Wygląda na cofające się paliwo.
Najpierw zatankuj paliwo
wtryskiwacz daje paliwo?
A nie podwinął ci się oring i nie leje się paliwo do dolotu.
Poluzuj przewody wysokiego ciśnienia i zobacz czy podaje paliwo.
Odpala na paliwie pozostałym w pompie a schodzi paliwo z filtra
A ten zawór bezpieczeństwa na railu jest sprawny ? Bywało że nie i wracało paliwo do zbiornika.
Cofa się paliwo
Oj, nie wydaje mi się. Nawet przy uszkodzonej sondzie nie będzie nadmiernie kopciła. Na złączu sondy ma być 450mV, sonda ta jest rezystancyjna ( nie napięciówka) Ociz, nie karmi się paliwem na lewo?
W Astrze G błędy można było sprawdzić jakoś metodą hamulec-gaz czy coś w tym rodzaju. Być może w Astrze H też to działa. Wygoogluj, jak to zrobić. A jeśli chodzi o to paliwo, to możesz po dłuższym postoju odkręcić górę filtra paliwa i zobaczyć, czy jest na full (powinno się praktycznie wylewać paliwo). Jeśli nie jest na full, to wymień filtr paliwa...
Nie wiem jak sprawdzić impulsy na wtryski ale paliwem śmierdzi
Przydało by się zrobić jakieś logi.Albo chociaż na początek MAF,sondy i korekty.Przy przyspieszaniu sondy mają stać na bogato inaczej może być np problem z paliwem.
Wszystko zależy, w tym wypadku też zależy od stylu jazdy, rodzaju i jakości oleju, częstotliwości jego wymian, od tego czy paliwo z dpfa nie przedostaje się do oleju itd.
Paliwo idzie
Zobacz świece a jak nie, to cofa się paliwo. W benzynie też mi dłużej kręcił ale nie aż tyle.
zrobić diagnostyke jest taniej moze jakies kiepskie paliwo
Tak powinna podać paliwo
Słuchaj, może masz jakieś mega trefne paliwo.
Ja bym szukał nieszczelności w układzie zasilania paliwem.
Jeżeli rozrząd jest dobrze spięty ,to już tylko problem z paliwem.
Paliwo nie dochodzi do filtra astra II 2,0 98
Standard do sprawdzenia Kompresja Iskra Paliwo
pojeżdzij to zobaczysz? możliwe jest wszystko ?a złaszcza temat paliwo...
Dzień dobry. Z zapytaniem o paliwo E10 astra Bertone silnik 1.8 rok produkcji 2000 Na stronie gov.niby jest że można tankować. Ok ale mam ją w LPG. Czy to ma znaczenie? Chciałabym znać waszą opinię i odpowiedz na ten temat. Pozdrawiam
Sam to sprawdzasz,czy byłeś na warsztacie i to Ci stwierdzili?Ja bym proponował wyczyszczenie układu zasilania paliwem. :|
Panowie mieszacie pojęcia, już w poprzednim wątku pisałem, tutaj siedzi pompa Denso, nie vp44, i nie ma sensu jej wymieniać. Jak już to można wyjąć sterownik pompy, który jest oddzielnym elementem i go sprawdzić. Trzyma się 4 śrubami na klucz 10, trzeba go rozkleić i poszukać zimnych lutów które są częstą przypadłością, ale wydaje mi się że nie w tym...
zacząłbym od sprawdzenia szczelności połączeń linii paliwowych, być może w wyniku niestarannego montażu gdzieś się sączy paliwo
A z wtryskiwacza gdy w stanie zamkniętym i pod ciśnieniem nie leje się czasem paliwo ?
Masz nieszczelnosc skoro ci sie cofa paliwo.
I jak, zmieniłeś ten wyświetlacz z BID na Mida? Wszystko dobrze działało, km/paliwo itd?
Jeśli nie mokra to paliwo.
Na PB nie jeżdze wiec trudno stwierdzić. warto to sprawdzić bo "czepiamy" się LPG a może auto pod wpływem amortyzacji ma większy apetyt na paliwo
emeryt czytaj ze zrozumieniem napisałem ze zły czujnik moze uwalić ecu pozatym Full- pełny fuel- paliwo
W dieslu nie mam pompki paliwa, układ trzeba odpowietrzać podciśnieniowo aby napełnić układ w paliwo po wymianie filtra.
https://www.google.pl/search?q=P0136&ie=... piszą o drugiej, za katalizatorem. Piszą też żeby najpierw sprawdzić i sondę, i paliwo.
Może nie dochodzi paliwo.
Tak może. Zdejmij wężyk przed filtrem i włącz zaplon zobaczysz czy poda paliwo
Filtr powietrza też wymieniony? Nagle się to stało? Ciśnienie paliwa sprawdzałeś czy tylko czy pompa z grubsza podaje paliwo?
dzisiaj robiłem takiego tylko 1,8 i problem podobny właściciel odpalał bez gazu (niby powinien odpalić) ale nie chciał a ja odpaliłem z gazem i zapalił tyle że nie miał wolnych obrotów bo silniczek krokowy się zablokował na mrozie w pozycjii zamknięty depnij w pedał jak zapalsz a jak nie zachce to usterka gdzier indziej
Opis błędów daj.Taa włóż filtr i już nie będzie do połowy.Załóż pompkę reczną i zobacz czy idzie lekko paliwo.
Może to być spowodowane zapowietrzaniem się układu paliwowego - powietrze dostaje się do pompy, ale również może to byś początek końca pompy. A może po prostu wlał jakieś byle jakie paliwo i pompa nie pracuje jak należy.
Specem nie jestem i może poklepie bez sensu, ale czy to nie jest błąd map sensora?? podaje ecu zły odczyt ciśnienia w kolektorze, a ecu go zalewa, albo nie dolewa paliwem??
Paliwo podaje?
To może wymień te przewody albo wyczysc. Może być w nich jakiś osad który nie pozwala swobodnie przepływac paliwu.
Posmarowałeś uszczelkę paliwem przed dokręceniem?
Nie ma pompy elektrycznej ,paliwo jest zasysane przez pompę łopatkową znajdującą sie w pompie wtryskowej.
Przecież pisał że bez korka jest to samo, ja bym sprawdził wydajność pompy, chyba kolo litra na minute ma być aczkolwiek pewien nie jestem, może ma bardzo brudne sitko przy pompie i jak jest miej paliwa ciągnie mniejszą powieszchnią paliwo.
Tylko że zawór EGR nie ma kontaktu z paliwem..
Sprawdź czy wtrysk pracuje i czy podaje paliwo
A pompa paliwowa podaje paliwo?
Jeśli po długim okresie pracy na benzynie ponownie nie pali na benzynie może nie łączy ponownie przełącznik gaz - paliwo
Z Orlenu, to podobno Verva jest niesamowitym paliwem.
Witam Sprawdz czy jest iskra i czy pompa podaje paliwo. Pozdrawiam
Sprawdż czy klikają elektrozawory.możesz to sprawdzić przykładając +12 do każdego elektrozaworu osobno oczywiście po odpięciu pierwotnego zasilania +12 na elektrozawór.Sprawdż czy dochodzi +12 na wielozawór na zbiorniku i czy otwiera.Przy niesprawnym emulatorze który nie odcina wtryskarek pojazd idzie na dwóch paliwach.
Pompa chodzi wtrysk otwierają śmierdzi paliwem
no warto było pisać post z którego nic nie wynika "nie pali" to zaprowadź do mechanika, bo nie podałeś ani kodu silnika (ale mniejsza o to) nie podałeś nawet czy dostaje paliwo i czy iskra jest więc o czym rozmowa?
Czy masz iskrę na świecy? Czy dochodzi paliwo?
tak wiem ale dziwne ze tam nie ma żadnego silniczka tylko wygląda jak smok i jest pływak który pokazuje ilość paliwa,czy pompa wysokiego cisnienia musi ciągnąć paliwo aż z baku
Sterownik jest po prawej, po lewej skrzynka bezpieczników. Iskra jest? Paliwo podaje?
Prawdopodobnie jest to wina cewki, ale jeszcze nie mam pewności, ciągle badamy temat albo cewka do kitu albo olejem Ci świecę zalewa, lub sama świeca ma przebicie. trzecią świece zalewa paliwem
Sprawdź z jakim ciśnieniem pompa podaje paliwo.
A ja mam Asterkę z 1995 i pompa się załącza po przekręceniu kluczyka .Silnik c14nz.I co ty na to Powidz? Czemu piszesz nieprawdę? Dodano po 2 Wojtek5225: sprawdż czy w czasie kręcenia rozrusznikiem jest wtryskiwane paliwo.
Witam posiada moze ktoś pinout tego licznika dołączam zdjęcie.I jeszcze jedno pytanie jak rozwazyc problem z poziomem paliwa orginalnie na liczniku jest 50 l a bak bedzie z nierdzewki 20l jak zrobić zeby wskazywał na pełno czyli 50l ? i spadał do zera jesli sie skonczy paliwo.
Układ paliwowy zapowietrzony..czy jak wymieniałeś filtr paliwa to uzupełniałeś filtr paliwem-on?Bo tak to musisz na kręcic rozrusznikiem ,żeby zapełnił filtr cały paliwem
A może cały czas na dwóch paliwach odpala?
padla pompa , prawdopodobnie zle paliwo
podejrzenie czujnika spalania detonacyjnego bądż kiepskie paliwo,
Skoro iskra jest to hall dziala.Zobacz czy pompa wogole podaje paliwo.
Wiec skoro na gazie to samo wiec szukaj gdzie indziej nie związane z paliwem.
a czemu sie zalewa gazem i nie raz dziwnie pracuje i czuc paliwo
Co więcej słychać jakieś buczenie/cykanie w pozycji "Zapłon", krótko i zanika. , to może być oznaka pompy, W trybie diagnostycznym(drucik na piny A i B) takie buczenie i cykanie nie ustępuje. , ale co masz na myśli, jakie piny i doczego one są? Sprawdź czy podaje paliwo i jakie ciśnienie paliwo.
Odkręć pokrywkę wtryskiwacza i zobacz , czy podczas kręcenia rozrusznikiem rozpyla paliwo.
Żadnego kręcenia śrubkami , zakładasz sprawną pompę ustawiasz i ma działać jak należy . Jeżeli dalej nie działa , dwa przewody i zasilasz z bańki z paliwem .
Czyżby padła pompa wtryskowa , popuść przewody na wtryskach i zobacz czy podaje paliwo.
Ale jak dostał 12 V to sie otworzył.I paliwo puścił.
Odkręć pierwszy wtryskiwacz od strony rozrządu . Nakrętka z metalowym przewodem w środku. Chyba 19mm klucz . Popuść tą nakrętkę trochę i zacznij kręcić rozrusznikiem i obserwuj czy wypływa paliwo .
Witam. Nurtuje mnie problem, czy mogę wlać do mojej astry paliwo stuoktanowe. Czy mogę? OPEL ASTRA 1,6 SILNIK 16SZR ROK 1999 Pozdr
Sterownik był sprawny, ponieważ przełożony był od auta, które było sprawne. Czy tak powinno być, że z wężyków przelewowych od wtrysków w ogóle nie leci paliwo???
wtrysku paliwa i gazu A wiesz że gaz LPG to też paliwo? Wyrażaj się jaśniej
są ślady oleju w filtrze paliwa? przekładając na bardziej zrozumiały język: czy w filtrze paliwa masz czarne paliwo? :D
Teraz trzeba się dowiedzieć czy ta iskra jest na 100% na 3 i 4. Jeżeli jest to sprawdź czy wtryskiwacz czasem nie leje. Może być też uszkodzony czujnik temperatury i silnik jest zalewany paliwem.
Witam! Co może być przyczyną utrzymywania się obrotów ok. 1500 i dodatkowo dość niestabilnie na biegu jałowym w Astrze 1,4 na pełnym wtrysku? Astra jest z instalacją gazową a podany efekt występuje na obu paliwach.
iskra jest , świece mokre, paliwo dostaje
Kable sa dobrze podlaczone,opisze jeszcze raz Po planowaniu glowicy i wymianie uszczelki pod glowica ,auto nie odpala ,rozrzad zostal sprawdzony pare razy,jest iskra lecz go zalewa ,brak blendow , Dodano po 4 po dalszej walce z astra nadal nic jedynie przy kręceniu i dodawaniu gazu słychać strzały i śmierdzi paliwem
Prawdopodobnie jakaś nieszczelność układu,ta pompa jest bardzo wrażliwa nawet na małe ilości powietrza.Jeśli podnosił sterownik może być tam nieszczelność oraz powroty z wtryskiwaczy bo podłączone są pod zasilanie pompy w paliwo.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
zależy co to za "komputerek". Z takimi danymi nie można nic powiedzieć. Co to znaczy że rozrusznik "kręci bez oporów" ? To znaczy że silnik nie ma kompresji, czy rozrusznik nie zazębiony z kołem zamachowym? musisz sprawdzić czy masz iskrę, czy wtryski podają paliwo.
Nie mam pomocnika bo wszyscy śpią :((( Ale idę ściągnąć ten drugi przewód jak mówisz. A jeśli zakręcę rozrusznikiem to ta studnia powinna się zapełnić paliwem??
Witam mam samochód opel astra z sielnikiem 1.8 (c18nz). Problem polega na tym ze jak zatankowałęm za 10zł (około 2.5 litra BP95) to przejechałem 8,9 km zbiornik nie jest dziurawy.prosze o pomoc Pilne nie mam juz kasy na paliwo :-)
Przelew z common raila.
Ściągnij obudowę i zobacz, skąd Ci ucieka paliwo i to w dużej ilości jak jest na posadzce. Po prawej stronie Zobaczysz 2 wężyki ( ten od dolotu paliwa jest z tyłu i na zdjęciu niewidoczny) - jego sprawdź w pierwszej kolejności. Zakręć krótko silnikiem i zobacz, gdzie leci paliwo.
wymień kontroler spalania stukowego, jeżeli masz czym odczytać, to ECU napięcie stuków ma widzieć jako 2,42 V . Możliwa też awaria mechaniczna silnika, źle dobranie świece, lub złe paliwo.
Korka spustowego nie ma. Ja spuszczałem paliwo z astry zwykłym wężykiem ale jakieś 5 cm od góry wlewu jest metalowa blaszka (odginałem ją śrubokrętem). Moim sposobem chyba wszystkiego nie spuścisz.
Sprawdź czy jest napięcie na zaworku odcinającym paliwo przy pompie.
Pozostaje zmierzyć ciśnienie z przodu na listwie masz zaworek. I podgląd parametrów temperatury czy sie zgadza. Jeszcze można zakręcic butle lpg wypalic resztki gazu z instalacji i pojeździć z dwa dni na beznzynie tylko . Wyeliminuesz wtedy awarię delikatnego wycieku gazu i jazdy na 2 paliwach.
No to zacznij od sprawdzenia: rozrząd, paliwo , iskra.
Możesz przejechać jeszcze 100km możesz i więcej. Jak dobrze widzę to jest tył więc możesz je nawet schetać do końca. Najważniejsze oczyścić dobrze jarzmo, żeby za 40kkm znowu nie miał takiej historii. 100 zł to normalna cena za samą wymianę. Jak chcesz to możesz spalać paliwo w poszukiwaniu za 80 czy nawet za 60zł.
Styki A i B - napięcie zasilania czujnika ok.5V Styk C - napięcie proporcjonalne do otwarcia przepustnicy idące do sterownika. Inną kwestią jest czy wtryskiwacz nie przepuszcza paliwa oraz w jakim stanie jest oring uszczelniający na wtryskiwaczu bo może też spod niego cieknąć paliwo.
Który rok astry? masz tam pompę wysokiego ciśnienia? Może padać lub paliwo Ci cofa
A nie chciało ci się sprawdzić czy sika paliwem z węża?
aster paliwo kontrolka paliwo aster filtr paliwo aster
mercedes kontrolka klimatyzacja ciepły silnik radio fabryczny toyota corolla
rezystancja poduszki powietrznej rezystancja poduszki powietrznej
Audi A1 S-line – zamiana felg 17" 215/40 R17 na 15" stalowe: jaki rozmiar opon wybrać? Zegary Renault Kangoo 1.2 16V 2006 P8200336483-E – gdzie kupić, zamienniki, naprawa