Wymieniałeś silnik , pompę czy sterownik silnika :?: :D
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
Mi się wydaje ze koło 300atm dzisiaj takiego robiłem .Skaczące ciśnienie może być spowodowane kilkoma czynnikami na początek na przelewki menzurki .
Omiń filtr paliwa i zasilanie podaj z bańki. Ewentualnie przed filtrem zamontuj pompę paliwa elektryczną. Czy ECU widzi to za wysokie ciśnienie i zapała kontrolkę silnika? Czy jak masz za wysokie ciśnienie to ECU wysterowuje zawór regulacji scv?
Moze tez być zawór bezpieczeństwa, przewód doprowadzający (przetyczka), zatkany filtr paliwa niskie ciśnienie po niskiej stronie zasilania paliwa (pompka wstępna) lub przeciek wewnątrz wtryskiwacza. Sprawdzisz zaslepiajac kolejno wyjścia listwy i obserwując wartość MPROP, o sprawdzając ciśnienie przed filtrem paliwa.
Czy ktoś ma tabelkę jak wyliczać ciśnienie na listwie z napięcia czujnika ciśnienia listwy? Skaner nie chce mi pokazać ciśnienia a nie mam zegara, żeby sprawdzić ciśnienie. Pozdrawiam.
czy był brak paliwa ,czujnik ciśnienia rzadko pada stawiam na wtryski i test przelewowy tam jak leją ciężko będzie żeby zapalił bo nie zrobi ciśnienia na listwie
Auto pojechało na serwis i stwierdzili, że te zawory były wadliwe, teraz je zaślepiają i wgrywają nową mapę do sterownika. Po wyjechaniu z serwisu… dwa dni spokoju i powtórka z rozrywki. Ps: to trochę dziwny system w tym Volvo, bo są 3 pompowtryski i 3 wtryski w systemie common rail… według mnie to pompowtryski robią tu za pompę wysokiego ciśnienia...
jesli nie dostaniesz tych informacji to napisz do mnie meila to sprawdze i ci posle.
Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej...
teoretycznie pompa paliwa wstępna powinna odpowietrzyć . Samo start nie skutkuje
Teoria jednego z mechaników od ciężarówek... Wtryskiwacze działają super na maszynie w powietrzu, po włożeniu do komory cylindra otrzymują ciśnienie kompresji które blokuje ich poprawne działanie Ciśnienie sprężania ~30 bar. Ciśnienie Common Rail 250-1500 bar. Ciekawy człowiek to musi być...
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
Co chcesz dalej lokalizować? Usterkę masz podaną i albo pompa od CR jest uszkodzona i nie ma ciśnienia, albo czujnik padł.
Ciśnienie w szynie common rail, wyciek paliwa lub czujnik ciśnienia lub okablowanie czujnika.
Kolego, te trzy literki-CDI są istotne. To nie jakiś sznuk na pompie, a common rail. Jechać, niech sprawdzą jakie jest ciśnienie na magistrali w czasie startu...
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
Witam, Posiadam mercedesa W210 220 CDi. Problem polega na tym, że auto nie chce odpalać w niskich temperaturach (poniżej -5). Sprawdzone zostały świece jak i przekaźnik świec, wszystko działa. Gdy stoi kilka dni a temperatura jest wyższa jak -5 odpala odrazu bez problemów. Na komputerze brak jakichkolwiek błędów. Ciśnienie na szynie common rail dobija...
to silnik puma wczytaj pompe i wtryski jak regulator dobry to problem zniknie
Temat na tyle mnie zaciekawił że aż co nieco poszukałem I oto czujnik ciśnienia odpowiedni do zastosowania jest używany jako: -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZI z bezpośrednim wtryskiem benzyny (ciśnienie do 20MPa) -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZS z układem Common Rail (ciśnienie do 200MPa) -Czujnik ciśnienia płynu hamulcowego w modulatorze...
ile by kosztowała taka naprawa wtryskiwaczy http://lmgtfy.com/?q=regeneracja+wtryski... :please: Rządzisz Co do tematu: Stawiam na nieszczelność układu zasilania, najprawdopodobniej przy wtryskiwaczach, skoro o nich nie wspomniałeś, to pewnie nie były robione. Jak zapchane to czyszczenie termochemiczne, gorzej jak wyrobione gniazda, jak ktoś...
Witam. Samochód jak w tytule, bardzo dymi. Ciśnienie doładowania, ciśnienie common rail prawidłowe (sprawdzone op-com'em), EGR sprawny. Jeden z wtryskiwaczy podaje na przelew około 100ml na minute, pozostałe bardzo nieznaczną ilość. Po odłączeniu przewodów elektrycznych od wtryskiwaczy i zakręceniu przez 5 sekund rozrusznikiem ten sam wtryskiwacz przepuszcza...
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Witam. Silnik gaśnie w czasie jazdy - 90% przypadków to równa jazda z przy obrotach 3000/min. Komputer wyświetla błąd - zbyt wysokie ciśnienie na common rail i odcina dopływ paliwa. Filtr paliwa został wymieniony. Wymieniłem też czujnik ciśnienia common rail i regulator ciśnienia. Niestety nic to nie pomogło. Co ciekawe, żeby ponownie uruchomić silnik,...
Pytanie brzmi czy zakładając nieprawidłowy czujnik ciśnienia w listwie common rail, narażamy silnik na usterkę. Z jakimi usterkami się spotkaliście po takim niefortunnym dobraniu czujnika. Co może uszkodzić błędny parametr ciśnienia? wtryski, tłoki, głowicę, turbo, dpf , egr,
Ciśnienie żądane przez ECU=Ciśnienie rzeczywiste Nigdy nie będzie idealnie, wahania ciśnienia będą zawsze. Pozdrawiam WIMM
Mowisz - masz 1 Pompa wysokociśnieniowa regulowana ilościowo 2 Akumulator ciśnieniowy (Rail) 3 Zawór ograniczający ciśnienie 4 Czujnik ciśnienia Rail 5 Wtryskiwacze 6 Elektroniczne urządzenie sterujące 7 Inne czujniki i aktuatory Co do demontazu i montazu to podaj typ silnika. Pozdr
Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa na szynie common rail, jeśli przy uruchamianiu będzie poniżej 200bar to nie odpali. Ciśnienie może uciekać przez wtryskiwacze na przelew lub pompa wysokiego ciśnienia nie daje odpowiedniego ciśnienia lub zawór regulujący ciśnienie na szynie umiera.
Z forum p206 wynikało by że masz walnięte o-ringi na czujniku ciśnienia na wspólnej listwie(common rail). Przebija ciśnienie i dopiero jak dobrze napompuje to kalkulator otwiera wtryskiwacze i silnik zapala. Podobno da się to wymienić samemu.
Jeśli to Tector to wtrysk common rail więc ciśnienie takie jakie komputer zadecyduje - wiesz o co pytasz tak w ogóle?
A widziałem i co? Rzędowe pompy tłoczkowe mogą osiągnąć ciśnienie 1100 barów. Pompy common rail osiągają ciśnienia 1350 barów - pompa promieniowa z trzema tłoczkami. Nowa pompa do common rail to też nie są tanie rzeczy. Co innego, jeśli pójdzie się do władcy szrotu - jak będzie miał dobry humor, to pozwoli coś wybrać i nie zedrze skóry. Jak będzie miał...
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Nie, nie 260 bar, najwyżej kilka bar. Common Raile ogólnie nie odpala tak elegancko jak pompa czy pompowtrysk, taka jego cecha.
Skoro komputer pokazuje za małe ciśnienie na wtrysku to sprawdziłbym od sprawdzenia tego ciśnienia. To jest Common Rail, więc za ciśnienie na wtryskach odpowiada pompa wysokiego ciśnienia. Z bagnetu dmucha powietrze czy spaliny i na pewno dmucha, a nie tylko "pulsuje"?
Chodzi mi przede wszystkim o czujnik ciśnienia na szynie Common Rail, bo z niego informacja trafia komputera sterującego wtryskami. Fakt że auto by dymiło (o ile nie masz DPF) jakby odczytane ciśnienie było niższe niż faktyczne, więc można wstępnie założyć, że ta część jest sprawna. Zostaje regulator albo pompa. Chyba, że jest tam gdzieś jakaś nieszczelność.
Problemem jest jednak brak ciśnienia w common rail-u. Gdy jest ciśnienie to odpala ,a gdy nie ma to nie. Aktualnie jest i trudno mi stwerdzić co dokładnie jest uszkodzone. Wszytko wskazuje na zawór regulujący ciśnienie. Narazie nie wymieniam (cena nowy około 1600) , poczekam ,aż padnie. Dzieki za posty.
Podłącz komputer zobacz jakie ciśnienie paliwa po stronie niskiego ciśnienia i wysokiego cisnienia
Witam, przeszukałem za pomocą wyszukiwarki Google i niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie a brzmi ono tak: Czy ciśnienie na listwie comon rail powinno się utrzymywać gdy auto jest na postoju. Po podłączeniu kompa kiedy auto jest w spoczynku pokazuje 2-4 Bar kiedy kręcę rozrusznikiem skacze w przedziale 280 do 480 Bar i niewiem czy dane te...
Nie znam tego silnila ale jak w common rail to ciśnienie reguluje regulator w pompie więc tam szukaj przyczyny no chyba że pompa padła. Trzeba sprawdzić wysterowanie regulatora.
Pompa daje tylko ciśnienie paliwa na listwę common rail i jej ustawienie na rozrządzie nie ma żadnego wpływu na pracę silnika.
Jakie ciśnienie na szynie ? Reg też nie zaszkodzi sprawdzić.
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Takie : https://www.picoauto.com/library/automot...
No i kolejny problem wpadł :( potrzebowałem pojechać w trasę więc stwierdziłem, że na spokojnie bez wyprzedzania dam radę trzymać obroty poniżej 3tyś rpm żeby błąd nie wystąpił. (droga tam i powrotna razem ok.400km) i przy powrocie (przejechane już koło 350km) nagle wywaliło DDE przy 2tyś rpm, kontrolka przestała już gasnąć przy ponownym uruchomieniu...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Witam borykam sie z następującym problemem .Mój peugeot gdy jest zimny lub ma przerwę +30min potrafi odpalić i po 3 sekundach zgasnąć. Zauważyłem że pompa wysokiego ciśnienia nie puszcza paliwa na szynę Common line i przez te 3 sek wtryski wysyłają załadowane paliwo . Przy próbie ponownego odpalenia widzę ciśnienie na pompie lecz brak na szynie ( brak...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Pompowane paliwo po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia ustalonego w zaworze nadmiarowym cofa się do zbiornika, to normalne. Zawór ten powinien utrzymać pewne ciśnienie nawet jeśli nie pompujesz pompką a jeśli ciśnienie spada w okolicę zera to zawór nadmiarowy jest otwarty na stałe czyli uszkodzony. Ogólnie ciśnienie na powrotach paliwa w układzie common...
Witam mam problemy z manem TGX 18.480 2008r common rail, otóż auto nawet po chwilowym postoju ciężko zapala. Wcześniej pojawiały się błędy edc 94 3778,3779,3780 oraz paliła cały czas kontrolka silnika i auto przechodziło w tryb awaryjny. Po wymianie filtra paliwa oraz czyszczeniu odstojnika i smoka problem zniknął lecz kontrolka nadal się czasami zapala...
Witam, jestem posiadaczem Opla Merivy 1,7 CDTI 100km, mam z nim problem z porannym odpalaniem samochodu. Problem jest taki, że obroty falują aż silnik gaśnie, podpiąłem go do komputera i nagrałem jego parametry największą uwagę zwróciło na mnie ciśnienie paliwa na Common Railu, ponieważ te parametry ewidentnie falują. Najgorszy problem z odpaleniem...
Jest to układ common rail więc ważne jest tutaj ciśnienie uzyskane podczas odpalania oraz stan wszystkich wtryskiwaczy.
Witam. Jaka polecacie tanią i wydajną używaną pompę wysokiego ciśnienia common rail ?
Wtrysk nowy czy używka? Jeśli używka - pewnie długo leżał... Załóż stary wtryskiwacz, zloguj sobie ciśnienie paliwa podczas rozruchu i będziesz widział. 2 sekundy kręcenia i powinno być około 250-300 bar i powinien odpalać. Korekta to odchyłka (może być w dawkowaniu na skutek mechanicznego uszkodzenia wtryskiwacza, ale może oznaczać też inne przypadki,...
Witam. Posiadam bmw e46 320d 2.0D 150km wymieniłem w niej silnik na taki sam o tych samych numerach i mam problem z turbem w nowym silniku miałem turbo na gruszkę i przerobiłem na elektryka tak jak było w starym silniku tylko teraz mam problem z turbo jak założę regulacje turbo na silniczek od razu traci moc szarpie i gaśnie nie da rady jechać jak odłączę...
Więc na rampie -szynie common, na biegu jałowym powinno być ciśnienie stabilne, a nie 200-300 ?
Ogólnie obserwując parametry zauważyłem dziwne a może prawidłowe wartości. Na włączonym zapłonie temperatura powietrza wlotowego 172 C. - czy to prawidłowo? Common Rail ciśnienie paliwa - 0,43 - czy to nie za mało? Przy kręceniu rośnie, aż przekroczy 24 i auto odpala. Może tu jest za mała wartość na początku.
Jakie ciśnienie ma panować na tym obwodzie co w temacie , na biegu jałowym i czy ma wzrastać wprost proporcjonalnie do obrotów silnika? chodzi o silnik d20 common rail aktualne ciśnienie na biegu jałowym wynosi ok. 5,5 bar gdy dam pedał gazu do spodu wzrasta o jakieś 0,5 bar czujnik niskiego ciśnienia zakres działań ma od -2 do 18 bar to według mnie...
Witam, Silnik z układem Common Rail Boscha 1. generacji (wtryski elektromagnetyczne). Mniej więcej od wymiany wtrysków z powodu kopcenia na czarno pojawił się taki problem, że czasem przy odpalaniu następuje najpierw strzał w jeden cylinder (silnik przyspiesza jakby już próbował odpalić), potem rozrusznik jeszcze chwilę kręci i dopiero odpala. Dzieje...
czy ktoś może napisac jakie powinien mieć ciśnienie na tłokach ten śilnik ww
Diagnoza była robiona? Skąd decyzja o naprawie wtryskiwaczy przecież to auto na common railu, objawy wtryskiwaczy całkiem inne. Jakie ciśnienie na szynie?
Dodam, że dzisiaj odpalałem auto na plaku i dopóki go wtryskiwałem silnik pracował. W programie widnieje "stan synchronizacji sygnału czujnika wału korbowego/wałka rozrządu- Nie zsynchronizowany" . Czujnik wałka rozrządu ma 10k ohm opornosci, sprawdziłem według katalogu to tyle powinien mieć. Musiałbym jeszcze sprawdzić czujnik wału korbowego na to...
JTD tzn common rail. Pierwsze komputer i błędy i zbadać ciśnienie paliwa na railu.
no wiec to jest młode autko i tak się robi z uszczelką zrób próbę olejową tak jak powiedziałem potem ciśnienie paliwa jaki ma układ wtryskowy Common Raill ?
Witam Mam problem z Fordem Mondeo 2.0 TDCi 85kW 2003r. Problem jest z gasnącym silnikiem w czasie jazdy i nierównej pracy silnika na biegu jałowym na postoju. Silnik gaśnie mi gdy np jade 90 km\h i przystepuję do wyprzedzania (oczywiscie pedał w podłogę) i co?.... nagle zapala się lampka od świec żarowych i trace moc(pedał gazu nie reaguje wogole) i...
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
Według epera jest jakiś dziwny numer: 46811230... Każda pompa od 8-zaworowego 1.9 JTD będzie pasować do mojego? Witam, pytanie jest nieprzemyślane. Gdyby każda część pasowała nie było by potrzeby dobierania jej po VIN-ie. Pompa zapewne musi spełniać szereg kryteriów: poza samym spasowaniem mechanicznym do konkretnego modelu samochodu powinna też dostarczać...
Wyczyściłem i na razie nie pojawia się na nowo. Przypomniałem sobie, że przed zauważeniem problemu miałem ostrzejszą jazdę więc może wyciek pojawia się tylko przy żyłowaniu silnika? W końcu jeśli dobrze się orientuję na wyższych obrotach znacząco zwiększa się ciśnienie podawania paliwka przez common rail. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. "Msepl" dzięki...
P0520 - Oil Pressure Sensor Circuit MALF Signal Voltage P1130 - Fuel Rail Pressure Malfunction Small Leakage Detected P1685 - SKIM System Invalid Key Code Received P1511 Battery Sense Line 1 Voltage Too High / Low Najpewniejszy do połączenia, to skaner sprzętowy Chryslera DRB3 . Pompa wstępna w baku ma działać tylko przy odpalaniu. Pierwszy błąd to...
Witam, następujący problem mam z swoją bemka Ktoś doradzi co zrobić ? Może zna lepiej zasade działania? Tak to jest wg mojej wiedzy: #1 A u mnie wyglada to mniej wiecej tak : #2 Po podłączeniu na butelkach (przelewy z wtryskow rozlaczone i tylko wtryski do butelki (wylało minimalnie do niej); Wąż ktory oryginalnie się łaczy z przelewami do osobnej butelki...
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
Ciśnienie na poziomie 1300 barów jest jak najbardziej prawidłowe dla systemu CR a zawór regulacyjny ciśnienia paliwa będzie je utrzymywał na takim poziomie. Jeżeli praca silnika jest uzależniona od temperatury zewnętrznej to raczej bym się doszukiwał winy w czujniku temperatury lub termostatu. Jakie to auto i jakie są błędy po wejściu w tryb awaryjny.
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Te czujniki który ty wymieniłeś praktycznie się nie psują, a mechanikom co ci podpowiadali to zapewne chodziło o zawór regulacji ciśnienia common rail.
Witam, Problem mam taki że jakieś 3 tygodnie temu samochód na biegu jałowym miał lekko odczuwalne drgawki, błędów brak. Od około tygodnia czasu wszystko się uspokoiło i jest oki. Natomiast często podczas jazdy mam takie pojedyncze uderzenie zwykle jak mocniej wcisne pedał gazu. Dziś dopiero podłączyłem vcds'a żeby posprawdzać parametry które zamieszczam...
Nasuwa się jednak pytanie czym różni się pompa od silnika z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem. Przede wszystkim ciśnieniem wtrysku. O ile wtrysk pośredni - przy umiarkowanych mocach osiąganych w tej technice - potrzebował małego ciśnienia (wolniejsze silniki więc wydłuża się czas wtrysku, mniejsza moc więc dawka nie musi być żyłowana w górę), to silniki...
Witam. Winny może być zawór regulacji ciśnienia na listwie common rail.
Silnik 5 cylindrów 2007r malutki bo 120 tys km przebieg. Powstało mikropęknięcie na przewodzie wysokiego ciśnienia do listwy rozdzielczej wysokiego ciśnienia common rail . Pęknięcie było pod szeroką podkładką dystansową- przy grzybku , od strony listwy. Rurka srednicy 8mm ma mocowanie do bloku silnika w połowie. Musiałem posiłkować się spawaniem niestety...
Znikome ilości i jednakowo wszystkie cztery. Czy zawór mechaniczny na listwie common rial powinien podczas pracy przepuszczać paliwo?? wydaje mi sie ze nie powinien ale może ktoś potwierdzić?
Silnik zapewne 2.8 tylko czy na pompie czy na common. Z drugiej strony mamy na plusie te auta pala bez płomieniowej w zimie ja bym szukał problemu nie palenia gdzieś indziej jak na common to nie robi ciśnienia w układzie i dla tego nie pali tylko się kręci aż uzyska ciśnienie.
wygląda na pompę HPCR czyli pompa wysokiego ciśnienia Common Rail.Służy do sprężania paliwa do wysokiego ciśnienia i tłoczenia go do szyny (listwy) ciśnieniowej. BTW, trochę cieńki ten rysunek, ale takimi MB chyba tylko dysponuje.
Witam A jak jeśli można wiedzieć sprawdźałeś to ciśnienie bo jeśli zluzowałeś rurki na wtryskach i spodziewasz się tryskającego diesla z dużym ciśnieniem to się takiego efektu w common rail nie doczekasz Najlepiej sprawdzić kompem w parametrach rzeczywistych jakie jest ciśnienie na listwie Wtedy będziesz wiedział czy przyczyny szukać w układzie paliwowym...
zrób testy silnika, najprawdopodobniej masz problem z którymś z wtrysków a przez to nie można utrzymać ciśnienia w common railu. Oczywiście powody mogą być zgoła inne, ale największe prawdopodobieństwo to uszkodzony wtrysk
Astra H 2005 1,7CDTI Pompa CP3 nie buduje ciśnienia na rampie, przez co samochód nie odpala, ale gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulującego wydatek pompy, to ciśnienie szybko mija wymagane 24MPa i szybuje do ok. 80MPa. Od razu po przekręceniu kluczyka, ECU wysterowuje zawór wydatku na ok 33% (patrz oscylogram). Czy tak powinno być? Dodam, że w tym silniku...
W common rail nic nie zmieni. Pompa cr ma wytworzyć tylko wysokie ciśnienie paliwa i tyle. Czy kółko będzie tak czy inaczej nie ma znaczenia. "Zapłonem" steruje komputer.
Witam wszystkich. Od pól roku jestem posiadaczem Opla Corsy C 1.3 CDTI ECOTEC 70KM, rocznik 2004. Przebieg 130 000 km. Ostatnią większą naprawą była wymiana uszczelki pod głowicą z powodu "zaciągnięcia" oleju do zbiornika płynu chłodzącego(samochód był holowany do mechanika gdyż nie był zdolny do jazdy). Autko także ostatnio miało regenerowaną turbinę...
Samochody mają dużo wyższe ciśnienie, chyba benzyna ? W maszynach rolniczych to normalne ciśnienie , jeszcze zależy do osprzętu silnika czy silnik deutz czy perkins czy sisu czy jeszcze coś innego Silnik perkins, układ paliwowy Common rail. Nic nowego . Nie żaden składak. Podejrzenia mam na czujnik wału, bo gdyby robił zakłócenia to mogło by się tak...
z tego co pamietam, ale nie jestem pewien ABS i Airbag nie chodza na canie.(powtarzam nie jestem pewien co do ABSu). zmierz rezystancje miedzy liniami can. w iveco powinna wynosic 120ohm. a co do odpalania to najwazniejsze pytanie: jakie masz cisnienie na listwie common raily ??
Proszę o radę w sprawie silnika. Kupiłem auto tydzień temu. Wszystko było OK. Trzy dni po wymianie rozrządu, oleju i filtrów (paliwa został stary), zaświeciła mi kontrolka silnika z komunikatem "engine failure". Na odczycie pokazało błąd P1193, co ponoć oznacza nieoczekiwana wartość ciśnienia rail. Gdy kontrolka świeci auto dostaje muła i nie wchodzi...
Przede wszystkim jeśli ciśnieniem jest dobre samochód powinien przez chwilę pracować dobrze. Nie był tam usuwany DPF/EGR/MOC ?
Dobra to znowu ja... Znów odpalam tylko na plaka... Znowu się zawiesił po tym jak tak sobie jeżdżąc mocniej go przycisnąłem na dwójce... Nie pokazuje żadnych błędów, a ciśnienie na rozruszniku i trochę słabym już aku to 98 bar... Mam już dość powoli... Dodano po 1 Z dodatkowych informacji to naładowany ciśnienie sięga 105 bar i jak gaszę sobie go podczas...
Po wizycie w serwisie. Sprawdzono wtryski na maszynie wyniki w załączniku. Czyli to nie wina wtrysków. Podmieniono przepływomierz Czujnik ciśnienia doładowania Czujniki do których wchodzą przewody podciśnienia (czerwona kółko na 2 zdjęciu) Otwarto EGR Efektu nie ma... Jutro sprawdzam czy rozrząd nie jest przestawiony o ząbek. Poza tym mechanior odpalił...
Zwykle są to opiłki koloru złotawego, więc pewnie u ciebie pochodzą z baku lub ze stacji paliw. Trzeba zdjąć bak dobrze go umyć i wydmuchać cały układ, warto byłoby jeszcze kupić orgnialny filtr paliwa Ford/PSA i go wymienić. Sugeruje też dodać filtr paliwa taki mały przezroczysty jak np. w kosiarce i co kilka dni kontrolować jego zapchanie.
Witam. Ciśnienie niewielkie, (...) Widze ze Kolega na codzien obcuje na przyklad z pompami od diesla common rail ze cisnienie 30 barów wydaje sie niewielkie, ale cóż, wszystko jest wzgledne ;)
W C-Max siedzi pompa wysokiego ciśnienia (Common Rail) Delphi. Jest to całkiem inny system wtrysku niż w przypadku VP-44. Co nie znaczy, że nie sprawia problemów niestety. W skrócie: padają wtryski, pada też sama pompa.
Nie wiem czy jesteście świadomi (a raczej nie), że ciśnienie otwarcia wtryskiwacza nie ma wiele wspólnego z ciśnieniem wtrysku, tak podkreślanym że w Common Rail jest 10 razy wyższe ciśnienie. Wrzucam przebieg ciśnienia po stronie zwykłej pompy wtryskowej (rzędowej Bosch) linia ciągła, i po stronie wtryskiwacza - linia przerywana. http://obrazki.elektroda.net/17_12631181...
Witam, Wracając do silnik zaczął dziwnie pracować). Na drugi dzień nie odpalił. Po powrocie do sprawdziłem ciśnienie na listwie wtryskowej common raila, było dużo za niskie. Paliwo dostawało się normalnie do pompy wysokiego ciśnienia ale nie wychodziło pod dużym ciśnieniem. Na drugi dzień podłączyłem komputer z myślą że pojawi się błąd z regulatora...
Trzeba ten samochód rzetelnie zdiagnozować. Sam widzisz co wychodzi jak się nie ma stosownej wiedzy i sprzętu diagnostycznego, Autel pokazuje błąd wzmacniacza antenowego :), a DF007 tyczy się czujnika wysokiego ciśnienia na szynie common rail
Witam. Silniki 1,9 cdti ogólnie są nie najgorsze. Ja mam vectre z tym silnikiem i jak moich dwóch kolegów i miałem problemy z wtryskiwaczami. Historia zaczęła się od nierównej pracy na luzie i nie najlepiej odpalał. Po badaniu na komputerze okazało się ,że jest duża pulsacja ciśnienia na magistrali . Wyglądało to na zawór w pompie wysokiego ciśnienia...
wysokie ciśnienie common common questions common module
wymiana uchwyt wiertarski elektrozaczep częstotliwość whirlpool zasilacz
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
CRNT w diagnostyce auta - co oznacza? Oznaczenia na tranzystorze IRFP: jak je odczytać?