Słabe ciśnienie oleju
Witaj wlej 10W/40 półsyntetyczny i sprawdź ciśnienie oleju.
Do sprawdzenia panewki główne oraz korbowodowe. Należy również sprawdzić wałki rozrządu.
Strasznie cienkie ciśnienie
Hej kolego i co miało winę?
W silniku sa dwa czujniki ciśnienia oleju. Poszukaj tego drugiego
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
No to już wiesz czemu nie ma ciśnienia oleju... Trzeba sprawdzić gaźnik ogólnie to nazywając układ paliwowy.
Ja bym sprawdził miernikiem ciśnienia jakie jest realne ciśnienie
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
Chodzi mi o korek od wlewu oleju, Obrzyga jak obrzyga, ale czy ma to wpływ na ciśnienie oleju?
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Do sprawdzenia ciśnienie oleju na zagrzanym silniku.
W pompie oleju jest zaworek upustowy(miałem to u siebie zaworek się zaciął i zawory opadły)Raczej pompa oleju do wymiany.
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Jaki silnik , jakie ciśnienie ?
W miejscu czujnika zmierz ciśnienie oleju a on prawdę ci powie bo może ciśnienie słabe i wywala błąd
Obstawiam czujnik ciśnienia oleju. Najpierw proponuję sprawdzić, czy ciśnienie jest prawidłowe manometrem.
Sprawdzić poziom oleju, najlepiej zrobić diagnozę manometrem który pokaże czy czujnik oleju jest ok i czy silnik ma odpowiednie ciśnienie oleju... Odma powinna być szczelna bo może olej wydmuchać jak silnik pracuje, nie wolno- jakby się okazało ze silnik nie ma smarowania to szybko się silnik zatrze.
Chodzi o ciśnienie oleju? Nie chodzi o: Ciśnienie sprężania Normalny 10.0 - 13.0 (bar) Minimum 7.5 (bar) Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej 3.0 (bar)
Przede wszystkim zmierzyć ciśnienie oleju. Jeżeli będzie nie właściwie wtedy szukać przyczyny.
Kolego sprawdź ciśnienie na zimnym i na gorącym silniku czujnikiem ze wskazówka (manometrem) i wtedy bedziesz miał dokładny pomiar czy to wina czujnika czy czegoś innego np.pompy olejowej.
Sprawdź ciśnienie manometrem - może czujnik wariuje.
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
Zapali się dopiero gdy silnik będzie pracował, a ciśnienia nie będzie.
Ciśnienie sprawdź
Luz popychaczy w gniazdach sprawdź , ciśnienie oleju jest jak trzeba ?
Gdzieś ciśnienie ucieka. Do sprawdzenia panewki , głowica. Nie jeździć nim bo może się uda jeszcze silnik uratować
Rodzaj oleju nie jest powodem świecenia kontrolki, przecież ciśnienie jest drastycznie niskie. Szukać na którymś z punktów smarowania muszą być nadmierne luzy, albo uchylona zaślepka.
Brak ciśnienia oleju lub uszkodzenie czujnika oleju. Sprawdź poziom oleju a najlepiej oddaj do mechanika
A ciśnienie oleju spada poniżej 0,5 bara.
Jeśli tak dobrze wiesz to czemu nie naprawisz tylko pytasz tu? Tam nie ma żadnych więcej elementów poza wymienionymi w temacie. Reszty się domyśl. Polecam zapisać się do systemu Erwin grupy vag wyszukać serwisowke dla audi i porównać z dowolnym VW skoda czy Seatem. Nie ma żadnych dodatkowych elementów. Zresztą prościej można to sprawdzić w każdej ogólnodostępnej...
Inspekcja sygnalizuje, że wymiana już za 1200 km, czyli w zasadzie niedługo:D Zmartwiło mnie tylko to ciśnienie, czy to może być coś poważnego i czy często zdarza się taka usterka?
Poproszę o numer do oleju do dyferencjału. Jak już wymieniać to wszystko. dziś dziwny objaw jak by się 4x4 załączało podczas jazdy(podczas popuszczania gazu takie szarpanie) Tu fajny filmik pokazujący cały układ i śruby spustowe z dyfra i haldexu. https://www.youtube.com/watch?v=0bBzUDta... Dziś się podepnę interfejsem. poproszę tylko namiar/kod w programie...
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
Witam.U mnie był podobny problem ale to benzyna 1,8 20V .Winna była pompa oleju(zbyt duże ciśnienie i zawory opadły na szczęście nie na tyle by uszkodzić tłoki lub odwrotnie)
Jestem po kolejnym remoncie całkowitym silnika nic się nie włącza...wałki balansujące i uszczelki nowe w silniku pomogły osiągnąć na jałowym biegu 2 bary ciśnienie....jak ktoś szuka fachowca to w okolicy wawy mogę polecić od samochodów vag.....pzdr
A może zacznij od początku i wkręć manometr w miejsce czujnika i sprawdź ciśnienie?
Napisz dokładnie jaki to silnik. Z tego co opisujesz stawiam na uszczelkę pompy oleju.
I nie wiadomo jakie jest ciśnienie oleju - czy jest zbyt duże i wypycha olej czy faktycznie to turbo jest źle zrobione. Osobiście gdy muszę wymienić turbo kupuje używane.
sprawdz cisnienie oleju?
Sprawdź czy odma jest w porządku jeśli była zapchana to mogło wypchnoć usczelniacze. Objaw np ciśnienie pod korkiem oleju cieknący olej z uszczelnień miski. Itp jeśli nie można spróbowac zrobić płukanką. I wla po wszstki świeży olej.
Zmierz ciśnienie oleju to się dowiesz. Panewki za niedługi czas dadzą o sobie znać niemiłym klekotem.
Wymień czujnik ciśnienia oleju. W skodzie Fabii miałem taki sam objaw. Sprawdz jeszcze czy ten czujnik nie jest zaolejony. U mnie wydostawał się przez niego olej. Gdyby było to ciśnienie oleju kontrolka nie gasłaby wcale. O sprawdzeniu poziomu oleju nie będe pisał bo rozumie , że to zrobiłeś przed napisaniem pytania na forum
A teraz inna sprawa. Skoro ten mazut dostaje się już do wtryskiwacza - jak wygląda sam parownik? W starych generacjach była śruba do spustu tego. W nowych jeszcze nie widziałem - może nie te widziałem co trzeba? Mogę się wypowiedzieć tylko o tych reduktorach z którymi miałem do czynienia. Faktycznie w reduktorach w instalacjach I, II, a może i III...
Sonda 5 przewodowa. Według Autodaty na biegu jałowym na na pinie 51 sterownika silnika napięcie 3.8V a na pinie 70 4.3V jak dobrze pamiętam. Czas wtrysku 4 ms. Korekty jeszcze podam ale wydaje mi się że są bliskie 0. Wypadanie jest już na biegu jałowym. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie...
Zaworu N205 puki co nie wymieniałem, ale zastanawia mnie to ciśnienie oleju bo 1,3 to za mało jest, poza tym po dłuższym postoju i po odpaleniu przez ok 5s silnik chodził tak jakby tego smarowania nie było. Dodano po 25 Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał...
Wlej do tego cylindra co nie ma ciśnienia trochę oleju, i sprawdź czy ciśnienie wróciło jeżeli tak to prawdopodobnie pierścienie a jeżeli nie to szukaj dalej tak jak napisał"DriverMSG"
Tu są dwie kontrolki czerwona i pomarańczowa. Czerwona od oleju. Po zapłonie masz test czyli zapala sie na kilka sekund i gaśnie. Jak nie ma ciśnienia oleju to mruga z częstotliwością około sekundy i jest dodatkowo sygnał dźwiękowy pisk lub bonk. Gdy ciśnienie jest ok a poziom za niski to masz pomarańczową kontrolkę i też sygnał dźwiękowy. Reset kontrolki...
W sumie to olej w skrzyni jest dużo mniej wysilony niż w silniku (brak spalania, mniejsze przeciążenia, itd). Co do nalewania do skrzyni - butelki z olejem miały w korku specjalną rurkę około 7 cm i średnicy zewnętrznej 10 mm. Kupiłem odpowiedni wężyk i zalewanie skrzyni zrobiło się dziecinnie proste. Nie jest to metoda dla zawodowców (zbyt długi czas,...
Czy silnik pracuje na właściwym oleju, tj. sugerowanym przez producenta auta. Rozgrzany olej jest jak wiadomo rzadszy, więc ma też wpływ na ciśnienie w magistrali olejowej silnika. Zamontowano czujnik i filtr oleju sprawdzonego producenta, czy podróbkę.
Podłącz zwykły manometr,ciśnienie powinno być w granicach od 1atm. do 3atm.Jego wielkość uzależniona jest od obrotów, temperatury,rodzaju oleju itp.Sprawa jest bardzo ważna,grozi awarią silnika.
Witam Kolegów. :) Sprawa ma się tak - Skoda Fabia 1.4 44kW, po wymianie oleju zaczęła piszczeć 3 krotnie kontrolka oleju, 5 mignięć no i po tym zazwyczaj gaśnie, choć ostatnio coraz mniej. Ciśnienie oleju jest w porządku, olej taki sam jak wcześniej 10W-40, czujnik wymieniony, nadal to samo. Zazwyczaj zaczyna piszczeć na dużych wybojach i przy dłuższej...
Pomyśl trochę - masz zbiornik z separatorem (filtrem) przed filtrem masz ciśnienie ze 13 bar( bo wywala ci zawór bezpieczeństwa) za filtrem 4bary - wniosek? Druga sprawa to stan oleju i pozostałych filtrów . Piaskujesz tym kompresorem - stan oleju i pozostałych filtrów tj. powietrza i oleju.
Używałeś tych blokad wcześniej na innym aucie? Kiedyś kupiłem takie blokady z Tesamu - były źle wykonane i nie dało się ich założyć, musiałem wymienić. Przy zerwanym łańcuchu może wadliwe blokady dało się założyć przestawiając rozrząd. W następnej kolejności sprawdziłbym czy nie zanika zasilanie na czujniku wałka podczas jazdy, oraz ciśnienie oleju...
Witam . Od niedawna jestem posiadaczem samochodu skoda octavia 1,9tdi z 99r i zastanawiam się nad tym czy ktoś nie kombinował wcześniej coś w instalacji elektrycznej ponieważ kontrolka od ciśnienia oleju gaśnie już przed uruchomieniem silnika. Czy w skodach to normalne?
Na nic. Gdybyś miał czym, to byś zmierzył sobie ciśnienie wytwarzane przez pompę wspomagania na rozgrzanym oleju. Załóż kolejną używaną - może tym razem trafisz na dobrą. Ewentualnie kup nową.
Wczoraj po zajrzeniu pod maskę swojej Skody Fabii 1.2 HTP (2007 r.) zauważyłem dość niepokojąco wyglądające plamy oleju przy czujniku ciśnienia oleju. Postanowiłem w tej sytuacji sprawdzić poziom oleju i ku mojemu mocnemu zaskoczeniu i niepokojowi okazało się, że jest prawie pusto, a olej był wymieniany około 1,5 miesiąca temu i przejechane jakieś...
A gdzie znajduje się ten odstojnik bo jak wejdę pod samochód to widzę tylko 2 rury które wchodzą do IC, a gdy ściągnąłem wąż przy turbinie a druga osoba trzymała 2 tys.obrotów to ciśnienie było bardzo słabe ,prawie mogłem zatkać ręką wylot.
A może podpiąć się pod czujnik ciśnienia oleju ?
Próbujesz coś zdziałać od czterech dni. Pojedz do warsztatu, zapłać im za godzinę pracy i ci powiedzą bo zmarnujesz kolejne cztery dni i dalej nic nie będziesz wiedział bo na odległość nikt nie zbada ci samochodu. Rozumiem, że od wymiany do wymiany bierze ci około 3,5 litra? Jeśli wchodzi 4,5 to zlewasz tylko litr? Płyn chłodniczy znika ale w jakiej...
Mogła ci się zatkać odma odpowietrająca silnik. Albo powoli pojawiają się przedmuchy. Masz po prostu podniesione ciśnienie w skrzyni korbowej Na pracującym silniku odkręć korek i obserwuj, czy nie ma wyraźnego dymienia. Jesli nie, to jak radził hzal, wymień uszczelniacz.
witam ta " margaryna" to olej zmieszany z woda ( dokładniaj parą)i to tworzy taki właśnie nagar , jeśli występuje w dużych ilościach świadczy to o przedostawaniu sie wody albo z układu chłodzenia , albo z cylindrów do komory smarującej , najpierw dogrzewaj silnik na benzynie , zwiększone spalanie może powodować równierz zbyt małe ciśnienie w ogumieniu...
Witam. Pacjent Skoda Fabia 2 1,4 16V BXW 2009. Problem jaki mam to tzw. turbo dziura między 2000 a 3000 obrotów na każdym biegu. Jak delikatnie jadę to tego nie ma. Wymieniłem: Świece, kpl. Rozrząd, Filtry powietrza, paliwa i oleju bo olej też zmieniałem, Tłumiki końcowy i środkowy, Patrzyłem do katalizatorów dołączam filmiki, Przepustnice, Zmierzyłem...
Z przodu bloku silnika są dwa czujniki jedno pinowy drugi dwu pinowy. Jedno pinowy na pewno ciśnienie oleju bo go wymieniałem. drugi dwu pinowy od prędkości obrotowej silnika. Przykro mi. Nie mam więcej rysunków poglądowych silnika.
Witam, mam problem z silnikiem 1.2 Tsi . 2013 cjz. OD jakiegos czasu dośc duzo pobiera oleju (ok 0,8 L na 500 km). Początkowo padło na turbine gdyż po zdjeciu dolotu widać ślady oleju w dolocie. Po wymontowaniu turbiny ocena fachowca była jednoznaczna ze juz na pierwszy rzut oka ta turbina nie wyglada na złom i zeby sprawdzić czy olej swobodnie spływa...
Witam. Ostatnio robiłem mały remont silnika 1.4 8V MPI AQW (jednostka czeska). Wymieniiłem wszystkie szklanki (popychacze hydrauliczne), następnie wykonałem nastawę napięcia wstępnego poprzez dokręcenie 2 obrotów śrubką regulacyjną przy niepodpartych zaworach (przekrycia wg. schematu producenta). A mimo to w silniku jak tłukło, tak dalej tłucze przynajmniej...
Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
Termostat był zakupiony w sklepie firmowym skody, mi rozwaliło go najprawdopodobniej przez złe zamontowanie przez warsztat ponieważ jedna śruba była źle wkręcona w tym miejscu w którym nastąpiło rozerwanie, teraz po wymianie jest wszytko w porządku temperatura jest delikatnie przed 90 stopniami i nigdy go nie przekracza, jeśli miał byś uszkodzoną uszczelkę...
Wystarczy sprawdzić kompresje i ciśnienie oleju żeby ocenić silnik. Przeważnie ma tych silnikach to diagnoza komputerowa nic nie daje bo uboga. W nowszych mozna więcej sprawdzić jak cisnienia oleju. Ukulawić wtryski na żądanie, kompresję sprawdzić kompem. Itd itp. A jak jest nie cwany sprzedawca to pozwoli podpiąć kompa.
Wiadomo bowiem, że woda powyżej parametrów krytycznych (powyżej temperatury 374°C i ciśnienia 221 bar) posiada zwielokrotnione zdolności katalityczne. Woda tzw. nadkrytyczna ma całkowicie odmienne właściwości od wody, którą my widzimy na codzień. Zadałbym tylko takie małe pytanko: czy w cylindrze silnika spalinowego panują takie warunki (szczególnie...
Ciśnienie sprężania jest w normie, komputer nie pokazuje żadnych błędów, silnik nie bierze oleju. Podczas wymiany uszczelki pod głowicą zauważyłem że wszystkie kable na listwie wtryskowej są dziwnie lutowane, nie wiem co było celem takich zabiegów.
Ok. Właśnie wybieram się i posprawdzam tak jak napisałeś. Napiszę co wynikło.Dziekuje za wskazówki. Dodano po 4 Oczywiście.Uszczelka dobrana. Wystawanie tłoka 1.2 a więc wychodzi nominał. Victor reinz chyba nominał to 1.55 Dodano po 2 Oczywiście.Uszczelka dobrana. Wystawanie tłoka 1.2 a więc wychodzi nominał. Victor reinz chyba nominał to 1.55 https://obrazki.elektroda.pl/5589401700_...
Witam jak w temacie skoda 100 z silnikiem 1.0, silnik z tyłu chłodnica tak samo chłodzona nawiewem powietrza z boków auta. Objawy przegrzewający się silnik i pozytywnie wychodzący test spalin w układzie chłodzenia. Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw...
To zrobiłem na samym początku. Ciśnienie 12.5 na każdym cylindrze. Jak wymieniałem uszczelkę pod głowicą to wyciągałem tuleje żeby wymienić uszczelki pod nimi. Na tulejach nawet rantu nie ma i jest orginalne honowanie. Oleju od wymiany do wymiany nic nie pobiera.
Korek oleju strzela? Sprawdź kompresje, bo wygląda, że ciśnienie idzie w blok a nie w cylinder. Może uszczelka poszła, a może zawory są do regulacji? Ogólnie sprawdź czy po zdjęciu korka od oleju spadają obroty bardzo, jak tak to niestety ciśnienie z któregoś cylindra ucieka. Raczej nie szukałbym usterki w czujnikach temperatury czy położenia wału,...
Ktoś na tym forum miał identyczny problem i jeśli dobrze pamiętam to uszkodzony czujnik w podstawie filtra oleju. Silnik ten sam auto to chyba skoda była.
Samochód do dobrego diagnosty zanim będzie za późno... Ciekawe czego nalejesz następnym razem? Lepiku, smoły? Dodano po 55 Zaczyna się problem z zaworami lub ciśnieniem oleju na górze.
Chodziło mi o to, że przez ten otwór więcej i szybciej wypłynie oleju niż zdąży nalecieć nowego W tej sprężarce masz smarowanie jak w silniku... Olej pod ciśnieniem płynie do panewek wytwarzając tam film olejowy, to co wypływa z panewek jest rozbryzgiwane na cylindry i spływa do zbiornika oleju (w SW680 z Jelcza tę funkcję spełnia miska olejowa silnika)....
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Witam, mam problem ze swoją Skodą. Czytałem już o podobnych problemach na innych forach ale wciąż nie mogę znaleźć odpowiedzi. Samochód szarpie dosyć mocno w trakcie jazdy na wolnych obrotach ( problem ustępuje kiedy zredukuję bieg i zwiększę obroty), dodatkowo podczas szarpania wyskakują następujące kontrolki: świece żarowe, ABS i ciśnienie w oponach...
Witam Pacjent to Skoda Octavia 2, 2005r 1.6 FSI. Auto dotarło do mnie z przeskoczonym łańcuchem rozrządu. Po wymianie wszystkich zaworów i poskładaniu silnika samochód pracował dobrze przez 15min. Po badaniu wyszło że ciśnienie sprężania na pierwszym cylindrze wynosi tylko 3 Bar. Po kolejnych badaniach udało mi się ustalić że na pierwszym cylindrze...
zeimp dobrz prawi. silniki mizerne. najpierw ciśnienie, zawór EGR czyszczenie i sprawdzenie. w tych silnikach ciężko cokolwiek stwierdzić. ja ostatnio wojowałem z kolejnym i co się okazało? po 130 tyś km owal na trzecim cylindrze. oleju tyle co skoda 105 pobierał.
Po co komputer? Za wysokie ciśnienie oleju podwiesza zawory to po pierwsze. Po drugie pewnie zmienna geometria lub sterowanie nią nie działa. silnik gaśnie jak sie go wkreci na bardzo wysokie obroty a pożniej strasznie ciezko go odpalić Po następnej takiej akcji odczekaj z 5min. Gwarantuje że odpali jak zawsze.
Przyjrzyj się dokładnie popychaczom hydraulicznym na tym cylindrze, czy nie są wygniecione. Miałem taką samą sytuację w Golfie AEE. Kompresja była przy badaniu, a zaraz po odpaleniu, czyli otrzymaniu większego ciśnienia oleju - ginęła. Wina leżała po stronie popychacza(był delikatnie wygnieciony - uszkodzony).
Ja bym na początku sprawdził kabelek na czujnik ciśnienia oleju a potem wymienił sam czujni ciśnienia oleju koszt nie duży a masz pewność o stanie silnika
Odepnij wtyczkę o czujnika ciśnienia oleju, albo od czujnika położenia wału.
Sprawa się komplikuje. Zmieniłem turbinę, ponieważ była zapieczona gruszka przy niej i dolot cały zawalony olejem, musiałem skrobać kolektor dolot, bo było pozapychane. Przekładałem zaworki sterujące po zmianie turbo(od sprawnej skody) i dalej to samo. Nieprawidłowe ciśnienie doładowania na mm55 w kodach błędów. Przekładałem również przepływomierz i...
Ale i chyba też nie przyczyniło się do "zmiany żeliwa w smar" bo na tulei jeszcze widać ślady obróbki... Jedyne co to tylko jakiś osad z przypuszczalnej mieszaniny... No właśnie te ślady obróbki schodzą jak zdrapka, to jest warstwa ok niecałego 1mm. Czekam aż ktoś się zgłosi, napisze i podeprze, że te tuleje były czymś takim pokrywane. Jeśli nie to...
Witam, Octavia 90km jak zimna kopci na biało, wtedy silnik chodzi nierówno po ok 1-2 min dymienie ustaje silnik pracuje stabilnie, dzień wcześniej silnik na trasie wszedł w nienormalne wysokie obroty na kilka sek, chciałbym potwierdzić czy to co mówi mechanik jest 100% trafną diagnozą - czyli skrzywiony korbowód lub dwa. Ciśnienie na tłokach : ,1- 24bar...
Pojawil sie jeszcze raz blad, o nazwie zbyt wolna praca walka rozrzadu rzad 1 uklady ssacego. Ten błąd nie wskazuje na złe ustawienie rozrządu tylko problemem albo z kołem VVT albo z przestawiaczem koła albo z ciśnieniem oleju. Miałem taki błąd w Skodzie z silnikiem 1.4 TSI. Albo zbieg okoliczności i coś się zaczyna dziać na rzeczy, albo zmierz ciśnienie...
czy ten nowy uszczelniacz należy montować na sucho czy z jakimś olejem?
Samochód to Skoda Fabia 1.4 MPI 2002 rok Samochód bez LPG Iskra powinna być wnoszę to po stosunkowo nowych świecach oraz tym że od czasu do czasu samochód odpala na 3 sekundy A jeżeli chodzi o ciśnienie wtrysku ciężko mi się wypowiedzieć wymieniłem pompę palia na nową w obawie że stara nie podaje paliwa pod odpowiednim ciśnieniem ale nie było żadnego...
Udało mi się połączyć z cablem can i było 7 błędów na zegarach sporadyczne błędy z zaniku sygnału. Samochód teraz odpala po skasowaniu błędów i jeździ bez problemu ale co jakiś czas zegary wariują tak jakby odcinało zasilanie od nich i nagle wszystko miga dziwne rzeczy komputer wyświetla że ciśnienie oleju zatrzymaj samochód itp. do tego wszystkie kontrolki...
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
Witam w zbiorniczku wyrownawczym zbiera się piana w kolorze kawy z mlekiem. Wiem że pierwsze podejrzenie to upg. Ale oleju nie ubywa, płynu nie ubywa, auto nie kopci na biało, ogrzewanie chodzi normalnie, temperatura też ok. Po spuszczeniu płynu nie pływał w nim olej miał normalną konsystencję tylko smierdzial jakby octem . Na nowym płynie znów zaczęło...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
ciśnienie oleju skoda skoda kontrolka ciśnienie oleju czujnik ciśnienie oleju skoda
połączyć laptop wzmacniacz wymiana modułu pralki candy zabezpieczenie spawarka
freetz master technics overload
Compatibility of GT-S5611 Firmware on GT-S5610 Antena odbiera tylko lokalne stacje, reszta szumi