentylator jest sterowany w zależności od ciśnienia w układzie.
Test przelewów na wtryskach i wszystko będzie jasne. Wystarczy, że jeden padł i już nie będzie ciśnienia na listwie, silnik nie da się odpalić.
Od astry bedzie pasowal.
Po drodze ściągamy wtyczkę z czujnika ciśnienia oleju !! To czujnik spalania stukowego, ciśnienia oleju jest w innym miejscu.
Problem tkwi w tym, że trudno coś doradzić bo przyczyny mogą być różne. W takiej sytuacji się sprawdza czy jest iskra, czy działają wtryskiwacze, czy odpali jak sie poda benzyny do kolektora. No i czy słychac pompę. Problemem może być też czujnik wału, to pięta Achillesowa renówek. I sama wymieniałaś tam rozrusznik? No no no!
ja nie pisałem ze sa dwa czujniki tylko jest albo przetwornik albo zwykły czteropinowy To było do autora tematu, pytał, który czujnik ciśnienia wymienić
Ale ja od samego początku wam wątpliwości co do zwiększania ciśnienia w zbiorniku płynu hamulcowego i też jestem zwolennikiem metody podciśnieniowej.
Trzeba podpiąć pod CLIPA i sczytać błędy. Sprawdził bym czujnik ciśnienia dołądowania, a w szczególności wtyczkę do niego dochodzącą, czy jest połączenie.
Możliwy brak ciśnienia paliwa jak widzisz powietrze ,sprawdź jakie ciśnienie na szynie podczas kręcenia.
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
Jezeli jest problem z czujnikiem położenia pedału gazu to zapali, ale nie będzie reagował na gaz, przy problemach z EGR nie, bo problem w tym zaworze polega na tym, że dostaje on zwarcia w obrębie lini +5V i nie jest też zasilany wtedy czyjnik ciśnienia paliwa.
Kolego, Alaska nie da rady obskoczyć 136 KM (bardzo duże spadki ciśnienia). To tak na marginesie.
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Witam.Niech mechanik sprawdzi pompę wspomagania,to ona najprawdopodobniej uległa uszkodzeniu i nie generuje odpowiedniego ciśnienia.
Używaną to niema co zakładać bo nie masz gwarancji to raz a po drugie może nie dawać odpowiedniego ciśnienia. Pieniądze wyrzucone w błoto.
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Jak powstaje celowa nieszczelność to ta wartość spada z tego względu, że silnik zwiększa obroty biegu jałowego (bo dostał powietrza), ale przepustnica jest zamknięta. Dlatego też nie ma szansy na to, że przy nieszczelności na drodze od przepustnicy do grzybków zaworów ssących silnik utrzymał prawidłowe niskie obroty biegu jałowego; no chyba, że ta powstanie...
W sumie przed wymiana i teraz po czasami czuć takie szarpniecia w okolicy 2 tys rpm. Zawór , koło zmiennych faz i reszta rozrządu w jakim stanie? Ciśnienia sprężania sprawdzone?
Klima jest ale bez znaczenia, wspomaganie hamulców działa bez zarzutu, czujnik ciśnienia jest zaraz przy pompie wspomagania układu kierowniczego.
dzieki chyba znalazłem czujnik ciśnienia nawala bo jak się nim ruszy to łapie
Silnika nie rozbierałem więc o panewkach mogę powiedzieć tylko że nie bierze oleju i nic nie dzwoni ani nie puka co do wirnika to mówię to co powiedział mechanik. Tematu sam nie chcę ogarnąć ale byłem już u kilku mechaników i każdy mówi co innego więc chcę wiedzieć na czym stoję i może im coś podpowiedzieć. A wracając do elektrozaworu może ktoś wie...
Jeśli jest uszczelka walnięta pomiar ciśnienia, może nie dawać wiarodajnych wyników.
Nieszczelny wydech Nawet jeśli pozornie wydaje mi się, że jest szczelny? tak jak napisałem, zatkanie ręką powoduje wzrost ciśnienia w szybkim tempie
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
Jeśli błąd jest powtarzalny to szukałbym w instalacji paliwowej. Na pierwszy rzut pompa paliwowa. Może zużycie, może zatkanie filtra, może regulator ciśnienia? Mowa o silkimu k4?
Witam ... może byś tak sprawdził ciągłość kabla do czujnika :P a jak bardzo rozwaloną miałeś tą miskę ... może przy okazji uszkodził Ci się przewód pobierający olej z dna miski (nie wiem jak to się fachowo nazywa) i nie masz odpowiedniego ciśnienia w układzie :)
To przynajmniej przed kompletnym założeniem sprawdził bym mu ciśnienia żeby na darmo go nie wkładać.
Dobra dzięki panowie temat opanowany miałem trochę bajzlu w kablach bo auto po jakiś przeszczepach, dlatego szukałem schematu. Przyczyna niepalenia brak ciśnienia na listwie. Dzięki.
ciśnienia megane czujnik ciśnienia megane czujnik ciśnienia oleju megane
dławik szczelina powietrzny kombajn massey ferguson mocowanie balustrada
Lokalizacja kabla antenowego w VW Golf 5 Moment dokręcania chłodnicy oleju Opel Vectra C benzyna