Sam sobie odpowiedziałeś. Sprężarka jest ok, bo boję do 15bar. Wszystko jest ok, poprostu jest zimno, stąd takie niskie ciśnienie na hp.
Sprężarka była wymieniona bo była nieszczelna. Do tego osuszacz. Wlałem 150 ml do sprężarki i 50 do układu ze stacji. Czyli jeżeli nie płukałeś układu, a pewnie nie, to masz spokojnie o50% więcej oleju co jak najbardziej powoduje wysokie HP. To po pierwsze. Po drugie nie wykluczałbym jako winowajcy, osuszacza. Te ryżowe podróbki są nie pewne. Ale na...
Oryginalne elektrody kończą się ok. 5-7mm za dyszą, nie mogą być zbyt blisko dyszy, ani dyfuzora bo iskra zamiast między elektrodami będzie przeskakiwać do którys z tych elementów. Powodzonka.
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
A jak wygląda sprawa z wtryskami?
oby tak bylo ale przeszedlem bardzo duzo takich maskotek jak twoja czyli zd3 z takim problemem co u Ciebie i jescze takiego czegos nie mialem . Dodano po 3 a tak z ciekawosci to znalazles juz ten zawor bezpieczenstwa na szynie cr ktory jest z boku.
Ha Ha Odkręć ten filterek i dokładnie należy go przedmuchać sprężonym powietrzem za pomocą pistoletu Wkładasz dyszę pistoletu wewnątrz filterka i dmuchaj.Ten filterek jest osadzony w mosiężnej gwintowanej tulejce i tą tulejkę się wraz z filterkiem wykręca.Również mocując obsadę palnika w imadle możesz wykręcić dyszę i po jej wykręceniu kluczykiem imbusowym...
Wymieniłem pompę, tzn. cały zespół pompy, czyli zbiornik wraz z pompą i całym osprzętem. Pompa jest zintegrowana ze zbiornikiem i nie ma możliwości wymiany samej pompy. W każdym razie AdBlue nie wywala już błędu, zatem uznaję, iż działa prawidłowo. Jak będę miał kiedyś chwilę, wykonam zrzuty ekranu z wartościami ciśnień itp. dla potomności.
Sprawdzono samemu test pokazuje CO2 Jedynie potwierdza wcześniejsze sugestie. głowica szczelna uszczelka nowa zamontowana To, że uszczelka jest nowa, wcale nie znaczy, że jest szczelna! Mankament jest nie że gotuje płyn Nikt nie wspomina o gotowaniu płynu. głowica szczelna Na obecnym etapie dociekań, nie można jednoznacznie tego stwierdzić.
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Uszczelka pod głowica,
Witam, sprawdź czy duża turbina obraca się na wolnych obrotach, odkręcić dolot powietrza z ziemnej strony odepni przepywke ,uruchom go -telefonem nagraj sobie ruch wirnika bo raczej inaczej nie zobaczysz. Jeśli się nie obraca na biegu jałowym daj znać.
W takim razie za mało czynnika, przy temp 25st powietrza ciśnienie ok 6-7bar powinno być na postoju.
Regulator ciśnienia paliwa.
Jest to normalne dla zapowietrzonego/niedrożnego układu.
nie rozumiem?? Dodano po 2 a słuchajcie jak można sprawdzić pompe wody? dzwonił domnie kolega i mówił że wyciągnąć wężyk przelewowy i tam płyn powinien dawać. umnie daje ale bardzo słabo nie równomiernie tylko stopniowo lekko pryśnie i stop po 4 sekundach znów i tak wkółko
Powinno działać. To ciśnienie max. pracy.
Czyli albo pompa wykończona albo ciśnienie uchodzi przez przelewy.
Zatkany smok pompy w zbiorniku
Na wolnych spokojnie może spaść poniżej 1 atmosfery nawet do 0,5. Nie dotyczy to tego silnika tylko każdego. A dlaczego się pytasz? Martwisz się dopiero wtedy jak świeci się kontrolka ciśnienia.
Witam. Sprawdź czujnik ciśnienia klimy, jeśli jest ciśnienie to klima powinna się włączyć nawet przy 400g czynnika.
Żaden Master w tym roczniku nie miał dwóch wiatraków, zawsze jeden z pierwszym biegiem przez opór. Dla autora tematu-pierwszy bieg zarezerwowany jest tylko dla klimy(klima rusza, pierwszy bieg startuje razem z nią) Bieg drugi włącza się jeśli ciśnienie klimy przekroczy ok 25barów lub temp. płynu chłodzącego silnik przekroczy 100*C.
Witajcie Panowie. Pytanie o ciśnienie oleju w silniku 2.5 dci 100km ( master II 2007 rok). Na zimnym i wolne obroty ciśnienie wynosi około 5 bar, na rozgrzanym i wolne obroty wynosi 2 bary. Na zimnym i około 3000 obrotów może sięgnąć czasami 6.5 nawet do 7 barów. Na rozgrzanym i 3000 obrotów ciśnienie to 6 barów. Ciśnienie na zimnym jeszcze mógłbym...
Witaj Czy poradziłeś sobie z tym problemem ? U mnie po braku paliwa udało się odpalić auto i wszystko było OK. Po godzinie wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem układ i ...... ciężko zaczął odpalać. Jak już odpalił, chodził na wolnych obrotach równo kilka minut, po czym na CLIP-ie ciśnienie wariowało od 250 do 450. Gdy tylko spadło poniżej 00 od razu...
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
Zmierz mu jeszcze ciśnienie sprężania.
Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ciśnienie, więc odłącz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ciśnienia to niestety pompa . Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszką to ma tryskać ciśnienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy...
Nie mam teraz dostępu do laptopa ale z tego co pamietam to chodziło o za duże ciśnienie na listwie. Jadąc autem podczas wyskoczenia błedu odchyłka cisnienia wynosi 600bar.
Wymieniałeś silnik , pompę czy sterownik silnika :?: :D
Kolego diaga w reke i wywolac usterke na drodze patrzec na parametry siln ika .a jak zaslepiles zawor na listwie? troche to czasu zajelo .z praktyki to walniety jest wlasnie ten zawor i nie jest tylko z listwa ja mam go za 400 netto z boscha .a jak sobie nie poradzisz do zapraszam na warsztat a w serwisie wiem ze go sprzedaja tylko z listwa.
Tak ma być, nie bierzemy w ogóle po uwagę map sensora, każdy 2.5dci bez map ma takie stałe wskazanie, nie mające znaczenia. Jeżeli mamy 2.5dci na przepływomierzu a po podpięciu pod tester diagnostyczny widzimy, że ciśnienia doładowania stoi w miejscu to tak ma być.
Parametry nie były sprawdzane ponieważ nie chce odpalić, Czyli brak pojęcia o diagnostyce, a prędkość obrotowa silnika na rozruszniku lub ciśnienie paliwa podczas rozruchu to nie parametr? Kolego, jeszcze spacje stosuj a będzie miodzio.
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
ok 3 barów
Żeby nie narobić sobie poważnych kosztów ja bym zrobił tak. Auta już nie męcz bo może się skończyć grubo. Ciśnienie do sprawdzenia jak najbardziej. W silniku 2,5dci smok pompy ma bardzo mały otwór i lubi się sitko przytkać (zdjęcie dla zobrazowania). Zrzucił bym miskę i sprawdził pompę oleju. Trzeba ją rozebrać i zobaczyć czy nie jest przytarta. Koszt...
Na rurze plastikowej jest czujnik ciśnienia w masterach bez przepływomierza. W tej wersji go tam nie ma. Dlatego pytam czy w tej wersji jest ten czujnik (może być gdzieś schowany).Ta ta turbina jest sterowana CIŚNIENIEM bezpośrednio z kolektora. Nie ma żadnego elektrozaworu. Wszystko z zewnątrz wygląda na szczelne. Zastanawiam się czy nie wydmuchało...
Filtr i olej zmieniony?Coś za wysokie to ciśnienie.
pompa paliwa wymieniona i po problemie .
W tym masterku no to prawie silnik na glebe. Wczoraj wymieniłem drugi zawór przelewowy z tym że w Masterze Maxi. /ten sam motor tylko wzdłuż .
Żeby wtryski wysterował to najpierw musi mieć ciśnienie na szynie.
Rozumiem że kody odczytane z obudowy wtryskiwaczy zgadzają sie z kodami zapisanym w zakładce "identyfikacja" na CLIP. Proponuję wykonać pomiar oporności wtryskiwaczy . Prawidłowo 150 -210 kom . Kontrola czy pod wtryskami znajduje się jedna podkładka ogniowa. Kontrola kompresji silnika. Podkładki wszystkie nowe ori. Jeszcze jutro sprawdze ciśnienie...
Ciśnienie na listwie CR zadane jak się ma do rzeczywistego?
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Posprawdzaj czujniki,o ringi na nich i czy nie ma opiłków na czujnikach.
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Jest egr. Był cały zawalony nagarem, wyczyszczony I zaślepiony. Jutro wjeżdżam sprawdze jeszcze raz rozrzad i ciśnienie na cylindrach
?? pomorze ktoś?? :( :cry:
A jakie widzi ciśnienie w klimatyzacji ????
Hej. Programem nie idzie wymusic 240 stopni i przy 7 % konczy To jest zabezpieczenie przed "wypalaczami postojowymi" co nie rozumieją zasady działania DPF i psują filtry przez wymuszone regeneracje. Na początek poziom zapełnienia i ciśnienie różnicowe.
Zacznij od diagnostyki kompa, ciśnienie paliwa jakie jest?
master ciśnienie master ciśnienie doładowania master master ciśnienie paliwo
kamera sportowa ekran deklaracja zmiennych biosie wyłączyć kartę
Podgrzewacz wody Ariston, Kospel, Siemens – wyłącza grzanie, czujniki, kamień, przepływ Nice MC2 – automatyczne zamykanie bramy po minucie zamiast tylko z pilota