Nagrzewnica po kilku minutach gaśnie.Może w punktach 1 Sprawdzić w jakim stanie znajduje się zgrubny filtr paliwowy, czy nie jest brudny.2 Pod spodem palnika na tej samej obudowie jest zabudowany fotorezystor który musi widzieć płomień i gdy go nie widzi elektronika wyłącza nagrzewnicę.Należy wymontować fotoopornik który jest do obudowy palnika przykręcony...
camel prośba jest o podanie typu nagrzewnicy. Bez tego cały temat jest pisany w ciemno. 15kW to mniej więcej dysza 0.35 ciśnienie 8,5 bar. Pierdoły kolego piszesz. To co napisałeś dotyczy dysz ciśnieniowych w palnikach ale - NIE ten rodzaj nagrzewnicy!! To nie palnik olejowy tylko nagrzewnica z dyszą rozpylaną powietrzem. Brak ciśnienia paliwa - dajesz...
Witam optymalne ciśnienie na dyszy powinno mieścić się w granicach 10 -11 bar .
Na początek sprawdziłbym czystość fotokomórki, filtr paliwa i czy jest prawidłowe ciśnienie powietrza do dyszy oleju.
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
Witam.Dopadla mnie wlasnie awaria takiej nagrzewnicy olejowej Kraft delle.Po rozebraniu zauwazylem ze nie jest dostarczane paliwo do dyszy.Paliwo podalem nowym wezykiem z butelki ale nie jest pobierane lecz zauwazylem ze nawet sie cofa.Tak jakby pompa tloczaca powietrze pchala paliwo do butelki zamiast w kierunku dyszy.Dysze rozbieralem i czyscilem...
Możesz zastosować skraplacz czyli element klimatyzacji zamontowany przed chłodnica samochodu. Ma odpowiednia wytrzymałość na ciśnienie. Wymiennik (parownik) oraz nagrzewnica jest za słaba.
Witam. Mam identyczny problem z nagrzewnicą. Udało się go rozwiązać? Co było przyczyną? Pozdrawiam
Każde włączenie i wyłączenie nagrzewnicy powoduje, że część niespalonego paliwa słynie. To rozumiem. I mogę potraktować jako rzecz akceptowalną i nie będącą żadnym objawem. Jednak co z odpalaniem. I testem z dławieniem powietrza przy odpalaniu, które spowodowało działanie w odpalaniu za każdym razem. Co to oznacza? Jutro będę miał manometr do nagrzewnicy...
co można jeszcze samemu zobaczyć aby nic nie zepsuć Wszystko i nic tak naprawdę. Jak jest problem z utrzymaniem płomienia, to pewnie trzeba by wyczyścić sam palnik i ciśnienia na pompie nieco dołożyć.
Na 4. zdjęciu widać typowy silnik od palników i podejrzewam że to z kodem kreskowym to pompa. Ja się z takimi nie spotkałem, moje były kwadratowe, miały na sobie elektrozawór i porty pomiarowe, ale były to palniki do lakierni przemysłowych. U ciebie wygląda jakby była jakaś przekładnia pod tym deklem. Jak masz problem z obiegiem paliwa, to bym tam zajrzał....
A co z częstotliwością? Wentylator nie będzie miał za niskich obrotów? Oraz niższe ciśnienie pompy = gorsze spalanie.
nie, bo będziesz co chwila biegał do rozdzielnicy podnieść 'be16tki' Jedna faza jest wykorzystywana do załączenia wentylatora i jednego obwodu grzałki Jedna grzałka 3kW więc dwie nie będą grzać. Dokładnie tak, masz tam stycznik który jest załączany ostatnim krokiem włącznika głównego, i podaje on zasilanie z tej pierwszej fazy na cewkę tego stycznika...
Ja w górnej pokrywie wyciąłem otwory 5 x 8 po obu stronach za wentylatorem, dostaje teraz więcej powietrza i działa bez problemu. Czasami wyskoczy błąd E1, zgaśnie ale już nie dymi tylko i nie ma smrodu - podejrzewam jakieś zabrudzenia lub jakość oleju.. Ciśnienie na manometrze mam 2.3 .
Postawiłem ja na nogi. Zmieniłem pompei działa nie wytwarzała odpowiedniego ciśnienia. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam
Trafika kupiłem walniętego prawym przodem, lampa, skraplacz chłodnica klimy były zepsute i nie zakładałem nowych, tylko najpotrzebniejsze - lampę, maskę, atrapę, zderzak i do pracy, robię po 150 - 200 km dziennie, po wymianie chłodnicy (w wakacje) również. Czy przy pęknięciu bloku na zewnątrz nie ubywałoby płynu, lub jeżeli do cylindra to ciśnienie...
To wszystko zależy od tego jaką wstawisz/wstawiłeś dysze olejową, od 9 do nawet 25 Bar. Napisz jaką masz dysze i z tabliczki znamionowej moc nagrzewnicy to odpowiem Ci "jakie ciśnienie na dyszy"
A mógłby ktoś wyjaśnić na czym polega to zagrożenie? Obecny oryginalny sterownik wykorzystał chyba wszelkie możliwości poczynając od niewłaściwych czasów załączania elektrozaworu i transformatora zapłonowego. Poprzedni właściciel testował na nagrzewnicy wiele typów dysz i ustawienia ciśnienia dolotowego do dyszy, i nic groźnego się nie wydarzyło, poza...
Witajcie koledzy, czy ktoś z Was podejmował próbę przeróbki nagrzewnicy olejowej z odprowadzeniem spalin na syfol ? Nagrzewnica niskociśnieniowa Ekonair BLC20 oryginalna dysza K50 (0.5mm), dorobiłem grzanie drążka, do tego dołożony elektrozawór na lini syfolu i trójnik Y przed dyszą. Dało mi to możliwość swobodnego przełączania między ON a OP. Syfol...
Dysze i ciśnienie dobiera się do mocy jaką ma osiągać. Rodzaj dyszy dobierany jest do komory kotła/pieca/nagrzewnicy czy co tam masz. Powietrze na analizę spalin, ale pilnując żeby ciśnienie na krążku nie było zbyt duże. Taki palnik bez instrukcji można ogarnąć.
Ja mam system zamkniety.to ta woda musi schodzic ale nikt nie ma pojecia gdzie. Odpowiedz: Może woda c.o. ucieka przez zakamieniały zawór bezpieczeństwa bezpośrednio do instalacji kanalizacji, przy zabudowanych rurach. Lub w dalszej części instalacji wyciek jest niekiedy niewidoczny, gorące elementy inst. c.o. wyparowują wodę. Również poprzez niewidoczne...
Takie rozwiązanie absolutnie nie ma sensu. Trzeba sobie uzmysłowić, ze klimatyzacja przenośna jest projektowana tak by była mała, dawała radę i oczywiście była tania, To powoduje że jej sprawność nawet poprawnie używanej jest mizerna w porwaniu do splita. Drugim problemem jest kapilara, jesli podasz chłodne powietrze z dworu to nie zbudujesz ciśnienia...
Witam Nie będzie pracowała na oleju przepracowanym .W nagrzewnicy a rozpatruję nagrzewnicę o mocy około 20kW są trzy filtry w pobliżu zbiornika jeden wstępny ,jeden w samej pompie wysokiego ciśnienia i kolejny filtr paliwa jest zamontowany na palniku. Widziałem w pracy piec w wykonaniu fabrycznym na olej przepracowany pracujący w dużej hali firmy wulkanizacyjnej...
Witam Problemem okazał się brak kompresji na 1-szym cylindrze (licząc po francusku pierwszy od skrzyni biegów) Wypalone zawory w głowicy. cisnienia były 12,24,24,25 bar o dziwo przy próbie olejowej ciśnienie wzrastało do 27bar na uszkodzonym cylindrze. W kwestii błędów p1403 i p1404 podejżewam,że rozjeżdża się rezystancja farelki (dodatkowej nagrzewnicy...
Ktoś z Kolegów rozmyślał o zastępczej nagrzewnicy, a nawet robił próby. Jakie efekty? Proszę pamiętać, że wężownica MUSI wytrzymać z naddatkiem pełne ciśnienie! I musi mieć odpowiednią powierzchnię (właśnie - jaką?). U mnie nic się nie "zamroziło"; to tylko teoretyczne pytanie. Jak zawsze namawiam niezdecydowanych na (zimnowodną) HD1090 - to król ciśnienia,...
Nie mogę sobie poradzić z tematem. jest trochę artykułów z obliczeniami ale po pierwsze dotyczą one urządzeń atmosferycznych (bez wentylatora nadmuchowego), a po drugie te obliczenia mają jakieś dziwne np. rozkładają paliwo na pierwiastki i liczą ile tlenu trzeba to bez sensu. A nie podają najważniejszego - max prędkości spalin w rurze. policzyłem prędkość...
Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. Rozebrałem wszystko co się da i przemyłem dokładnie. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Co znaczy dowalił paliwa? zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa. To chyba tak ma być, że powietrze jest wtłaczane z kompresora...
Szukaj. Taka ilość nie mogła wyparować. Sprawdź, czy nie ląduje w misce olejowej, sprawdź dywaniki pod nogami, czy nie są wilgotne (nagrzewnica). Sprawdź, czy nie wylatuje tłumikiem w postaci pary wodnej. Dalsze kroki: Sprawdź na włączonym silniku, czy nie wypluwa płynu z okolic pompy wody. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
— Zaczynają się problemy z działaniem najbardziej oddalonych grzejników (długie cienkie rurki powodują duży opór przepływu). 4. Każdy grzejnik zostanie wyposażony w termostat. — Najlepiej montować je w połączeniu krzyżowym, gdyż połączenia boczne powodują nierównomierny przepływ czynnika wewnątrz grzejnika. W wielu przypadkach takie połączenie...
Witajcie Kupiłem używaną nagrzewnice Power Tec 20kW. Odpalała i odpala bez problemu, miała strasznie brudny filtr paliwa i postanowiłem go wymienić. Przy okazji wyczyściłem dyszę, filtry paliwa, łopatki do ciśnienia i fotokomórkę. Odpaliła od razu ale pracuje tylko 10min i się wyłącza, po ponownej probie odpalenia pracuje ok. 1min Przegrzewa się? Jak...
Witam wszystkich olejo palaczy od dłuższego czasu przyglądam się tematowi palenia :D i chciałbym się podzielić doświadczeniem i konstrukcjami pieców które widziałem. Ja palę w nagrzewnicy WEBASTO chyba z jakiegoś autobusa (po drobnej przerubce) grzeje lepiej od ropy tylko często trzeba czyścić komorę spalania z nagaru i to jest już problem bo całą nagrzewnicę...
Witam, atlas copco gx11ff 2001r chyba pierwsza z wersji bez cyfrowego wyświetlacza. Po nieprzepracowanej nocy/ bezpiecznik wyłączony kompresor działa normalnie przez ok 2-3 godz po czym przy spadku ciśnienia załącza się tj pierwszy bieg ale gdy już ma dość do przełączenia na pompowanie ciśnienia wszystko gaśnie poza wentylatorem chłodnicy olejowej,...
Jak ci wypływa płyn ze zbiorniczka po przez korek to zakładam ,że to będzie uszczelka pod głowicą ale trzeba sprawdzić korek czy dobrze trzyma. 1 Jak jest mocno uszkodzona uszczelka pod głowicą to zazwyczaj jak silnik jest rozgrzany do temperatury pracy to na wolnych obrotach powinien płyn już wyciekać a gdy odkręcisz korek to płyn zacznie wylatywać...
W Starach 266 stosowano podgrzewacze zasilane paliwem które w kilka minut nagrzewały płyn w silniku i jednocześnie podgrzewały misę olejową, silnik zaskakiwał natychmiast nawet na największym mrozie pod warunkiem ze akumulatory(2 x 12V 195Ah) miały dość energii żeby przez kilka minut zasilić dmuchawę nagrzewnicy i później uruchomić silnik. Przyznam...
jak juz napisałem wyżej, nagrzewnica podczas kiedy wylaczony jest wentylator nagrzewa sie dosc pokaźnie. wychładza się w pare sekund od włączenia went.. Wiec nie ma dobrego obiegu. Podejrzewałem już Zawór ogrzewania - otwiera sie wg mnie poprawnie (wąż doprowadzający jest gorący). A według mnie nie. Istnieje podejrzenie że taka chłodniczka mogła się...
http://obrazki.elektroda.net/6_121597733... Witam... Właściwie jest to pierwszy projekt wstawiony przeze mnie na elke i w zasadzie jest to projekt mojego znajomego (holka) i umieszczam go tu grzecznościowo w celu zaprezentowania jak tanio i domowymi sposobami można wykonać bardzo wydajny system chłodzenia wodnego. Projekt jest dosyć stary ale...
Dlatego napisałem że nie zauważy - ale jak może iść w dolot jak miał sprawdzić chłodnica powietrza ? Przecież jeżeli ja zdemontujesz widzisz dolot i tak jak w moim przypadku kilka razy oblepiony dolot płynem chlodniczym twarfym jak adblue. Widziałeś coś takiego? Bo jak rozmawialem kiedys z wykladowcami w cenyrum Man na szkoleniu to pytali się czy mam...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam, Poszukuję dobrego człowieka który pomoże w poniższym temacie: Muszę wykonać wymienniki płaszczowo rurowe ze stali czarnej ze względu na dostępne narzędzia i koszty, więc pewnie 51 W/mK, zewnętrzny płaszcz okrągły. 1.Spaliny / powietrze - w rurach przepływać będą spaliny o temperaturze ok 800 C – 1698 m3 / h ,docelowo schłodzone do temperatury...
nagrzewnica olejowy olejowy nagrzewnica ciśnienie olejowy
kupno używanej karty uszkodzi impulsator zrozumieć elektronikę
zasilacz laboratoryjny naprawa rowerów elektrycznych
Zamiana tranzystorów GT402 na GT404 w Spidola Seat Leon 2017 2.0 TDI - Usterka czujnika różnicy ciśnienia DPF