Możesz też spróbować zaślepić wyjście podciśnienia od elektrozaworu sterującego siłownikiem SWIRL, żeby dziurawy siłownik (jeżeli jest dziurawy) nie powodował ubytków podciśnienia Siłownik nie musi być dziurawy. Samo odpięcie dźwigni SWIRL od nieuszkodzonego siłownika powoduje defekty zbyt wysokiego ciśnienia doładowania.
EDC 4591 - kontrola ciśnienia doładowania. Wysokie ciśnienie. Sprawdź zawór Pierburg nr 51094130022 TCU 556 - może źle odczytany, ale błąd 0556 jest przyporządkowany tylko do zbr i mówi o usterce retardera.
Witam.Gdzie się znajduje zawór Wastegate w man tgx 460 e6. Mam wysokie ciśnienie doładowania wg kodu błędu edc 5 04591-02. Na turbinie. Ale nie masz wysokiego ciśnienia doładowania, tylko FMI 02 - za nisko. Sprawdź czy nie syczy z zaworu pierburg. Przy tym błędzie raczej on do wymiany.
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
Nie podałeś najważniejszej informacji: Jaki błąd ciśnienia doładowania za wysokie, za niskie, czujnik ciśnienia usterka obwodu, sygnał za niski/ za wysoki etc.
Wywala błąd zbyt wysokiego ciśnienia doładowania, także raczej układ jest szczelny.
To prawdopodobnie jest przeladowywany, czyli turbina za mocno pompuje i masz za wysokie ciśnienie doładowania i sterownik odcina paliwo żeby zabezpieczyć silnik przed uszkodzeniem, Jeszcze nie spotkałem renówki która by gasła od za wysokiego ciśnienia doładowania . Węże rozerwie , cooler rozerwie , a silnik nie zgaśnie. :D Prędzej za niskie cisnienie...
Zrób podgląd parametrów i napisz jakie widzi ciśnienia doładowania na jalowym A jakie po gazowaniu
Niestety euro 6 ma wiele wad. Często silnik przy 500-600 tys. bierze olej. Głowice słabej jakości. Sam wał czasem lubi strzelić. Chłodnica spalin siada, chłodnica wysokiego ciśnienia doładowania(wodna), biturbo , kompresor powietrza. A to nie są tanie rzeczy więc z doświadczenia odradzam. Ogólnie jest dużo gorszy do naprawy niż E5 bo ma za dużo rzeczy....
Podłączyłem pod laptopa i pokazało mi: 1) P1496 Turbo o zmiennej geometrii. 2) P11AA Obieg powietrza. 3) P0238 Czujnik ciśnienia wlotu rozdzielacza. 4) U1118 Sieć między systemowa can. 5) P149C Turbo o zmiennej geometrii. 6) P0234 Regulacja ciśnienia doładowania. 7) U1318 Sieć między systemowa can.
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Olej wylany wszystko wyczyszczone, wymienione elektrozawory Turbo
vw golf IV 1.9 TDI pompo wtryskiwacze typ silnika AJM traci moc ok 120 km/h po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znów jest dobrze aż osiągnie daną prędkość. Okazuje się że jest za wysokie ciśnienie doładowania. Była wymieniona już turbosprężarka, zawór regulacji ciśnienia doładowania i czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Ratunku.
Turbina do regeneracji a nie jakieś zaworki srorki po prostu zacina się kierownica sterująca łopatkami zmiennej wydajności turbiny i stąd te skaczące wskazania ciśnienia doładowania . To nic nie da że wyjmiesz turbinę i ją rozkręcisz potem wypolerujesz a i tak za jakiś czas znowu to samo .Łopatki zmiennej geometri są przytarte i będą się blokować. Daj...
P11AA to zbyt wysokie ciśnienie doładowania, czyli niesprawny układ regulcji ciśnienia doładowania. drugi prawdopodobnie przez zaśleipny EGR. tak to zbyt mały przepłye przez EGR
Silnika nie rozbierałem więc o panewkach mogę powiedzieć tylko że nie bierze oleju i nic nie dzwoni ani nie puka co do wirnika to mówię to co powiedział mechanik. Tematu sam nie chcę ogarnąć ale byłem już u kilku mechaników i każdy mówi co innego więc chcę wiedzieć na czym stoję i może im coś podpowiedzieć. A wracając do elektrozaworu może ktoś wie...
Tak jak Ci radzą, jedź na diagnostykę, bo sam raczej nic tu nie zdziałasz. Kopcenie i problemy z wkręcaniem na obroty miałem przy uszkodzonym elektrozaworze podciśnienia od sterowania turbiną. Ładnie odpalał, ale po pierwszym dodaniu gazu wchodził w tryb awaryjny wskutek za wysokiego ciśnienia doładowania. Wtedy dym szedł jak z parowozu, a kręcić się...
Jaką masz pompę wtryskową i jak mierzyłeś ciśnienie? Jak tylko na samych wysokich obrotach bez obciążenia to nie będziesz miał pełnego ciśnienia doładowania.
Pompka nr na granicy korekty +2.6 i wyżej. Pytanie czy była wyregulowana po montażu? Oraz czy gniazdo na nią nie było rozjechane a przynajmniej nie miało ostrych krawędzi? Nowe uszczelnienia poszły? Jak wszystko było zrobione sugerował bym zamianę nr 1 z nr 3 czy wartości pójdą za pompowtryskami. Drugi problem to wartości z przepływomierza. Nie przekraczają...
N75 jest nowy i przewody też. Eksperymentowałem też w ten sposób że zaślepiłem wąż do siłownika zaworu upustowego i nie dało to odczuwalnego efektu a w pamięci sterownika zapisał się błąd zbyt wysokiego ciśnienia doładowania. Moje aktualne przemyślenia kierują się na pompę. Nie pasuje mi jednak do tego że na wolnych obrotach jest OK, a wygląda jakby...
Robiłeś chipowanie a więc teraz jest wyższa dawka paliwa a co za tym idzie sterownik silnika pozwala turbinie pompować więcej żeby to paliwo mogło w całości się spalić.Jeśli wyższe ciśnienie doładowania to każda nieszczelność na łączeniu rur powoduje ze olej którym pluje turbina wydostaje się na zewnątrz.Te szybkozłączki które są w VW zawsze ciekną...
P073 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie P113- Sterowanie ciśnienia doładowania - zbyt wysokie ciśnienie doładowania. P0418 czyli - Przekaźnik „A" w układzie doprowadzania powietrza wtórnego. U mnie w WOW-ie tak pokazuje - pozdrawiam.
omputer był podłączony za kazdym razem wyskakują takie błędy P1105- czujnik ciśnienia barometrycznego wysoki pozim sygnału w obwodzie, P1620-obwód 1 napięcia odniesienia 5V wysokie napięcie, P0105- ciśnienie doładowania nieakceptowalne dla ciśnienia barometrycznego, P1620- obwód 2 napięcia odniesienia 5V wysokie napięcie, P0100- obwód czujnika masowego/objętościowego...
Witam, mam problem z doładowaniem w moim pasacie. oddałem turbinę do regeneracji, po zamontowaniu , pojechałem do elektryka/ tunera by zrobił logi i okazało się ze turbo w pewnym momencie pompuje około 1,5 bar. Próbował skorygować to mapami i stwierdził ze nie moze zbic tego cisnienia, bo najprawdopodobniej jest zle wyregulowana geometria. Wrzucam logi...
Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie zmienią kody Immo! I sprawdzą błędy :idea: -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą. -P1445 -problem z filtrem cząstek stałych. -P1351 -Problem z układ przekaźnika podgrzewania. -P2562 -problem z ciśnieniem doładowania. -P0238 -problem z turbiną. -P0087 -problem z regulacją...
http://obrazki.elektroda.pl/7157574400_1... Czujnik temperatury G42 jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia doładowania.
I na podstawie tego klienta wrzucasz te 95% do jednego wora? Kim jesteś by np. mnie osądzać i pisać, że kupuję części ze szrotu? Jeżdżę na gazie i będę jeździł bo jest tanio. Do gazowników nie jeżdżę, serwisuję sam. Mam kupić kopciucha, w którym może wysypać się turbina, dwumasa, pompa wtryskowa, czy wysokiego ciśnienia, czujniki doładowania, ciśnienia....
Prawdopodobnie za wysokie ciśnienie doładowania. Sterownik właśnie odcina wtedy turbinę. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika problem chwilowo mija? Kontrolka silnika nie świeci wtedy, ale prawdopodobnie po podłączeniu kompa wyrzuci ci ten błąd. Najczęstszą przyczyną są blokujące się łopatki turbosprężarki. Poszukaj sobie w necie więcej na...
Witam Mam podobny problem auto łapie notlauf po przekroczeniu 100 kmh. Sztanga porusza się gdy ściągam wężyk i zakładam idący do gruchy turbiny a na zgaszonym silniku nie mogę wcisnąć rękom sztangi czy tak powinno być czy nie. Dodam że wymieniłem wężyki, zawór N75, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, filtry na nowe i dalej to samo zbyt wysokie...
Opisuję wartości widoczne w logach : wyraźny spadek ciśnienia doładowania w grupie 011 dynamicznej w zakresie od 2856 do 3200 obrotów - niedoładowanie a przy tym masakrycznie wysoka wartość masy zasysanego powietrza mierzona przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania turbo i to praktycznie w całym zakresie obrotów - nawet kiedy turbo niedoładowuje...
MR 1820 - za wysokie ciśnienie doładowania MR 1818 - uszkodzenie w obwodzie doładowania Sprawdź dolot i turbinę.
Renault Master 2.3 163 BITURBO samochód ładnie ciągnie do 3 tys obrotów słabnie na 5 i 6 biegu co może być przyczyną zero błędów sprawdzany Clipem po wymianie pompy wysokiego ciśnienia i wtrysków czy może być odpowiedzialny za to czujnik ciśnienia doładowania przed turbiną
Witam wszystkich serdecznie, mam problem z ategiem: miga kontrolka ładowania, wyświetlają się następujące błędy: MR 1 1820, nr 1 0162, FR 0 4041 oraz art zapalił się komunikat! UBAT-!. MR 1820 - za wysokie ciśnienie doładowania NR 0162 - na szynie CAN przy sterowniku NR brak sygnału prędkości FR 4041 - nie znalazłem (chociaż wydaje mi się jakiś znany)...
ja proponuje sprawdzić ciśnienie doładowania bo wszystkie obecnie TDI HDI CDI i inne diesle nowej generacji jak tylko dostaną za wysokie ciśnienie doładowania to ograniczają dawke paliwa by nie rozwalić silnika a po ponownym rozruchu silnika sterowniki dokonują ponownego pomiaru ciśnienia. dlatego po ponownym odpaleniu odzyskują na chwile moc do momentu...
vcds nie notuje żadnych błędów bo zapewne "wykasowana" została tabela błędów... niestety tak to jest jak się robi "tanio" program online... nie piszę tego złośliwie, bo każdy chciałby tanio i dobrze... ale rzadko niestety tak jest... najprawdopodobniej sterownik silnika "widzi" zbyt wysokie ciśnienie doładowania i jedynym ratunkiem jest ograniczenie...
Jest pompa wstępna. Pod pompą wysokiego ciśnienia. pompa wstępnego doładowania paliwa Ja zapytam co to za pompa.
Ciekawe co piszecie. Pytanko pierwsze z tym boschem, jako rozumiem przedstawiciel bosch nie ma takiego urządzonka do sprawdzania wysokiego cisnienia na przewodach wysokiego cisnienia (piezoelektryczne foliowe czujniki). Jest to typowe urzadzenie dla profesionalnego serwisu boscha. teoretycznie nie mam takiej mozliwosci aby szczelna (nie leje) pompa...
Witam mam takie pytanie związane z lokalizacją czujnika ciśnienia atmosferycznego,w czasie jazdy nagle samochód stracił moc, po chwili zapaliła się kontrolka serwisowa,samochód przeszedł w tryb awaryjny.Po wyłączeniu silnika kontrolka serwisowa zgasła lecz zapaliła się kontrolka emisja spalin(obrazek silnika świeci na żółto).Udałem się na komputer i...
Serwo AGR ? Dziękuję za podpowiedź, było to sprawdzane miesiąc temu i nie było na tych klapach luzu, dźwignia chodziła płynnie, więc myślę że to nie to. Dodatkowo dziwne jest, że błąd się nie wyświetla na desce, jak wejdę w menu i diagnoza to również błędu nie ma. Błąd pokazuje tylko na komputerze serwisowym. Dodam że według opinii kierowcy jest ten...
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
Ducato JTD 3.0 '08 W sterowniku silnika błędy P0104 i P0105 czyli "przepływomierz wysoki sygnał" i "czujnik ciśnienia doładowania wysoki sygnał". Czytane CDIFem. Błędy stałe, po wykasowanie pojawiają się zaraz po przekręceniu kluczyka, bez odpalania silnika - dziwne. Czek się NIE świeci. Lampka sprawna, bo zaświeca się przy spowodowaniu innych błędów....
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Sprawdzić na komputerze w czasie testu drogowego kluczowe parametry szczególnie ciśnienie doładowania i ciśnienie na szynie wysokiego ciśnienia.
Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
Nieszczelny wtryskiwacz, za wysokie ciśnienie mocznika. Zloguj jeszcze ciśnienie doładowania - zmierzone i rzeczywiste względem obrotów ale w pełnych zakresach obrotów, pierwszy pomiar przyspieszanie na dość wysokim biegu (najlepiej 4+) od 1500 do 4500 i przy stałych +- obrotach miedzy 2500 a 3500 obrotów.
czyli viskous jest ok; czujnik ciśnienia doładowania też.
(at)hehu777 Zgadza się, to o czym piszesz jest możliwe, też miałem kilka takich przypadków, wtedy od ciśnienia referencyjnego, pomniejszonego o ciśnienie które było w sterowniku opiewa ciśnienie doładowania, czyli wg niego ma być jakieś 0,4 bara, co jest nie do zbicia przez ecu na wysokich obrotach, tutaj sprawa wygląda tak, że turbo przeładowuje i...
Ogólnie to jak masz jak ręcznie to rozruszaj sterowanie turbiny. I sposób jeżdżenia jest tu bardzo ważny. Wiem co na pewno leczy te turbinki: - Jazda ok 90km/h - But na 100% przez tyle czasu do ilu możesz się rozpędzić w granicach bezpieczeństwa, lecz nie krócej niż 5sec potem całkiem odpuszczasz aż znowu zwolni i tak wkółko. - Jak są objawy rozłączania...
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Witam.Ciśnienie jest zbyt wysokie czy niskie?.Sprawdziłeś przepływkę podczas jazdy?jakie są wskazania?
Prawdopodobnie za wysokie cisnienie doładowania lub niedoładowanie ,czyli turbina do regulacji . pozdro rox1!
witam objawy mam takie świecą spiralki od błędu zapisany błąd w pamięci jest taki jak w temacie błąd czujnik ciśnienia doładowania napęcie za wysokie autko w trybie awaryjnym . oprócz tego eger jest cały czas w pozycji 5% nic sie nie zmienia . dałem nowy i zonk dalej to samo . miał ktos podobny błąd . przypuszczam że jak usunę usterkę z tym czujnikiem...
Co do screenów to nie jestem w stanie ich powiększyć by cokolwiek odczytać. Mierz względem masy. Wygląda na to że masa to 1 i że zasilanie na czujniku jest. Jak wyglądają napięcia w czasie pracy silnika? 1-2 to pewnie czujnik temperatury powietrza ale napięcie na reszcie zbyt wysokie.
Czy w Twoim samochodzie jest turbina ze zmienną geometrią łopatek ? Jeśli tak to prawdopodobnie się zapiekły i trzeba je wyczyścić. Usterka wygląda na przeładowanie. Turbina podaje zbyt wysokie ciśnienie doładowania i sterownik włącza tryb awaryjny powodujący właśnie gwałtowny spadek mocy.
Witam, w opisywanym przypadku powyżej uszkodzony okazał się zawór SVC w pompie. Teraz mam inny problem. Ten sam samochód a błąd P0238- czujnik ciśnienia doładowania (sygnał za wysoki). Gruszka w turbinie chodzi płynnie, zawór do sterownia turbiny w nissanie ok 800zł... Od czasu do czasu szarpie np. przy 120km/h. Czy ten błąd oznacza przeładowanie w...
Ja miałem takie objawy w moim Golfie 4 i winny był nieszczelny kolektor dolotowy powietrza. Nie twierdzę że tutaj będzie tak samo. Był pęknięty czy spod uszczelki dmuchało? Miałeś szarpnięcia tylko na ciepłym? U mnie komputer wskazuje wysokie ciśnienie doładowania więc to chyba nie to... Trudno mi to też będzie samemu sprawdzić.
Tak to jest jak diagnozuje się fejsikiem nie mając w dodatku o tym pojęcia. eh... w pewnym stopniu masz racje ale czytam ucze się itp Błedy; zbyt wysoka temp. powietrza dolotowego,za wysokie ciśnienie doładowania Na pulpicie nie zapal mi sie żadna kontrolka typu 'check'
wyrzuca błąd przeładowania czyli zbyt wysokie ciśnienie doładowania Przy przestawionym rozrządzie chyba by niee było synchronizacji wałków, a w tym przypadku jest dobrze. Chyba, że tu czujnik jest na jednym wałku i jest mozliwe przestawienie rozrzadu tak, że wszystkie parametry sa w porządku
Nie chipowałeś komputera przypadkiem? Może jest za wysokie ciśnienie doładowania. Czy filtr powietrza jest czysty? Najlepiej było by podpiąć pod komputer przejechać i sprawdzić parametry z zalecanymi.
Raz na kilkadziesiąt kilometrów auto słabnie, pedał przyspieszenia na maksa a prędkość nie większa niż 30 km/h. Od czasu do czasu od strony silnika dochodzą mocno wyczuwalne wibracje jakby koła jechały po "tarce". Kontrolki na liczniku nie sygnalizują żadnych problemów, w sterowniku silnika żadnych śladów błędu. Błędy i sygnalizacja problemów na liczniku...
Czy to się opłaca w związku z tymi trzema kompresorami?? Ceny nowych kompresorów są "zaporowe", np. z VW G60 kosztuje używany w stanie dobrym (według sprzedającego) coś koło 1500 zł - za tą cene mogę mieć turbosprężarkę o większym potencjale, Eatony z mercedesów są w podobnych cenach. Oczywiście wszystko to zależy od sprzedającego i jego opini o podzespole....
Można tu lub tu, nie ma to zbytni znaczenia, jak pompa nie daje rady to w całym układzie będzie zbyt wysokie ciśnienie.
Czujnik ciśnienia doładowania wymieniłem na nowy. Efekt jest taki że silnik "odżył" na wysokich obrotach, tzn maksymalne ciśnienie doładowania uzyskuje przy obrotach około 1400 i wyżej. Odczuwalny jest również wzrost mocy i momentu. Poniżej opisanego zakresu obrotów auto umiarkowanie kopci i nie ma siły. Błędów nadal brak. Proszę o radę czy wymieniać...
Jak przepustnica zamknięta a obroty powyżej około 1500 to wtryskiwacze przestają całkowicie podawać paliwo dopóki obroty nie spadną. Na gazie tak samo jak na benzynie. Chociaż w sterowniku gazu może być opcja opróżniania ciśnienia, bo niektóre reduktory słabiej sobie radzą z utrzymaniem właściwego ciśnienia gazu (jest za wysokie) po zamknięciu przepustnicy...
z tego co napisałeś wynika że masz za wysokie ciśnienie doładowania W przedniej częścisilnika jest taki mały elektrozaworek [przy osłonie rozrządu] wkolorze czarno-szarym wymień go
Wdb9340331L638449 wymieniony cały układ paliwowy smok pompa niskiego ciśnienia wtryski pompy wysokiego zaworek zwrotny i czujnik ciśnienia doładowania wszystko OM dalej ni chodzi jak powinien Dodano po 6 A ma jeszcze tak że jak coś mu odbije i jedzie i wszystko w miarę ok to jak się zatrzymasz i zgasisz i np po pauzie 45min ruszysz to łapie mula i dalej...
Zakłądając, że zmienna geometria w turbosprężarce działa sprawnie to i tak nie osiągniesz wymaganego ciśnienia w wężach bo zmienna geometria będzie ciągle ustawiona w pozycji minimalnego doładowania, jakieś tam ciśnienie się pokaże ale przy bardzo wysokich obrotach silnika.
Logi faktycznie są tak skompresowane, że można oczopląsów dostać ale z tego co mi się udało odczytać to fakt : pedał gazu wdepnięty prawidłowo bo widziałem wskazanie 100%, ciśnienie barometryczne trzyma równo jedną wartość 1000 mbar i czujnik ciśnienia doładowania wskazuje wzrost liniowy więc czujnik G71 jest OK, pedał gazu również OK, wartość ciśnienia...
Witam, Dużo jest postów na związanych z tematem, ja jednak potrzebuję jasnej i klarownej odpowiedzi. Po krótce, problem występuje na 4 biegu (3500 obr/min) lub 5 biegu (3000 obr/min). Silnik przechodzi w tryb awaryjny (spada moc). Po ponownym uruchomieniu jest OK do momentu - patrz wyżej. Sprawdzane: - zawory regulacji ciśnienia doławowania - czujnik...
Koledzy jak w temacie t5 2010 rok silnik 2.0 tdi 75kw CAAB po podpięciu pod komputer błędy p0238 ciśnienie w kolektorze /czujnik ciśnienia doładowania g31 -sygnał za wysoki oraz błąd p0113 czujnik temp zasysanego powietrza g42 sygnał za wysoki . Dodam że odpalam autko i temp widzi ok tylko ruszę i wywala że temp -40 stopni i wali błędami . Do tej pory...
owszem nie trafia na ulice, z poprawianiem fabryki tez już troszkę za późno... stało się... i to bardzo.... oryginalna pompa nie trzymała ciśnienia przy wysokim ciśnieniu doładowania i wysokich obrotach zaszalałem troszkę za bardzo z tą pompą którą kupiłem mam ja w aucie od 2 czy 3 lat i działa ok ale sporo czytałem ostatnio o fakcie nagrzewania paliwa...
Witam Mam podobny problem jak koledzy powyżej . W moim CFie z 2011 roku, moc 410 KM. Przy jeździe z max prędkością zapala się na czerwono ostrzeżenie silnika (na tempomacie po kilku minutach, a na pedale po kilkunastu). Wystarczy, że się zatrzyma i wyłączy zapłon i komunikat znika. Po przeskanowaniu Jaltestem wychodzą dwa błędy: 1. Czujnik ciśnienia...
Opisuję swój przypadek i tak samo miałem że mniej więcej przy 110-120 łapał muła. Sztanga do falujących obrotów nic nie ma tak samo z resztą jak całe turbo. Ale mowa była o łapaniu muła a jeżeli autor pisał że sztanga stała na sztywno to według ciebie to jest takie normalne i w ogóle nie wpływa na prace silnika tak ? Mogę się założyć że VAG pokaże zbyt...
Problem polega na tym że czasami autko wchodzi w tryb awaryjny zazwyczaj na 5 biegu przy ok.90km/h podczas przyśpieszania. Na CLIP-ie wyszły błędy: DF301 obwód wlotu powietrza DF186 obwód świec żarowych a dokładnie: 2.DEF ciśnienie doładowania zbyt wysokie. Gdy jest w trybie awaryjnym ciągle brzęczy elektrozawór doładowania. Czyżby on miał winę? Narazie...
Witam Wszystkich Serdecznie, Mam bardzo poważny problem z moim Mercedesem 313 CDI (podwójna turbosprężarka) oznaczenie OM 646. Auto przechodzi w stan awaryjny i traci moc. Wymieniony został cały układ paliwowy: - wtryski; - przepływomierz; - rozdzielacz common rail; - pompa wysokiego ciśnienia; - przepustnica; - czujnik doładowania; - EGR; nie ruszone...
JEDZ NA KOMPUTER BO MOŻE BYĆ USZKODZONY PRZEPŁYWOMIERZ O ILE JEST LUB CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA LUB REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA DLATEGO SILNIK CHODZI W TRYBIE AWARI I NIE MA PEŁNEJ MOCY
Ciśnienie doładowania przed silnikiem za wysokie .... a nie paliwa i są z sobą powiązane.
welcome back.... jestem po wyjęciu turbo.magicy stwierdzili że uszkodzony jest regulator na turbinie po prostu się zawiesza.zamówiłem nowy.auto odbieram po niedzieli.mam nadzieje że bedzie już ok.wszystkie błędy związane były z regulatorem ciśnienia doładowania.dlatego wyskakiwał ten znienawidzony ANTYPOLUTION FAULT.koszt całej operacji około 1700 P...
Sprawdź wartość czujnika ciśnienia doładowania, w scanii lubi zawyżać wartości
Logiem nic nie zdziałasz tu potrzeba porównać wartości z czujnika z manometrem. Czujniki podobnie jak przepływomierze są do różnych silników inaczej wyskalowane. Czujnik ciśnienia jest kluczowy dla turbo im wyższe ciśnienie doładowania to wyższe obroty turbo. Diesel przyjął by ciśnienie doładowania nawet 2-3 bary ogranicza się je dla ekologi na niepełnym...
niestety nie wiem, nie wiem nawet czy diagnosta to sprawdził mam tylko wydruk błędów: czujnik położenia wału korb..........................wartość/sy... poza zakresem zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania................................ duża ilość czujnik ciśnienia Rail 1..................................za wysoki sygnał zawór regul.ciśnienia...
Ja mówię o kontroli ciśnienia doładowania, nie o tym że turbina "pije" olej. Przecież to byś widział na bagnecie olejowym, po drugie wtedy kopci na siwo/biało.
Ale on tag nagle zaczął dużo palić?? Może przepływke sprawdz. Poprostu odłącz wtyczkę i zobacz czy jest różnica. Dodano po 4 Jeszcze może być czujnik ciśnienia doładowania. A filtry wymienione masz??
Witam mam problem z Mascottem wymieniłem wszystkie czujniki, pompa wtryskowa , komputer Pomocy 6601 - Włącznik pedału hamulca sygnał niezgodny - Stale 7201 - Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą - Stale 5301 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa - Ciśnienie w rampie paliwa/systemowe – za wysokie - Nieciągłe 1301 - Ciśnienie...
UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik...
Kolego polo.1979 w premiumce dxi nie ma czujnika prędkości obrotowej turbiny, turbosprężarka nie ma łopatek, posiada zawór upustowy. Link który podałeś dotyczy Volvo fh 400. Proponował bym sprawdzić katalizator, chłodnicę powietrza doładowania, kolektor dolotowy (czasami pękają), czujnik ciśnienia doładowania, regulacja zaworów. Nie ma jednoznacznej...
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Witam, Mam problem z Mitsubishi Canter 7C18 VIN: TYBFECX1GLDB02367, silnik 4P10T6 euro 6. Po wymianie korasa turbiny (stary miał luzy i lał olej, nr. turbiny 5801951700) wywala błąd "wartość zmierzona ciśnienie doładowania za wysoka". W związku z tym moje pytanie: Jaka powinna być wartość ciśnienia doładowania w tym silniku? Jaka jest prawidłowa procedura...
Witam ponownie A więc tak, mechanik (specjalista od szwedów) męczył się z volviaczkiem dwa dni. I nic nie wskurał. Diagnostyka komputerowa wykazała błąd: zbyt wysokie ciśnienie doładowania. Na szczęście podobny t4 (anglik) stał u niego an placu, więc można było próbować wymiany kolejnych elementów. Zaczął od regulatora ciśnienia doładowania, okazał...
Zasysa wąż powietrza doładowanego - a to dobre, czyżby turbo dostało wstecznych obrotów ? Coś nie tak z opisem usterki gdyż takie rzeczy się nie dzieją. Może nie dawać turbo ciśnienia ale w życiu nie będzie tam podciśnienia.
W passacie N75 jest na blasze z prawej strony silnika z przodu. Błąd czujnika ciśnienia doładowania wychodzi nie dlatego, że jest uszkodzony, tylko dlatego, że w układzie dolotowym jest zbyt wysokie ciśnienie
Moja rada jest taka, jeśli masz wątpliwości. Zaczynasz od pomiaru ciśnienia, regulacja luzów zaworowych, pomiar ciśnienia doładowania manometrem. Wtryski do sprawdzenia i pompa na stół probierczy. To wyeliminuje wszystkie możliwości utraty mocy.
Turbina do naprawy.
odłącz rurkę od puszki membranowej w waste-gate, zaślep ją , przejedź się i obserwuj wskazanie ciśnienia doładowania na DIPie a przekonasz się.
Witam! Mam problem z Audi A4 1.9 Tdi 110Km AFN rok 97. Auto na wyższych obrotach traci moc. Po zgaszeniu go i ponownym odpaleniu jest wszystko OK aż do momentu osiągnięcia wyższych obrotów Wymieniłem sterownik silnika, przepływomierz, zawór N75 i dalej nic. Po podpięciu komputera wyskakuje błąd: Czujnik ciśnienia doładowania na kolektorze ssącym zwarcie...
Kolego sprawdź wszystkie podciśnienia a szczególnie te które sterują turbo może gdzieś dostaje się lewe powietrze . A jeśli masz takiego drugiego to podmień przepływkę powierza ona też czasem potrafi dobrze namieszać sterownikowi silnika a błędu nie pokaże bo jakieś tam wartości sobie czyta. Miałem takie BMW E46 3,0D i nie jechało zero błędów a podczas...
wyjmij czujnik PD i zobaczy czy jest tam duży nagar . Ja byłem przerażony tym co zobaczyłem, na wszelki wypadek wymieniłem na nowy - dalej to samo. Myślę, że pod tą Tajemniczą nazwą PD masz na mysli czujnik ciśnienia i temp. doładowania..
Witam, Chrysler Voyager 2.5 crd 2003 r. Przy prędkości ok 120-130, lub przy dużych obrotach przy przyśpieszaniu zapala się CHECK + sygnał dźwiękowy i na ułamek sekundy odcina dopływ paliwa (takie szarpnięcie). Check gaśnie po minucie. Po podłączeniu do komputera : p0100 - przepływomierz powietrza Za niski sygnał p0235 - czujnik ciśnienia doładowania...
Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temp.powietrza w dolocie to jeden podzespół
ciśnienia doładowania wysokie ciśnienie doładowania ciśnienie doładowania wysokie
licznik otwarcia drzwi indeksowanie dysku pamieci tomtom
falownik róznicówka hulajnoga elektryczna
Jak usunąć błąd Heavy 10 w New Holland T5 105? Custom ROM na Qilive Q 3-24: Jak zainstalować?