Hej kolego i co miało winę?
Do sprawdzenia panewki główne oraz korbowodowe. Należy również sprawdzić wałki rozrządu.
Skoda Roomster 2007 rok, 1.6 16V. Kontrolka ciśnienia oleju zaświecą się na wysokich obrotach. Wymienione bylo: pompa, olej z filtrem, czujnik, zawór w filtrze oleju. Ciśnienie na niskich obrotach 0.5 Bara, po dodaniu gazu nie wzrasta. Silnik pracuje prawidłowo, rowno, nie nie stuka. Mamy auto dwa lata, wiosna wymieniony był kompletny rozrząd.
Słabe ciśnienie oleju
Strasznie cienkie ciśnienie
Co wy tak do tych pierścieni. Jak by pierścienie poszły to brał by olej a i kopciło by z korka oleju czy odmy. W pierwszej kolejności i nawet bez zdejmowania głowicy - zawory do weryfikacji. Może zdjąć nawet pokrywę i sprawdzić czy zawór nie podbity. Pozdrawiam. Pierścienie przy pomiarze i próbie olejowej sporo poprawiają - było robione na mokro?
W silniku sa dwa czujniki ciśnienia oleju. Poszukaj tego drugiego
Ciśnienie oleju jest "mierzone" od 2 tys. obr/min. Tzn. że w silniku nie będzie oleju, a użytkownik podczas jazdy nie przekroczy 2 tys. obr/min to nie zapali się kontrolka ostrzegawcza. Proponuję zacząć od pomiaru ciśnienia oleju. Koszt zależy od fachowości warsztatu.
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
A teraz inna sprawa. Skoro ten mazut dostaje się już do wtryskiwacza - jak wygląda sam parownik? W starych generacjach była śruba do spustu tego. W nowych jeszcze nie widziałem - może nie te widziałem co trzeba? Mogę się wypowiedzieć tylko o tych reduktorach z którymi miałem do czynienia. Faktycznie w reduktorach w instalacjach I, II, a może i III...
Sprawdzić poziom oleju, najlepiej zrobić diagnozę manometrem który pokaże czy czujnik oleju jest ok i czy silnik ma odpowiednie ciśnienie oleju... Odma powinna być szczelna bo może olej wydmuchać jak silnik pracuje, nie wolno- jakby się okazało ze silnik nie ma smarowania to szybko się silnik zatrze.
Kolego sprawdź ciśnienie na zimnym i na gorącym silniku czujnikiem ze wskazówka (manometrem) i wtedy bedziesz miał dokładny pomiar czy to wina czujnika czy czegoś innego np.pompy olejowej.
Witam, mam problem z cisnieniem oleju w Polonezie caro 1.5 gle w gazie:) Wszystko bylo ok ale w pewnym momencie zauwazylem ze cisnienie trzyma sie dosc nisko ponizej 0.2 i w pewnych momentach spada parwie do zera nie zawsze ale jest :P na jalowym trzyma cisnienie a jak dam mu wiecej gazu to cisnienie czasami spadnie do zera zalezy jak mu sie widzi :D...
Ja bym sprawdził miernikiem ciśnienia jakie jest realne ciśnienie
Witam, dwa dni temu miałem robioną uszczelkę pod głowica. Cały czas zapowietrzajacy sie układ chłodzenia (przelewało sie w nagrzewnicy) do tego przejechane 130tyś. Wszystko Ok auto chodzi pali na wszystkie cylindry, ale dzis zauważyłem że po otworzeniu korka wlewu oleju wydostaje sie z niego ciśnienie. Przykładając rękę czuć, że dmucha powietrze. Pytanie...
Witam. Problem się zaczyna od przyciągnięcia auta z pękniętym paskiem rozrządu. Zdjąłem głowicę została sprawdzona na szczelność wymienione zawory wszystkie ssące i szlif głowicy. Przy okazji wymienione świece bo nie były w dobrym stanie i oczywiście Kpl. uszczelek itp. rozrząd pompa wody. Po złożeniu wszystkiego nagrzaniu auta wyskakuje kontrolka STOP...
Witam. "Skacząca" wskazówka na mierniku przy pomiarze cisnienia oleju nie daje mi spokoju od około miesiąca. Dla starych wyjadaczy to pewnie prosta i banalna sprawa ale przyznam, że ja osobiście nie spotkałem się z tym wcześniej a mierzyłem już na kilku samochodach i nie zaobserwowałem jak dotąd podobnego zjawiska. Co to może być? Poniżej filmik prezentujący...
Witam, mam mały problem gdy pompuję opony. Na stacji z automatycznym pompowaniem kół gdzie ustawia się wartość ciśnienia ustawiam na 2,2 i tyle wskazuje więc odjeżdżam. Podjeżdżam na stację z ręcznym pompowaniem kół i okazuje się że w każdym kole jest 1,7 i muszę dopompować do 2,2 wtedy jest dobrze. Powiedzcie mi co jest prawdą automat do pompowania...
Witam posiadam pewien problem związany z prasą hydrauliczną (samoróbka). Posiadam pompę 4.3l/min która powinna dawać 250bar maksymalnie 300 moja daje 150 i odnośnie tego mam pytanie. Zbiornik oleju mam podwieszony ok 1m nad pompą czy ma większe znaczenie to czy będzie w nim 5l czy 10l oleju jak siłownik jest wysunięty nie brakuje go, ale chodzi mi tak...
Posiadam ciągnik c4011 z dwoma filtrami olejowymi. Silnik jest po remoncie kapitalnym czyli szlif wału nowe panewki nowa pompa olejowa bez zaworu ponieważ jak wiadomo zawór jest przy filtrach,a ciśnienie oleju jest 04 na wolnych obrotach,a na maksymalnych10,a wskazówka zegara chodzi jak obrotomierz przy motocyklu etz czyli im wyższe obroty tym więcej...
Witam wszystkich kupiłem Audi A4 1.8 20v i mam z nim problem. Mógł by ktoś mi doradzić co może być przyczyną . Gdy samochód rozgrzeje się do odpowiedniej temperatury podczas jazdy do prędkości 70km/h nie ważne ja jakim biegu zapala się kontrolka oleju. Wymieniłem olej i wszystkie filtry i problem dalej istnieje. Kazałem mechanikowi sprawdzić ciśnienie...
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia. Ok, sprawdzę tą wiązkę, ona idzie do licznika? Mierzone w ogóle ciśnienie? Wartość to standardowo minimum 2 bary przy 2k obrotów i gorącym silniku. Sprawdzałem, wartości masz w moim poście wyżej.
Jeśli tak dobrze wiesz to czemu nie naprawisz tylko pytasz tu? Tam nie ma żadnych więcej elementów poza wymienionymi w temacie. Reszty się domyśl. Polecam zapisać się do systemu Erwin grupy vag wyszukać serwisowke dla audi i porównać z dowolnym VW skoda czy Seatem. Nie ma żadnych dodatkowych elementów. Zresztą prościej można to sprawdzić w każdej ogólnodostępnej...
Czy ktoś może pomóc? Jedynie kontrolnie pomierzyć manometrem ciśnienie w arterii olejowej. Objaw klasyczny dla dużego zużycia panewek wału korbowego.
Do sprawdzenia ciśnienie oleju na zagrzanym silniku.
Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
Witaj wlej 10W/40 półsyntetyczny i sprawdź ciśnienie oleju.
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
Chodzi mi o korek od wlewu oleju, Obrzyga jak obrzyga, ale czy ma to wpływ na ciśnienie oleju?
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
I nie wiadomo jakie jest ciśnienie oleju - czy jest zbyt duże i wypycha olej czy faktycznie to turbo jest źle zrobione. Osobiście gdy muszę wymienić turbo kupuje używane.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Przy wymianie i po robocie nowej pompy oleju był manometrem sprawdzane ciśnienie oleju. Jestem tuż po kolejnej wizycie i wymianie 2 czujników pod filtrem olejowym oraz zaworu sterującego zmianą ciśnienia oleju nad miską olejów, ponadto wymieniłem po 1500km docierania silnika na olej Castrol 5 w 30 i orginalny filtr. Problem włączania się czerwonej lampki...
Sonda 5 przewodowa. Według Autodaty na biegu jałowym na na pinie 51 sterownika silnika napięcie 3.8V a na pinie 70 4.3V jak dobrze pamiętam. Czas wtrysku 4 ms. Korekty jeszcze podam ale wydaje mi się że są bliskie 0. Wypadanie jest już na biegu jałowym. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie...
Witam. Pacjent Skoda Fabia 2 1,4 16V BXW 2009. Problem jaki mam to tzw. turbo dziura między 2000 a 3000 obrotów na każdym biegu. Jak delikatnie jadę to tego nie ma. Wymieniłem: Świece, kpl. Rozrząd, Filtry powietrza, paliwa i oleju bo olej też zmieniałem, Tłumiki końcowy i środkowy, Patrzyłem do katalizatorów dołączam filmiki, Przepustnice, Zmierzyłem...
Ok. Właśnie wybieram się i posprawdzam tak jak napisałeś. Napiszę co wynikło.Dziekuje za wskazówki. Dodano po 4 Oczywiście.Uszczelka dobrana. Wystawanie tłoka 1.2 a więc wychodzi nominał. Victor reinz chyba nominał to 1.55 Dodano po 2 Oczywiście.Uszczelka dobrana. Wystawanie tłoka 1.2 a więc wychodzi nominał. Victor reinz chyba nominał to 1.55 https://obrazki.elektroda.pl/5589401700_...
W miejscu czujnika zmierz ciśnienie oleju a on prawdę ci powie bo może ciśnienie słabe i wywala błąd
Witam, mam problem z silnikiem 1.2 Tsi . 2013 cjz. OD jakiegos czasu dośc duzo pobiera oleju (ok 0,8 L na 500 km). Początkowo padło na turbine gdyż po zdjeciu dolotu widać ślady oleju w dolocie. Po wymontowaniu turbiny ocena fachowca była jednoznaczna ze juz na pierwszy rzut oka ta turbina nie wyglada na złom i zeby sprawdzić czy olej swobodnie spływa...
Podstawowa diagnoza OBD2 pokazała kilka rzeczy, - profesjonalna diagnostyka już dużo mniej i wg. opisu jakie działania były podjęte: "...czujnik różnicy ciśnień wykazuje niestandardowe parametry (podczas pracy silnika OK), - jednak bez zapłonu wartość jest ujemna, spotkaliście się z taką sytuacją? Na ten moment błędy wykasowane i parametr ilości spalin...
Obstawiam czujnik ciśnienia oleju. Najpierw proponuję sprawdzić, czy ciśnienie jest prawidłowe manometrem.
Tu są dwie kontrolki czerwona i pomarańczowa. Czerwona od oleju. Po zapłonie masz test czyli zapala sie na kilka sekund i gaśnie. Jak nie ma ciśnienia oleju to mruga z częstotliwością około sekundy i jest dodatkowo sygnał dźwiękowy pisk lub bonk. Gdy ciśnienie jest ok a poziom za niski to masz pomarańczową kontrolkę i też sygnał dźwiękowy. Reset kontrolki...
Podłaczyłem manometr. Co prawda gwint nie jest calowy i z tym był pewien problem, ale ciśnienie na rozruszniku było 1 bar, a jak zaczął pracować przekroczyło 3 bar i tego się już nie dało uszczelnić przez docisk ręką. Ciśnienie jest OK. Czujnik ciśnienia sprawdziłem pompką z manometrem. Zwiera styki przy 1 bar i w okolicach tego ciśnienia na spadku...
Witam Kolegów. :) Sprawa ma się tak - Skoda Fabia 1.4 44kW, po wymianie oleju zaczęła piszczeć 3 krotnie kontrolka oleju, 5 mignięć no i po tym zazwyczaj gaśnie, choć ostatnio coraz mniej. Ciśnienie oleju jest w porządku, olej taki sam jak wcześniej 10W-40, czujnik wymieniony, nadal to samo. Zazwyczaj zaczyna piszczeć na dużych wybojach i przy dłuższej...
Nie jeździj bo jeśli to nie czujnik lub elektryka, to silnik nie ma smarowania i pogłębiasz jego zniszczenia. A przyczyną może być uszkodzony czujnik, elektryka a jeśli faktycznie jest niskie ciśnienie to skrajnie niski poziom oleju, skrajnie zużyty olej lub wymieszany z benzyną, zatarty lub zużyty silnik, uszkodzona pompa lub jej zawór przelewowy.
A ciśnienie oleju spada poniżej 0,5 bara.
Przede wszystkim zmierzyć ciśnienie oleju. Jeżeli będzie nie właściwie wtedy szukać przyczyny.
Luz popychaczy w gniazdach sprawdź , ciśnienie oleju jest jak trzeba ?
Sprawdź czy odma jest w porządku jeśli była zapchana to mogło wypchnoć usczelniacze. Objaw np ciśnienie pod korkiem oleju cieknący olej z uszczelnień miski. Itp jeśli nie można spróbowac zrobić płukanką. I wla po wszstki świeży olej.
Wymień czujnik ciśnienia oleju. W skodzie Fabii miałem taki sam objaw. Sprawdz jeszcze czy ten czujnik nie jest zaolejony. U mnie wydostawał się przez niego olej. Gdyby było to ciśnienie oleju kontrolka nie gasłaby wcale. O sprawdzeniu poziomu oleju nie będe pisał bo rozumie , że to zrobiłeś przed napisaniem pytania na forum
Poproszę o numer do oleju do dyferencjału. Jak już wymieniać to wszystko. dziś dziwny objaw jak by się 4x4 załączało podczas jazdy(podczas popuszczania gazu takie szarpanie) Tu fajny filmik pokazujący cały układ i śruby spustowe z dyfra i haldexu. https://www.youtube.com/watch?v=0bBzUDta... Dziś się podepnę interfejsem. poproszę tylko namiar/kod w programie...
Sprawdź ciśnienie manometrem - może czujnik wariuje.
cześć, możecie pomóc w odczycie danych z urządzenia diagnostycznego OBD2 i aplikacji do odczytu Car Scanner: - pacjent to Skoda Octavia 3 activ 1,6 TDi (problem pojawił się w raz z niezakończonym cyklem wypalania DPF) Samochód nie przeszedł w tryb awaryjny i kontrolka DPF zniknęła na dłuższej trasie, jednak pozostał zapalony CHECK + kontrolka świec...
Skoda Octavia II 2011 r. Mam problem z zapalającą się kontrolką ciśnienia oleju. Ewentualną usterkę postanowiłem wyeliminować przez wymianę czujnika na nowy. Po wymianie kontrola nadal świeci. Ciśnienie oleju było sprawdzane, jest ok., poziom oleju prawidłowy. Jaka może być inna przyczyna zapalającej się kontrolki? Proszę o ewentualna podpowiedź.
W sumie to olej w skrzyni jest dużo mniej wysilony niż w silniku (brak spalania, mniejsze przeciążenia, itd). Co do nalewania do skrzyni - butelki z olejem miały w korku specjalną rurkę około 7 cm i średnicy zewnętrznej 10 mm. Kupiłem odpowiedni wężyk i zalewanie skrzyni zrobiło się dziecinnie proste. Nie jest to metoda dla zawodowców (zbyt długi czas,...
Witam jak w temacie skoda 100 z silnikiem 1.0, silnik z tyłu chłodnica tak samo chłodzona nawiewem powietrza z boków auta. Objawy przegrzewający się silnik i pozytywnie wychodzący test spalin w układzie chłodzenia. Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw...
Witam.U mnie był podobny problem ale to benzyna 1,8 20V .Winna była pompa oleju(zbyt duże ciśnienie i zawory opadły na szczęście nie na tyle by uszkodzić tłoki lub odwrotnie)
Witam co do oleju na silniku to nie jest wielki probrem problemem jest duża ilość oleju w filtrze powietrza i gażniku wiem, że nie wielki ilości magą tam być wypychane do przepalenia ale nie 0,1l i występujące z tym braki ciśnienia
Witam, mam problem ze swoją Skodą. Czytałem już o podobnych problemach na innych forach ale wciąż nie mogę znaleźć odpowiedzi. Samochód szarpie dosyć mocno w trakcie jazdy na wolnych obrotach ( problem ustępuje kiedy zredukuję bieg i zwiększę obroty), dodatkowo podczas szarpania wyskakują następujące kontrolki: świece żarowe, ABS i ciśnienie w oponach...
skoda ciśnienie oleju skoda kontrolka ciśnienie oleju czujnik ciśnienie oleju skoda
lodówki bosch opinie transformator termistor zamrażarka wymiana termostat
naprawa parownika lodówki kuchnia gazowa
Alstom RTX 133 – wartość rezystora R1 w przekaźniku czasowym, warianty napięciowe RTX-133 230V Schneider – wartość rezystora R1, typ, zamienniki, objawy uszkodzenia