Sprężarka była wymieniona bo była nieszczelna. Do tego osuszacz. Wlałem 150 ml do sprężarki i 50 do układu ze stacji. Czyli jeżeli nie płukałeś układu, a pewnie nie, to masz spokojnie o50% więcej oleju co jak najbardziej powoduje wysokie HP. To po pierwsze. Po drugie nie wykluczałbym jako winowajcy, osuszacza. Te ryżowe podróbki są nie pewne. Ale na...
Sam sobie odpowiedziałeś. Sprężarka jest ok, bo boję do 15bar. Wszystko jest ok, poprostu jest zimno, stąd takie niskie ciśnienie na hp.
Oryginalne elektrody kończą się ok. 5-7mm za dyszą, nie mogą być zbyt blisko dyszy, ani dyfuzora bo iskra zamiast między elektrodami będzie przeskakiwać do którys z tych elementów. Powodzonka.
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
A jak wygląda sprawa z wtryskami?
Ha Ha Odkręć ten filterek i dokładnie należy go przedmuchać sprężonym powietrzem za pomocą pistoletu Wkładasz dyszę pistoletu wewnątrz filterka i dmuchaj.Ten filterek jest osadzony w mosiężnej gwintowanej tulejce i tą tulejkę się wraz z filterkiem wykręca.Również mocując obsadę palnika w imadle możesz wykręcić dyszę i po jej wykręceniu kluczykiem imbusowym...
oby tak bylo ale przeszedlem bardzo duzo takich maskotek jak twoja czyli zd3 z takim problemem co u Ciebie i jescze takiego czegos nie mialem . Dodano po 3 a tak z ciekawosci to znalazles juz ten zawor bezpieczenstwa na szynie cr ktory jest z boku.
Wymieniłem pompę, tzn. cały zespół pompy, czyli zbiornik wraz z pompą i całym osprzętem. Pompa jest zintegrowana ze zbiornikiem i nie ma możliwości wymiany samej pompy. W każdym razie AdBlue nie wywala już błędu, zatem uznaję, iż działa prawidłowo. Jak będę miał kiedyś chwilę, wykonam zrzuty ekranu z wartościami ciśnień itp. dla potomności.
Uszczelka pod głowica,
Sprawdzono samemu test pokazuje CO2 Jedynie potwierdza wcześniejsze sugestie. głowica szczelna uszczelka nowa zamontowana To, że uszczelka jest nowa, wcale nie znaczy, że jest szczelna! Mankament jest nie że gotuje płyn Nikt nie wspomina o gotowaniu płynu. głowica szczelna Na obecnym etapie dociekań, nie można jednoznacznie tego stwierdzić.
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Witam, sprawdź czy duża turbina obraca się na wolnych obrotach, odkręcić dolot powietrza z ziemnej strony odepni przepywke ,uruchom go -telefonem nagraj sobie ruch wirnika bo raczej inaczej nie zobaczysz. Jeśli się nie obraca na biegu jałowym daj znać.
Master 3 klimatyzacja nie działa, ciśnienie jest 45 psi, błędów brak. Co może być przyczyną? Dodam, że na wtyczce do kompresora po włączeniu AC dochodzi napięcie 1.05V.
Regulator ciśnienia paliwa.
nie rozumiem?? Dodano po 2 a słuchajcie jak można sprawdzić pompe wody? dzwonił domnie kolega i mówił że wyciągnąć wężyk przelewowy i tam płyn powinien dawać. umnie daje ale bardzo słabo nie równomiernie tylko stopniowo lekko pryśnie i stop po 4 sekundach znów i tak wkółko
Zatkany smok pompy w zbiorniku
Jest to normalne dla zapowietrzonego/niedrożnego układu.
Powinno działać. To ciśnienie max. pracy.
Czyli albo pompa wykończona albo ciśnienie uchodzi przez przelewy.
Witam. Sprawdź czujnik ciśnienia klimy, jeśli jest ciśnienie to klima powinna się włączyć nawet przy 400g czynnika.
Witaj Czy poradziłeś sobie z tym problemem ? U mnie po braku paliwa udało się odpalić auto i wszystko było OK. Po godzinie wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem układ i ...... ciężko zaczął odpalać. Jak już odpalił, chodził na wolnych obrotach równo kilka minut, po czym na CLIP-ie ciśnienie wariowało od 250 do 450. Gdy tylko spadło poniżej 00 od razu...
Żaden Master w tym roczniku nie miał dwóch wiatraków, zawsze jeden z pierwszym biegiem przez opór. Dla autora tematu-pierwszy bieg zarezerwowany jest tylko dla klimy(klima rusza, pierwszy bieg startuje razem z nią) Bieg drugi włącza się jeśli ciśnienie klimy przekroczy ok 25barów lub temp. płynu chłodzącego silnik przekroczy 100*C.
Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ciśnienie, więc odłącz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ciśnienia to niestety pompa . Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszką to ma tryskać ciśnienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy...
Wymieniałeś silnik , pompę czy sterownik silnika :?: :D
Na wolnych spokojnie może spaść poniżej 1 atmosfery nawet do 0,5. Nie dotyczy to tego silnika tylko każdego. A dlaczego się pytasz? Martwisz się dopiero wtedy jak świeci się kontrolka ciśnienia.
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
Kolego diaga w reke i wywolac usterke na drodze patrzec na parametry siln ika .a jak zaslepiles zawor na listwie? troche to czasu zajelo .z praktyki to walniety jest wlasnie ten zawor i nie jest tylko z listwa ja mam go za 400 netto z boscha .a jak sobie nie poradzisz do zapraszam na warsztat a w serwisie wiem ze go sprzedaja tylko z listwa.
Tak ma być, nie bierzemy w ogóle po uwagę map sensora, każdy 2.5dci bez map ma takie stałe wskazanie, nie mające znaczenia. Jeżeli mamy 2.5dci na przepływomierzu a po podpięciu pod tester diagnostyczny widzimy, że ciśnienia doładowania stoi w miejscu to tak ma być.
Nie mam teraz dostępu do laptopa ale z tego co pamietam to chodziło o za duże ciśnienie na listwie. Jadąc autem podczas wyskoczenia błedu odchyłka cisnienia wynosi 600bar.
Witajcie Panowie. Pytanie o ciśnienie oleju w silniku 2.5 dci 100km ( master II 2007 rok). Na zimnym i wolne obroty ciśnienie wynosi około 5 bar, na rozgrzanym i wolne obroty wynosi 2 bary. Na zimnym i około 3000 obrotów może sięgnąć czasami 6.5 nawet do 7 barów. Na rozgrzanym i 3000 obrotów ciśnienie to 6 barów. Ciśnienie na zimnym jeszcze mógłbym...
Parametry nie były sprawdzane ponieważ nie chce odpalić, Czyli brak pojęcia o diagnostyce, a prędkość obrotowa silnika na rozruszniku lub ciśnienie paliwa podczas rozruchu to nie parametr? Kolego, jeszcze spacje stosuj a będzie miodzio.
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
ok 3 barów
Żeby nie narobić sobie poważnych kosztów ja bym zrobił tak. Auta już nie męcz bo może się skończyć grubo. Ciśnienie do sprawdzenia jak najbardziej. W silniku 2,5dci smok pompy ma bardzo mały otwór i lubi się sitko przytkać (zdjęcie dla zobrazowania). Zrzucił bym miskę i sprawdził pompę oleju. Trzeba ją rozebrać i zobaczyć czy nie jest przytarta. Koszt...
Czujnika nigdzie nie widzę. W tym miejscu gdzie w innych jest ten czujnik jest luźna, nie używana 4-pinowa wtyczka. Nie jat tam nic mieszane bo właściciel ma to auto od nowości.
Nie odpala bo co? Bo nagle focha strzelił i przestał odpalać? Czy może gdzieś ktoś rączki wkładał? Koło na pompie nie ma nic do rozrządu, do czujnika położenia już tak. Przelewy.
Po uruchomieniu i przekroczeniu 2000 obrotów zapala się kontrolka cisnienia oleju,czujnik wymieniony na nowy bez zmian. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest OK przekraczam 2000 obrotów zapala się lampka cisnienia oleju.Pomiar manometrem cisnienia jest Ok.
W tym masterku no to prawie silnik na glebe. Wczoraj wymieniłem drugi zawór przelewowy z tym że w Masterze Maxi. /ten sam motor tylko wzdłuż .
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Ciśnienie na listwie CR zadane jak się ma do rzeczywistego?
Posprawdzaj czujniki,o ringi na nich i czy nie ma opiłków na czujnikach.
Żeby wtryski wysterował to najpierw musi mieć ciśnienie na szynie.
?? pomorze ktoś?? :( :cry:
silnik zgasł po przygazowaniu ale nie na maxymalne obroty, po sprawdzeniu rozrządu-szok! wszystkie koła zębate dostał nowe, pasek i napinacz, pompa oleju też nowa-ustawiony rozrząd na 100% dobrze, czujnika na wałku rozrządu nie ma czujnik jest tylko na kole zamachwym i na pompie wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze raczej mają równy przelew, bede musiał...
Jest egr. Był cały zawalony nagarem, wyczyszczony I zaślepiony. Jutro wjeżdżam sprawdze jeszcze raz rozrzad i ciśnienie na cylindrach
Witam Mam problem z Renault Master 2,3 dCi 2019 r. BiTurbo, przebieg 175 tys. Auto jechało, straciło moc, zjazd na pobocze, zgasło. Odpalam 5 s i gaśnie. Diagnoza: błąd p226322 — obwód doładowania, amplituda maksymalna. Wysokie ciśnienie spalin: 2,5 bar przed turbiną. DPF: ciśnienie na wolnych obrotach 18 mbar. Po odłączeniu wydechu samochód nadal gaśnie. Rurka...
Zacznij od diagnostyki kompa, ciśnienie paliwa jakie jest?
A jakie widzi ciśnienie w klimatyzacji ????
Hej. Programem nie idzie wymusic 240 stopni i przy 7 % konczy To jest zabezpieczenie przed "wypalaczami postojowymi" co nie rozumieją zasady działania DPF i psują filtry przez wymuszone regeneracje. Na początek poziom zapełnienia i ciśnienie różnicowe.
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
ciśnienie master master ciśnienie doładowania master master ciśnienie paliwo
elektroniczne głowice termostatyczne zapowietrzenie silnika mercedes analiza termiczna
tablet firmware zrobić reset pralki indesit
Klapa wlotu powietrza Renault Trafic 1.9 dCi - diagnostyka i naprawa Instrukcja obsługi Pioneer SX-525 - gdzie znaleźć?