Stosowałem taki trick w Volvo S40 diesel bez problemu wytrzymał. Generalnie na takie przypadki trzeba wymienić chłodnice wody - to w niej jest najwięcej syfu
Witam, http://obrazki.elektroda.pl/6779838700_1... http://obrazki.elektroda.pl/3556853000_1...
Po pierwsze wylej paliwo i wlej świeżego, wymień filtr paliwa, zbadaj ciśnienie paliwa. Jak się pompa pali to niezły syf w baku robi. Po drugie stare paliwo nie chce się palić zbytnio.
Masz silnik SR20Di, czyli monowtrysk, 116 koni z katem, 121 bez katalizatora. Jak zdejmiesz filtr paliwa to zobaczysz wtryskiwacz, gołym okiem można dojrzeć czy podaje paliwo, to na początek, jeżeli nie podaje to może instalacja LPG odcina wtrysk, trzeba to sprawdzić, filtr paliwa, ciśnienie itp.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Filtr paliwa do wymiany. Trzeba sprawdzić ciśnienie jakie dochodzi ze wstępnej pompy do pompy CR. Sypie błąd. Ale jaki? Konkretnie.
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Sprawdż/podmień cewkę zapłonową. A dodatkowo możesz sprawdzić układ wydechowy, ciśnienie paliwa (3.5bar ma być, może filtr do wymiany - paliwa oczywiście), a może samo paliwo kiepskie. Stawiam na cewkę - pozdrawiam.
Ciśnienie trzeba mierzyć przed filtrem paliwa. ciśnienie 2,5 bar
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
Paliwo , sprawdź ciśnienie i filtr paliwa.
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
Sprawdzić filtr paliwa, ciśnienie pompy. Te błędy nie są wspólne.
miałem ten sam problem auto gaslo podczas jazdy okazało sie ze w baku łuszczyła sie farba i zakleiła sitko przez które przechodzi paliwo. wydałem kupe kasy na czujniki paliwa bo tak zawsze pokazywał komputer ,wymieniłem filtr na drogi i dalej nic .wkoncu wyczytałem o tym baku i sam to naprawiłem do dziś auto smiga. mechanikowi opadła kopara jak mu powiedziałem...
a po stronie układu zasilania paliwem ? drożność , ciśnienie, filtry ?
paliwo OK- wtryski OK-filtry OK, ciśnienie paliwa OK, jeżdżone bez korka w zbiorniku - podmieniam sterownik bo już chyba wyczerpałem wszystkie możliwości
Autosan H9-21 z silnikiem Andoria SW400. Po dłuższym postoju został odpalony i po jakichś 30 minutach zgasł, myślałem, że się zapowietrzył, bo niestety mam awarię wskaźnika paliwa i chyba zassał powietrze. Próbowałem go kilkakrotnie odpowietrzyć, niestety po odpaleniu gaśnie po około 3 minutach i 30 sek. na jałowym biegu, a po dodaniu gazu nawet szybciej....
Sprawdź czy nie schodzi paliwo z filtrów. Sprawdź ciśnienie na filtrach w momencie rozruchu, chyba powinno być 8-9 bar. Jutro mogę podać dane na 100 %. Sprawdź ciśnienie na szynie wymagane i rzeczywiste w momencie rozruchu. Sprawdź / wymień całe przewodu od zbiorników do filtrów.
Daj win auta, to nie od paliwa.
A jaki masz nr bł? Dodano po 14 "Under_Pressure" napisał: Ciśnienie zasilania paliwem powinieneś mieć ok. 5.5 bar Przy takim ciśnieniu jak piszesz myślę że nawet by nie odpalił. Gdzie to wyczytałeś? Opis techniczny czujnika ciśnienia fl6 (Informacje ogólne Poza ciśnieniem paliwa, czujnik ten mierzy take jego temperatur. W D16B czujnik umieszczony jest...
Na wykazie brak filtra paliwa.
Sprawdź układ zasilania w paliwo czyli pompa( jej ciśnienie), filtr, wężyki.
Sugeruję sprawdzić układ zasilania paliwem (filtr,pompa,ciśnienie), dodatkowo czujnik temperatury silnika. Podaj oznaczenie silnika (np. C16NZ), bo nie wiemy nic o tym silniku (wtrysk np.?) Pozdrawiam.
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
Podmieniłam ale niestety to nie on raczej coś co nim steruje. Nie wiem tylko czy uzależnione jest czasowo tzn kilka sekund po wyłączeniu kluczyka chodzi sobie pompa czy np dopełnia paliwem filtr wzrasta ciśnienie rośnie prąd i sterownik wie że ma wyłączyć przekaźnik.
Zmień filtr paliwa na oryginały, jeżeli filtr paliwa dobrze nie uszczelnia paliwo będzie uciekać powrotem prosto z filtra paliwa.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
Można, może ale nie musi odcinać mu mocy jak zacznie gasnac sam będziesz myślał co dalej. ☺
2,6 + - 0,4 bar.
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Filtr paliwa , ciśnienie paliwa , wtryski.
Filtr paliwa sprawdzony? Jest paliwo przed pompą wysokiego ciśnienia?
Zacznij od podstawowych czynności; -układ zasilania paliwem (filtr paliwa , pompka czy trzyma ciśnienie) - przewody wysokiego napięcia, świece ich stan - obejrzeć skrzynkę bezpiecznikową pod kątem korozji - obejrzeć złącze ECU
Został uruchomiony po ponad rocznym postoju w garażu bez widocznych oznak zastania. Aha... A paliwo chociaż ktoś wymienił? Filtry nowe? Ciśnienie paliwa sprawdzone? Przewody napięcia przejrzane? COKOLWIEK???
cos masz z paliwem pompa małe ciśnienie wtrysk itd!!! zaczyni od filtrów następnie sprawdź ciśnienie paliwa
Co masz na myśli że przez pompę wysokiego ciśnienia paliwo przepływa swobodnie? Układ jest zamknięty regulatorem ciśnienia który przy braku wysterowania powinien otwierać się przy 100 bar, przy czym nie jest on idealnie szczelny aby po minucie zeszło ciśnienie z listwy. Nadciśnienie na dopływie do pompy wysokiego ciśnienia jest potrzebne by nie dochodziło...
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
To normalne w tych silnikach, znaczy się stuki, silnik do wymiany, z Włoch same trupy przyciągają. KFU bliźniak NFU dobrze że to tanie silniki. W ogóle jaki jest problem, odczytaj błędy komputerem a nie smartsromem. Jak ciśnienie oleju na rozgrzanym po ok 5km.?
Witam Pompa podaje prawidłowo paliwo, ciśnienie jest w normie. Filtry są wymienione. Kompletnie nie wiem co jest odpowiedzialne za te kłopoty.
Witam. Mam ten sam problem z moim Pontiacem 3.1 90r. Zgasł i nie chce odpalić, iskra jest, paliwo ma ciśnienie, na plaka się odzywa i to tyle. Wymieniłem kable, kopułkę, filtry, pompę paliwa i cały czas jest to samo.
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Już w ogóle nie chce zapalić nawet na równym. Sprawdziłem, z filtra paliwa na wylocie jest paliwo, tak jakby pompa vacuum przestała działać, albo w filtrze paliwa na wylocie jest za małe ciśnienie. A może bezpiecznik lub jakiś przekaźnik się do końca przepalił? Nie wiem, jaki bezpiecznik jest od pompy paliwa i od pompy vacuum. Też nie wiem, jaki przekaźnik...
Doszły nowe błędy 4570-Ciśnienie szyny CR i 4587 Filtr paliwa. Ciśnienie na szynie się nie pokrywa, pokazuje np żądane 1600 a rzeczywiste 1200 jednostek. Skoro błędy zaczynają się od początku układu paliwowego to drogą dedukcji problem leży gdzieś na linii zbiornik paliwa a filtr. Po drodze chyba tylko pompa i jakiś podgrzewaczy czy coś w tym stylu...
Zawór czerwony, jest koloru czerwonego na bankach paliwa obok 4 cewek dawki i kątów. Czasem taki zawór ma 2 sprężyny i wyciąga się jedną, wtedy elektromagnes łatwiej ma otworzyć paliwo, ale skoro wolno narasta ciśnienie na filtrze, to zawór nic tu nie ma. Ten zawór ma zadanie wyłączyć silnik, odciąć paliwo i przy starcie podać paliwo.
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
Separator paliwa jeśli masz.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Sprawdź czujnik ciśnienia spalin. Dodano po 46 Kod silnika P2453: Zakres/wydajność obwodu czujnika ciśnienia filtra cząstek stałych „A” Oznacza to, że PCM wykrył odczyt napięcia z czujnika ciśnienia filtra paliwa, który jest poza zakresem akceptacji. Wymień filtr paliwa . Napraw lub wymień okablowanie lub złącza. Wymień czujnik ciśnienia filtra paliwa
Tak sobie myślę, że wtłaczane paliwo szybciej napełnia sekcję, przez co szybciej osiąga ciśnienie wtrysku i tym samym wpływa na przyśpieszenie kąta początku wtrysku. Czy to logiczne i prawdziwe zjawisko? Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć...
Witam, mam bardzo podobny problem ze scania 440 hpi 04r. Od jakiegoś czasu auto zaczęło strasznie źle rano zapalć, jak zapali po 10 - 15 sekundach kręcenia rozrusznikiem, to strasznie szatkuje i zakopci przez parę sekund. Jakieś pół roku temu wymieniłem zaworek na listwie, pod filtrem, wszystkie bebechy z czerwonego zaworku (gaszenia), pompę paliwa...
Lewe powietrze to raczej nie jest, ale sprawdzić nie zaszkodzi. A jak silnik sie zachowuje na luzie, gwałtowne wdepnięcie gazu? Zatankowanie lepszego paliwa, potem wymiana filtra paliwa. Sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej, nie wiem jak w tym modelu, ale wybłyskaj sobie kody błędów. Reset komputera też nie zaszkodzi. Dzieje się tak przy każdym poziomie...
Paliwo jest, iskra jest... magia. Czyli nic nie sprawdziłeś. Rozrząd, ciśnienie sprężania, filtr powietrza i paliwa...
astra 1.3 cdti 90km 2006r, pół baku paliwa filtr nowy a ciśnienie pompki było mierzone już za filtrem.A co do objawów to porostu nie pali po odkręceniu przewodu na pompie paliwo nie leci na listwę.
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
Problem może być filtr paliwa lub sitko
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
COO 24;czujnik poziomu paliwa, złe wskazania. Sprawdź kabelki do czujnika lub sam czujnik uszkodzony.COO 72 ;włącznik ciśnieniowy / czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego, wartość poza zakresem.Zwarcie lub przerwa w obwodzie czujnika/ włącznika. ACC25 ; usterka sprężarki klimatyzacji.W koordynatorze ( COO) są usterki związane z klimatyzacją więc w pierw...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Witam Jest to seria 4?Jk tak to sprawdz smok(stary typ) poznasz go po tym,że filtr siatkowy jest zamontowany w środku rurki zasysającej paliwo,nowy typ montowany jest na zewnątrz a przewody paliwowe są przykręcane do smoka(stary typ posiada przewody wciskane)
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
Tam nie ma pompki paliwa. Nieszczelność, przewód strzelony lub popekany, źle włożony, filtr. Pilarka zatarta etc.
Witam wszystkich bardzo serdecznie, pozwolę sobie odświeżyć temat, mam nieco podobny problem mianowicie nie odpala moja renowka rx4 1.9 dci był u mechanika i wywala błędy na listwie, za małe ciśnienie, po zakupie nowego czujnika to samo oba czujnik zostały sprawdzone w innym warsztacie i oba okazały się dobre więc problem jest gdzie indziej, dziś wyciągnąłem...
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Odepnij przewód przed filtrem i zmierz ciśnienie paliwa. Drugi temat, to sprawdzenie przelewów na wtryskiwaczach podczas kręcenia rozrusznikiem. Rozbieżność między najsłabszym wtryskiem a najlepszym nie powinno przekraczać 30procent. Jeżeli jest problem z uruchomieniem, to sprawdź czy w ogóle poleci paliwo z przelewów. Na płakać maszyna chodzi?
Filtr paliwa,pompa paliwa. Najpierw sprawdzić czy filtr paliwa nie jest założony odwrotnie, a potem ciśnienie pompy paliwa. Jak za niskie to sprawdzić przewody paliwowe , nawet w baku przy pompie , a jak nie pomoże to pompę won (niestety wyłącznie ze wskaźnikiem paliwa, nowa 1400 PLN więc polecam używki)
Siema! Peugeot Partner 2.0 HDI. Chciałbym zapytać od czego zacząć czyszczenie całego układu paliwowego w tym autku. Zawala mi opiłkami regulator ciśnienia. Wiem że bak zrzucę na dół, wyjmę pompkę paliwa i wyczyszczę bak razem z pompką. Lecz co dalej? Wykręcić ten regulator i w wężyk od strony baku podać ciśnienie? Czy ropownicą mu pocisnąć w wężyk?...
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Zamieniłem zawór w filtrze paliwa na inny używany z drugiego auta i dokręciłem trzpień w obudowie filtra choć i tak jest lekko ruchomy na boki i ciśnienie po zgaszeniu auta trzyma około 5 czyli ok. Po jeździe próbnej pracuje równo ale moim zdaniem nie ma ducha . Inne auto bez naczepy po wciśnięciu gazu w podłogę na najwyższym biegu wciska w fotel a...
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. A jakie ciśnienie masz przed filtrem paliwa? (może zapchany filtr?) Jak pompa chodzi i nie ma ciśnienia to jest do wymiany. Co do komunikatu to oznacza on ,że jest włączone ograniczenie prędkości. Powodzenia.
Sprawdzałeś filtr , ciśnienie paliwa ?
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FH 4 E5, mianowicie od jakiegoś czasu na wysokich biegach zaczyna telepać kabiną, tak jakby brakowało paliwa. Wymieniłem podstawę filtrów, pompkę paliwa, zaworek ciśnienia, filtry, czyściłem smok i dalej to samo, dzień jest ok, a następny już nie. Nie wiem, czego jeszcze można byłoby się czepnąć, może miał ktoś...
Witam ! Sam osobiście posiadam iS tylko że w postaci m42 w e30 z 90r. Miałem podobne problemy z odpaleniem wymieniłem praktycznie to co ty , świece , kable , przepływkę, czujnik temperatury.U mnie silnik bardzo ciężko odpalał a jak odpalił to przebierał. Problem z odpaleniem tkwił w czujniku położenia wału. Dokładnie to o co się pytasz w ostatnim zdaniu....
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Co to znaczy utrudniony dostęp? Masz poważna usterkę, jeżeli chcesz jeździć musisz ponieść koszta zlecając lub zmarnować swój czas lub to i to. Auto na kanał lub podnośnik. Rozlanczas przewody paliwowe, zasilanie w dodatek, rozkecasz opaski podwieszana zbiornik od góry rozłńzapzewody na kostce i wyryfikujesz co jest w koszu. Jeżeli robisz to sam i nie...
Sprawdz filtr powietrza,i gażnik jeszcze raz. Jeśli jest ciśnienie na cylindrze ,paliwo z powietrzem dochodzi do cylindra i iskra to musi zapalić. Filtr sprawdzony nie wiem co moge jeszcze w gaźniku sprawdzić cały przeczyszczony membrany sprawne. Nie wiem jak moge sprawdzić czy paliwo i powietrze dochodzi do cylindra wykręcałem świece przytykałem palec...
Nie wiedziałem, że w tych latach wkładali Perkinsa z CR do JCB. Mam ładowarki z 2010 i 2011r i tam jest silnik JCB TCAE -97 z ukł CR. Z 2008r ma kolega Perkinsa ale tam jest pompa rotacyjna. Mniejsza o to.. W ukł CR pompka elektryczna w zasadzie ma zadanie zaciągnąć paliwo ze zbiornika i podać na filtry i do pompy CR. Ciśnienie jakie podałeś powinno...
jeśli chodzi o filtro to nic nie robilem teraz bo czasu nie mam, a moze byc tak ze jest za słabe ciśnienie przez częściowo zapchany filtr? paliwo dochodzi do listwy wtrskowej ale nie daje na wtryski..
Tak jak roberto7727 pisze. Ewentualnie filtr paliwa np z opla jakiegoś 16v bo tam jest ciśnienie paliwa 3bary więc filtr jest wytrzymały na takie ciśnienie ale nie wiem czy to by zdało egzamin.
Z opisu można wnioskować o zlej dawce paliwa (za małej), sprawdź ciśnienie paliwa manometrem, zmień filtr paliwa na nowy. Sugestia kolegi wyżej też możliwa :)
Właśnie przeczytałem o tym błędzie i objawach podobnych do moich - gaśnie przy przyspieszaniu dynamicznym i zastanawiam się, jak to dalej diagnozować, żeby znaleźć winowajcę. 1130 to teoretycznie wtryskiwacz w 3 cylindrze, ale czy jeden cylinder szwankujący może dawać takie objawy? Podejrzani to jeszcze pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia...
Nic nie sprawdzone. Podstawy,filtr paliwa,ciśnienie na wstępnej,ciśnienie na tandem,grupy jeszcze są 18,23,przekaźnik silnika itp. Strzelać można że problemy z gniazdami pompek albo z dostarczaniem paliwa. A że to ajm to nie wiem czy wiesz ale pierwsze wersje miały wadliwe popychacze pompek. Nic nie napisane czy zmienione i czy wszystko dobrze ustawione...
Witam ponownie .paliwo , benzyna 98pb jest świeża , następnie była wymieniona pompa paliwa, W tej chwili nie mogę odpalić silnik a to dlatego iż reklamowałem wyłącznik elektromagnetyczny. Odpalanie dotyczyło czasu sprzed niewłączania się wyłącznika. Chciałem zaznaczyć iż po założeniu górnych pierścieni zamki pierścieni usytuowałem przeciwstawnie. A...
jeśli nie wypływa paliwo z przewodu to jak ma zapalić? jeśli jest ciśnienie na filtrze paliwa a przy monowtysku nie ma to wiadomo że przewód jest zatkany i żadne bezpieczniki nie pomogą. :!:
Filtr powietrza też wymieniony? Nagle się to stało? Ciśnienie paliwa sprawdzałeś czy tylko czy pompa z grubsza podaje paliwo?
ciśnienie filtr paliwo filtr regulator ciśnienie paliwo regulator ciśnienie ciśnienie paliwo
porównanie string kabel monitor 120hz sterowanie zaworami hydraulicznymi
kosiarka parkside magazyn energii
Jak rozebrać drukarkę Samsung SCX-3205 krok po kroku Aktualizacja firmware Blaupunkt BS42F2242NEB