Wymieniałeś silnik , pompę czy sterownik silnika :?: :D
Auto pojechało na serwis i stwierdzili, że te zawory były wadliwe, teraz je zaślepiają i wgrywają nową mapę do sterownika. Po wyjechaniu z serwisu… dwa dni spokoju i powtórka z rozrywki. Ps: to trochę dziwny system w tym Volvo, bo są 3 pompowtryski i 3 wtryski w systemie common rail… według mnie to pompowtryski robią tu za pompę wysokiego ciśnienia...
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
to silnik puma wczytaj pompe i wtryski jak regulator dobry to problem zniknie
Omiń filtr paliwa i zasilanie podaj z bańki. Ewentualnie przed filtrem zamontuj pompę paliwa elektryczną. Czy ECU widzi to za wysokie ciśnienie i zapała kontrolkę silnika? Czy jak masz za wysokie ciśnienie to ECU wysterowuje zawór regulacji scv?
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Podłącz komputer zobacz jakie ciśnienie paliwa po stronie niskiego ciśnienia i wysokiego cisnienia
No właśnie nie pali bo nie ma wystarczającego ciśnienia w szynie powinno być ok 120-160 bar a jest 5 ! :(. No właśnie pompa była na diagnozie i twierdzą, że przy ciśnieniu zasilania 5 bar i 500 obrotów jest już wystarczające wysokie ciśnienie :(
Takie : https://www.picoauto.com/library/automot...
Witam. Silnik gaśnie w czasie jazdy - 90% przypadków to równa jazda z przy obrotach 3000/min. Komputer wyświetla błąd - zbyt wysokie ciśnienie na common rail i odcina dopływ paliwa. Filtr paliwa został wymieniony. Wymieniłem też czujnik ciśnienia common rail i regulator ciśnienia. Niestety nic to nie pomogło. Co ciekawe, żeby ponownie uruchomić silnik,...
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Witam. Jaka polecacie tanią i wydajną używaną pompę wysokiego ciśnienia common rail ?
Witam temat stary jednak jestem ciekaw jak się udało go zakończyć . Ja po wymianie samego zaworu SCV w Almerze Tino 2.2 dci zresetowałem ustawienia ECU (sterownika silnika) poprzez BOSCH KTS 200 (wymiana pompy wysokiego ciśnienia a tak na prawdę wymieniłem sam zawór) i samochód przestał zachowywać się identycznie jak opisany przez Ciebie przypadek....
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Silnik 5 cylindrów 2007r malutki bo 120 tys km przebieg. Powstało mikropęknięcie na przewodzie wysokiego ciśnienia do listwy rozdzielczej wysokiego ciśnienia common rail . Pęknięcie było pod szeroką podkładką dystansową- przy grzybku , od strony listwy. Rurka srednicy 8mm ma mocowanie do bloku silnika w połowie. Musiałem posiłkować się spawaniem niestety...
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
wygląda na pompę HPCR czyli pompa wysokiego ciśnienia Common Rail.Służy do sprężania paliwa do wysokiego ciśnienia i tłoczenia go do szyny (listwy) ciśnieniowej. BTW, trochę cieńki ten rysunek, ale takimi MB chyba tylko dysponuje.
Witam Już nie mam pomysłu co może być nie tak z układem zasilania common rail pompa wysokiego ciśnienia nie daje ciśnienia chyba że zdejmę przewód nadmiarowy z wtrysku wtedy poda jakieś ciśnienie, komputer nie posiada żadnych błędów
Skoro komputer pokazuje za małe ciśnienie na wtrysku to sprawdziłbym od sprawdzenia tego ciśnienia. To jest Common Rail, więc za ciśnienie na wtryskach odpowiada pompa wysokiego ciśnienia. Z bagnetu dmucha powietrze czy spaliny i na pewno dmucha, a nie tylko "pulsuje"?
witam przyznaję się bez bicia że nie przeczytałem całego tematu więc może już ktoś o tym pisał, zastanawiałem się nad wykonaniem samodzielnie palnika w oparciu o pompę wtryskową cdi (pompa wysokiego ciśnienia zasilająca listwę wtryskową w silnikach dieslach z systemem np; common rail) albo pompę od hydraulicznego układu wspomagania kierownicy. jako...
W common rail nic nie zmieni. Pompa cr ma wytworzyć tylko wysokie ciśnienie paliwa i tyle. Czy kółko będzie tak czy inaczej nie ma znaczenia. "Zapłonem" steruje komputer.
Pompowane paliwo po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia ustalonego w zaworze nadmiarowym cofa się do zbiornika, to normalne. Zawór ten powinien utrzymać pewne ciśnienie nawet jeśli nie pompujesz pompką a jeśli ciśnienie spada w okolicę zera to zawór nadmiarowy jest otwarty na stałe czyli uszkodzony. Ogólnie ciśnienie na powrotach paliwa w układzie common...
może opisz od samiuśkiego początku co się działo i po jakich zabiegach,możesz mieć paprochy w układzie wysokiego ciśnienia po nieostrożnej wymianie filtra,zalecane przeczyszczenie układu common rail.Z lewej odkręcić czujnik wysokiego(zał fotka).Z wypiętą wtyczką czujnika też powinien zapalić(tak go można przetestować)Z prawej zawór i on musi trzymać...
Ten samochód jest jakiś toporny w diagnozie. Tyle co taki przerabiałem z tym właśnie samym błędem... Walczyłem z nim 2 tygodnie... Zamiast wywalić błąd za niskie ciśnienie na listwie, lub brak ciśnienia na listwie to wyrzucał właśnie P1517. też mam Lexia, (CDIF2 mini również pokazywał to samo). Czepiłem się Immo robiłem OFF i lipa nie zapalał... miałem...
W C-Max siedzi pompa wysokiego ciśnienia (Common Rail) Delphi. Jest to całkiem inny system wtrysku niż w przypadku VP-44. Co nie znaczy, że nie sprawia problemów niestety. W skrócie: padają wtryski, pada też sama pompa.
Trzeba ten samochód rzetelnie zdiagnozować. Sam widzisz co wychodzi jak się nie ma stosownej wiedzy i sprzętu diagnostycznego, Autel pokazuje błąd wzmacniacza antenowego :), a DF007 tyczy się czujnika wysokiego ciśnienia na szynie common rail
Witam. Silniki 1,9 cdti ogólnie są nie najgorsze. Ja mam vectre z tym silnikiem i jak moich dwóch kolegów i miałem problemy z wtryskiwaczami. Historia zaczęła się od nierównej pracy na luzie i nie najlepiej odpalał. Po badaniu na komputerze okazało się ,że jest duża pulsacja ciśnienia na magistrali . Wyglądało to na zawór w pompie wysokiego ciśnienia...
Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa na szynie common rail, jeśli przy uruchamianiu będzie poniżej 200bar to nie odpali. Ciśnienie może uciekać przez wtryskiwacze na przelew lub pompa wysokiego ciśnienia nie daje odpowiedniego ciśnienia lub zawór regulujący ciśnienie na szynie umiera.
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Cześc, ktoś pomoże nad zlokalizowaniem czujnika temperatury paliwa w silniku 1.5 Tdci? Jest przy pompie w baku czy od strony pompy wysokiego ciśnienia w układzie common rail? Szukam już wszędzie - z dokumentacja trochę kiepsko.
MTZ920.4 common rail., rok 2012. Błąd 523470 fmi 4 (zwarcie czujnika w listwie wtryskowej / zbyt wysokie ciśnienie w listwie wtryskowej). Jest to oznaka niskiego ciśnienia w listwie paliwowej z pompy wysokiego ciśnienia. CPU zlicza błędy przekroczenia limitu ciśnienia. Błąd ten nie wpływa na ograniczenie mocy ciągnika, ale po naprawie należy go wykasować...
Ok, mnie nie sprowokujesz, przez takie bzdury to ja bana nie zarobię. Na wszystkim się znasz, to już wiedziałem po pierwszej odpowiedzi. Serwisówki też pewnie ze ściągi masz. HP jest zarezerwowane dla systemów wysokiego ciśnienia, czyli Common Rail. Jak możesz używać slangu, Ty wielki fachowiec? Za co już się czepiałeś? No jak tak można, co po mojemu...
Czujnik można sprawdzić manometrem. Wątpię aby nagle strzeli wtryskiwacz bez dawania jakichkolwiek oznak wcześniej. Na uszkodzonym wtryskiwaczu też powinien odpalić. Jeżeli pokazuje ciśnienie 0 przy kręceniu rozrusznikiem to pompa w baku nie podaje paliwa, uszkodzony jest czujnik ciśnienia bądź walnięta jest pompa wysokiego ciśnienia. Zobacz czy na...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Układ na pewno czysty. Ciśnienie zadane a wykonane - generalnie wzorowo ale czasami ma skoki np. wymagane 340 bar a jest przez ułamki sekundy 1600. To nie jest usterka mechaniczna. Problem elektryczny. Jeśli chodzi o wtryski to nawet jak byś wszystkie 4 w jednej chwili zamkną to ciśnienie nie wzrośnie tak szybko. Moim zdaniem problem jest z samym odczytem...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
Witam borykam sie z następującym problemem .Mój peugeot gdy jest zimny lub ma przerwę +30min potrafi odpalić i po 3 sekundach zgasnąć. Zauważyłem że pompa wysokiego ciśnienia nie puszcza paliwa na szynę Common line i przez te 3 sek wtryski wysyłają załadowane paliwo . Przy próbie ponownego odpalenia widzę ciśnienie na pompie lecz brak na szynie ( brak...
Witam, Wracając do silnik zaczął dziwnie pracować). Na drugi dzień nie odpalił. Po powrocie do sprawdziłem ciśnienie na listwie wtryskowej common raila, było dużo za niskie. Paliwo dostawało się normalnie do pompy wysokiego ciśnienia ale nie wychodziło pod dużym ciśnieniem. Na drugi dzień podłączyłem komputer z myślą że pojawi się błąd z regulatora...
Witam Szanownych Kolegów Proszę o pomoc w odpaleniu Iveco /daily 2001, 2.8 common rail/, już mi ręce opadły, walczę z nim 2 tydzień i nic, opisuję sutuację: - samochód był na chodzie wszystko sprawne, marchewka nie wykazywała żadnych błędów, problemem był cieknący olej z silnika, tak więc wyjąłem silnik, wymieniłem wszystkie uszczelki poza głową, włożyłem...
Witam. Posiadam bmw e46 320d 2.0D 150km wymieniłem w niej silnik na taki sam o tych samych numerach i mam problem z turbem w nowym silniku miałem turbo na gruszkę i przerobiłem na elektryka tak jak było w starym silniku tylko teraz mam problem z turbo jak założę regulacje turbo na silniczek od razu traci moc szarpie i gaśnie nie da rady jechać jak odłączę...
W tym aucie jest wtrysk systemu common rail. Masz gdzieś nieszczelność, która powoduje, żę aby utrzymać ciśnienie na szynie w czasie pracy, zawór sterujący jest nadmiernie domykany. Nieszczelność może być na którymś z wtryskiwaczy, sumaryczna na wszystkich, na zaworze bezpieczeństwa, zaworze regulacji ciśnienia. Trzeba przeprowadzić standardową diagnostykę...
Zresztą ile musi być na minusie aby parafina się wytrąca? Przez kilka dni -15? No .... dużo zależy od jakości paliwa, ale w zwykłym ON już przy -7 zaczyna wytracać się parafina, a bodajże przy -20 to już masło w układzie paliwowym :) Problem z parafiną jest taki że wytrąca się od niskiej temperatury i niskiego przepływu paliwa. Współczesne systemy...
filtr paliwa parę razy ponad 300zl za wszytskie To się ciesz bo do Punta to by Ci starczyło na jeden i to w zamienniku... w Astrze masz wymienne wkłady - dobrze założyłeś uszczelkę, nie jest popękana? regeneracja popy wtryskowej ponad 2500 złotych Po co? Jakie były ku temu przesłanki? ...i jeśli chodzi o ścisłość to w tym aucie nie ma pompy wtryskowej,...
Astra H 2005 1,7CDTI Pompa CP3 nie buduje ciśnienia na rampie, przez co samochód nie odpala, ale gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulującego wydatek pompy, to ciśnienie szybko mija wymagane 24MPa i szybuje do ok. 80MPa. Od razu po przekręceniu kluczyka, ECU wysterowuje zawór wydatku na ok 33% (patrz oscylogram). Czy tak powinno być? Dodam, że w tym silniku...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
nie jest to "klasyczny" turbo-diesel oparty na pompie wtryskowej lecz o wiele bardziej trwały i niezawodny Common Rail z pompą wysokiego ciśnienia To common rail jest bardziej trwały i niezawodny od klasycznej pompy?
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
Teoretycznie można by było przerobić common raila na OR (kolega Lelek powinien coś bliżej wiedzieć na ten temat, bo u niemców zdaje się już jeżdzą na OR) bo w tym układzie zdaje mi się ze jest zamontowana chłodnica paliwa powracającego do baku - takie jest wysokie ciśnienie, więc problem podgrzewania byłby z głowy. Jeszcze jednym plusem przemawiającym...
czujnik wysokiego ciśnienia na listwie Common Rail. Tak jak pisałem wcześniej, potrzebuje tylko jakiegoś gotowego schematu, czy gotowego elementu, który w teorii wzmocni ten słabszy sygnał o 0,1 V.
kolego czy możesz mi coś powiedzieć na temat tych korekcji czy nie? jak nie to po co tyle piszesz i w ten sposób mi nie pomagasz?? O to artykuł o którym pisałem: Jak można zdiagnozować wtryski Common Rail, że one leją, ponieważ nie daje się ich wykręcić? Co to znaczy? Może diagnosta odmówił dalszej współpracy, gdyż nie mógł wykręcić wtrysków? Zmień...
Witam. Jak wymienić uszczelniacz wewnątrz pompy wysokiego ciśnienia (Common Rail)?
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Wymieniony został czujnik wału korbowego ,prowadnice wtryskiwaczy,pompa wysokiego cisnienia,i czujnik na listwie common Rail,efekt bez skuteczny,a jak wysterować zawor i najlepiej czym Dodano po 5 Kręcąc ręką tylko za koło pompy wysokiego cisnienia,lecą krople ropy ,po odpięciu przewodów metalowych na wtryskach i kręcąc już rozrusznikiem też lecą krople...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
Skończ bredzić. Katalizator grzeje zbyt uboga mieszanka - gdy cylinder przestaje spalać. Bo pomimo że nie dostaje paliwa, to powietrze cały czas pompuje - i sonda regulacyjna może mieć problem wtedy. W dodatku pozostałe pracujące cylindry mają ciężej - bo nie dośc że ubył jeden koń pociągowy, to jeszcze trzeba go dźwigać - juz samo to, powoduje zwiększenie...
Ludzie o czym wy mowicie kolega ma rację najpierw pytanie, diagnoza i reszta.nie szukajcie w internecie nie marnujcie czasu na bzdety powiem tylko tyle że miałem taki sam problem z autem kupilem palił jako tako a potem zimny nic ciepły jako tako myślałem że już go podpale komputer nie pokazuje błędów i co ???????? I nic .macie problem z odpaleniem zróbcie...
Witam, Problem mam taki że jakieś 3 tygodnie temu samochód na biegu jałowym miał lekko odczuwalne drgawki, błędów brak. Od około tygodnia czasu wszystko się uspokoiło i jest oki. Natomiast często podczas jazdy mam takie pojedyncze uderzenie zwykle jak mocniej wcisne pedał gazu. Dziś dopiero podłączyłem vcds'a żeby posprawdzać parametry które zamieszczam...
Witam Szanowne Grono. Mam problem z samochodem klienta - jest to BMW 123d z silnikiem N47 2.0d. Auto zapisuje błąd: 42F2 - Changeover rail - pressure control MeUn w sterowniku silnika Samochód wówczas dużo pali i nie jest taki dynamiczny jak powinien. W aucie wymieniłem: - 4 wtryski na nowe BOSCH - zawór regulacji na listwie common rail - nowy - zawór...
Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej...
pompa jest koło rozrzadu ma do czolowej obudowy podłączona kostke z kablami. Dobre sobie, pompa elektroniczna... Jak widzisz, mechaniki bedo rechotały jeszcze ze 3 miesiące... Te kabelki, co je masz podłączone do pompy wysokiego ciśnienia (WC), to są zwykłe kable elektryczne zasilające prądem pokładowym zmodyfikowanym tzw. taktującym regulator wydatku...
Witam jest to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość jeśli coś źle napisałem. Posiadam Mercedesa E400CDI 4.0 V8 common rail z 2003r. Problem polega w tym , że samochód bez pomocy plaka nie chce zapalić. Komputer wykazał zbyt niskie ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia , co może być tego przyczyną? Samochód jest mało użytkowany stoi...
Witam! Od kilu dni mam podobne problemy w 307 HDI 100 KM, FAP z komunikatem antipolution fault. Pojawił się komunikat, spadła moc, czasami wchodzi tylko do 2800/min, casami wkręca się na obroty prawie dobrze, ale często po osiągnięciu ok. 3500/min gaśnie. Można go natychmiast odpalić i jechać dalej. Po diagnostyce prawie na pewno nie jest to problem...
Dziękuję za zainteresowanie tematem i podpowiedzi. Samochód dziś uruchomiłem ale opiszę wszystko zostawiając dla potomnych. Po pierwsze ostatnio źle zapisałem ciśnienie miałem 328kPa na wstępnym i 3800kPa. Dziś wszystko zrobiłem jak należy. Sprawdziłem na początek przelewy na wtryskiwaczach i wyszło że wszystkie są ok. No to przyszła kolej na pompę...
Z całym szacunkiem do przedmówcy, ale najpierw piszesz żebym nie wydziwiał, a później zmieniasz odpowiedź, żebym oddał auto do naprawy. Owszem gdybym miał możliwość oddałbym je do naprawy, ale przeprowadziłem się w bieszczady gdzie nie mam zaufanych mechaników (jeden ukręcił mi zawory w volvo s80, a miał tylko rozrząd zrobić...) Mój zaprzyjaźniony i...
Witam. Jeżeli chodzi o delphi 1,5 dci to jak były opiłki w układzie to jest je bardzo ciężko usunąć mimo ,że demontujemy zbiornik i go czyścimy. Mikro opiłki są tak małe, że wydaje się, że jest już wszystko super wyczyszczone (listwa przewody, pompa, zbiornik) a w rzeczywistości te drobinki siedzą w zakamarkach i wpadają na nowe zaworki we wtryskiwaczach...
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Cześć mam pytanie, zamierzam kupić stół probierczy uniwersalny do testowania pomp wtryskowych i wtryskiwaczy, zależy mi na tym by stół robił wtryski i pompy Common rail, na co zwrócić uwagę przy kupnie stołu? Tester będę kupował oddzielnie, ale chodzi mi głównie o stół, żeby potrafił wytworzyć duże ciśnienie, żeby miał bardzo dobrą wydajność. Poradźcie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Komputer diagnostyczny w dzisiejszych czasach to nie kosmos tylko zwykłe narzędzie diagnostyczne. I nie mówię o Man Cats tylko o texie czy jaleście. Każdy z tych testerów daje możliwość kontroli parametrów bieżących takich jak ciśnienie zasilania, zdane ciśnienie szyny i bieżące czy stopień otwarcia zaworu regulującego. Taka diagnoza trwa ko 15 minut...
Witam Auto po zimie, nie da się odpalić, na wyświetlaczu komunikat ARRANGE SERVICE, żadnych komunikatów o IMMO. Zasilania na komp na pinie 1, jest masy na pinach 33.49,51,53 też są Widać rezystancje czujnika położenia wału między pinami 14, 41, jakieś 500Ω. Przewody do czujnika wałka rozrządu na pinach 12,18,40 sprawdzone. Przewody do czujnika...
Czysciłem przepustnice, podmieniłem czujnik temperaturu i zawór SCV i dalej to samo. A jak to nie jest z tym SCV jesli on by był winowajaca to jak podmieniony a nie bylo jego programowania to dalej moze byc to samo ? Dzisiaj na wolnych obrotach 4 - 4,5 tys A może sterownik silnika? Dodano po 1 Zrobiłem live data z op-com , samochód odpalony w trakcie...
W pierwszej kolejności sprawdź na komputerze diagnostycznym ale takim z prawdziwego zdarzenia bo te skanery niewiele ci pomogą . Sprawdź ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia po stronie zasilania wtryskiwaczy przy rozruchu ma być minimum 150 bar jeżeli się wacha lub jest niższe mogą być wtryskiwacze -( przepuszczają na przelew) może tez być uszkodzony...
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
Za mało danych by postawić jakąkolwiek diagnozę. Gaśnięcie silnika sugeruje problem z ciśnieniem paliwa. 1.9JTD to Common Rail, więc nie ma tam pompy wtryskowej... jest pompa wysokiego ciśnienia. Świece w JTD nie mają nic do gaśnięcia... kiedy już zapali to nie są potrzebne.
Jest to normalne sprzęgło kłowe (6 - schemat przykładowy poniżej) stosowane do połączania wałka rozrządu (6) z pompą wysokiego ciśnienia (pwc - 1-5). Wałek rozrządu stanowi tutaj napęd mechaniczny dla pwc, w odróżnieniu od starszych wersji silników Common Rail , w których pwc napędzane są za pośrednictwem paska (12) lub łańcucha rozrządu. Pzdr KotBury2
Dzień dobry mam problem z ciągnikiem siodłowym DAF XF 106 silnik MX11. Podczas gwałtownego dodawania gazu pojawia się błąd P228D niewłaściwego ciśnienia w szynie wysokiego ciśnienia. Samochód kilka razy był już w serwisie i sprawdzono i wymieniono już chyba wszystkie podejrzane elementy zaczynając od: - pomp wysokiego ciśnienia - sprawdzeniu wtryskiwaczy...
przez pompe wtryskową leciała ropa do oleju. Jeśli wytłumaczysz, jak i gdzie leciała ropa do oleju przez pompę wtryskową, to wykryłeś usterkę niebieskiego dymienia... Nawiasem mówiąc to nie jest pompa wtryskowa rozdzielaczowa z "klasycznego" diesla, tylko pompa bardzo wysokiego ciśnienia (pwc) w systemie Common Rail . Jeżeli nie jesteś posiadaczem...
Zabierz ze sobą pompę niskiego ciśnienia, pompę wysokiego ciśnienia, jeśli masz możliwość dorobić zaślepki na listwę common rail to wtedy jak bedziesz miał trafiony jakiś wtrysk powinno udać się jakoś zjechać... Pozdrawiam WIMM
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
https://obrazki.elektroda.pl/3890072400_... Ten silnik ma wszystko na wierzchu - listwę common rail, przewody wysokiego ciśnienia i powroty, chyba że o czymś nie wiem.
Zdjęcia widziałem i prześledziłem, lecz czytając to forum zobaczyłem post dotyczący ustawienia pompy wysokiego ciśnienia dlatego pytam. Jak wcześniej zaznaczyłem mając "common raila" myślałem że pompy nie trzeba ustawiać. Dlatego wszelki informacje na ten temat byłybardzo pomocne. Dziekuję
Od ponad 6 tygodni walcze z moim P206, który zgasł z niewiadomych przyczyn podczas jazdy. Przy próbie rozruchu początkowo szedł z rury wydechowej biały dym i próbował załapać a obecnie nawet i tego już nie ma. Obecnie odwiedził już kilka warsztatów min ASO PEUGEOT w Legnicy gdzie stwierdzono zbyt małe ciśnienie paliwa i powiedziano, że jest uszkodzona...
a mierzyles cisnienie doladowania??
W tym momencie zwalają mnie z nóg następujące dwie kwestie: (-) Odkrecony przewod Listwa-wtrysk nie podawal zadnego paliwa. (-)Jutro sciagne obudowe rozrzadu i moze to mi cos zasugeruje. Czy dobrze zrozumiałem, że odkręciliście przewód bardzo wysokiego ciśnienia pomiędzy zasobnikiem (7), a wtryskiwaczem (5) i następnie uruchamialiście silnik? Matko...
Zwykle to JEDEN wtryskiwacz powoduje cały kłopot z odpalaniem- może góra dwa.Dzieje się tak bowiem prawdopodobieństwo tego, że wszystkie cztery ( lub sześć) wtryskiwaczy zepsuje się naraz jest małe. Musisz wykonać procedurę identyfikacji który wtryskiwacz cieknie, ale do tego potrzebne jest trochę specjalnych przyrządów, jak choćby nakrętka do zaślepiania...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Witam. 2,5L. W 2001 roku zmodyfikowano silnik VM poprzez przeprojektowanie głowic i wprowadzenie nowoczesnych technologii dystrybucji paliwa. Oznaczenie kodowe R 425 DOHC oraz zmieniana nazwy na CRD. Zastosowano zamiast czterech osobnych jedną wspólną głowicę z dwoma wałkiem rozrządu i o 4 zaworach na cylinder. Do napędu wałków zastosowano pasek zębaty...
...a reszta silnika i osprzętu? Wtrysk pośredni, aby miał sens, wymaga specyficznego ukształtowania komory spalania i denka tłoka. Dawkować paliwo jedynie w oparciu o kąt otwarcia przepustnicy można tylko w silniku pracującym ze stałym obciążeniem. Najprostszy system do wtrysku pośredniego wymaga czujnika kąta otwarcia przepustnicy (TPS) oraz czujnika...
Witam Nie siedzę zbyt mocno w Renault, ale lubię wyzwania :D . Mam w aucie jak w temacie zbyt duże spalanie. KTS mówi ,że winą jest "regulacja kąta początku wtrysku" i mam pytanie czy można w to wierzyć i jest pewne ,że p-pa do regulacji ? . Mam jeszcze pytanie bo chciałem sprawdzić wielkości przelewów jak w Common Railach chociaż to nie ten silnik...
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Ty się chyba z księżyca urwałeś, Common Rail to system wtrysku w silniach diesla, a jak dobrze wiesz piszemy tu o silniku 1,7 z gazem. Napisze Ci jak dla dziecka może zrozumiesz. Na listwie z wtryskami w silniku benzynowym jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, im mniejsze podciśnienie w kolektorze tym większe ciśnienie paliwa na listwie (regulator...
Jak bym się znał na commonrail to by nie było tematu. Przełożyłem silnik wraz z elektryką i mam problem z którym sobie nie radzę stąd pytanie. Już się mocno zastanawiam na tym co napisałeś a pro po tych zaworów i ich sterowania. Faktycznie pompy są inne oznaczenia mogę podać jutro jak spiszę o ile to coś wniesie nowego do tematu. Na starym silniku pompę...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
ciśnienie common vaillant wysokie ciśnienie wysokie ciśnienie doładowania
avensis funkcja radio telefon grzeje ładowania wsady flash blaupunkt
gorący silnik pralka amica matryca lsc320an02
Jak zrobić domową pianę imprezową? Porady i składniki Blaupunkt Santa Fe DCM 42 Car Radio Manual Search