Tych aut nie naprawia się kolego na zasadzie “co o tym sądzicie”, tylko jest coś takiego jak komputer diagnostyczny. Podpina się, sprawdza błędy, sprawdza niskie i wysokie ciśnienie paliwa w momencie utraty mocy, ciśnienie doładowania - możliwości jest wiele. A nie przez trzy lata dumać “co mu dolega”.
Który to rocznik? Bo w 2007 zmieniono silnik z 646 na 651. Działają „zdziebko” inaczej ;)
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
a regulator ciśnienia paliwa??
Podejrzewam elektrozawór na pompie wysokiego ciśnienia Mprop valve.
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
Witam wszystkich, mam problem z ciężkim odpalaniem Mercedesa Sprintera 907, 2.0 CDI, rocznik 2021 OM654.920 . Silnik długo kręci zanim zapali. Po uruchomieniu pracuje równo, bez błędów w sterowniku i kontrolka „check engine” się nie świeci. Korekty wtryskiwaczy na xentry są bardzo dobre. Co zostało zrobione do tej pory: Wtryskiwacze zostały wyjęte i...
Witam ponownie. Po wielu nieudanych próbach znalezienia winnego problemu poprostu go olałem. I tak Sprinter jezdzil czasami łapał tryb awaryjny az niedawno całkowicie stanął na trasie. Okazało się że żywot skończyła pompa wysokiego ciśnienia. Po wymianie na nową samochód od około 3 tygodni pracuje bez zarzutow i nie pojawiają się żadne błędy.
To niby ustrojstwo załącza trzecią sekcję pompy jak przydusisz mocniej na gaz ,powoduje wzrost ciśnienia paliwa , później tego już nie montowali .
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Jest pompa wstępna. Pod pompą wysokiego ciśnienia. pompa wstępnego doładowania paliwa Ja zapytam co to za pompa.
Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu na zimno, w 90% przypadków chodzi o ciśnienie paliwa ( przelewające wtryski, powietrze w paliwie, niedomaganie pompy wysokiego ciśnienia lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR) ECU nie zezwoli na start dopóki nie uzyska odpowiedniego ciśnienia. Sprawa będzie banalnie prosta do rozwiązania jeżeli...
Spróbuj wyczyścić regulator dawki paliwa ten co jest przy pompie wysokiego ciśnienia najprawdopodobniej jest zabrudzony.
Zacząłbym od sprawdzenia, czy fizycznie paliwo jest w zbiorniku i dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia.
wymień filtr paliwa
Mala ilość powietrza względem paliwa to jedna z możliwych przyczyn np. dziura w dolocie, za małe ciśnienie z turbo.
Nie patrz na błędy, tylko na parametry rzeczywiste, skup się konkretnie na ciśnieniu paliwa, tam może być twój problem.
Witam! Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI. Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali -Wymieniony filtr paliwa - wyjęte i sprawdzone wtryski - wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar - podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe) - podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy) - nowy czujnik ciśnienia na...
Witam Mam prośbę szukam porady lub mechanika w okolicy Wrocławia. Sprinter 313 Cdi 2004 rok w trasie w Italii padła pompa wysokiego ciśnienia bez wtyczki. Nie było czasu, ładunek, itp. Zmienili w serwisie Mercedesa na pompę nową ale niestety na taką z wtyczką. Nie powiem ile kosztowało :-( , i kabel który był na wiązce nie używany podłączyli do jakiegoś...
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
bez obrazy, ale jak chcesz wyeliminowac alternator i inny osprzet, to zdejmij pasek i zrób jazde próbna, prądu w aku napewno starczy ci na min 50km, jak nic sie nie zmieni to poprostu bedziesz miał jedna rzecz do sprawdzenia mniej. możesz jeszcze sprawdzic jakie masz cisnienie oleju, miałem taki przypadek w mercedesie sprinterze, ze nie było cisnienia...
Panowie a gdzie znajduje się korek do podłączenia manometru ? Nr 2 na obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3892573800_... Narastanie poziomu oleju ponad max jest związane z jazdą na krótkich trasach. Sterownik silnika inicjuje wypalanie filtra DPF które zostaje przerwane. I tak kilka razy. Dawka paliwa jest zwiększana w celu osiągnięcia...
Witam, Okazało się że pompa paliwa w baku nie pracowała w ogóle. Podłączyłem ją na krótko i zaskoczyła. Teraz po przekręceniu kluczyka słychać że działa jednak auto dalej nie odpala. Kolejnym etapem musi być zmierzenie ciśnienia na pompie wtryskowej bo na mój rozum jak nie dostawała paliwa to mogła się uszkodzić lub zatrzeć z pracowania na sucho.. W...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Auto było podłanczane u 2 mechaników i tylko u jednego wyszło że wtrysk leje to go wymienił. A poza tym nic sie nie dopatrzył. Dzisiaj jak zagasiłem auto to natychmiast w rurce pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia pojawiło sie powietrze które cofało ropę z powrotem do filtra. Kabli narazie nie sprawdzałem gdyż za bardzo nie wiem od czego zacząć....
tym tez launchem sprawdzałem dziś ciśnienie paliwa ale nie wiem czy z listwy czy z czujnika na pompie zczytuje- bo nie znam się. Mój specjalista w tej dziedzinie jest dziś nieosiągalny, w każdym razie przy opisie-"rail pressure" ciśnienie na wolnych obrotach to ok 250bar na wysokich ponad 1000bar w załączniku zdjecie na wolnych, mam tez filmik z pracy...
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
Witam, mam problem z moim sprinterem 313, silnik om611, 1999r świeci mi się kontrolka EDC i silnik pracuje do 3k obr. Podpielem texe i pokazała błąd p0703 sygnał hamulca, p1470 regulacja ciśnienia turbo, p1622 zawór elektryczny wyłaczający i p1188 elektrozawór wyłączenia pompy wysokiego ciśnienia, podmieniłem zawór sterowania turbo sprawdziłem węże...
Sprinter 416 cdi 2003r ,5 cylindrow. Przy pelnym obciazeniu silnik gasnie,blad to za niskie cisnienia paliwa na szynie. Usterka nastepuje przy max obciazeniu silnika,cisnienie spada do 900 bar,a na niskim cisnieniu 4.5 bar. Usterka nastepuje niezaleznie od temperatury silnika. Wymienione : Regulator cisnienia czujnik cisnienia na szynie i niskiego cisnienia...
Do mersedesa 313 włożyłem silnik 311 samochód odpalił tylko chodzi w trybie awaryjnym. Komputer odczytuje brak czujnika temperatury paliwa, eletryczne zawór odcinający i zawór wyłączenia sekcji pompy wysokiego ciśnienia. Po prostu tego nie ma przy temu silniku w jaki sposób wyeliminować te elementy żeby komputer ich nie odczytywał i nie wchodził w tryb...
Witam mam problem z nie odpalającym Mercedesem Sprinterem z 2005r 2.2 CDI. Auto stało kilka tygodni nie odpalane. Kiedy chciałem go uruchomić okazało się że akumulator jest słaby (ale chwile zakręcił). Zmieniłem akumulator na nowy i po przekręceniu stacyjki rozrusznik nie kręci. Nie ma sterowania. Okazało się że przekaźnik się nie zwiera zmieniłem go...
Blad pierwszy pochodzi najprawdopodobniej od czujnika hamulca nad pedałem. Sprawdzić w pamięci sterownika ABS, sprawdzić również w wartościach rzeczywistych. Czujnik ma dwie sekcja: jedna przy naciśnięciu zamyka, druga otwiera (na przemian) Blad drugi: zawór odcinający na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdzić bezpieczniki F16 i F17. Sprawdzić oporność...
witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po...
Kolego, wyjaśnił byś jeszcze raz problem , czy gaśnie i po ponownym włączeniu rozrusznika odpala? czy też gaśnie i nie da się go odpalić bo rozrusznik nie kręci? Pytam bo jest w tym temacie trochę za dużo nieprecyzyjnych informacji. Jak gaśnie podczas jazdy i nie odpala przez brak reakcji rozrusznika, to problem ewidentnie po stronie elektrycznej możliwe...
Więc tak, auto zostało przewiezione lawetą do serwisu, tam po podłączeniu pod komputer pokazało kilka błędów (niestety nie wiem jakie dokładnie), potem tamtejszy mechanik bawił sie z nim z 3 godziny, auto odpaliło i zgasło, po kolejnej godzinie odpalało ale przy ok 3000 obrotów gasł, mówił cos o wtryskach, potem o pompie paliwa, na końcu o złym ciśnieniu...
Witam wszystkich,panowie mam problem z sprinterem 2.2 cdi 2002r otóż podczas jazdy nagle stracił moc i tak po podłaczeniu do kompa wskazało na czujnik sterujący turbina,czujnik kupiony wymieniony ( to jest ten pod filtrem powietrza) wszystkie wężyki podciśnieniowe sprawdzone a mocy jak nie było tak nie ma :cry: żadnych błedów komputer teraz nie pokazuje.Wiec...
Witam ! Problem z autkiem jak w temacie. W czasie jazdy zaczyna mu brakowac mocy. Nie wyglada to na problem z turbina. Po podlaczeniu do testera diagnostycznego wyplul blad: "Regulator wysokiego ciśnienia paliwa" Czy przez niego auto moze sie tak zachowywac. Czy on jest umieszczony na listwie ciśnieniowej czy na pompie ??? Jeslina listwie to pewnie...
ta diagnoza przez mechanika jest trochę nie kompletna istotny jest czas narastania ciśnienia na listwie ,bo jak nie osiągnie 120bar to nie zaskoczy ,tak więc test przelewowy jest bardzo istotny i to powinien zrobić jako pierwszy bo przelewanie choćby jednego może powodować że wcale nie zapali .regulator ciśnienia też jest istotny i jego podmiana zajmuje...
Witam, a koledze to potrzebne by pochwalic sie przed dziewczyną? , nazewnictwo też takie bardziej sylwestrowe :D , pierwsza faza słuzy do niedopuszczenia obniżenia temperatury powietrza dolotu(jak by była tylko jedna dawka) i inicjacji zapłonu i zwiekszenia obszaru zapłonu, druga faza to główna dawka a trzecia służy do przedłużenia fali wysokiego ciśnienia...
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
Witam serdecznie. Posiadam mercedes sprintera jak w temacie. Mój problem polega na tym ze co jakis czas podczas jazdy lub podczas ruszania lub zwalniania, wiec tak naprawde nie mozna naprawde stwierdzic kiedy silnik jakby przygasał czemu towarzyszy metaliczne stukanie po czym pracuje normalnie lub tez gasnie całkiem i widac duzo siwego dymu. Na diagnostyce...
Witam serdecznie mam problem ze Sprinterem 906 rocznik 2010 silnik 319cdi 3,0 v6 z filtrem cząstek stałych. Jedziemy, auto rozgrzane, but w podłogę 1, 2, 3, 4 bieg bez zastrzeżeń, ładnie i równo ciągnie, zaś na 5 i 6 biegu, przy maksymalnym obciążeniu, auto przyśpiesza z pojawiającą się nale turbo dziurą. Postaram się to opisać jak najdokładniej powiedzmy...
Witam wszystkich specialistow. Prosze o porade: Sprinter ma duze cisnienie pod korkiem paliwa.Przy rozruchu wymaga kilkuminutowego krecenia zeby odpalil. Po odpaleniu , po kilkunastu sekundach pomimo deptania w pedal gazu silnik gasnie. Coraz zadziej udaje sie go odpalic tak zeby nie gasl. Jesli nie zgasnie w ciagu kilkunastu sekund silnich wchodzi...
Powrót do ławy szkolnej oszczędził by wielu "wynalazcom" niepotrzebnych nadziei ... Para wodna (dopóki jest parą) nie różni się od innych gazów: tlenu, azotu, CO2 ... Jeśli do cylindra dostanie się jakaś porcja pary wodnej, to już o tyle mniej będzie powietrza, w którym 21% stanowi tlen. O ile tlen jest niezbędny dla spalania paliwa, to para w tym procesie...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Witam! Posiadam sprintera 316. Uszkodziły mi się wtryski. Zaprowadziłem auto do warsztatu, gdzie zostały regenerowane. Mechanik wgrał mi nowe oprogramowanie do komputera twierdząc, że będzie dużo lepiej. Po tym zabiegu już 5 krotnie wtryski (przelewy) padały po przebiegu od 4 do 10tys km. Naprawiał to za każdym razem, ale już za ostatnim zażądał sobie...
Witam wszystkich i proszę o rade,w następujacej kwesti.Otóż po sprawdzeniu mojego sprintera interfejsem Mb Carsoft, wyskakuje mi komunikat-P1461 Glow plug failure.Verify the glow plugs and the wiring;8-15A.Świece żarowe mam ok,prąd do nich dochodzi,a silnik dalej nie odpala i wyświetla ten jeden błąd.Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczu...
Mercedes Sprinter 313 [903] r. 2002 Silnik: 2.2 Auto nie odpala, proszę o jakieś porady. Wymieniłem: - Czujnik i zawór na listwie wtryskowej. - Zregenerowałem pompę wysokiego ciśnienia. - Wtryski sprawdzone (sprawne) - Wymieniłem pompę paliwa niskiego ciśnienia. Auto nie podaje paliwa na listwę wtryskową, po próbie zaciągnięcia paliwa strzykawką z węża...
Witam! Proszę o pomoc! Wszystko zaczęło się od zakupu akumulatora.Po 3-4 dniach nowy akumulator rozładowywał się. Reklamowałem go oczywiście, ale serwis twierdził ,że wszystko jest ok.Oddawałem go 3 krotnie ,ale bez rezultatu. Alternator był dobry, bo go wymieniałem troszkę wcześniej ale później też sprawdzałem u elektryka. Musiałem często ładować go...
Witam. Mój Sprinter dotąd był w stanie idealnym, nagle zaczął kopcić na biało. Sytuacja była o tyle dziwna, że początkowo ani nie ubywał olej, ani woda, nie było oleju we wodzie, ani wody w oleju a jednak kopcił. Jednak nie kopcił cały czas, na wolnych nie kopcił wcale, zaczynał kopcić na biegu jałowym przy wysokich obrotach. Myśleliśmy, że to niesczelny...
Samochód jak w temacie.Błędy- P2537 obwód połączenia wyłącznika stacyjki wysoki sygnał, P2321-czas wyłączania silnika ma nieprawidłową wartość.Bezpieczniki sprawdzone,przekażnik rozrusznika sprawdzony.Stacyjka sprawdzona u elektronika.Po naciśnięciu styku przekażnika,rozrusznik kręci,sterownik widzi obroty wału, brak ciśnienia paliwa na szynie.Na stykach...
sprinter ciśnienie paliwa sprinter ciśnienie paliwa sprinter peugeot ciśnienie paliwa wysokie
kontener chiny obroty nissan światło cofania przyczepki
Spin-off w elektronice i AGD – definicja, przykłady, Creotech, XTPL, inwertery, wirowanie MBRF10150CT – zamienniki: STPS10150CFP, VS-10CTF15PBF, DSTF10150C, SBR10150CTFP-G, porównanie