Witam. W moim przypadku pomogła wymiana sterownika i regulatora ciśnienia paliwa ponieważ stary był caly czas otwarty na maks. Jeśli chodzi o sterownik musi być identyczny jak i ten na ktorym auto chodzilo. Ja osobiście wymieniłem cztery sterowniki dopiero za piątym auto zaczeło pracować. Nie słuchaj że sterowniki się nie różnia. Rozmawiałem z facetem...
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
Mi się wydaje ze koło 300atm dzisiaj takiego robiłem .Skaczące ciśnienie może być spowodowane kilkoma czynnikami na początek na przelewki menzurki .
Omiń filtr paliwa i zasilanie podaj z bańki. Ewentualnie przed filtrem zamontuj pompę paliwa elektryczną. Czy ECU widzi to za wysokie ciśnienie i zapała kontrolkę silnika? Czy jak masz za wysokie ciśnienie to ECU wysterowuje zawór regulacji scv?
Moze tez być zawór bezpieczeństwa, przewód doprowadzający (przetyczka), zatkany filtr paliwa niskie ciśnienie po niskiej stronie zasilania paliwa (pompka wstępna) lub przeciek wewnątrz wtryskiwacza. Sprawdzisz zaslepiajac kolejno wyjścia listwy i obserwując wartość MPROP, o sprawdzając ciśnienie przed filtrem paliwa.
znalazłeś przyczynę? Mam ten sam problem, kasa utopiona, czas zajęty a efektów brak
czy był brak paliwa ,czujnik ciśnienia rzadko pada stawiam na wtryski i test przelewowy tam jak leją ciężko będzie żeby zapalił bo nie zrobi ciśnienia na listwie
Auto pojechało na serwis i stwierdzili, że te zawory były wadliwe, teraz je zaślepiają i wgrywają nową mapę do sterownika. Po wyjechaniu z serwisu… dwa dni spokoju i powtórka z rozrywki. Ps: to trochę dziwny system w tym Volvo, bo są 3 pompowtryski i 3 wtryski w systemie common rail… według mnie to pompowtryski robią tu za pompę wysokiego ciśnienia...
jesli nie dostaniesz tych informacji to napisz do mnie meila to sprawdze i ci posle.
Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej...
teoretycznie pompa paliwa wstępna powinna odpowietrzyć . Samo start nie skutkuje
Teoria jednego z mechaników od ciężarówek... Wtryskiwacze działają super na maszynie w powietrzu, po włożeniu do komory cylindra otrzymują ciśnienie kompresji które blokuje ich poprawne działanie Ciśnienie sprężania ~30 bar. Ciśnienie Common Rail 250-1500 bar. Ciekawy człowiek to musi być...
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
Co chcesz dalej lokalizować? Usterkę masz podaną i albo pompa od CR jest uszkodzona i nie ma ciśnienia, albo czujnik padł.
Ciśnienie w szynie common rail, wyciek paliwa lub czujnik ciśnienia lub okablowanie czujnika.
Kolego, te trzy literki-CDI są istotne. To nie jakiś sznuk na pompie, a common rail. Jechać, niech sprawdzą jakie jest ciśnienie na magistrali w czasie startu...
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
to silnik puma wczytaj pompe i wtryski jak regulator dobry to problem zniknie
Temat na tyle mnie zaciekawił że aż co nieco poszukałem I oto czujnik ciśnienia odpowiedni do zastosowania jest używany jako: -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZI z bezpośrednim wtryskiem benzyny (ciśnienie do 20MPa) -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZS z układem Common Rail (ciśnienie do 200MPa) -Czujnik ciśnienia płynu hamulcowego w modulatorze...
ile by kosztowała taka naprawa wtryskiwaczy http://lmgtfy.com/?q=regeneracja+wtryski... :please: Rządzisz Co do tematu: Stawiam na nieszczelność układu zasilania, najprawdopodobniej przy wtryskiwaczach, skoro o nich nie wspomniałeś, to pewnie nie były robione. Jak zapchane to czyszczenie termochemiczne, gorzej jak wyrobione gniazda, jak ktoś...
Witam, Posiadam mercedesa W210 220 CDi. Problem polega na tym, że auto nie chce odpalać w niskich temperaturach (poniżej -5). Sprawdzone zostały świece jak i przekaźnik świec, wszystko działa. Gdy stoi kilka dni a temperatura jest wyższa jak -5 odpala odrazu bez problemów. Na komputerze brak jakichkolwiek błędów. Ciśnienie na szynie common rail dobija...
Witam. Samochód jak w tytule, bardzo dymi. Ciśnienie doładowania, ciśnienie common rail prawidłowe (sprawdzone op-com'em), EGR sprawny. Jeden z wtryskiwaczy podaje na przelew około 100ml na minute, pozostałe bardzo nieznaczną ilość. Po odłączeniu przewodów elektrycznych od wtryskiwaczy i zakręceniu przez 5 sekund rozrusznikiem ten sam wtryskiwacz przepuszcza...
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
Witam. Silnik gaśnie w czasie jazdy - 90% przypadków to równa jazda z przy obrotach 3000/min. Komputer wyświetla błąd - zbyt wysokie ciśnienie na common rail i odcina dopływ paliwa. Filtr paliwa został wymieniony. Wymieniłem też czujnik ciśnienia common rail i regulator ciśnienia. Niestety nic to nie pomogło. Co ciekawe, żeby ponownie uruchomić silnik,...
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Ciśnienie żądane przez ECU=Ciśnienie rzeczywiste Nigdy nie będzie idealnie, wahania ciśnienia będą zawsze. Pozdrawiam WIMM
Mowisz - masz 1 Pompa wysokociśnieniowa regulowana ilościowo 2 Akumulator ciśnieniowy (Rail) 3 Zawór ograniczający ciśnienie 4 Czujnik ciśnienia Rail 5 Wtryskiwacze 6 Elektroniczne urządzenie sterujące 7 Inne czujniki i aktuatory Co do demontazu i montazu to podaj typ silnika. Pozdr
Chodzi mi przede wszystkim o czujnik ciśnienia na szynie Common Rail, bo z niego informacja trafia komputera sterującego wtryskami. Fakt że auto by dymiło (o ile nie masz DPF) jakby odczytane ciśnienie było niższe niż faktyczne, więc można wstępnie założyć, że ta część jest sprawna. Zostaje regulator albo pompa. Chyba, że jest tam gdzieś jakaś nieszczelność.
Pytanie brzmi czy zakładając nieprawidłowy czujnik ciśnienia w listwie common rail, narażamy silnik na usterkę. Z jakimi usterkami się spotkaliście po takim niefortunnym dobraniu czujnika. Co może uszkodzić błędny parametr ciśnienia? wtryski, tłoki, głowicę, turbo, dpf , egr,
Z forum p206 wynikało by że masz walnięte o-ringi na czujniku ciśnienia na wspólnej listwie(common rail). Przebija ciśnienie i dopiero jak dobrze napompuje to kalkulator otwiera wtryskiwacze i silnik zapala. Podobno da się to wymienić samemu.
Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa na szynie common rail, jeśli przy uruchamianiu będzie poniżej 200bar to nie odpali. Ciśnienie może uciekać przez wtryskiwacze na przelew lub pompa wysokiego ciśnienia nie daje odpowiedniego ciśnienia lub zawór regulujący ciśnienie na szynie umiera.
Jeśli to Tector to wtrysk common rail więc ciśnienie takie jakie komputer zadecyduje - wiesz o co pytasz tak w ogóle?
A widziałem i co? Rzędowe pompy tłoczkowe mogą osiągnąć ciśnienie 1100 barów. Pompy common rail osiągają ciśnienia 1350 barów - pompa promieniowa z trzema tłoczkami. Nowa pompa do common rail to też nie są tanie rzeczy. Co innego, jeśli pójdzie się do władcy szrotu - jak będzie miał dobry humor, to pozwoli coś wybrać i nie zedrze skóry. Jak będzie miał...
Skoro komputer pokazuje za małe ciśnienie na wtrysku to sprawdziłbym od sprawdzenia tego ciśnienia. To jest Common Rail, więc za ciśnienie na wtryskach odpowiada pompa wysokiego ciśnienia. Z bagnetu dmucha powietrze czy spaliny i na pewno dmucha, a nie tylko "pulsuje"?
Problemem jest jednak brak ciśnienia w common rail-u. Gdy jest ciśnienie to odpala ,a gdy nie ma to nie. Aktualnie jest i trudno mi stwerdzić co dokładnie jest uszkodzone. Wszytko wskazuje na zawór regulujący ciśnienie. Narazie nie wymieniam (cena nowy około 1600) , poczekam ,aż padnie. Dzieki za posty.
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Nie, nie 260 bar, najwyżej kilka bar. Common Raile ogólnie nie odpala tak elegancko jak pompa czy pompowtrysk, taka jego cecha.
Witam, przeszukałem za pomocą wyszukiwarki Google i niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie a brzmi ono tak: Czy ciśnienie na listwie comon rail powinno się utrzymywać gdy auto jest na postoju. Po podłączeniu kompa kiedy auto jest w spoczynku pokazuje 2-4 Bar kiedy kręcę rozrusznikiem skacze w przedziale 280 do 480 Bar i niewiem czy dane te...
Podłącz komputer zobacz jakie ciśnienie paliwa po stronie niskiego ciśnienia i wysokiego cisnienia
Pompa daje tylko ciśnienie paliwa na listwę common rail i jej ustawienie na rozrządzie nie ma żadnego wpływu na pracę silnika.
Nie znam tego silnila ale jak w common rail to ciśnienie reguluje regulator w pompie więc tam szukaj przyczyny no chyba że pompa padła. Trzeba sprawdzić wysterowanie regulatora.
Jakie ciśnienie na szynie ? Reg też nie zaszkodzi sprawdzić.
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Takie : https://www.picoauto.com/library/automot...
Witam borykam sie z następującym problemem .Mój peugeot gdy jest zimny lub ma przerwę +30min potrafi odpalić i po 3 sekundach zgasnąć. Zauważyłem że pompa wysokiego ciśnienia nie puszcza paliwa na szynę Common line i przez te 3 sek wtryski wysyłają załadowane paliwo . Przy próbie ponownego odpalenia widzę ciśnienie na pompie lecz brak na szynie ( brak...
No i kolejny problem wpadł :( potrzebowałem pojechać w trasę więc stwierdziłem, że na spokojnie bez wyprzedzania dam radę trzymać obroty poniżej 3tyś rpm żeby błąd nie wystąpił. (droga tam i powrotna razem ok.400km) i przy powrocie (przejechane już koło 350km) nagle wywaliło DDE przy 2tyś rpm, kontrolka przestała już gasnąć przy ponownym uruchomieniu...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Witam mam problemy z manem TGX 18.480 2008r common rail, otóż auto nawet po chwilowym postoju ciężko zapala. Wcześniej pojawiały się błędy edc 94 3778,3779,3780 oraz paliła cały czas kontrolka silnika i auto przechodziło w tryb awaryjny. Po wymianie filtra paliwa oraz czyszczeniu odstojnika i smoka problem zniknął lecz kontrolka nadal się czasami zapala...
Witam, jestem posiadaczem Opla Merivy 1,7 CDTI 100km, mam z nim problem z porannym odpalaniem samochodu. Problem jest taki, że obroty falują aż silnik gaśnie, podpiąłem go do komputera i nagrałem jego parametry największą uwagę zwróciło na mnie ciśnienie paliwa na Common Railu, ponieważ te parametry ewidentnie falują. Najgorszy problem z odpaleniem...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Jest to układ common rail więc ważne jest tutaj ciśnienie uzyskane podczas odpalania oraz stan wszystkich wtryskiwaczy.
Witam. Jaka polecacie tanią i wydajną używaną pompę wysokiego ciśnienia common rail ?
Pompowane paliwo po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia ustalonego w zaworze nadmiarowym cofa się do zbiornika, to normalne. Zawór ten powinien utrzymać pewne ciśnienie nawet jeśli nie pompujesz pompką a jeśli ciśnienie spada w okolicę zera to zawór nadmiarowy jest otwarty na stałe czyli uszkodzony. Ogólnie ciśnienie na powrotach paliwa w układzie common...
Ogólnie obserwując parametry zauważyłem dziwne a może prawidłowe wartości. Na włączonym zapłonie temperatura powietrza wlotowego 172 C. - czy to prawidłowo? Common Rail ciśnienie paliwa - 0,43 - czy to nie za mało? Przy kręceniu rośnie, aż przekroczy 24 i auto odpala. Może tu jest za mała wartość na początku.
Wtrysk nowy czy używka? Jeśli używka - pewnie długo leżał... Załóż stary wtryskiwacz, zloguj sobie ciśnienie paliwa podczas rozruchu i będziesz widział. 2 sekundy kręcenia i powinno być około 250-300 bar i powinien odpalać. Korekta to odchyłka (może być w dawkowaniu na skutek mechanicznego uszkodzenia wtryskiwacza, ale może oznaczać też inne przypadki,...
Więc na rampie -szynie common, na biegu jałowym powinno być ciśnienie stabilne, a nie 200-300 ?
Jakie ciśnienie ma panować na tym obwodzie co w temacie , na biegu jałowym i czy ma wzrastać wprost proporcjonalnie do obrotów silnika? chodzi o silnik d20 common rail aktualne ciśnienie na biegu jałowym wynosi ok. 5,5 bar gdy dam pedał gazu do spodu wzrasta o jakieś 0,5 bar czujnik niskiego ciśnienia zakres działań ma od -2 do 18 bar to według mnie...
Witam. Posiadam bmw e46 320d 2.0D 150km wymieniłem w niej silnik na taki sam o tych samych numerach i mam problem z turbem w nowym silniku miałem turbo na gruszkę i przerobiłem na elektryka tak jak było w starym silniku tylko teraz mam problem z turbo jak założę regulacje turbo na silniczek od razu traci moc szarpie i gaśnie nie da rady jechać jak odłączę...
Wyczyściłem i na razie nie pojawia się na nowo. Przypomniałem sobie, że przed zauważeniem problemu miałem ostrzejszą jazdę więc może wyciek pojawia się tylko przy żyłowaniu silnika? W końcu jeśli dobrze się orientuję na wyższych obrotach znacząco zwiększa się ciśnienie podawania paliwka przez common rail. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. "Msepl" dzięki...
Witam, Silnik z układem Common Rail Boscha 1. generacji (wtryski elektromagnetyczne). Mniej więcej od wymiany wtrysków z powodu kopcenia na czarno pojawił się taki problem, że czasem przy odpalaniu następuje najpierw strzał w jeden cylinder (silnik przyspiesza jakby już próbował odpalić), potem rozrusznik jeszcze chwilę kręci i dopiero odpala. Dzieje...
czy ktoś może napisac jakie powinien mieć ciśnienie na tłokach ten śilnik ww
Diagnoza była robiona? Skąd decyzja o naprawie wtryskiwaczy przecież to auto na common railu, objawy wtryskiwaczy całkiem inne. Jakie ciśnienie na szynie?
Dodam, że dzisiaj odpalałem auto na plaku i dopóki go wtryskiwałem silnik pracował. W programie widnieje "stan synchronizacji sygnału czujnika wału korbowego/wałka rozrządu- Nie zsynchronizowany" . Czujnik wałka rozrządu ma 10k ohm opornosci, sprawdziłem według katalogu to tyle powinien mieć. Musiałbym jeszcze sprawdzić czujnik wału korbowego na to...
no wiec to jest młode autko i tak się robi z uszczelką zrób próbę olejową tak jak powiedziałem potem ciśnienie paliwa jaki ma układ wtryskowy Common Raill ?
JTD tzn common rail. Pierwsze komputer i błędy i zbadać ciśnienie paliwa na railu.
Witam Mam problem z Fordem Mondeo 2.0 TDCi 85kW 2003r. Problem jest z gasnącym silnikiem w czasie jazdy i nierównej pracy silnika na biegu jałowym na postoju. Silnik gaśnie mi gdy np jade 90 km\h i przystepuję do wyprzedzania (oczywiscie pedał w podłogę) i co?.... nagle zapala się lampka od świec żarowych i trace moc(pedał gazu nie reaguje wogole) i...
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
P0520 - Oil Pressure Sensor Circuit MALF Signal Voltage P1130 - Fuel Rail Pressure Malfunction Small Leakage Detected P1685 - SKIM System Invalid Key Code Received P1511 Battery Sense Line 1 Voltage Too High / Low Najpewniejszy do połączenia, to skaner sprzętowy Chryslera DRB3 . Pompa wstępna w baku ma działać tylko przy odpalaniu. Pierwszy błąd to...
Według epera jest jakiś dziwny numer: 46811230... Każda pompa od 8-zaworowego 1.9 JTD będzie pasować do mojego? Witam, pytanie jest nieprzemyślane. Gdyby każda część pasowała nie było by potrzeby dobierania jej po VIN-ie. Pompa zapewne musi spełniać szereg kryteriów: poza samym spasowaniem mechanicznym do konkretnego modelu samochodu powinna też dostarczać...
Ciśnienie na poziomie 1300 barów jest jak najbardziej prawidłowe dla systemu CR a zawór regulacyjny ciśnienia paliwa będzie je utrzymywał na takim poziomie. Jeżeli praca silnika jest uzależniona od temperatury zewnętrznej to raczej bym się doszukiwał winy w czujniku temperatury lub termostatu. Jakie to auto i jakie są błędy po wejściu w tryb awaryjny.
Te czujniki który ty wymieniłeś praktycznie się nie psują, a mechanikom co ci podpowiadali to zapewne chodziło o zawór regulacji ciśnienia common rail.
Witam, następujący problem mam z swoją bemka Ktoś doradzi co zrobić ? Może zna lepiej zasade działania? Tak to jest wg mojej wiedzy: #1 A u mnie wyglada to mniej wiecej tak : #2 Po podłączeniu na butelkach (przelewy z wtryskow rozlaczone i tylko wtryski do butelki (wylało minimalnie do niej); Wąż ktory oryginalnie się łaczy z przelewami do osobnej butelki...
Nasuwa się jednak pytanie czym różni się pompa od silnika z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem. Przede wszystkim ciśnieniem wtrysku. O ile wtrysk pośredni - przy umiarkowanych mocach osiąganych w tej technice - potrzebował małego ciśnienia (wolniejsze silniki więc wydłuża się czas wtrysku, mniejsza moc więc dawka nie musi być żyłowana w górę), to silniki...
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
Witam, Problem mam taki że jakieś 3 tygodnie temu samochód na biegu jałowym miał lekko odczuwalne drgawki, błędów brak. Od około tygodnia czasu wszystko się uspokoiło i jest oki. Natomiast często podczas jazdy mam takie pojedyncze uderzenie zwykle jak mocniej wcisne pedał gazu. Dziś dopiero podłączyłem vcds'a żeby posprawdzać parametry które zamieszczam...
wygląda na pompę HPCR czyli pompa wysokiego ciśnienia Common Rail.Służy do sprężania paliwa do wysokiego ciśnienia i tłoczenia go do szyny (listwy) ciśnieniowej. BTW, trochę cieńki ten rysunek, ale takimi MB chyba tylko dysponuje.
Silnik zapewne 2.8 tylko czy na pompie czy na common. Z drugiej strony mamy na plusie te auta pala bez płomieniowej w zimie ja bym szukał problemu nie palenia gdzieś indziej jak na common to nie robi ciśnienia w układzie i dla tego nie pali tylko się kręci aż uzyska ciśnienie.
zrób testy silnika, najprawdopodobniej masz problem z którymś z wtrysków a przez to nie można utrzymać ciśnienia w common railu. Oczywiście powody mogą być zgoła inne, ale największe prawdopodobieństwo to uszkodzony wtrysk
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Silnik 5 cylindrów 2007r malutki bo 120 tys km przebieg. Powstało mikropęknięcie na przewodzie wysokiego ciśnienia do listwy rozdzielczej wysokiego ciśnienia common rail . Pęknięcie było pod szeroką podkładką dystansową- przy grzybku , od strony listwy. Rurka srednicy 8mm ma mocowanie do bloku silnika w połowie. Musiałem posiłkować się spawaniem niestety...
Witam wszystkich. Od pól roku jestem posiadaczem Opla Corsy C 1.3 CDTI ECOTEC 70KM, rocznik 2004. Przebieg 130 000 km. Ostatnią większą naprawą była wymiana uszczelki pod głowicą z powodu "zaciągnięcia" oleju do zbiornika płynu chłodzącego(samochód był holowany do mechanika gdyż nie był zdolny do jazdy). Autko także ostatnio miało regenerowaną turbinę...
Witam A jak jeśli można wiedzieć sprawdźałeś to ciśnienie bo jeśli zluzowałeś rurki na wtryskach i spodziewasz się tryskającego diesla z dużym ciśnieniem to się takiego efektu w common rail nie doczekasz Najlepiej sprawdzić kompem w parametrach rzeczywistych jakie jest ciśnienie na listwie Wtedy będziesz wiedział czy przyczyny szukać w układzie paliwowym...
z tego co pamietam, ale nie jestem pewien ABS i Airbag nie chodza na canie.(powtarzam nie jestem pewien co do ABSu). zmierz rezystancje miedzy liniami can. w iveco powinna wynosic 120ohm. a co do odpalania to najwazniejsze pytanie: jakie masz cisnienie na listwie common raily ??
Witam. Winny może być zawór regulacji ciśnienia na listwie common rail.
W common rail nic nie zmieni. Pompa cr ma wytworzyć tylko wysokie ciśnienie paliwa i tyle. Czy kółko będzie tak czy inaczej nie ma znaczenia. "Zapłonem" steruje komputer.
Proszę o radę w sprawie silnika. Kupiłem auto tydzień temu. Wszystko było OK. Trzy dni po wymianie rozrządu, oleju i filtrów (paliwa został stary), zaświeciła mi kontrolka silnika z komunikatem "engine failure". Na odczycie pokazało błąd P1193, co ponoć oznacza nieoczekiwana wartość ciśnienia rail. Gdy kontrolka świeci auto dostaje muła i nie wchodzi...
Znikome ilości i jednakowo wszystkie cztery. Czy zawór mechaniczny na listwie common rial powinien podczas pracy przepuszczać paliwo?? wydaje mi sie ze nie powinien ale może ktoś potwierdzić?
Przede wszystkim jeśli ciśnieniem jest dobre samochód powinien przez chwilę pracować dobrze. Nie był tam usuwany DPF/EGR/MOC ?
Po wizycie w serwisie. Sprawdzono wtryski na maszynie wyniki w załączniku. Czyli to nie wina wtrysków. Podmieniono przepływomierz Czujnik ciśnienia doładowania Czujniki do których wchodzą przewody podciśnienia (czerwona kółko na 2 zdjęciu) Otwarto EGR Efektu nie ma... Jutro sprawdzam czy rozrząd nie jest przestawiony o ząbek. Poza tym mechanior odpalił...
Witam. Ciśnienie niewielkie, (...) Widze ze Kolega na codzien obcuje na przyklad z pompami od diesla common rail ze cisnienie 30 barów wydaje sie niewielkie, ale cóż, wszystko jest wzgledne ;)
Zwykle są to opiłki koloru złotawego, więc pewnie u ciebie pochodzą z baku lub ze stacji paliw. Trzeba zdjąć bak dobrze go umyć i wydmuchać cały układ, warto byłoby jeszcze kupić orgnialny filtr paliwa Ford/PSA i go wymienić. Sugeruje też dodać filtr paliwa taki mały przezroczysty jak np. w kosiarce i co kilka dni kontrolować jego zapchanie.
W C-Max siedzi pompa wysokiego ciśnienia (Common Rail) Delphi. Jest to całkiem inny system wtrysku niż w przypadku VP-44. Co nie znaczy, że nie sprawia problemów niestety. W skrócie: padają wtryski, pada też sama pompa.
Dobra to znowu ja... Znów odpalam tylko na plaka... Znowu się zawiesił po tym jak tak sobie jeżdżąc mocniej go przycisnąłem na dwójce... Nie pokazuje żadnych błędów, a ciśnienie na rozruszniku i trochę słabym już aku to 98 bar... Mam już dość powoli... Dodano po 1 Z dodatkowych informacji to naładowany ciśnienie sięga 105 bar i jak gaszę sobie go podczas...
Nie wiem czy jesteście świadomi (a raczej nie), że ciśnienie otwarcia wtryskiwacza nie ma wiele wspólnego z ciśnieniem wtrysku, tak podkreślanym że w Common Rail jest 10 razy wyższe ciśnienie. Wrzucam przebieg ciśnienia po stronie zwykłej pompy wtryskowej (rzędowej Bosch) linia ciągła, i po stronie wtryskiwacza - linia przerywana. http://obrazki.elektroda.net/17_12631181...
Samochody mają dużo wyższe ciśnienie, chyba benzyna ? W maszynach rolniczych to normalne ciśnienie , jeszcze zależy do osprzętu silnika czy silnik deutz czy perkins czy sisu czy jeszcze coś innego Silnik perkins, układ paliwowy Common rail. Nic nowego . Nie żaden składak. Podejrzenia mam na czujnik wału, bo gdyby robił zakłócenia to mogło by się tak...
Witam, Wracając do silnik zaczął dziwnie pracować). Na drugi dzień nie odpalił. Po powrocie do sprawdziłem ciśnienie na listwie wtryskowej common raila, było dużo za niskie. Paliwo dostawało się normalnie do pompy wysokiego ciśnienia ale nie wychodziło pod dużym ciśnieniem. Na drugi dzień podłączyłem komputer z myślą że pojawi się błąd z regulatora...
Witam. Silniki 1,9 cdti ogólnie są nie najgorsze. Ja mam vectre z tym silnikiem i jak moich dwóch kolegów i miałem problemy z wtryskiwaczami. Historia zaczęła się od nierównej pracy na luzie i nie najlepiej odpalał. Po badaniu na komputerze okazało się ,że jest duża pulsacja ciśnienia na magistrali . Wyglądało to na zawór w pompie wysokiego ciśnienia...
Witam mój problem polega na tym, że mój samochód z rana odpala tylko na plaka. zostały wymienione świece i od tamtego momentu kontrolka od świec zapala sie i nie gaśnie lub gaśnie i zapala się w trakcie jazdy. spec od mercedesowych common rail'ów powiedział, że to nierówne ciśnienie na listwie common. nie mniej jednak auto jak juz odpalali to potem...
Zostaje układ Common Rail, wtryski, pompa, listwa.
wysokie ciśnienie common common module common questions
uszkodzony czujnik obrotów wirnika awaria matryca taśma matryca dowody cyfrowe
Peugeot 206 – stukanie i drgania kierownicy podczas jazdy, zawieszenie, tuleje, wyważenie Inves LED-3914 TV Firmware Update Guide