Który to rocznik? Bo w 2007 zmieniono silnik z 646 na 651. Działają „zdziebko” inaczej ;)
Sprawdzić ile obrotów widzi sterownik podczas kręcenia rozrusznikiem, oraz ciśnienie paliwa.
jakie jest ciśnienie paliwa??
Proszę poczytać, ogólny błąd https://fault-code.com/p0087/
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Mógłbyś to rozwinąć? Nie pokazuje... A to ciekawe... A w parametry rozruchu ktoś zaglądał, np. ciśnienie paliwa...
a regulator ciśnienia paliwa??
To samo miałem w sprinterze przyczyną był filtr paliwa,gasł przy gwałtownym dodaniu gazu, tracił ciśnienie paliwa
DZIĘKUJĘ BARDZO WSZYSTKIM ZA ODPOWIEDZI. Mój mercedes jest już naprawiony i chciałbym wszystkim kto ewentualnie będzie miał takie problemy podpowiedzieć od czego zacząć ,żeby nie narażać się na nie potrzebne koszty. Proszę zawsze zacząć od sprawdzenia wtryskiwaczy na przelewy. I jeżeli to okaże się w porządku to szukać dalej ,czyli sprawdzić oringi...
Gaśnie z powodu ciśnienia paliwa.
obroty silnika i ciśnienie paliwa jak nie zapala jakie jest?
35 MPa to jest 350 atm. jak to jest za niskie ciśnienie to ile ma być twoim zdaniem.
Dziś spróbowałem plaka do kolektora dolotowego. zapalił bez problemu. ciśnienie paliwa przy rozruchu to 110 bar.
Nie daje się różnych wtrysków na jeden silnik. Może jeszcze powiesz, że ten czwarty był regulowany w innym warsztacie? To już byłaby masakra. Ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania sprawdziłeś? Nie grzeje się nadmiernie silnik?
A więc sytuacja wygląda następująco, zawór na pompie wymieniony (fabrycznie nowy), ciśnienie na listwie się ustabilizowało, ale zaraz po uruchomieniu silnika wahania ciśnienia się pojawiają tak jak na starym zaworze, pomaga lekkie wkręcenie silnika na wyższe obroty, po lekkim dodaniu gazu ciśnienie się stabilizuje. Dzisiaj wyjeżdżam w dłuższą trasę,...
sprawdzic cisnienie paliwa.
Zaświeca się lampka, więc na diagnostyce sam powie co go boli. Najprawdopodobniej błąd ciśnienia paliwa.
No dobra a co z ciśnieniem paliwa?
Tych aut nie naprawia się kolego na zasadzie “co o tym sądzicie”, tylko jest coś takiego jak komputer diagnostyczny. Podpina się, sprawdza błędy, sprawdza niskie i wysokie ciśnienie paliwa w momencie utraty mocy, ciśnienie doładowania - możliwości jest wiele. A nie przez trzy lata dumać “co mu dolega”.
jak by styku na wtyczkach nie było to by wywalił błąd w trysku a nie ciśnienie paliwa. wtryski wpradzone na stole czy tylko korekty?
Zwykle -wtryskiwacze , zawór ciśnienia paliwa
Tak to podstawa silniczek jest najważniejszy potem ewentualnie filtr paliwa bo może mieć za niskie ciśnienie i go muli :D:D:D
Pompa paliwa podaje, przy rozruchu ciśnienie ok. 180 bar. Troszkę za mało raczej.
Mala ilość powietrza względem paliwa to jedna z możliwych przyczyn np. dziura w dolocie, za małe ciśnienie z turbo.
Wtryski nie dostaną zasilania, jeżeli warunki nie są spełnione. Jak nie ma ciśnienia paliwa, zbyt niskie obroty itp.
Jak zachowuje się ciśnienia paliwa gdy faluje?
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Witam. Według Mojego opisu też wychodzi na ciśnienie paliwa. p2624 - Injector control pressure regulator circuit low. Podjedź do tego mechanizatora i pojeździjcie z podglądem na parametry ciśnienia paliwa. Może się wyjaśni czy to wina ciśnienia czy softu.
Autor w ogóle nie napisał czy kręci,czy nie kręci rozrusznik.A jeżeli kręci to jakie ciśnienie paliwa podczas rozruchu,jakieś parametry czy immo blokuje czy może brak paliwa czy jeszcze cos?Więc o czym mowa?
Witam mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 2001 r . Wyjęty był silnik samochód stał ok 2 tyg bez baterii. Wszystko zamontowane kręci nie zapala. Kts nie pokazuje błedów widzi obroty i ciśnienie paliwa. Na wskaźniku pojawi się safe error po pierwszym przekręceniu klucza. Proszę o jakiś trop. Dziękuję
Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu na zimno, w 90% przypadków chodzi o ciśnienie paliwa ( przelewające wtryski, powietrze w paliwie, niedomaganie pompy wysokiego ciśnienia lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR) ECU nie zezwoli na start dopóki nie uzyska odpowiedniego ciśnienia. Sprawa będzie banalnie prosta do rozwiązania jeżeli...
jeśli brak błędów to trzeba sprawdzić wartości rzeczywiste - ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa , filtr PDF i zawartośc sadzy oraz ciśnienia przed i za filtrem a potem sprawdzić dawkowanie wtryskiwaczy na przelew chyba że masz zatkany wydech skoro inaczej buczy
Ten zawór chyba upuszcza ciśnienie z magistrali kiedy nie trzeba go dużo. Np. na wolnych obrotach. Później się zamyka i ciśnienie wzrasta. Taki wymysl na oszczędność energii i paliwa. Dodano po 5 A weź po dłuższym postoju wykręć filtr oleju i zobacz czy nie spłynął obudowy olej. Może dolne oringi przepuszczają. W motocyklach Yamaha od dawna też jest...
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
Witam. Mam problem z moim sprinterem. Podczas jazdy zapalila się kontrolka EDC i auto zgaslo. Podłączyłem pod komputer błędów było dużo. Po skasowaniu auto odpala ale po ok 15sekundowym kręceniu. Żadnych błędów teraz nie wywala. Ciśnienie na listwie na wolnych obrotach waha się w granicy 330-360 bar. Wymieniłem oringi na regulatorze ciśnienia na listwie....
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Najczęściej czujnik położenia wałka lub problem z ciśnieniem paliwa tj filtr, przewody lub wtryskiwacze.
Witam Mam prośbę szukam porady lub mechanika w okolicy Wrocławia. Sprinter 313 Cdi 2004 rok w trasie w Italii padła pompa wysokiego ciśnienia bez wtyczki. Nie było czasu, ładunek, itp. Zmienili w serwisie Mercedesa na pompę nową ale niestety na taką z wtyczką. Nie powiem ile kosztowało :-( , i kabel który był na wiązce nie używany podłączyli do jakiegoś...
Czy jeżeli zasilę pompę np. minusem i będę impulsowo podawał "plusa" to powinienem stwierdzić czy pompa "przepycha" paliwo (jeżeli zero reakcji to będzie wiadomo - ale pompka "pstryka" nawet teraz) tylko czy pompka musi pompować jakąś określoną ilość paliwa lub z jakimś ciśnieniem dozować dawkę paliwa?
To niby ustrojstwo załącza trzecią sekcję pompy jak przydusisz mocniej na gaz ,powoduje wzrost ciśnienia paliwa , później tego już nie montowali .
I skąd tam pompowtryski? Witaj. Mechaniki nic więcej niechcący Powiedzieć. 1. B. P0107 pisze w kom.. - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. - zwarcie obwodu do masy. - Błąd stały 2. Błąd. P0087 - ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej - błąd nieciągły Samochód wcześniej nie miał żadnego problemu tylko przy starcie czasami ciężko palił jak...
Koledzy, a wtryski na przelew jak dokładnie sprawdzić - przy jakim czasie krecenia ile powinno się zlać paliwa? I jak zaminić te jego Volty na bary, bo on mii mówiła że mierzył ciśniienie bzpośrednio na czujniku, tzn. vollty na pinie sygnałowym. Czy może na komputerze powinno pokazać ciśnienie?
Pompa WC pewnie podaje, ale regulator ciśnienia nie trzyma...miałem tak w Sprinterze CDI
Witam Mam problem. Samochód zgasł i nie odpala. Błąd 2502 - zawór kontrolny ciśnienia paliwa, zwarcie do uziemienia. Jak myślicie gdzie szukać przyczyny ? Przetarte kable czy padł zawór ?
Witam! Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI. Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali -Wymieniony filtr paliwa - wyjęte i sprawdzone wtryski - wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar - podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe) - podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy) - nowy czujnik ciśnienia na...
Co innego wysterowanie a co innego ciśnienie jak jest potrzebne do prawidłowego zaplonu paliwa,wim doskonale że CR wysterowane są elektrycznie ale jeżeli nie będzie wytworzone w układzie ciśnienie silnik nie zapali lub nie będzie prawidłowo pracował.A kolega bzst pytał o prawidłowe ciśnienie jakie powinno panować aby silnik pracował prawidłowo więc...
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Kolgea tosiek dobrze mówi o zapowietrzonych wtryskach. Miałem kiedyś podobny przypadek, ciśnienie paliwa ok, obroty, synchro tez i nawet było słychać jak wtryski "cykają" a nie odpalał. Wyjęty z silnika wtrysk i podłączony na krótko nie podawał paliwa i dopiero jak stuknąłem w niego kluczem to ruszył i wyszedł problem
Witam . Proszę o pomoc. Sprinter 318 CDI 3.0 V6 nie odpala na zimnym i na chłodnym silniku. Kiedy odepnę przepływkę, Odpala bez problemu. Za każdym razem. Ciśnienie paliwa sprawdzone, świece grzeją, na nowej przepływce ten sam objaw. Podczas odpalania zachowuje się tak jak by chciał a nie mógł. Zaczyna odpalać potem cisza potem znowu gada i tak w koło...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
tym tez launchem sprawdzałem dziś ciśnienie paliwa ale nie wiem czy z listwy czy z czujnika na pompie zczytuje- bo nie znam się. Mój specjalista w tej dziedzinie jest dziś nieosiągalny, w każdym razie przy opisie-"rail pressure" ciśnienie na wolnych obrotach to ok 250bar na wysokich ponad 1000bar w załączniku zdjecie na wolnych, mam tez filmik z pracy...
Witam auto Mercedes Sprinter 311 CDI auto nagle zgasło ,kręci ale nie odpala,problem jest w tym że dostałem to zapytanie pocztą od kolegi który pracuje w Norwegii ,auto było na diagnozie,pokazuje 2 błędy p 1354 -czujnik wałka rozrządu p 1190 zawór regulacji ciśnienia obroty widzi,jakieś sugestie,według mnie czujnik wałka nie powinien mieć wpływu na...
myślałem że to może będzie coś z regulatorem ciśnienia paliwa co o tym myślicie ?
bez obrazy, ale jak chcesz wyeliminowac alternator i inny osprzet, to zdejmij pasek i zrób jazde próbna, prądu w aku napewno starczy ci na min 50km, jak nic sie nie zmieni to poprostu bedziesz miał jedna rzecz do sprawdzenia mniej. możesz jeszcze sprawdzic jakie masz cisnienie oleju, miałem taki przypadek w mercedesie sprinterze, ze nie było cisnienia...
Mam jeszcze jeden problem - nie mam oryginalnej pompki do paliwa - została pod autkiem i narazie nie mam do niej dostępu (auto w trasie). Jak podawać paliwo - w jakiej ilości/jednostkę czasu - pod jakim ciśnieniem ?? z moim niemieckim nie jest za rewelacyjnie - czy ta tabelka (cm3/czas) to jest to ?? no i jeszcze to ciśnienie ?
Wymieniłem filtr paliwa , odblokowałem czujnik ciśnienia paliwa na pompie ( w/g wskazań kompa) , nadal świeci EDC .
Okey, masz rację. Jednakże ze spływem oleju z filtra to tak nie jestem do końca przekonany, że to źle. Wydaje się, że to tylko pompa jest po drodze spływu. Powiem Ci więcej, za każdym razem kiedy wymieniam olej to nigdy go w puszce nie było, więc? Przebieg mojego OM651 170KM to 270 i nic się nie dzieje. Przy 200tu wymieniłem: wspomniany wcześniej zestaw...
Przyczyną też może być filtr paliwa, regulator ciśnienia na szynie czy nawet inny wtryskiwacz.
Nie patrz na błędy, tylko na parametry rzeczywiste, skup się konkretnie na ciśnieniu paliwa, tam może być twój problem.
wielkie dzięki jutro pojadę i sprawdzę,a nie sądzisz,że może być to pompa paliwa daje za mało paliwa i jest slabe ciśnienie.Jak da mu się plaka w kolektor to zapala
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
do czujnika ciśnienia paliwa Jeszcze trzeci temat załóż bo czujnik ciśnienia w klimie jest podobny https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4...
Witam serdecznie mam problem ze Sprinterem 906 rocznik 2010 silnik 319cdi 3,0 v6 z filtrem cząstek stałych. Jedziemy, auto rozgrzane, but w podłogę 1, 2, 3, 4 bieg bez zastrzeżeń, ładnie i równo ciągnie, zaś na 5 i 6 biegu, przy maksymalnym obciążeniu, auto przyśpiesza z pojawiającą się nale turbo dziurą. Postaram się to opisać jak najdokładniej powiedzmy...
Wtryski regenerowane w Niemczech w Boschu,dają na nie rok gwarancji,jak sprawdzam je na przelewach to zawsze któryś przelewa dużo więcej paliwa niż inne,za każdym razem na innym cylindrze,tego wysterowania wtrysków nie jestem w stanie sprawdzić bo nie mam oscyloskopu,a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na magistrali i sprawdzać na zimnym czy na...
Rozrusznik kręci jak należy. Skąd wiesz, że kręci jak należy? Ze słuchu? Podczas startu obroty wału korbowego muszą sięgać 200-250 obr/min . Jest to warunek z kolei osiągnięcia ciśnienia w zasobniku od 150 do 200 bar . Ciśnienie mierzone jest czujnikiem ciśnienia paliwa w zakresie 0,5-4,8 V . Dodatkowymi czujnikami warunkującymi sprawny rozruch jest...
Witam. Jestem tu nowy i trochę już zdesperowany, więc może ktoś mi podpowie. Kupiłem Sprintera. Podczas jazdy przy np.podjazdach pod górkę lub wyprzedzaniu, gdzie niestety trzeba trochę przycisnąć zapalała się kontrolka EDC i po chwili auto gasło. Więc podczas jazdy wyłączałem stacyjkę i ponownie odpalałem aż do następnego razu. Auto zostało podpięte...
Witam, proszę bardzo o pomoc mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 208 rok 2000 do tej pory było wszystko ok ,w pewnym momencie zaczął gasnąć podczas jazdy a po zatrzymaniu i odczekaniu pół godziny odpalał i można było jechać.Po jakimś czasie to samo kontrolka edc i stop ,po przejechaniu kilku kilometrów zgasiłem auto i już nie mogłem odpalić wziąłem na...
Powrót do ławy szkolnej oszczędził by wielu "wynalazcom" niepotrzebnych nadziei ... Para wodna (dopóki jest parą) nie różni się od innych gazów: tlenu, azotu, CO2 ... Jeśli do cylindra dostanie się jakaś porcja pary wodnej, to już o tyle mniej będzie powietrza, w którym 21% stanowi tlen. O ile tlen jest niezbędny dla spalania paliwa, to para w tym procesie...
Odetnij jeden z przewodów czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR Jeżeli ma być prosto (mniej skutecznie) to pod fotelem kierowcy znajdziesz przekaźnik odpowiedzialny za [15].
No i po robocie :) Szpilki odkręcone to i głowica odchodzi niemalże bez udziału rąk. ;) Przecinak był bardzo mały i cieńki (co nie zmienia faktu że nie powinno go tam być tak czy inaczej) i wbijałem na rogu dokładnie tam gdzie jest filtr paliwa żeby z dala od strefy gdzie są tłoki ale nie ma żadnych zniszczeń oprucz małego odgniecenia na rogu, uszczelka...
Witam. Mój Sprinter dotąd był w stanie idealnym, nagle zaczął kopcić na biało. Sytuacja była o tyle dziwna, że początkowo ani nie ubywał olej, ani woda, nie było oleju we wodzie, ani wody w oleju a jednak kopcił. Jednak nie kopcił cały czas, na wolnych nie kopcił wcale, zaczynał kopcić na biegu jałowym przy wysokich obrotach. Myśleliśmy, że to niesczelny...
Jest pompa wstępna. Pod pompą wysokiego ciśnienia. pompa wstępnego doładowania paliwa Ja zapytam co to za pompa.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
To tak. flash przełożony. Auto odpala. EDC pali się ale od błędu z doładowaniem i ciśnieniem paliwa. Zniknął błąd związany z pamięcią eeprom. Z resztą błędów już sobie poradzę. Dziękuję wszystkim za pomoc i celne uwagi. pozdrawiam
szukam informacj o charakterystuce czujnika cisnienia paliwa w listwie reyl. Czujnik ma 3 przewody o oznaczeniu 1,2,3 .Ogolnie charakterystyke tego czyjnika napjecje wzgledem cisnienia itp.
Zacząłbym od sprawdzenia, czy fizycznie paliwo jest w zbiorniku i dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia.
Wymieniłem masę między silnikiem a ramą, silnik odpala, po 2 sekundach zaczyna nierówno pracować, świeci się kontrolka EDC. Byłem u diagnosty i stwierdził, że to wina czujnika ciśnienia paliwa w listwie. Zmieniłem jeden i drugi i bez zmian dalej nierówno pracuje.
Nie mam sił do tej pompy, kombinowałem usunąłem powietrze, dodałem podkładkę 0,25-0,3mm. Auto odpala za 1-szym razem, ale 60-70% jazdy jest na kontrolce... wtedy zbiera się tak, że spokojnie cienias z silnikiem 700cm3 mnie łyka. Czytałem już dużo tematów, ale rozbieżność jest duża co do pomp... Nikt nie podaje jaki model pompy pasuje z jak najmniejszymi...
Dziękuje kolego za zainteresowanie tematem ale nie bardzo wiem gdzie szukać zasilania tych czujników.Zrobiłem pomiar zasilania we wtyczkach czujników ciśnienia rury dolotowej, poziomu oleju,paliwa w listwie na wszystkich jest 5v. Nie wiem czy one wszystkie zasilane są o jednego źródła.
To jest 308cdi więc o łopatki się nie boje. Mi bardziej niż wzrost ciśnienia interesują skutki oszukania ecu i w konsekwencji spalanie większej mieszanki powietrza a małej paliwa niż powinno być. Wiem że ekologiczne to nie będzie ale jak się zachowa silnik
sprinter 413 monitoring ciśnienia rail P1187 KOMPUTER POKAZUJE taki błąd wymieniłem regulator ciśnienia , sprawdziłem filtr paliwa ale w dalszym ciągu auto gaśnie przy dodaniu gazu i rozpędzaniu auta powyżej 2000 obrotów , na luzie auto zapala i chodzi normalnie , wchodzi na 3000 obrotów i jest ok , gaśnie tylko przy ruszaniu powyżej 2000 obrotów ,...
Wiem o tym już kolego bo bawiłem się czujnikiem ciśnienia doładowania i łapał tryb awaryjny nie tylko przy zapalaniu ale też na wolnych obrotach co mnie zdziwiło a była tylko jedna para diod zenera ale ja wszystko robię na wyłączniki więc ominę to ale muszę bardzo ostrożnie z tym ciśnieniem na listwie postępować. A taka ciekawostka na marginesie czujnik...
Hej, stop , stop Panowie, zacznijmy od tego ze krokiem numer jeden jest postawienie celu ktory chcemy uzyskac co w tym wypadku odpowiada max ilosci paliwa zamienionego na prace, nie cieplo czy halas swiatlo itd. Bezposrednim wykladnikiem sa NIUTONOMETRY , i tego sie nalezy trzymac a zmiana na pałe - a moze 4 bar map sensor, koncowki z kombajnu i turbo...
skoro znalazłes opiłki to wycjagaj wtryski wies do naprawy wyjmuj zbiornik czysc go jak i przewody wymien jeszcze raz filtr paliwa moze tez pompka zasilajaca dawac małe cisnienie a regulator cisnienia paliwa znajduje sie z tyłu pompy wtryskowej na trzy torxy przyktecony dochodzi do niego kostka elektryczna z dwoma przewodami
błędy sprawdzałem CDP(autocom) a zasilania według pindaty ,dane o ciśnieniu paliwa 90 wziąłem z infotech no i właśnie wydaje mi się za niskie porównując z innymi cdi np.sprinter 200bar .Czujnik ciśnienia jest dobry bo w parametrach widać podczas kręcenia ciśnienie 95bar a gdy się go wypnie ze wtyczki ciśnienie wskakuje na 300bar ale i tak nie pojawia...
Auto było podłanczane u 2 mechaników i tylko u jednego wyszło że wtrysk leje to go wymienił. A poza tym nic sie nie dopatrzył. Dzisiaj jak zagasiłem auto to natychmiast w rurce pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia pojawiło sie powietrze które cofało ropę z powrotem do filtra. Kabli narazie nie sprawdzałem gdyż za bardzo nie wiem od czego zacząć....
Witam serdecznie! Mam problem ze sprinterem 2001r. 213 CDI. Przebieg 340.000km Samochód nie zapala za pierwszym razem. Czasem zapali za drugim, trzecim. Trzeba długo kręcić. Często zapala w momencie cofania kluczyków z zapłonu. Na zimnym i ciepłym dzieje się to samo. Ostatnio gaśnie też w czasie jazdy. Głównie na zimnym ale i na ciepły. Jeden dzień...
Witam mam problem z moim sprinterem 311cdi z 2008 roku auto bylo po wypadku wiec wyjalem silnik naprawilem to co trzeba i wrzucilem silnik z powrotem auto odpalilo ale tylko na chwilke i to raczej w trybie awaryjnym bo rzucalo nim i pedal gazu nie reagowal.Auto tak jakby chcialo odpalic ale nie chce,nie chce nawet na plaku chodzic tzn czasami zalapie...
Więc tak, auto zostało przewiezione lawetą do serwisu, tam po podłączeniu pod komputer pokazało kilka błędów (niestety nie wiem jakie dokładnie), potem tamtejszy mechanik bawił sie z nim z 3 godziny, auto odpaliło i zgasło, po kolejnej godzinie odpalało ale przy ok 3000 obrotów gasł, mówił cos o wtryskach, potem o pompie paliwa, na końcu o złym ciśnieniu...
Witam! Problem dotyczy Sprintera 2016r 2.2 om651. Auto nagle straciło moc, zaczęło kopcić na biało. Błąd dotyczył EGR. Po wymianie EGR błędów brak, ale auto jak nie miało siły tak nie ma, długo kręci żeby odpalić, a jak już odpali do wkręca się do ok 2tys obrotów i na tym koniec, ogólnie pracuje nie równo, a nawet po kilku minutach pracy na biegu jałowym...
Mercedes Sprinter 2.2 cdi 2003r brak mocy witam mam problem ze sprinterem na niskich biegach idzie jak burza a jaj wrzucam 4.5 to 110km i lipa słyszę tylko jak otwiera się zawór upustowy w turbinie się otwiera i wtedy traci moc wymieniłem zawór cisnienia paliwa czujnik ciśnienia na listwie zawór podcisnienia turbiny czujnik temp w kol i ten podcisnieniowy...
Mamy u nas w firmie Sprintera z tym silnikiem, mieliśmy podobny przypadek, auto albo w losowych momentach gasło, albo w ogóle nie odpalało, oczywiście brak błędów po odczycie Xentry, kilku mechaników typowało pompę w zbiorniku, więc wymieniłem trzy, dwie używki w końcu poszła nowa, bez poprawy. W końcu udało mi się ustalić, że sterownik pompy rozłącza...
Witam, Okazało się że pompa paliwa w baku nie pracowała w ogóle. Podłączyłem ją na krótko i zaskoczyła. Teraz po przekręceniu kluczyka słychać że działa jednak auto dalej nie odpala. Kolejnym etapem musi być zmierzenie ciśnienia na pompie wtryskowej bo na mój rozum jak nie dostawała paliwa to mogła się uszkodzić lub zatrzeć z pracowania na sucho.. W...
Koledzy jak się zorientowałem że paliwo poszło zanieczyszczone to zawiozłem auto do machera i on czyszcił zbiornik i auto mi oddał stwierdzając że ma być i wybrałem się w drogę do mons w belgii do bazy natowskiej zrobiłem ponad 3200 km i auto szło bez problemu i dojechałem do domciu za co dziękuję Bogu że nie padł na zachodzie , w następnym dniu odpaliłem...
brawo, zakupilem rowniez z zatartym ,po wymianie silnika ,jednak 2359-1 charge pressure control too low boot pressure po wlaczeniu silnika nie widze aby pracowala dzwigienka na turbo , mam do dyspozycji drugiego identycznego sprintera w ktorym tez nie zaobserwowalem tego turbiny zdrowe egr czyszczony ,czujniki pokazuja warosci po przekroczeniu 50km.h...
witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po...
Auto poza krajem tu mieszkam i pracuje , zgubilem kluczyki kupilem caly set tzn ecu zegary blokade stacyjke zamek jednak bez pompy abs , co sie okazalo abs nie dziala ale z tym juz moge zyc o ile nie mozna to pominac wgrywajac inny wsad do ecu ,bo jest info ze soft z abs jest starszy od ecu ,mam sd c3 ale bez developera .Nie wiem jaki jest pinout do...
Wypalanie zostaje uruchamiane przez sterownik okresowo - to nie jest tak, że powinno się wypalać cały czas. W momencie uruchomienia procedury zostaje zwiększona dawka wtryskiwanego paliwa, załączają się świece żarowe i zmniejsza się ilość dostarczanego do cylindrów powietrza. Takie wypalanie trwa ok. 10- 20 minut. Zapamiętany błąd z niskiego ciśnienia...
DPF wywalony. Autko zapaliło i po chwili zgasło i cisza ! Nie pali teraz wcale. Początkowo pokazywały się błędy wtryskiwaczy - wszystkich 0201-0204 ale po którejś próbie odpalenia silnika i kasowania błędów zniknęły. Później pojawił się błąd o ciśnieniu lecz też już go niema. Auto nadal nie odpala. Paliwo dostaje, na plaku odpala ale zaraz gaśnie. Ciśnienie...
sprinter ciśnienie paliwa sprinter wysokie ciśnienie paliwa sprinter niskie ciśnienie paliwa sprinter
schemat magnetofon kolba ekspres odkręcić podlewać ogród
hasło odblokować telefon kupię diagnoskop
Wentylator chłodnicy Peugeot 206 2.0 HDI nie włącza się Przebicie w wiertarce Makita HP2070 - diagnoza i naprawa