Po pierwsze wylej paliwo i wlej świeżego, wymień filtr paliwa, zbadaj ciśnienie paliwa. Jak się pompa pali to niezły syf w baku robi. Po drugie stare paliwo nie chce się palić zbytnio.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Sprawdż/podmień cewkę zapłonową. A dodatkowo możesz sprawdzić układ wydechowy, ciśnienie paliwa (3.5bar ma być, może filtr do wymiany - paliwa oczywiście), a może samo paliwo kiepskie. Stawiam na cewkę - pozdrawiam.
Masz silnik SR20Di, czyli monowtrysk, 116 koni z katem, 121 bez katalizatora. Jak zdejmiesz filtr paliwa to zobaczysz wtryskiwacz, gołym okiem można dojrzeć czy podaje paliwo, to na początek, jeżeli nie podaje to może instalacja LPG odcina wtrysk, trzeba to sprawdzić, filtr paliwa, ciśnienie itp.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Stosowałem taki trick w Volvo S40 diesel bez problemu wytrzymał. Generalnie na takie przypadki trzeba wymienić chłodnice wody - to w niej jest najwięcej syfu
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
Paliwo , sprawdź ciśnienie i filtr paliwa.
Filtr paliwa do wymiany. Trzeba sprawdzić ciśnienie jakie dochodzi ze wstępnej pompy do pompy CR. Sypie błąd. Ale jaki? Konkretnie.
Sprawdź czujnik ciśnienia spalin. Dodano po 46 Kod silnika P2453: Zakres/wydajność obwodu czujnika ciśnienia filtra cząstek stałych „A” Oznacza to, że PCM wykrył odczyt napięcia z czujnika ciśnienia filtra paliwa, który jest poza zakresem akceptacji. Wymień filtr paliwa . Napraw lub wymień okablowanie lub złącza. Wymień czujnik ciśnienia filtra paliwa
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
Daj win auta, to nie od paliwa.
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Ma być 3 bar-y za niskie ciśnienie paliwa.Filtr paliwa ,pompa paliwa.
Nissan Qashqai 1,6 dCi: silnik kręci, auto nie odpala, błąd P0088 AI: Czy przed wystąpieniem problemu były jakieś objawy, np. spadek mocy, nierówna praca silnika, inne błędy? Nie. AI: Czy ostatnio były wykonywane jakieś naprawy lub wymiany części w układzie paliwowym (np. filtr paliwa, pompa, wtryski)? Nie Dodano po 2 Wtryski sprawdzone, pompa wysokiego...
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Z opisu można wnioskować o zlej dawce paliwa (za małej), sprawdź ciśnienie paliwa manometrem, zmień filtr paliwa na nowy. Sugestia kolegi wyżej też możliwa :)
a po stronie układu zasilania paliwem ? drożność , ciśnienie, filtry ?
Do sprawdzenia układ paliwowy, szczelność, ciśnienie, filtr paliwa.
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Jeśli pompa i wtryskiwacze są ok to niska strona ciśnienia paliwa. Filtr przewody lub zajrzeć do zbiornika paliwa. Często zdarza się że nie orginalne filtry paliwa są przyczyną.
Sprawdź układ zasilania w paliwo czyli pompa( jej ciśnienie), filtr, wężyki.
Można, może ale nie musi odcinać mu mocy jak zacznie gasnac sam będziesz myślał co dalej. ☺
Wtryski, pompa ciśnienia, regulator ciśnienia, filtr paliwa lub gruszka pompująca paliwo. Najlepiej podpiąć pod komputer i przejechać się spradzić co dzieje się z ciśnieniem paliwa gdy szarpie.
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Ciśnienie trzeba mierzyć przed filtrem paliwa. ciśnienie 2,5 bar
jeśli chodzi o filtro to nic nie robilem teraz bo czasu nie mam, a moze byc tak ze jest za słabe ciśnienie przez częściowo zapchany filtr? paliwo dochodzi do listwy wtrskowej ale nie daje na wtryski..
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Witam, http://obrazki.elektroda.pl/6779838700_1... http://obrazki.elektroda.pl/3556853000_1...
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Między pompą wstępną a filtrem 410-540 kPa Między filtrem a pompą wysokiego ciśnienia 350-500 kPa
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. A jakie ciśnienie masz przed filtrem paliwa? (może zapchany filtr?) Jak pompa chodzi i nie ma ciśnienia to jest do wymiany. Co do komunikatu to oznacza on ,że jest włączone ograniczenie prędkości. Powodzenia.
Paliwo jest, iskra jest... magia. Czyli nic nie sprawdziłeś. Rozrząd, ciśnienie sprężania, filtr powietrza i paliwa...
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
paliwo OK- wtryski OK-filtry OK, ciśnienie paliwa OK, jeżdżone bez korka w zbiorniku - podmieniam sterownik bo już chyba wyczerpałem wszystkie możliwości
Witam Pompa podaje prawidłowo paliwo, ciśnienie jest w normie. Filtry są wymienione. Kompletnie nie wiem co jest odpowiedzialne za te kłopoty.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
jeśli nie wypływa paliwo z przewodu to jak ma zapalić? jeśli jest ciśnienie na filtrze paliwa a przy monowtysku nie ma to wiadomo że przewód jest zatkany i żadne bezpieczniki nie pomogą. :!:
Czujnik mierzy ciśnienie ZA filtrem paliwa. Na P lub N silnik kreci obroty do końca czerwonego pola.
A jaki masz nr bł? Dodano po 14 "Under_Pressure" napisał: Ciśnienie zasilania paliwem powinieneś mieć ok. 5.5 bar Przy takim ciśnieniu jak piszesz myślę że nawet by nie odpalił. Gdzie to wyczytałeś? Opis techniczny czujnika ciśnienia fl6 (Informacje ogólne Poza ciśnieniem paliwa, czujnik ten mierzy take jego temperatur. W D16B czujnik umieszczony jest...
cos masz z paliwem pompa małe ciśnienie wtrysk itd!!! zaczyni od filtrów następnie sprawdź ciśnienie paliwa
Witam. Mam ten sam problem z moim Pontiacem 3.1 90r. Zgasł i nie chce odpalić, iskra jest, paliwo ma ciśnienie, na plaka się odzywa i to tyle. Wymieniłem kable, kopułkę, filtry, pompę paliwa i cały czas jest to samo.
Może spróbuj podłączyć bezpośrednio z bańki paliwo i sprawdź cisnienie
Pompa ciśnienia paliwa na pokrywie. Czasem choć rzadko filtr paliwa. Pompa duża starego typu?
Zawór czerwony, jest koloru czerwonego na bankach paliwa obok 4 cewek dawki i kątów. Czasem taki zawór ma 2 sprężyny i wyciąga się jedną, wtedy elektromagnes łatwiej ma otworzyć paliwo, ale skoro wolno narasta ciśnienie na filtrze, to zawór nic tu nie ma. Ten zawór ma zadanie wyłączyć silnik, odciąć paliwo i przy starcie podać paliwo.
Fuel Trim czyli regulacja mieszanki osiągnęła limit. Czyli system musiał dodać ( choć czasem HIGH znaczy zubożenie) paliwa bo wg odczytów z lambdy tak mu wyszło. Przyczyna przeważnie nieszczelność czy lewe powietrze którego nie zmierzył przepływomierz. Gdzie to już trzeba szukać. Czasem problemem jest pompa paliwa która podaje za małe ciśnienie (filtr...
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Cześć. Odświeże trochę suchara, może komuś się przyda. Koledze napewno chodziło o zawór scv. To auto ma tendencję do pękania obudowy filtra paliwa. Przecieku nie widać, ponieważ nie ma pompy wstępnej i ciśnienie w filtrze nie występuje. Paliwo, po postoju się cofa zapowietrzajac układ. Mam nadzieję że komuś się przyda, zanim przejdzie do prób naprawy...
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Zmień filtr paliwa na oryginały, jeżeli filtr paliwa dobrze nie uszczelnia paliwo będzie uciekać powrotem prosto z filtra paliwa.
COO 24;czujnik poziomu paliwa, złe wskazania. Sprawdź kabelki do czujnika lub sam czujnik uszkodzony.COO 72 ;włącznik ciśnieniowy / czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego, wartość poza zakresem.Zwarcie lub przerwa w obwodzie czujnika/ włącznika. ACC25 ; usterka sprężarki klimatyzacji.W koordynatorze ( COO) są usterki związane z klimatyzacją więc w pierw...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
Sprawdź czy nie schodzi paliwo z filtrów. Sprawdź ciśnienie na filtrach w momencie rozruchu, chyba powinno być 8-9 bar. Jutro mogę podać dane na 100 %. Sprawdź ciśnienie na szynie wymagane i rzeczywiste w momencie rozruchu. Sprawdź / wymień całe przewodu od zbiorników do filtrów.
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Witam ! Sam osobiście posiadam iS tylko że w postaci m42 w e30 z 90r. Miałem podobne problemy z odpaleniem wymieniłem praktycznie to co ty , świece , kable , przepływkę, czujnik temperatury.U mnie silnik bardzo ciężko odpalał a jak odpalił to przebierał. Problem z odpaleniem tkwił w czujniku położenia wału. Dokładnie to o co się pytasz w ostatnim zdaniu....
Tak sobie myślę, że wtłaczane paliwo szybciej napełnia sekcję, przez co szybciej osiąga ciśnienie wtrysku i tym samym wpływa na przyśpieszenie kąta początku wtrysku. Czy to logiczne i prawdziwe zjawisko? Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć...
Filtr paliwa sprawdzony? Jest paliwo przed pompą wysokiego ciśnienia?
Czasem lepiej żeby Panowie od gazu nie ingerowali w to czego nie zakładali w samochodzie. Napisz co się dzieje jeśli zapalisz na na benzynie, czy pracuje normalnie? Bo być może elektrozawór gazowy nie domyka się i przepuszcza gaz. W chwili przełączenia na benzynę silnik pracuje na "dwóch paliwach" i jest zalewany. Lub przyczyna leży po stronie zasilania...
Coś z ciśnieniem paliwa. Filtr paliwa nowy, do baku zajrzeć, sprawdź czy dobrze paliwo się w komorze baku przelewa. Możesz też po schemacie sprawdzić czy sonda, przepływomierz i regulacja ciśnienia paliwa nie ma wspólnego zasilania i czy ono nie znika.
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Objawy wskazują na uszkodzenie czujnika położenia wału, ale kod błędu dotyczy ciśnienia paliwa. Filtr paliwa wymieniony? Sprawdź czujnik ciśnienia paliwa. https://www.youtube.com/watch?v=msMeZbBt...
gdy brakujące paliwo (tj. pod obciążeniem) wali w powrót. Jak jest uszkodzony zawór 4 bar przelewowy. Rozkładam już nad tym ręce... czy ma ktoś jakieś doświadczenia z takim problemem Jakie ciśnienie paliwa na czujniku we filtrze paliwa ? Po tym zabiegu jazda testowa i przy przyśpieszaniu (dzieje się to tylko pod obciążeniem i powyżej 3tyś. rpm) Wygląda...
Witam, mam problem z moim Mietkiem W211 3.2 CDI R6 204 konie, rok 2005. Auto nie odpala, nie podaje paliwa na listwę wtryskową, na plaku chodzi. Wymieniłem już: regulator na listwie, czujnik na listwie, pompę wysokiego ciśnienia, filtr paliwa i dalej nic. Pompka w zbiorniku podłączyłem do manometru i pokazuje 8 bar po przekręceniu kluczyka. Kable sprawdzone,...
Witam Dołączam się do tematu gdyż mam podobny problem. Oddalem samochódna na wymiane filtrów, w tym i filtra paliwa (marki DELPHI) i od tego zaczął sie problem. Komputer pokładowy pokazuje zaraz pod włączeniu silnika "depollution system faulty", a diagnostyka pokazuje błąd P0087, czyli niskie ciśnienie paliwa. Co zauważyłem do tego czasu, na filtrze...
2,6 + - 0,4 bar.
a ciśnienie paliwa? filtr paliwa można wymienić też bo koszt mały cewka też może być podejrzana, francuskie cewki nie są zbyt trwałe
Pompę załącza sterownik silnika (DDE) poprzez przekaźnik, od niego bym zaczął. Istotny dla działania układu jest również czujnik ciśnienia paliwa (ten na filtrze)
Ciśnienie zasilania mierzone przed filtrem paliwa: 6bar Coś za dużo za dużo... Czy paliwo jest na powrocie? Czy na plaku odpali? Trzeba sprawdzić "dekielek" filtra... Jak pompa WC nie daje ciśnienia to raczej lipa...
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
czy ta pompka ma mieć stałe zasilanie po kluczyku i nić nie powinna się spalić? - będzie pracować cały czas tak jak pisałem jedyny powrót jest z nadmiaru wtryskiwaczy a ta pompka podaje ciśnienie na filtr paliwa i pompę wtryskową. Zasilenie po kluczyku, powrót najprościej zrobić kupując na szrocie odpowiednią obudowę filtra (np. z samochodu). co sądzisz...
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
Trzeba popatrzeć jak zachowuje się ciśnienie paliwa. Filtr paliwa był kiedyś wymieniany?
trzeba sprawdzic cisnienie na cylindrach, jaki jest olej zalany, ile przebiegu ? Cisnienie paliwa ? Filtr paliwa ? Po wypieciu czujnika temp. jest to samo ?
Już w ogóle nie chce zapalić nawet na równym. Sprawdziłem, z filtra paliwa na wylocie jest paliwo, tak jakby pompa vacuum przestała działać, albo w filtrze paliwa na wylocie jest za małe ciśnienie. A może bezpiecznik lub jakiś przekaźnik się do końca przepalił? Nie wiem, jaki bezpiecznik jest od pompy paliwa i od pompy vacuum. Też nie wiem, jaki przekaźnik...
Został uruchomiony po ponad rocznym postoju w garażu bez widocznych oznak zastania. Aha... A paliwo chociaż ktoś wymienił? Filtry nowe? Ciśnienie paliwa sprawdzone? Przewody napięcia przejrzane? COKOLWIEK???
Sprawdz filtr powietrza,i gażnik jeszcze raz. Jeśli jest ciśnienie na cylindrze ,paliwo z powietrzem dochodzi do cylindra i iskra to musi zapalić. Filtr sprawdzony nie wiem co moge jeszcze w gaźniku sprawdzić cały przeczyszczony membrany sprawne. Nie wiem jak moge sprawdzić czy paliwo i powietrze dochodzi do cylindra wykręcałem świece przytykałem palec...
Witam wszystkich bardzo serdecznie, pozwolę sobie odświeżyć temat, mam nieco podobny problem mianowicie nie odpala moja renowka rx4 1.9 dci był u mechanika i wywala błędy na listwie, za małe ciśnienie, po zakupie nowego czujnika to samo oba czujnik zostały sprawdzone w innym warsztacie i oba okazały się dobre więc problem jest gdzie indziej, dziś wyciągnąłem...
Zapomnij, ten układ przy sprawnej mechanice, pracuje nawet bez sterownika. Jeśli wtryskiwacze nie podają paliwa to: -za niskie ciśnienie paliwa, -zapchany filtr, -zapieczone wtryskiwacze. Włącz pompę paliwa, wyjmij wtryskiwacz, uchyl dłonią klapę spiętrzającą. Jeśli paliwo się nie pokarze, masz usterkę mechaniczną.
Może coś się zacieło, jest nieszczelne lub za niskie ciśnienie paliwa. podnieś pływak w filtrze ręcznie i sprawdz czy popłynie paliwo z wtrysków. Pozdrawiam
Witam ponownie .paliwo , benzyna 98pb jest świeża , następnie była wymieniona pompa paliwa, W tej chwili nie mogę odpalić silnik a to dlatego iż reklamowałem wyłącznik elektromagnetyczny. Odpalanie dotyczyło czasu sprzed niewłączania się wyłącznika. Chciałem zaznaczyć iż po założeniu górnych pierścieni zamki pierścieni usytuowałem przeciwstawnie. A...
Nikt Tobie nie powie co się zepsuło jeśli nie podasz więcej danych. Czy na listwie CR jest wymagane ciśnienie paliwa podczas rozruchu i czy widać obroty silnika przy rozruchu. Może przy -19 zmętniało Ci paliwo w filtrze i się przypchał. Sprawdzałeś cokolwiek
astra 1.3 cdti 90km 2006r, pół baku paliwa filtr nowy a ciśnienie pompki było mierzone już za filtrem.A co do objawów to porostu nie pali po odkręceniu przewodu na pompie paliwo nie leci na listwę.
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Doszły nowe błędy 4570-Ciśnienie szyny CR i 4587 Filtr paliwa. Ciśnienie na szynie się nie pokrywa, pokazuje np żądane 1600 a rzeczywiste 1200 jednostek. Skoro błędy zaczynają się od początku układu paliwowego to drogą dedukcji problem leży gdzieś na linii zbiornik paliwa a filtr. Po drodze chyba tylko pompa i jakiś podgrzewaczy czy coś w tym stylu...
Sprawdzałeś filtr , ciśnienie paliwa ?
Z powrotu normalnie leci paliwo, po zgaszeniu silnika i zdjęciu powrotu ciśnienie to wybija paliwo przez pompkę do listwy i wali powrotem aż ciśnienie nie spadnie... Kolego, to gdzie jest ten filtr jak ze zbiornika wychodzą 2 przewody?
filtr paliwo ciśnienie filtr regulator ciśnienie paliwo tłumik ciśnienie paliwo paliwo
peugeot sterownik pompy paliwa boczki drzwi samsung ustawienia fabryczne
thomson 26hu5253 asembler arduino
Adaptacja APS w Scania 2020: Skrzynia biegów, zawieszenie i inne systemy Rozpoznawanie dźwięków domofonu z 3 bramek