Sprawdź dokładnie czy niema zadziorów na gwincie jeżeli zauważysz coś podejrzanego to wymień, tam jest bardzo duże ciśnienie.
Ile ta kontrolka się świeci po odpaleniu? Dobrze by było zmierzyć mechanicznie ciśnienie oleju.
A podczas kręcenia co robi ecm ? Jaki jest PWN dla zaworu reg? Ciśnienie na wstępnej jakie?
Jak tak grzebiesz to wyczyść MAF-sensor
Wrzuć jak masz odczyty podczas kręcenia.. ciśnienie paliwa, napięcie regulatora itd.. bo albo masz za małe ciśnienie paliwa albo za duże.. jak za duże obstawiam regulator a jak za małe to pompa ;)
Coś się nie zgadza numer błędu z opisem... P0328 to wypadanie zapłonów/czujnik spalania stukowego. Wykresów jest za dużo na raz ale widać, że powietrza jest dużo mniej niż oczekiwane. Brakuje odczytu z ciśnienia w kolektorze, jest tylko masa powietrza.
Sprawdź czy masz jeszcze katalizator? Coś się dzieje z tym wtryskiwaczem. Piezo czasami tracą sprawność przy większych dawkach. Sprawdź czy ciśnienie nie skacze. Co do wskazówek kolegi zaxdamian to wszystkie są błędne.
zobacz na ciśnienie rail, przepływka raczej nie powoduje usterki takiej jak u ciebie
Witam ponownie Wczoraj sprawdzałem w Grande punto1.3 multijet i tam pokazuje oczekiwane ciśnienie doladowania Co odpowiada za ten parametr ??
Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w tym silniku?
Zaślep powrót do baku i zobacz czy zapali , i jakie będzie ciśnienie. Tylko uważaj i nie spal auta.
Jakie masz ciśnienie na listwie?
To do sprawdzenia parametry na kompie, chociażby ciśnienie na listwie, wtryski i tak dalej.
Witam, mam problem w fiacie doblo 1.3 multijet 75km 2008-09r. Mianowicie auto po przejechaniu kilku kilometrów jak się zagrzeje wyskakuje komunikat słabe lub minimalne ciśnienie oleju - wyłącz silnik. Zamruga z 2-3 razy i zgaśnie. Kontrolka tak samo. Silnik pracuje ładnie równo. Na zimnym silniku jest wszystko wporzadku tylko jak się zagrzeje to wyskakuje...
Otwieram korek, nie ma żadnego ciśnienia po otwarciu, więc raczej uszczelka nie ma winy. Korek układu chłodzenia jest nieszczelny i nagrzewnica zapewne się zapowietrza. Po rozgrzaniu silnika ciśnienie w układzie chłodzenia powinno lekko wzrosnąć i przy odkręcaniu wylecieć trochę „powietrza”. Chodzi o Ducato?
Fiat Grande Punto 2006 150tyś km 5d 1.3 16V MultiJet 75KM Pali się check engine, samochód odpala i jeździ normalnie. Komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 4,9l / 100km Błąd: Czujnik ciśnienia doładowania - ciśnienie zgodne z atmosferycznym. Po odpaleniu silnika ciśnienie zadane wynosi koło 1000 a czujnik pokazuje 700 przy 3 tysiącach obrotów...
Dzień dobry, Potrzebuję schematu podłączenia włącznika klimatyzacji i czujnika ciśnienia w Fiat Ducato 2013 2.0 Multijet. Dołożyłem klimatyzację, ale nie wiem, gdzie kable mają być podpięte.
Odłącz na test przepływomierz, choć osobiście nie w nim upatrywałbym problem to nie zaszkodzi sprawdzić. Moim zdaniem raczej ciśnienie doładowania powinieneś zamieścić tutaj na wykresie.
Nie przejdzie, bo zobaczy przyrost obrotów i natychmiast zbije korekcją wtrysku. Dodatkowo w sytuacji krytycznej uruchomi tryb ochrony układu CR poza ingerencją z Twojej strony. Możesz wtedy wyjąć klucz ze stacyjki, a motor jeszcze chwilę pochodzi zbijając ciśnienie w trakcie wygaszania w trybie ochrony :wink: Tak się składa, że JTD wyśmienicie to robi....
Wzorcowa korekta przy prawidłowo zakodowanych i sprawnych wtryskiwaczach powinna być 0, dla ciśnienia na listwie i dawki wtrysku masz w parametrach wielkości oczekiwane i zmierzone. Zrób próbę przelewową i zmierz ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach.
Można uszczelnić, przy wymianie ewentualnej nie potrzebujesz ustawiać w fazie, czyli nie musisz na żaden znak, kręci się i wytwarza ciśnienie. Cz skomplikowane? To zależy dla kogo, jak nie masz styczności z mechanika pojazdową to odpuść sobie natychmiast
A filtr powietrza sprawdziłeś?Zrobiłeś jakąś diagnozę programem,jakie ciśnienie w szynie ,w kolektorze,korekty wtrysków?
Wtryskiwacze najprawdopodobniej nie trzymają ciśnienia. Podczas przyspieszania, spada ciśnienie na listwie, co informuje ECU i mamy błąd.
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Regulator jest - sprawdzony tylko przez odczyt bieżących parametrów w programie... poprawnych wartości nie znam, więc mogę stwierdzić tylko że zmienia wartość ustawienia. Jakiś inny sposób sprawdzenia poza jego podmianą? Dodatkowo dziś pojawił się kolejny objaw - podczas jazdy silnik stracił moc, chodzi równo, ale jest bardzo słaby. Reakcja na gaz z...
Nie ma takiej możliwości że nic nie ucierpiało. Jak założysz pasek to ciśnienie sprężania obowiązkowo do sprawdzenia.Rocznik i moc auta podaj.
U mnie okazało się, że problem to zatkane sitko od regulatora ciśnienia paliwa. Ciśnienie w szynie paliwowej było za wysokie, i samochód gasł (błąd P0191) Sitko jest tak miniaturowe, że trzeba było je odciąć, teraz jest ok, dodatkowo wymieniony filtr paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/9991710700_1...
Czesc Jak powyżej w Fiacie Doblo 1,3 MultiJet podczas odpalania ciężko pali odpali dopiero po 10 - 15 sekundach. Dodatkowo po przekroczeniu 3000 obrotów zapala się żółta kontrolka CHECK (diagnostyka silnika) i dostaje "doła" oraz spada moc. Po podłączeniu pod kompa i przeskanowniu programem FiatEcuScan. Wyskakują dwa błędy: P0003 P0089 Jeden błąd wskazywał...
To nie płyn, tylko paliwo, zadymił na biało bo zaczął procedurę wypalania filtra DPF, trzeba by sprawdzić poziom nasycenia filtra, być może jest całkowicie zapchany. A na plaku zapala ? Jakie ciśnienie na cylindrach ? Jakie ciśnienie paliwa ? Wybacz, ale ELM327, nie pomoże ci za dużo przy tym.
Witam. Po wymianie rozrządu pojawil sie dziwny problem. Przy odpaleniu po 3 godzinnym postoju nie może zgasnąć kontrolka oleju, pali sie ok 5 sekund a komputer wyświetla bład "min. ciśnienie oleju". Po odpaleniu i zgaszeniu kontrolka gaśnie na rozruszniku. Czy spotkaliście się z takim przypadkiem? Brakuje mi pomysłów - nowy olej, filtr itp...
Same zawory lekko pouginane(słabe ciśnienie), po ściągnięciu głowicy okazało się że cylindry są w masakrycznym stanie, panewki lekko podarte, pierścienie przyklejone do tłoków. Dlatego złom
A możliwe że tak słabo reaguje z powódu usterki/błędnego odczytywania z czujnika ciśnienia doładowania?
zastanawiam sie tylko dlaczego nie swiecila sie kontrolka od smarowania mimo iz jedna panewka byla rozsypana. Pozdrawiam Dlatego że ciśnienie było, marne, ale było, a kontrolka zaświeci jak już nie będzie ciśnienia. Krótko mówiąc pompa była w stanie zrobić ciśnienie pomimo drobnych luzów.
Fiat Punto 09r 1.3 JTD MULTIJET Po zaświeceniu się check engine silnik nie odpala lub gaśnie,i również świeci się i odpala.Po podpieciu kompa (Texa) wyskakują błędy: -Anomalia obwodu niskiego ciśnienia P0003 Uszkodzenie mechaniczne Utrata płynu lub wadliwy spryskiwacz -Ciśnienie flauty P0087 Podzespół uszkodzony Moc zredukowana -Ciśnienie flauty P0089...
Cylinder 3, 4 raczej odbiega od normy. Cylinder a nie wtrysk. Jak chcesz coś wiedzieć więcej to zmierz ciśnienie sprężania i zrób próbę przelewową. Bo na podstawie takich obrazków nikt nie oceni stanu silnika ani wtrysków , Co do odpalanie to do kontroli rozrusznik.
Jeżeli ilość się zgadza to problem może być albo z ciśnieniem oleju albo samym czujnikiem. Nic tu więcej się nie doradzi.
Cześć, potrzebuje (schematu) lokalizacji bezpiecznika lub przekaźnika pompy paliwa niskiego ciśnienia, silnik M9R710.
Miałem podobny problem z Doblo 1,9D Cargo. Serwis fiata się wyłożył, proponowali wymianę pompy wtryskowej za parę tysięcy. Trafiłem na rozgarniętych mechaników, założyli manometry na układ paliwowy. Problemem było ciśnienie na powrocie paliwa. Diagnoza, wymienić smok w zbiorniku paliwa. Jakieś zaworki się w nim przytykały. Auto jeździ normalnie.
Te mechaniki to jakieś ciule... Raczej jak podstawisz karton pod auto w garażu to nic się nie dowiesz. Jak silnik pracuje to wtedy jest ciśnienie w wężach i może wtedy coś uciekać kropelkami. -Na włączonym silniku odkręć korek od chłodnicy, zatkaj ręką, przytrzymaj i puść. Jak będzie ciśnienie to może być uszczelka pod głowicą. -Na rozgrzanym silniku...
Bzdury opowiadasz. Zawsze pokazuje ciśnienie panujące, jak silnik nie pracuje to pokazuje również ciśnienie panujące w układzie, tylko że u ciebie pompa CR nie jest w stanie nabić odpowiedniego. Na moim wykresie pompa dobiła do 884.6 bara i ECU wyłączył silnik z powodu zbyt wysokiego ciśnienia (tylko dziwne że bez żadnego błędu), a Ty mówisz że pompa...
Ten błąd przepływomierza to jaki dokładnie? Zwarcie, przerwa, błędny sygnał? Najlepiej jakbyś podał numery błędów. 1.3Multijet Euro4, Euro5? Nie każdy diesel odpala bez przepływki, w tym też Multijety, ale nie pamiętam jak jest akurat w 1.3... Jakie są parametry silnika? Ciśnienie paliwa, masy powietrza, otwarcie EGR? Mierzone i oczekiwane. Diagnostyka...
Koledzy jak w temacie Fiat Scudo 1.6 multijet 2007 rok . Zgasł i nie odpala. Po podłączeniu komputera wywala błąd P2670 . W wolnym tłumaczeniu Napięcie zasilania siłownika B - niski obwód . Teraz moje pytanie czy ktoś miał może podobny przypadek bo z tego co czytałem chodzi chyba o niskie napięcie 5V . Powodem może być wiązka - zwarcie do masy lub uszkodzony...
Witam, Rozumiem, że błędu nie da się skasować i wskazuje cały czas jako aktywny? 1. Trzeba sprawdzić, czy aktualny czujnik ma odpowiednią wartość przełączania w porównaniu do oryginalnego np. 0.5 Bar. 2 Bary. 2. Sprawdzić wtyczkę czy nie ma nigdzie zabrudzeń, wilgoci, nalotu i przeczyścić. 3. Z tego co widzę np. w Lancia Ypsilon 1.3D Multijet - czujniki...
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Auto jak w temacie załącza na 2 sekundy i klima umiera. Komputer widzi dobre ciśnienia 4 bary tak jak na zegarach. Po żądaniu załączenia klimy z kompa to samo 2 sek i koniec. Czy to coś ze sterowaniem czy może zapchany osuszacz? Rurki od klimy przed osuszaczem się nie grzeją i wątpię żeby przez 2 sek nabił ciśnienie które rozłączy sprężarkę poza tym...
Pompa oleju pompuje dobre ciśnienie więc powiedzmy że odpada. Co znaczy że tłok był uszczerbiony ? Jak to uszczerbienie wyglądało ? Być może kiedyś urwał się pasek rozrządu i jest zgięty zawór który śię kleszczy lub jest uszkodzony popychacz i dlatego stuka ? Wtedy na nowym oleju na chwilę przestał ci stukać , jaki zalałeś olej ?
(at)kkknc dokładnie! Diesle generalnie nawet nie potrafią ustalić wypadających zapłonów (choć raz w którejś marce spotkałem taki błąd). A wymiana wtrysku na podstawie korekt to wróżenie z fusów. Owszem, nierówne korekty mogą oznaczać problem z którymś wtryskiem, ale rzadko z tym na którym korekta jest większa/mniejsza od innych. Po prostu ECU zwiększa/zmniejsza...
Więc dziś dokładniej przyjrzałem się dziś corsie i sprawdziłem wtryski na nadmiarach, przy kręceniu nie ma nadmiaru jak odpali idą równo i powoli, obroty rozrusznika przy naładowanym akumulatorze i opcji odpalania prostownika, kręci jak wściekły ok 250 rpm, za to ciśnienie na listwie CR podchodzi stopniowo 20,40,70,90,105,115, 120 bar i później tylko...
A może byś tak zaczął od sprawdzenia obwodu jak mówi sam błąd?Jak pompa wstępna w zbiorniku pomiar ciśnienia wstępnego.
U mnie wyszło na to, że poprzednik zrobił dokładnie 5 obrotów w lewo na sztandze, pogarszając osiągi turbiny. Przy takim ustawieniu sztanga w ogóle nie dochodziła do zderzaka, więc mogłem sobie nim kręcić ile chciałem a efektu nie było. EGR mam na razie zaślepiony zaślepką z trzema dziurami, nie jest wyprogramowany. W Stilo z 1.9 JTD 115KM jeszcze nie...
Sprawdź zawór regulacji ciśnienia. Diagnostyka komputerowa.
Ku ścisłości to jest elektrozawór siłownika obejścia turbiny sterowany z ECU. A skąd , westgate sterowany ciśnieniem turbiny.
Niestety komputer nic nie widzi. A ten czujnik ciśnienia spalin to gdzie znajdę?
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Witam wszystkich. Posiadam Fiata Doblo 1.3 multijet 2011 diesel. Wymieniłem rozrząd, EGR, przepływomierz i filtr paliwa i nadal poszarpuje silnikiem przy obrotach 1500 a 2000. Ciśnienie ok, turbo niby też, majster tak powiedział. Czy ktoś może mi doradzić gdzie szukać, bo mechanik nie ma pojęcia , komputer nic nie pokazuje zero błędów. Ma ktoś pomysł?
No takiego silnika nie robiłem patrz na krzywki jesli zawory się zamykają dolotowe i wylotowe przebiega cykl sprężania tłok powinien pżesówac się ku górze Dodano po 17 a że tłok w połowie tak jak mówisz to tak ma być Dodano po 10 czekaj czekaj ty mówiłeś ze ile masz ciśnienie sprężania ??18 bar?? jesli tak to tragedia bo stopień spręrzania masz 17,6;1...
Ja bym poszukał w necie a tak na szybko . 1.Większe ciśnienie paliwa nawet do 1600bar 2. Kilka sekwencji wtrysku na jeden cykl. 3. Turbina ze zmienną geometrią co przekłada się na większa wydajność. 4. Nowe mapy w sterowniku. 5. Po przejechaniu większej ilości kilometrów droższe naprawy lub po wlaniu nie właściwego paliwa. 6.Jak zwykle części będą inne...
Witam wszystkich i chcę zapytać o regeneracje wtrysku gdzie zrobią to dobrze i nie drogo i czy mogę sam wymienić końcówki wtrysku czy to pomogło by w uzyskaniu ciśnienia.
Tak tłucze tylko jak nie pali potem jest wszystko dobrze. Ponieważ nie jestem specem od samochodów ale dużo rozumiem i nie znam wszystkich skrótów czy mógłbym prosić o rozwiniecie ich? Napisałem to co wiem od kolegi co sprawdzili w serwisie. W tym czasie co nie pali gubi przy zapalaniu komunikację z ECU i nie da się za wiele sprawdzić. Wież że sprawdzali...
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
Chyba że zamiast paliwa to jest tam powietrze i pokazuje 380 bar? Nie wiem -czy jak wstępna pompka pompuje a jeszcze nie kręcę rozrusznika - to paliwo powinno swobodnie lecieć na powrót do filtra bo tak jest jakby się przelewało - może ten regulator ciśnienia na szynie jest cały czas otwarty i jak tylko wyłączam rozruch to ciśnienie w momencie spada...
Czy masz podgląd ciśnienia paliwa w momencie rozruchu gdy ciężko pali?
Witam, kilka dni temu kupiliśmy Multiplę MK2 Multijet 120km 2010r. Niestety są duże problemy z pierwszym odpaleniem... Okazało się, że wtryski były źle zakodowane, to już zostało zrobione, różnicy w pracy nie ma, natomiast korekty lekko się zmieniły, obecnie pokazuje podobne wartości w FES i w AlfaOBD (przd kodowaniem były duże różnice). Drugi wtrysk...
Ciężko temat taka sytuacja. Współczuję koledze jednak tak się dzieje jak jest dużo rąk po drodze. Spychologia idzie w ruch. Co do odcinania wtrysku przy braku ciśnienia oleju miałem taką sytuację w Fiacie Doblo 1.6 Multijet. Podczas postoju na jałowych obrotach zgasł z komunikatem o braku ciśnienia oleju. Także jest to możliwe i w Mercedesie.
1.3 multijet punto 2013, przebieg lekko ponad 100 tys. Temat zaczął się w lutym - zaczęła mrugać lampka oleju, a komputer podkładowy sygnalizował: "wymień olej". Myśląc, że to tylko przypominajka co 15 tys. i wiedząc, że olej własnie wymieniłem zignorowałem sprawę (tak, wiem GŁUPOTA). Jednocześnie w silniku pojawiły/było/dało się słyszeć klekotania....
Cześć. Byłem w stacji obsługi klimy. Tam podpięli maszynę i na podstawie ciśnień stwierdzili, że wszystko jest ok. Czy mogą być prawidłowe ciśnienia przy małej ilości czynnika? Pozdrawiam.
W tej chwili tak to wygląda (IV bieg, hamowanie silnikiem do 2000 rpm i gaz w podłogę): http://obrazki.elektroda.pl/2885922600_1... Kolektor wymieniony na czysty. Zmienione oprogramowanie sterownika silnika. Było: Fiat Grande Punto 1.3 MultiJet 16V Marelli 6F3 EOBD Diesel Injection ----------------------------------------...
Witajcie. Zakupiłem fiata panda jak w temacie z 2006 r. Nie pytajcie o przebieg bo kto wie jaki może być :) Byłem świadomy jego wad i że w ostateczności będę musiał remontować silnik albo go wymienić. Jednak najpierw chciałbym zapytać Was czy na pewno jest to konieczne ;) Jakie są objawy: silnik im zimniejszy to się łatwiej uruchamia. Gdy jest zimny...
Podczepię się do starego tematu Dlaczego oczekiwana masa powietrza w silniku 1.3 multijet , na wolnych obrotach jest ok 850mg/w a zmierzona 320mg/w ? Jak powinna być oczekiwana bo jakaś duża jest u mnie i skąd ona jest brana ? Bo zmierzona to ta przez przepływkę ?
Niestety dokładnego przypadku z Fiatem nie miałem ale kiedy pierwszy raz spotkałem się w oplu 1,9cdti 150kM (uszkodzony EGR prawie taki sam jak w twoim) to również nie podejrzewałem. Różnica może być taka że różne są sterowniki i jeden pozwala na jazdę a drugi ją utrudnia całkowicie. Dodatkowo po wymianie EGR, zapobiegawczo wyczyściłem czujnik ciśnienia...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
Witam Fiat Ducato 2,3 MultiJet rok 2006 (w nowej budzie, silnik Iveco) Zacznę od początku Koło miesiąca temu po odpaleniu silnik nierówno pracował,obroty falowały, silnik się dławił i nie za bardzo reagował na gaz.... Po chwili pracy wskakiwały obroty i już było ok. z dnia na dzień było coraz gorzej. Wizyta u mechanika...padnięty jeden wtrysk i na zimno...
Kostka stacyjki nowa...wczoraj odziwo było w porządku ale nadal nie było pradu między innymi na zapalniczce i nie gasł z kluczyka.. dziś po wczorajszej pogodzie ( wilgoc ) odziwo pokazał się prąd na przyrządach i gasnie normalnie z kluczyka , ale dodatkowo zaczął samoistnie gaśnąć.. Wywala błędy Ciśnienia paliwa Kodu nie pamiętam teraz ale " EC relay...
Witam wszystkich forumowiczów, proszę o pomoc obeznanych w temacie. Mam problem z Fiat Strada 1.3 Multijet 2008r., 72tys km. Auto do niedawna pracowało bez zarzutów. Miałem niemiłe spotkanie z dziczkiem :) Auto odstawione do mechanika stało 2 tygodnie przyjechałem odpaliłem i było w prządku. Ostatnio w trasie około po 50km od domu zapaliła się kontrolka...
Może po prostu trafiłeś na samochód po kimś kto uwierzył w teorię, że konieczność wymiany oleju to spisek koncernów paliwowych. Z drugiej strony ten pomiar coś trochę dziwny, bo żeby diesel w ogóle odpalił przy takim ciśnieniu sprężania :/ Ten silnik to tak na prawdę konstrukcja FIATa - 1.3 MultiJet. Silniki z początku produkcji miały wadliwe napinacze,...
Witam wszystkich. mam problem z fiatem ducato 2.3 diesel na sterowniku edc 16c39 z 2008 r gdyż nie chce odpalić i pojawia się cały czas bląd P0340 czujnik położenia wałka rozrządu -usterka. czujniki były podmieniane z auta które pali dalej to samo instalacja sprawdzona jest ok. Zrobiłem coś takiego że odłączyłem wtyczkę od czujnika położenia wału i...
Stuki pojawiają się przy rosnącym ciśnieniu turbo, nie jest to hałas metaliczny. Wtryski sprawdzone, węże turbo wszystkie sprawdzone. Co to może być ?
Witam tak jak w temacie punto 2 FL silnik 1.3 multijet, szukam schematu do kostki (kabel 3 żyłowy) czujnika ciśnienia freonu. Pozdrawiam
Dziwne trochę bo te rurki są rzeczywiście od czujnika różnicy ciśnień ale nie są na stałe przytwierdzone rylko przykręcone wzdłuż chłodnicy EGR i w wersji bez filtra nie powinno ich być
Witam, pytanie, przy około 3 tys obrotów odcina moc, zapala się chek. Po pięciu odpaleniach auta chek znika, problem nadal istnieje, czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym zmieniony, wszystkie węże, wężyki od podciśnienia sprawdzone. Nie mam pojęcia o co chodzi, na serwis mnie nie stać, jeżeli ktoś miał podobny problem i będzie miał chęć...
''jarek0041' My w swoim Ducato z takim silnikiem mieliśmy podobnie, nikt go nie sprawdzał pod kompem ale jak dodawałeś gazu to czasami nie było reakcji, gasł podczas hamowania, itp., najgorzej było po dłuższej jeździe jak samochód się mocno nagrzał. Kolega odkręcił plecionkę od masy pod silnikiem przeczyścił i od tamtej pory jest OK. Co do wycieku czy...
czujnik ciśnienia dpf ma 1 rurkę w tym modelu. Wężyki były przepchane sprężarą. Wartości zapchania 80% po 2 tygodniach od czyszczenia. Faktycznie nie sprawdziłem kiedy było ostatnie dopalanie i liczba nieudanych. Czy te wartości można odczytać tylko oprogramowaniem serwisowym fiata?
Witam. Fiat Panda 2.1.3 Multijet 70 km. Przy około 3 tysiącach obrotów odcina turbo, zapala się check engine. Pokazuje błąd P0238 - czujnik doładowania turbo sprężarki A, wysoki sygnał. Po kilku odpaleniach auta check engine znika, ale problem nadal występuje do 3 tysiąców obrotów. Wymieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze i nie pomogło. Auto posiadam...
Problem w tym, że nie wiemy na jakiej podstawie mówili, że to pompa. Jeśli ECU rejestruje spadek ciśnienia w listwie równie dobrze może to być regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia albo przepuszczający/zawieszający się wtryskiwacz. Nawet jeśli wszystko wskazuje na pompę to i tak na decyzje o jej wymianie jest czas po jej wymontowaniu i przetestowaniu.
uszkodzona przepływka - nie odpali lub odpali i zgasnie Bez problemu jeździ nawet z odpiętym przepływomierzem, tam jest jeszcze czujnik ciśnienia w kolektorze (MAP) więc sterownik bez przepływomierza sobie bardzo dobrze radzi. Natomiast oczywiście bez czujnika fazy (położenia wałka) nie ma szans, żeby odpalił, bo ten czujnik decyduje o momencie otwarcia...
ok co z zaworem klapy wirowej? co to za uszczelki z dziurami w okolicach EGR? czemu temp cpf jest -40 C Zawory klap wirowych są na pewno OK bo jak już pisałem miesiąc temu wymieniłem kolektor ssący (w którym są te klapy wirowe) wraz ze sterownikiem (silnikiem) klap wirowych. Jeśli chodzi o uszczelkę przy EGR - przy okazji czyszczenia EGR, tak jak pisałem,...
Witam wszystkich, Pacjent jak w temacie - Fiat Fiorino Qubo 1.3 Multijet 95 KM. Przebieg 58 900 km, więc znikomy. Samochód czteroletni. Dzień jak co dzień, odpaliłem rano, wszystko w normie. Dojechałem do miasta, pojechałem w dwa miejsca. Wracam od księgowej na parking, przekręcam kluczyk i CHECK ENGINE. Nie dość tego, zapala się kontrolka "START&STOP...
Tak, problem rozwiązany. Po połączeniu kompa pokazał się błąd zaworu ciśnienia na pompie. Po podmianie na inny nie pomogło. Winowajca okazała się być wiązka która przetarla się a później przegniła od wilgoci z podszybia. Wymiana wiązki pomogła. Starej nie chciałem naprawiać ze względu ze kilka przewodów było przetartych a auto musi być pewne. Dla potomnych....
Hi, Mam informacje, ze w tych silnikach/sterownikach byl problem z oprogramowaniem, byc moze jest to problem. Nierowna praca silnika moze byc rowniez spowodowana zacinajacym sie EGR (to odnosnie pierowtnego problemu z ktorym zmaga sie wlasciciel) Pisza o tym w ESI: "Dotyczy następujących samochodów Wszystkie modele z silnikami 1,9D JTD/16V/Multijet/2,4D...
Witam, mam problem z Fiat-em Doblo 1.3 JTD MultiJet z 2006 roku. A dokładnie to auto po odpaleniu pracuje wzorowo, na postoju wchodzi na obroty i równo pracuje. Po podpięciu komputera wszystkie wartości zmierzone pokrywają się z pożądanymi (doładowanie, powietrze, paliwo). Jednak po przejechaniu około kilometra zaczyna dymić na biało z wydechu (spaliny...
Witam, mam podobny problem więc podpinam się pod temat. Pacjent: Fiat Fiorino 1,3 Multijet 2009r, przebieg 144300km. Objawy choroby: 1. Problem z uruchomieniem silnika po nocy (autko stoi na zewnątrz) gdy temperatura jest ≦0°C. Świece nowe NGK, akumulator nowy Bosch S5 nawet większy niż powinien być, olej 5W30, Trzeba grzać pięć razy świece i...
Witam wszystkich forumowiczów, pacjentem jest Fiat Ducato 3.0 180km z 2012 roku. Problemem są żarzące się kontrolki na wyświetlaczu (zazwyczaj jest to kontrolka od hamulca ręcznego, płynu hydraulicznego, świec żarowych) Kontrolki żarzą się w sytuacji kiedy licznik "dostaje napięcie" tzn: Podłączenie klemy akumulatora (żarzenie mija po kilkudziesięciu...
ciśnienie paliwa multijet czujnik ciśnienie multijet ciśnienie paliwo multijet
ogniwo tesla st500dm002 1bd142 peugeot boxer kluczyk
blokowanie numeru telefonu radio figaro
Jak sprawdzić rok produkcji telefonu? STK402-040: Wzmacniacz mocy audio klasy AB