Upuść ciśnienie do ok 1 - 1,2 bara, bez obaw.Na kotle masz zapewne zawór bezpieczeństwa 3 bar. Powinien on wyrzucić nadmiar ciśnienia. Dla kotła to ciśnienie jest nieszkodliwe.
Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
Witam. Na początek wezwij zwyczajnego hydraulika sprawdzi instalacje grzewczą i wodną. Można opomiarować instalacje samego zasobnika cwu manometrem oraz układ grzewczy. Na zasobniku ustawić by ciśnienie wynosiło np. 5 bar, na układ grzewczy samego kotła dopuścić ciśnienia do wartości 1 bar, zamknąć dopływ i odpływ wody z bojlera oraz opcjonalną cyrkulację,...
Ten czujnik ze zdjęcia wg mnie to zawór który otwiera kanał olejowy natrysku oleju na tłoki I masz rację. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju Znowu masz rację. kierowce o awarii poinformowała panewka Niemcy wyszli z założenia, że jak pompa się kręci - to pompuje i ciśnienie jest. Śmieszne - ale taka jest tendencja...
Prawdopodobnie silnik ma już przegrzane uzwojwnia i zwarcia międzyzwojowe. Zakup nowego kondensatora niewiele pomoże, ale przyda się po przezwojeniu silnika. Trzeba sprawdzić też zawór upustowy umożliwiający rozruch i zawór zwrotny "odcinający" ciśnienie w butli od samej sprężarki.
Rozstaw elektrod zapłonowych. Ciśnienie powietrza na tarczy spiętrzającej.
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Ten zaworek to tzw. odprężnik. Po napompowaniu, jak presostat wyłączy silnik, to naciska zawór aby spuścić ciśnienie między kompresorem a zaworem zwrotnym na butli. Ułatwia to rozruch silnika jeśli w butli jest ciśnienie. Presostat działa? Oleju w wizjerze jest do połowy. I tak jest dobrze.
Jeżeli korba mu blokowała to boje się o zwiększone ciśnienie atmosferyczne. A napisz czy olej próbował przez ten korek wydostawać się gdzie mógł ?,czyli nieszczelność. Kiedyś się spotkałem że ktoś po zakupie kompresora nie wkręcił właściwego korka oleju ale mu wywaliło ten transportowy korek.Czyli taki aby się olej nie wylewał jak w czasie transport.
Jak już będziesz odpalał, to proponuję odpalić bez pokrywy zaworów (na chwilkę) i sprawdzić wizualnie czy faktycznie olej jest podawany na cały wałek. Może być ciśnienie oleju ok, ale jeśli będzie przytkany kanał olejowy to wiadomo, znów się zatrze i urwie. Silnik Ci zachlapie trochę, ale lepsze to, niż niepewność, czy smarowanie jest ok. Silnik da...
Witajcie Borykałem się z tym problemem od dłuższego czasu praktycznie bez skutecznie, wydaje mi się że problem faktycznie jest module wałków. Został on trochę zmodyfikowany w porównaniu z wcześniejszymi modułami z 2.0 tdi pd brakuję tam jednej panewki. Wymienione zostały Pompa oleju Panewki korbowodowe Sprawdzone panewki główne (oprócz ostatniej) brak...
https://obrazki.elektroda.pl/4679060900_... Witam, chciałbym zaprezentować mój pomysł na kompresor do warsztatu samochodowego. Kompresor ten zbudowałem ok. 6 lat temu, założenie było, że ma być wydajny, w miarę cichy, bezobsługowy. Po takim czasie eksploatacji 24h 6 dni w tygodniu stwierdzam, że spełnia wszystkie moje wymogi i warto...
ma ktoś schemat może jak dostac sie do pompy olejowej? a może jest gdzieś zaworek olejowy utrzymujacy ciśnienie bo u mnie jest mniej niz 1 bar.
Do czego ten kompresor ma być. Ma taki kompresor i osobiście jestem generalnie zadowolony. Na początku kupiłem do malowania Kolumn estradowych. Następnie też z zszywaczem pneumatycznym (profesjonalnym). Do takich celów sprawdzał się idealnie, nawet powiedział bym że był zapas i to taki spory. Teraz wziąłem się za malowanie samochodu i, no cóż.. brakuje...
Coś kojarzę, że były tam problemu z ciśnieniem oleju i że kanał olejowy do czujika jest zwężony i najlepiej sprawdzać ciśnienie oleju przy zasilaniu turbiny stosując jakiś adapter, wtedy jest pokazane rzeczywiste ciśnienie oleju. I faktycznie usterka jest trudna i druga bo albo faktycznie dół panewki i korby do wymiany lub łożyskowanie walka rozrzadu....
http://obrazki.elektroda.pl/2412759300_1... Potrzebowałem sprężarki do malowania, która zajmuje mało miejsca i jest w miarę tania. Czyli najlepiej samemu coś zrobić. Kupiłem kompresor dwutłokowy z dwoma stopniami, typowy chiński produkt o parametrach: sprężarka dwucylindrowa * smarowana olejem; * cylindry urządzenia wykonane z żeliwa;...
Jeśli chodzi o olej to proponował bym TURDUS . Filtr olejowy masz wymienny czy płukany [bączek] . Bączek wyrobiony tak ma że traci ciśnienie więc musisz wymienić go .
no i się okaże czy jest magik co na słuch diagnozuje Niezależnie od dźwięków, sprawdzałeś ciśnienie oleju, pasek rozrządu, układ olejowy (czy np nie zatkany 'smok')? Takie tam typowe przypadłości tego silnika...
Nagrzewnica po kilku minutach gaśnie.Może w punktach 1 Sprawdzić w jakim stanie znajduje się zgrubny filtr paliwowy, czy nie jest brudny.2 Pod spodem palnika na tej samej obudowie jest zabudowany fotorezystor który musi widzieć płomień i gdy go nie widzi elektronika wyłącza nagrzewnicę.Należy wymontować fotoopornik który jest do obudowy palnika przykręcony...
Panowie, mam problem. Posiadam silnik F3M 1011F przeszedł remont szlif wału pierwszy, szlif bloku nowe tłoki, uszczelki panewki itp. Po nagrzaniu silnika ciśnienie oleju wynosi 1 bar, jest to bardzo mało. Pompa oleju jest z 2012 roku, jutro przyjdzie nowa. Niestety przypuszczam że nic się nie poprawi chyba że się mylę. Jak myślicie co może być jeszcze...
Sawek ja mam podłączenia olejowe zrobione książkowo. Zawór olejowy odcina olej na wyjściu w podgrzewacza Podgrzew dyszy nie ma znaczenia. Przy grzaniu drążka nawet nie poci się olejem i jest dobrze chociaż to układ otwarty. Olej w podgrzewaczu grzałka nagrzewa do 60°C .Po wyłączeniu temperatura podbija się do 75°C.Ciśnienie wzrasta do 0,6-0,7bar. W...
Z tą kasą to zależy gdzie się szuka części, cała szafka kosztowała mnie jakieś 250zł a patrząc na ceny w sklepie to o jakieś 700-800zł można się oprzeć Jakieś wymiary tej uszczelki? to jest pełna guma, może poszukaj w sklepach ciągnikowych bo podchodzi mi pod poduszkę do kabiny od ursusa, jakieś foto tego czujnika, może od jakiegoś ciągnika podpasuję...
Witam, mam problem z Peugeotem 208, a konkretnie z ciśnieniem oleju. Wymieniałem dziś olej wraz z filtrem, po zalaniu nowego oleju auto po odpaleniu alarmuje o niskim jego ciśnieniu. Dodam, że filtr olejowy zalałem uprzednio do pełna i dałem też chwilę pompie olejowej na odpowietrzenie się. Odpinałem wtryski i kręciłem rozrusznikiem, by pompa mogła...
Udało się problem rozwiązać, więc opiszę, może ktoś będzie kiedyś miał podobny i będzie szukał rozwiązania. Przyczyną okazała się przystawka do przedniego napędu - a konkretnie pierścienie uszczelniające na wale przystawki. Przez wał do przystawki doprawadzony jest kanał olejowy w którym pojawia się ciśnienie oleju rozłączające napęd. Jedne z pierścieni...
Rozumiem że trzeba przekaźnik bo mam też nowszy kompresor gdzie tak to jest zrobione ale ciężko o schemat no i dla nie elektryka to trochę ciężkie do ogarnięcia. Zastanawiam się natomiast jak to mogło być zrobione fabrycznie bo podejrzewam że oryginalnie nic takiego nie było. Moim zdaniem mogło to być zrobione tak że kiedy zadane ciśnienie maksymalne...
przeczytaj dokładnie co napisałem. Zresztą odpowiednie normy mam pod jedną ręką, a pod drugą 3 projekty kotów i zbiorników na wodór (z dnami elipsoidalnymi i kuliste). Bobuss robi to na swoją i WASZĄ odpowiedzialność :D A nowy kompresorek olejowy z dużym zbiornikiem już za 300zł można kupić :D
Hej. Po założeniu termostatu (stary był zasyfiały i zaślepiony rurką kanalizacyjną fi 50 mm), zalaniu traktora płynem i przejechaniu się zauważyłem, że płynu brakuje, więc dolałem. Znów pojeździłem i ubyło. Wyciągnąłem bagnet z silnika, a tam olej jasno kremowy. Okazało się, że uszczelnienia tulei się rozleciały. Ja jako laik do tego momentu wszystko...
Podczas pracy kompresora olejowego jednofazowego mały chińczyk z presostatu ucieka powietrze przy rozprężniku zaworu zwrotnego butla dobija się jedynie do 2 Bar. Po odkręceniu rurki od zaworu zwrotnego i zatkaniu palcem butla nabija się liniowo jak wcześniej. Po wyłączeniu kompresora zawór zwrotny nie popuszcza i ciśnienie w butli utrzymuje się. Czy...
Pali bezpiecznik 44? Uszkodzony termostat olejowy w podstawie filtrów oleju.
Jak w prosty sposób sprawdzić czy jest iskra? Iskra to nie wszystko. Jak widzisz autor tego wątku miał problem taki, że była iskra, wentylator pracował a mimo to było coś nie tak. Pompa jest połączona z wentylatorem więc o ile wentylator pracuje to pompa również wytwarza ciśnienie paliwa. Dopiero elektrozawór otwiera przepływ paliwa na dyszę. Wezwij...
Do klawiatury dociera olej (sprawdzone na wszystkich cylindrach). Do ostatniej panewki też. Reasumując jeżeli ciśnienie jest poniżej 6 bar jest ok. Wyższe może rozerwać filtr (jedyne potwierdzone zagrożenie). Moje obawy były związane z tym iż kanał olejowy na półpanewki jest od góry i zwiększone ciśnienie będzie mocniej dociskać wał na dolną półpanewkę.
Witam Serdecznie. Jestem tutaj nowy. Podpinam się pod temat. Mój problem wygląda następująco. Mam Forda Kuge z 2011 roku Silnik 2.0 TDCI 140 km Auto na dniach zaczęło szwankować. Wygląda to następująco auto podczas jazdy po ok. 30/40 minutach na 4/5/6 biegu gaśnie wchodzi w tryb awaryjny zapala się kontrolka trakcji. Po czym odpalam ponownie i jedzie...
Witam Planuję zrobić sobie taką piaskarkę tylko czytając temat jak widziałem jakie wydajności podajecie to nie wiem czy moja sprężarka to pociągnie. Sprężarkę mam malutką, ale i zastosowanie samej piaskarki będzie się ograniczało do wyczyszczenia felg, ewentualnie sporadycznie jakichś małych elementów. Mostów tym czyścić nie chcę. Sprężarkę mam taką:...
Witam Państwa!! Wrócę jeszcze do poprzedniego postu Krzysztofa. Fajne te fotki i nie zupełnie nie na temat bo teraz będzie miał chłopina ma czym palić a przed oddaniem na złom spuzczą olej z kadziora ;-) A na tym drugim zdjęciu widać właściciela kadeta ( w niebieskich spodniach) wychodzi z pod topoli. To była tylko taka mała dygresja a teraz na temat!!....
Bardzo dziękuje za pomoc , miałeś racje . Jestem kilka dni po wymianie uszczelki pokrywy zaworów , uszczelek wtrysków oraz uszczelek kolektora ssącego i sucho . Uszkodzona była jedna warga uszczelki pokrywy zaworów w okolicy drugiej świecy , dokładnie było widać dopiero po zdjęciu kolektora ssącego . W samym kolektorze był delikatny film olejowy ewidentnie...
Rusz wałem korbowym w prawo lewo i obserwuj czy nie ma zwłoki w obracaniu się walka rozrządu. Koła pośrednie rozrządu mogą być na tulejkach i smarowane olejem. Jak rozrząd napędza jakąś pompę hydrauliczną to jest duże obciążenie. Jak masz miskę ściągniętą to można nabrać oleju do strzykawy i wtłoczyć w główny kanał olejowy i od dołu obserwować którędy...
mogę żeby zwiększyć twardość sprężyny dodać w środku np. podkładkę żeby mocniej domykał mi się ten zawór? Jak najbardziej - nawet niektóre typy tak mają np. NK100 rotorkompa, z tym że dobrze jest się upewnić przy jakim ciśnieniu następuje otwarcie, w tej dtr jest napisane że ma być 3-4 bary, ja mam w sprężarkach 4-5 więc 4 byłoby optymalnie. Manometr...
Zdjąłem miskę, smok olejowy czysty, założyłem nowe panewki wału korbowego i nową pompę oleju. Po wymianie oleju ciśnienie na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach trochę powyżej 1 bar, przy wyższych obrotach ciśnienie idzie w górę. Zalałem również nowy olej i wymieniłem nowy filtr. Po tych naprawach kontrolka nadal się zapala, mruga przez jakiś czas...
Jak w temacie- popychacze stukają, nie dochodzi olej z kanalika olejowego w głowicy. W miejscu wkręcenia czujnika ciśnienia oleju ciśnienie 3,5 bara podczas kręcenia rozrusznikiem- na głowicy ze zdemontowanym zespołem dźwigni zaworowych nie wypływa w ogóle olej. Pewnie zatkany kanał olejowy, drutem nie idzie przebić bo kanał zakręca, ciśnieniem powietrza...
Trzeba sprawdzić: elektrody, transformator wysokiego napięcia, dyszę i ciśnienie oleju.
Dobra. Wszystko się już wyjaśniło. Zapieczony pierścień olejowy na 2 cylindrze
Witam wszystkich. Upatrzyłem sobie: KOMPRESOR OLEJOWY ZBV100 SCHWARZBAU 100L, 440L/MIN Może używa ktoś tego modelu i może coś powiedzieć czy warto zakupić taki sprzęt na potrzeby garażowo - domowe. Jak przedmuchiwanie, malowanie małych elementów, klucz pneumatyczny do śrub przy samochodzie osobowym. Używał go będę weekendowo dla celów prywatnych - hobbystycznie....
(at)Frankie1984, ha, ha, ha. I to są znawcy na elektrodzie. Mocni za klawiaturą. Ale tylko do momentu jak spytasz o szczegóły... To bez znaczenia czy silnik pracuje w obiegu Otto, czy diesel. Zmienia się tylko punkt ciężkości ważonych argumentów. Najgorszy rodzaj zasilania to oczywiście gaźnik. Który z biegiem czasu ewoluował aż do wtrysku bezpośredniego....
Najpierw pomiar ciśnienia. Zawór jest w środku, w magistrali olejowej. Mógł się zaciąć, zatrzeć i się nie zamyka. Panewki? Możliwe. Uszczelniacze nie, nie mają wpływu na ciśnienie. Tylko pompa, zawór i wszystkie łożyska, które są smarowane - jak będą luzy zużyciowe to też nie utrzyma ciśnienia. No, chyba że tam czujnik ciśnienia jest w głowicy to jeszcze...
Ciśnienie za duże ponieważ kanał olejowy zatkany (za filtrem).
Zbiornik 50 l - za duży do Twoich potrzeb. Pompowanie kół: - Kompresorek na 12 V, taki samochodowy dwutłokowy za około 100 zł. - Kompresor membranowy - bedzie cichszy od tłokowego., ale maksymalne ciśnienie może być za małe do pompowania kół w rowerze. - Kompresor "lodówkowiec" . Cichy, duże ciśnienie, ale mała wydajność i trzeba zrobić samemu :-) -...
Raczej regulacji ciśnienia stąd to dymienie . Teraz tylko czujnik ciśnienia wkręcamy w miejsce śruby serwisowej i regulujemy ciśnienie wg normy ale to nie takie proste dochodzi jeszcze teraz regulacja przesłony zasysanego powietrza bez sprzętu "analizatora spalin" ciężko będzie go ustawić tak na oko, chodź nie mówię że to nie wykonalne. Przed regulacją...
Tak są jeszcze inne miejsca gdzie mógłby gubić ciśnienie. Miałem niedawno do czynienia z silnikiem gdzie nie było zaślepki kanału od strony rozrządu . Równie dobrze może być pęknięty blok [ czysto teoretycznie ] . Jak zdejmiesz miskę , to w kanał olejowy od pompy olejowej wdmuchnij powietrze a nóż może coś pokaże . Pozdrawiam Zbigniew
Dysze i ciśnienie dobiera się do mocy jaką ma osiągać. Rodzaj dyszy dobierany jest do komory kotła/pieca/nagrzewnicy czy co tam masz. Powietrze na analizę spalin, ale pilnując żeby ciśnienie na krążku nie było zbyt duże. Taki palnik bez instrukcji można ogarnąć.
Może masz zbrudzony filtr paliwa, skutek mały dopływ oleju i słabe ciśnienie na dyszy, efekt słabe wymieszanie oleju powietrza [duże drobiny oleju ]
Problem rozwiązany ,wymieniony moduł olejowy Dodano po 2 Co to za pompa że niema zaworu ciśnienia ?Zawór może być w bloku obok obudowy chłodnicy oleju i filtra oleju.Może ktoś podłożył podkładkę pod sprężyne ? Starego typu pompy miały wewnętrzny zaworek .
camel prośba jest o podanie typu nagrzewnicy. Bez tego cały temat jest pisany w ciemno. 15kW to mniej więcej dysza 0.35 ciśnienie 8,5 bar. Pierdoły kolego piszesz. To co napisałeś dotyczy dysz ciśnieniowych w palnikach ale - NIE ten rodzaj nagrzewnicy!! To nie palnik olejowy tylko nagrzewnica z dyszą rozpylaną powietrzem. Brak ciśnienia paliwa - dajesz...
Paliwa jestem na 100 % pewien, bo samochody tankujemy tylko na bazie i mamy dostawy cysterna prosto z Orlenu. W pozostałych autach filtry nawet po 50 kkm są lekko czarne, ale suche. Dziwi mnie to , że olej może się dostawać bo przecież układ olejowy ma dużo mniejsze ciśnienie niż układ paliwowy. A tak przy okazji to do czego służy taki pojemnik z proszkiem...
Black&Decker CP2525 - 415zł Moc 1,5 kW (2KM) Napięcie 230V 50Hz Pojemność zbiornika 24 litry Maksymalne ciśnienie 8bar Sprężarka 1-tłokowa KOMPRESOR OLEJOWY Wydajność na wejściu 200 l/min !!! Wydajność na wyjściu 145l/min !!! obroty 2850/m kompresor olejowy HAŁAS 95dB Waga 26kg --- Stanley - 440zł moc znamionowa: 2KM / 1,5kW obroty 2850 obr/min napięcie...
Wybór kompresora do użytku domowego, drobne prace konserwacyjne przy samochodach. Wstępnie wybrałem dwa modele, kwotę jaką chcę przeznaczyć to około 1.000 zł. Zależy mi na niezawodności oraz dostęp części zamiennych w przyszłości. Czy ktoś zmoże mi coś powiedzieć o doświadczeniach w użytkowaniu tych kompresorów. Stanley jest już trochę na rynku, natomiast...
Przyczyną może być zatkany kanał olejowy .Najlepiej podepnij zamiast czujnika barometr i sprawdź ciśnienie oleju.
Może to efekt żle wyregulowanego palnika Przeprowadzić regulacje za pomocą analizatora spalin.Sprawdzić ciśnienie na pompie olejowej i działanie elektrozaworu podającego olej do dyszy.
Czy zasilane są elektrycznie wszystkie wtryskiwacze ? Czy paliwo dochodzi do odpowiednich punktów pod odpowiednim ciśnieniem ? Sprawdzić to na podstawie poniższego schematu (układ wtryskowy DELPHI 3-ciej generacji). http://obrazki.elektroda.pl/3916235700_1... Jak widać, w obwodzie paliwowym panują aż 4 ciśnienia. Zakłócenie choćby jednego...
Sprawdziłem pracę sztangi i tam wszystko jest ok, skok sztangi ok 2cm, jej ruch jest płynny bez przycinek. Co do wężyków to rura od intercoolera taka gruba gięta jest cała, lekko ją tylko poprawiłem bo jeden z końców był nie do końca wciśnięty, ale nie sądzę żeby to miało wpływ, gdyż to były max 2mm. Ogólnie sprawdziłem wszystkie wężyki i nie znalazłem...
No i co z tego? O czym to świadczy? Może to świadczyć o tym, że problemów z urządzeniami rozruchowymi jest mało, a rozwiązaniem nie musi być zamiana agregatu na "prawieżeniedostępny" agregat z dużej chłodziarki na czynnik r22. Zamiast zrozumieć problem i zastosować proponowane przeze mnie i kolegów rozwiązania z uporem maniaka szukasz nie wiadomo czego?...
Kolego kazimierzbrejta ja znając technologię sprężarki i jej minimalne obroty podałem autorowi dane, o które prosił. Chociaż każda sprawna sprężarka poda ciśnienie przy każdej ilości obrotów, tylko jaki będzie tego efekt???
Witam !!! Panowie czy to normalne rozwiązanie gdy w instalacji odpowietrzenie z pompy podłączone jest nie do zbiornika tylko wpięte jest do zasilania pompy paliwem zaraz przed filtrem. Czy jest możliwe żeby po 8 latach padła pompa paliwa teoretycznie działa ale z karnistra ponieważ instalacja ma jakieś 6 m długości zbiornik jest w tym samym pomieszczeniu...
Znam nawet przypadek zamarznięcia całego kotła (włącznie z rurami). Właściciel rozpalił ostro węglem i poszedł do sąsiada na kielicha. Co się stało ? Ciśnienie w kotle wzrosło do tego stopnia że ten po prostu wybuchł, ale nikomu nic się nie stało. Naczynie wzbiorcze nie pomogło bo oczywiście pozamarzane były rury. To przypadek ekstremalny.
witam, mam problem z silnikiem deutz 913 chłodzony powietrzem- problem wygląda tak, że zawsze rano po uruchomieniu silnika pracuje około minuty i przez odmę wyrzuca dość dużą ilość oleju po czym w ciągu dnia mogę zgasić maszynę np. na pół godziny- odpalam i problem nie wraca. domyślam się, że problem ma związek z tym, że rano olej jest zimny dodam,...
1 - W tym modelu silnika należy (kontrolować) regulować luzy zaworów co 30tyś km. 2 - Dowiedz się kiedy były wymieniane pasek rozrządu i pasek wałków równoważących - ewentualnie wymień dla spokojności. 3 - Do wyczyszczenia przepustnica i zawór olejowy VTEC. 4 - Sprawdź ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa na listwie. 5 - Sprawdź drożność układu...
A DV sprawne? Trochę dziwne to co piszesz bo ciśnienie idzie jak wciskasz gaz a nie odpuszczasz Skoro mechanicy przejrzeli auto i wszystko ok to może to jest dźwięk z turbo? może jest cos lekko spękane i dlatego syczy? Ile pompuje turbina? Wiesz masz silnik turbodoładowany to nie wolnossak zawsze jakiś tam szmerek będzie bo jest doładowanie i turbo...
Witam, zastanawiam się, czy piec gazowy, lub kocioł olejowy zadziała zasilany wodorem z instalacji o wydajności 30l/m zasilaną fotowoltaiką ? Wpadł mi taki pomysł, dlatego że zasilałem tą instalacją wodorowo-fotowoltaiczną agregat prądotwórczy o mocy 5kw, i pracował pięknie, a że prąd z mojej małej instalacji fotowoltaicznej jest prawie ciągle, to postanowiłem...
Im większa lepkość tym większa ochrona silnika grubszy film olejowy ale jest to równoznaczne z gęstym olejem na zimnym ciężej dotrze do górnych partii silnika
Mówisz tak bo Twój jest niesprawny. Silnik 1.8T AGU jest absolutnie świetny, pancerny, tylko jeśli chcesz ogarniać sam to musisz się dokształcić, bo sprawia pewne kłopoty w diagnostyce. Po drobnych modach jeździ się nim praktycznie jak dieslem. Moment maks. już od 1700obr/min. Jeśli myślisz, że TFSI jest bezproblemowe to jesteś w błędzie. Poszukaj...
Regeneruj lub szukaj drugiego sprawnego turbo. Wiem, że tak najłatwiej. Dzwoniłem do zakładu gdzie regenerują turbiny i stwierdzili, że aby turbina puszczała olej jak nie ma luzów to sporadyczne przypadki. Mówili, że zdarzają się przypadki że kanał olejowy jest zapchany, za duże ciśnienie oleju w układzie, zasyfiony smok olejowy od pompy. Wtedy turbo...
Przy aucie do 5 lat można się bardziej przejmować przebiegiem. Później już nie ile km jest na zegarach, tylko stanem auta i pracą silnika. Niestety w Polsce w dalszym ciągu patrzymy przede wszystkim na to ile km jest na liczniku. Znajomy ostatnio zmienił Fabie I z 2004r. silnik 1.4 Pb ( bez gazu ) na Fabie II z 2008 z silnikiem 1.4 diesel. Auto kupił...
No to sprawa wyjaśniona, wkręciłem manometr w miejsce czujnika czarnego manometr pokazuje 3kg/cm2 niby za duzo no ale ok, pomyślalem wkrece manometr zamiast zaślepki w głowicy a tu moje zdziwienie ciśnienie max 1kg/cm2 po wyłączeniu silnika powoli schodzi do zera około 5min w pierwszym momęcie pomyślałem zapchany kanał olejowy, no ale wpadłem na pomysł...
Myślę że to jednak siada pompa bo sprzęgło sprawdziłem jest dobre. Żeby to sprawdzić trzeba wkręcić w odpowiednie miejsce do pompy oleju odpowiedni manometr i sprawdzić, czy to ciśnienie jest odpowiednie i czy jest w miarę stałe (zgodnie z DTR-ką kotła). Można też czekać .... i czekać .... aż coś padnie na amen. Ale polecam wezwać serwis. Natomiast,...
Dwa pierścienie olejowe są bez sprężynki i nie są chromowane, marna jakość i krótka żywotność. Tłoki z pięcioma rowkami na pierścienie mają dodatkową wadę, mała odległość pomiędzy pierwszym a drugim pierścieniem. Jeżeli pierwszy pierścień jest we wkładce stalowej to nie ma problemu. Jeżeli tłok jest cały aluminiowy tak jak w perkinsach to ciśnienie...
Witam, posiadam od tygodnia używany grzejnik olejowy 2000W, który pracując na 100% jest dobrze ciepły od góry a od dołu gorący, przechyliwszy na bok słychać w nim powietrze i tu mam pytanie : czy powinienem uzupełnić olejem transformatorowym do pełna czy jakieś powietrze jednak powinno zostać? Pytam dlatego iż zdaję sobie sprawę, że podczas nagrzewania...
Naczytąłeś się widżę na forum NSU - nijak to się ma to d]zisiejszych realiów. Zbyt duży luz to utrata sprawności - niższe ciśnienie sprężania. Dzisiaj są dużo lepsze oleje, zapewniające lepszej jakosci film olejowy na gładziach, w większym zakresie temperatur. stosowano zawsze miedziana - wyzarzana, miekka uszczelke, szczegolnie do szybkich jazd sportowo-turystycznych,...
Witam Podmień czujnik ,może masz po naprawie silnika przypchany kanał olejowy do czujnika(bardzo wolno spada ciśnienie po zgaszeniu silnika).
Właśnie nie wiem czy ciśnienie nie cofie się do cylindrów, nie ma tego syknięcia, jakie było wcześniej i czy przypadkiem nie wyrównuje się ciśnienie w butli z tym, które potrafi wytworzyć cylinder, taki wniosek mi się nasuwa. W tej rurce na pewno jest ciśnienie, bo nie słychać, żeby uchodziło.
to nie jest zawór do regulacji ciśnienia oleju więc usunięcie go nie ma wpływu na ciśnienie. Mnie intryguje tylko pytanie, czy ciśnienie oleju jest takie samo ws każdym miejscu układu? Na elektrodzie kilkoro ludzi pytało o montaż dodatkowego czujnika oleju i zwykle rady były takie aby wpiąć się w kanał olejowy w bloku poprzez usunięcie zaślepki, czy...
test olejowy jak najbardziej można wykonać. Zasadniczo jeśli ciśnienie sprężania wzrośnie to jest to wina pierścieni. Jeśli nie jest to zazwyczaj problem z zaworami - głowicą. Jak na moje oko to różnica ciśnienia jest trochę za duża, ale nie wiem jakie różnice przewiduje producent. Po teście olejowym zapewne wszystko się wyjaśni. Pozdrawiam.
Witajcie!!! A ja mam taki przypadek u siebie i niewiem co zrobić. Zmieniliśmy pompę oleju, wlaliśmy gęstszy olej i nic. Nawet robiliśmy próby bez filtra oleju i na manometrze nic to nie dało. Rozebrałem aluminiowy wspornik od filtra oleju i znalazłem tam kawałek plastiku który prawdopodobnie blokował wspomniany przez jednego z kolegów krzyżak od filtra,...
Sprawdź czy nie jest zatkany kanał olejowy w pokrywie doprowadzający olej do łożysk wałków rozrządu. Wtedy na popychaczach hydraulicznych będzie za duże ciśnienie. W Fordach spotkałem się też ze specjalnymi otworami obniżającymi ciśnienie oleju w głowicy. Zatkanie takie otworka powoduje podwieszanie się zaworów.
Witam Piec olejowy Vaillant iroVIT wyłącza się i wyskakuje błąd F28. Po ręcznym odpaleniu nagrzewa wodę do temperatury 60°C i wyłącza się. Po spadku temperatury włącza się wentylator potem pojawia się płomień i po kilku sekundach gaśnie i znów pojawia się F28. Wygląda na to że gdy temperatura spadnie na kotle to nie odpala. Problem nasilił się po tankowaniu...
A jaki prąd będziesz załączał/wyłączał - domyślam się że będziesz tam miał sprzęgło e/m? Zwykły presostat LCA odrzucasz? Dodano po 23 Są wprawdzie czujniki ciśnieniowe na 12V olejowe,ale czy taki olejowy będzie Co do zasady będzie pracował prawidłowo, ale prosty czujnik ciśnienia oleju silnika spalinowego po pierwsze ma niewiadomą histerezę i inne parametry,...
Rodowód tego silnika sięga lat 20 ubiegłego wieku. Wartość remontowa tego silnika według Deutza to 10000h. Niedbane zajeżdżane silniki osiągają 8000h, dbanie i chuchane ponad 20000h, więc, po co ceramizer? Schemat olejowy Pompa oleju z zaworem -> Wał korbowy z korbowodami ( w 913 korby drążone do smarowania główek korbowodowych) -> Wałek rozrządu i...
Zegar wskazujący ciśnienie powietrza w "bojlerze" powinien być olejowy żeby jego wskazania były 100%. Myślę że po jakimś zegar przestanie działać bo nawet nie ma osłony. Dziwię się że taki wynalazek trafił na główną stronę, dla bezpieczeństwa potomnych radził bym usunąć tą konstrukcje z forum.
Dla świętego spokoju zakleiłem każde dostępne połączenie na drodze komin-kocioł. Na analizatorze wartość tlenu zmniejszyła się tylko o 0,1. To w takim razie ciśnienie wtrysku za niskie albo gdzieś łapie jeszcze tlen poza palnikiem z przodu przy drzwiczkach lub lufie palnika. Albo miernik cię kłamie. Sam wiesz, że więcej złych rzeczy już być nie może....
Witam. Będzie to działało.Aby utrzymać ciśnienie 3atm musisz dodatkowo zastosować zbiornik ciśnieniowy na to powietrze. Ponadto wyłącznik ciśnieniowy który, będzie wyłączał sprężarkę przy napełnieniu zbiornika powietrzem do 3 atm załączał po spadku ciśnienia. Dodatkowo musisz zastosowac filtr olejowy ponieważ z powietrzem sprężarka wydmuchuje olej.A...
Czepiacie się tego ciśnienia oleju a przecież to wcale nie jest wyrocznią tego czy kanał olejowy w głowicy jest niedrożny. Wszystko zależy od punktu przyłożenia manometru. Jeśli zamontujemy go w miejscu czujnika ciśnienia oleju a kanał faktycznie zapchany to najwyżej pokaże nam minimalnie większe ciśnienie od tego gdyby był drożny. Zatem w jaki sposób...
Witam, Problem jest następujący. Mam kocioł Buderus olejowy i chciałem sprawdzić jak grzeją grzejniki przed sezonem zimowym. Okazało się ze dwa grzejniki działają dobrze, reszta jednak jest zimna. Odpowietrzyłem je, z kilku lekko poleciało powietrze a z kilku w ogóle, jednak z żadnego z tych które nie grzeją nie leciała w ogóle woda. Podejrzewam że...
Gdy się tak robi jak napisałem to szczelinę się sprawdza zaraz pod progiem w cylindrów by pierścienie nie popekaly jak się nagrzeja. Ważne jest to by olejowy pierścień był jednolity a nie z kilku części bo inaczej nie da się do szlifować. Mam pytanie czemu go rozebrales? Olej palił czy ciśnienie na cylindrach słabe?
Układ z pobraniem sygnału przez dwie diody z elektromagnetycznych włączników łatwo oszukać. Na skrzyni powinny być otwory do mierzenia ciśnienia oleju zaślepione gwintowanymi korkami. Korków jest kilka do różnych kanałów. Można wkręcić włącznik ciśnieniowy zamiast korka w kanał olejowy pomiędzy pompą a rozdzielaczem. Na postoju ciśnienie w nim jest...
Palnik, który posiadasz potrafi sprawiać sporo problemów. Czy serwisant ustawiał ciśnienie oleju na podstawie manometru wkręcanego w pompę? Czy serwisant wykonał analizę spalin? Jeżeli odpowiedź jest NIE to wezwij innego serwisanta.
Wiadomo że potrzebujesz wąż wysoko ciśnieniowy , pistolet z wymiennymi dyszami i regulacją ciśnienia albo w pistolecie lub na pompie. Do tego pompa musi mieć manometr, olejowy najlepiej oraz zawór przepustowy co będzie zamykał ciśnienie wewnątrz pompy przy zamkniętej dyszy wylotowej pistoletu.No i przekładnia musi być żeby obroty współgrały . Jeszcze...
Witam, Problem dotyczy auta Ford Escort 1.6 16V Zetec, 90 KM. Ciśnienie oleju mierzone zaraz po odpaleniu wynosi ok. 5 bar. Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika (do ok. 2000 obr/min) ciśnienie oleju rośnie do 7 bar. Po chwili samochód gaśnie i przy ponownej próbie odpalenia występuje odgłos braku kompresji. Jak silnik się nagrzeje, wszystko...
Moim zdaniem to trzeba sprawdzić smog olejowy później chłodnice oleju ,a jak to nic nie da to jakis kanał w silniku jest mało drożny.Warto też spróbować jakieś płukanki do silników.
Skoro rośnie ciśnienie w obiegu CO, to mogą być 2 przyczyny: brak ciśnienia powietrza w naczyniu przeponowym, lub niepoprawne zmontowanie wymiennika po czyszczeniu. Sprawdź to. Opróżnij instalację przy naczyniu i sprawdź to ciśnienie. Manometrem od kół samochodowych. Powinno być ok 1 bara. W razie zbyt niskiego, dopompuj
Witam, na początek jestem totalnym laikiem w temacie. Kupiłem kompresor olejowy Kraft -Dele KD402 ze zbiornikiem 100l. Kompresor posiada dwa wyjścia pod wąż ciśnieniowy z manometrami. Na każdym manometrze pokazuje 8 barów i włącza się przy 4 barach. Mój problem polega na tym, że posiadam pistolet do malowania Erbauer mini, gdzie mogę zastosować max....
Witam. Jak w temacie... Na próbę zamontowałem palnik olejowy (pożyczony) do pieca zębiec KWKD 15kW i jestem bardzo miło zaskoczony z testów a zwłaszcza z wygody ;) teraz w okresie "przejściowym" jest niewygodne opalanie węglem ale wrócę do tematu... palnik pożyczony od kolegi nic nie regulowałem - na tabliczce miał napisany zakres mocy 18-35kW i założona...
Zamówiłem kompresor olejowy THM MB 2050 50L 1,5 KW za 359,10zł. PARAMETRY TECHNICZNE Moc silnika 1.5 KW/2 KM Napięcie pracy 230/240V - 50 Hz Ciśnienie maksymalne 8 barów Pojemność zbiornika powietrza 50 litrów Wydajność powietrza 200 litrów/min Smarowanie olejowe Prędkość obrotowa silnika 2800 obr/min Model urządzenia THM 2050 Producent urządzenia THM...
ciśnienie nagrzewnica olejowy ciśnienie palnik olejowy regulacja ciśnienie olejowy
ciężka odpalać ciepłym silnik cisco naprawa kupno używanej karty
Reset dekodera Horizon, Polsat Box, Orange – czy kasuje nagrane programy DVR i Cloud-PVR? DeLonghi Magnifica - świecący wykrzyknik: przyczyny i rozwiązania