EDC 4591 - kontrola ciśnienia doładowania. Wysokie ciśnienie. Sprawdź zawór Pierburg nr 51094130022 TCU 556 - może źle odczytany, ale błąd 0556 jest przyporządkowany tylko do zbr i mówi o usterce retardera.
załącznik
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Ciśnienie doładowania przed silnikiem za wysokie .... a nie paliwa i są z sobą powiązane.
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Nieszczelny wtryskiwacz, za wysokie ciśnienie mocznika. Zloguj jeszcze ciśnienie doładowania - zmierzone i rzeczywiste względem obrotów ale w pełnych zakresach obrotów, pierwszy pomiar przyspieszanie na dość wysokim biegu (najlepiej 4+) od 1500 do 4500 i przy stałych +- obrotach miedzy 2500 a 3500 obrotów.
P0243-06 - zawór ograniczający ciśnienie doładowania - wysokie napięcie Posprawdzam zaraz wtyczki na ecu.
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
Olej wylany wszystko wyczyszczone, wymienione elektrozawory Turbo
N75 to się ten zawór nazywał w jakimś Golfie chyba :/ (do tego tam, jego działanie było odwrotne). Zdejmij wężyk z "gruszki" turbiny i ręką spróbuj przestawić "kierownicę" turbiny - sprawdź czy chodzi płynnie i bez zbytniego oporu (pomijając opór sprężyny zwrotnej). Upewnij się też że pompa podciśnienia daje właściwe podciśnienie, a przewód podciśnieniowy...
Po regeneracji turbo cieszyłem się przez 2 tygodnie. Problem powrócił. Dodatkowo teraz słychać dziwny szum podczas gwałtownego przyspieszania, a gdy go przeciągnie na obrotach to spadek mocy i chek się zapala. wywala dwa błędy. P2566 P149C diagbox pokazuje je z opisem "Odchyłka bardzo znaczna w czasie ostatnich uczeń ogranicznika górnego lub dolnego"...
Witam.Gdzie się znajduje zawór Wastegate w man tgx 460 e6. Mam wysokie ciśnienie doładowania wg kodu błędu edc 5 04591-02. Na turbinie. Ale nie masz wysokiego ciśnienia doładowania, tylko FMI 02 - za nisko. Sprawdź czy nie syczy z zaworu pierburg. Przy tym błędzie raczej on do wymiany.
Witam, mam problem z doładowaniem w moim pasacie. oddałem turbinę do regeneracji, po zamontowaniu , pojechałem do elektryka/ tunera by zrobił logi i okazało się ze turbo w pewnym momencie pompuje około 1,5 bar. Próbował skorygować to mapami i stwierdził ze nie moze zbic tego cisnienia, bo najprawdopodobniej jest zle wyregulowana geometria. Wrzucam logi...
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Witam, mam pytanie. Jestem użytkownikiem Opla Corsy D rocznik 2007 silnik 1,3 CDTI 75KM. Ostatnio mam taki problem, iż podczas przekraczania obrotów około 3,0 tyś spada nagle moc. Pojechałem na komputer, który pokazał błąd P0234 (ciśnienie doładowania, wysokie ciśnienie, nie ciągle) oraz P0571 (obwód wyłącznika świateł hamowania, sygnał wejściowy zbyt...
A jak ciśnienie doładowania? Może powietrze nie trafia do cylindrów bo ucieka np z dziurawego intercoolera czy przez lekko uchylony EGR. Jak dawki paliwa? Najlepiej log z próby przyspieszania 3 czy 4 bieg od 1500 - 4000 rpm z gazem w podłodze.
Jaką masz pompę wtryskową i jak mierzyłeś ciśnienie? Jak tylko na samych wysokich obrotach bez obciążenia to nie będziesz miał pełnego ciśnienia doładowania.
Błąd odczytany ze storownika silnika mówi o tym, że mierzone ciśnienie doładowania jest zbyt wysokie.
P073 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie P113- Sterowanie ciśnienia doładowania - zbyt wysokie ciśnienie doładowania. P0418 czyli - Przekaźnik „A" w układzie doprowadzania powietrza wtórnego. U mnie w WOW-ie tak pokazuje - pozdrawiam.
MR 1820 - za wysokie ciśnienie doładowania MR 1818 - uszkodzenie w obwodzie doładowania Sprawdź dolot i turbinę.
vw golf IV 1.9 TDI pompo wtryskiwacze typ silnika AJM traci moc ok 120 km/h po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znów jest dobrze aż osiągnie daną prędkość. Okazuje się że jest za wysokie ciśnienie doładowania. Była wymieniona już turbosprężarka, zawór regulacji ciśnienia doładowania i czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Ratunku.
Sprawdź szczelność całego dolotu. Łącznie z coolerem i kol dolotowym. Drugi temat to spr ciśnienie doładowania.
Sprawdzić na komputerze w czasie testu drogowego kluczowe parametry szczególnie ciśnienie doładowania i ciśnienie na szynie wysokiego ciśnienia.
Prawdopodobnie za wysokie ciśnienie doładowania. Sterownik właśnie odcina wtedy turbinę. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika problem chwilowo mija? Kontrolka silnika nie świeci wtedy, ale prawdopodobnie po podłączeniu kompa wyrzuci ci ten błąd. Najczęstszą przyczyną są blokujące się łopatki turbosprężarki. Poszukaj sobie w necie więcej na...
Hej Wgniotu nie będzie, ciśnienie doładowania stanowczo za wysokie w stosunku do podawanego paliwa, smoke mape zupełnie inaczej bym zrobił... Wgraj wypociny, zrób logi dynamiczne i napisz ile koksu leje..
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
P11AA to zbyt wysokie ciśnienie doładowania, czyli niesprawny układ regulcji ciśnienia doładowania. drugi prawdopodobnie przez zaśleipny EGR. tak to zbyt mały przepłye przez EGR
Witam wszystkich serdecznie, mam problem z ategiem: miga kontrolka ładowania, wyświetlają się następujące błędy: MR 1 1820, nr 1 0162, FR 0 4041 oraz art zapalił się komunikat! UBAT-!. MR 1820 - za wysokie ciśnienie doładowania NR 0162 - na szynie CAN przy sterowniku NR brak sygnału prędkości FR 4041 - nie znalazłem (chociaż wydaje mi się jakiś znany)...
vcds nie notuje żadnych błędów bo zapewne "wykasowana" została tabela błędów... niestety tak to jest jak się robi "tanio" program online... nie piszę tego złośliwie, bo każdy chciałby tanio i dobrze... ale rzadko niestety tak jest... najprawdopodobniej sterownik silnika "widzi" zbyt wysokie ciśnienie doładowania i jedynym ratunkiem jest ograniczenie...
Problem polega na tym że czasami autko wchodzi w tryb awaryjny zazwyczaj na 5 biegu przy ok.90km/h podczas przyśpieszania. Na CLIP-ie wyszły błędy: DF301 obwód wlotu powietrza DF186 obwód świec żarowych a dokładnie: 2.DEF ciśnienie doładowania zbyt wysokie. Gdy jest w trybie awaryjnym ciągle brzęczy elektrozawór doładowania. Czyżby on miał winę? Narazie...
To prawdopodobnie jest przeladowywany, czyli turbina za mocno pompuje i masz za wysokie ciśnienie doładowania i sterownik odcina paliwo żeby zabezpieczyć silnik przed uszkodzeniem, Jeszcze nie spotkałem renówki która by gasła od za wysokiego ciśnienia doładowania . Węże rozerwie , cooler rozerwie , a silnik nie zgaśnie. :D Prędzej za niskie cisnienie...
Ciśnienie doładowania zmierz przy obciążeniu.
Podstawowe parametry - ciśnienie doładowania żądane/osiągnięte i przepływ powietrza - żądany/rzeczywisty. Za nadmierne spalanie w tych sztruclach, przy sprawnym silniku z reguły odpowiada uszkodzony przepływomierz.
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
omputer był podłączony za kazdym razem wyskakują takie błędy P1105- czujnik ciśnienia barometrycznego wysoki pozim sygnału w obwodzie, P1620-obwód 1 napięcia odniesienia 5V wysokie napięcie, P0105- ciśnienie doładowania nieakceptowalne dla ciśnienia barometrycznego, P1620- obwód 2 napięcia odniesienia 5V wysokie napięcie, P0100- obwód czujnika masowego/objętościowego...
Sprawdz luz na zaworach,skontroluj ciśnienie doładowania .
Witam Mam podobny problem auto łapie notlauf po przekroczeniu 100 kmh. Sztanga porusza się gdy ściągam wężyk i zakładam idący do gruchy turbiny a na zgaszonym silniku nie mogę wcisnąć rękom sztangi czy tak powinno być czy nie. Dodam że wymieniłem wężyki, zawór N75, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, filtry na nowe i dalej to samo zbyt wysokie...
Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
Nie chipowałeś komputera przypadkiem? Może jest za wysokie ciśnienie doładowania. Czy filtr powietrza jest czysty? Najlepiej było by podpiąć pod komputer przejechać i sprawdzić parametry z zalecanymi.
Dodaj fotkę tej turbiny. To o czym piszesz to zawór nadciśnieniowy, który otwiera się samoczynnie aby ciśnienie doładowania nie było zbyt wysokie. Na wolnych obrotach zawór ma być zamknięty. Jeśli jest otwarty, turbina "pompuje" za mało na średnich obrotach silnika. W Twoim silniku turbina nie jest regulowana przez sterownik.
ja proponuje sprawdzić ciśnienie doładowania bo wszystkie obecnie TDI HDI CDI i inne diesle nowej generacji jak tylko dostaną za wysokie ciśnienie doładowania to ograniczają dawke paliwa by nie rozwalić silnika a po ponownym rozruchu silnika sterowniki dokonują ponownego pomiaru ciśnienia. dlatego po ponownym odpaleniu odzyskują na chwile moc do momentu...
Nie podałeś najważniejszej informacji: Jaki błąd ciśnienia doładowania za wysokie, za niskie, czujnik ciśnienia usterka obwodu, sygnał za niski/ za wysoki etc.
(at)hehu777 Zgadza się, to o czym piszesz jest możliwe, też miałem kilka takich przypadków, wtedy od ciśnienia referencyjnego, pomniejszonego o ciśnienie które było w sterowniku opiewa ciśnienie doładowania, czyli wg niego ma być jakieś 0,4 bara, co jest nie do zbicia przez ecu na wysokich obrotach, tutaj sprawa wygląda tak, że turbo przeładowuje i...
Panowie, piszecie głupoty. Skoro ciśnienie doładowania jest zbyt wysokie to co ma do tego szczelność wężyków - są zbyt szczelne? To samo ze sztangą - wciąga, inaczej by nie dmuchał wiecej niż trzeba. Zrobic tzw loga czyli pomiary w czasie jazdy gdzie będzie widać wysterowanie N75, ciśnienie zadane i aktualne. Blok 11. Jak było przed wymianą? Seria czy...
Witam. Mam problem j.w.t Po odpaleniu po jakimś czasie wyskakuje engine fault. Po podpięciu do kompa wyskoczyły 2 błędy miejscowe/ przejściowe P2563 - o charakterystyce "Pozycja nieprawidłowa w stosunku do żądanej, za dużo doładowania (apv)" i P11AA - Ciśnienie doładowania wyższe od maksymalnego progu. Pomocy !! Auto ma przejechane zaledwie 20 tyś !!...
Czy w Twoim samochodzie jest turbina ze zmienną geometrią łopatek ? Jeśli tak to prawdopodobnie się zapiekły i trzeba je wyczyścić. Usterka wygląda na przeładowanie. Turbina podaje zbyt wysokie ciśnienie doładowania i sterownik włącza tryb awaryjny powodujący właśnie gwałtowny spadek mocy.
Witam, Mam problem z Mitsubishi Canter 7C18 VIN: TYBFECX1GLDB02367, silnik 4P10T6 euro 6. Po wymianie korasa turbiny (stary miał luzy i lał olej, nr. turbiny 5801951700) wywala błąd "wartość zmierzona ciśnienie doładowania za wysoka". W związku z tym moje pytanie: Jaka powinna być wartość ciśnienia doładowania w tym silniku? Jaka jest prawidłowa procedura...
z tego co napisałeś wynika że masz za wysokie ciśnienie doładowania W przedniej częścisilnika jest taki mały elektrozaworek [przy osłonie rozrządu] wkolorze czarno-szarym wymień go
Tak to jest jak diagnozuje się fejsikiem nie mając w dodatku o tym pojęcia. eh... w pewnym stopniu masz racje ale czytam ucze się itp Błedy; zbyt wysoka temp. powietrza dolotowego,za wysokie ciśnienie doładowania Na pulpicie nie zapal mi sie żadna kontrolka typu 'check'
wyrzuca błąd przeładowania czyli zbyt wysokie ciśnienie doładowania Przy przestawionym rozrządzie chyba by niee było synchronizacji wałków, a w tym przypadku jest dobrze. Chyba, że tu czujnik jest na jednym wałku i jest mozliwe przestawienie rozrzadu tak, że wszystkie parametry sa w porządku
Ja miałem takie objawy w moim Golfie 4 i winny był nieszczelny kolektor dolotowy powietrza. Nie twierdzę że tutaj będzie tak samo. Był pęknięty czy spod uszczelki dmuchało? Miałeś szarpnięcia tylko na ciepłym? U mnie komputer wskazuje wysokie ciśnienie doładowania więc to chyba nie to... Trudno mi to też będzie samemu sprawdzić.
Zakłądając, że zmienna geometria w turbosprężarce działa sprawnie to i tak nie osiągniesz wymaganego ciśnienia w wężach bo zmienna geometria będzie ciągle ustawiona w pozycji minimalnego doładowania, jakieś tam ciśnienie się pokaże ale przy bardzo wysokich obrotach silnika.
Zdejmij rure wydechowa z katalizatorem, zrób jazdę próbna z naczepą. Spradź czy ciśnienie doładowania będzie większ.
koledzy bardzo prosiłbym o pomoc w walce ktora trwa juz 3 miesiace i nadal problem nie rozwiązany a mianowicie posiadam astre H z silnikiem 1.7 cdti Z17DTH przy zwykłej jezdzie w chwili gdy chce przyspieszyc i silnik dostaje wiekszego obciązenia z nizszych obrotow po krótkiej chwili (ok.6-10 sekund takiego przyspieszania) zapala sie kontrolka z kluczykiem...
Błąd odczytany. Wysokie ciśnienie czujnik doładowania. Wymieniłem czujnik na taki sam Boscha 250zł. Zrobiłem test. Na krótkim odcinku na 4 do 110 i to samo.. Czyli coś z turbiną. Myślicie że co bedzie trzeba zregenerować
Czujnik ciśnienia doładowania wymieniłem na nowy. Efekt jest taki że silnik "odżył" na wysokich obrotach, tzn maksymalne ciśnienie doładowania uzyskuje przy obrotach około 1400 i wyżej. Odczuwalny jest również wzrost mocy i momentu. Poniżej opisanego zakresu obrotów auto umiarkowanie kopci i nie ma siły. Błędów nadal brak. Proszę o radę czy wymieniać...
Opisuję swój przypadek i tak samo miałem że mniej więcej przy 110-120 łapał muła. Sztanga do falujących obrotów nic nie ma tak samo z resztą jak całe turbo. Ale mowa była o łapaniu muła a jeżeli autor pisał że sztanga stała na sztywno to według ciebie to jest takie normalne i w ogóle nie wpływa na prace silnika tak ? Mogę się założyć że VAG pokaże zbyt...
Dzięki jarciu za szybko odpowiedz. Wytłumacz mi jeszcze jedno jakby było przeładowanie to czy komputer nie wpadał by w tryb awaryjny ? Podczas jazdy tak, ale na postoju za krótki czas. I co zdjąłeś te rurę z ic, pomogło? Bo w moim pomogło czyszczenie kierownic turbo, faktycznie blokował je nagar, i za duże ciśnienie doładowania + wyższe ciśnienie oleju...
Jak wyregulowałeś cięgno „gruszki”? Sprawdziłeś ciśnienie doładowania, bo wyglada na to, że jest nieprawidłowe (zbyt wysokie lub za niskie). Powinieneś mieć błąd w sterowniku. Pozdrawiam
Tych aut nie naprawia się kolego na zasadzie “co o tym sądzicie”, tylko jest coś takiego jak komputer diagnostyczny. Podpina się, sprawdza błędy, sprawdza niskie i wysokie ciśnienie paliwa w momencie utraty mocy, ciśnienie doładowania - możliwości jest wiele. A nie przez trzy lata dumać “co mu dolega”.
DObra co sprawdziłęś do tej pory, jakie ciśnienie doładowania, jakie podciśnienie w ukąłdzie?
Przy dieslu chyba jednak masz rację. Dawno temu czytałem o jakimś tam chipie, który obniżał temp., przez co ECU podawał więcej paliwa - auto jeździło jakby na "ssaniu" - ale to dotyczyło bęzyniaka. Niemniej jednak można kupić "powerbox-a" do diesla, który ingeruje głownie w ciśnienie doładowania i dawkę paliwa.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Zacznij od regulacji zaworów i pompowtrysków, przydałoby sie porównać ciśnienie doładowania jakie widzie EDC z rzeczywistym ciśnieniem zmierzonym zegarem mechanicznym.
Serwo AGR ? Dziękuję za podpowiedź, było to sprawdzane miesiąc temu i nie było na tych klapach luzu, dźwignia chodziła płynnie, więc myślę że to nie to. Dodatkowo dziwne jest, że błąd się nie wyświetla na desce, jak wejdę w menu i diagnoza to również błędu nie ma. Błąd pokazuje tylko na komputerze serwisowym. Dodam że według opinii kierowcy jest ten...
Sprawdził bym jak nie było sprawdzane mimo wszystko ponownie chłodnice powietrza podając ciśnienie od strony powietrza doładowania tak jak pompuje turbo i obserwować czy w zbiorniczku wyrównawczym nic się nie dzieje.
Właśnie na zimnym silniku bez odpalania temperatury są wszystkie podobne a ta doładowania wyższa zawsze. Jeszcze przejrzę jutro dla pewności. Chip tuningu miałem ofertę ale bałem się coś zmieniać teraz zanim nie będę pewny że wszystko inne działa w silniku. To nie tak że wtedy może być trudniej znaleźć usterkę jak coś pozmieniają? A ten DPF? Czy te...
Wisko nie chłodzi? Jej konstrukcja zapewnia, że gdy mamy przerwany przewód wisko ciągle pracuje. I ciągle chłodzi. Nie wiem, jaki dokładnie problem masz z wisko. Ale polecam najpierw to naprawić, a zatem sprawdzić ciśnienie doładowania.
Ducato JTD 3.0 '08 W sterowniku silnika błędy P0104 i P0105 czyli "przepływomierz wysoki sygnał" i "czujnik ciśnienia doładowania wysoki sygnał". Czytane CDIFem. Błędy stałe, po wykasowanie pojawiają się zaraz po przekręceniu kluczyka, bez odpalania silnika - dziwne. Czek się NIE świeci. Lampka sprawna, bo zaświeca się przy spowodowaniu innych błędów....
Witam mam problem z Mascottem wymieniłem wszystkie czujniki, pompa wtryskowa , komputer Pomocy 6601 - Włącznik pedału hamulca sygnał niezgodny - Stale 7201 - Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą - Stale 5301 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa - Ciśnienie w rampie paliwa/systemowe – za wysokie - Nieciągłe 1301 - Ciśnienie...
Zrób podgląd parametrów i napisz jakie widzi ciśnienia doładowania na jalowym A jakie po gazowaniu
Tak,tak. W skrócie to vacum robi podciśnienie które doprowadzone jest do zaworu a następnie zawór na biegu jałowym zezwala temu podciśnieniu na zassanie gruszki,natomiast gdy ciśnienie doładowania wytworzone przez turbine zaczyna być za wysokie(dzieje się to pod obciązeniem silnika) to zawór ten odcina podciśnienie od gruszki a sprężyna w gruszce cofa...
Koledzy jak w temacie t5 2010 rok silnik 2.0 tdi 75kw CAAB po podpięciu pod komputer błędy p0238 ciśnienie w kolektorze /czujnik ciśnienia doładowania g31 -sygnał za wysoki oraz błąd p0113 czujnik temp zasysanego powietrza g42 sygnał za wysoki . Dodam że odpalam autko i temp widzi ok tylko ruszę i wywala że temp -40 stopni i wali błędami . Do tej pory...
Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie zmienią kody Immo! I sprawdzą błędy :idea: -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą. -P1445 -problem z filtrem cząstek stałych. -P1351 -Problem z układ przekaźnika podgrzewania. -P2562 -problem z ciśnieniem doładowania. -P0238 -problem z turbiną. -P0087 -problem z regulacją...
Witam wróciłem właśnie od klienta i problemy rozwiązałem oprócz błędu P0299. P0299 to ciśnienie doładowania za niskie lub za wysokie. Pozostałe błędy wywoływał sterownik hydrostatu bo miał uszkodzony czujnik pozycji zerowej na siłowniku od skrętu. Vag Com nie ma w swojej liście błędu P0299. Zastanawia mnie jedno czy jest tam czujnik ciśnienia doładowania...
Ponowie witam, długo się nie odzywałem ale nie miałem czasu posprawdzać poszczególne zagadnienia ponieważ montowałem zabudowę ,a do tego pojawił się kolejny problem ,ale po kolei sprawdziłem ciśnienie zasilania na wolnych 4,5 na wysokich 6,5 ciśnienie doładowania na postoju 1,5 wskazanie kompa po odkręceniu turbiny ślady oleju na trzonkach zaworów zaolejenie...
Ponowie witam, długo się nie odzywałem ale nie miałem czasu posprawdzać poszczególne zagadnienia ponieważ montowałem zabudowę ,a do tego pojawił się kolejny problem ,ale po kolei sprawdziłem ciśnienie zasilania na wolnych 4,5 na wysokich 6,5 ciśnienie doładowania na postoju 1,5 wskazanie kompa po odkręceniu turbiny ślady oleju na trzonkach zaworów zaolejenie...
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Zdejmij podciśnienie z turbo, przejedź się i obadaj, czy ciśnienie doładowania się zmniejszyło. Jeśli tak, to znaczy że być może wystraczy jedynie wyczyścić geometrię. Jeśli nie, to zapewne geometria całkiem stoi. Auto ma DPF? jeśli ma, czasami na zabrudzoną geometrię pomaga wymuszone dopalanie DPF, wtedy spaliny mają wysoką temperaturę i sadza z turbiny...
Można tu lub tu, nie ma to zbytni znaczenia, jak pompa nie daje rady to w całym układzie będzie zbyt wysokie ciśnienie.
Ogólnie to jak masz jak ręcznie to rozruszaj sterowanie turbiny. I sposób jeżdżenia jest tu bardzo ważny. Wiem co na pewno leczy te turbinki: - Jazda ok 90km/h - But na 100% przez tyle czasu do ilu możesz się rozpędzić w granicach bezpieczeństwa, lecz nie krócej niż 5sec potem całkiem odpuszczasz aż znowu zwolni i tak wkółko. - Jak są objawy rozłączania...
Silnika nie rozbierałem więc o panewkach mogę powiedzieć tylko że nie bierze oleju i nic nie dzwoni ani nie puka co do wirnika to mówię to co powiedział mechanik. Tematu sam nie chcę ogarnąć ale byłem już u kilku mechaników i każdy mówi co innego więc chcę wiedzieć na czym stoję i może im coś podpowiedzieć. A wracając do elektrozaworu może ktoś wie...
Auto odebrałem we wtorek. Po złożeniu zostały cztery śrubki, zamieniono też dwie wtyczki. Siłownik w układzie EGR podłączono pod czujnik spalin, a czujnik spalin pod tą od siłownika. Po odpaleniu silnika i podłączeniu komputera się mechanik zorientował i podłączył prawidłowo. Czy mogło się coś uszkodzić? Turbina dalej jest za bardzo doładowana, gwiżdże...
Witam, Dużo jest postów na związanych z tematem, ja jednak potrzebuję jasnej i klarownej odpowiedzi. Po krótce, problem występuje na 4 biegu (3500 obr/min) lub 5 biegu (3000 obr/min). Silnik przechodzi w tryb awaryjny (spada moc). Po ponownym uruchomieniu jest OK do momentu - patrz wyżej. Sprawdzane: - zawory regulacji ciśnienia doławowania - czujnik...
W passacie N75 jest na blasze z prawej strony silnika z przodu. Błąd czujnika ciśnienia doładowania wychodzi nie dlatego, że jest uszkodzony, tylko dlatego, że w układzie dolotowym jest zbyt wysokie ciśnienie
Diagnostykę zrób trzeba zobaczyć ciśnienie doładowania i błędy.
Witam Pacjent Ford Galaxy 1.9TDI 90KM 98r. Jak w temacie zrobiłem logi i proszę o omówienie. Logi na 3 biegu, pedał gazu w podłodze. Czemu się w tym aucie przyjrzeć. Dodam że auto zaczyna ciągnąć tak od 2000-2100obr. Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin_24... Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin_24... Grupy:...
Witam mam takie pytanie związane z lokalizacją czujnika ciśnienia atmosferycznego,w czasie jazdy nagle samochód stracił moc, po chwili zapaliła się kontrolka serwisowa,samochód przeszedł w tryb awaryjny.Po wyłączeniu silnika kontrolka serwisowa zgasła lecz zapaliła się kontrolka emisja spalin(obrazek silnika świeci na żółto).Udałem się na komputer i...
ja wlaściwie zastanawiam sie czy jest to czip tuning czy nie bo jezli ktos zmienial mapy silnika to zrobil to karygodnie, dlatego obstawiam na jakiegos boxa. Bo podnosząc cisnenie doładowania bez podniesienia dawki paliwa nie podnosi sie mocy a raczej elastyczność silnika więc dluższe obciązanie turbiny nie ma najmniejszego sensu. Chciałbym uzyskać...
Logi faktycznie są tak skompresowane, że można oczopląsów dostać ale z tego co mi się udało odczytać to fakt : pedał gazu wdepnięty prawidłowo bo widziałem wskazanie 100%, ciśnienie barometryczne trzyma równo jedną wartość 1000 mbar i czujnik ciśnienia doładowania wskazuje wzrost liniowy więc czujnik G71 jest OK, pedał gazu również OK, wartość ciśnienia...
Napisz jaki masz silnik czy turbo VNT czy westgate :P AFN czy 1Z, AHU, czy jeszcze jakiś inny o ile były inne TDI w Golfach 3. To co opisujesz to normalny notlauf. Podejrzewam, że masz turbo do czyszczenia (jeśli AFN, czyli VNT), do wymiany gruszkę lub uszkodzony zawór N75. Samochód najprawdopodobniej łapie tryb awaryjny, gdyż turbina wytwarza zbyt...
Sprawdzę kierownicę. Turbawka jest sterowana elektronicznie przez moduł. Z tego co wiem to modu nie było. Do tego wszystkiego silnik jest chyba głośniejszy i tak troszkę klekoczący jakby zawory było słychać. Czy ktoś wie jakie ciśnienie doładowania powinno być?
Trzeba podpiąć pod kompa, sprawdzić błędy i wartości rzeczywiste, szczególnie ciśnienie doładowania. Najprawdopodobniej to będą problemy z turbiną, ale nie koniecznie.
Dla mnie wyglada to namax dawkę paliwa czym spowodowane nie mam pojęcia, może układ ograniczający ciśnienie doładowania i silnik się rozbiega.
Raz na kilkadziesiąt kilometrów auto słabnie, pedał przyspieszenia na maksa a prędkość nie większa niż 30 km/h. Od czasu do czasu od strony silnika dochodzą mocno wyczuwalne wibracje jakby koła jechały po "tarce". Kontrolki na liczniku nie sygnalizują żadnych problemów, w sterowniku silnika żadnych śladów błędu. Błędy i sygnalizacja problemów na liczniku...
1.- T5 --->>"SPAPRANA ROBOTA" - Proszę nie wypowiadaj się w sprawach o których nie masz pojęcia, bo to świadczy tylko o twoim poziomie inteligencji ! 2.- ROX1 --->> "Prawdopodobnie za wysokie ciśnienie doładowania lub niedoładowanie ,czyli turbina do regulacji . pozdro rox1! " - Dzięki za odpowiedź. Też tak myślałem, ale wczoraj turbina stanęła, zatarła...
Logiem nic nie zdziałasz tu potrzeba porównać wartości z czujnika z manometrem. Czujniki podobnie jak przepływomierze są do różnych silników inaczej wyskalowane. Czujnik ciśnienia jest kluczowy dla turbo im wyższe ciśnienie doładowania to wyższe obroty turbo. Diesel przyjął by ciśnienie doładowania nawet 2-3 bary ogranicza się je dla ekologi na niepełnym...
Cześć. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam identyczny problem w Peugeot 1.6 HDI 2013r. ~170 000km Na razie jestem na etapie diagnostyki. Zauważyłem, że na zimnym silniku, ciśnienie doładowania nie osiąga wartości zadanej. Podczas jazdy, wartość doładowania pokrywa się z zadaną. Natomiast (na ciepłym), podczas hamowania silnikiem i później po zatrzymaniu,...
Tak przyszło mi jeszcze do głowy: sprawdz z elektrykiem czujnik ciśnienia doładowania ( ciśnienia w kolektorze ssącym). Możliwe, że jest uszkodzony lub zapchany, więc ECU może dostawać sygnał o wysokim ciśnieniu doładowania. Wówczas silnik kopci trochę na czarno lu ciemno-szaro, ale to wówczas jak jak jest naprawdę wysoki sygnał o ciśnieniu w kolektorze...
Dwója z szukania: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... drugi błąd P0401- recyrkulacja spalin - niezadowalająca dawka przepływu ( nie był jakiś zatkany tylko lekko okopcony ,wyczyszczony...
wysokie ciśnienie doładowania wysokie ciśnienia doładowania iveco ciśnienie doładowania
odkurzacz zelmer wycie silnika wzmacniacza audison pralka uszkodzony sterownik
stary miernik cęgowy miernik cęgowy metra
Audi A1 2014 1.6 TDI – jak sprawdzić obecność karty SD w MMI lub radiu Emoko hulajnoga elektryczna – kody błędów: Monit hamowania, awaria silnika, naprawa