No to masz zapowietrzony układ. Jakie ciśnienie w centralce chcesz doładować przecież system jest otwarty. Myślę ,że chdzi Ci o uzupełnienie wody w instalacji aż do przelewu. Dokładnie odpowietrz grzejniki ,powoli i skrupulatnie ,bo jak pisał kolega wyżej po zamontowaniu pieca układ zapowietrzył się.Odpowietrz pompę.Filtr to takie coś zamontowane przed...
Można skorzystać z wykresu Lg P-h dla R22. http://obrazki.elektroda.net/62_12903759... Na manometrach zwykle jest również umieszczona "podziałka" temperaturowa dla tego czynnika - o ile są to typowe "chłodnicze" manometry (a są ?). Tak niskie ciśnienie jest aż dziwne. Może czynnika nie ma wcale (lub prawie wcale), albo są uszkodzone kolejno:...
Jeżeli dobrze pamiętam to jak jest przepustnica z przodu i rura dolotowa plastikowa idze w dół to ta rura dolotowa na wysokości kompresora klimatyzacji będzie czujnik z kostka 4 pin https://obrazki.elektroda.pl/7552933300_... Dodano po 1 Lepiej od dołu to zróbic ale miejsce nie powala...
To sprawdź i nam napisz. Sprawdzenie chlodnicy coolera to 2 godzinki i będzie wiadomo, a kompresor sprawdzisz przy okazji w ukladzie spuscisz wodę i tak😉
A sprawdzałeś ciśnienie może wystarczy tylko doładować
Masy H4, G4, H1. 244 czujnik temperatury wody 1474 czujnik ciśnienia doładowana z wbudowanym czujnikiem temperatury powietrza :D Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :wink:
Czy mam rozumieć, że jak zwiększysz ciśnienie jest OK ale po trzech dniach cisnienie spada i musisz znowu doładować ?
Zagrożenia przy ładowaniu prądem większym niż 10 godzinny: Przegrzanie ogniw baterii akumulatorów. Zadziała zawór obniżający ciśnienie w akumulatorze i przy okazji ujdzie trochę wody z elektrolitu. Duży prąd ładowania to wyższe napięcie w stanie naładowania - nawet 1.6V. Przy napięciu 1.44V akumulator nie jest jeszcze naładowany. Kto nie wierzy, niech...
Czujnik ciśnienia spalin, czujnik powietrza doładowanego, czujnik ciśnienia atmosferycznego, czujnik powietrza zasysanego powinny przy zgaszonym silniku pokazywać tą samą wartość +/- 75hPa Dotyczy motora 651 w Sprinterze.
kiedyś w pierwszej serwerowni mieliśmy splity takie małe jednostki podsufitowe, jak zaczynały się szronić i obrastać lodem trzeba było doładować taki układ. Teraz mamy zupełnie inne jednostki. Ale ilość czynnika ustala się na podstawie odczytu z manometrów. Podłączasz niskie wysokie ciśnienie ustawisz 16 stopni by sprężarka pracowała stale i sprawdzasz...
Witam jak masz kostkę albo oznaczenia na czujniku to podaję 1-brązowy/ niebieski 2-szary/zielony 3-fioletowy/czerwony 4-żółty/czarny
Napewno rozpadnie się on w tak krótkim czasie?ale ja chcę go tylko doładować cisnieniem góra 0,5-0,6 bara!!!wiecie mam dopiero 18 lat(jeszcze prawka nie mam) he he a na tak drogie modyfikacje to mnie nie stać:-( dlatego chcę spróbować na takim a później gdy co uzbierać hajsu na coś lepszego ja posiadam narazie tylko wiedzę teoretyczną to za bardzo nie...
Widać koreczki u góry obudowy? Ja miałem, rzekomo bez obsługowy a okazało się, że trzeba dolewać wody destylowanej. - napisałem że jest to Banner Uni Bul 69 Ah, 520 A -są na górze 2 klapki i są tam jakieś koreczki ,ale jak chciałem w stacji obsługi sprawdzić to powiedzieli że muszę jechac do przedstawiciela bo gwarancję stracę jak oni mi otworzą te...
Ja podejdę do tematu z innej strony. Jeżeli słyszę o samochodach na sprężone powietrze od razu nasuwa mi się pytanie "ale po co?". Po co komplikować sprawę silnikami na sprężone powietrze, butlami do jego magazynowania i całą pozostałą instalacją, skoro można można wsadzić niedużego diesla doładować go i otrzymać względnie sprawny, oszczędny i dużo...
Napisałeś, że woda wyciekła. Ale należałoby dokładnie ustalić skąd. Ja odczuwam brak wiedzy, czy wyciekła samodzielnie, czy w wyniku jakichś twoich działań. Fotografia jakby sugeruje, że wyciek z manometru górnego lub jego przyłącza. Trudno sobie wyobrazić skorodowanie rocznego manometru więc raczej pozostaje nieszczelność połączenia. A więc wykręciłbym...
Żeby doładować silnik tego skutera powiedzmy przy 5000rpm o 20% (żeby zyskać 20% dodatkowej mocy) należało by użyć kompresora który miał by wydajność ~40m3/h (metrów sześciennych na godzinę) i powstało by wtedy ciśnienie 0.2bar. Jak słusznie zauważył kolega Błażej będzie problem z gaźnikiem (paliwo przestanie wpływać. Próba założenia takiego pierdołka...
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
Witam jestem mechanikiem, zastanawiam sie nad swapem bmw e46 na v12 5,4 z bmw 750, i teraz pytanie bo nie chce mi sie za bardzo ładować w koszta i przerabianie skrzyni, więc pytanie brzmi czy kołnierz ze skrzyni 6 biegowej z silnika 4.4 pasuje na śruby itd do 5.4, czytałem różne opinie trudno coś z tego wywnioskować, ale skoro skrzynia automatyczna...
Mam troche doświadczenia z turbo elektrycznym e-turbo. To jest strona gdzie możecie sobie takie coś kupić http://www.electricsupercharger.com Na tej stronie sprzedają e-turbo, ale silnik do napędu ma moc ok 700W/12V daje 60A. A ciśnienie jakie wytważa to 1PSI czyli 0,07bara. Jak się to ma do turbosprężarek które dają od 0,5 - 1bara Dla mnie sprawa jest...
przy wycieku paliwa przez oringi sekcji tłoczących, paliwo wraca przez przewód powrotny do zbiornika paliwa, a nie do kolektora dolotowego.Ale ja nie dopatrywałbym się przyczyny w cieknących oringach, gdyż ta usterka powoduje głownie symptom ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Ja sprawdziłbym po pierwsze czy auto dymi przy pełnym gazie, tzn. czy...
Transity dwuakumulatorowe mają je montowane w dwóch wariantach: 1. wersje tzw skandynawskie na bardzo ostre zimy z dużymi mrozami 2. wersje Euroline i czasami Tourneo Wersje skandynawskie mają po prostu łączone dwa akumulatory równolegle - na krótko. Uzyskuje się duży prąd rozruchowy. Przy okazji - powinieneś mieć przy jednym akumulatorze prąd rozruchu...
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
chyba, że ten wężyk dostarcza ciśnienie doładowania i, że jest nieszczelny, to doładowanie jest wpuszczane do obudowy komputera, a tam jest też drugi czujnik, który ma wskazywać ciśnienie atmosferyczne, ale dostaje „po twarzy” ciśnieniem doładowania xD O to to panie szanowny. W środku jest jeszcze jeden krótki wężyk, i to on pęka.
Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temp powietrza doładowanego, obwód otwarty
W sumie to masz komp diagnostyczny na desce. Wejdź w MR do pozycji mw18 to jest ciśnienie doładowania i zaobserwuj w czasie jazdy jaka jest wartość max i porównaj do mw 19 . to jest wartość ciśnienia atmosferycznego. Różnica to doładowanie. Napisz jak jest.
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Możesz też diagnostycznie zdjąć wężyk ze sterowania klapką i pojeździć, patrząc na doładowanie.
Raczej klasyczny not lauf. A z racji że to 90km czyli turbo by pass to raczej ostawiam za niskie ciśnienie doładowania z turbo (nie dociąga do zadanego). Powodów może być kilka. 1. Samo turbo mam luzy i nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Zawór by pass jest otwarty i tym samym ciśnienie doładowani jest ograniczone. 2. EGR nie jest szczelny i ciśnienie...
Witam fiat doblo 1.3 MultiJet 16V 2007r. Auto ma muła ze startu i przy dużych obciązeniach wyrzuca błąd P0328 "Zbyt niskie ciśnienie" (losowo), dodatkowo wyczuwalne "dziury" w doładowaniu turbiny. W aucie wymieniona Turbina, Sprawdzone/wymienione wężyki, kolektor czysty, brak dpf i kat. Czy ktoś jest w stanie coś wyczytać z tych wykresów? https://obrazki.elektroda.pl/6856202400_...
Najprędzej czujnik ciśnienia powietrza doładowanego , odczytaj numer wpisz w szukajkę i zaraz będziesz miał .
Podłącz tester i pokaż błędy.
Ja bym jeszcze sprawdził wszystkie łączenia gumowe bo tamtędy potrafi uciekać doładowanie
1417 Czujnik ciśnienia doładowania, wartość mierzona nieprawidłowa Sprawdź doładowanie i stan zaolejenia chłodnicy powietrza. Sprawdź sam czujnik, czy nie jest zalepiony zasuszonym olejem.
Poprostu przerobić . Skasować zbiornik wyrównawczy,w to miejsce załorzyć automatyczny odpowietrzynik,wstawić pompe obiegową w instalacje,doładować wody do ciśnienia 1 at,sprawdzić czy gdzieś nie kapie woda (złączki,zawory,kaloryfery???), i chodzi już 6 zime. Manometr sie przyda, bo widać ciśnienie w instalacji i oczywiście zawór bezpieczeństwa. Narazie...
To zmierz ciśnienie doładowana w jednym potem w drugim samochodzie i porównaj. Zobacz czy nie występują błędy. A aby potwierdzić lub obalić twoją teorię wypnij czujnik ciśnienia oś tylnej z poduszki. Uprzedzam że w tej operacji może pojawić się bł ebs jak i ecas.
do ilu rpm rozbiegał się silnik zanim go zgasiłeś zdławileś... swiszcząca turbina znaczy szajs.. rozleci sie po jakimś czasie jak twoja.. zbyt wysokie cisnienie doładowanie tam jest zawór upustowy wiec albo siłownik abo wężyki.. elektro zawór narazie zostaw gdyż przed awarią było chyba ok..
Spada ciśnienie na railu, na 50 bar, rośnie doładowanie. To co udało mi się zaobserwować. Regulator, pompa w.c. ,przepływomierz. Za krótki czas ekspozycji. :(
Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Biturbo, diagnostyka to pojęcie względne. Skoro ciśnienie paliwa ma doładowanie też jest. Moc jest z reguły odcinana koło 70stopni. Ja nie mam zamiaru się z nikim kłócić ale jeśli ktoś ma jakieś większe lepsze doświadczenie to chętnie posłucham
1. Pompa w zbiorniku ciśnienie ? 2. pompa "tandem" ciśnienie? 3. Doładowanie turbo - brak ?
Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
ale prawdopodobnie błąd wentylatora powoduje odcięcie mocy To nie jest powodem odcięcia, pojeździć z podglądem parametrów-ciśnienie rail, doładowanie, EGR. To silnik f9q 1.9 dci z Renówek więc ma te same czkawki
Wygląda na to że silnik przechodzi w tryb awaryjny. Nie zapala się lampka na desce rozdzielczej? Można by sprawdzić komputerem błędy. Przyczyn może być wiele, zazwyczaj silnik "broni się" przed uszkodzeniem właśnie ograniczeniem mocy i obrotów. Jedną z przyczyn jakie spotkałem było nieprawidłowa praca zaworu sterującego turbiną, ciśnienie doładowanie...
Różnica jest w prędkości narastania obrotów.1 i 2 szybo rosną i tu sterowanie może przesadzać ze zbiciem ciśnienia szczególnie że doładowanie powyżej 3000 jest z mapy jeszcze obniżane.
Pewnie mierzone z kompa czyli ciśnienie atmosferyczne plus doładowanie
Gdybyś wiedział z jakiego rocznika, to by sprawdził w serwisówkach. Pod ręką mam od roczników 94-97, ale jest inne wykonanie (doładowanie dynamiczne). Podejrzewam że A to ciśnienie atmosferyczne pod membranami (korekcja na stopień zapchania filtra powietrza), natomiast B to wyrównywanie podciśnienia na kolektorach ssących choć nie wiem po co dwa króćce...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Turbo nie zbija ciśnienia czyli pewnie się zacięło/zacina w pozycji max doładowanie . PS Taka sytuacja przeciąża turbo (powoduje że wirnik kręci się dużo szybciej niż powinien ). W starym turbo istniej ryzyko urwania wirnika i wtedy turbo sypnie drobnymi do silnika. Co to oznacza nie muszę tłumaczyć.
Postaram się odpisać na pytanie trochę szerzej aby inni również mieli możliwość dowiedzieć sie co to jest "sztanga", "grucha" itd. i na jakiej zasadzie to działa : jeśli sztanga jest masymalnie zassana do gruchy tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na którą założona jest sztanga i zabezpieczona klipem) oprze się o śrubkę ogranicznika ruchu dźwigni to...
podnieść ciśnienie doładować ograniczenie ciśnienie doładować ciśnienie doładować turbina
accord bezpieczniki flash adobe tablet samsung galaxy karta pamięci
zasilacz budowa schemat elektryczne szyby
Błąd CF40 na płycie indukcyjnej Gorenje - co oznacza? Brak zasilania do stacyjki w Mitsubishi Pajero 2 Diesel