A w czym jest problem? 2bary doładowania, ~1600bar paliwa - powinno być ok. Brak mocy czy check?
Witam Można zrobić np. tak: Wiercisz otwór np. gdzieś w kolektorze dolotowym (tak żeby wiórow nie naleciało do środka), nacinasz gwint gwintownikiem załóżmy 1/4 cala, następnie na pastę/taśmę teflonową wkręcasz szybkozłączkę nr. 1 (z tym samym gwintem oczywiście). W złączkę wkładasz rurkę poliuretanową nr. 2 (wytrzymałość 12bar, 100°C, dosępne różne...
Mechanik z Włocławka dał turbinę do Wrocławia. Tam najpierw powiedzieli że jest ona do niczego (jak powiedziałem że jest dopiero co po regeneracji w warsztacie z Łodzi to powiedzieli że na drugi dzień oddzwonią jeszcze), a na drugi dzień powiedzieli że jest super i że nie mają do niej zastrzeżeń. Zapłaciłem 200zł za sprawdzenie. Mechanik zamontował...
Katalizator jest ale wybebeszony w środku. Problemem okazało się sprzęgło. Już od jakiegoś czasu podczas ruszania jak było zimne to szarpało. Po wymianie autko śmiga jak talala.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Niech Ci sprawdzą pod komputerem jakie masz ciśnienie doładowania. Wydaje mi się, że turbo nie pompuje.
Raczej klasyczny not lauf. A z racji że to 90km czyli turbo by pass to raczej ostawiam za niskie ciśnienie doładowania z turbo (nie dociąga do zadanego). Powodów może być kilka. 1. Samo turbo mam luzy i nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Zawór by pass jest otwarty i tym samym ciśnienie doładowani jest ograniczone. 2. EGR nie jest szczelny i ciśnienie...
mg/h to dawka paliwa a nie ciśnienie doładowania turbo.
Niewłaściwe ciśnienie doładowania. Uszkodzne turbo zawór sterujący turbo, EGR itp.
Sprawdź ciśnienie doładowania(turbo) miałem taki przypadek w 1.6TD. Turbo pompowało tylko 0.1 bar. Silnik spalał 10l na 100km po wymianie turbo 6l
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Witam, mam problem z doładowaniem w moim pasacie. oddałem turbinę do regeneracji, po zamontowaniu , pojechałem do elektryka/ tunera by zrobił logi i okazało się ze turbo w pewnym momencie pompuje około 1,5 bar. Próbował skorygować to mapami i stwierdził ze nie moze zbic tego cisnienia, bo najprawdopodobniej jest zle wyregulowana geometria. Wrzucam logi...
wężyki albo są pozostałością po zamontowanych wcześniej dodatkowych wskaźnikach np. wskaźnik ciśnienia doładowania (turbo boost) albo są to wężyki od sterowania klapami nawiewu wewnątrz kabiny.
mam silnik AGR 110 KM na pierwszej stronie tego tematu wkleiłem fotki gdzie szukać oznaczenia silnika, sprawdź te miejsca i odczytaj symbol, silnik AGR ma 90 KM i turbosprężarkę z zaworem upustowym oraz elektrozawór N75, który steruje ciśnieniem by ograniczyć ciśnienie doładowania turbo, jeśli masz silnik o mocy 110 KM to z pewnością nie masz silnika...
Kolego saron 22 sprawdź czy czasem turbosprężarka nie żyga olejem. Sam na pewno wiesz że jest smarowana pod ciśnieniem.Jeżeli nastąpiło rozszczelnienie to pcha powietrze z olejem do cylindrów i stąd taki efekt spalania.
Sprawdź na początek podciśnienia, a potem szczelność przewodów między turbo a silnikiem czy wszystkie są na miejscu, chodzi o to czy ciśnienie doładowania nie ucieka w powietrze. Jeśli warsztat wymieniał turbo, to jedź na reklamacje, ja bym takiego auta nie wydał, a Ty nie powinieneś go odbierać.
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Peugeot 508 1.6 e-hdi 115 km, błąd p0299 zbyt niskie ciśnienie doładowania. Turbo zregenerowane sprawdzane kilkukrotnie, zawory sterujące wymienione, podciśnienie przy gruszce 0.8 bara a mimo to gruszka nie chce zejść do samego końca, brakuje kilka mm. Na przyrządzie do sprawdzania gruszki wystarczy 0.6 bara ładnie schodzi do samego końca i trzyma....
Więc przepływkę ma dedykowaną pod swój silnik. Jeśli faktycznie przepływka jest słaba to wklej log dynamiczny grup 003 i 011 oraz 008 i 010. Przepływka będzie również słabo mierzyć jeśli ciśnienie doładowania turbo będzie zbyt niskie. Co do nowej przepływki Pierburga to już nie raz spotkałem się z przypadkiem, że mierzyła gorzej niż stara z Boscha.
Zamiast bawić się śrubkami w turbo usuń najpierw przyczynę problemu, czyli wyczyść lub wymień zabetonowany nagarem map sensor i sprawdź działanie elektrozaworu regulacji ciśnienia doładowania
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler.
Zdejmij podciśnienie z turbo, przejedź się i obadaj, czy ciśnienie doładowania się zmniejszyło. Jeśli tak, to znaczy że być może wystraczy jedynie wyczyścić geometrię. Jeśli nie, to zapewne geometria całkiem stoi. Auto ma DPF? jeśli ma, czasami na zabrudzoną geometrię pomaga wymuszone dopalanie DPF, wtedy spaliny mają wysoką temperaturę i sadza z turbiny...
Silnik 1,9 tdi 90KM 92r gruszka nie pracuje sprawdzane na postoju, zawór turbo podstawiony, turbo i przewody wymienione i wraz nie chodzi jak powinien mocy mało. Przepływomierz Bosch, miga też lampka od świec, w których blokach sprawdzić ciśnienie doładowania.?
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Witam, sprawa wygląda tak że mój wybór miał paść na UKP- http://www.reveltronics.com/pl/produkty/... .Niestety brakło mi czasu i sprzedałem auto :)
Sprawdziłem parametry w bloku 11, ale na postoju ponieważ nie miałem z kim jechać. Gdy przytrzymałem samochód na obrotach=3000 to ciśnienie doładowania wynosiło ok. 1960. Nie wiem czy taki pomiar ma sens czy też musi on być wykonany pod obciążeniem czyli podczas jazdy.
Przed wymianą turbosprężarki komputer pokazywał brak ciśnienia doładowania, wymieniłem turbo, elektrozawór i przewody są ok, ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 300, natomiast jadąc pod obciążeniem maxymalnie 750.
A sprawdziłeś jakie ciśnienie jest wstanie zmierzyć czujnik ciśnienia doładowania. Bo typowo to właśnie 2600 mbar i więcej nie pokaże. Dwa czy turbo zrobi bez rozsypania się te 2 bary?
Sprawdź wartości rzeczywiste ciśnienie doładowania może regulacja turbo pada.
Witam. Jakiego potencjometru użyć do oszukiwania czujnika doładowania żeby podnieść ciśnienie turbo z 0.8 na 1 bar.
W tym samochodzie nie ma zmiennej geometrii w turbo tylko zawór upustowy, tak dodając gazu na postoju nie sprawdzisz czy się otwiera, za niskie ciśnienie doładowania (3 bieg, 2500rpm i gaz w podłogę, wtedy powinien zadziałać) Turbo nie wygląda kwitnąco, coś tam kiedyś wpadło i wirnik jest wyszczerbiony, ponadto wygląda jakby wirnik tarł o muszlę, ale...
sprawdz regulacje gruchy turbo
Witam ktoś pomorze?
Logiem nic nie zdziałasz tu potrzeba porównać wartości z czujnika z manometrem. Czujniki podobnie jak przepływomierze są do różnych silników inaczej wyskalowane. Czujnik ciśnienia jest kluczowy dla turbo im wyższe ciśnienie doładowania to wyższe obroty turbo. Diesel przyjął by ciśnienie doładowania nawet 2-3 bary ogranicza się je dla ekologi na niepełnym...
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Po wstępnej analizie logów, widać, że ciśnienie i masa powietrza wygląda prawidłowo, turbo nie co później osiąga założone ciśnienie doładowania, to z racji braku, dynamiki spalin, co jest spowodowane brakiem paliwa w cylindrach. Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Sprawdź również czy w kolektorze...
Nie ma EGR, intercoolera, najprostszy układ - turbo - kolektor ssący
Sprawdził bym jak nie było sprawdzane mimo wszystko ponownie chłodnice powietrza podając ciśnienie od strony powietrza doładowania tak jak pompuje turbo i obserwować czy w zbiorniczku wyrównawczym nic się nie dzieje.
Jakie masz ciśnienie doładowania?? Może Ci turbo przeładowywuje i odcina paliwo-miałem ten sam problem w toledo Wymiana turbiny pomogła
A my to wróżki jesteśmy? Do sprawdzenia na początek szczelność całego układu podciśnień, ile podciśnienia daje pompa vacuum, do tego sprawność solenoidu sterującego turbo + działanie aktuatora(gruchy). Potem sprawdzenie przepływomierza i układu wtryskowego, do tego dochodzi filtr cząstek stałych jeśli jest. Wszystko może być problemem, bez porządnej...
Pierwszy objaw przycinających się kierownic turbo, za czyszczenie jej nie powinieneś zapłacić więcej jak 400-500 zł, gruszki rzadko się uszkadzają. Zakładając ze zawór sterowania turbiną, wężyki, akumulator podciśnienia i pompa vakum jest sprawna: Przegoń porządnie auto na 3 biegu z pedałem gazu max min tak dodawaj i puszczaj co 3 sekundy gdzieś przez...
Nie ma chipa? może ktoś przesadził z doładowaniem i turbo leci. Albo komp w aucie nie widzi rzeczywistego doładowania i źle steruje turbo
A nie jest czasami tak że sterownik "nauczył się" mapy z uchylonym EGR dlatego teraz widzi przeładowanie. Trzeba pojeździć z podpiętym komputerem i sprawdzić ciśnienie doładowania.
Jak najbardziej. Przy pękniętej rurze silnik ciągnie powietrze za przepływomierzem, przez co widzi go dużo mniej niż faktycznie dostaje, i tak steruje doładowaniem. Faktycznie, przez uszkodzenie wchodzi więcej powietrza, ciśnienie doładowania osiąga limit i odcina turbo.
Błąd występuje stale, nie daje się kasować. Sterownik podstawia ciśnienie doładowania 800. czujnik turbo podmieniony na nowy. Do sterownika wraca sygnał ok 1V. Na wolnych nie ma w parametrach zmiany położenia przepustnicy przy przegazowaniu. Odpięcie czujnika ciśnienia nie powoduje generowania innego błędu.
Usterka była wcześniej (z nią przyjechał) sprawdziłem ciśnienie doładowania, było n iskie, stąd turbo poszło do regeneracji, ponadto znalazłem dziurkę w intercoolerze. To zostało zrobione, ale bez rezultatu
Piszesz że ma zbyt niskie ciśnienie doładowania na większych obrotach.Zobacz czy podciśnienie jest w normie(vacum.Podepnij Vacuometr).Podepnij na krótko turbo(daj bezpośrednie stałe podciśnienie na zmienne łopatki(siłownik)Tylko ostrożnie!Wykluczysz uszkodzenie elektrozaworu.I zobacz same łopatki.Jak wspomniałeś czy nie są zapieczone.I oczywiście same...
Pewnie rura pękła bo ciśnienie doładowania jest za duże (układ regulacji ciśnienia doładowania w turbo jest zapieczony) i twój mechanik znalazł skutek a nie przyczynę.
Wprowadziłeś swoim postem lekki zamęt, który wynika z tego, że : piszesz o podciśnieniu/ nadciśnieniu, połączeniu N75 z turbosprężarką 2 wężykami a nie jednym a na koniec wspominasz o kierowniczkach spalin - z tego co przytoczyłem jedno wyklucza drugie. Jak mniemam mamy do czynienia z silnikiem, w którym siedzi zwykła turbosprężarka z zaworem upustowym...
Zatkany wydech, albo padnięte turbo. Obraca się wirnik w palcach w ogóle ? Jakie ciśnienie doładowania jest ?
Czyli za mało turbo.
1. Pompa w zbiorniku ciśnienie ? 2. pompa "tandem" ciśnienie? 3. Doładowanie turbo - brak ?
Jak się "rusza" to obniża ciśnienie nie zwiększa. Chyba odwrotnie-po odpaleniu ma przyciągnąć sztangę i w miarę wzrostu obrotów -popuszczać-zmniejszając ciśnienie doładowania.
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
Może napisz jaki błąd wyrzuca ? Ciśnienia doładowania ? Że turbo wymienili ? Zmierzyli wcześniej jakie ciśnienie pompuje? Skoro dolot sprawdzali to zapewne błąd odnośnie doładowania.... Jeśli tak to obstawiam na wydmuchaną uszczelkę między głowicą a rurą, króćcem idącym do harmonijki intercoolera. Poprawiłem.
To może być wynikiem mapy, którą dostałem, jako ,,prezent'', ale przed mapą było to samo, więc nie stawiałbym jednak na problem z turbo. W momencie utraty mocy spada ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa na listwie.
P2263 czyli za niskie ciśnienie doładowania.. zapnij sprzęt, zrób logi dynamiczne do podglądu ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste.. czujnik kopiowania turbo to nic innego jak potencjometr.. do sprawdzenia nieszczelności w układzie dolotu, i pomiar podciśnienia( jakie jest) możesz na próbę zbypassować zaworek sterowania VNT i zrobić logi( jak...
Błąd 17965 świadczy o przeładowaniu turbo czyli uzyskujesz większe ciśnienie doładowania rzeczywiste turbo niż życzy sobie tego sterownik silnika a z tego co wiem to ciśnienie wymagane oscylować powinno w granicach 1887 mbarów dla silnika AGR. Rzeczywiste zaś przekraczać musi te wartości w czasie dłuższym niż 6 sekund w czasie jazdy dynamicznej tą Audicą...
Jak w temacie szukam w mojej Astrze 17 isuzu regulatora ciśnienia od turbiny i nie mogę go znaleść, mianowićie chciałbym troszkę zwiększyć ciśnienie doładowania.
Witam wszystkich, to mój pierwszy post więc przepraszam za niepoprawność itd. Ostatnio mam problem z moim golfem 3 td, silnik AAZ 75 koni, otóż stracił moc, przy wyższych obrotach kiepsko przyspiesza, jakby brakowało paliwa, co dziwne można dociskać pedał do podłogi i ani chmurki dymku, wcześniej troszkę kopcił, znam się na mechanice ale już nie mam...
(at)hehu777 Zgadza się, to o czym piszesz jest możliwe, też miałem kilka takich przypadków, wtedy od ciśnienia referencyjnego, pomniejszonego o ciśnienie które było w sterowniku opiewa ciśnienie doładowania, czyli wg niego ma być jakieś 0,4 bara, co jest nie do zbicia przez ecu na wysokich obrotach, tutaj sprawa wygląda tak, że turbo przeładowuje i...
Turbo może przeładowywać i ecu czyta ze zbyt duże ciśnienie doładowania i rozłącza sprawdz parametry
Czyli czujnik ciśnienia doładowania turbo? Jak sprawdzić ten czujnik czy na pewno jest wadliwy
Przydał by się log z ciśnienia doładowania bo wydaje mi się że turbo faluje ciśnieniem doładowania.
To jest tak podobne jak jedziesz i naciśniesz pedał hamulca i gazu równocześnie to odcina turbo sprzęgło i znów jedzie to podobny efekt masz choć bardziej obstawiam przeładowanie turbo zerknij na ciśnienie doładowania podczas jazdy
Na gruszce przy turbinie jest śruba, którą można zmniejszyć ciśnienie doładowania. Może być głowica zakamieniona.
Witam mam problem z turbo w tym aucie kod błędu p0299 czyli nieznaczne ciśnienie doładowania auto nie dymi. Silnik zimny pracuje solidnie przyśpiesza bez zastrzeżeń nawet 5500 obrotów. Problem jest tylko gdy silnik osiągnie temperature 80 - 90 °C. Czyli na zimnym turbo wytwarza ciśnienie na ciepłym już nie.
Jak turbo pracuje? Jakie ciśnienie doładowania?
Witam, a gdzie byłą robiona turbina w jakiejś sprawdzonej firmie może po prostu turbina jest źle ustawiona , źle postawiony ogranicznik i albo nie wyregulowana na sztandze od gruszki. A błędy egr był już przed tym jak go zaślepiłeś ? Weź pod uwagę że jeżeli egr jest uchylony to ciśnienie doładowania też będzie niepoprawne , a z błędami może przechodzić...
Zadane = wartość, którą woła ECU, sterując turbo. Ciśnienie = aktualna wartość doładowania, którą wykrzesał. Odchylenie na poziomie 0,2 bar raczej nie jest powodem do niepokoju, ale odchył może byś spowodowany zaworem "wastegate", bądź błędem czujnika.
Ogólnie sztanga się rusza i na zimnym mogę ja spokojnie podniesc palcami do góry A logi spróbuje zrobić jak najszybciej Dodano po 5 Zapomniałem dodać że wyskakuje błąd 17958 Ciśnienie doładowania odchyłka sterownika
Ciśnienie powyżej 3000 jest niskie bo sterownik chroni turbo i obcina dawkę paliwa. Wtedy jest mniej spalin i nie ma co napędzać turbo. 17965 to nie błąd czujnik doładowania ( pokazuje prawdę raczej bo przeplywomierz potwierdza ) a to że ciśnienie doładowania jest za duże a tym samym turbo kręci się za szybko co grozi jego uszkodzeniem. Wydłuż sztangę...
Ale wysyp tych tgl-ów, wykręcić czujnik z kolektora dolotowego i sprawdź czy nie jest cały w sadzy odpal i zobacz jak przygazujesz wytworzy się ciśnienie. W euro 5 masz 2 czujniki doładowania turbo - sprawdzić/wymienić, ogólnie podgląd parametrów w czasie jazdy. P.s. było kilka tematów przez ostatnie miesiące tutaj przewinietych.
Witam koledzy pojawił mi się problem z doładowaniem komputer pokazuje niskie ciśnienie doładowania przejrzałem szczelność IC. Wskazówka od turbo wychyla się tylko do połowy. Włożyłem zegar w miejsce czujnika przed katalizatorem i mam tam ciśnienie około 0.8 bar przy gazowaniu. Jak zdejmę rurę z katalizatora turbo chodzi i wychyla się na wskazówce na...
Sprawdzałeś układ doładowania, IC i samo turbo? Szczelność? Ciśnienie?
Turbo późno wstaje , porównaj ciśnienie doładowania rzeczywiste z wymaganym.
Przecież są zawory MBV (można regulować ciśnienie doładowania) i gruszki działające na ciśnienie dodatnie.
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
Prawdopodobnie przycinająca się geometria w turbinie (turbo do regeneracji) aby sprawdzić w parametrach żądane ciśnienie doładowania i zmierzone, 3 bieg startujmy od spodu pedał w podłogę i lecimy do odcinki jeśli ciśnienie żądane jest niższe niż rzeczywiste (więcej jak 150 teoretycznie) to problem z geometrię po logu doładowania wygląda jak by turbo...
A ciśnienie doładowania i przepływ powietrza jak wygląda??
ciśnienie doładowania 940-970mBar i więcej nie było masa powietrza biega od 280-370mg w zależności jak się jedzie Jak wszystkie węże od turbo przez IC do silnika całe to się wirnik ukręcił. Jak turbo nie pompuje to ciśnienie CR więcej jak 850 nie pójdzie.
Luzu wzdłużnego jak i poprzecznego nie ma. Olejem też nie pluje. Ciśnienie doładowania z zadanym się zgadza.
Opisuję wartości widoczne w logach : wyraźny spadek ciśnienia doładowania w grupie 011 dynamicznej w zakresie od 2856 do 3200 obrotów - niedoładowanie a przy tym masakrycznie wysoka wartość masy zasysanego powietrza mierzona przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania turbo i to praktycznie w całym zakresie obrotów - nawet kiedy turbo niedoładowuje...
Dzięki za podpowiedź, rura zdjęta i już sprawdzona wygląda jak nowa i nie ma też gdziekolwiek popękanych włókien. Ps. A czy ciśnienie doładowania nie jest przypadkiem parametrem 2:13+ "ciśnienie turbo zmierzone" ?
Na ciepłym i na zimnym masz takie same ciśnienie doładowania, zmienia się tylko sterowanie EGR, spprawdź turbo czy działa regulacja poprawnie. według mnie problem jest w turbo, bo EGR chyba działa prawidławo, bo powinien działać ja jest silnik ciepły, chyba że jest otwarty cały czas i wtedy są podobne problemy z autem. Ciśnienie doładowania nie jest...
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Nie problem w czujniku tylko w zbyt niskim ciśnieniu doładowania, do sprawdzenia turbo i dolot.
jest całkowita turbo dziura, dawka paliwa skacze 20-30 mg Oglądałeś nie to co trzeba, jakie ciśnienie doładowania?
Pewnie błąd który zobaczysz, to ciśnienie doładowania różnica w regulacji odchyłka dodatnia, skończy się to demontażem turbiny, czyszczeniem geometrii lub regeneracją turbiny, choć osobiście stawiam na to drugie bo tak może być turbo KKK którego nie da się rozebrać bez specjalnych narzędzi.
Witam. Zafira B 1.7cdti problem z turbo. Całkowicie nie dmucha. Błąd P0299 ciśnienie doładowania zbyt małe. Czy to gruszka na turbo czy całe turbo czy też jakiś czujnik? Nie widać czarnego dymu za autem. Dodano po 14 Czy to może być coś związane z tą gruszką? https://obrazki.elektroda.pl/9791055800_... https://obrazki.elektroda.pl/2047556700_...
Żadnych błędów? A parametry sprawdzone? Przepływka podmieniona? A filtr powietrza sprawdzałeś? Czujnik doładowania inny? A sprawdzałeś jakie jest to ciśnienie? Zawór turbo? A sztanga od turbo rusza się?
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Tak jak pisałem powyżej EGR jest wyrzucony wstawiona flansza a co do logów to w grupie Turbo nie osiąga zadanego ciśnienia doładowania Turbo ustawione było na maszynie gdzie osiąga pełen zakres obrotów
Moim JTD się da ruszyć nawet bez gazu :D Co do przyspieszania to o nim bardziej decyduje moment obrotowy niż moc . Podałeś że auto ma 107KM - robiłeś pomiary na hamowni ? Jeśli tak to jaki był moment max i przy jakich obrotach ? Więcej można powiedzieć po przeprowadzeniu prób drogowych podczas dynamicznej jazdy - chodzi głównie o maks. ciśnienie doładowania...
Wystarczy że zwarcie robi i cała linia zasilania siada. Ubija wtedy zasilanie na elektrozawory z listy błędów. Szczególnie że odcina N75 (17957- zawór regulacji ciśnienia doładowania) turbo jest nie wysterowane i masz brak mocy a po chwili to pewnie i tak by zgasł bo pompa paliwa nie pracuje i silnik ma tyle paliwa ile jest w filtrze (17932- przekaźnik...
Sterownie turbiną i EGR OK, ciśnienie doładowania i czas zamknięcia EGR OK?
doładowania turbo renault ciśnienie doładowania turbo wskaźnik doładowania turbo
turbina pompy myjącej dobicie czynnika kondensator zasilaczu anteny
lodówka mińsk pralka electrolux ews11064sdu
Jak umieścić ogłoszenie o pracę dla projektanta obwodów wtórnych (EAZ) Dźwięk przestrzenny z dekodera HD 3000 Polsatu