http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Wystarczy poszukać. Do tego bledu musisz mieć jeszcze parametry aby znac realne ciśnienie paliwa.
Świece i przewody kiedy były wymieniane? Sprawdź ciśnienie paliwa.
napięcie sprawdzone i jest ok.pojawił się błąd P1130 odnośnie nie odpowiedniego ciśnienia paliwa.
To znaczy że jest niskie ciśnienie paliwa.
Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Jakie ciśnienie paliwa?
Sprawdź czujnik temperatury dla świec żarowych,może nie uruchamiać świec,możesz też sprawdzić czujnik regulacji ciśnienia paliwa.
nie piszesz czy jest iskra , zakładam że rozrząd nie przeskoczył jest wiele mozliwości .musiszmiecspełnione 4 warunki tj ciśnienie spręzania , ustawienie rozrządu , dobra iskra i paliwo ,sprawdz czego ci brakuje
Właśnie przeczytałem o tym błędzie i objawach podobnych do moich - gaśnie przy przyspieszaniu dynamicznym i zastanawiam się, jak to dalej diagnozować, żeby znaleźć winowajcę. 1130 to teoretycznie wtryskiwacz w 3 cylindrze, ale czy jeden cylinder szwankujący może dawać takie objawy? Podejrzani to jeszcze pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia...
Jakie ciśnienie paliwa na starcie?
po pierwsze trzeba sprawdzić cisnienie paliwa , bo wygląda na pompę wysokiego ciśnienia
Witam wszystkich. Może ktoś wie jakie ciśnienie powinna podawać pompa paliwa przy zbiorniku paliwa?
Jakie ciśnienie paliwa podczas kręcenia na ciepłym?
Stara metoda ale działa. Wykręć świece i wygrzej solidnie na zwykłej, domowej gazowej kuchence. Wkręć jeszcze ciepłe i próbuj rozruchu. Jak nie ruszy to podaj plaka. Jak nadal nie ruszy to sprawdzasz punkt zapłonu ( stroboskop) ciśnienie paliwa.
W przypadku Chryslera z wtryskiem paliwa ciśnienie tłoczenia pompki paliwa powinno wynosić 3,5 - 4,0 atm . Niskie ciśnienie może być spowodowane najszybciej zatkaniem filtra na ssaniu (w zbiorniku paliwa) . Mniej prawdopodobne jest zatkanie filtra na przewodzie tłoczenia. Może być też zużyta pompka paliwa , jest to jednak mało prawdopodobne, gdyż pompki...
Jeszcze raz zmierz ciśnienie paliwa. Upewnij się na sto procent co do ciśnienia paliwa. Pozdrawiam.
Trzeba by zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa, być może pompa już niedomaga
czy jeśli, któryś regulator nie trzyma to na pewno paliwo nie będzie puszczane wcale na wtryski?? Dodano po 1 podpiął i tylko błąd na pompie ciśnienia wyskoczył .
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Na pierwszym zdjęciu masz doskonale widoczny REDUKTOR CIŚNIENIA PALIWA. Miękki przewód (wężyk) to nadmiar, skierowany z powrotem do zbiornika. Przy próbie uruchomienia powinno pokazać się tam paliwo, bo pompa wytwarza ciśnienie pow. tych 4 bar. Pytanie tylko czy działa i podaje właściwe ciśnienie. Dodano po 42 Ja wiem co jest. Musisz jeszcze drugą sondę...
Czujnik temp. aku jest na spodzie podstawki pod aku. Jak wyciągniesz go to widać w podstawce jakby ruchomą zaślepkę. Swobodny dostęp do czujnika będzie dopiero po odkręceniu podstawki. Jeszcze nie słyszałem, żeby z takiego powodu nie dało się uruchomić silnika. A dlaczego tytuł tematu to czujnik ciśnienia paliwa ?
Tak, pompa w zbiorniku , filtr - separator - i podgrzewacz na zewnątrz okolice zbiornika paliwa
spadek ciśnienia może być jeszcze w wyniku wyeksploatowania silnika, tzn. są zbyt duże luzy na łożyskach wału korbowego, a wtedy remont silnika. Ale ja bym pomierzył jakimś manometrem ciśnienie oleju wtedy gdy świeci się kontrolka. Jak będzie ponad 2 bary to ja bym jeździł i olał sprawę, bo to wygląda na jakiś brak kontaktu elektrycznego. Poza tym możesz...
Z diagnostyki to tylko kluczykowanie, jest błąd P1130 czyli ciśnienie paliwa oraz P0500 czyli właśnie z czujnika prędkości.
Na rozgrzanym silniku nie chce odpalić. Po godzinie, jak ostygnie, pali od strzała. Na zimnym pali od strzała. Zmieniłem rozrusznik, nowy akumulator, świece. Zastanawiałem się nad czujnikiem położenia wału??? Czujnik temperatury płynu ok, wentylatory odpalają i wyłączają się, jak postoi rozgrzany. Jest instalacja gazowa. Na gazie jeździ ok, ale jak...
Nie wiem jak w tych większych crdi ale w no 2.0 crdi lub 2.2 częstym objawem kontrolki ciśnienia jest zapchany nagarem smok olejowy. Zapycha się przez nieszczelne podkładki pod wtryskami. Też obstawiam zatkany smok . Bo jeździł na mazucie nie oleju wcześniej. A co wspólnego maga mieć podkładki pod wtryskiem?? U mnie wywala błąd ciśnienia na listwie...
Jakie ciśnienie paliwa było przy próbie rozruchu? Jakie obroty wału, wałka?
nie chce dalej palić a na kompie wszystko ok To napisz jakie to ciśnienie paliwa jest ok, albo czas wtrysku, obroty?
Witam kolegów, są różnice w ciśnieniach na przrzelewach z wtryskiwaczy, nawet gołym okiem widać. I teraz pytanie czy te co mają mniejsze ciśnienie na przelewie mogą lać? jeżeli leją to czemu auto w sumie nieżle chodzi i bardzo dobrze pali nawet po nocy? Zauważyłem jeszcze jedno nie wiem czy tak ma być, że z wężyka który jest zakładany na króciec w listwie...
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Witam Nie wiem czy masz jeszcze ten problem , ale odpowiadam na wszelki wypadek. Mialem ten sam problem , samochód najpierw zgasl przy predkości pow. 120 km/h. a potem zaczął gasnąć przy dodawaniu gazu-zapalal bez problemu po odczekaniu parunastu sekund - komp. wyświetlal błąd P1130 !! - czyli wg instrukcji serwisowej 1-zbyt niskie ciśnienie na listwie....
Witam chrysler 300C crd 2008 po postoju przez noc ma trudności w odpalaniu tzn muszę go przepompować dłużej paliwem ,gdy przekrece kluczyk zaraz po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych długo kręci ,tak jakby uciekali paliwo pompę wymieniłem 2 x ,zaworek zwrotny też był i nie pomogło, czy może to być jeden z czujników ciśnienia paliwa na listwie ? Zaznaczę...
Witam. Mam problem ze swoim autem. Otóż jadąc ze stałą prędkością np na drugim biegu to na niskich obrotach od 1500 - 3000 występuje szarpanie. I im dłużej jadę z tą prędkością to szarpie coraz bardziej. DOpiero gdy wcisnę mocniej gaz lub odpuszczę całkiem szarpanie ustaje. Dodatkowo przy gwałtownym przyśpieszaniu na wysokie obroty jest taki dziwny...
Sprawdzić wszystko co napisałem kilka postów wyżej bo dotyczy to wszystkich samo chodów. Kup sobie manometr do 6 bar podłącz pod przewody zasilające z pompy lub w okolicach wtrysku chyba ,że masz gniazdo kontrolne na listwie paliwowej (można kupić cały zestaw) ciśnienie powinno oscylować 3-4 bar i nie może schodzić z listwy.
Sprawdź ciśnienie i wydatek pompy paliwowej...
Na samym początku test przelewowy wtryskiwaczy paliwa. Możliwe ze na zimnym któryś jest nie szczelny i nie osiąga odpowiedniego ciśnienia paliwa, jak podasz mu plak'a to wzrasta ciśnienie i odpala.
Jedni piszą za niskie ciśnienie na listwie inni że za wysokie. Ja już wymieniłem zawór na pompie paliwowej, czujnik na listwie, filter paliwa, i wtryski. A problem pozostał. Jak jest nie dogrzany można mu butować, nie zgaśnie jak się rozgrzeje to przy gwałtownym przyśpieszaniu go odcina.
Sterownik silnika na lewym nadkolu, sterownik skrzyni na ścianie grodziowej. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa na listwie i wtryski, oczywiście iskry sprawdzone na każdej świecy?
Witam serdecznie wszystkich. Posiadam problem z wymienionym w temacie Voyagerem. Kiedyś już zniknęła iskra na świecach, jednak szybko uporałem się z problemem. Wtedy okazało się, że do wymiany jest przekaźnik ASD (załącza napięcie na cewkę zapłonową i pompę paliwa, gdy wykryje sygnał z czujnika położenia wału korbowego i jak się później okazało i wałka...
Duszenie na ciepłym: MAP, przepływomierz lub czujnik temp. silnika. Od tego bym zaczął. A przede wszystkim poszukał dobrego mechanika samochodowego ,który pomierzy kompresję, zmierzy podciśnienie w kolektorze, zmierzy ciśnienie paliwa, sprawdzi cewki i zabierze się za elektronikę w tym samochodzie :)
Mam nadzieje że sprawdziłeś ciśnienie w układzie i nie tankowałeś paliwa rok temu ostatni raz(miałem ostatnio takiego fiata pande).
Zmierz ciśnienie i wydatek pompy paliwowej, a zwłaszcza wtedy jak nie pali na benzynie
Sprawdz Cisnienie w cylindrach, moze jak cieply to traci kompresje. Sprawdz Przeplywomierz powietrza. Sprawdz Filrt Paliwa. Pozdrawiam Amicar
Wróżę z błędów ale to tylko wróżenie. Podstawową usterką jest przeładowujące turbo, to powoduje przejście silnika w tryb awaryjny i szarpnięcie. Tylko żeby to stwierdzić trzeba przejechać się z testerem na kolanach i zobaczyć czego wymaga sterownik silnika i jak to się ma do rzeczywistego ciśnienia doładowania. Tylko że tu trzeba umieć troszkę więcej...
A po co ma zakładać nowy system grzewczy jak fabrycznie ma webasto ??? Niewielkim nakładem pracy pracuje jako postojowe. Ale tam chyba wcale nie działa skoro "nie było ciepła". Pytanie jakie jeszcze są objawy ? bo pomału nakłaniałbym do kompletnego. sprawdzenia po kolei: przelewy wtrysków, stan zaworu nadmiarowego na listwie wys. ciśnienia , szczelność...
pompę paliwa również sprawdziłem podłonczyłem na krótko ciśnienie w listwie wtryskowej było, odcina mi same wtryski, a wiązka biegnąca od wtrysków do komputera nie była grzebana
Jak masz jakiś amperomierz z zakresem do 20A to sprawdź przepływ prądu do każdej ze świec z osobna! powinno wskazać ok. 16-17Amper. Choć i tak to wszystkiego nie mówi, bo potrafią się uszkadzać stopniowo tj. grzeją nie w całości trzonka, tylko jego częścią. Poza tym sprawdź, czy z krućca zaworu nadmiarowego na końcu listwy wysokiego ciśnienia w czasie...
Witam! Mam problem z autem taki ze, rano nie chce odpalić. Wymieniłem pompę przy zbiorniku, potem wysokiego ciśnienia , i dalej to samo , sprawdziłem zawór na listwie jest ok nie leci , ale zauważyłem ze po dłuższym postoju nie ma paliwa w listwie. Jak wtedy chcę odpalić to jak nie ma paliwa w listwie to główna pompa zanim nabije ciśnienie to trzeba...
Witam Szukałem i szukałem i w autku i w necie. Podejrzewam że źle zdefiniowałem problem. Dla mnie na słuch samochód odpalił natomiast dla ECM nie ma jeszcze minimalnych wymaganych wolnych obrotów dlatego dalej zasila rozrusznik i pomaga w uruchomieniu silnika. Ja panikuje puszczam kluczyk i przekręcam w pozycje OFF. Autko ma LPG i być może, szczególnie...
wymienalem pompkę paliwa i nic tam nie ma takiego Dodano po 9 Mam w nim tez instalacje LPG stag4 . i na gazie tez nie chodzi bo wymieniałem linkę sprzęgła . i bylem zmuszony odpiąć komputer od LPG i po założeniu dioda od wskaźnika nie świeci . i auto uziemione :( Dodano po 1 A co do tego regulatora to jeszcze sprawdzę dokładnie Dodano po 18 Regulator...
Voyager V od 2008? Ta nowsza buda silnik 2.8crd Losowo brak odczytu temperatury płynu chłodzącego przez sterownik silnika oraz falujące obroty w związku ze zwiększonym ciśnieniem paliwa. Przyczyną to uszkodzenie wiązki, konkretnie kabla brązowy-bialy. Wspólna masa na czujnik temperatury płynu oraz regulator ciśnienia paliwa. Kabel u mnie uszkodzony...
Jak już pisałem ciśnienie paliwa i kompresja sprawdzona. Ustawienie rozrządu również. Pali na wszystkich cylindrach. Nie chodzi o tyle o ubytek oleju co o luz na zaworach wylotowych. Dziwne że na wszystkich 8-śmiu naraz.
Spróbuj poluzować przewód paliwowy przy silniku lub króciec do kontroli ciśnienia i "odpowietrzyć " układ. Tam jest raczej system 1-przewodowy tzn. regulator zintegrowany z pompą i nie ma "przelewu". Chyba, że masz LPG, jeździłeś i było sucho w baku, to pompa paliwa mogła się przytrzeć.
Niestety to częsty problem w Chryslerach. Jednakże powinien komp. zasygnalizować jakiś błąd - zaświecić się kontrolka engine !! Jeżeli tak to należy sprawdzić jego kod przez trzykrotne włączenie i wyłączenie stacyjki ( bez odpalania dość szybkie w ciągu 5-10 sek. ) błąd wyświetli się na wyświetlaczu kilometrów tak że nie trzeba podłączać kompa i płacić-mogę...
Witam, jednak to nie będzie powietrze w szynie. Po wymianie wentyla wszystko jest już ok objawy dalej te same. Zmierzyłem wszystkie czujniki w aucie, dwa czujniki odpowiedzialne za zapłon- wałek i wał.sprawne. temperatura, sprawne. Ciśnienie pompy paliwa w normie. błędów pod kompem nie ma żadnych. Te które były tyczyły się skrzyni i zostały skasowane....
Często błędy powstają w skutek zbyt niskiego napięcia akumulatora w czasie długotrwałych prób rozruchu. Tak może być i w tym przypadku - pierwszy błąd ma związek z immobilizerem, drugi i trzeci z czujnikiem ciśnienia na szynie Common Rail ( to akurat wiąże się z zamarzniętym jak piszesz paliwem lub bardziej filtrem) Skoro teraz odpala to nie ma co się...
Miałem podobny problem w chrysler 300 cc> Paliło czujnik ciśnienia na magistrali paliwowej- po 3 krotnej wymianie,poleciał sterownik. Główną przyczyną była przetarta wiązka. Tak się skubana przetarła, że +5v łączyło się z wtryskiem i masą.
Witam ! jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam: najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem...
Problem prawie rozwiązany,(lejący zawór powrotny na szynie) lecz mam pytanie dla znających się na szynach paliwowych w dieslach. Czy mogę zamontować szynę od 2,5 litrowego do swojego 2,8 litrowego? Ponieważ mam problem z zdobyciem w/w szyny, a odkręcenie zaworu regulacji ciśnienia graniczy z cudem. Może ktoś ma dobry sposób aby to odkręcić?
Od najniższych kosztów: 1. Sprawdź, czy z krućca zaworu przelewowego (nakońcu listwy wys. ciśnienia) nie kapie/leci na wolnych obrotach paliwo - po ściągnięciu oczywiście wężyka . Jeśli coś leci to albo fachowo - zawór do regeneracji, albo jak ja mam od chyba 2 lat - (niefachowo) zaślepiony. 2. Sprawdź przelewy wtrysków - 4 strzykawki i trochę wężyków...
Witam proszę o pomoc gdyż już rozkładam ręce... A więc tak: Posiadam Chryslera 300M 2.7 z LPG z 1999r. Samochód od jakiegoś czasu zaczął ciężko odpalać na zimnym silniku gdy się rozgrzał wszystko było ok ale przestał już w ogóle odpalać. Pierwsza myśl słabe ciśnienia na cylindrach więc wziąłem manometr i zacząłem sprawdzać na wszystkich 6 cylindrach...
Witam ! Masz na 100% problem z szyną zasilającą ja miałem ten sam problem i nieźle się wykosztawałem zanim do tego sam doszedłem. odpowiadam: najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia...
:cry: Witam serdecznie wszystkich jestem tu nowym użytkownikiem serdecznie pozdraiam i szukam pomocy mam chryslera grand voyagera 1996 2,5 TD 190 000 w kołach akurat pech że jestem w szwecji. Mam kilka pytań dotyczących mojego auta a mianowicie od początku odpaliłem auto no i naciskając gaz nie reagował do 1000 obr/min kiedy chciałem odjchać gasł jak...
Witam samochód to Chrysler Voyager IV 2.5 CRD 2004r Problem jest taki że samochód faluje na wolnych obrotach i strasznie dymi. Autko jeździ normalnie nie pali się check nie czuć spadły mocy. Po kluczykowaniu pokazuje błędy : 1. P0100 2. P1130 O ile wiem to pierwszy to błąd przepływomierza a drugi to problem z ciśnieniem na listwie. Moje pytanie brzmi...
chrysler paliwo ciśnienie paliwa chrysler chrysler ciśnienie oleju
temperatura sprężarka zamrażarki prosta odbiornik radiowy tranzystorowy pilot toyota baterie
movano schemat elektryczny blaupunkt bn40f1372eeb
Topografia wyprowadzeń tyrystora BT258 Dzwonienie spod maski Mercedesa GLE przy uruchamianiu