Witam . Od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem silnika , jest to 1.4 benzyna. Pierwsze jego niedomagania zaczęły się jakieś pół roku temu i stopniowo narastały, otóż po dłuższym postoju auta około 5-8 godz odpala może za 10 razem ale jak już odpali to obroty są równomierne, nie gaśnie, nic złego nie dzieje się z obrotami i silnikiem, po zgaszeniu...
Masz całkowitą rację że sam to kupiłem i teraz się męczę ale pomijając to , zakreciłem gaz na butli i na benzynie dalej to samo przejedzie kawałek i gaśnie, odczekał chwilę i zapali i dalej to samo, czy możliwe że pompa paliwa założona jakiś zamiennik i tak się dzieje? Ciśnienie daje 6 bar
Witam, mam a klase 1,7cdi muszę czasem nawet ponad minutę kręcić rozrusznikiem, żeby odpalił - choć nie zawsze odpala. Czasem się zdarza, że pali bez problemu i nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Błędów nie łapie. Na wartościach rzeczywistych dwie rzeczy : 1. temp paliwa -28,9stopnia 2. ciśnienie na listwie nim nie wzrośnie do ponad około 140 bar...
zgasł w czasie normalnej jazdy,sprawdzenie przy pomocy OBD2 - brak błędów, czyta różne parametry.Rozrusznik kreci - immo ok . ciśnienie paliwa jakieś jest ,zaskoczy i nie pali. Konieczna diagnoza can z OBD1 - po skanowaniu wtryski - problem ! Jedyna możliwa altrnatywa skaner can z OBD1.
Kolega wyżej ci napisał,sprawdż ciśnienie paliwa
Zagadka rozwiązana - nowy filtr paliwa okazał się wadliwy i robił ciśnienie tam gdzie nie powinien . Filtr weglowy był dobry
A ten czujnik gdzie się znajduje, czy po podłączenie auta pod kompa zlokalizuje usterkę silnika ? A jak to byłby czujnik wtryskiwaczy, ciśnienie paliwa lub wtryskiwacze to chyba byłby cały czas ten sam problem z wchodzeniem auta w obroty, chyba że się mylę. Dzisiaj rano odpaliłem auto i było ok. A jak chciałem odjechać z roboty to nie wchodził odrazu...
EGR jeszcze nie rozbierałem, odpiąłem go na próbę i bez zmian. Tak wyglądają bieg jałowy: 1. Obroty: https://obrazki.elektroda.pl/7484101900_... 2. Dawka paliwa: https://obrazki.elektroda.pl/8317082400_... 3. Regulacja paliwa: https://obrazki.elektroda.pl/5020078600_... Ciśnienie paliwa przy...
Witam. Ciśnienie na listwie ma być około 4 Bar i tyle ma dawać pompa paliwa w Mercedesie Klasy A168.
Dzwoniłem zarówno sprzedaż jak i usługa serwisowa gwarancyjna i pogwarancyjna przeniesiona jest na dystrybutora czyli sprzedawcę - reasumując chcesz mieć problem kup myjkę firmy NILFISK Naprawiam myjki od wielu lat w zasadzie zasada działania ich wszystkich jest taka sama pomijając blackdecera i taniego boscha bo jak można użyć zamiast uszczelniaczy...
ODCZYT PARAMETRÓW jakie powinien być wartości prawidłowe ECU ISO Code: FD 86 2C 83 07 2013-03-15 14:06:35 CONNECTED TO: FIAT STILO 1.9 JTD Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4) ----------------------------------------... Kod ISO: FD 86 2C 83 07 Numer rysunku FIAT: 55191209 Numer sprzętu: 0281011553 Wersja sprzętu: 00...
jeśli chodzi o ciśnienie paliwa to odpada, bo na gazie identyczne osiągi ma . A co do egr to mogę spróbować ale nie podejrzewam bo na obrotach wolnych trzyma 750 i nie drgnie! pomóżta ludziska bo jak mogę koniowi spojrzeć prosto w oczy po takiej wpadce .size=9]Dodano po 3 [minuty]:[/size] jesli chodzi o wkręcanie to raczej równomiernie przez cały zakres...
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Ciśnienie paliwa?
U mnie był podobny problem, bo świece grzały dopiero poniżej 3st.cel. ale dołożyłem u elektryka płomieniówkę i pali bezproblemowo. Przecież autor pisze że silnik ZI a nie ZS. Lambda do palenia nic nie ma prawdopodobnie mieszanka nie jest wzbogacana do odpowiedniej wartości. Ile pokazuje czujnik temperatury? Jakie jest ciśnienie paliwa przed startem...
najprawdopodobniej wina regulatora ciśnienia paliwa
Std w CDI Brak ciśnienia paliwa.
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Kupiłem uzywany-sprawdzony wtryskiwacz i auto już odpala na strzał. Muszę go programować w ECU skoro ma taki sam numer i klasę co stary?
I czy w baku jest paliwo.
Naprawdę nikt nie wie co to jest?
jaki czujnik cisnienia paliwa???w zadnym z tej klasy aut nie ma czegos takiego!!cisnienie na listwie regulowane jest regulatorem podcisnieniowym!!czasowe uruchamianie pompy paliwa jest czysto elektryczne i ze sterownika!!uszkodzona moze byc sama pompa paliwa-zawor zwrotny nie trzyma cisnienia!!!!!
Dzięki za odpowiedź. Oglądałem filmik M4K jak hamowali Golfa 3 1.9 diesel właśnie na przepracowanym oleju, wcześniej już miałem takie pomysły, ale ten filmik mnie przekonał żeby działać dalej w tym kierunku. Z tego co kojarzę to Corsa była na benzynę, więc zasilając ten silnik przepalonym olejem raczej by nie pojechał. :) Tak więc z pewnością odpadają...
mam taki problem w wyżej wymienionym samochodem: -jak zimny całkiem, zapala i ma ok 500obr, nie wchodzi wyżej i często gaśnie chodzi wtedy na 3 prawe cylindry (lewa rura wydechowa zimna) -jak sie rozgrzeje chodzi na wolnych ok 700-800obr po dodaniu gazu wchodzi na max 1200obr i strzela w wydech i dolot wcześniej po rozgrzaniu jeszcze w miarę chodził...
Po pierwsze, to jest sprzęt na wyścigi, a nie do pyrkania po drodze. Silnik nie posiada termostatu dlatego wymaga rozgrzania, podczas jazdy się przechładza. Gaźnik jest zestrojony na osiągi a nie na poprawną pracę w całym zakresie obciążeń i obrotów. Po drugie, gaźnik wymaga strojenia w zależności od zastosowania, wysokości n.p.m. i ciśnienia, w instrukcji...
Problemem jest ropa naftowa, a ściślej zawartość lekkich frakcji. W petrochemii używa się dwu rodzajów destylacji: do 350 stopni pod ciśnieniem atmosferycznym z którego pozyskuje się gros paliw oraz pod obniżonym ciśnieniem dla parujących w zbyt wysokich temperaturach. Jest kilka klas ropy dzielonych w/g ilości frakcji parujących do 350 stopni, najlapsze...
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
W szustej klasie było o naczyniach połączonych - tak paliwo będzie wracać do zbiornika , śrubkę blokady masz z przodu na torksa a zworek ciśnienia z góry na specjalny klucz ale da się odkręcić płaską dziesiątką .
Żeby ustawić zapłon podjedź do warsztatu. To nie jest droga usługa. Niech powiedzą jaki był. Z radiem to też prawda jak pisze kwok. Ciśnienie paliwa jest dosyć istotne. W Astrze F 0,75 powinno być. Miejmy nadzieję, że masz średniej klasy manometr. Na tym etapie badań bym jeszcze nie regulował ciśnienia. Diagnostykę zacząłbym od wykresu sondy dla silnika...
No właśnie ubytek oleju jest, ale to dolegliwość tych silników. Zawór chce wymienić z jeszcze jednego powodu a właściwie dwoch o których nie napisałem wcześniej , mianowicie jak wiadomo jest to silnik turbo i w różnych miejscach spotkałem się ze stwierdzeniami że przez oryginalny zawór PVC są straty ciśnienia doładowania gdyż ten zawór nie trzyma ciśnienia...
Dokładnie takisam przypadek z moim mercedesemA mnie spotkał ipod komputerem wykazało ze z pompy paliwa idzie paliwo z zamałym ciśnieniem mechanik zaproponował wymiane pompy. ps.samochud nie chcial odpalić dopierona pych po wizycie umechanika i po podłaczeniu pod kompa zapalał normalnie. prosze o pomoc Samochód zabawkę na diagnostykę komputerową? Bo...
Porządna diagnostyka na SD i wtedy trzeba decydować, ale przydało by się też sprawdzić ciśnienie paliwa i świece. Kolejna nic nie wnosząca odpowiedź, autor świece zmienił a diagnostykę zalecano post wyżej. Ponieważ to notoryczne zachowanie Kolegi, miesiąc wolnego od forum! Blokada 30 dni.
Ponieważ silnik jest "cienki" przestawiono początek wtrysku na zimno się uruchomi na ciepło z wielkim trudem. Sprawdż początek wtrysku i ciśnienia na cylindrach/na zimno i na ciepło będziesz miał odpowiedż/.Rozumiem że filtr paliwa jest nowy.
Co myslicie w sprawie opisanej poniżej? jak dla mnie ciekawa sprawa. Komplikacja konstrukcji współczesnych silników z zapłonem samoczynnym (diesla) spowodowała znacznie większe obciążenia mechaniczne materiałów konstrukcyjnych. Jednym z czynników "wysilenia" konstrukcji jest zastosowanie ciśnień wtrysku na poziomie 1000-2000 bar. Ciśnienia te wytwarza...
Cześć problem mam nadal mercedes w202 2000r 2.2cdi zgasł mi pierwszy przy ruszania po 10 min kręcenia odpalił następnym razem po 5km i też po 10-15 min kręcenia odpalił potem po 10 km i tak samo odpalił jak wcześniej. Na drugi dzień wymieniłem filtr paliwa i było 1 dzień ok. Na kolejny dzień odpalił i przejechałem nim 500m i juz nie odpali. Był mechanik...
Witam . Mam poważny problem z Mercedesem A-Klasa w168 1,4 benz (168031) A140 z 2001r z LPG. Problem polega na tym że samochód pali na strzała jak jest zimny i chodzi normalnie na wszystkie cylindry ,błędów brak. Do momentu aż się przejedzie z 25km minimum, potem samochód zaczyna kuleć na jeden cylinder i wywala trzy błędy P0170, P0202 i P0300. Jak wystygnie...
Pompa paliwa nie nadaje się absolutnie . Owszem , jest w miarę cicha i może stale pracować , ale ma strasznie małą wydajność L/h przy dość wysokim ciśnieniu . Mam za to dość ciekawą pompę przepływową z C Klasy wyposażoną w 2 silniki , które mogę ustawić do pracy na zmianę .
Witam forumowiczów. Posiadam samochód taki jak w tytule, a mianowicie jest to MB w168 A140 98r. Mój problem polega na tym, iż autko bardzo ciężko odpala jak jest zimne (trzeba kręcić po 30 razy albo i lepiej :/). Czytałem już wiele tematów odnośnie takiego problemu i na ich podstawie wymieniłem niżej wymienione rzeczy, ale problem pozostał bez zmian....
Klocki i ciśnienie ok, pompa zresztą też. No ale jakby nie było c klasa paliła dużo mniej. Rozmawiałem ze znajomym który miał taki sam model z tym samym silnikiem to mu palił około 6, cały czas podkreślam, że przy spokojnej jeździe. To znowu inny znajomy ma 3.0CDI to mu pali tyle co mój a do tego jest w automacie i ma prawie 70koni wiecej. No właśnie...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
No to jak byłeś "na kompie" to dlaczego tego nie napisałeś w I poście , tajemnica? Jaki był błąd ; numer lub opis? Co sam możesz pomierzyć ,sprawdzić przy tym silniku , wiesz gdzie i jaki ma osprzęt? Co do pompy paliwa nie mam 100% pewności , pierw sprawdź ciśnienie i jej wydajność , a jeżeli tester wskazał usterkę zmotoryzowanej przepustnicy , to należy...
Witam, Chcę kupić nowego Mitsubishi Colta 1,3 95KM. Auto ma wzmocnione gniazda i następującą instalację LPG: Zbiornik - GZWM Grodków ZT 180 teroidalny 49l Wielozawór - TOMASETTO ACHILLE AT 02 Gazoszczelna obudowa - GZWM Grodków 03 (zbiorniki toroidalne) Filtr gazu - ZMW Czaja FL03 Reduktor / Parownik - AC SA R 01 Zawór odcinający - VALTEK 03 FAGUMIT...
Witam, mercedes s klasa w221 silnik benzynowy 3.5 V6 rocznik 2006. Auto nie odpala z przyczyn braku napięcia na pompie paliwa. Po podaniu napięcia na pompkę auto odpala i pracuje prawidłowo. Bezpieczniki i przekaźniki są w komorze silnika, miedzy drzwiami a deską rozdzielczą prawa strona i lewa oraz pod podłokietnikiem z tyłu auta. Zakładam, że pod...
Dzięki za naprowadzenie na układ zasilania. W tygodniu pomierzymy ciśnienia, sprawdzę przy okazji sprężanie w silniku. Dodano po 26 Jeszcze jedno pytanie do (at)domex32 : Jak sprawdzić ciśnienie na tandem pompie? Gdzie się wpiąć? Jak podłączyć się pod wyjście? Dodano po 1 (at)falubaz1 filtr paliwa (ten przy silniku) wymieniony rok temu. Ropa tankowana...
Witam.Planuje zakup agregatu, muszę decyzję podjąć do jutra rana dlatego pilnie proszę o pomoc / wskazówki. Do agregatu podłączone będą 4 odbiorniki (pompy-silniki indukcyjne) tylko w sytuacjach awaryjnych, moc 2,2 kW (4x2,2=8,8). Teoretycznie powinien dać radę ale nie jestem do końca pewien. Jak waszym zdaniem ? Silnik:2-Zyl.Diesel Zbiornik paliwa:16...
To co dokładnie podkręciłeś na pompie, dawkę czy maksymalne obroty? Która śruba? Ile zapłaciłeś za regeneracje wytrysków? Określ dokładniej miejsce wycieku, bo to dziwne że wtryskiwacze w regeneracji, a oni go nie rozbierali. Wymienili końcówki wtryskiwaczy czy tylko ustawili ciśnienie? Na dymienie i brak mocy jest wiele czynników: Filtr powietrza,...
Czy zasilane są elektrycznie wszystkie wtryskiwacze ? Czy paliwo dochodzi do odpowiednich punktów pod odpowiednim ciśnieniem ? Sprawdzić to na podstawie poniższego schematu (układ wtryskowy DELPHI 3-ciej generacji). http://obrazki.elektroda.pl/3916235700_1... Jak widać, w obwodzie paliwowym panują aż 4 ciśnienia. Zakłócenie choćby jednego...
Zagrzany olej klasy 5/40 jest rzadki a pompa olejowa jest zębata i na wolnych obrotach olej spowrotem częściowo wraca poprzez luz międzyzębny i występuje obniżone ciśnienie a co za tym idzie sygnalizacja o braku smarowania poprzez zapalenie się lampki o braku smarowania. Nie poprawiaj fabryki.Dla tego typu silników lej olej 15/w40 a lepiej nawet 10/w40...
Od kilku dni odczuwałem zapach spalin w kabinie,otworzyłem maskę ale tam suchutko.Udało mi się wstawić auto na kanał i widać że są ślady ropy z takiego gumowego kolanka pod pompą wysokiego ciśnienia.Przedłużyłem to kolanko kawałkiem węża gumowego i podłączyłem do plastikowej butelki.Po przejechaniu kilku kilometrów paliwo znajduje się w butelce , tak...
ciśnienie paliwo klasa klasa ciśnienie powietrza pompa paliwa klasa
nivona wyjęcie zaparzacza zamek stacyjki philips komunikat
suszarka bosch lnk304 whirlpool l1373
Wybuchowe zapalanie gazu w kuchence - przyczyny i rozwiązania Honda CR-V brak ładowania - przyczyny i diagnostyka