witam, walczylem kiedyś zHDI, 2 tyg, czy jak włączysz stacyjke pompa niskiego załącza sie na2-3sek, jęzeli padło sterowanie to bedzie albo 0 wysterowania pompy albo pompowac bedzie stale, na rozruchu powinien miec min 250bar na listwie, a ili powietrza ?, u mnie było ze padł sterownik pompował stale paliwo, i zalane przekazniki, sprawdż oczywiście połączenia...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Ciekawe spostrzeżenia ale chyba nierealne. coś się chyba komuś pomyliło albo nie wie o czym pisze. Wymiana filtra paliwa po 4 tys km to jakaś fanaberia ( nawet przy brudnym paliwie). I nie ma nic do tego firma. Kiedy użytkowałem C4 ( czyli trochę podobny silnik) to filtr paliwa wymieniłem po 120 tys km i to raczej nie z powodu zatkania ale dla świętego...
Problem z silnikiem 1.4 hdi Citroen c3 2004 r. Po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd "za wysokie ciśnienie paliwa", przewyższa dwukrotnie . Czy ktoś ma jakiś pomysł co się popsuło i/lub jak to sprawdzić? Dodam myślałem, że brudny filtr paliwa ale czy wówczas ciśnienie nie powinno być za niskie? Z góry dzięki za sugestie. Ps. Czy czujnik mógłby...
Cisnienie jest prawidlowe, regulator niskiego cisnienia w HPI jest na 5 bar. Rozumiem, ze sprawdzales instalacje regulatora na rampie i nie bylo zadnych anomalii. Wszystko wiec wskazuje na uszkodzony komputer. Sprawdz jeszcze na parametrach jakie jest wysterowanie elektrozaworu regulacji cisnienia rampy w czasie kiedy jest za wysokie cisnienie, i zmierz...
Witam!! Jestem początkujący na forum. Mam citroena C4 3d 1.6 hdi 90 km 2006 rok. TYP: 9hx dv6ated4. Na poczatek opisze swoje doswiadczenia z C4 ;) Od roku czasu borykałem się z różnymi problemami.. Auto bylo jako samochod przedstawicielski, moim zdaniem nie byl to dobry pomysl, zaniedbane. Rok czasu zajeło mi doprowadzenie do ładu i składu: - do kabiny...
Witam, Mam pytanie związane z prawidłowym ciśnieniem oleju w tym silniku. Szczególnie interesuje mnie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na rozgrzanym silniku na wolnych/jałowych obrotach? problem z wyskakującym powiadomieniem o niskim ciśnieniu na mocno rozgrzanym silniku. Wymieniony czujnik 2 x, filtr, olej. Pomocy
Witam wszystkich.Mam problem z citroenemC4 1.4 benzyna,Przy wysokich temperaturach na dworze pojawia mi się komunikat o niskim ciśnieniu oleju.Wymieniony filtr oleju ,czujnik ciśnienia oleju,pompa olejowa i olej.Komunikat pokazuje się ZAWSZE przy hamowaniu.Proszę o pomoc.
Witam serdecznie. Czy mógłby ktoś napisać jakie powinno być prawidłowe ciśnienie oleju w tym autku? Książka serwisowa podaje jedynie wartości dla 2000 obr/min (3 bar) i 4000 obr/min (4 bar). Mierzyłem w zeszłym tygodniu ciśnienie, auto rozgrzane (temp. płynu 90 stopni - 3 kreski na wyświetlaczu), na biegłu jałowym (obroty poniżej 1000/min) manometr...
Witam, na wstępie napiszę, że jestem laikiem samochodowym, więc nie wymagajcie zbyt wiele. Dwa lata temu kupiłem Citroena C4 1.4 1 generacji benzyna rocznik 2008, hatchback obecny przebieg 171 tyś. Po około pół roku zaczął się odzywać czujnik ciśnienia oleju - komunikat na komputerze "oil pressure to low". Od tamtej pory bujam się z nim i już brakuje...
Citroen Berlingo 1.6 hdi 75km 07rok. Samochód gaśnie po nagrzaniu. Zanim zgaśnie słychać bardzo szybkie stuki. W tym momencie zostaje zasłona dymna za samochodem, potężna chmura nie widać nic. Później odpala dopiero jak ostygnie lub jak akurat jest z góry i uda się odpalić na biegu i nakręcić na wyższe obroty z gazem w podłodze (to nie zawsze pomaga)....
Witam mam pytanie jakie powinno być ciśnienie pompy paliwa w citroenie zx 1.4i rok 1991.Pozdrawiam
Witam. Jakie powinno być minimalne ciśnienie tego silnika? Silnik ma ciepło na wszystkich garach ma po około 7 bar. Auto ma LPG i przejechane 210tyś, według licznika. Strasznie słabiutki na na benzynie i LPG, silnik chodzi prawidłowo, nie dusi się, nie szarpie, trochę przebiera na wolnych obrotach, trudny rozruch na zimno.
Witam. Jak w temacie, posiadam cytrynkę i wymieniałem świece żarowe, jednak by mieć lepszy dostęp do nich to odkręciłem przewody od wtrysków. Po skręceniu wszystkiego okazało się, że ciężko odpala nieraz kilkakrotnie muszę kręcić by odpalił, a na ciepłym silniku to praktycznie w ogóle. Przed rozbiórka OBD 2 pokazywało mi ciśnienie szyny paliwowej 110.0...
Właśnie kupiłem sobie ZX-a i przeprowadziłem test spalania w trasie. Wprawdzie odcinek tylko 100km, ale po wywiadzie przeprowadzonym wśród innych użytkowników tego auta nieco się przeraziłem bo zamiast otrzymać wynik rzędu 6l wyszło mi 8l. Dodam, że jechałem prędkością 90km/h praktycznie nie zatrzymując się. Sprawdziłem termostat wydaje się OK. Czy...
Witam, posiadam samochód Citroen C4 1.6 benz. (2006r.). Wczoraj podczas jazdy pojawił mi się napis "Oil pressure too low" oraz zapaliła się czerwona kontrolka STOP. Olej z filtrem wymieniałem trzy miesiące temu (ELF 5W-30), autko ma przejechane w sumie 31 tys. km (od ostatniej wymiany oleju około 2 tys. km). Czy ktoś z Was miał podobny problem, czy...
Witam. Citroen C3 1.4 Hdi. W samochodze padło turbo w Holandii. Jakiś Polak warsztatowiec wymienił turbo i po 15 km powtórka. Kolega ściągnął to do nas. Ciśnienie mierzone na rozgrzanym w miejscu zasilania turbo wynosi ok.2 bary, ale przy 2 tyś. obrotów spada do 1,8 bara. Po montażu pompy oleju bez zmian. Na panewkach delikatne ślady przytarcia.
Witam. Jak w temacie. Do tej pory wymieniłem : sondę lambda , czujnik temperatury , świece i przewody wysokiego napięcia , wymyłem cały monowtrysk i uszczelniłem dolot powietrza (brak oringu ) , zamontowałem brakującą rurę ssania ciepłego powietrza . Silnik teraz pracuje jak zegareczek , pięknie się wkręca na obroty , ale spalanie w mieście jest rzędu...
Witam. Ojciec był na diagnostyce komputerowej i wykryto 9 usterek. Mechanik ASO Citroena powiedział żeby samemu szukać części i gdzieś w innych warsztatach to naprawiać bo u nich zapłacę 5x więcej niż faktycznie to jest warte. PIN: 10 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - MAP; Wartość 3,59V; Granice: 4,00-5,20V PIN: 1 Impulsy zapłonowe; Wartość...
Witam, Problem z autem jak w temacie, polega na tym iż turbina przeładowuje, ale tylko przy delikatnej jeździe, o około 300mbar, przy około 1500-2200 obr/min. W momencie kiedy jadę pełnym ogniem ciśnienia pokrywają się ze sobą wręcz idealnie. Przewody podciśnieniowe sprawdzone, zaworki zamieniane między sobą, bez rezultatu, jeszcze nie dobierałem się...
witam . jakie powinno byc cisnienie robocze paliwa ,pomiedzy pompką zasilająca ze zbiornika paliwa a pompą wysokiego cisnienia w silniku 2.0 HDI?
Witam. Problem dotyczy zapalającej się na chwilę lampki ciśnienia oleju w aucie citroen c3 2006r, silnik KFU 1,4 88Km benzyna. W zeszłym roku lampka zapalała się na stałe, po mocnym rozgrzaniu silnika, nie było w tym czasie słychać głośniejszej pracy, albo jakiś dziwnych dźwięków świadczących o braku smarowania. Została wymieniona pompa oleju, czujnik...
Witam mam taki problem. Citroen C3 1.6 HDI 110 koni. A problem jest taki że auto szarpało nie miał mocy. Wywaliło błąd P0192 Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy - sygnał za niski. Kable wszystkie sprawdzone przejścia na kablach są. Został podmieniony czujnik ciśnienia na listwie i wyskoczył błąd P0193 uszkodzenie...
Witajcie. Może na tym forum ktoś nakieruje mnie na rozwiązanie problemu. Od początku. Podczas zwykłej jazdy auto zbiera się normalnie,ciśnienie zmierzone turbiny=ciśnieniu zadanemu oraz elektrozawór turbiny pracuje jak powinien-otwiera się i zamyka płynnie. Problem pojawia się,gdy staram się utrzymywać auto na stałych obrotach- w tym momencie ciśnienie...
na wolnych obrotach 8 bar, wymieniłem pompe olejową, wyczyściłem podstawe filtra oleju, przedmuchałem kanały olejowe nic nie pomogło może ktoś miał podobny problem, słyszałem o zaworze regulacji ciśnienia oleju ale nie wiem gdzie on się znajduje pozdrawiam
A co z rozrządem? tak z ciekawości... Problem występuje od jakichś 30 000 mil, rozrząd był wymieniany, ale nie pamiętam dokładnie ile mil temu, był wymieniany za nas razem z pompą wody. Masz na myśli, że mógł przeskoczyć o ząbek? Samochód pracuje idealnie jak już zapali no i przypominam, że jest to ściśle związane ze stanem paliwa w baku dlatego wykluczyłem...
Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach tak, jakby nie działał na jednym cylindrze. Po dodaniu gazu silnik zaczyna pracować normalnie, a po odjęciu gazu znowu pracuje nierówno. Czy silnik zapala normalnie od pierwszego razu, czy może są jakieś problemy, np. zbyt długie kręcenie rozrusznikiem (powyżej 2 sec)? Czy jednostka napędowa nadmiernie kopci,...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Sprawdzić pod podstawką przekaźnika lub nakłóć kable.
A czy ktoś z problemami odpalania sprawdzał już obwód paliwa niskiego ciśnienia. I ewentualnie szczelność na powrocie paliwa (przelewy)?
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Przy 3000 obr. powinno być ok. 1 Bar. Sprawdz sterowanie sprężarką.
Berlingo 1,6 HDI nie ma pompy paliwa niskiego ciśnienia
Nie masz ciśnienia paliwa, albo po niskiej stronie, albo po wysokiej.
Jakie masz ciśnienie paliwa? Jakie ciśnienie widzi sterownik?
Regulator ciśnienia paliwa po stronie niskiego ciśnienia znajduje się w obudowie filtra paliwa jeżeli mowa o silnikach DW10..
Nie nie sprawdzałem czy jest zasilanie bo nie bardzo wiem jak to sprawdzić profesjonalnie a błędy mam od przepustnicy EGR i zbyt niskie ciśnienie na rampie
pojawił się P1199 "Obwód paliwowy. Niespójność rezerwowego cisnienia paliwa (zbliża sie do braku paliwa)" Czym to czytane? Ten błąd w Lexii to za niskie ciśnienie paliwa w szynie. Do sprawdzenia ciśnienie CR podczas jazdy, na różnych obrotach, wymagane i rzeczywiste
Problem leży po stronie niskiego ciśnienia, czyli pompka w zbiorniku.
Mam problem z uruchomieniem silnikaw Citronie Xsara 2.0 HDI z 2002 roku. Po podłączeniu interfejsu pojawiły się następujące błędy: P0341 Sygnał odniesienia cylindra wartość otrzymana nieprawidłowa P1520 Niski poziom paliwa P1164 Sygnał ciśnienia paliwa, odpowiedniość ciśnienia. Czujnik wałka rozrządu wymieniony na nowy a paliwo jest w zbiorniku.Napięcie...
Może pompa daje już zbyt niskie ciśnienie lub jest zapchany filtr paliwa.
cisnienie paliwa jakie, zarowno na wysokim jak i na niskim obw
Samochód normalnie jeździ ... ...Czy jego brak może być przyczyną szarpania i pulsowania obrotów?:D Zdecyduj się; normalnie jeździ, czy szarpie. Niektóre francuzy miały chyba czujnik niskiego ciśnienia we filtrze paliwa.
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
Pierwsze to sprawdź czy wogóle dochodzi Ci paliwo do pompy WC. Zajrzyj do zbiornika czy nie masz syfu.
Ten samochód jest jakiś toporny w diagnozie. Tyle co taki przerabiałem z tym właśnie samym błędem... Walczyłem z nim 2 tygodnie... Zamiast wywalić błąd za niskie ciśnienie na listwie, lub brak ciśnienia na listwie to wyrzucał właśnie P1517. też mam Lexia, (CDIF2 mini również pokazywał to samo). Czepiłem się Immo robiłem OFF i lipa nie zapalał... miałem...
Nie krzycz / duże litery/ , nic nie rozumiesz - niskie ciśnienie na listwie ,może być również z powodu słabego akumulatora - niskie obroty rozruchowe. Po plaku obroty wzrastają i ciśnienie paliwa wzrasta. Resztę sobie doczytaj!
czujnik ciśnienia paliwa jest sprawny sprawdz sobie styki elektryczne w pompie paliwa niskiego ciśnienia oraz f. paliwa dodatkowo do obejrzenia czujnik GMP(synchronizacja)pod względem poprawności montażu i wyczyściłbym/przeniósł masę skrzynia - karoseria
Dodatkowo, warto zerknąć na cisnienie paliwa. Tutaj właśnie po to robimy ten test by wykluczyć niskie ciśnienie. Jasne że pomiar manometrem będzie dokładniejszy, ale to taka szybka metoda bez brudzenia. Przy uszkodzonym MAF który zaniża wartości ten sposób jest mało wiarygodny.Dlatego wtedy najlepiej znać wartości MAF.
Co sprawdziłeś? Paliwa dolałeś? Filtr paliwa pełny? Diagnozowałeś auto? Błędy są? (jakie kody). Jakie ciśnienie na listwie widzi sterownik silnika?
A zawór regulacji ciśnienia paliwa został wymieniony na nowy przy regeneracji pompy? A w jakim stanie jest pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku?
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Będzie błąd niskiego ciśnienia paliwa, a nadmieniałeś kolego o tym żeby odcięcie nie powodowało błędów.
Mam lexię i podłączałem go wiele razy pod kompa. Po zgaśnięciu silnika raz ukazał się błąd o za niskim ciśnienia paliwa. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia na nowy, brak efektów.
Witam, Mam problem z C5 2.0HDI 136KM co około 600-800km zaczyna szarpać silnik, leci czarny dym z rury wydechowej, nie reaguje na pedał gazu nie chce wejść na obroty trwa to około 10-15 minut jazdy w trasie. Jak podczas tego szarpania zgaszę silnik i odpalę go jak ostygnie, nie szarpie dopóki się nie rozgrzeje. Widocznie musi "dokończyć" swój proces....
ja bym się doszukiwał problemu w tym wężu na początku który wymieniłeś. A mianowicie czy podczas wymiany tego przewody nie uszkodziłem przewodów paliwowych poprzez zagięcie(ograniczony przepływ paliwa na niskim ciśnieniu przekłada się na problemy na wysokim ciśnieniu) to by wyjaśniało błędy regulatora ciśnienia. Mogę się mylić ale sprawdź to.
Po pierwsze o co chodzi z nazwa tematu. Jakie stukanie? Po drugie, jeżeli przed opisanymi naprawami chodził, to po wybebeszeniu połowy układu paliwowego, nie szukałabym przyczyny z drugiej strony auta, tylko sprawdził czy przewody wszystkie dobrze poskładane, wtyczki itp. Błąd niskiego ciśnienia paliwa był bo pewnie brakło paliwa. Jak mógł być odpowietrzony...
Jak masz problem z "pompą paliwa" to sobie odpuść mechaników, jedź do pompiarzy, kogoś kto się tylko w hydraulice specjalizuje, reszta mechaników (zazwyczaj!) to profani, tylko Ci problemów narobią. Sam widzisz, że nawet twój się gubi. Jak pompa wysokiego ciśnienia, koniecznie regeneracja, będą Cię chcieli naciągnąć na nową, ale nie daj się oszukać....
Nie pamiętam czy jest tam EGR. Ale tak,szarpanie może być od egr ale tez od układu zapłonowego. Np uszkodzona listwa zapłonowa. Brak mocy z takim benzyniaku to np zapchany wydech albo niskie ciśnienie paliwa ,uszkodzona pompa paliwa itp. Także widzisz że nie tak hop. Jak masz jakiś tester to można coś się bawić, jak nie masz to tylko będziesz błądził.
Nie jestem pewin bo trochę dziwne te kolory ale obstawiam kolor zielony .po odpaleniu silnika i mierzeniu napięcia na tym przewodzie powinno sie zmieniac w zakresie 0- 1 V tak samo na wolnych obrotach i na wysokich jezeli bedzie czly czas bliskie zera to cos z sandą nie tak . Na próbę sprubuj odpiac wtyczkę z czujnika temperatury i odpalic czy coś sie...
Witam, mam problem z silnikiem 1,4 l HDi 54 KM w Citroen C1 z 2010 r. Problemem jest ciągle zapowietrzający się układ paliwowy, gdzie przewody paliwowe z pompką są nowe i oryginalne, wymienione też przewody przelewów, wtryski nowe, nie regenerowane — stare umarły przez to zapowietrzanie, filtr paliwa był wymieniany. Pompując pompką można odpowietrzyć...
Witam, czy w Jumpy 1.5 HDI 2021 jest przekaźnik lub moduł pompy paliwa? AI: Czy możesz opisać objawy lub problemy, które występują z pompą paliwa? Za wysokie ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia.
Silnik diesla ma wystarczającą kompresję aby paliwo rozpylone do cylindra mogło przenikać przez pęknięcie głowicy ewentualnie pęknięcie cylindra w jego górnej części (w układzie chodzącym jest znacznie niższe ciśnienie nić w komorze spalania). Pęknięcia potrafią nie dawać o sobie znać ale do czasu aż się nie powiększą/pogłębią. Najpierw należy wykluczyć...
A skąd się wziął ten drugi? Bo jeszcze takowego rocznika z tym motorem z dwoma nie widziałem. Ktoś robił diagnostykę rano przy uruchomieniu? Jakieś ciśnienie paliwa zmierzono? Jakąś przepustnice adaptowano? Coś gdzieś?
Wychodzi na to że to regulator ciśnienia... A znajduje się on na końcu pompy wysokiego ciśnienia, ma dwupinową kostkę i jest mocowany na dwie śruby torx 30. Jak pracowałem w ASO Citroena to pare regulatorów w śmietnik poszło... A jak wygląda temat filtra paliwa i pompy niskiego ciśnienia w zbiorniku? Pozdrawiam
Witam, dodam jeszcze coś od siebie bo miałem podobny przypadek, tylko w RHT 110KM(nie odpala ciśnienie na listwie 0 Bar): -Zaworek 3 tłoka można sprawdzić lexią - będzie klikał -Ograniczający ciśnienie na pompie - też można sprawdzić lexią - piszczy -jeżeli niesprawny jest zawór ciśnienia na listwie - auto odpali ale będzie sypał błędami i problem będzie...
Witam, Bardzo proszę o POMOC: Usterka: Podczas mocniejszego przyspieszania ok. 2000 do 3000 obrotów auto nagle na chwile się dusi i pokazuje błąd silnika ( za niskie ciśnienie paliwa w układzie) Wymiana części: 1.Czyszczenie układu zasilania paliwa od zbiornika do wtrysków 2.Wymiana filtra paliwa (dwa razy) 3.Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia pompy...
Dzieki georgesgr mam oscyloskop muszę zneleść jak wyglądać powinne przebiegi , zastanawia mnie tylko czy zbyt niskie napięcie na wtryskiwaczu to że uszkodzony czujnik czy też komp aczkolwiek pompa paliwa zostaje wyłączona po zrobieniu ciśnienia .
citroen ciśnienie paliwa czujnik niskiego ciśnienie benzyna ciśnienie paliwa citroen
oznaczenie zasila lampa ładowarka impulsowa akumulator filtr bezpiecznik pralka
hotpoint ariston zmywarka karta dźwiękowa
Skuter 2T kopci na ciepłym silniku - przyczyny i rozwiązania Uszkodzona pompa Wilo - diagnostyka i naprawa