W tym przypadku wtryskiwacze nie mają tu nic do rzeczy. Od razu po odpaleniu jakie masz ciśnienie na listwie? Po odpaleniu rośnie aż do 1800 bar?
Powodów może być 100, potrzebna diagnostyka i odczyt kodu usterki, inaczej nie da rady, najprawdopodobniej, zgłosi błędy związane z obwodem wysokiego ciśnienia paliwa.
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Dziś wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa na listwie paliwej i jest tak samo wiązka jest ok
Daj fotkę
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Witam. Auto jak w temacie rok 2004 poj.2.8 Nie ma napięcia na czujniku ciśnienia paliwa który jest na szynie paliwowej. przewody sprawdzone do Ecu. Wywala cały czas błąd nr.85 "czujnik ciśnienia paliwa" mruga czerwona kontrolka wtryskiwacza. Auta odpala na wolnych chodzi dobrze ale jak chcesz ruszyć to gasnie ,a przy odrobinie szczęścia idzie jechać...
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
Jeśli by była płomieniówka, a była niesprawna to sterownik silnika wyrzuci usterkę (pomijając niesprawny bezpiecznik). Pompa paliwa elektryczna pracuje? Jeśli uruchomisz silnik , a następnie zgasisz po kilku sekundach uruchomisz od razu?
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Zmierz jakoś to ciśnienie w obwodzie filtra. Winny jest zapewne regulator niskiego ciśnienia.
P1631 układ kontroli ciśnienia paliwa - jakby ktoś kiedyś szukał. Dodano po 8 P1231 - zawór VGT. Pozdrawiam.
A diagnostyka co mówi? Ciśnienie paliwa, doładowania?
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
Witam, mam taki problem w moim Iveco Daily wyskakuje taki błąd Sterownik ciśnienia paliwa 1631. Czy ktoś może spotkał się z takim błędem i co on oznacza. Dodam że silnik pracuje nierówno i miga kontrolka od wtryskiwaczy.
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
A czy odpowiedzialny może być jakiś czujnik ciśnienia paliwa po drodze,który np. nie włącza pompy paliwa? Każda sugestia będzie pomocna.
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Witam. Mam problem z Iveco Daily 2013 r. 3.0 170 koni. Problemem jest zbyt wysokie ciśnienie na powrocie wtrysków. Cała nowa magistralka powrotu jest oryginalnie bez żadnych zacisków, a u mnie wężyki spadają nawet, kiedy założę na nie opaski zaciskowe. Problem pojawił się po zmianie filtra paliwa, który został zmieniony na ori, ponieważ komputer sygnalizował...
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Panowie a jak w takim silniku wygląda sprawa dostępu do pompy paliwa wysokiego ciśnienia , czy do jej demontażu trzeba rozpinać rozrząd czy wystarczy odkręcić i odsunąć (zaczyna u mnie tam dosyć mocno się pocić od dołu patrząc niby mokra jest pompa wspomagania ale raczej to z pompy CR - jest nad nią a tam słaba jest widocznosc)
Witam. Mam problem z Iveco Daily 2,8 2007r. Problem polega na tym, że w ciągu 3 miesięcy wykończyło mi 4 pompy wtryskowe i nikt nie może mi poradzić co może być przyczyną? Wywala błąd 151 - układ wysokiego ciśnienia, powyżej maksymalnej wartości progowej i 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Z góry dziękuję...
Kolega powyżej ma oczywiście racje. co do czujnika temperatuty to czytałem kiedyś o boosterach, które, bodajże zanizały wartość temperatury powietrza - w niskiej temperaturze powietrze jest gęstsze i jeżeli taka wartość trafia do ECU to ECU poda więcej paliwa, a nabiegu jałowym, bez obciązenia obroty mogą znacznie wzrosnąć. Warto by było podpiąć skaner...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Witam,mam problem z iveco daily 3.0 hpi 146 KM 2007 r. blaszak max.Mruga kontrolka EDC i świeci kontrolka silnika na żółto brak mocy jest objawem,bylem na diagnostyce komputerowej i pokazuje błąd: 134 -czujnik ciśnienia powietrza -Poniżej progu maksymalnego -obecny taki mam opis,problem w tym że żaden z czujników od powietrza nie jest uszkodzony i...
Iveco Daily III, 2005r. silnik 3.0 HPT 166KM. Szukam "części" ze sterownika EDC ze zdjęcia. Elektronik stwierdził, że jest uszkodzony, ale nie miał na przelutowanie. Nie wiem jak się nazywa. Objawy Silnik nie odpala. Miga czerwona kontrolka wtrysku od razu po przekręceniu kluczyka. CDIF wyświetla błąd regulatora ciśnienia paliwa (zwarcie do plusa) P0053....
Tak dużo, zgadzam się, nie były kasowane nigdy /nie mam interface do iveco niestety/, przycisków u mnie nie znalazłem, pewnie ich nie ma, to był angol, a instalacja jest przełożona od eu, tak czy siak 10 lat chodził bez zarzutu, wymieniłem w nim tylko rozrząd i regulator ciśnienia paliwa. Dziękuję za info - pomocne. Dodano po 1 Też zauważyłem 6.1, skrzynia...
Witam Panowie , standardowy problem w iveco daily tzn gasnące auto i migająca kontrolka wtrysku. Od jakiegoś czasu auto lubi zgasnąć podczas przyspieszania , albo na podjezdzie pod górkę , towarzyszy temu migająca kontrolka wtrysku. Po zgaśnięciu auto normalnie odpala. Daily 2003 rok , 2.8 150 koni. Powtarzające się błędy na komputerze - 44 Silnik,...
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
Witam wszystkich mam problem z nowo zakupionym iveco daily 2.3 2005rok.Samochód został kupiony jako uszkodzony mianowicie z nie odpalajacym silnikiem. Po spędzeniu kilku godzin nad pojazdem skończyły mi się pomysły co może być nie tak, objawy wyglądają następująco rozrusznik kręci silnik nie odpala podczas kręcenia zapala się kontrolka "czerwony wtryskiwacz"...
Witam Tak wiem co to Google i zanim otworzyłem nowy temat przekopałem nie małą część internetu ale nie znalazłem opisu błędu 0063 a nie P0063. Opis błędów P,B,C itp. mam w telefonie. Mniejsza z tym. W Delphi150 błąd miał nr 0063 Nieznany kod błędu, pojechałem na Kts-a tam pokazało błąd 1123 (też bez "P" na początku) Regulacja dawkowania paliwa, Odchyłka...
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
kupilem nowy zawor oryginał i powiem szczerze wiekszej poprawy nie widze:cry: na szczelnosc wszystko sprawdzone.jakies pomysly.co moze jeszcze za to odpowiadac streownik skad bierze parametry do sterowania tym zaworem(n75) blad to;zawor regulacji cisnienia doładowania P1125 jest jeszcze 2-gi blad ktory pojawia sie po przekrocz.2500 obr.-układ kontroli...
Nie do końca wiem skąd wzięłes tyle filtrow paliwa Ja kojarzę tylko jeden Wiem że czujnik na listwie trzeba dopisać Z tym błędem to potpatrzyl bym co pokazuje napięcia na czujnikach głównie eprom bo może i edc żądać zbicia ciśnienia a na listwie dalej jest duże Nie chodzi na jałowych twardo?
Witam posiadam Iveco daily 50c13 125km silnik 2,8 nie odpala w niskich temperaturach, kręci i jak nie zapału w ciągu 4 sekund to zapala się kontrolka wtrysku (pulsuje powoli) odpadli na plaka lub na kable przy minus 20 stopni tylko zaciąg na długości dosłownie dwóch metrów odpadli bez problemu, po uruchomieniu dopóki nie ostygnie nie ma problemu, zostały...
Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala...
Dziękuję za zainteresowanie. Z immobilajzerem sobie już poradziłem i tak jak pisałem z pomocą samostartu udaje mi się pierwszy raz uruchomić, a potem po małych przerwach udaje się odpalić, ale dopiero w momencie, gdy zaczyna migać kontrolka wtrysku. W moim IVECO nie było przycisku, ale sobie z tym poradziłem. Wymigało mi błędy w takiej kolejności: 8.1BŁYSKAJĄCAKONTROLA...
Witam forumowiczów!Przeszukałem chyba wszystko co jest na necie na temat iveco daily...głowa pęka od nadmiaru informacji.Walcze dzielnie z moim iveciem,z elektryką,niestety poprzedni właściciel daleki był od trzymania instalacji w oryginale... Auto mam juz 3 lata,kontrolka wtrysku(błędu)świeciła od początku,niemiej jednak tydzień temu samochód przechodził...
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
Witam serdecznie!! Jak w tytule samochod po dodaniu gazu gaśnie (zapala sie kontrolka EDC i miga) Delikatnie smyrajac gaz mozna jechac. Samochod strasznie dymi na na biało, Po podłączeniu komputera wyszedł błąd regulatora cisnienia i czujnika ciśnienia paliwa. Istnieje mozliwosc że kierowca mogł wlac benzyne zamiast ON Czy to mogło mieć wpływ? Teraz...
Witam. Trafiło mi sia Iveco Daily, nie zapala. Objaw jest taki że raz zapali a raz nie, bez znaczenia czy jest zimny czy gorący. Jak zapali to odrazu z półobrotu, gdy niechce zapalić to z pychu zapala z półobrotu. Jak zapali to silnik chodzi prawidłowo, jeździ, ma moc. Udało mi sie podłączyc pod komputerm , pokazuje błąd P0025 z opisu zmienne fazy rozrządu...
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
dawka paliwa w momencie awarii jest za duża Może być problem z ciśnieniem paliwa lub z zaworem recyrkulacji spalin EGR.
Ciśnienie paliwa, świece żarowe, sprawdź czujnik temperatury oraz ew. Mogą być wtryski.
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
Witam, moje Iveco 2,8 td 1999r, kuleje z mocą. Obiawy, max prędkość to 80KM/h. Z ładunkiem widzi górkę i już się prosi o drugi bieg. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, rozebralem turbina, klapa działa, nie zacina się, gruszka sprawna, przewód ciśnienia szczelny . Odpala normalnie, chwile przykopci na jasno, i po chwili jest już normalnie. Proszę o...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Witam, Pacjent Iveco Daily 2.3 2007r. Problemem jest brak mocy i mrugająca kontrolka EDC. Błąd 194 - Niskie Ciśnienie Turbodoładowania, powyżej maksymalnej wartości progowej, błąd niestały. Po wyłączeniu zapłonu "resecie" wszystko wraca normalnie na trasie da się pojechać na dłużej bez odcięcia mocy w mieście krócej bo co chwilę przechodzi w tryb awaryjny...
Błędy od 150 do 160 są zarezerwowane na szynę paliwa, pompę CR i podobne. Co konkretnie oznacza ten błąd, nie wiem, ponieważ nie jest wyszczególniony w rozpiskach, do których mam dostęp. Przykładowo błąd 155 oznacza za niskie ciśnienie, a 159 to awaria pompy. Błędu 157 nie mam. Dlatego bez podłączenia komputera i sprawdzenia, nic więcej się nie dowiesz.
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. wytryski sprawdzone przelewowo sa spoko. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic zeby nie narobic kosztow? Koszt testu =2 do 4zł :D Wiem, że sprawdziłeś wtryskiwacze, ale zrób test. Zaślep kulką np. łożyskową (z "wianka" rowerowego) wszystkie 4 rurki paliwowe między listwą a wtryskiwaczami...
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się kontrolka. Przy gwałtownym ale delikatnym gazowaniu...
iveco daily czujnik ciśnienia paliwa iveco daily paliwa ciśnienia paliwa iveco
telewizor philips ustawi fabryczny instrukcja obsługi klimatyzatora bateria wkrętarka naprawa
pralka samsung ecobubble pralka samsung zawiesza
Błąd P0400 w Opel Astra - problem z EGR Wymiana akumulatora w golarce NG-888B - instrukcja krok po kroku